Črna kronika

Video: Ropar zabodel očividca

Novo mesto, 18. 01. 2008 17.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Š.Z./R.E.
Komentarji
19

V bližini novomeške bolnišnice se je zgodil poskus ropa. Ropar je zabodel moškega, ki je želel dejanje preprečiti.

Po poskusu ropa
Po poskusu ropa FOTO: 24ur.com

V Novem mestu se je okoli 17.40 ure zgodil poskus ropa. Ropar ni ničesar odnesel, vendar pa je med begom zabodel moškega, ki je lažje ranjen, je za 24ur.com povedal predstavnik za stike z javnostjo na Policijski upravi Novo mesto, Stane Smolič. Policisti so na kraju dogodka, ogled še poteka. Storilec je pobegnil.

Po poskusu ropa
Po poskusu ropa FOTO: 24ur.com

Očividec na kraju je za 24ur.com povedal, da je mlajši moški, ki si je obraz zakril s šalom, pristopil do trafike Trafika v bližini novomeške bolnišnice in zahteval denar.

Po poskusu ropa
Po poskusu ropa FOTO: 24ur.com

Prestrašena prodajalka naj bi pobegnila iz trafike, takrat pa naj bi k njemu pristopil moški, ki je bil v bližini, in skušal dejanje preprečiti, pri čemer ga je storilec zabodel v stegno. Zabodenega, šlo naj bi za Novomeščana, starega okoli 40 let, so takoj prepeljali v bolnišnico, ki je v neposredni bližini.

Storilec naj bi imel v času poskusa ropa oblečeno sivo jakno in kavbojke, šal, ki si ga je poveznil čez glavo, pa je bil prav tako siv.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (19)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

xzamiel@hotmail.com
21. 01. 2008 02.22
gojcic: Glede 40 letnika. Delno se strinjam, ala s tem, da se ukrepa, ko je ogroženo življenje, neposredno. Ampak po drugi strani pa, se potem ljudje navadijo gledati in ne narediti kaj, kar pripomore k drznosti takšnim in drugačnim ljudem. Tako da se nekako ne da, logično gledano, postaviti na eno ali drugo stran. Če že. Se pa popolnoma strinjam, da se je vsake situacije treba lotiti premišljeno, če se le da, tudi strinjam se glede uporabe bilokakšnega znanja, ki pripomore k varnostni. V tej situaciji je npr čisto možnost, da napadelc NI ŽELEL koga zaboditi ampak ga je 40 letnik presenetil in je preprosto reagiral, verjetno v strahu. Vsakdo, ki je bil v parih podobnih ali pa tudi ne tako podobnih situacijah ve kako pomembno je premišljeno reagiranje. Dostikrat lahko en gib ali napačna besede ali pa že samo to, da se osebo preseneti "izzove napad". Tu imajo npr policisti IN varnostniki oteženo delo. Je pač tanka linija. Kakorkoli že, jaz bolj zagovarjam ukrepanje kot gledanje, se pa strinjam, da se ravna premišljeno. Npr nekdo, ki je precej živčen, neodločen in nima nobenega borilnega znanja (očitno), ne bo nič pomagal, če bo kaj "ukrepal", prej obratno. In ja, 40 letnik je imel srečo, da ga je v stegno in ne v trebuh, kjer je največji %.
malena__79@hotmail.com
20. 01. 2008 07.57
jaooooooo..ti mihec.zupopihec,,kaj streljaš?..ja,sej ti ko si taka oseba..verjetno ob tuji nesreči,bi samo sedel v kotu in se potihem smejal..ali pa bi jo popihal,že ki si zupopihec....
parefin@yahoo.com
19. 01. 2008 16.58
"lalala3 | 18.01.2008 | 22:21 Ja, lepo. Najvec policajev na prebivalca v Evropi imamo, cigoti nas pa lepo pobijajo..." Pa ti si pravi genijalec! HEHE. Naprimer PP Nova Gorica ima 1 policist na 2800 prebivalcev. V Celju so ze skoraj eno leto nazaj izrekli izredne varnostne razmere kar se tice st. policistov na 100 prebivalcev. ... Potem se pa taksni kot ti najdejo ki verjamejo v zavajanja Generalnega direktorja Policije g. Romska kateri javnosti LAŽE z vsako izjavo.
Ramzess
19. 01. 2008 16.37
"Sicer je razumljivo, da se je prodajalka ustrašila, ampak v takšnih primerih je bolje, da bi preprosto sodelovala." Saj to se običajno priporoča, da oseba sodeluje, in ne 'ukrepa', kot nekateri, ki mislijo da je tako prav. V dokumetarcih o tej temi, večkrat opozorijo na in pokažejo napake ljudi, celo starcev, ki se podajo v tak boj; stara šola (napačnega mišljenja). "Tisti 40 letnik pa je pravilno ravnal, da je skušal preprečiti, ampak to bi moral narediti malce drugače, npr takoj po glavi, nogah, za vrat ali kakorkoli ukreniti, da bi bil v prednosti." Ne bi rekel, da je ravnal prav, tvoje razmišljanje in dojemanje situacija je napačen (Če ne znate brati, piše, da ga je zabodel v stegno, noben ni umrl, an.), in kaj lahko bi ga zabodel v prsi in bi lahko umrl. Razmišljaš na pamet in temu primerno tudi ukrepaš, na posledice pa ne pomisliš, zaradi njih se boš ti in tvooji bližnji grizli, ko bo prepozno. Zaradi neumnosti ni treba nikomur umreti, zato pamet v roke, in pametno ravnati v določenih okoliščinah, in upoštevati vse možnosti, ne pa ravnat na pamet. Še predstavniki oblasti (policaji) znajo biti še prevečkrat nespametni v svojih 'akcijah', ni treba da smo jim podobni, za njimi čisti sodstvo, za nami nihče. Ta možakar ni ravnal prav, ni imel razloga da tvega lastno življenje, še posebej zaradi materialnih sredstev. Če gre za varnost nenadomestljivega sočloveka ali otroka, je tuj poseg logičen in razumljiv, če pa gre materialna stredstva, nadomestljive predmete, pa ni nobene logičnega razloga za poseg. Treba je ravnati premišljeno, za nekatere je bilo to zadnje dejanje, zadnja odločitev v (tem) življenju, napačna odločitev, pri kateri niso upoštevali vseh možnosti, in to jih je stalo življenja. "PS: Da ne bo pomote, nisem nasilen čllovek , prej pacifist ampak sem zaradi kakšne službe, mišljenja ali biločesa že bil parkrat v situacijah, kjer je kakšno "nasilno" znanje prav prišlo." Znanje vedno pride prav, se strinjam. Posredno si omenil tudi znanje borilnih veščin, pri katerih še marsikdo ne ve kje so meje pri uporabi zunaj dogovorjenih con, dolečenim veščinam namenjenih vadbenih in tekmovalnih okolij. V splošnem velja mnenje, da se v javnosti ne smejo uporabljati, razen v izjemnih primerih, kadar je ogroženo življenje osebe, ki to znanje poseduje oz. njegovega bližnjega, sočloveka, saj bi bilo skrajno nelogično in nesmiselno, če se taka oseba ne bi poslužila znanja veščine, ki ga poseduje, da človeka, ki ogroža njo ali druge zgolj onesposobi, ne pa nujno ubije, kar bi bil skrajni ukrep, izhod. To velja tako za odrasle, kot tudi za otroke (brez izjeme), ki obvladajo borilne veščine. Vsaj jaz tako mislim, vi pa zase presodite sami. Skratka, Novomeščan je imel srečo pri nespametni odločitvi, lahko bi se končalo drugače.
civitasstain@gmail.com
19. 01. 2008 15.35
mihec.zupopihec Dobro da vem, če boš ti v sili. Ali je bil tvoj prijatelj na delu?????
mihec.zupopihec@email.si
19. 01. 2008 11.47
kaj pa se je vtikal tja k se neb smel
xzamiel@hotmail.com
19. 01. 2008 11.01
Smešno in hkrati žalostno je, da kakšni, npr lalala itd, takoj pomislijo, da so ali cigani ali čefurji (čeprav ne maram tega izraza, čeprav se mnogi samo za to okličejo) krivi. Vsakdo je lahko kriv, ergo. Eni očitno mislijo, da bi morali imeti varnostnike pri vsaki trafiki itd, al? Drugače ne morem razumeti zakaj krivijo policiste za ta zločin. Če ne znate brati, piše, da ga je zabodel v stegno, noben ni umrl, an. Če bi želel cigarete, bi verjetno rekel za cigarete (razen, če je slučajno razumel, da bi s tem povečal ugled že uveljavljenega zakona :]). Kakorkoli. Sicer je razumljivo, da se je prodajalka ustrašila, ampak v takšnih primerih je bolje, da bi preprosto sodelovala. Tisti 40 letnik pa je pravilno ravnal, da je skušal preprečiti, ampak to bi moral narediti malce drugače, npr takoj po glavi, nogah, za vrat ali kakorkoli ukreniti, da bi bil v prednosti. Mac4: Marsikdo nima "česa". Če bi si v takšnih primerih tudi samo 1% vzel nekaj zase, bi kar hitro procent zrastel. Rad bi tudi poudaril, da ropar (želel je oropati trafiko) ni hodil naokol oborožen in napadal ljudi. Je bil oborožen, ali zaradi samozavesti ali zato, da bo imel več kredibilnosti, ko bi zahteval za denar itd. Samo da bo jasno kako in kaj. Sam imam v primerih, ko imam oblečen plač ali jakno (jesen, zima, ko je hladneje), imam s sabo teleskopsko palico. In to iz čisto preprostega vzroka, ker v primeru, če te napadejo, si pogosto obkrožen z večimi ljudmi, kakšni imajo palice, kakšen nož ali pa tudi ne. Ima svoje prednosti. Npr ena je ta, da tudi, če komu kaj poškoduješ (zlom kolena, komolca, prsta - samo ne glave) še vedno velja za dovoljene poškodbe v okviru samoobrambe. Pri nožu pa nimaš tega. Oops. PS: Da ne bo pomote, nisem nasilen čllovek , prej pacifist ampak sem zaradi kakšne službe, mišljenja ali biločesa že bil parkrat v situacijah, kjer je kakšno "nasilno" znanje prav prišlo.
slosap@yahoo.de
19. 01. 2008 09.40
@lalala3: odkod pa tebi informacija, da imamo največ policajev na prebivalca???
civitasstain@gmail.com
19. 01. 2008 06.50
Zdaj mamo Texas v Evropi, le tega politiki nočejo priznat. Bilo ali denarnega ali na zunaj uglednega nazora, ali ideje o globalizaciji, ki pomeni za domačine itak propad naroda. Pošteni ljudje pa zato nastradajo.To je zdaj naša domovina...
lalala3@email.si
18. 01. 2008 22.21
Ja, lepo. Najvec policajev na prebivalca v Evropi imamo, cigoti nas pa lepo pobijajo...
mac4_m
18. 01. 2008 21.52
ne narobe razumet, tud čistun, če napada folk je za zrezat. Sam je pa 95% gnoja k to počne tistega, kot je napisano. In to v deželi, ki jim je vse vtaknila v rit. Zdej razumem, če človk nima, vzame, mogoče bom tudi jaz kdaj ne vem, zagotovo pa ne bom nobenega zabodel. Samo izrojeni strahopetci in izrodki hodijo oboroženi in napadajo ljudi....
ecoliqua
18. 01. 2008 21.35
Oh kako je lepo na druge krivdo metat, pa kaj če je mulc hotu cigarete k so že tok drage da bi človek kr trafike ropal poglejte kaj dela naša čistokrvna slovenska rasa z JJ na čelu pa pijani Zmagoti in Janezi za volanom vsak vikend se naši čistuni slovenski ubijajo na cesti cccccc
mac4_m
18. 01. 2008 19.45
ja tako bo kot v ameriki. Policaji čuvajo bogate četrti, v revnih se pa folk pobija. Tu se tudi pase čefurska, ciganska in podobna golazen ter napada folk, policaji pa merkajo evropske riti, da se jim do požrtije na brdu ne bi kaj zgodilo...
voodooSLO
18. 01. 2008 19.30
no vcasih je blo fino poskrbljeno - GOLI OTOK
pravicen
18. 01. 2008 19.21
Ja dosmrtna je potrebna samo prisilno delo pa še bolj, ne pa da jih na koncu še pošteni folk hrani, zdravi, pa ujčka ??!!
nemejugat
18. 01. 2008 19.05
Ma kakšen zapor neki, pa še dosmrtni, pa ja da???? Take tiče je za polovit, čez noč strpat za rešetke, čez dan pa da fizično garajo v kamnolomih, gozdovih, rudnikih za dobo minimalno enega leta (časovna doba odvisna od prekrška)
Matej Rojc
18. 01. 2008 19.00
damek1a, saj jih pa lahko fajn zaposlimo, samo delajo brez plačila, za državo in dobrobit slovenije.
violaMB
18. 01. 2008 18.37
Kaj to beremo zadnje dni ni res. Pol pa veleuma Romšek in Mate govorita, da ni kadrovske problematike v Policiji. Saj še redko vidiš kje Policijo razen na meji, kjer pa se zaletavajo eden v drugega.
GSG-9
18. 01. 2008 18.22
Kdaj bo policija začela streljati kriminalce!