Gospodarstvo

V treh dneh zaslužili toliko kot povprečni delavec v celem letu

London, 06. 01. 2020 19.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Direktorji 100 največjih britanskih podjetij so v prvih treh delovnih dneh letošnjega leta že zaslužili povprečno letno britansko plačo. Letos je prvič, da morajo podjetja v Veliki Britaniji z več kot 250 zaposlenimi, ki kotirajo na borzi, razkriti razmerje med plačo glavnega izvršnega direktorja in povprečnim zaposlenim ter pojasniti razloge za takšno razmerje plač.

Direktorji 100 največjih podjetij, ki kotirajo na londonski borzi (FTSE 100), ki so z delom začeli 2. januarja, so danes do 17. ure po britanskem času že zaslužili povprečno letno plačo 29.559 britanskih funtov (34.730 evrov).

Poslanka Andrea Leadsom je povedala, da je razlika v plačah "zaskrbljujoča". Številke, glede na najnovejše razpoložljive podatke kažejo, da je povprečni direktor FTSE 100 leta 2018 prejel 3,46 milijona funtov (4,06 milijona evrov), kar ustreza 901,30 funtov (1.059 evrov) na uro. Kot navaja poročilo, znaša povprečna letna plača za polni delovni čas 29.559 funtov (34.707 evrov), kar pomeni 14.37 funtov (16,87 evrov) na uro. To pa pomeni, da direktorji zaslužijo kar 117 krat več kot povprečni zaposleni, poroča BBC.

Poročilo še navaja, da bodo visoke plače ključno vprašanje leta 2020, saj je letos prvič, da morajo podjetja v Veliki Britaniji z več kot 250 zaposlenimi, ki kotirajo na borzi, razkriti razmerje med plačo glavnega izvršnega direktorja in povprečnim zaposlenim ter pojasniti razloge za takšno razmerje plač.

V treh dneh bodo direktorji zaslužili toliko kot povprečni delavec v celem letu (simbolična fotografija).
V treh dneh bodo direktorji zaslužili toliko kot povprečni delavec v celem letu (simbolična fotografija). FOTO: Shutterstock

Raziskavo sta opravila High Pay center in strokovno združenje CIPD, ki sta podjetja pozvala, naj poročila ne obravnavajo kot vajo ampak kot priložnost za popolno razlago direktorskih plačnih ravni. Peter Cheese, izvršni direktor CIPD, je povedal: "To je prvo leto, ko podjetja resnično poročajo o plačah vodstvenih delavcev. Poročanje o razmerju plač bo pravilno povečalo pregled nad plačami in praksami nagrajevanja, vendar je poročanje o številkah šele začetek. Podjetja morajo opravičiti zelo visoke plače najvišjih vodstvenih delavcev, zlasti v zvezi z nagrajevanjem preostale delovne sile."

"Direktorji so v primerjavi s širšo delovno silo plačani izredno visoko, kar pripomore k temu, da Velika Britanija postaja ena najbolj neenakih držav v Evropi," pa je povedal direktor High Pay centra Luke Hildyard. Leadsomova je potrdila, da so številke zaskrbljujoče, vendar je dejala, da bodo spremembe pravil o poročanju o plačah vodstvenih delavcev pomagale osvetliti zadevo. "Današnje številke bodo pri veliki večini prizadevnih ljudi po vsej Veliki Britaniji vzbujale pozornost," je dodala.

"Številke so boljše, kot so bile – nižje za četrtino od leta 2012 in 13 odstotkov v primerjavi z lanskim letom -, vendar je stanje še vedno zaskrbljujoče, še posebej v tistih primerih, ko so bili vodilni delavci nagrajeni, kljub temu, da so na cedilu pustili zaposlene in stranke." Leadsomova je še dodala, da bi spremembe v načinu poročanja o plačilu, "povečale preglednost, kako direktorji izpolnjujejo svoje odgovornosti". Generalna sekretarka Združenja britanskih sindikatov (TUC) Frances O'Grady pa je dejala, da poročilo "pove vse o tem, kako nepravično je naše gospodarstvo".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

KOMENTARJI (101)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Rafael Kramar
07. 01. 2020 21.07
+0
Če podjetja kotirajo na borzi pomeni, da so delniška družba. Se pravi so njihove plače potrjene s srani lastnikov-delničarjev. Če se lastniki podjetja strinjajo s tolikšnimi zneski pomeni, da si tolikšne prejemke po mnenju lastnikov zaslužijo. Ne vem zakaj bi delali za manj, če njihovo delo cenijo toliko, da jim tolikšne plače z veseljem potrdijo.
nikhrast
07. 01. 2020 16.32
-4
Saj plača ni vse, kaj pa bonusi. Lee Iacocca je desetletja nazaj postavil Chrysler spet na noge, letna plača en dolar, na koncu je pa dobil neverjetne bonuse. No, pa saj večina delavcev sploh ne zanima plača direktorjev, sindikat je sposoben, plačani so dobro, vse sorte privilegije, zakaj bi se potem pritoževali. Problem so delavci z nobeno izobrazbo, brez sindikata, prekarna posla, posebno v manjših družinskih podjetjih, pa kako boš tam reguliral plačo, dobiček... lastnika.
dejannovak
07. 01. 2020 16.19
+1
To je prava demokracija! Darwin v imaginarni obliki z denarjem kot redkim virom. Preživijo najprilagodljivejši, ne najpametnejši in ne najmočnejši, tudi ne najhitrejši, itd. Vprašanje je, pri katerem razmerju se bo raja zbudila (npr. pri razmerju delavec 20 let, patricij 1 dan). In vprašanje je tudi, kaj bo raja naredila, če se bo zbudila. Čez npr. 500 let se bodo po šolah učili, da je imela demokratično-kapitalistična ureditev precej krivic. Nekako tako, kot se otroci danes učijo o kameni dobi, kjer je "kupec" namesto plačila, "prodajalca" kar s kamnom užgal po glavi in, če ga je dobro zadel, odnesel "izdelke" in blago".
vomo
07. 01. 2020 15.20
+3
Tisti kateri dobijo minimac na konc mesca, se morajo zavedati, da jih delodajalec ima za butalce......pa je to država ali privatnik...
Zmaga Ukrajini ......
07. 01. 2020 11.54
+2
Nekateri očitno še vedno niso zmožni uvideti največjega problema, ki ga ima današnja družba, to pa je čedalje večji prepad med bogatimi in revnimi. Že Platon je rekel, če naj bo družba zdrava in pravična, razmerje med najnižjim in najvišjim dohodkom v neki poslovni enoti ne sme biti višje od 1 : 6, danes pa so ta razmerja popolnoma porušena in ponekod - v tehnoloških gigantih presegajo celo 1000 kratnik, ne samo 117 kratnik, kot govori ta članek. Zato je edino logično, da se država vmeša v ta razmerja in zato pozdravljam britanski ukrep v tej smeri. Enkrat bo treba razumet, da četudi ima nekdo "privat" firmo, mu to ne daje prav nobene pravice do "sužnjelastništva", oz. tega, da ima sam nenormalno visoke dohodke, medtem ko v isti firmi obstajajo ljudje, ki so na minimalcih. Država mora torej nebrzdano požrešnost teh neoliberalcev omejiti in to je ena ključnih nalog države. In ne mi nabijat, da si lahko v privatni firmi lastnik privošči kar si hoče, ker to ni res. Seveda sam odloča o plačah, vendar pa bi se morala država vmešati takoj, ko ugotovi ta nezdrava razmerja in pretiran pohlep lastnika. Če hočemo biti normalna družba, bo treba pač kontrolirat in "bremzat" požrešnost kapitalistov. Ker to ni nič drugega kot izkoriščanje človeka po človeku.
Uporabnik1375217
07. 01. 2020 12.35
-4
Prepad prepad. Ce en veliko dela in zasluzi, zasluzi pac 100x vec od tistega, ki je brez idej in dela na traku. Najlazje je jamrat, naredil pa ne bi noben nic. Sama fousija.
Zmaga Ukrajini ......
07. 01. 2020 12.42
+3
Če en veliko dela? Daj povej KOLIKO dela, da si ZASLUŽI 100 kratnik plače nekoga, ki dela v istem podjetju? A to pomeni, da npr. snažilka nič ne dela? Če torej nič ne dela, zakaj jo potem lastnik sploh zaposli? Skratka,.... @trol, logika ti nikakor ne gre. Da nekdo zasluži 100 krat več od nekoga v isti družbi, ni nič drugega, kot DOKAZ divjega IZKORIŠČANJA, ki mu botruje požrešnost, pa če ti je to všeč ali ne, in prav je, da država take požeruhe "seka".
Misija1
07. 01. 2020 15.37
+2
@ Mesečev sij: zanimivo bi te bilo videti kako vodiš lastno podjetje. Zagotovo bi vsem zaposlenim nudil enormne plače, ne glede na vrsto dela. Seveda bi tudi čistilkam (če bi jih sploh zaposlil) dajal enako plačo kot sodelavcu, ki ti skrbi za prodajo/administracijo in s tem za obstoj tvojega podjetja. Sej tvoj vzdev in slika dovolj povesta o tebi. Takšni kot ti bi imeli vse, dali pa bolj malo. In tudi vzeli bi čimveč tistim, ki so sposobni, ter dali tistim, ki niso oziroma se jim ne da delati. Na srečo pa to v tem Svetu odpade in na srečo narod tega ne želi. Zato pa je "tvoj" sistem propadel po celem Svetu oziroma se na tanki nitki drži samo še na določenih krajih po Svetu. Brez dela ni jela, pravi stari rek.
Aleša Muršec
08. 01. 2020 07.48
+0
Pozabljaš, da brez takšnih na traku, ki nič ne razmišljajo, tud on ne bi imel nič od nič. Dobri delodajalec ve, da je treba v prvi vrsti vlagati v delovno silo. Od nje tudi on živi.
lluckyss
07. 01. 2020 10.52
+3
Takšna razmerja so bila tudi preden so Francozi "zagnali" svoje giljotine...
Uporabnik1375217
07. 01. 2020 12.36
+3
Giljotine so bile, ker so prevec vzeli in ne ker so premalo dali. Vzame ti drzava, da pa podjetje. Se en, ki mu ni nic jasno.
Uporabnik740916
07. 01. 2020 09.36
-4
Ja in? Zasebno podjetje, lastnik odloča o plačah. Če komu kaj ne paše, naj zamenja podjetje.
Tir1
07. 01. 2020 09.43
+23
Res gre tako. Če nobenemu Britancu ne ustrezajo pogoji, pa za tak denar pridejo Poljaki. Če ne Poljaki pa Albanci. Če ne Albanci pa Turki itd. Potem pride pa Brexit - kjer pravijo, da jim tujci jemljejo službe. Hah...
Uporabnik740916
07. 01. 2020 10.10
+11
Pri nas nimaš s tem težav - ker maš socialno enako kot plačo.
JohannDoe
07. 01. 2020 10.14
+9
Ko pa niti Bolgari nočejo več delat v takih pogojih, pa se malo doktorje in inženirje pokliče. Ko razmere tudi z njimi postanejo "nevzdržne", pa preseli vse skupaj v bangladeš. Temu se reče prost pretok ljudi in kapitala. To je tisto, kar naši "desnaki", ki so v bistvu levaki, ki nočejo, da se jih imenuje levi, ne razumejo.
JohannDoe
07. 01. 2020 10.37
+0
@Leon V bistvu imaš plačo enako kot socialo, če že o tem razmišljaš. Če je sociala v osnovi zastavljena kot znesek, ki te obdrži pri življenju pa ne več kot to.
resslovenka
07. 01. 2020 11.05
+3
Mega razmišljanje nekega novodobnega izkoriscevalca. Ni kaj dodat, smrtnik. 🙄
bjatch
07. 01. 2020 08.50
+24
Če bi šlo za državna podjetja bi se sekiral da so plačna razmerja taka, glede na to pa da gre za privat podjetja, pa je samo in izključno politika samega podjetja tista, ki določa višino plač in plačna razmerja. Strinjam se, da so razlike ponekod prevelike ampak treba je razumeti tudi dejstvo, da ljudje sami sprejmejo delo pod določenimi pogoji za določeno plačilo in v to niso prisiljeni. Če bi bilo vse to tako lahko, nevem zakaj 90% mladih podjetij na trgu propade v prvih 2 letih in zakaj se kot po tekočem traku ne odpirajo podjetja, ki bi z lahkoto izplačevale 1500 - 2000€ neto plače.. Lahko probate sami, če imate idejo, odprite podjetje, nabavite mašino, pripravite vse papirje, začnite ustvarjati ter prodajati na trgu in zaposlite čimveč ljudi in jim dajte čim višjo plačo ne glede na to kaj delajo. Riziko imate na koncu samo vi.. "Equal outcome" ali "enakost - equity" je doktrina, katera je pripeljala do miljone žrtev v komunistični Kitajski, Rusiji, Venezueli, Boliviji, Kubi.., nenazadnje tudi nam znani goli otok ni nedolžen. Ljudje smo si enostavno različni in smo različno sposobni na različnih področjih, zato tudi različno "nagrajeni", kar je edino pravilno. Enake možnosti za vse (!), trg pa bo vedno poskrbel za borbo ter nagrado tistemu, ki je najuspešnejši. Predvsem je najbolj pomembno, da vsi - DA, popolnoma vsi, ki delamo, bonificiramo iz tega gnilega kapitalizma. Eni z plačami, drugi z vlaganjem, tretji s prodajo in četrti z ustvarjanjem.. najslabše je tistemu ki ne dela, kar je tudi prav (razen tistih, ki so za delo nesposobni in za njih skrbijo davki ter ustanove financirane za ta namen). Namesto, da se ukvarjamo z tistimi "ki imajo", bi se sam raje preusmeril k izobraževanju tistih "ki nimajo" in prelagajo odgovornost na druge. Nevem zakaj v šolah ne učijo nič o denarju, pač pa samo o delu 5x na teden 8 ur na dan.. Svet se vrti drugače in z današnjo tehnologijo ima vsak možnost in sposobnost zaslužiti več, le če se za to bori, je pripravljen storiti vse za boljši jutri.. Tega nam manjka!
Tir1
07. 01. 2020 09.20
+15
Seveda ljudje sprejmejo delo pod določenimi pogoji - saj jih uvažamo iz revnejših držav. Naše gospodarstvo potrebuje take ljudi (beri begunce), da lahko sami bogatimo. Kako pa bi sicer bogateli?
bjatch
07. 01. 2020 09.48
+6
Če bodo delali begunci ti neboš bogatel niti standard se nebo višal, niti plače. V tem je bistvo..
bjatch
07. 01. 2020 09.50
+10
Če v Sloveniji ni več nikogar, ki bi bil pripravljen delati za 800€ na mesec, se ga pač uvozi.. no, vsaj tako dela država... Kar za nas pomeni samo to, da drugi za 800€ bodo delali, ti pa boš ostal v iskanju dela in na koncu verjetno pristal še na slabšem, ker je tega "uvoza" enostavno toliko, da imajo delodajalci več kot dovolj ljudi za delo.. Zato plača nebo šla gor.
Tir1
07. 01. 2020 09.58
+0
No pa migranti...če hočeš imeti bogate morajo biti nekateri revni. Zelo bogat pomeni odstopanje iz povprečja. Če so vsi bogati, potem pravzaprav nihče ni bogat...
JohannDoe
07. 01. 2020 10.18
+0
Tir... lahko uporabljaš prvo osebo množine kot "mi" nasproti "onim", ki so uvoženi ipd., samo dejstvo je, da za veliko večino "nas" je to bogatenje na račun beguncev in revnih naslov filma na TV.
gumy
07. 01. 2020 10.36
+5
-Milijonskih plač ni v mladih ali zagonskih podjetjih pač pa v starih vsaj delno monopolnih in predvsem v finančnem sektorju. -Ljudje s takimi plačami nič niso vložili, nič ne tvegajo, tudi če naredijo škodo podjetju jih odpustijo z "zlatim padalom". -Ljudje res sami sprejemajo delo, vendar razmerje delojemalec-delodajalec ni enakopravno. Delojemalec je v podrejenem položaju, saj mora sprejeti delo, če hoče preživeti. Povpraševanje in ponudba tukaj ne dela, saj je ponudba delavcev skoraj vedno večja, v primeru začasnega pomanjkanja pa se trg delovne sile namesto z zvišanjem cene (plače) odzove z uvozom obupancev iz nerazvitih držav. -Načeloma tudi miljonske plače ne bi bile problematične, če bi bile dohodninske lestvice spet take kot so bile v ZDA in zahodni Evropi v 60. in 70. letih (tudi do 95%).
JohannDoe
07. 01. 2020 10.43
@gumy Točno to. Kar pa razni poulični zadetki s kapitalistično slabo robo, ter tisti, ki jim to prodajajo... odmislijo, enostavno. Če se delaš, da ne obstaja... in si v tem dovolj trmast... je skoraj kot, da ne obstaja. Dokler se delaš.
JohannDoe
07. 01. 2020 10.44
+1
... seveda se moramo vsi delat. Zato pa tak pritisk in agresija.
Uporabnik1375217
07. 01. 2020 08.48
+2
Medtem, ko ste se vi igrali pionircke in delali v tovarnah, so v Angliji podjetniki delali, gradili podjetja in multinacionalke, resevali veliko problemov in s tem veliko zasluzili. Sedaj pridete vi, ki tem ljudem (lastnikom) prepovedujete dajati take place direktorjem, kot jih hocejo. Ploskam vasemu intelektu. Zasluzite tocno toliko, kot si zasluzite. Trg dela je odprt.
Tir1
07. 01. 2020 09.28
+10
Odprt trg je učinkovit ob odprtem pretoku ljudi - migracijah. Kako blazno obogateti? Ko se razlike državljanov povečajo do skrajne mere, se začne pritok revnejših ljudi iz revnejših držav (migrantov). Tako se denar še bolj lepi na tistega, ki ga že ima. Ali je to za družbo v redu ali ne, je pa vprašanje?
JohannDoe
07. 01. 2020 10.21
+1
Preprost odgovor je: ni v redu, iz nobenega zornega kota. Ampak, ker so ponavadi proti temu in takemu levaki, mora to vsak samodeklariran desnak zagovarjat, da se dokaže. Ene vrste Stockholmski sindrom.
Uporabnik1375217
07. 01. 2020 08.41
+0
Kaj je narobe z neenakostjo? Pac niso vsi enako sposobni. Ti nisi med tistimi bolj. Lahko boli, ne pomeni pa, da ni fer. Zahodna Evropa je bila kapitalisticna ze med vasim propadlim igranjem s socializmom.
gumy
07. 01. 2020 10.38
+5
CEO v multinacionalki je torej 500x bolj sposoben od povprečnega zaposlenega????
Uporabnik1375217
07. 01. 2020 08.34
+2
Hvala komentatorjem za zabavo, vedno se fajn nasmejem, ko komunisticni starcki ne dojamejo, da jih je socializem povozil.
beowulfsam
07. 01. 2020 10.22
+3
Socializem? Glede na ostale tvoje trololo komentarje, bi rekel, da si mislil kapitalizem. Socializem ima še kaj čuta za ljudi, v kapitalizmu pa so številke no. 1. oz. koliko kapital(ist) dobi. Pustmo, da je že teorija kapitala dolgoročno nevzdržna...npr. zahtevana stopnja donosa na kapital, redko pod 10%, rast BDP, daleč pod 10%, vleči v nedogled, kaj dobiš? Tko da če bi se šli 100% kapitalizem, bi šlo že zdavnej vse v maloro (btw, noben se ne gre 100% kapitalizma, sam folk ma ideje, kako bi se šu...prosti trg, nevmešavanje države, ahahah, to bi šele bil texas)
JohannDoe
07. 01. 2020 10.52
Problem je, da danes lahko že vsak, ki malo uvaža in meša razne praške na veliko, prodaja po ulicah to slabo robo kot kapitalizem. Na to palijo samo propadli siromaki, tisti, ki si od tega obetajo "biznis".
JohannDoe
07. 01. 2020 10.52
...propadli siromaki in tisti, ki si obetajo...
Uporabnik1375217
07. 01. 2020 12.38
+1
Socializem jih je umsko pohabil, beri: povozil.
Uporabnik1375217
07. 01. 2020 08.28
+2
Vsi ste bebcki, pa brez zamire. Direktorji si ne dano sami plače, dajo jim jo lastniki podjetja, ki lahko direktorja odpustijo (ali v njsgovem imenu nadzorniki). Zato lajate v luno. Ce hoce lastnik dat direktorju tako placo, jo pac da.
janez653
07. 01. 2020 08.52
+5
JohannDoe
07. 01. 2020 10.30
-2
Seveda, ampak dokler neko podjetje deluje v nekem okolju, ima s tem okoljem določene dogovore. Tudi v Veliki Britaniji. Za vas bebčke, ki se drogirate s kapitalizmom in sicer zatohlo slabo robo iz ulice, je država servis podjetnikom in obstaja zaradi njih, ne pa obratno.
neobremenjen_
07. 01. 2020 08.05
+55
Mene sploh ne moti ta razlika... moti me ta minimalc. Daj delavcu, ki ti dejansko dela profit, dostojno plačo, 1500€ neto ali več, ostalo si pa mirno v žep stlači...
janez653
07. 01. 2020 08.53
+2
cene bi sledile minimalcu in bi bili na istem. Če hočeš višjo plačo se pač nauči kaj uporabnega in greš na boljše delovno mesto
JohannDoe
07. 01. 2020 10.32
+3
Če dajaš, potem pač nimaš. Simpl ko pasulj. Naslednji korak do tega, da imaš, razen, da ne daješ, je samo še to, da jemlješ. In oboje je zelo blizu.
aljoteam
07. 01. 2020 10.56
+1
Sploh nisi prebral clanka, 1500 je slaba placa v Veliki Britaniji. Sicer pa ti prav nihce ne brani da odpres svoje podjetje, zaposlis delavce in jih placas odlicno. Najlazje je s prsti kazati na druge, sam to naredi.
0OO7
07. 01. 2020 08.03
+4
V takih primerih ni smiselno govoriti o razlikah, temveč že kar o razmerjih...
Feltna 4x108
07. 01. 2020 07.37
+60
Ne rečem da iz nič začneš en uspešen biznis, ampak direktorji teh ogromnih podjetji, so pa samo pijavke katere se prestavljajo iz podjetja v podjetje in vlečejo ogromne plače.
0OO7
07. 01. 2020 08.06
+22
Pri nas te politika nastavi na tako mesto, nimaš niti malo zaslug za uspešno gospodarsko situacijo podjetja, hvala bogu, če nič ne zajebeš a temu običajno ni tako, potem pa te "posilijo" še z orjaško plačo. Če se slučajno vprašaš, s čim si to zaslužil, pa moraš nujno do psihiatra...
janez653
06. 01. 2020 21.54
-23
Vsak lahko starta svojo korporacijo in zasluzu isto...
Geres
07. 01. 2020 07.14
+47
Ja, te bančniki so ustanovili svoje firme, igrajo se s svojim denarjem in v času krize niso rabili nobenih državnih subvencij.
optimist11
07. 01. 2020 07.28
+42
ja, saj to delajo pri nas. Sebi izplačijejo visoke plače , delavcem pa mizerija ali nič. Glej zadnji primer šivilj v Mariboru. Svinjarija !!! Nihče ne zagovarja uravnolvke ali razmerja 1:5 ampak to pa je mnogo preveč.
Uporabnik215111
07. 01. 2020 07.31
+41
A ti to resno? Kdo bi potem pokakano rit tvojega otroka previjal,če bi vsi bili na vodilnih položajih? Ali pa,kdo bi odvažal smeti,kdo bi ti popravil avto,kdo bi ti prodajal kruh? Ja vsi imamo možnost,pa kljub temu.mogoče nismo vsi za vse,kar pa.ne pomeni da moramo zaradi tega imeti vec kot 100x slabši OD.....
Geres
07. 01. 2020 07.36
+20
Optimist11: ja, seveda, delavec naj bo pa kao vesel, da ima službo in dela za minimalca. No kar se dohodkovne enakosti tiče (torej razlik med plačami) smo pri nas med najbolj "enakimi" državami - beri, spadamo leto zaletom med top 5 držav na svetu, kjer so razlike so najmanjše. To seveda tudi ni ok, ker stimulacija za delo mora bit. Ampak 110 kratna razlika je pa bolana.
0OO7
07. 01. 2020 08.07
-1
0OO7
07. 01. 2020 08.08
-4
0OO7
07. 01. 2020 08.09
-2
Zgleda, da legendarna prenova aplikacije ni tako dobra, kot bi morala biti. Zamuja...
Geres
06. 01. 2020 21.25
+73
Nisem za socializem, ampak tole je pa že bolano. Morda je čas, da se korporacijam, kjer so razlike v plačah tako enormne, upali dodaten davek.
janez653
07. 01. 2020 07.01
-12
dodaten davek si vtaknite v rit. Znižati ga treba in bo tako več podjetij pustilo dobiček doma, potrošnja bo veča in pobranega bo več denarja. Z višanjem davkov priteka vedon manj denarja v blagajno
Geres
07. 01. 2020 07.12
+11
Kolikor vem, so pri nas plače nadpovprečno obdavčene, predvsem tistih, ki prejemajo nekoliko nadpovprečno plačo in nimajo vzdrževanih družinskih članov. Tukaj smo v vrhu po obdavčitvi. Linka mi žal ne pusti kopirati, a če vnesete v Google "Resnica o obdavčitvi slovenskega delavca" vam najde članek na siolu, kjer je to analizirano. Po drugi strani pa je korporativni davek pri nas nižji od povprečja.
Geres
07. 01. 2020 07.20
+15
Drugače pa bo več podjetij pustilo denar doma, če se sprejema ustrezna zakonodaja, po kateri moraš davek plačati tam, kjer ga ustvariš. Ne pa da se sedež podjetja prenese v davčno oazo in se v Sloveniji ne plača nič davka na dobiček itd. Sploh multinacionalke z transfernimi cenami čisto legalno "rešijo problem".
jung
06. 01. 2020 20.57
-37
Zamislimo se malo. Dajmo na vodilna mesta mesta velikih podjetij za pol leta čistilke.....?? Ma dejte no !!
VolkBrenin
06. 01. 2020 21.21
+36
janez653
06. 01. 2020 21.54
-3
Potem bo za visje kvalificirana delovna mesta se visje place ;)
ni_mi_vse_eno
06. 01. 2020 20.53
+92
Zgodovina se ponavlja. Neenakost rodi revolucijo, revolucija rodi socializem, socializem propade in ga nadomesti kapitalizem. Kapitalizem rodi neenakost.
heraldica
07. 01. 2020 07.01
+3
aljoteam
07. 01. 2020 10.58
-1
Ne vem ce ravno, glede nato da imajo v VB ze zelo dolgo kapitalizem in ne kaze da bi jim slo slabo. Tudi nikoli niso imeli komunizma/socializma in ga verjetno nikoli ne bodo imeli.
mackintosh
06. 01. 2020 20.50
+28
prijazni kapitalizem :)