Gospodarstvo

V Evropi spet železna zavesa?

Berlin, 02. 03. 2009 18.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Dejan Komparič
Komentarji
44

Merklova je dala vedeti, da Nemčija in druge članice EU ne bodo izplačevale Vzhoda in bodo najprej rešile svoja gospodarstva. EU medtem obljublja nova sredstva EIB.

Merklova je dala vedeti, da Nemčija in druge članice EU ne bodo izplačevale Vzhoda in bodo najprej rešile svoja gospodarstva. EU medtem obljublja nova sredstva EIB.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bolivar
05. 03. 2009 03.09
NO VETLAN A BO KAJ... :)
Bolivar
03. 03. 2009 20.22
In Klasik. Bistvo ni preživetje, ker nimaš 9 življenj in zdaj ni vojne. Bistvo je življenje, ki so ga nam odvzeli. edino s tem stavkom se strinjam,ampak to bi se zgodilo v vsakem primeru s samostojno Slovenijo ali pa povezano v Jugo! Za to so krivi samo oblastniki,ki nimajo nikoli dovolj!
Bolivar
03. 03. 2009 20.19
/Pa še, kontra-skids, očitno si premlad, ker je ustrahovala Stalinska Rusija, in ne le druge narode, tudi svoj (paradoks pa je, da je lahko Slovenija hvaležna temu diktatorju, ker se ne konča pri Postojni). PostStalinska Rusija je začela voditi drugo politiko. In kakor vidim, Amerika bolj pridno postavlja svoje baze in stiska obroč okoli Rusiji./ O Vetlan,naj ti še nekaj povem! Seveda smo lahko hvaležni Rusom ker so veliko pripomogli k zlomu nacizma,prav tako zahodnim zaveznikom! Ampak če se takratna Jugoslavija nebi odločila stopiti po poti komunizma,bodi prepričan,da bi nam zavezniki dali v zameno Trst,Celovec,celo koroško,mogoče bi Slovenija imela še celo Istro,Ne vem? Dejnsko so na tiho potekali pogovori z TITOm če bi pristopil k zahodnemu paktu bi dobili vsa ta ozemlja,saj so želeli naciste-fašiste čim bolj razbiti,da bi imeli manjšo moč,kajti takrat so smrtno sovražili ZDA,VB,še bolj pa SZ in to je bil razlog da so se raje predali zahodnim zaveznikom! In ko praviš ,da smo mu lahko hvaležni ker se Slovenija ne konča pri Postojni!? Ha ha ha,lohka bi imeli še več,ampak se vladi v Beogradu ni zlubilo toliko potruditi za Slovence,saj so itak samo "majhen" narod,a Vojvodino,kjer je v letu 1945 živelo 80% Mađarov in manjši procent Srbov so pa lahko zahtevali!!! Kar so dobili od Rusije,ki je prav tako hotela streti fašistične režime na manjše dele,s tem da je odprto grozila Jugoslaviji,če se nebi vsaj ideološko povezali z njo! Tako je TITO naredil nekaki kompromis in ostali smo nevtralni ampak s komunističnim predznakom!
Bolivar
03. 03. 2009 20.04
vetlan praviš /In kontra-skids, kje pa so bile vojne, dokler se ne vmešala Amerika in Evropa?/ Saj sm ti že odgovoril,da je samo TITO držal Jugoslavijo skupaj! In povej,zakaj pa ni bilo vojne med Češko in Slovaško?? Pa Poljsko-Belorusko mejno vprašanje?? Pa največja grožnja Slovaško-Mađarsko-Romunski spor kar se tiče Trianon-ske pogodbe ko so Mađari izgubili skoraj 70% ozemlja in so do vstopa še vedno imeli pretenzije po njem! Med grčijo in turčijo tudi vedno znova in znova vre!! Pa ni bilo vojn! In dejansko so se vojne v Jugoslaviji končale šele s posredovanjem ZDA in EU(čeprav slednja ni takrat ravno funkcionirala ampak je bila še vedno bolj v senci ZDA še iz časov Hladne vojne) in res so prepozno posredovali! Pa se vprašaš zakaj???? Ja ker je Rusija (in v določeni meri tudi Kitajska) blokirala sankcije proti Miloševičemu režimu,saj jim je bilo v interesu čim večji pravoslavni vpliv na Balkanu,kar so lahko dosegli edino z načrtom "VELIKE SRBIJE" ,ki k sreči ni uspelo in imaš prav ravno zaradi ZDA in VB,Francije in drugih! In šele ko je bila Rusija v hudi krizi konec 90-ih let so se te vojne končale saj ni bila več zmožna nasprotovati zaradi lastnih problemov!!! In po ustanovitvi EU ter še prej NATA ni bilo v Evropi nobene vojne do 90. let! Nato pa ko je razpadel Vzhodni-blok pa začuda ni bilo vojn,zakaj ker sta ZDA in Rusija konstruktivno delovali proti takim tragedijam,kar ne moremo reči za primer Jugoslavije! Še celo več od zahodnih držav so nas sprva priznale samo Nemčija,Avstrija,Italija pa še kaka! ZDA,VB,Francija so pa bile zelo kritične do Slovenije in nas še dolgo niso priznale!!! Še celo Srbija nas je prej priznala!
alenkavizintin@yahoo.it
03. 03. 2009 19.53
Adolph:Z naftnim denarjem bi se "oporavila"tudi Uganda,ne samo Rusija.....
Bolivar
03. 03. 2009 19.47
vetlan Ti kar farbaj o Jugoslaviji in če bi bili še vedno skupaj,misliš da bi bilo kaj bolje sedaj???!! KR poglej Srbijo v še večji bedi je kot Slovenija,neprimerno! In če bi bili skupaj bi delili isto usodo,saj bi ves kapital ki ga ustvarimo v sloveniji šel v Beograd in bi podpirali socialo tam,bolj kot doma!!!! Res,priznam da je položaj v sloveniji slab,in če nisi SLEP,si opazil da je cel svet v krizi,tudi če bi še vedno obstajala Jugoslavija,bi bili na ravni Romunije!! praviš /Miloševića bi lahko "odstranili", vendar je bil cilj naših lopovov drugačen, kar sedaj vidiš, če nisi slep. Nasedli ste zgodbici o neodvisnosti, v resnici pa so nas izdali in prodali./ Ja to lahk govoriš samo edino ,če nisi Slovenec(verjetno si Srb,predvidevam) in iz tebe še vedno vre nekakšna užaljenost,zaradi osamosvojitve slovenije in drugih in propadu Jugoslavije!! /Pa tudi mora vsaka država imeti svojo valuto, da bo neodvisna, to je bilo znano še našim pra pra..... Vsaka država je imela svoj razvoj in zgodovino, ne moreš to vse po hitrem postopku na silu izenačiti. Življenje so ljudje in ljudje trpijo. V glavnem je EU zgrešen sistem, saj za nas/ Povej mi:Ali smo v Jugoslaviji imeli, vsaka republika svojo valuto??? Zgrešen sistem EU se ti zdi,ker pač ni "tvojih" not! In ko praviš,da morajo imeti država vsaka svojo kulturo,zgodovino,... to nam ravno EU omogoča,kap pa ne moremo reči za Jugoslavijo,saj se je želelo centralizirati državo,in niso se vsi strinjali "o enakosti narodov" saj so predvsem Srbi imeli pretenzije po nadvladi v Jugoslaviji,kako to da se je preselilo na Hrvaško 600.000 srbov po drugi svtovni vojni? Pa v BIH kakih 1.600.000?? še celo v Sloveniji so bili,v Črni gori,... Koliko je pa Slovencev v Srbiji,kaj misliš?? ali pa v BIH,Makedoniji??? In z priseljevanjem Srbov v druge države so hoteli postopoma spremeniti državno etno-grafsko strukturo pa hkrati nadzorovati vsa pomembna področja!! Kr poglej v Sloveniji so na vseh položajih(v podjetjih, velikih firmah,končno tudi v KP-ju) imeli sedež,ugani kdo,ja Srbi! Prav tako kot po drugih republikah bivše YU! In po smrti Tita se je pa začelo(prej nas je že držal na vajetih to multi versko,etnično.kulturno tvorbo) ,ko so v Sloveniji hoteli zamenjati slovenska literarna dela s drugimi(večinoma iz Srbije),saj vam priznavam kulturo res imate,ampak drugi jo imamo tudi in čeprav smo manjši narod si jo zaslužimo obdržati!!!
titovka
03. 03. 2009 19.04
kako to???kaj ni bila jugoslavija železna zavesa????
Adolph
03. 03. 2009 17.54
EU ni solidarnost niti krava ki se jo molze dokler ne krepa. In ce hocejo bivsi varsavski pakt nazaj pod Rusijo,pa zbogom. Samo, tudi Rusi nocejo svojih neksanjih revnih bratov,brez njih so se Rusi financijsko oporavili v zelo kratkem casu. Nimajo nikjer na svetu vec posojil. Danes se vlada z denarjem, ne z atomskim orozjem . . . . . .
porka.malorka
03. 03. 2009 14.52
Klasik Seveda lahko spremenimo in to tako da se na uvoz izven EU nabije še dodatne davke. Pred EU komisijo pa to opraičmo kot recesijski ukrep Tako preprosto je to
alenkavizintin@yahoo.it
03. 03. 2009 11.22
Klasik:Govoriš,da če bomo dobro trgovali bomo preživeli.Mislim ,da je cilj razvoja neke družbe dodajanje dodatne vrednosti proizvodom s proizvodnjo in ne dodajanje vrednosti s trgovanjem.In tukaj smo Slovenci skoraj bosi.Večino naše konkurenčne industrije so ali bodo pokupili tisti,ki imajo denar(Švabi),zato,da bo taista industrija lahko proizvajala njihove (Švabske)izdelke s poceni delovno silo(Slovenci).Drage švabske izdelke bodo kupovali tudi Slovenci z več ali manj mizernimi dohodki.Kar pomeni,da si boš lahko privoščil zelo malo dragih švabskih izdelkov in boš imel nizek standard.S tvojim dobrim trgovanjem boš še dodatno opetnajstil že tako obubožane Slovenčke. In to je ves smisel širjenja EU.Bogati bodo še bolj bogati,revni še bolj revni.Govorim o povprečnem Slovencu;pustimo ob strani izjeme,ki so v vseh sistemih dobro živeli.
Irbusank
03. 03. 2009 11.06
pravilno..vsak naj skrbi za sebe. Kaj bi tam financiral neke rumune, slovake...sam poglej kaj počnejo po svetu. Kjer kol so je poln kriminala...ta EU je največja bedarija in neumnost. Kje je stara dobra Juga .)
vetlan
03. 03. 2009 10.17
In Klasik. Bistvo ni preživetje, ker nimaš 9 življenj in zdaj ni vojne. Bistvo je življenje, ki so ga nam odvzeli.
vetlan
03. 03. 2009 10.13
Klasik, ponavadi sem se s tabo strinjal. Ampak vidim, da tudi nate je malo vplivala propaganda in se prepuščaš toku. Evro, ki ga regulirajo drugje je naša zaščita? Mislim, da Nemci se ne bi s teboj strinjali.
vetlan
03. 03. 2009 10.05
Klasik, s čim pa bo lahko Slovenja trgovala, saj so vse razprodali. Tako smo lahko razmišljali 18 let nazaj. Zdaj, ko je slovensko gospodarstvo uničeno je malo prepozno za take parole.
Tonček Balonček
03. 03. 2009 10.00
Ampak Sloveniji bodo pa dali za univerzijado, to je gotovo.
vetlan
03. 03. 2009 10.00
pijanec22, nobenega Karla Marksa, samo življenjske ugotovitve. Čeprav so ga zdaj npr. v Kanadi začeli aktivno propagirati (ne moreš verjeti, tudi sam sem bil presenečen). Ne vem, kje si zasledil v mojem postu enakost. Nisem tako zabit in odlično razumem, da je bilo lih tako razmišljanje največja napaka komunizma. Narobe si me razumel. Lopovske neenakosti (naših npr. tajkunov) pa ne podpiram. Glede jogurta bojim se, da ogromna masa ljudi ne more si več izbrati niti ene vrste jogurta in se zadovoli z nezdravo hrano. Hobiji pa sedaj imate, ja. Kaj je to? Brskanje po Internetu in sprehodi na Šmarno Goro? Ali si lahko privoščiš golf, jahanje, potovanja ipd.? Kaj potrebuješ za življenje mio vrst jogurta? Več navlake? Žal, se moj pogled na vrednote življenja razlikuje od tvojega. Ne pričakujem enakosti, ampak primitivno razmišljanje mi tudi ne diši. In upam, da bodo saj nemci končno prišli k pameti, ker se je njihovo življenje znanto poslabšalo in izstopili iz tej španovije.
Uporabnik113189
03. 03. 2009 09.56
Svetobnega sistema mi ne bomo spremenili. Slovenija se lahko samo vključi v tokove in plava z ostalimi po veliki reki..
Uporabnik113189
03. 03. 2009 09.54
alenkavizintin02.03.2009, 23:08, moram priznati, da jaz osebno nisem pričakoval popolnoma nič drugega. Je pač tako, da moraš vedeti kam se podajaš. Če se podajaš med ljudožerce, potem moraš vedeti, da boš moral jesti druge, črn scenarij je pa, da te bodo pojedli. Na vse scenarije se moraš pripraviti, bistvo je preživetje. Zato pa moraš najprej vedeti kakšen je svet danes. Male državice s svojo valuto so LAHEK PLEN. Dakozov imaš kolikor hočeš..Zato je evro naša zaščita..Znotraj EU pa se moramo zavedati da nam ne bo nihče ničesar podaril. Če bomo pa dobro trgovali bomo preživeli. To pa je naš cilj.
ServerAUTOMATIC
03. 03. 2009 09.16
Nemčija financira Evropske reveže. Ko ji bo dopizdlo bo poslala vojsko in tolkla vse povsot.
bnam 2707
03. 03. 2009 08.49
Ta situacija bo več ali manj pripeljala do zloma svetovnega ekonomskega sistema.To je neizbežno.EU bi morala razmišljati o smotrnosti naglih širitev,saj bi te prinesle nova bremena za EU proračun.To velja za vse države,ki so laćne evropskega denarja,brez katerega se jim slabo piše.V prvi vrsti je vsaka država članica in tiste zunaj dolžna poskrbeti za umiritev oz.socialno stabilnost v lastni državi.Čakanje na EU je nesmisel.Slovenija naprimer ima nek potencial,ki ga noče izkoristiti,ker to ni pogodu kapitalistom.Obstaja tretja pot.Kapitalisti se nočejo odpovedati enormnim dobičkom.Saj ni problem v produktivnosti.Problem je v enormnih dobičkih.Svet bi se moral ekonomsko umiriti.Hiper produkcija predstavlja nevarnost zasičenosti trga z tem pa tudi ekonomsko nestabilnost.Usmeritev v kvaliteto in ne kvantiteto je neobhodna.Na drugi strani v tretjem svetu,pa vlada izjemna revščina,ki jo zahod ne vidi.Tudi tam so potenciali in odprti trgi,ki so bili desetletja zanemarjeni.Samo izkoriščanje njihovega nacionalnega bogastva v prid zahoda je pripeljalo do takega neravnovesja,da se trgi zradi prenasičenosti dobrin sesuvajo.Tretji svet od takega izkoriščanja ni imel praktično nič.potrebno je ustvariti pogoje za tretji svet,da se bo zaćel ekonomsko razvijati.Z ekonomskim razvojem,se bo razvijal a tudi demokracija in mnogi režimi bodo sami po sebi razpadli,ker bodo naleteli na odpor . Za tako sv.ekonomsko situacijo je najbolj odgovoren zahodni kapitalizem.pohlep in enormni dobički!Adaptacija tega ekonomskega sistema je le kratkotrajna rešitev,ki na dolgi rok ne bo prinesla napredka.Potrebna je globalna spremenba,pa če je to komu prav ali ne.V nasprotnem je lahko zelo hudo.