Črna kronika

V rdečo in pred avtomobil

Ljubljana, 09. 09. 2007 11.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Prevelika hitrost je botrovala še eni smrti na cestah. Mladenič je v Ljubljani do smrti zbil kolesarja.

V sobotnih večernih urah, nekaj po 21. uri, se je v Ljubljani na križišču Clevelandske ulice in Beblerjevega trga v Novih Jaršah zgodila huda prometna nesreča, v kateri je umrl kolesar.

47-letni Ljubljančan na kolesu je kljub rdeči luči na semaforju zapeljal na vozišče v trenutku, ko je v križišče z neprilagojeno hitrostjo pripeljal 23-letni voznik osebnega avtomobila.

Kolesar se je v nesreči tako hudo poškodoval, da je umrl na kraju. Voznik avtomobila pa je s kraja nesreče pobegnil, a ga je policija pozneje izsledila na domačem naslovu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (67)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

anakos@email.si
14. 09. 2007 15.00
Bila sem na pogrebu. PROSIM, bodimo VSI previdni na cesti. Previdni tudi takrat, ko imamo prednost!
mihec.zupopihec@email.si
12. 09. 2007 11.47
+1
js bi dal visoke kazni tudi za pešče in kolesarje, ampak ti tako ali tako niso nikoli kaznovani
kenguru
10. 09. 2007 18.23
+1
Nekaterim tukaj še vedno ni jasno, da se v rdečo ne hodi/vozi. Zato se je zgodila nesreča. Če kolesarja ne bi bilo tam, kjer nima ob tistem trenutku kaj iskati, do nesreče ne bi prišlo. Ja, vem, če bi vozinik vozil počasneje, potem bi mogoče lahko... Ja, povdarek na 'če' in na 'mogoče'. Tudi če bi res lahko to preprečil, bi kvečjemu s tem popravil usodno napako, ki jo je storil kolesar. Eni vedno iščete krivdo samo pri hitrih, pijanih... voznikih, ampak vseeno - tako kot v tem primeru - tudi počasni, trezni, počasnejši, šibkejši udeleženci lahko storijo usodno napako. Lahko, da je voznik avtomobila vozil prehitro, bil pijan, govoril po telefonu ali pa imel pretečeno registracijo, še vedno je imel prednost. In ne se zgovarjat na šibkejše udeležence - če bi bil na mestu kolesarja tovornjak, ki bi še v rdečo, bi se prav tako zgodila nesreča, samo da bi jo v tistem primeru povzročitelj odnesel bolje.
anakos@email.si
10. 09. 2007 18.04
Berem vaša razmišljanja in imam pred očmi obraz pokojnega, simpatičnega prijaznega moža ..., Bil je dober človek. Zakaj je šel čez cesto takrat, ko ne bi smel? Ne vem. Nekdo je napisal v teh komentarjih, da se tam mnogi ne držijo predpisov, da gre marsikdo v rdečo luč. To ni opravičilo, seveda ne. Ta mož je bil gluh. Še dodatno bi moral preveriti, saj je bil prikrajšan za sluh. Gluhi sicer razvijejo druge čute bolj, ker nimajo sluha, posebno tisti, ki so od malega gluhi. Praviloma so gluhi popolnoma suvereni na cesti. Vsi udeleženci v prometu bi morali biti še in še previdni. Škoda je ponavadi nepopravljiva, Če gre za človeške žrtve, pra gotovo. Sama kot kolesarka sem imela več nesreč, trčenje v avto, ki me je izsilil na cesti, ko je zavijal v desno oz. ko je nekdo šel parkirat čez kolesarsko stezo in z motoristom, ko mi je pripeljal kdo ve od kje in naenkrat zapeljal na kolesarsko stezo proti meni, ki sem vozila pravilno. Zaključek vseh teh nezgod je bil, da je nekdo tulil name - in nikoli nisem bila jaz kriva. Zaradi takih stvari se zelo bojim za svoje otroke na cesti, samo upam v to, da se srečno vrnejo ... Nekdo je napisal, da sta za nesrečo ponavadi potrebna dva. Res je pa tudi, da lahko eden pravilno vozi, hodi ..., pa se vseeno zgodi nesrečo. Če oba delata vse prav, potem se ne bo zgodila nesreča. Vsaj ne po njuni krivdi. Lp!
mihec.zupopihec@email.si
10. 09. 2007 15.03
kakorkoli že kriv je kolesar in nihče drug... če bi on predvideval da se mogoče pripelje kakšen avto nad omejitvijo in ga počakal bi se tudi ne ubil, tako kot moramo vozniki predvidevati in še nekaj če se boš skozi naselje peljal po omejitvi in ti bo nenadoma nekdo skočil ali se priplazil pred avto to pomeni kot strela iz jasnega 2 metra pred avto ali manj pa naj bo to otrok, dojenček, najsnik ali kaken starejši človek za nesrečo nisi in ne moreš biti kriv ti ne pred policijo in ne pred sodiščem, seveda če se to zgodi izven prehoda za pešče, po nobeni logiki in nobenem zakonu, ker morajo tako pešči, kolesarji, motoristi,avtomobilisti in tovornjakarji predvidevati kaj vse se mu lahko prepeti... zato kritika ne mej tako neumnih da si kriv ti... če je vse tako kot sem napisal potem nisi in ne boš kriv nikoli... ampak moraš imeti za to pričo, seveda brez priče ne gre, če je tisti ki si ga povozil mrtev in če nimaš priče potem boš verjetno kriv, drugače pane in ne ter še enkrat ne... kmet razmišlaj malo no... še enkrat k si na cesti pa si pešeč ali tovornjakar moraš predvidevati ne samo tisti ki so kao močnejši...
DarthRevan
10. 09. 2007 15.02
Kritika. Če nesreče nisem povzročil, ne morem zanjo odgovarjati. Jasno? Kot sem rekel, mi je kristalno jasno, da sem dolžan vsaj minimalizirati škodo, zato se prosim nehaj delati da mi govoriš nekaj, česar jaz ne bi vedel in se zavedal. In za nesrečo, ki je nisem povzročil, a je objektivno nisem mogel preprečiti, pred sodiščem ne bom kriv. Poleg tega kot sem ti že 120-krat povedal, ampak ti bom povedal še 121-tič, ker si očitno neko nepismeno bitje, ki ne zna prebrati, kar napišem, vozim po omejitvah in po cesti ne divjam. In ne izmikaj se bistvu okrog predvidevanja dogodkov. Predvidevam lahko PREDVIDLJIVE DOGODKE, drugih pa ne morem. A ti na vsaki zeleni bremzaš če vidiš da ob cesti čaka otrok, kar tako, za vsak slučaj, ker PREDVIDEVAŠ, da bo morda skočil na cesto? Sem si kar mislil, da ne. O moji vozniški kulturi pa govori šele takrat, ko me boš videl voziti. Kar si napisal so namreč same izmišljotine, ki jih uporabljaš za diskreditacijo sogovornika, in niti ena besedica, ki si jo zapisal o moji vozniški kulturi ni resnična (to pa je, mimogrede, obrekovanje/opravljanje). Zato si, prosim lepo vtakni svoj večvrednostni kompleks tja, kamor sonce nikdar ne posije in naslednjič, preden mahaš z LAŽNIMI OBTOŽBAMI, zajemi sapo pa se malo skuliraj!
polo19sdi
10. 09. 2007 14.18
Ja vse je res...ampak kolesar je prepeljal rdečo luč. Rdeča pomeni STOP. Satr je bil 47 let in vrjetno vem kaj pomeni rdeča luč. Pomeni STOP. Ni prečkanja. USTAVI SE. Se tudi strinjam, da bi mogle pač voznik peljat po omejitvi, ker bi vrjetno lahko preprečil trčenje, ampak rdeče se NE SME prečkati. Menim, da bi mogla vlada razmislit o uvedbi zapornic v vsa semaforizirana križišča in ne samo na železniških tirih.
kritika@email.si
10. 09. 2007 12.24
Hvala bogu, da so še nekateri normalni ljudje v tej naši deželici, ki ne iščete izgovorov za manijake, ki naše ceste uporabljajo kot privatna dirkališča! In mimogrede, če ste pozabili, ta kolesar je mrtev.
Johnny Š.
10. 09. 2007 11.09
Za ljubezen in prometno nesrečo sta, v večini primerov potrebna 2 (DVA). Samo v primeru, če sta oba udeleženca neprevidna, se prometna nesreča zgodi. Tukaj je to več kot očitno. Kljub temu, da v časih gre za izsiljevanje prednosti, lahko ustavite če se peljete z normalno hitrostjo, saj niste robot.
Materi
10. 09. 2007 08.30
Še to, o policiji. Na tem delu razni cestni dirkači, lahko rečem, norijo. V glavnem v nočnih urah. Je pa taka policijska navada, da merijo hitrosti eno križišče prej in to ob prometni konici, ko se ljudje vračajo domov iz službe in lahko prekoračiš hitrost le za 10km/h, to je pa tudi vse. Ko pa se spusti tema, jih tam ni več (policistov). Tako je bilo in tako bo v prihodnje, vsaj kar se policijskega dela tiče. Seveda so pa krivci drugje.
Materi
10. 09. 2007 08.26
Poznam to križišče; vsak kolesar, pešec... ki pride na rdečo tukaj pogleda če je frej in gre čez (mogoče so izjeme). Je pa res, da uporabljajo razni cestni dirkači ta del ceste za svoje podvige. Danes zjutraj sem se peljal mimo in opazil vsaj 50m zavorne poti... hmmm. Je bil eden izmed njih?
tonc
10. 09. 2007 07.59
Kljub dejstvu, da je kolesar po lastni krivdi zapeljal v smrt, se ne strinjam s tistimi, ki popolnoma izključujete ali minimizirate krivdo voznika avtomobila. Razumem šok, da je pobegnil s kraja nesreče (to je lahko v šoku), vse ostalo naprej pa je premišljeno. Vozilo je baje skril v gozdu pod Golovcem, kjer so ga našli policisti. Najbolj nerazumljivo in predrzno se mi zdi, da pa je potem na policiji hotel prijaviti tatvino vozila. Enostavno za to ne najdem opravičila. In še enkrat, glede na videno (dolžina zaviranja) - hitrost res ubija! Lp
grosman@email.si
10. 09. 2007 02.46
Res da je kolesar zapeljal čez rdečo luč samo če bi se voznik avtomobila peljal po pravilih 50km/h bi mogoče lahko preprečil trk in bi bile posledice lahko dosti manjše. To kar pa vidiš na naših cestah pa je itak adijo, čudež da še ni več mrtvih. Vsekakor pa je kriv voznik kolesa.
kritika@email.si
10. 09. 2007 00.03
gen.t, jaz sem zelo dobro prebral tvoj post, nažalost, ker me glava boli od njega! nikoli ni rečeno, da boš lahko preprečil nesrečo, je pa rečeno, da boš minimiziral rezultate nesreče, če boš spoštoval prometne predpise! v našem primeru to pomeni, če ta manijak ne bi divjal po cesti, človeka mogoče ne bi ubil. in ta mogoče je zelo verjeten, ker omejitve hitrosti, verjeli ali ne, NISO SLUČAJNE!!! In gen.t ne izmikaj se bistvu, ker ti lahko tudi otrok skoči pred avto. in kaj boš potem? ti jaz povem kaj boš?! KRIV BOŠ PRED SODIŠČEM pa lahko pametuješ kolikor hočeš IN TO ČISTO PRAVILNO DA BOŠ KRIV, ker si ti močnejši udeleženec, ki mora take dogodke spremljati in jih PREDVIDEVATI. A te tega niso naučil ne starši, ne v avtošoli? Kako si pa prišel do vozniškega dovoljenja, jebela cesta???!!! Spremlja se tudi tisto, kar se dogaja ob cesti in ne samo tisto, kar se dogaja na cesti. A si ti fjakarski konj, ki gleda samo naravnost ali znaš pogledati tudi levo in desno????!!! In človeška bitja za razliko od živali znamo predvidevati zato se nauči to uporabljati. Vsi takšni brezvestni in brezobzirni vozniki kar tolažite se, da ne boste krivi v takšnih primerih. Vas bo že realnost spustila na trdna tla, če vas že čiste človeške vrednote ne ganejo!!! FEJ!!!
bavsej@gmail.com
09. 09. 2007 21.57
Citat iz knjige VARNA VOŽNJA: Prometna pravila obvezujejo vse udeležence v cestnem prometu k določenemu redu in previdnosti, voznike pa še posebej k taki vožnji, da obvladajo vozilo v vseh prometnih okoliščinah in da predvidijo nekatere (predvidljive) dogodke, zlasti napake drugih prometnih udeležencev in da preprečijo posledice, ki bi zaradi njih lahko nastale. To da bo kolesar zapeljal skozi rdečo luč ni ravno predvidljiv dogodek. Če so bile sledi zaviranja dolge res 40m kot je napisal eden tukaj to pomeni največ 80km/h. Zakaj je pobegnil je lahko veliko vzrokov. Navadno je strah ali šok prvi na lestvici. Sem že videl primer ko je pobegnil poškodovan sopotnik v vozilu, pa tudi ni imel razloga za to. LP
anakos@email.si
09. 09. 2007 21.40
Odgovornost nosi tisti, ki je kriv. Toda krivda ni zmeraj enostavno jasna. In tudi če človek ni čisto nič kriv, vseeno nekako nosi neko breme ... Ne verjamem, da ima dober občutek - kjub gotovosti, da ni naredil napake - če je bil udežen v težki nesreči. In to je to ... miren najbrž človek ne more biti ... Poznala sem tega kolesarja, očeta dveh otrok ... Sožalje izrekam njegovim!
dejan22@email.si
09. 09. 2007 21.37
Že otrokom povemo, da se pri rdeči pač ne skače čez! No za tastare tudi velja ali pač ne? Ja, ja, prevelika, neprilagojena hitrost, a on kiflc je pa ni zadnjič ni imel ko se je zakjfal v poštarja. To je edino kar naši plavi strukoti pogruntajo...!
mihec.zupopihec@email.si
09. 09. 2007 21.11
glejte zakaj bi pa morali vedno mi vozniki predvidevati nevarnosti, ki se nam lahko zgodijo, predvidevati morajo tudi kolesarji in pešči, da če bojo šli na cesto je lahko to usodno za njih, da če bojo šli ob robu ceste, da jih lahko nekdo povozi, saj smo vsi udeleženci v prometu in moramo vsi predvidevati, ne samo vozniki avtomobilov a ne, je tako??? seveda je... glede otroka je pa tako, da ga morajo starši od malega začeti učiti kako nevarna je ceste in da je ne smejo prečkati brez spremstva njih, če pa mi bo iznenada kdo skoču pred avto ali se zapeljal, pa ne bom imel priložnosti se zaustavit ga bom pač povozu in še nekaj imel bom čisto vest, saj prvič nisem kriv js, drugič pa nesrečo sem poskušal preprečiti in je nisem mogel, torej zakaj bi mel nekoga na vesti, če je namerno izzival usodo.. tako kot se moram js sprijazniti ko grem na cesto z avtom, tovornjakom, motorjem, kolesom ali peš da se mi lahko kaj zgodi tako se boste tudi drugi... kar se pa naselij tiče se pa js vozim trdo 50km/h, če pa kdo pred mano cinca 40km/h ali manj, ga pač skozi mesto tudi prehitim a ne več k 50km/h in to samo zaradi tega ker ljudje kar tako skačejo pod avtomobile, da v primeru da katerega zgazim slučajno ne bo kdo rekel da sem pripeljal prehitro in da če bi vozil po omejitvah tega ne bi bilo... zdaj pa kdor ma željo pod moj avto izvolite... pa srečno vožnjo vsem brez oviranja prometa in brez izsiljevanja prednosti...
kenguru
09. 09. 2007 20.06
Jasno je, da je kriv kolesar. Prometni predpisi imajo neko logično težo. Definitivno je imel voznik avta prednost. Res je, da je mogoče peljal prehitro, ampak še vedno je imel prednost. Tu dvoma o krivdi ni. Drugače pa ne vem, zakaj bi imeli semaforje, če je zmeraj važna samo hitrost. Je pa seveda zelo narobe in tudi vsaj prekršek, če ne kazenski pregon, ker je s prizorišča pobegnil. Pobeg oz. ne-pobeg lahko pomeni življenje ali smrt poškodovanca, ne glede na to, kdo je kriv. Mogoče ne bi umrl, če voznik ne bi pobegnil in bi pravočasno poklical pomoč - včasih odločajo sekunde. Mogoče je bi kolesar sicer takoj mrtev, ampak voznik tega vsekakor ni mogel vedeti.
DarthRevan
09. 09. 2007 19.12
Kritika, preberi še enkrat kaj sem napisal. Seveda sem dolžan v takem primeru bremzat in naredit vse, da nesrečo preprečim. Ampak če nesreče objektivno NE MOREM preprečiti, še vedno nisem kriv zanjo, če je nisem povzročil s svojim nepravilnim ravnanjem. Da bi jaz povozil dojenčka ki bi mi skočil pred avto (skočil? dojenčki se plazijo) si si pa izmislil ti, ne pa jaz. Kot sem rekel, če bi se mi to zgodilo, bi bremzal kot nor. Ne moram pa garantirat s 100procentno gotovostjo, da bi nesrečo lahko preprečil. In če je ne bi mogel, še vedno nisem kriv jaz. Izpit za avto sem delal pa na Jesenicah, pri avtošoli K&D.