Črna kronika

VIDEO: Dve nesreči v eni

Ljubljana, 18. 12. 2007 08.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
T.V./N.Š.K.
Komentarji
192

Na avtocesti Ljubljana - Maribor se je zgodila prometna nesreča, ki je povzročila še eno trčenje. Umrla je ena oseba.

Zjutraj, okoli 6:30, se je zgodila huda prometna nesreča na štajerski avtocesti med razcepom Zadobrova in priključkom Ljubljana Sneberje v smeri Maribora.

V nesreči je ena oseba umrla.
V nesreči je ena oseba umrla. FOTO: POP TV

22-letni Ljubljančan je vozil osebni avtomobil znamke VW passat po avtocesti v smeri Domžal in trčil v osebni avtomobil znamke BMW 530, s katerim se je 61-letni Domžalčan, zaradi kolone vozil pred seboj ustavil na prehitevalnem pasu, ter v tovorno vozilo, s katerim se je avstrijski voznik zaradi kolone vozil prav tako ustavil.

Zaradi požara so morali posredovati gasilci.
Zaradi požara so morali posredovati gasilci. FOTO: POP TV

Po trčenju so vozila premaknili na vozni in odstavni pas. Takrat je iz smeri Novih Jarš po razcepu Zadobrova z osebnim avtomobilom znamke Renault megane pripeljal 41-letni Ljubljančan, ki je izgubil oblast nad vozilom in najprej trčil v zaščitno ograjo ob levi strani, nato pa še v osebni avtomobil BMW. V megana, ki je obstal na voznem pasu, je trčil tovorni avto znamke Mercedes benz, ki ga je vozil 23-letni voznik, doma iz okolice Žužemberka. Ob trčenju sta megan in tovorno vozilo zagorela. Voznik megana je v vozilu ostal ukleščen in je poškodbam na kraju podlegel. V 61-letnega voznika BMW-ja, ki je stekel iz vozila, je trčil 46-letni voznik osebnega avtomobila znamke Kia. Poškodovani 61-letnik je bil z reševalnim vozilom prepeljan v ljubljanski klinični center in ni v življenjski nevarnosti. Zdravniško pomoč je poiskal tudi 23-letni voznik cisterne.

Zaradi nesreče je bila polovica ceste več ur zaprta.
Zaradi nesreče je bila polovica ceste več ur zaprta. FOTO: POP TV

Polovica avtoceste je bila kar nekaj ur zaprta, zato so nastajali zastoji in sicer v obe smeri, saj so policisti zaradi gorečega vozila zaprli tudi prehitevalni pas v smeri Ljubljane. Skupna materialna škoda, ki je nastala v prometni nesreči, po nestrokovni oceni znaša okoli 40.000 evrov.

  • Vrtna garnitura Fiesta
  • Bencinska kosilnica PowerED
  • Žar na oglje Sunset
  • Letna kuhinja Too much
  • Sensum Lounge set
  • Paviljon Lucca 4x3m
  • Senčnik Toscana
  • Vrtni ležalnik Diana
  • Akumulatorska kosilnica Scheppach
  • Robotska kosilnica Worx
  • Nadstrešek Andy
  • Makita set orodij

KOMENTARJI (192)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User107476
23. 12. 2007 14.47
Polo 19sdi,Se strinjam s teboj.Takim pravim takim voznikom pravim PSIHIČI,ki gledajo samo nase v prometu za druge jim ni mar.Verjetno še ni izkusila na svoji koži kako je reševat situacijo na cesti ko psihič prehiteva in izsiljuje samo,da se on mirno pelje naprej.Kaj se je za njim zgodilo ga ne zanima nič. Sem v svojem komentarju dosti navedel.Smo v državi,ki lahko svobodno govorimo.
User196884
22. 12. 2007 19.52
trinity, napisala si (ženska), da naj si malo ogledamo napotke DARS-a, kakšno naj bi bilo vedenje na avtobanu. Ti očitno to podpiraš, ker si te "napotke" omenila. Poleg tega da napišeš, HITREJŠI in MOČNEJŠI se že kaže tvoja aroganca in nestrpnost na cesti. Glede tvojih 200 na uro, ki ti je očitno ta številka zelo všeč. Ta vožnja je zelo nevarna. Sploh pri zaviranju. Očitno še nisi mogla močno zavirat pri večjih hitrostih. Tako da najprej poskusi potem pa komentiraj. Varna vožnja je zelo poučna, sam kaj ko nobenega ne izuči, ker ima zrcalo doma. taki starši, taki otroci.
User107476
21. 12. 2007 17.28
Vidim,da veliko komentirate kar se tiče vožnje po avtocesti.Avtocesta ni poligon za sproščanje,dirkanja,kdo ima močnejši avto kdo ne.Kar se tiče prometne nezgode,moj sodelavec je poznal osebo ki je zgorel v vozilu megana.Bila sta najboljša prijatelja imel je družino,dva otroka.Sam mi je rekel,da je zelo rad hitro vozil.Iz smeri Novih Jarš je na odcepu omejitev 80km.Voznik Megana je pripeljal z neprilagojeno hitrostjo in je izgubil oblast nad vozilom.Vidim,da dosti pljuvate po tovornih vozilih,tudi sam sem poklicni voznik in voznik osebnega vozila.Ne zagovarjam nobenega voznika naj bo poklicni ali voznik osebnega.V naši majhni državi in kolk nas je ne potrebujemo vojne saj jo imamo na cestah.Vzroki za nezgodo je že standardno alkohol,neprilagojena hitrost,izsiljevanje prednosti,psihiči za volanom.Vidim,da je veliko takih tu gor,ki zelo radi blendajo,hupajo,se ne držijo omejitev in se jim vedno mudi kot bi bili na nujni vožnji.V tujini si tega nebi upali pripeljat za rit in blendat,hupat,ker bi ti vsak cent potegnili iz gat.Zadnjič sem se smejal na avtocesti,peljal sem se iz Unca proti Ljubljani.pred menoj so se peljali POLICISTI jaz za njimi in prehitevamo tovorno vozilo.Nato za menoj pridrvi Mercedes in mi blenda zamal,da mu niso pregorele žarnice,policistov ni opazil pred menoj.Se mu odmaknem,sledilo je naglo zaviranje,zamalo,da mu niso pregorele zavorne luči.Potem se mu ni več mudilo in dirkat po cesti.Seveda sta ga tudi ustavila.Tudi sam sem že plačal kazen in se držim omejitev,ker sem si rekel za državo ne mislim še dodatno plačevat.Za vsako nezgodo,prekršek je kriv človek sam,no ne bom trdil so tudi ceste v takem stanju,da ti tudi omejitev nebo pomagala.Kar se tiče višjih kazni nebo ustavilo morijo po naših cestah,ker sodni mlini počasi meljejo.Dokler psihičov in tempiranih bomb in kamikaz ne spravijo iz cest bo še veliko mrtvih.
User134956
21. 12. 2007 13.29
polo... glej, kaj sem mogoče napisala da hupam...blendam samo takim pacientom, ki se iz principa nočjo umaknt..pa še to najprej včgem blinker.... Halo kaj a res ne razumete da je 200 km/h za AudijaA8 šala mala....seveda če je prazna cesta...avto je stabilen!!! Mislim da se s Polotom že kr en mal težko pelješ 200 na uro!!! Mislim, da obstajajo sposobni vozniki.... nisem popolni voznik ampak 80 km/h pa ne vozim pa AC! Res bi blo fajn, če bi kaznovali tudi tiste "nedeljske" voznike!!! PAMETNA hitra vožnja ni nevarna. Nevarni so samo ljudje, ki ne znajo pametno vozit! Ne vem zakaj vedno jaz naletim na mečkače....ravno danes zjutraj se je eden pred mano po regionalni cesti (omejitev 90 km/h)celih 55 km/h! Nisem živčna voznica...rada pa se hitro vozim! To ne pomeni 200 ampak 150-160 km/h po AC! Pa še to Polo....če nisi opazil mojga nicka sem ženska! Potrebno bi bilo marsikaj spremenit...potrebni bi bili tečaji varne vožnje (obvezni) na vsake 2 leti! Obnova znanja iz CPP vsake dve leti ...obnova osnov prve pomoči...itd! Pa še glede mobitelov bom eno rekla! Ravno prej sem zasledila, da so v Angliji uvedli zaporno kazen za ta prekršek.... to bi bilo pri nas tudi primerno! Ampak nobena kazen ne pomaga, če ne poustrijo nadzora pa vseh cestah!!! No toliko spet mojega pametovanja...
wango
21. 12. 2007 12.02
Ravnokar pogledal prispevek in prebral nekaj komentarjev pa nisem zasledil nič na temo ZAKAJ JE BMW OBSTAL NA VOZNEM PASU???!!! Iz posnetka se vidi da je popolnoma vozen. Iz prehitevalnega pasu se je lahko umaknil na voznega, zakaj še ni nadaljeval in se popolnoma umaknil na odstavni pas. Velikokrat se pripeti, da vozniki po prometni nesreči pustijo vozila na vozišču v takem stanju, da močno ovirajo promet in izzivajo nalet ostalih vozil. Če že, pa postavijo varnostni trikotnik CELIH 10m za vozilom.... moje mnenje...
User196884
21. 12. 2007 11.48
trinity126, problem je v hitri vožnji, problem je v hupanju, problem je v blendanju. To niso manire, ki spadajo na cesto. Smo v 21 stoletju, poznamo osnovne zakone fizike, tragedije, ki so se zgodile in nas še vedno ne izuči, da je treba mislit z galvo, ne z k.... ali pa z nogo ki je na stopalki za plin. Meni je čisto vseeno kdo me prehiti. Bmw, maserati, renult 4, ali pa poljski fiat. Naj vozi tip, ženska, ena mula 18 let, ali pa babica in dedek, samo ne mi pripeljat 2 metra na rit in veselo blendat, kolk češ umakni se sem hitrejši in močnejši. Se ti bom umaknil ko bom jaz hotel in ne ko boš to ti hotel. In vrjemi, da bom to storil, takoj ko bo to varno za mene, za tebe in za vse ostale udeležence. Če pa si ti živčen za volanom, ker se ti nekdo ne umakne še isto sekundo, ker nekdo vozi 10 pod omejitvijo, ker ne spelje tisto sekundo ko je zelena na semaforju, potem je nabolje, da nisi na cesti. Ker z svojo živčnostjo delaš napake in s tem ogrožaš sebe in druge.
User134956
21. 12. 2007 09.12
@polo19sdi ... Ni problem v hitri vožnji, ni problem v blendanju.... Problem je o arogantnih voznikih... Ne morem razumet zakaj se ne umaknete HITREJŠEMU IN MOČNEJŠEMU!!! Pa ni problem v gužvi al pa kaj...problem je v naši mentalitetei! Dobesedno fovš smo drug drugemu!!! Mislim katastrofa!!!!
User300307
20. 12. 2007 18.30
Komentarji na 19.ih straneh lepo pokažejo mentaliteto našega naroda. In takšna kot je se lepo preslika na naše ceste. Nikogar ne bom poimensko poimenoval, čeprav so tu nekateri (ki vsakodnevno pišejo neargumentirane komentarje) ki v svojem brezdelju pljuvajo po vseh in vsem ki jim to brezdelje omogočamo. Niti ne bom govoril o vzrokih, za nesreče, ker ni mogoče reči da so krivi mečkači ali divjaki, tudi ne vedno uporabljene fraze s strani policije: prevelika hitrost, nepravilna smer vožnje. Vzrokov je ogromno. Od mentalitete naroda, nikakršne prometne vzgoje, nepravilnega formalnega izobraževanja za voznike, premajhnem poudarku na treningih varne vožnje, nezavedanje pomembnosti dodatne varnostne opreme v avtomobilih, do katastrofalne prometne infrastrukture, premajhnega nadzora policistov... Rad bi samo povedal stavek, (ker imate vsi toliko za povedati čez tovornjakarje) ki piše na nekaterih kamionih v Nemčiji na zadnji strani: BREZ NAS BI BILE CESTE ŽE ZDAVNAJ PRAZNE, TRGOVINE PA TUDI. Baki82 (eden redkih, ki govorijo realne stvari ne pa samo primitivno pljuvajo po drugih) vam je hotel podobno razložiti vendar očitno večina ljudi tega ne razume. Ne razume da ljudje vsak dan kupimo več avtomobilov, več televizorjev, da gradimo vse več hiš, cest.... Vse to je treba prepeljati. In ne dostaviti od desetih ali dvanajstih ampak ob sedmih. Zato nismo mi tisti, ki bi nas udarila prepoved vožnje od 6. do 9. ure kot nekateri zahtevate. Vi ste tisti, ki zjutraj ne bi imeli svoje kave, časopisa, zajtrka, .... Kdor govori o tovornem prometu na vlakih nima pojma o današnjih razmerah v logistiki. Če bi bilo to učinkovito, hitro, cenejše, okolju bolj prijazno bi do tega že prišlo. Vlakovni tovorni promet bi se lahko povečav do neke mere vendar bo tovornega prometa po cestah hočeš nočeš vedno več. Kar se tiče prehitevanja, sem tudi jaz mnenja da se uvede prepoved v konicah in na problematičnih odsekih, drugače pa ima tovornjakar popolnoma legalno in legitimno pravico prehiteti počasnejši kamion pred sabo. In ko že toliko navajate urejenost določenih stvari v tujini (čeprav tam verjetno še niste bili): zastoji in gneče pri nas so v primerjavi z zahodnimi državami Evrope kaplja v morju, tolerantnost voznikov do tovornjakarjev je v tujini na veliko višjem nivoju, kultura v prometu tudi. Nikjer pa nimajo časovne prepovedi vožnje kot omenjate nekateri (razen čez vikend tako kot pri nas). To bi bilo z moje strani vse, čeprav bi o tem lahko napisal knjigo in sem verjetno pol pozabil. P.S.: Če kdo misli drugače naj me ne zmerja takoj s kretenom ampak naj napiše svoje argumente.
User243511
20. 12. 2007 15.23
temu noremu 22 letniku doživljenska prepoved vožnje pa tudi še bolj noremu vozniku BMW in pa oba na 30 let zapora, da prideta k pameti.
User243511
20. 12. 2007 15.22
Kaj lahko kdo razloži Štajerska avtocesta, vse pa se dogaja v Ljubljani ? :) Nisem vedel, da sega Štajerska že do Ljubljane. No hvala bogu, če je tako.
User20415
20. 12. 2007 12.07
se opravičujem za link, ne vem od kje se mi je prikradel. mea culpa.
User20415
20. 12. 2007 12.06
mimogrede, a kdo mogoče ve koliko % pod omejitvijo se smatra za oviranje prometa???
User196884
20. 12. 2007 11.01
trinity126, če so to napotki, potem pa ti želim res srečno vožnjo, ker jo boš krvavo potreboval. Tukaj ti piše da je blendanje in hupanje skrajno nevarno početje. Omenjen je samo smerokaz, da nakažeš ko želiš nekoga prehiteti. Uporaba zvočnih in svetlobnih signalov, pa je dovoljena le, le, le, le policiji, rešilcu, gasilcu in popolnoma nobenemu drugemu. Varnostna razdalja? Očitno še DARS ne ve kaj je to. Pri 130 na uro je 39m. Zdrava pamet ti pove, da je to nemogoče. To je še celo slabše kot zakon ZVCP. Zakon ZVCP predpisuje pot dveh sekund to pomeni 72 metrov. Pa vsi vemo da je povprečje reakcijskega časa 1 sekunda. Ampak to je reakcijski čas, kje je noga na zavori, polno zaviranje in seveda ustavljanje vozila.
User202530
20. 12. 2007 03.21
jaz mam zelo slbe izkušnje s tovornjakarji....so mi že večkrat zapeljali na prehitevalni pas, ko sem jaz njih že prehitevala, zato imam kar strah ko moram mimo tovornjaka peljat. Najbol grozno pa se mi zdi, ko pred tebe skoči tovornjak, da moraš bremzat (pa to ni redko) od zadaj pa ti pripelje en mercedes al pa bmw z vsaj 220 na uro in ti blenda. je pa res, da bi se po mojem mnenju zmanjašalo št. nesreč, če bi tovornjake, ki samo prečkajo državo dali na vlak. Ne zdi se mi nora niti ideja, da tovornjakarji ne bi smeli prehitevat. zraven tega pa nebi škodlo, če bi se po avtocesti bolj pogosto vozila policija v civilnih avtomobilih in kaznovala tiste, ki blendajo. se mi zdi da s tem tudi velikokrat izsilijo kakšno nesrečo, tak da bi predlagala da bi bila kazen za blendanje kar se da visoka.
User261689
20. 12. 2007 00.06
Pr podobnih nesrečah se tukile najde marsiker pametnjakovič (npr. igor.gojcic in podobni)non stop tovornjak gor tovornjak dol, Tamle en omenja da manjka cisterna pa nevem kaj še. Sami strokovnajki. Ko pa vozniki osebnih vozil tik pred zajci zavijejo pred kamijon težak od 7.5ton naprej in npr potem nahitro iz avtoceste oz da ne vozijo za kamionom ker je preveč hudo in nato še bremzajo se noben ne vpraša. Avtocesta dovoljuje od 80 do 90 km/h za tovorna vozila in objesneži v avtomobilih se na tak način igrajo z življenji ker takega vozila ni moč ustaviti v pat desetih metrih kot osebnega. Žalostno tudi ko moraš v drugo skrajnost da mora tovornjakar na avtocest prehiteti os avto ki pelje pod 80 km/h, in ko prehitevaš ti drugi ko si že skoraj mimo prileti nevem kolk in blenda da mu pregorevajo luči pol pa če je le možno še po desni mim ne. Vsak dan sem na cesti in mislm da je strpnost voznikov predvsem osebnih vozl pri nas na psu in gre sam še na slabše. Zakaj je tako bi bilo treba poiskati razloge drugje. Ni pa treba skoraj vedno pokazati s prstom na voznika tovornega vozila res pa da niso le ti vsi angelčki.
Ramzess
19. 12. 2007 22.06
Vem da je za krmila, saj meddrugim piše na njej, a vseeno človek dobi takšen vtis. To, da je vozil za njim, ali ne, zadnje metre, jaz ne morem vedeti. Če pa je bil megan takrat na prehitevalnem pasu, preden se je zaletel v levo ograjo (velika hitrost, nenadno močno zaviranje), ga je pa odneslo daleč v desno, ne malo, na sosednji vozni pas, pa še bočno ga obrnilo, in kot da nesreča ne bi bila še večja ravno v napačno smer, ni imel izhoda, in zadnje kar je videl živ je bil tovornjak, ki je zapeljal nadenj. Ironija je, če bi bil obrnjen drugače, bi morda imel možnost umika iz avta. Marsikdaj gre za malenkosti, ampak če ti ni namenjeno, ti pač ni namenjeno, preživeti.
User196884
19. 12. 2007 19.04
igor.gojcic, to je cisterna za krmila, ne za goriva in je malo drugačno kot pa petrolova ali omv-jeva cisterna. Zakaj misliš da je tovorno vozilo vozilo za njim? Saj piše, da je najprej trčil v ograjo na levi, nato je šel malo po desni in obstal na voznem pasu...takrat pa ga je tovornjak nabasal.
User287284
19. 12. 2007 15.34
DARS zna samo zaračunavat cestnine, ceprav varnost voznikov ga ne zanima.... ENO LETO SE VOZIM PO DOLENKI VSAK DAN- POVPREČJE PA NEDOSEGA NITI 80km/h, SAJ SE VOZIMO SAMO PO ENEM PASU IN NEPREKINJENI ČRTI- NON STOP.....
Ramzess
19. 12. 2007 15.24
Sa38="Ne morem pa mimo dejstva, da so v najhujših nesrečah skoraj vedno udeležena tovorna vozila....zgolj slučaj?" Niti ne, zavedati se moramo, posledice "katastrofe" pri nesreči, kjer je vpleten tovornjak, zavisijo od velikosti, teže tovornjaka in tovora (cisterne) ki ga vozi. Omelo1="Žal so za moje pojme obupno samozavestni šoferji, marsikateremu ni jasno da ne vozi osebnega avtomobila." Se strinjam, nekateri se vedejo kot, da so še vedno v osebnem avtomobilu, in v tem stilu vozijo. Zdi se da se nekateri niti ne zavedajo veličine in teže vozila, ki ga vozijo, ter nevarnosti tovora, ki ga vozijo. Teh občutkov se treba priučiti, niso prirojeni, tako kot se mora pilot o svojem letalu. Veliko se prepirate kdo je tu kriv in kdo, pozabljate pa, da vsak udeleženec nosi svoj delež odgovornosti v tej verigi trčenj, navsezadnje so vsi prispevali svoj delež pri takšnem rezultatu. Nesrečnemu vozniku megana pa je očitno zmanjkalo časa, da se ni uspel pravočasno umakniti iz avta. Kako blizu je vozil tovornjakar za njim? Ta cisterna na sliki je nekam čudna, ali je slikana pod čudnim kotom, ali pa je dejansko tako kratka. Vtis imam, da je zadnje polovica manjka.
User295882
19. 12. 2007 14.09
se strinjam da so mečkači pa cincači najbol nevarni na cestah.ampak 70-80 kilometrov na uro to p res ni lpo sploh p ponoč.upam p tut da se taka nesreča ne ponovi.