Gospodarstvo

Sony posluje z dobičkom

Tokio, 28. 10. 2002 00.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Japonski proizvajalec elektronike Sony je v drugem četrtletju poslovnega leta, ki se je končalo 30. septembra, zabeležil 353 milijonov dolarjev dobička. Skupni prihodki velikana so dosegli 14,3 milijarde dolarjev, kar je le za pol odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Kunitake Ando, predsednik korporacije Sony
Kunitake Ando, predsednik korporacije Sony FOTO: Reuters

Čeprav je Sony v drugem četrtletju imel razmeroma slabo prodajo, je uspel ustvariti dobiček z zmanjševanjem stroškov in s prestrukturiranjem. Dobre poslovne rezultate pripisujejo predvsem odlični prodaji digitalnih kamer in osebnih računalnikov, medtem ko se je vrednost prodaje mobilnih telefonov zmanjšala. Višjim prihodkom na področju filmske proizvodnje so botrovale svetovne uspešnice, kot je npr. film Možje v črnem II, s katerim je Sony zabeležil preko 100 milijonov dolarjev prihodkov. Toda zelo drage oglaševalske akcije za posamezne filme so na koncu prispevale k 55-odstotnemu zmanjšanju dobička iz poslovanja v filmskem oddelku.

Po ugotovitvah Sonyja bo pešajoče svetovno gospodarstvo zmanjševalo prihodke tudi v preostali polovici poslovnega leta, ki se bo zaključilo 31. marca prihodnje leto. Zato so že zmanjšali napoved za skupne prihodke ob koncu leta, ki naj bi po novem znašali 60 milijard dolarjev in ne 61,6 milijarde dolarjev, kot so prvotno pričakovali.

Kljub temu pa je Sony napovedal, da bo v drugem polletju letošnjega poslovnega leta zabeležil kar 1,4 milijarde dolarjev dobička in ne samo 240 milijonov dolarjev, kot je načrtoval doslej. K temu naj bi največ prispevala padanje vrednosti japonskega jena v primerjavi s tujimi valutami in nadaljnje zmanjševanje stroškov.

V prvem polletju letošnjega poslovnega leta je Sony sicer zabeležil 809 milijonov dolarjev dobička (v enakem obdobju lani je zabeležil približno pol nižjo izgubo) in 28 milijard dolarjev prihodkov (za dobre tri odstotke več kot v enakem lanskem obdobju).

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10