Črna kronika

Žrtve v strahu in nevarnosti

Ljubljana, 05. 04. 2011 18.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Katarina Drlja
Komentarji
23

Ko pade udarec, so policija, centri za socialno delo, tožilstvo in sodni mlini tisti, ki se morajo nemudoma odzvati in zaščititi žrtev. Vendar pogosto žrtve zaradi odnosa do njih raje potrpijo in upajo, da se nasilje vendarle konča.

Ko pade udarec, so policija, centri za socialno delo, tožilstvo in sodni mlini tisti, ki se morajo nemudoma odzvati in zaščititi žrtev. Vendar pogosto žrtve zaradi odnosa do njih raje potrpijo in upajo, da se nasilje vendarle konča.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

meryc
08. 04. 2011 15.38
Težava je v tem, da tudi ko hočeš končati to kalvarijo, ne moreš. Lahko se samo ti umakneš in zaščitiš, otroka ne moreš. Sodišče določi da vsak drugi vikend otrok preživi pri očetu, pa čeprav je bil obsojen nasilja. Otrok je še vedno izpostavljen in ti ga moraš pošiljati, ker je tako določilo sodišče. Pa greš na CSD in poveš, kaj se dogaja na stikih čez vikend... pa ti le rečejo, tako je bilo določeno... nič ne morete. Upoštevati morate odločbo sodišča. Pa si tam... KAJ STORITI?? Takrat vsi vse spregledajo in nasilje je dovoljeno, ker oče ima pravico do otrok. Otroci pa najbolj trpijo.
walle-e
08. 04. 2011 13.46
Amapk res je, da je preveč primerov, ko ženske iz ene slabe zveze padejo v drugo. Imam sodelavko, ki jo je tepel prvi partner, potem še drugi, ki je kmalu umrl , no zdaj pa se je k njej priselil nov tipček, ki ga rad srka in je tudi že nekajkrat položil roko nanjo. Pa razumi, če lahko...
sinaya
07. 04. 2011 12.15
Vsak primer je zgodba zase. Moj partner je bil na začetku najine zveze tudi drugačen kot je dan danes je pač tako,da vsak prinese neke določene vzorce v zvezo iz svoje primarne družine kasneje pa se to lahko obrne v katerokoli smer.Je pa res,da ogromno ljudi vztraja v zvezah iz napačnih razlogov,ker upajo na spremembe,ki se na koncu izkažejo ponavadi slabo in ne doprinesejo nič pozitivnega. Življenje v dvoje pa je precej drugače kot se z nekom samo videvat zahteva kar nekaj kompromisov in,če smo z nekom skupaj ga ne moremo jemat kot lastnino ali pa,da nam mora v vsem ugajat.To so najpogostejše napake zaradi katerih določene zveze propadajo.
Damjana Malus
07. 04. 2011 10.59
poobah mene so dodelili očetu in ne materi...sicer je bil v družini krivec alkohol in ne nasilje...tako da ne...otrok ne dodelijo vedno materam.velikokrat pa jih dodelijo napačnim osebam ker se po mojem mnenju premalo ozirajo na koristi otrok. ker pa se je tudi oče vse več vdajal alkoholu sem že pri 15 letih začela živeti pri fantu...tako da sem se tudi sama velikokrat obrnila na center za socialno delo,kjer smo imeli sestanke a se je izkazalo da tudi če sta starša oba prišla zasmrajena od cigaret in alkohola in mi niti eden ni plačeval in mi ne plačuje preživnine...so se obrnili na njuno stran in rešili niso ničesar...o preživnini naj se dogovarjam sama z njima pa čeprav ne pridem nikamor ker trdita vsak svoje...država plačuje centre za socialno delo za brezveze ker bi bilo isto če jih nebi bilo ali pa celo bolje...naredijo le večjo zmešnjavo...
nightangel
06. 04. 2011 20.39
Taki osebki,ki se spravijo na fizično šibkejšega,psihično ali fizično,so zame bolniki,ki bi se morali obvezno zdraviti zaradi manjvrednostnih kompleksov! Na koncu pa takšni pacienti zaradi svojega zakompleksanega življenja uničijo življenje svojim otrokom in partnerjem,žalostno!
belo
06. 04. 2011 14.40
Mene je bivši mož pretepel v pričo otroka, preživel v zaporu par ur in nato spet prišel do nas...in da sama nisem zbrala poguma in moči in se mu uprla bi verjetno bla do danes že mrtva. Vsaka ženska naj se bori sama in naj se ne zanaša na policijo in socialno službo ker oni naredijo samo še večjo zmedo----vam povem iz lastnih izkušenj----bodite pogumne in se postavite zase in svoje otroke !
evasle
06. 04. 2011 12.58
Moja izkušnja: Z očetom mojih otrok sva narazen 16 let. Pred tem sva živela skupaj šest let. Imel je manjšo plačo in se mu je zdelo zamalo, da bi mi on dal kaj denarja, tako da sem morala stvari za otroke, stanovanje, hrano, račune plačevati sama. Za dopust mi je obljubil, da mi bo dal denar vsaj zase, pa mi ga ni. Po ločitvi mi ni redno plačeval preživnine, ki bi sedaj znašala za oba otroka skupaj okoli 100 € in je po petih letih prenehal hoditi po otroka, ki sta sedaj stara 21 in 24 let. Znancem je govoril, da mu ne pustim otrok. Nobenemu nisem mogla dopovedati, da to ni res. Večkrat mi je grozil po telefonu in enkrat pred hišo, da me bo ubil. Preživnino mi je še danes dolžan, otroka pa imata na svojega očeta grenke spomine. Pred rojstvom otrok je bil prijazen, govoril, da ima rad otroke... Pa vidim, da ne moreš nič predvidevati. Sodišča imajo papirje v predalih ali kje, centri pa so vsemu nedorasli. Pomagaš si lahko samo sam, na druge se ne moreš zanesti. Še na tiste ne, ki so plačani za to.
poobah
06. 04. 2011 12.20
Slovenija dejansko postaja neke vrste feministično policijska država.Predvsem pa sodno kolesje deluje povsem stereotipno. Nasilje vrši vedno moški, ženska je vedno žrtev, skrbnik otroka po ločitvi staršev je vedno matera. Foaf iz stroke je zadnjič dejal, so primeri iz ukrepa prepovedi približevanja v veliki meri totalno zmanipulirani. Ženska recimo prijavi nasilništvo s strani moža, pove, da se to pogosto dogaja..... Ukrep takojšnja prepoved približevanja, ženska ostane čas, ki ga določi preiskovalna sodnica v skupni hiši, tudi če jo je mož predtem sam zgradil s svojimi sredstvi, dec pa gre dejansko na cesto. Potem pa naj dokazuje svoje. Pa ne me narobe zastopit, nisem mačist, vendar zadeve na tem področju so dejansko takšne.
Morana7
06. 04. 2011 10.35
jezni_jezek 06.04.2011, 08:05 0 ALKOHOL JE KRIV! Kriv je tisti, ki ga pije kljub temu, da se zaveda, da je potem nasilen...treba si je poiskat pomoč..naredit nekaj za boljši jutri ne pa pač allkohol je kriv ne jaz ...Halo...Pa dragi moji pijančki tudi če ste miroljubni v opitem stanju s tem izvajate psihično nasilje nad svojimi otroci ter ostalimi ljudmi v vašem življenju. To je počasni samomor in verjemite gledati človeka, ki ti je starš, mož ali otrok pri počasnem zapijanju več desetletij skupaj do bridkega konca...ker happy enda ni ....je nadvse psihočno moteč faktor in te spremeni za vedno. Samo kot vidim dosti ljudi nima spoštovanja do partner-ja/ke , večina niti samih sebe ne ceni...zato pa smo tam kjer smo...
koala_pleza_plazi
06. 04. 2011 09.40
Ja sodišča so prepočasna,pri Erjavcu je šlo pa s svetlobno hitrostjo. jezni_ježek imaš prav je kriv alkohol in pa tudi ne so primeri,ko je povzročitelj bogat,morda celo kak odvetnik,sodnik,med njimi so tudi policisti.Pri socialni pa je tako,da bi otroka hitro vzeli materi,čeprav je ona žrtev.Res pa je,da je tudi čedalje več žensk nasilnih do svojih partnerjev.Nihče pa ne ukrepa dokler ni prepozno,kot je bil primer ko je oče vrgel deklico skozi okno.
jezni_jezek
06. 04. 2011 08.05
ALKOHOL JE KRIV!
sikorsky
06. 04. 2011 07.36
Do tega prihaja zato,ker se partnerja med seboj premalo poznata.Če je ženski predno stopi na skupno življensko pot z nasilnežem všeč,da se ga vsi bojijo in bo znjim potem varna si je sama kriva,ker bi lahko predvidevala,da se bo ta enkrat obrnil tudi proti njej.Po tem svetu capljajo tudi modeli,ki na zunaj nebi mravlje pohodili doma pa na ženi vadijo rokoborbo,Judo in Taekwondo,..Sam sem v zakonu 15 let in lagal bi ,da občasno ne pride do napetosti,vendar ženo raje primem za ta zadnjo kot pa da bi se biksala.Alkohol je treba še poceniti,da bo dostopen in zaželjen na vsaki družinski mizi kotponekod križ z Jezusom na steni pa bomo imeli še kaj pisati in premlevati.Stvari se dogajajo od primera do primera različno zato splošnega zdravila za to ni.Moški ,ki se pa počuti utesnjen v zakonu je pa navadna copata.!!!Žene ni trba ne vem kako razvajati in ji obljubljati ne vem kaj.Spoštljivo do nje je,če ji za rojstni dan prineseš šopek,prav tako za materinski dan.Kot moški ji daj občutek,dase lahko zanese nate in tudi ona ti bo z isto mero odvrnila!Ne igraj se z njenimi čustvi in ne vodi proti njej kriminalističnih zasliševanj kje,zakaj,kako,je bila,...Je svoboden človek kot ti in to si zabij v možganske režnje.Življenje brez ženske je po moje kot drevo brez listja.Ljubite žene,da boste tudi vi ljubljeni!!!
Alexx7
06. 04. 2011 06.43
Zenske imajo v tej feministicni druzbi vso moc in vso podporo. Zavedajo se, da bodo one tiste, ki bodo lahko "upraviceno" pobrale vse - od imetja do otrok. To podporo druzbe veselo izkoriscajo. Ne glede na to kaksna je mati - vedno bo dobila otroka in vedno bo izpadla zrtev. Velikokrat se na zalost zgodi, da je moski potisnjen v kot. In takrat se brani kakor kdo ve in zna. Na zalost tudi z nasiljem kar pa seveda ni resitev. Prav tako je velik (vedno vecji) problem nase druzbe tudi alkohol. In pa seveda feministicni mediji, ki napihnejo neko zgodbo predvsem z prevec povrsinskim porocanjem, ki ima pa vedno pridih prikritega feminizma v clankih. Cisto po ameriskem sistemu - kjer koli eksplodira bomba ze se omenja arabce in terorizem.
Nita11
06. 04. 2011 00.17
se motiš, da so prikazane SAMO ženske, sem zasledila (poudarjam, da redko) tudi obratno stvar in tega nisem nikoli zanikala. Kako ti veš, kaj je daleč od resnice. Nikoli ne moreš vedeti kaj se dogaja v hišah drugih in dokler resnično ne živiš z nekom, ga ne poznaš. Lahko, da je nasilna oseba tebi najboljši prijatelj in tega ne boš vedel, doma pa se bo spravljal na svojo družino. Po katerih podatkih lahko trdiš, da je nasilnih moških malo, ki naj bi se znašali nad partnerko in otrokom brez razloga? Kaj nasilje je dovoljeno, če je pa razlog? In kakšen razlog je za tvoje pojme dober, da se lahko partner znaša nad žensko in otroci? Ja, če potrebuješ potrditev priznavam, da obstajajo moški, ki so dobri partnerji in očetje. Samo takih potrditev ne boš našel pod črno kroniko, mogoče celo ne na 24.ur ampak boš moral obiskati še kakšno drugo stran. Z prstom se kaže na osebo katera je izvedla nasilje, ki je v tistem trenutku imela na voljo še marsikatero drugo vrsto ukrepa, ampak je preprosto ni izbrala in na žalost je izbrala nasilje. Vse je v človeku, kaj sam izbereš, žalostno je pa še to, da v taki državi, tisti, ki so zreli za rešetke, ne grejo tja.
tomi.passion@gmail.com
05. 04. 2011 22.57
Nita11, saj so vedno prikazane samo ženske in bedno kot samo uboge žrtve, kar pa je daleč od resnice. Ženske so izjemne manipulantke, ki znajo odlično igrati. Ne pravim, da je vedno tako, vem, da so moški, a teh je malo, ki so resnično zreli samo za rešetke, saj se znašajo nad partnerko in otroci brez razloga. Težava pa je v tem, da nihče nikoli ne reče, da je velika večina moških dobrih partnerjev in očetov in da se žal vedno najdejo izjeme. Žal pa ste ženske znane po posploševanju. Dokler bo tako, bo nasilje v družinah prisotno, saj nasilja ne morete zaustaviti, če s prstom kažete zgolj na eno osebo (moškega) in mu postavljate meje oz. ga potiskate v kot.
KONEC VAŠEGA SVETA POHLEPA
05. 04. 2011 22.41
PROBLEM DRZAVE SLOVENIJE JE DA PODPIRA LOPOVE PA NASILNEZE IN SKRATKA SEDANJI SISTEM PODPIRA VSE TISTO KI JE SAMO SLABO VENDAR SE LETA 2012 VSE SPREMENI TAKO DA KONCNO NEBOMO GLEDALI VEC TEGA TRPLENJA ZENSK ALI KOGAR KOLI .NAJBOLJ NOR OD VSEH VAS VAM SEVEDA ZELIM LAHKO NOC.ENKRAT JE TUDI TRPLENJA KONEC
zora_
05. 04. 2011 22.18
Izjava g. Zalarja sicer kaže na neke ukrepe, ki bi prinesle večjo varnost otrokom in odraslim žrtvam. Okususiti sedanjo prakso sodišč pa je katastrofa tako za otroke kot za žrtev, saj ravno sodišča delajo tisto nepravilnost, ki jo zasledim pri teh komentarjih: sodišče namreč ne loči med konfliktom (nagajanjem) in nasiljem. Torej, vse zemče v koš: konflikotnost. Posledice pri otrocih so mnogo drugačne in hujše, ko gre za nasilje, zato bi moralo biti tudi ukrepanje takojšnje in seveda ustrezno.
Nita11
05. 04. 2011 20.56
@tomi.pasion ponovno poudarjaš za nasilje nad moškim, čeprav je tukaj posneta ženska, ki je partnerja že zdavnaj zapustila in ji le ta še vedno grozi.
gizadlinka
05. 04. 2011 20.47
tomi.passion tudi taki, oz. take se najdejo. Ne misli da je to kak post, če se ne pentljam z moškimi. Ženske nismo tako nagnjene k telesnim potrebam kot moški ,če ti je to znano. Meni tako pač paše in se ful fajn počutim, da sem lahko svobodna, da si lahko kupim, kar si zaželim, da sem jaz.
tomi.passion@gmail.com
05. 04. 2011 20.14
GIZDALINKA, RES JE, NAD MOŠKIMI JE VEDNO VEČ NASILJA, PREDVSEM PRIHIČNEGA, A O TEM DRUŽBA NE GOVORI, KER JE FEMINISTIČNI LOBIJ PREMOČAN. FIZIČNO NASILJE JE NAJVEČKRAT ZGOLJ REZULTAT PSIHIČNEGA NASILJA. BREZ ZAMERE, TVOJ POST JE PRAVA FEMINISTIČNA ZAFUSTRIRANA NEUMNOST. ČE BOŠ DOBRO POGLEDALA, SE VEDNO VEČ MOŠKIH RAJE UKVARJA Z MOŠKIMI, KAR JE MENI OSEBNO MIMO, A TAKO PAČ JE. POLEG TEGA VEČINA ŽENSK, KI SO V SLABEM RAZMERJU, ŠE KAR NAPREJ VZTRAJA ALI PA RINE V SLABO RAZMEREJ. VEČJA BARABA KOT JE MOŠKI, BOLJ SO ŽENSKE NORE NA NJEGA. RAZUMI, KDOR MORA.