Črna kronika

V prometni nesreči hudo poškodovana osemletnica, Policija poziva očividce

Velenje, 16. 12. 2021 08.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V naselju Paka pri Velenju se je zgodila prometna nesreča s hudimi telesnimi poškodbami, v kateri sta bila udeležena osemletna peška in neznani voznik osebnega avtomobila. Policisti pozivajo neznanega voznika in vse morebitne očividce prometne nesreče, da se zaradi razjasnitev okoliščin javijo na najbližjo policijsko postajo ali pokličejo na telefonsko številko policije za nujne klice 113.

Slovenska Policija
Slovenska Policija FOTO: Aljoša Kravanja

V sredo okrog 15.10 se je v naselju Paka pri Velenju zgodila prometna nesreča. Do nje je prišlo, ko je osemletna peška stekla iz dvorišča stanovanjske hiše proti cesti in stopila na cesto v trenutku, ko je iz njene leve strani pripeljal neznani voznik osebnega avtomobila temnejše rjave barve. Ko je voznik opazil peško, je pričel zavirati, vendar je kljub temu prišlo do trčenja.  

Po nesreči je voznik ustavil in skušal pomagati ponesrečeni, se pogovarjal z njenimi starši, nato pa odpeljal iz kraja nesreče. Policisti neznanega  voznika in vse morebitne očividce omenjene prometne nesreče pozivajo, da se zaradi razjasnitev okoliščin javijo na najbližjo policijsko postajo ali  pokličejo na telefonsko številko Policije za nujne klice 113.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Janez Francl
17. 12. 2021 09.03
Vsak dotik pešca je treba prijaviti na policijo . Če pešec pobegne , greste na PP in poveste kaj se vam je zgodilo ! Če se pa znajde na tleh ali pa celo obleži pa tudi avta ne smete premakniti do prihoda policije !
Ramzess
18. 12. 2021 10.48
Vsak dotik ... pazi malo, to je širok pojem.
Generacija56
16. 12. 2021 20.19
Upam, da je članek objavljan v Kanadi.Morda se kdo oglasi.
biba velika
16. 12. 2021 17.12
+2
Bomo kaj kasirali od zavarovalnice..hehe!
rjurij
16. 12. 2021 14.14
+2
Berem te komentarje od vsevednežev...nekateri nikol niso bili v avtu še manj pa vozili. Iz 50km/h na 0 vozilo potrebuje skoraj 30m (z idealnim avtomobilom, gumami, cesto in reakcijskim časom voznika). Za boga ne boš ustavil vozilo če ti nekdo skoči (ali zapelje) na cesto 5m pred tabo. Pa idealni zavorna razdalja je z predvidevanjem in pripravljenost brezmejna na polno (predvidevanje).
magura
16. 12. 2021 13.50
+7
...ne razumem kako je lahko voznik odpeljal dalje - kljub pogovoru s starši - vedno se počaka na policijo - še posebno, če gre za otroka. Zdaj bo pa še verjetno kazen dobil zaradi pobega s kraja nesreče,...
Ramzess
17. 12. 2021 15.53
+1
Čudna zgodba, najprej tako potem drugače, kdo ve kaj je res kaj ne, očitno ni bilo tako hudo kot trdijo.
Inhumed
16. 12. 2021 12.57
+5
Voznika rabijo, če ne drugega, za izjavo. Ne gre vedno za tožarjenje, zavarovalnice vedno potrebujejo izjave vseh udeležencev.
Ramzess
17. 12. 2021 15.54
Leviizgubljeni
16. 12. 2021 12.44
+6
8 letnico naseskat po riti, ker stece in ne pogleda cez cesto. Ni stara 3 leta vec, da ne bi ubogala. Pri 8 letih smo nekateri otroci delali na nivi in pazuli zivino in vozili 15 litrov mleka v mlekarno!
Chebelica123
16. 12. 2021 13.26
-3
človek, 21 stoletje smo.. ne pa jugoslavija
mungus
16. 12. 2021 13.29
+0
ej avtomobili so vozili po cestah tudi v Yugi ...a ne?....očitno je šel spomin v maloro!
magura
16. 12. 2021 13.51
+4
ja saj 21. stoletje - otroci pa nazadovali za 10 let - imaš te milenijce, ki si še čaja ne znajo skuhati,..
RdecaZvezda
18. 12. 2021 09.22
Lepinja
16. 12. 2021 12.41
+1
Ko bomo imeli vgrajen čip, ko bo deloval sistem prepoznave obraza, reg. tablice.......bo življenje med 8 milijrd ljudi bolj enostavno, pravično
magura
16. 12. 2021 13.52
Baje jih bodo prej še ene par milijard spravili v večna lovišča,..
123soba
16. 12. 2021 12.18
-2
Pa še nekaj, koliko je to hudo poškodovana je stvar posameznika, tudi avtorja tega prispevka.
pingvinislo5
16. 12. 2021 12.19
+8
samo info o hudi poškodbi dajo ven uradne osebe, ne novinar.
Inhumed
16. 12. 2021 12.34
+2
:D ja itak, novinarju javijo kakšne poškodbe ima oseba in potem se on odloči kok se mu zdijo grozne.
slikaaaaa
16. 12. 2021 12.18
+5
najlazje je sedaj pameten bit in nekaj pametovat, ce bi bili soudelezeni oz oni kot so bili najbolj vedo kaj se je zgodilo in zakaj se je odvilo v taksno smer kot se je verjetno so se zmenili tisti trenutek sporazumno zadeva se je pa razpletla drugace kot so pricakovali usi. tolk iz moje strani in mojga mnenja vsak pa si naj ustvari svoje mnenje 👋
123soba
16. 12. 2021 12.14
+22
Kolk ste zdaj vsi pametni. Postavite se v vlogo voznika. Ko je videl otroka, da je priletel z dvorišča na cesto je zaviral, po trku z otrokom je avto ustavil, se pogovarjal z otrokom in starši in verjetno ponudil pomoč. Očitno so starši, ki so dolžni skrbeti za otroka priznali, da je otrok kriv, da ni kaj hujšega in starši so se mu zahvalili za pomoč in voznik je odpeljal. Verjetno je bila kakšna poškodba tudi na avtu. Očitno so kasneje starši z otrokom odšli k zdravniku in ta je policiji sporočil, da je bil otrok poškodovan v prometni nesreči in sedaj je akcija. Ker nihče od nas ni bil udeležen in ne očividec ne obsojajte ljudi po krivem. Nobenemu ni lahko ne otroku, ker ima bolečine, ne staršem ki imajo slabo vest ker niso pazili na otroka in ne vozniku, ker bo ta dogodek imel vedno pred očmi.
Ramzess
17. 12. 2021 15.57
Zdravnik da je prijavil, na podlagi česa, če so starši zadevo že rešili, la kaj je bilo med njimi in zdravnikom je tukaj vprašanje, da je prišlo do prijave in posledično do težave za voznika. Niti ni jasno kakšne poškodbe ima otrok, vsakič so videti večje oz. hujše.
9474
16. 12. 2021 12.08
+11
Da ne boste nekateri diplomirali... Voznika iscejo, ker je treba zadevo razcistit... To pomeni, da se dobijo vse izjave, obravnavati nesreco, poslikati in premeriti kraj nasrece itd itd... In na koncu bodo napisali porocilo na sodisce, v promeru, da je res otrok stekel na vozisce, ker voznik v takem promeru ni nicesar kriv... Naselje gor ali dol... Razen, ce bi se ugotovilo, da je prsponal 100 na uro, kar pa mocno dvomim, glede na to, da je otrok prezivel... Huda telesna poskodba pa lahko pomeni tudi samo kaksen zlom kosti... Sicer boli, ampak se vse zaceli, prav tako je glede na srecanje s plehom, taksna poskodba se dokaj majhna...
oberkreiner
16. 12. 2021 11.49
+7
Ko sem bil star 11 let, me je kot kolesarja podrl avto. Ne po moji krivdi. Prišla policija, zapisnik je bil ˝brez poškodbe˝. Čez dve uri sem pa že imel diagnozo zlom podlakti. Adrenalin dela svoje.
Apostol1
16. 12. 2021 11.46
+5
Tole jaz razumem približno takole . Šele ko so starši odpeljali deklico na urgenco so zvedeli , da je deklica huje poškodovana in seveda zdravniki so obvestili policijo. Kako so se prej zmenili , da je voznik odpeljal mi ni jasno in samo eno je ali so starši tako bukovi , da se narobe odločijo v tem bizarnem dogajanju ali so bili šokirani ,ali pa je voznik bil enostavno toliko prebrisan , da se je izmuznil . Po moje bolj kot ne mešanica šoka , ki je peljala v nerazumno odločitev , da od voznika niso vsaj podatkov vzeli , kar bi stvar popolnoma poenostavilo.
Ramzess
17. 12. 2021 15.59
+1
Kaj pomeni tukaj 'huje poškodovana', to ni jasno, vsak si razlaga po svoje. Za voznika to ni dobro, ker to lahko, zmanipulirano uporabijo proti njemu.
netimenitralala
16. 12. 2021 11.29
+13
Mene je tudi avto zbil pri 10ih letih, rahlo šokiran in fajn poškodovan. Voznik mi je pomagal, odpeljal mene in mamo v bolnico. Nikdar nam na pamet ni prišlo, da bi ga tožili pa je bil kriv. Take stvari se zgodijo, reče se jim nesreča in takrat smo vsi lahko samo srečni in hvaležni, če je vse ok. Jaz pa od takrat naprej ZELO pazim ko grem čez cesto... in življenje gre dalje...
Škrinca
16. 12. 2021 10.48
+7
starši so verjetno začeli razmišljati , da bi se dalo potegniti kakšno oškodnino, da bi ob nesreči si nekdo zapomnil registersko ali vzel podatke od voznika takrat nebeden ni pomislil.........
daiči
16. 12. 2021 10.58
+15
loh pa da so sam dohtarji u ambulanti obvestil polcijo, koker vem so to dolžni nardit
Uporabnik1921539
16. 12. 2021 10.44
+23
Clovek je ustavil,pogovarjal se je s starsi in ovitno so zadevo resili.Otrok je skocil pod avto.Kaj zdaj hicete od njega?Srecni naj bodo,da ne uveljavlja skode in zaradi zaviranja in stresa ob tem se odskodnine.Otroku je treba ....me ne zanima na kaksen nacin...dopovedati,da pac ne more skakati po cesti.Ce bi bil prehod za oesce-popolnoma druga situacija,tako pa naj bodo srecni,ce jih ne bo tizil za nevsecnosti
daiči
16. 12. 2021 10.49
-24
otrok je huje poškodovan, to pomen da se MORA polcija umešat, vedno je kriv voznik, ne pa otrok, ker voznik mora predvidevat, pomen vozit počas u naselju
Uporabnik1921539
16. 12. 2021 10.53
+16
A bejz no?Da je huje poskodovannso ugotovili zdaj,ne takrat,ko so se pogovarjali z voznikom,Predvideti je treba,ce si eden od starsev in zivite ob cesti,da po cesti vozijo avtomobili,kolesarji,motoristi....in otroka drzati vsaj za roko.Ne sme biti na cesti in pika.Tako to je
daiči
16. 12. 2021 10.56
-3
Ja se strinjam da jih je treba mirkat. Sam na vsake tolk časa pa kdo zalaufa na cesto in takrt more avto pelat po predpisih da se še loh ustavi.
osscar
16. 12. 2021 17.36
+1
Mislim da lažje starši popazijo na enega svojega otroka, kot pa 100 voznikov ki pelje mimo. Najbolš da se vsak ustavi in pogleda na vsako dvorišče če bo kdo priletu na cesto. Ko otroci naredijo kaj narobe so odgovorni starši, ni vedno voznik kriv.
Ramzess
17. 12. 2021 16.01
Kaj pomeni tukaj 'otrok huje poškodovan', to ni jasno, vsak si razlaga po svoje. Za voznika to ni dobro, ker to lahko, zmanipulirano uporabijo proti njemu.
resslovenka
16. 12. 2021 10.43
+4
Po naši ulici je omejitev 30 km /h. Šola v bližini. In? Nekateri se za to niti malo ne zmenijo. Sploh, tisti z malo "boljšimi" avtomobili. Frajerji v BMW jih. Nujno postaviti videokamere! Pojma nimate koliko je objestnezev po naših cestah. Hojs naj bi se raje s tem malo zaposlil, ne pa s plini in vodnim topom, tam kjer to ni potrebno. Olaj pa tudi! 😱
daiči
16. 12. 2021 10.44
-3
še noben ni nobenega zbil, če je 30 pelal u naselju...
oberkreiner
16. 12. 2021 11.55
+4
Moj sodelavec. Otroka v naselju do smrti z manj kot 30km/h!
User1035444
16. 12. 2021 10.39
+6
Sodil mu bo bosanski srednješolec.
jebivoje
16. 12. 2021 10.20
+19
ustavil, hotel pomagati se pogovoril s starši, očitno nič kriv in zakaj ga sedaj iščejo?
daiči
16. 12. 2021 10.28
-2
Zato k je zbil otroka. U avto soli te ucijo da mors u naselju furat pocas in predvidevat da ti loh otrok pred avto skoc. Ce vozs 40, 50 se loh ustavis se taprav cajt, ce vec pa ne.
ElectroVoice
16. 12. 2021 10.34
+5
Ja, ja.., najbolje, da greš peš. Je pa jasno, kaj bi sedaj radi palicaji. JA KASIRALI, NE...!
daiči
16. 12. 2021 10.41
-5
Če je preveč pelal je preveč pelal. Če bi pelal po omejitvi bi se verjetn loh ustavil. Če ti peleš 40, 50 pa zabremzaš na polno se ustavš u momentu u 10 metrih. Če zbijš otroka in ga poškoduješ ker si prehitr pelal bo globa še najmanjši problem, zapora so loh boji.
toros
16. 12. 2021 11.21
+9
daiči če se pelješ 40-50 in ti otrok prileti na cesto okrog vogala hiše verjemi da se ne ustaviš. Niti 30 če pelješ se ne ustaviš v taki situaciji. Ali pa da je otrok nekje med parkiranimi avti in ti direkt pred avto skoči, niti če bi se v 2m ustavil ne bi bilo dovolj ne pa 10m. Se pa popolnoma strinjam da kjer je omejitev 50 v naselju se vozi 50 in kjer je 30 greš pač 30. Recimo sam mimo šole sploh zjutraj ali ko je konec pouka grem še manj kot 30 z očmi na pecljih. Imam dva majhna otroka in tudi če jim vsak dan ponavljaš kako se je treba obnašati v prometu so kdaj kot teleti ki ju spustiš na pašnik :) Upam da je s tem otrokom vse ok, sicer pa je dovolj da je punčka padla na roko in so prvo mislili samo na udarec a se potem na rentgenu pokaže da je recimo zapestje zlomljeno in to se smatra kot huda poškodba.
kren29
16. 12. 2021 11.38
+4
V primeru, da ti otrok uleti na cesto tik pred tabo ti pomaga le elektronika za zaviranje v sili če ko imaš. Reakcijski čas človeka je predolg. Nižja hitrost je bolj varna ker so poškodbe lažje. Če se pa pelješ proti otroku in imaš čas zavirati pa je hitrost spet ključna. V tisti sekundi preden začneš bremzati pri 30kmh narediš npr 5m PREDEN sploh začneš zavirati, pri 50kmh pa narediš npr 10m PREDEN začneš zavirati. Avto se pri taki hitrosti ustavi skoraj na mestu. Torej problem je le tvoj reakcijski čas in pot ki jo narediš PREDEM sploh začneš zavirati. Ta pot pa je odvisna od hitrosti ki jo imaš. Zato je omejitev v naselju 30 ali 50, na regionalki 70 ali 90, na AC pa 130. Zato ker višja kot je hitrost, daljša bo tvoja pot od trenutka ko si oviro opazil do trenutka ko sploh začneš zavirati, tj v tej sekundi reakcijskega časa.
kren29
16. 12. 2021 11.41
+0
Torej, kaj ti pomaga 1m zavorne poti če si začel zavirati potem, ko si ga že povozil. Zato je hitrost pomembna! Tega pa objestni nesposobneži z nizkim IQ ne razumejo.
pingvinislo5
16. 12. 2021 12.01
+6
reakcijski čas je 1 sekunda...pri 50kmh ti prevoziš slabih 14m, preden sploh odreagiraš... skupaj z zavorno potjo pa to nanese 26m... in če ti otrok skoči iz nekega vogala, ograje, med parkiranimi avti, itd, na cesto, ni variante, da boš pravočasno ustavil.