Črna kronika

Voznica trčila v otroka, ki je prečkal cesto

Vrhnika, 22. 05. 2024 08.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V prometni nesreči na Vrhniki je bil hudo poškodovan otrok, odpeljali so ga na zdravljenje v ljubljanski klinični center. Njegovo življenje na srečo ni ogroženo. Vanj je med prečkanjem ceste trčila voznica osebnega vozila. Nesreča se je zgodila na območju prehoda za pešce, kje točno, pa Policija še ugotavlja in za pomoč prosi tudi javnost.

Policija
Policija FOTO: Miro Majcen

V torek okoli 13.30 se je na Ljubljanski cesti na Vrhniki zgodila prometna nesreča, v kateri je bil hudo poškodovan otrok. Ko je na območju prehoda za pešce prečkal cesto, je vanj trčila voznica osebnega vozila, je sporočil predstavnik Policijske uprave Ljubljana. 

Otroka so odpeljali na zdravljenje v ljubljanski klinični center, njegovo življenje pa ni ogroženo. 

Policisti nadaljujejo z zbiranjem informacij in prosijo za pomoč javnost. Razjasniti želijo okoliščine nesreče, med drugim, kje točno se je nesreča zgodila. 

KOMENTARJI (111)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

flojdi
22. 05. 2024 18.50
+2
.že par desetletij nimam avta(ga tudi nočem).ampak vem , da se moram kot pešec hudo merkat pred kolesmi in avtočki. Ker so na tulifonih..in ne vidijo ne rdeče ne zelene ne bele ne črne..skratka Nič razen sebe
periot22
22. 05. 2024 17.43
+4
Žal današnji odrasli in otroci kot ovce čez cesto s telefonom v roki!
flojdi
22. 05. 2024 18.52
+2
Opažam ravno take čoferje".povsem mirno prek rdeče na semaforju..s telefonom ob uhlju
bazilika555
22. 05. 2024 16.09
+3
posebej povečana previdnost, če na pločniku vidiš otroke...zebra ali ne!!!
son?ek11
22. 05. 2024 15.35
+2
Žal se vsakemu vozniku lahko pripeti nesreča!! Ampak na prehodu pa mora biti voznik še dodatno previden, posebno , če so v bližini otroci. Pa tudi pešec še mora dobro prepričati, preden stopi na prehod,saj je ravno pešec najbolj ranljiv v prometu
son?ek11
22. 05. 2024 15.28
Ja, če vedo, da je bilona prehodu za pešce, potem bi morali vedeti , kje je bilo!?
Ramzess
22. 05. 2024 15.46
+1
Območje prehoda za pešce zajema tudi območje okrog prehoda za pešce.
2fast4
22. 05. 2024 12.09
+7
Dajmo bodimo realni, tistemu kateri je dosti na cesti se je že zihr pripetilo, da bi skoraj naložil pešca. Malo zaradi lasne nepazljivosti, ostalo pa zaradi pešca samega, kateri niti toliko ni, da bi se prepričal, če lahko varno stopi na cesto. Obvezno bi mogli pred prehodom za pešce dati stop znak, da se pešec prepriča če lahko stopi na cesto varno.
mackon08
22. 05. 2024 13.09
-4
Ne rabi biti stop znak, ker v zakonu vse piše. Bi pa moralo biti v zakonu, da pešec ne sme na prehod če se avtomobil ni ustavil. Za neustavljanje avtomobila pa kazen da se ti zvrti. Tako bi oboji bolj pazili.
son?ek11
22. 05. 2024 15.29
+3
Prehod za pešce, pomeni za voznika Stop!!
PREDSIGNAL69
22. 05. 2024 15.31
+4
Neizobraženec, si pozabil, kaj pomeni "zebra"?
PREDSIGNAL69
22. 05. 2024 15.33
+4
Za neizobražence, ki tukaj komentirajo, je to španska vas.
brusilec
22. 05. 2024 11.48
+1
ce bi EU kaj dala na varnost bi vsak nov avto bil opremljen s parkirnimi senzorji, avtomatično zaviranje na parkiriscih.. to je imela moja octavia že 10 let nazaj.. videl že tudi v živo ko je direkt za avto pritekel odrasel intelektualec.. v vsak avto spredaj bi pasala pa tudi kamera.. bi na hitro rešili veliko "zakompliciranih" primerov, ko bi kr izginil spomin, pa se dogajale neke čudne stvari.. te kamere stanejo manj kot 50 evrov, zmontira se jih tudi na sredinsko vzvratno ogledalo. kamere bi se pregledalo na vsakem tehnicnem, ce snema in pravico hitrega vpogleda bi moral imeti tudi policist.. da se ne bi oviralo območje snemanja.. pregled posnetkov bi bil mogoč tudi samo na tehničnih, za plačilo. tako bi se losali tega da bi ljudje na velïko sherali vsak brezvezen prekršek. ampak ker je varstvo osebnih podatkov bolj pomembno kot življenja ljudi, ne bo ne kamer zadaj, ne kamer sprwdaj.. toliko za info, v ZDA je marsikje že 10 let to nuja pri večjih vozilih
stumfeta
22. 05. 2024 11.54
+1
Ampak dajmo bit tui odkriti, v ZDA je dejansko ogromno primerov, kjer nekateri vozniki z ogromno hitrostjo pridrvijo od zadaj, zapeljejo pred avto in zažlajfajo. Zelo radi to počnejo tovornjakarjem, ker vedo, da bo škodo poravnala firma. Zato so tudi firme začele to uvajati, ker so imele dovolj plačevanja odškodnin, da ne omenjam, da je tovor pač zamujal. Je pa tako, da so te kamere na v zda sicer legalne, je pa cel kup yelo specifičnih pravil, kako se jih lahko uporablja in so pravila tudi zelo različna od države do države. Jaz te kamere podpiram, ampak v realnosti ne verjamem, da so naši politiki glede tega sposobni kak zakon spisat. Pa bi se postopki skrajšali, pa policija bi imela manj dela,...
G. Papež
22. 05. 2024 11.44
+1
Najbolj me pa razkuri, ko se dva odlocita, da bosta ravno pred prehodom za pešce poklepetala. Ustaviš, čakaš, pol pa ti s takimi intenzivnimi gibi oba kažeta, pelji, gremo...Pa dajte stat pred zebro, ko mislite prečkat cesto, ne pa se ravno tam pogovarjati.
PREDSIGNAL69
22. 05. 2024 15.35
+1
G. Papež
22. 05. 2024 11.38
+2
Na žalost se lahko vsakemu to zgodi, je pa treba otroke ob cesti še posebej spremljat kaj počnejo, ker so nepredvidljivi. Zamerim pa odraslim osebam, ki se velikokrat obnašajo bolj neodgovorno kot otroci.
Janez Novak 13
22. 05. 2024 11.37
+5
Obvezna oprema vsakega avta kamera.
RevenKapitalist
22. 05. 2024 11.35
+0
Na tretji crti zebre, kriva je zebra 🤣
METKA102
22. 05. 2024 11.30
+5
Vceraj so bili nalivi in slaba vidljivost. V takih razmerah je treba biti se posebej previden.
Bourne
22. 05. 2024 11.26
+5
Obstaja res zelo enostavno pravilo, ki vedno ucinkuje: prilagodi hitrost razmeram. Ce znas vnaprej dobro presoditi situacije in imas vedno nekaj rezerve za varno ustavljanje, potem nisi nevaren za nobenega udelezenca v prometu. In taksnih vozniki vsak dan resujejo stevilne nevarne situacije, ki jih v prometu povzrocajo arogantni, zafrustrirani, egoisticni izrodki.
Uporabnik1539232
22. 05. 2024 11.21
-7
Zanimivo, na Vrhniki vsi ustavljajo že ko je pešec oddaljen tudi 20m od prehoda. Ne vem zakaj, ampak tako je. Smešno.
NeXadileC
22. 05. 2024 11.30
+0
Ja, nekateri pa ne gredo čez sploh in si z čudenjem ogledujejo voznika med ten ko hodijo mimo.
Janez Novak 13
22. 05. 2024 11.36
+1
2uporabnik: to je povsod in ne samo na Vrhniki. Pešec se mora ustaviti in pogledati levo, desno in nato še enkrat desno. In če je varno stopiti na cestišče in potem naprej. Ne. Sedaj pa gleda v telefon in z nezmanjšano hitrostjo stopi na cestišče. Ljudje dojemite, da se lažji udeleženec (in običajno tudi počasnejši*) hitreje in lažje ustavi. *upoštevati je potrebno tako hitrost kot tudi maso udeleženca (npr. tovornjak je načeloma počasnejši ampak ima kakšen kilogram več in tudi to vpliva na zavorno pot).
stumfeta
22. 05. 2024 11.48
Voznik mora pa pešcu, ki čaka na prehodu za pešce ustaviti. Pa ne ustavijo.
PREDSIGNAL69
22. 05. 2024 15.36
+2
Wolfman
22. 05. 2024 11.13
+3
Otroci naj prej še obvtzno preverijo, če lahko prečkajo na označenem prehodu, ker absolutna prednost nikakorr ni garancija, da preživi trčenje.
stumfeta
22. 05. 2024 11.22
+1
Joj no, otroci so. A smo lahko lepo prosim, odrasli bolj odrasli in bolj odgovorni, kot so in morajo bit otroci?
mackon08
22. 05. 2024 12.13
+4
Wolfman evo butli ti pa dajejo minus. Pešec nima absolutne prednosti ,ker se mora ustaviti in se prepričati da je prečkanje varno. Če se avtomobil ne ustavlja ni varno ,čeprav bi se po pravilu moral ustaviti.
PREDSIGNAL69
22. 05. 2024 15.37
+2
PREDSIGNAL69
22. 05. 2024 15.45
+1
Qwertzuiop
22. 05. 2024 10.58
+4
Kolikokrat vozim za kakšnim voznikom, ki se vozi 30 km/h v naselju z omejitvijo 50 km/h, ker se bojo radarjev in preprosto ni dosti zbran, da bi opazoval znake, zato vozi 30, da je "ziher". A ravno ta voznik ne bo ustavil pred prehodom za pešce, kjer otroci že stojijo in čakajo, da ustavi avto. Meni so v avtošoli govorili "bod firbčna, opazuj okrog sebe". Otrok je otrok, eni so nepazljivi, drugi preveč pogumni, in se lahko zanašaš samo na svoje znanje in obnašanje. Na prehodu pa ima v vsakem primeru pešec! In še nekaj metrov od zebre, če se ne motim.
G. Papež
22. 05. 2024 11.40
+0
Na določenih delih, sploh kjer vem, vozim kot opisuješ, ampak ustavim , če čakajo pešci na prehodu.
NeXadileC
22. 05. 2024 10.54
-4
Kako učite lastne otroke. "Ti kar pogumno stopi na prehod brez ustavljanja in hodi. Glej le naprej. Lako celo pritečeš ali na kolesu priletiš, čeprav kolesarske steze ni." ???
NeXadileC
22. 05. 2024 10.46
+10
Prečka se ko se promet ustavi, in se ne stopi na prehod brez ustavljanja in gledanja levo desno, kljub prednosti, ki jo pešec ima, ker to sicer kliče nesrečo. Nesreča je pa nesreča, ne glede na prednost, razen če nimaš kakšne zahrbtne cilje, kot sta provociranje ali zavarovalnina. Namen prehoda se nakaže, in se ga izpelje, ko se prepriča, da je varno.
srecnii
22. 05. 2024 10.48
+6
točno tako, ko stojiš na prehodu mora ti voznik ustavit, če ne ravno zarad tega počakaš da je potem prečkanje res varno.
NeXadileC
22. 05. 2024 10.53
-1
Takšen nauk za pešce obstaja in se ga maksimalno uči, vendar ga nekatere betice zavračajo. Kako učite lastne otroke. "Ti kar pogumno stopi na prehod in hodi. Glej le naprej. Lako celo pritečeš ali na kolesu priletiš, čeprav kolesarske steze ni." ???
stumfeta
22. 05. 2024 10.57
+0
V avtošoli dejansko ne učijo tega, ampak da je dovolj, če se zmanjša hitrost. Bo zgleda očitno potrebno navodila poenotit.
TVmindcontrol
22. 05. 2024 10.38
+2
Avto mora vedno upočasnit in ustavit če je pešec na ali pred prehodom. Vedno se upočasni očitno tega nekateri ne razumete, ker ste egoistični družbeni poden
stumfeta
22. 05. 2024 11.20
+1
kristinahopsasa, am...kaj? Najprej, kje trdim kdo je kriv? Nikjer. Drugo. Na izpitni vožnji padeš tudi, če se približuješ prehodu za pešce na katerem ni nikogar, pa ne zmanjšaš hitrosti. Razlog? Ker lahko nekdo od nekje prileti nenadoma. Tretje, nikjer ne trdim, da je kriv otrok. V bistvu sploh nikjer nisem napisala, za koga mislim, da je kriv. Četrto, ja imam izpit za avto in tole, da je treba pred prehodom za pešce zmanjšati hitrost in povečati pozornost je dejansko izpitno vprašanje za CPP. Imajo na Agenciji za varnost prometa, na internetni strani, kjer se lahko registrira vsak, pa gre vaje delat preko neta, ki o izpitna vprašanja, pa se lahko najde to vprašanje. Lahko preveriš. Peto, ne vem, kje sem pisala da slovenski vozniki lepo vozji, da ustavljajo an prehodih za pešce? Nikjer. Šesto, kakšni ljudje z avti se obnašamo? A ti nisi človek z avtom? A jst mam avto? Mislm resno, tale izpad...
NeXadileC
22. 05. 2024 11.31
-1
Razsuti Tovor
22. 05. 2024 10.38
+8
V Kopru je voznica kmalu povozila dva otroka na prehodu za pešče. Zato bi opozoril vse: če si na dvopasovnici in avto na desni stoji, še posebej pred prehodom, to verjetno pomeni, da se je ustavil zaradi pešcev. Zato se ustavi tudi ti.