Črna kronika

Voznik na prehodu za pešce trčil v žensko in otroka

Maribor, 15. 12. 2022 09.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Policisti so sporočili, da je v Mariboru voznik na prehodu za pešce trčil v žensko in otroka. Ženska je utrpela hujše telesne poškodbe, otroka pa lažje. Po prvih informacijah ni nihče v smrtni nevarnosti.

Mariborski policisti so v sredo popoldan obravnavali prometno nesrečo, ki se je zgodila na Studencih v Mariboru. 53-letni voznik je na prehodu za pešce trčil v žensko in otroka. V nesreči je ženska utrpela hujše telesne poškodbe, a po dosedanjih informacijah ni v smrtni nevarnosti, otroka pa sta utrpela lažje poškodbe. Vse tri so odpeljali v bolnišnico.

S PU Maribor so sporočili, da policisti nadaljujejo z zbiranjem obvestil o sumu storitve kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti.

KOMENTARJI (107)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kapljač1
21. 12. 2022 21.35
+1
Za nesrečo na zebri ,voznika takoj v pripor !
jutri_pa_res
16. 12. 2022 08.01
-1
Ni pravih podatkov o razmerah. Je bila že tema? Iz nekega razloga jih voznik ni videl, sicer jih gotovo ne bi namerno povozil. Spominjam se pa podobnega primera izpred kakih 2 tednov v MB, ko je voznik na prehodu povozil peško in pobegnil, ne vem ali so ga do sedaj že našli. To je nesemaforizirano križišče, ob 18h zvečer je bila že trda tema, padal je dež s snegom. Predstavljajte si še peško v temnih oblačilih in mokre stranske šipe (stranske šipe nimajo brisalcev). In potem razumi pešca, ki v takih razmerah plane na prehod naravnost pred avto. Seveda je teoretično kriv voznik, vendar....
jutri_pa_res
16. 12. 2022 09.20
+0
Predstavljajte si še, da pripelješ iz stranske ceste, zavijaš v desno, skozi mokro šipo gledaš promet z leve, ko je prosto, hitro potegneš na desno, tam pa ti skoči na cesto pešec v temnih oblačilih... koliko manjka do nesreče?
flojdi
16. 12. 2022 18.27
+1
Predstavljajte si vsi klu mp soferji , da vam v temi neki skoci pred avto.in vozite temu primerno. ..ker niso vsi tako pametni" kot
Kaveljc
15. 12. 2022 21.20
+3
Kakršnokoli opravičevanje voznikov, da je pešec nenadoma stopil na prehod za pešče je nedopustno. Pred vsakim prehodom za pešče je potrebno zmanjšati hitrost. To zahteva vsaka avtošola, to je v cestnih predpisih. Če zmanjšaš hitrost po predpisih in skoči pešec na cesto bo samo malo obtolčen. N3 mi sedaj pisati , da je ženska z otokom nenadoma skočila na cesto. Tudi če bi, če bi voznik zmanjšal hitrost, ne bi bila težje poškodovana.
periot22
15. 12. 2022 21.29
-1
Kaveljc nauči pešce da bodo vrat zasuknili levo in desno ko se bodo pognali kot ovce čez cesto ker ne znaš drugega kot obsojati voznike!
flojdi
15. 12. 2022 17.33
+5
.dva dneva nazaj.stojim pred zebro v kriziscu s semaforjem.vidim da je za vozila ze rdeca.z leve prisiba ena mladicka.moja Ocenitev je bila ,da se ji nekam Mudi.zato stopim korak nazaj.ona je pognala" naprej...in veselo odfrcala preko zebre.pri svoji Rdeci in moji Zeleni./res upam ,da ni cesa Zamudila.
jutri_pa_res
16. 12. 2022 21.52
+2
Tudi jaz vedno počakam, ali se bodo ustavili. Kaj ti pomaga prednost, če si potem preostanek življenja invalid.
blazter
15. 12. 2022 16.46
+7
setisfekšn
15. 12. 2022 15.22
-1
Se zgodi žal!in ni za obsojat voznika vsevprek!
setisfekšn
15. 12. 2022 15.30
+5
Tudi peši ko jih gledam enostavno stopijo na prehod kot da imajo absolutno prednost pred avtomobilom ki se približuje in ne znajo niti presodit da avtomobil zaradi slabih razmer ne bo mogel ustaviti pravočasno!!!
stumfeta
15. 12. 2022 15.35
+4
Ja in kaj zdej k ne znajo presodit a bo avtomobil znal ustavit pravočasno?! Pa kaj teb resno ni jasno?! Voznik je dolžan glede na vremenske razmere presodit in prilagodit hitrost! Ta presoja ni v peščevi pristojnosti! V voznikovi!
Ramzess
15. 12. 2022 15.36
+4
Res je, obe strani je treba gledat oz. celotno sliko.
Nightingale
17. 12. 2022 12.23
Pešec IMA na označenem prehodu absolutno prednost. Vremenski pogoji niso olajševalna okoliščina za neupoštevanje predpisov...
stumfeta
15. 12. 2022 15.21
+3
Bom še enkrat zdle napisala, ker vidim, da se je nabralo tolk pametnih komentarjev, k najbrž niso šli nazaj prebrat vsega. Ravno včeraj (kako prikladno) stojim na prehodu za pešce, blo je že temno, pelje se ženska v avtu, se približuje prehodu za pešce, zmanjšuje hitrost, in se z zmanjšano hitrostjo odpelje na prehod za pešce in se sredi njega ustavi. Dejte mi PROSM!!!!!!!!!! razložit, kako naj bom jst bl pametna kt to? Prosm! Pa pol mi še razložte, kok cajta sm jst konkretno dolžna stran zmetat pa čakat na to, da bo voznik ustavil, če imate nekateri logiko, da mora pešec nakazat, da želi prečkat cesto? Kaj naj splešem? Indijanski plesm da bodo dojeli? Ker če gledam direkt v njih in stojim na robu pločnika to ne zadošča? Ker se pa vam šoferjem zdi, da pa voznik ni dolžan vsakič ustavit. Ja, zato je to tko kokr je, ne zato ker pešci ne gledajo. Pa tko mimgrede, jst sm in voznica in peška, pa ne krivim pešcev za to, da jih avto zbije a prehodu, ker mi je jasno, da sem PO ZAKONU jaz dolžna preprečit. Čeprav se mora pešec prepričati da je prečkanje varno in ne, ne rabi čakat, da mu avto ustavi, ker tudi avto ni dolžan ustavit, če je možno da samo varno zniža hitrost in mu s tem onemogoči prečkanje. V bistvu, a ma sploh kter od vas izpit za avto? Glede na to da teh "nians" ne poznate? Pište kar čte, talite minuse kokr čte, tale vaša miselnost ni več niti balkanska.
setisfekšn
15. 12. 2022 15.37
+3
Štumfeta ne pretiravaj do sedaj sem videl 95%voznikov ki so ustavili ko jih je človek gledal na desni strani prehoda!ne moreš pa kar stopit na prehod!!sem ucitelj vožnje!in še to ti povem da človeku ki stoji pri prehodu na levi strani ga nikoli ne smeš klicati na prehod ustaviš samo če je stopil na prehod!in to je tudi zaradi otrok ker če mu ti ustaviš ko otrok stoji na drugi strani cesti lahko s tem narediš katastrofo!!otrok bo tebe desno pogledal da mu ustavljaš in bo stopil na prehod ne da bi pogledal na levo in nesreča je tu!!
stumfeta
15. 12. 2022 15.42
+0
Odlično, jaz sem videla 95 % voznikov, ki ni ustavilo, niti ko je človek stal na prehodu več minut. Kater od naju ima prav? In ja, vem, da človeku, ki stoji na levi strani nikoli ne ustaviš, razen, če je že stopil na prehod- to mi soliš pamet al maš privide, da sem kje to napisala?
brusilec
15. 12. 2022 14.05
+7
kolikokrat se zgodi da ustavim pescu da gre crez prehod, pa gre iz druge strani gladko mimo .. ne stekam vas, ce ne opazite tega, niste za na cesto..
herohero
15. 12. 2022 14.01
+8
Zato, ker imajo dolžnosti samo avtomobilisti. Pešci, kolesarji, rolkarji itd., pa lahko delajo kar hočejo. Ampak tudi avto in voznik nista vsemogoča.
brusilec
15. 12. 2022 14.13
+1
poglej, ker vozis vnprometu 1500 kilogramsko zverino, sprejmi se odgovornost, da bos pazil na svoje napake in napake ostalih.. ne pa kot nekateri vozniki ki mislijo da se morajo vsi umikati njim, da glasneje ko gre, vecjo varnostno razdaljo morajo imeti drugi
NisemBot
15. 12. 2022 14.36
+4
Preveč je pleha. Zadnjih nekaj desetletj se je daleč največ vlagal v ceste in Avtomobile Ostalo pa se je zanemarjal, kar nas bo sedaj kmalu v prihodnje še fanj teplo. Javni prevoz je obupen povšin za kaj druzga kot parking in ceste pa premal.
Ramzess
15. 12. 2022 15.39
-1
"sprejmi se odgovornost, da bos pazil na svoje napake in napake ostalih" Odgovornost za napake ostali morajo sprejeti ostali, ne voznik. Ta ni odgovoren za napake drugih, čeprav se vse vali nanj.
stumfeta
15. 12. 2022 16.05
+0
Ramzess, dej mi prosm na eno vprašanje odgovori. Zakaj je to, da je pešec narobe presodil samo njegova napaka, če je voznik dolžan prilagoditi hitrost vožnje glede na dejstva in razmere na cesti (torej, če se bliža prehodu za pešce, mora zmanjšati hitrost in jo prilagoditi, če je prehod za pešce nepregleden je dejansko dolžan ustaviti in to je nekaj, za kar pri glavno vožnji padeš, če ne storiš), medtem ko ima voznik kljub temu, da svoje vožnje ne prilagodi razmeram in dejstvom na cesti, po tvoji logiki očitno zraven pomagača pešca, ki ni dobro presodil ali je prečkane varno ali ne. Po zakonu ima pešec dolžnost preveriti ali je varno, nikjer pa ne piše, da je dolžan to preveriti pravilno- upam, da je jasno, da bi bila to od pešca absurdna zahteva?
Mptric
15. 12. 2022 13.54
+7
Zal prehitro pride do tega
User1538643
15. 12. 2022 13.50
-3
Izsiljujejo peš oravice, pa jih zadene.
User1538643
15. 12. 2022 13.50
-3
User1538643
15. 12. 2022 13.49
-4
Ja, če rinejovpred avto in se ne vsklajujejo s prometom, ne gledajo ni levo, ni desno. Če bi bilo mogoče, bi se voznik gotovo ustavil.
maksi23
15. 12. 2022 13.56
+1
Mogoče je bil pa prehiter, mogoče je gledal v svoj telefon?
brusilec
15. 12. 2022 14.14
+6
dribler .. pojma nimas, ne ves kam je gledal . .
Hugh_Mungus
15. 12. 2022 15.20
-1
Gotovo! Voznik ne more bit kriv! On ima vendar velik in glasen stroj, ne pa pešci in kolesarji
Artechh
15. 12. 2022 13.29
+15
Tako kot je dolžnost, avtomobila da ustavi, je dolžnost pešca da pogleda levo in desno ter preveri, če je varno. Kdo tu ni pravil svoje naloge se ne da sklepati 50:50
Hugh_Mungus
15. 12. 2022 15.22
-1
Si pa elegantno poenostavil. V prometu je nevaren izključno motorni promet. Pešec voznikov ne ogroža, medtem pa vozniki ogrožajo vse ostale in morajo zato biti extra previdni in pozorni da s svojim dragim in hitrim strojem koga ne pohabijo ali ubijejo. Mesto je od ljudi, ne od vozil
Donatela01
15. 12. 2022 13.22
+11
Večkrat se mi nardi, da pešec/peška kr stopi na prehod, brez da pogleda levo in desno.
Razsuti Tovor
15. 12. 2022 13.14
+11
V CPP še vedno piše, da se pešec mora pred prehodom ustavit in pogledat levo-desno ter šele ko je to mogoče, prečka cesto. Kdo danes še to dela, skoraj nihče.
Hugh_Mungus
15. 12. 2022 15.23
+1
Glavno da vozniki pridno ustavljajo čim se pešec približa prehodu, kot je v CPP
Rafael Kramar
15. 12. 2022 13.09
-1
Če bi kura pogledala levo-desno pa ju ne bi!!!
ivan res grozni
15. 12. 2022 13.46
+2
Pametnujete? Tudi, če je, je pričakovala, da bo voznik ustavil:
Rafael Kramar
15. 12. 2022 14.40
+1
Dokler se ne prepričaš, da bo ustavil ne smeš na cesto!! Splošna razgledanost, zdrava pamet in ZVCP pravijo enako!!!
stumfeta
15. 12. 2022 15.48
Rafarl Kramar, ne, ni res. Pešec se mora prepričati, da je prečkanje varno. To je vse. Preveri na agenciji za varnost prometa, če mi ne verjameš. Nikjer v pravilih ne piše, da se mora voznik ustaviti, da lahko pešec varno prečka cestišče, lahko tudi samo zmanjša hitrost.
Rafael Kramar
15. 12. 2022 18.31
Daj zloži tale tvoj zapis v nek smisel, pa boš videl, kdaj je prečkanje varno!?
Gunnar
15. 12. 2022 12.47
-6
A je spet ubogi ničesar kriv voznik in zlobni grdi pešci na prehodih, kjer nimajo kaj iskat?
mackon08
15. 12. 2022 12.53
+14
Gunnar kaj pa ženska išče na prehodu, če se avtomobil ne zaustavlja se pravi, da se ni prepričala če je prečkanje varno. Kriva je ona pa lahko date 1000 minusov. Jaz ne stopim na prehod dokler ni varno prečkanje.
15. 12. 2022 12.58
+6
Gunnar
15. 12. 2022 13.02
+5
Zakaj pa voznik ne ustavi ko (če) vidi ljudi na prehodu? Zakaj je velikokrat že doživeto, ko voznik ali voznica ustavi na tvoji strani in pričneš s prečkanjem po nasprotnem pasu vozniki še vedno vozijo čez prehod kot da ni nikogar in ničesar tam?
Gunnar
15. 12. 2022 13.03
+0
Kaj pa počnejo vozniki in to z avtomobili parkiranimi na pločnikih ali na prehodih za pešce?
Gunnar
15. 12. 2022 13.06
-1
Če se že gremo kaj kdo išče nekje kjer po vaše ne bi smel torej pešec naj ne bi smel biti na prehodu za pešce, avto, kombi, tovornjak pa lahko parkira ali ustavi na pločniku ker drugje "ni prostora" ali ker se mora nujno pogovarjat po telefonu tisti moment?
Chrome
15. 12. 2022 13.16
+3
Ljudje so polni napak in verjamem, da nočeš stradati zaradi tujih napak, zato pamet v glavo in raje počakati 10 min kot stradati. Prednost gor ali dol, takrat to ne šteje, šteje tvoje življenje.
Razsuti Tovor
15. 12. 2022 13.25
+0
Se mi je že zgodilo, da sem kot voznik v gostem prometu, ko se moraš prestavit v drug pas, spregledal osebo, ki se je ravno takrat obrnila, da prečka cesto. Se zgodi, zato mora vsak delati defenzivno, torej tudi če misli, da ima sveto prednost, vseeno se prej prepriča.
Donatela01
15. 12. 2022 13.26
+1
Praviloma se lahko ustavi pešcu, ki je ob prehodu na tisti strani, kjer vozimo mi. Tako so nas učili v AŠ. Lahko pa, da je sedaj kaj drugače.
mackon08
15. 12. 2022 13.36
-1
Gunnar saj sem ti zgoraj napisal dokler se ne ustavljajo ne greš čez cesto simpl.
Gunnar
15. 12. 2022 14.18
+0
Ko je pešec že na prehodu moraš ustaviti pika, ende
Gunnar
15. 12. 2022 14.20
+0
Ne pa da se nekateri obnašate kot da prehodov sploh ni, kljub vsej možni signalizaciji prej in ob prehodih in samih zebrah.
User300173
15. 12. 2022 12.24
-1
Retorično vprasanje; pred delujoči bager se noben pameten ne bo šel postavljat, zakaj se pa na prehodu, ko se vozilo se ni ustavilo? Je prehod za pešce in kot pešec imam absolutno pravico. Lepo in tukaj je konec pesceve razsodnosti.
janimir
15. 12. 2022 12.52
+2
Ni treba narobe tolmačiti zakona, raje si ga preberi.....Očitno še nikdar nisi.
Uporabnik1812060
15. 12. 2022 13.43
-2
Ne nimaš, zaradi takih, kot si ti, je na cesti nastala prava anarhija. Človek, s količkaj zdravega razuma, se prepriča ali je vstop na zebro varen, če imaš pa ob sebi otroke, pa še toliko bolj. Danes pa pešci, ker mislijo, da so od boga dani, stopijo na cestišče kot kure brez glave.
User300173
15. 12. 2022 14.14
+0
Hugh_Mungus
15. 12. 2022 15.25
+1
Dokler pešec ne stopi na cesto, mu živ bog ne ustavi, kljub znaku, zebri in še čemu.
15. 12. 2022 12.19
+16
Pravili, ki jih večina peščev ne upošteva - 1. Pešci so udeleženci v prometu, 2. Pešci so najobčutlivejši udeleženci v prometu. Z dejstvom, da si avtomatično kriv, če je pešec na prehodu za pešce, veliko pešcev in kolesarjev sploh ne pogleda na cestišče. Mislim "HALO A SI ZAOSTAL, DA KOT PEŠEC ALI KOLESAR NE POGLEDAŠ LEVO IN DESNO". Ne me narobe razumeti, verjetno ga ni hujšega občutka, kot zbiti otroka. Vendar objestno oziroma že skoraj retardirano obnašanje nekaterih peščev in kolesarjev pa tudi ni za nikamor.
mackon08
15. 12. 2022 12.55
+1
Ni res , da si avtomatično kriv dosti sodb je bilo da je krivda deljena.
Hellsrael
15. 12. 2022 11.56
+1
😭😡😡😡😡