Gospodarstvo

Povišanje najnižjih plač v gospodarstvu

Ljubljana, 12. 12. 2002 00.00 1 min branja 0

Najslabše plačanim bo kanilo malenkost več v žep

Vlada je sprejela sklep o uskladitvi zajamčene plače. Ta se bo z decembrom poveča za dva odstotka in bo znašala 50.559 tolarjev. Za isti odstotek bo večja tudi minimalna plača.

Najslabše plačanim bo kanilo malenkost več v žep
Najslabše plačanim bo kanilo malenkost več v žep
FOTO: Reuters

Na podlagi zakona o izvajanju dogovora o politiki plač za obdobje 2002 - 2004 se bodo z decembrom za dva odstotka povišale minimalne plače in izhodiščne plače po kolektivnih pogodbah za področje gospodarskih dejavnosti. Minimalna plača, ki se uporablja kot minimalni znesek za izplačilo plač, bo od decembra dalje znašala 103.643 tolarjev, navaja ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve v sporočilu za javnost.

Zajamčeni osebni dohodek oziroma zajamčena plača se ne uporablja kot osnova za izplačevanje plač, pač pa le za določanje nekaterih prejemkov na področju zaposlovanja, kot so štipendije in denarna pomoč brezposelnim, ki se bodo tako povečali za dva odstotka.

Izberite 24ur.com za svoj prednostni vir na Google.
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 01 image1
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 02 prod1
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 03 prod2
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 04 prod3
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 05 prod4
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 06 prod5
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 07 prod6
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 08 image2
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 10 prod8
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 11 prod9
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 12 prod10
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 13 prod11
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 14 prod12
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 15 prod13
ISSN 1581‑3711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 2073