Gospodarstvo

Višje plače v gospodarstvu

Ljubljana, 01. 08. 2002 00.00 1 min branja 0

denarnica

Z današnjim dnem se bodo izhodiščne plače v gospodarstvu in zajamčena plača povečale za 4,2 odstotka ter se tako uskladile z rastjo cen življenjskih potrebščin.

denarnica
denarnica
FOTO: POP TV

Zajamčena plača bo poslej znašala 49.568 tolarjev. Minimalna plača pa se bo še dodatno povečala za ugotovljeno rast bruto domačega proizvoda v preteklem letu. Za 2,6% so višje tudi plače v zdravstvu, šolstvu in državni upravi.

Usklajevanje plač z rastjo cen življenjskih potrebščin določa zakon o izvajanju dogovora o politiki plač za obdobje od leta 2002 do 2004, ki je začel veljati 6. julija, potem ko so socialni partnerji po dolgotrajnih pogajanjih dogovor o politiki plač podpisali 10. junija.

Izberite 24ur.com za svoj prednostni vir na Google.
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 01 image1
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 02 prod1
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 03 prod2
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 04 prod3
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 05 prod4
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 06 prod5
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 07 prod6
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 08 image2
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 10 prod8
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 11 prod9
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 12 prod10
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 13 prod11
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 14 prod12
  • Lidl Xmas Kuche nov2026 309x513 15 prod13
ISSN 1581‑3711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 2083