Črna kronika

VIDEO: Objavili posnetek usodnega streljanja

Cleveland, 27. 11. 2014 09.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Oblasti v Clevelandu so objavile posnetek tragičnega dogodka s konca preteklega tedna, ko je policist ustrelil in ubil 12-letnega temnopoltega dečka Tamirja Ricea. To so storili po posvetovanju z njegovimi starši.

Na posnetku je videti, kako deček na igrišču pištolo igračko usmeri v mimoidočega. Nato se pripelje policijski avto, dva policista izstopita in že trenutek kasneje deček obleži. Zagovor policista, ki je streljal, je bil, da je na petelina pritisnil, ker se 12-letnik ni zmenil za več pozivov, naj dvigne roke. Policijski poveljnik Ed Tomba pa je medijem pojasnil, da deček ni niti grozil niti ni usmeril pištole proti policistoma.

Streljanje v Clevelandu - 1
Streljanje v Clevelandu - 1 FOTO: Reuters

Tomba se je sicer postavil na stran svojih kolegov. "Nikogar nočemo razbremeniti krivde. Pokazati pa želimo, da nihče ni naredil ničesar narobe. To je bil tragični dogodek, v katerem je mlad član naše skupnosti izgubil življenje," je dejal.

Policiste so na igrišče v Clevelandu poslali, potem ko so prijeli klic v sili osebe, ki je sedela nasproti. Tudi tega so objavili v celoti. "Moški je potegnil pištolo. Najverjetneje ni prava, a me je kljub temu strah," je povedal klicatelj, ki je nato dodal, da ima na glavi "kamuflažno pokrivalo".

Streljanje v Clevelandu - 2
Streljanje v Clevelandu - 2 FOTO: Reuters

Podatka, da pištola ni prava, policista nista dobila, razkriva poziv iz klicnega centra. Prav tako – vsaj glede na njun klic v centralo – očitno nista vedela, da gre za otroka. "Izstreljeni so bili streli. Moški je padel. Temnopolti moški. Mogoče je star 20 let. Črn revolver," je po zvezi sporoča policist.

Pištole igračke bi morale biti označene z oranžno nalepko, ki pa jo je 12-letnik odstranil.

Streljanje v Clevelandu - 3
Streljanje v Clevelandu - 3 FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (389)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ubogislovenci
28. 11. 2014 13.01
+13
Po posnetku se vidi, da je tamali to iskal.... Škoda, da je ugasnilo otroško življenje, ampak takšne so reakcije tamkajšnje policije, saj imajo tam dnevno preveč takšnega sranja...
Jasnovidec Cosmos
28. 11. 2014 00.38
-10
Če so že streljali nanj bi mu lahko v noge.Razvidno je da je tole navaden umor zaradi rasizma predvsem pa tudi prestrašena policaja katera sta streljali iz strahu.
Karletto
28. 11. 2014 19.54
+2
v noge v koleno? Še prej pa pogled na oči vsakega od vpletenih kot v filmih? Sfantaziran si.
.jest
27. 11. 2014 22.40
+9
Ne maram ameriške kvazi demokracije vendar, če članek ni montiran, kot je to pri njih v navadi in, da je obnašanje in mahanje mulca s pištolo po ulicah resnično, si je sam kriv in podpiram odziv policije.
tornadotex
27. 11. 2014 21.20
-4
Nespametno je mahati v javnosti z pištolo,pač mladost,toda še večja neumnost je,da zapelješ pred človeka in ga ubiješ,brez opozoril ,kar se dobro vidi.
civitasstain@gmail.com
29. 11. 2014 17.50
+2
paradoxal
27. 11. 2014 17.20
+18
kdor isce ta najde....
Aleksander Bundja
27. 11. 2014 18.08
-17
paradoxal
27. 11. 2014 19.39
+13
a v mojem komentarju beres kaksni rasisticno konotacijo ?
civitasstain@gmail.com
29. 11. 2014 17.52
Antirasist je biti moderno! V celem življenju si proti nekomu, sem torej pač zato rasist?
JožaZportoroža
27. 11. 2014 17.17
+7
oni je naredo napako ker ne moreš kuj v ljudi merit z pištolo....policisti pa so tut napako naredli ker bi lahko drugač reagirali...kolko je videt na posnetku mu niti niso besedice spregovorili amapk je samo stopo iz avta pa ga vstrelo
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.21
+1
Pri takih podatkih, ki sta jih imela policista, bi jaz tudi streljal. Nič besede o imitaciji orožja in oseba zgleda kot bi bil odrasel. Tretjič kako boš streljal ob avtu še pod noge? Krivi so samo starši in naključje!
JoC13
27. 11. 2014 16.54
+13
Mali je htel bit gangsta, pa je dobo
RADIKALL
27. 11. 2014 19.13
+6
mali se je igral,tko k usi pri 12...usi smo se z pištolcm strelal okrog.
aprilia123
27. 11. 2014 20.54
+8
Haloze Slo
28. 11. 2014 14.36
+4
naše pištolce so bile lesne ali pa iz predpotopne platike in zraven smo se drli ko jesiharji: bang, bum, puf ......
mijavci
27. 11. 2014 15.42
+12
To je Amerika, in dobra šola za vse druge mulce da se z takimi igrami ni za špilat, to je za poduk vsem in čisto prav je policist ukrepal. Sedaj bo sto drugih prej premislilo ali se splača mahat z orožjem pa ni važno al je replika igrača ali pa prava.
vesolec1
27. 11. 2014 15.51
-1
Aleksander Bundja
27. 11. 2014 18.10
+4
vesolec1
27. 11. 2014 15.27
+9
Tu se tocno vidi,da je policija vedla da se gre za otroka,saj so se dobesedno pred njega pripeljali,ce bi slo za starejso osebo se ziher nebi pripelali pred njega ampak bi ga opozarjali iz razdalje kakih 50-100 metrov naj odvrze orozje pa se javljeno jim je blo da je verjetno fejk pistola...to je za mene uboj,dobesedno so se spravli na otroka,ker so vedli da nebo streljal,ce bi bil kaki vecji se ziher nebi meli jajc pripelat tak pred njega.....kaj sem samo jaz to vido al kaj????
enakostzavse
27. 11. 2014 15.37
+12
Ne vesolc1, vemo tudi drugi da je to bil umor. Čista likvidacija. S to temo bi hitro zaključili, če ne bi bilo toliko slabo umnežev tukaj. Poveš, napišeš, narišeš, opozoriš na vsa dejstva, oni pa kar naprej s svojo teorijo. Ubogi so taki.
ficfiric 1
27. 11. 2014 16.23
+11
Ne vesolec1 vsi smo to videli...posnetek pove vse..ni treba da policija nalaga kako sta ga pregovarjala saj mulc pade po tleh v trenutko ko se avto ustavi...edino ce imata sposobnost 5x rect odvrzi orozje v 1sekundi... Mulo je bil kriv ker je crn...
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.25
+3
Fic kak video si pa gledal. Zame je vse v megli in nejasno. Jasno je pa, da ti ne maraš policije. Sigurno je tudi nebi klical, če bi bil v sili? Bi poklical peka, ta nima orožja!
pegazus
27. 11. 2014 15.07
+20
Če še nekdo maha s pištolo ter balaklavo na glavi, je reakcija policista precej samoumevna. Posebej za to, ker so ameriški policisti precej supermanski. Pač so stvari s katerimi se ne smeš zaje*, sicer potegneš kratko.... thats it.
ficfiric 1
27. 11. 2014 14.59
+2
Sej ga nista sploh nic opozorila al pa kar kol...tle sta se pripeljala kot 2 cestna barbara...in streljala se preden se je avto dobr ustavu.....2 kavboja pac...
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.26
+1
bekobruka
27. 11. 2014 14.53
+31
da sem jaz policaj bi enako ravnal... edino pravilno
RADIKALL
27. 11. 2014 14.54
-5
cleener
27. 11. 2014 15.03
+5
za policaja moraš imet vsaj štiri razrede, kar pa sumim, da jih ti nimaš, bruka.
vesolec1
27. 11. 2014 15.30
+6
Nobody007
27. 11. 2014 16.10
+0
Da si ti policaj in da je tale tvoj otrok?
Aleksander Bundja
27. 11. 2014 18.12
+3
KAK SKAVT, ta ni za burek pect izsolan, cudn da zna pisat
Dragon_13
27. 11. 2014 14.47
+16
Mogoče nebi nič škodovalo, če bi se sparkirala 50m stran in ga pozvala naj odvrže igračo, če pa nebi upošteval pa bi ga še zmeraj lahko spokala...
civitasstain@gmail.com
29. 11. 2014 17.56
+1
vrtnar01
27. 11. 2014 14.45
+7
spet snemano s krompirjem,kako nesmiselno je sploh zamegliti mimoidoče,saj se nič ne prepozna
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.27
-2
Ne vem, da na podlagi tega nejasnega videa, lahko nekateri sklepate zaključke?
RADIKALL
27. 11. 2014 14.39
+11
tole je že bolano,otroci v ameriki bolje da se ne igrajo s pištolcami ker so resno ogroženi...si sploh ne predstavljam kako bi ljudje pri nas odreagiral če bi nekdo otroka tako ustrelil...mislim tole so že resni znaki da je njihova država gnila in bolana in da so oni še bolj bolani ki dejansko nič ne naredijo kaj se tiče orožja...
cleener
27. 11. 2014 14.47
+3
To je že žal v zda tako zakoreninjeno, da vsak politik kateri bi poskusil omejit prodajo orožja, še isti čas leti v nepozabo.
Aleksander Bundja
27. 11. 2014 18.13
-2
google man TVOJE IME POVE VSE, MAL MANJ GUGLAJ PA SI NAJD DELO
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.29
+1
Gnili so bili starši, ki se niso brigali za vzgojo svojega otroka. Sicer pa zakaj je bil sploh klic na policijo? Da naj pridejo in pogledajo, če je orožje pravo?
Brabus
27. 11. 2014 14.16
+22
Ja, tak 12 letni otrok te pospravi za 2 ali 3 €, ali pa iz gole objestnosti.Zato pa so policisti tako napeti in paranoični in jim pač ni za zamerit.Pri njih je pač drugače. Imaš pravico streljat in imaš pravico biti ustreljen.Tako pač je.
sesek
27. 11. 2014 14.37
+0
pa kakšne ti blebetaš?!? pomoje črnca še vidu nisi, kaj šele da poznaš njihova življenje. Razbimo stereotipe #dsyu
RADIKALL
27. 11. 2014 14.40
+1
RADIKALL
27. 11. 2014 14.44
+4
da se otrok še igrat nesme več,bi se pa policaji mal lahko zavedal da je še otrok...tole bi lahko izvedli na tisoč različnih načinov...ne pa da uletijo k eni kavbojci,pol pa tamal potegne pištolo so pa presenečeni in presrani,policaj je kr na rit padu k je tamal potegnu pištolo...lahko bi ga od daleč opozoril ....policija je totalno nesposobna za moje pojme...dobr da ga ni povozu
Aleksander Bundja
27. 11. 2014 18.13
+2
Aleksander Bundja
27. 11. 2014 18.15
+4
VEDN V USA, pardon ZDA, da ne bo kdo kak komentar dal, kako zamemarjam nas jezik
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.30
Prav da si popravil, sem te že mislil opozorit!
Sunshine73
27. 11. 2014 14.10
+9
Fant se ni zmenil na VEČ pozivov, da naj dvigne roke :) Saj sta policista komaj prišla na kraj in fant je v momentu padel pod streli ...
snowfly007
27. 11. 2014 14.15
-2
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.31
aojz
27. 11. 2014 13.51
+3
V Jugi so streljali in ubili le tiste, ki so mejo prečkali izven prehoda. Tisti, ki je streljal je pa nagradni dopust dobil.
Našvasan_zob
27. 11. 2014 13.55
+3
Amerika in njena Ameriško - mehiška meja?..
kim llsung
27. 11. 2014 13.58
-1
zakaj bi preckal mejo na crno,ce si imel potni list in si lepo po uradni poti zapustil drzavo...
Našvasan_zob
27. 11. 2014 14.05
+0
Zato ker eni so bli že takrat lopovi in bleferji...
veliki svizec
27. 11. 2014 14.24
+6
Koreja,zato ker tudi če si imel potni lis nisi mogel kar tako čez mejo...mal si še mlad.
Našvasan_zob
27. 11. 2014 14.26
+0
Moji so vedno komot šli čez mejo.. Gor v Avstrijo in naprej..
Ni_Nicka76
27. 11. 2014 13.50
+0
V glavnem, ko bodo ogrožena vaša življenja, pa se bodo našli ljudje, ki bodo to še podpihovali, boste pa morda razumeli..... :)
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.32
+1
Če se boš prav vedel, se ti ni treba nič bat!
Našvasan_zob
27. 11. 2014 13.14
+24
Mi smo se kot otroci v "TOTALITARNI Jugoslaviji" redno igrali roparje in policaje s plastičnimi / lesenimi puškami/ pištolami.. Na nas ni streljal nihče.. Lahko danes kdo to verjame??
snowfly007
27. 11. 2014 13.16
+4
Že večkrat vprašano, a sredi parka, SAM z ljudmi ki si jih videl mimogrede?
Našvasan_zob
27. 11. 2014 13.22
+7
Mogoče je bil problem ker ni blo mobitelov, da bi vsak za vsak qur klical policijo... Ja po soseski smo se igral.. Tut okoli trgovine ki jo obkrožajo stolpnice.. Seveda so šli mimo tudi naključni mimoidoči..
Našvasan_zob
27. 11. 2014 13.22
+8
No.. je pa res da se ni vsak mesec zgodil pokol na šoli ali v kinu.. Juga je mela to urejeno..
Borut Novak 1
27. 11. 2014 13.26
+1
V Jugi je vedno nekdo najprej pobil par ljudi predno so reagirali. A to je OK?! Je pa res da je v totalitarnih sistemih manj hudega uličnega kriminala. V Jugi so rekli samo. Vsi vemo da je oni lopov in mafijec in so ga eliminirali. Brez nekih velikih sojenj in iskanja dokazov. Prišla je SDV in je tip izginil. Zato v takem sistemu ni toliko kriminala na cestah. V demokraciji pa moraš vse dokazat, kar je težko. Zato se pa potem tam šetajo tolpe po cestah.
snowfly007
27. 11. 2014 13.32
+0
Aja pa še to našvasan, če nisi prebral/videl/slišal o tem še ne pomeni da se ni zgodilo. V totalitarni jugi so imeli dve stvari ki so jih izpeljali vrhunsko: 1. Obračunavanje z političnimi nasprotniki in 2. zavajanjem naroda. Bod brez skrbi, če bi sam hodil z pištolo po neznani soseski žugal neznancem in se nebi odzval na klice miličnikov bi te tut poknl.
StrikeOne
27. 11. 2014 13.46
+3
Kaki sprestrašen hrvat je ta bilderberg. Na vsako novico o bilo čem ta o Rusih! HHAHAHA strah ima velike oči
cleener
27. 11. 2014 13.46
+16
A smo v jugi imeli toliko gospodarskega kriminala, kot sedaj. Je bilo toliko tajkunov, brezmilostnih kateri so pokradli vse kar je imela država. A se je toliko kriminalcev sprehajalo zunaj, pa še župani so in se posmehujejo vsem povprek. Stokrat raje juga kot pa tale pokvarjena družba. V jugi se pošten človek-delavec ni imel kaj bat. Smo hodili poleti na morje, pozimi v hribe. Koliko še jih lahko danes gre na smučanje in na morje z familijo. Ne bit preveč pametni, ker to škodi lepoti. Neumen človk, kater še vsaj zgleda kako tako je bolj sprejemljiv kot neumen in grd.
BlokiranZaradi24urFašizma
27. 11. 2014 13.49
-6
V Jugi se je v vsakem podjetju kradlo do onemoglosti. Vsi so kradli vsi: Zato pa se je Juga sesula.
Našvasan_zob
27. 11. 2014 13.56
+3
Amerika ima največje število umorov in zapornikov.. Juga je imela obojega naprimerno manj...
Našvasan_zob
27. 11. 2014 13.58
+3
V demokracijah moraš vse dokazat ??? :)))) Pa kaj si prejšnji teden prebral na tem portalu članek kako so 3 nedolžne imelo 30 let zaprte ??? PS: Bradley Manning ? Snowden je pa itak pečen, če ga kdaj USA dobi v roke.. In to samo zato ker je povedal resnico - kakšen kriminalec !
Našvasan_zob
27. 11. 2014 14.00
+2
snowfly007.. Amerika pa nima propagande? :)) Danes borci za svobodo - jutri ISIS :))) ... No za Vietnam so pa priznali da so vojno začeli na podlagi blatantne laži.. To je samo vzorec.. trend Amerike je že vsaj 50 let v tej smeri..
Našvasan_zob
27. 11. 2014 14.01
+2
Aja.. v Vietnamu so z bombardiranjem ubili 2 miljona civilistov in v smrt poslali vsaj 60.000 svojih vojakov.... Kdaj je Juga ubila 2 miljona civilov?
Našvasan_zob
27. 11. 2014 14.03
+1
Snowfly.. si kdaj slišal za projekt "Gladio"... Kako je Amerika - NATO obračunavala s političnimi nasprotniki.. po celem svetu, ne samo doma... Juga je bla piščanček proti Amerjem, dajte si že enkrat priznat..
snowfly007
27. 11. 2014 14.12
-1
Se pravi če imaš neko predstavo o politiki še ne pomeni da je vsak prebivalec tak. Potem lahko rečem, da smo vsi tajkuni v Sloveniji, ker se o nas bere samo kako furamo državo v prepad. Kdaj je juga pobila toliko ljudi, po 2.sv vojni in tudi lastne. Ameriška politika je zgrešena se strinjam tako kot je bil totalitarizem. Vendar ostanimo pri ''članku'' ne pa to kaj dela politika v ameriki.
Našvasan_zob
27. 11. 2014 14.28
+6
Se strinjam.. 12 letnik je z igračko pištolo meril v mimoidoče.. Prišla policija in ga na hitro ustrelila... Jutri je nov dan.. gremo naprej..
snowfly007
27. 11. 2014 14.41
-1
Tudi sarkazem ne pomaga pa ne piši samo kar ti ustreza. Napiši tako kot je, imel je igračo za katero policaji niso vedeli da je igrača. Prišla je policija ga opozorila. Po neodzivanju ter sumljivem gibu proti ledvenem delu ga je ustrelila. Res je jutri nov dan, in ne se s pištolam igrat v parkih ter strašit druge, tudi če je samo igrača.
civitasstain@gmail.com
28. 11. 2014 12.37
+1
nekateri že kar na veliko zavajete resnico.Upajmo, da imajo policisti vsaj v redu nepristranske sodnike! Pa še nekaj : Nekje sem bral, da je poba malo prej oropal trgovino. Z istim orožjem! Kako je bilo to mogoče? So imeli trgovci paradajz na očeh?