Inšpektor

Poškodovano vozilo – boste kljub zavarovanju morali popravilo plačati sami?

Ljubljana, 30. 11. 2024 13.07 | Posodobljeno pred 4 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Petra Čertanc Mavsar
Komentarji
226

Avtoličarji in zavarovalnice so že mesece na okopih – prvi zahtevajo višje plačilo urne postavke, drugi, ker imajo monopol, lahko na to ceno močno vplivajo. Kaj pa potrošniki? V praksi se namreč dogaja, da vam na cenilnem mestu rečejo, da škode ne bodo plačali v celoti, če boste vozilo popravljali pri servisu, ki z njimi nima sklenjene pogodbe.

V Sloveniji je vsako leto registriranih vse več osebnih vozil – milijon 200 tisoč – v povprečju starih 11 let. Lani so zavarovalnice zabeležile dobrih 310 tisoč škodnih primerov. To so vozila, ki jih avtokleparji in avtoličarji morajo popraviti. Mitja Zamejc, ki je delavnico zaradi nižjih stroškov poslovanja preselil iz Ljubljane v Logatec, 90 odstotkov svojega dela opravi prav za zavarovalnice.

Plačujejo ga po urni postavki: "Najmanjša cena je trenutno 31, najvišja 39 evrov," pravi. Pri tem so določeni tudi normativi dela, popravilo prednjega odbijača mora denimo opraviti v treh do štirih urah. "Normativi so dokaj nerealni. Mi ne prodamo uro za uro, ampak delamo enkrat več," pojasni Sandi Glinšek, ki vodi družinsko avtokleparsko delavnico v bližini Velenja.

Študija ljubljanske ekonomske fakultete razkriva, da obstoječa plačila avtoličarjem ne zadostujejo niti za pokrivanje stroškov dela. Še več: delavnice po vsej državi že nekaj časa poslujejo z izgubo.

'Račun ne bo plačan v celoti'

Nekateri avtoličarji so z zavarovalnicami prekinili pogodbe in začeli za popravila izstavljati račune po lastnem ceniku, zavarovalnice pa višjega zneska ne želijo plačati.

"Kako to vpliva name?" je vprašal lastnik avtomobila na cenitvi, potem ko je dejal, da bo vozilo popravljal pri serviserju, ki z njimi nima sklenjene pogodbe. "Vpliva tako, da račun ne bo plačan v celoti," mu je na eni od zavarovalnic odgovoril cenilec. V strahu, da bodo morali plačati popravilo avta, zato mnogi vozniki raje izbirajo cenejše servise.

Maja Krumberger iz Slovenskega zavarovalnega združenja zagotavlja, da težave niso sistemske in da se vsak avtoličar z zavarovalnicami lahko pogaja o pogodbenih cenah, ki se, kot pravi, ves čas prilagajajo. Delavnice, ki plačila s strani zavarovalnic niso prejele, pa zdaj vlagajo tožbe. Sodišča so jim v več različnih zadevah že ugodila.

Kaj vse vam, ko sklenete zavarovanje, pripada? Če niste zakrivili nesreče, ste za čas popravila zakonsko upravičeni do nadomestnega vozila. Čeprav vam tega na cenilnem mestu po vsej verjetnosti tega nihče ne bo omenil. Kako spor med avtoličarji in zavarovalnicami lahko vpliva na vas in ali bodo zaradi tega zavarovalnice dvignile ceno premij, v rubriki 24ur Inšpektor.

Avtoličarji na okopih
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (226)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

krpati
02. 12. 2024 09.56
+1
Ne pozabite na dodatno zavarovanje prtljage.......pa na odvečno volno če boste na striženju tudi zavarujte. V zavarovalnicah je prihodnost volne.....ha ha hi hi
PepeVasJebe
01. 12. 2024 12.09
+11
Zavarovalnice ki same sebi ocenjujejo škodo. Only in zlovenija. Takojšnja uvedba neodvisnih cenilcev s strani države s preverjenim stanjem premoženja pred pričetkom izvajanja službe.
brabusednet
01. 12. 2024 10.55
+3
Upam,da se pojavi kakšna tuja zavarovalnica in naše propadejo.Ti služijo z odiranjev zavarovancev.Tudi ličarji niso čisto nedolžni in korektni.Me zanima,koliko delavcu plačo dajo.Koliko ličarjev poznam so vsi bogati z kakim dobrim čovnom in jadrnico.
iskriv
01. 12. 2024 10.15
+12
Zavarovalnice so eden največjih prevarantov in grabežljivcev ! Od ljudi , ki jim nasedajo zahtevajo enormna plačila , od sebe pa nebi dala nič , pa je to zavarovanje za avto ali zdravje ljudi . Zdravstvene zavarovalnice ne plačujejo v zadostni meri zdravstvenih uslug , zato je zdravstvo vedno v minusu , enako se dogaja v vseh panogah , ki so odvisne od zavarovalnic . Zavarovalnice pa kupujejo klinike , nepremičnine in bogatijo , da si lahko delijo visoke dobičke na račun zavarovancev !
Lion90
01. 12. 2024 10.08
+8
Letos je povno kasno drazje med 20-30% odvisno od avtomobila!
Onxxx13
01. 12. 2024 10.03
+12
Zavarovalnice pač služijo z nategovanjem zavarovancev že od nekdaj, sedaj pa so se spravili še na serviserje vozil,ker so požrešni in nimajo pojma kakšna je razlika med delom v delavnici in kuhanjem kav v pisarni. Dejstvo je da jih je preveč z previsokimi plačami, kar pa je postal problem odkar so ukinili prostovoljno zdravstveno zavarovanje.
TapravGorenc85
01. 12. 2024 10.25
Če bi spremljal "borbo" zavarovalnik in ličarjev, bi vedel, da ličaji pričakujejo 90 - 110 eur na uro za svoje storitve. Tako, da ne vem kdo je tukaj požrešen.
Carwow
01. 12. 2024 10.49
+6
Ne bo drzalo licarji samo hocemo posteno placane storitve, ce ne drugega popravilo sistema nominiranja ur. Dober primer sem imel nedolgo nazaj, ko smo dobili v popravilo vandaliziran avto. Vse super nakar po pregledu ugotovimo da kit odstopa od pleha. Vajenec zacne z brusenjem in ugotovimo da je na 2eh vratih (brez heca) vec kot dva centimetra kita spodaj pa vse rjavo. Na sreco smo se s stranko uspeli dogovoriti da je zrihtala rabljena vrata da je slo vse skupaj cez. Ce bi sanirali samo praske bi bilo grozno, medtem ko bi stranka storitev reklamirala zavarovalnici nakar bi zavarovalnica rekla da nimajo nic s tem da naj se obrne na izvajalca storitev. Nic krivi ne dolzni bi morali porabiti nedefinirano stevilo ur za sanacijo pretekle skode ne krivi ne dolzni seveda zastonj. Tako kot nasplosno pri vandalizmu kjer je priznana sanacija prask, sanirati zraven moramo pa tudi razne udrtine in podobne zadeve, katerih sanacije ne placa nihce. Lahko pa seveda zavrnes stranko, prides na slab glas in ostanes brez posla. Tako da spravljajte se na zavarovalnice ne na izvajalce.
TapravGorenc85
01. 12. 2024 10.54
+1
OK, in kako je v tvojem primeru kriva zavarovalnica? To, da je bilo na avtu toliko kita je kriv lastnik avtomobila in ne zavarovalnica. In ne vem zakaj bi tu zavarovalnica krila dodatne stroške?!
TapravGorenc85
01. 12. 2024 10.57
+1
Kaj pa v tem primeru, ki se je zgodil meni osebno: Avto popravljen, ličana cela desna stran. Slab mesec dni od popravila peljem vozilo v avto pralnico in mi med predparanjem z visokotlačnim čistilnikom olupi 3/4 strani vozil. Avto pred tem nikoli poškodovan, nikoli popravljen. Je tudi tukaj kriva zavarovalnica?
Miskic a
01. 12. 2024 12.25
+4
Ce je avto lican ne smes tri mesece prat s visokotlacno pistolo. Jaz sem se tega drzala in to vem pa sem zenska!
TapravGorenc85
01. 12. 2024 13.12
+1
@Miskic a: 3 mesece? Kdo te je pa to naplahtal? Pred pranjem se čaka do enega mesca, ne pa 3...
TapravGorenc85
01. 12. 2024 09.54
+0
Hmm, pri nas je pri 1,2 miliona zavarovanih vozil na leto več kot 310 tisoč škodnih zahtevkov - se pravi vsak četrti na leto uveljavlja škodo na vozilu. In če pomislim, da mi je nazadnje ličar za prasko na vratih vozila ocenil popravilo na 400eur, bi rekel, da v povprečju škodni zahtevki niso ravno nizki. Druga zanimivost: Do sedaj še vedno, ko se na avtu kaj popravljal (kozmetično, ne mehansko) je bilo delo vedno bolje opravljeno, ko je šlo preko zavarovalnice. Pri zadnjem popravljanju, kjer sem plačal sam, sem delo 2x reklamiral. Tretjič: Kako lahko ličarji in kleparji pričakujejo višje urne postavke, kot pa jih imajo avto mehaniki in avto električarji, ki pri svojem delu potrebujejo kar nekaj več znanja in pa tudi opreme.
Onxxx13
01. 12. 2024 10.10
+2
To je res tvoje mnenje,ko pa je vse tako slabo in drago zakaj pa ne servisiraš vozila preko meje in naj ti to plača zavarovalnica.
BrezPitt
01. 12. 2024 10.17
+2
Avto električar potrebuje več opreme kot ličarji:)))
Onxxx13
01. 12. 2024 10.18
+1
Predlagam da naslednjič vozilo servisirate v tujini in naj to plača zavarovalnica.
Carwow
01. 12. 2024 10.58
+4
Po keri logiki si zdefiniral da rabi mehanik in elektricar vec znanja? Vsak od teh poklicov zahteva svoje sposobnosti, mehaniki poznavanje motorja in prikljucnih delov, licar poznavanje materialov in umetnisko zilco. Zakaj je glasbenik (sploh ce govorimo o ameriki) vec placan kot mehanik. Saj ma ja manj znanja za tisto pesem napisat kot ga rab mehanik za motor podret. S tvojo logiko brcas v temo
TapravGorenc85
01. 12. 2024 12.15
+1
Si lepo povedal - umetniki. Tak, ki je "umetnik" ne rabi delati za zavarovalnico, ker ima prevec dela. Ostalih 90% ličarjev je pa zgolj obrtnikov, karerim je važno, da je narejeno - in ti delajo za zavarovalnice. Kam pa ti spadaš, pa veš sam...
Carwow
01. 12. 2024 13.06
+1
Za primer ki si ga omenil da se ti je lak oluscil seveda ni kriva zavarovalnica. Kar nastevas so variacije med delavnicami v kvaliteti in seveda ni vsaka ista. Enako je v vseh poklicih. Gre z obrtnike ki svoje delo opravljajo profesionalno in kvalitetno. Nasa delavnica glede na odziv strank in nikakrsnih reklamacij (razen mogoce malenkostnih hitro resljivih) spada po mojem mnenju med slednje. Seveda pod tvojim “umetniki” narekovajem sklepam da se nisi nikoli sam posluzeval licarskega dela ker ne ves koliko znanja in prakse je potrebnega da je izdelek tak kot ga naredi robot. Ne povelicujem poklica vendar mislim da je zgreseno misljenje saj samo namecejo barvo gor, ti se gres pa tukaj neko diskriminacijo profesije ki je vec kot ocitno ne poznas zato se brezveznih komentarjev raje vzdrzi in ne komentiraj z glavo skozi zid z dejstvi ki ti niso poznana
TapravGorenc85
01. 12. 2024 13.18
+1
Res je, po poklicu nisem ličar, sem pa obrtnik in vem koliko truda je potrebno za kvalitetno izvedeno delo. Ampak toliko kot se pa ličarji cenite, se pa nihče drug ne. Kot sem napisal zgoraj, da ličarji pričakujete od zavarovalnic urno postavko 90 - 110 eur, je milo rečeno norčevanje!
Carwow
01. 12. 2024 15.26
+1
Ce se nisi uspel dojeti so ble te urne postavke priporocene v primeru da vse druge postavke ostanjeo iste. Ce pa dodajo nove v katere bi bli vkluceni dodatni stroski, pravilno postavljanje ur za izvedbo del in pa amortizacijski stroski itd itd, se nihce tudi nad 39e nebi pritozeval. Sicer pa ima kot sem ze omenil vecina delavnic okoli 30 tako da ta 39 je bolj redek
Foks
01. 12. 2024 21.47
+1
Verjetno nisi zasledil da mora serviser narediti skoraj dve uri da dobi plačano eno. In potem si že na uri med 45 in 55 eur. Realnost pa je izplačilo od 31 do 35 eur za dve ure. Pa še na ta denar je treba čakati mesece, če se zavarovalnica odloči da ti računa ne plača ti pa ostane samo tožba. In nato čakaš na denar nekje od enega do dveh let.
culokafrija
01. 12. 2024 08.57
+1
V kolikor kleparji poslujejo z izgubo pri urni postavki 35€ na uro , potem naj čim preje zaprejo delavnice in v službo....npr za varnostnika ki prejme 6€ na uro....
Zagorac
01. 12. 2024 09.12
+4
Pri taki izjavi predvidevam,da si varnostnik
BrezPitt
01. 12. 2024 10.19
+5
Ja, ker varnostnik ima všteto v urno postavko kaj? Porabo čikov?
Kaavbojc
01. 12. 2024 13.18
+3
Me prav zanima tvoj delavnik..če si sploh zaposlen glede na ozko razumevanje problematike...saj najverjetneje je škoda truda odgovarjati takim komentarjem ampak vseeno... Verjemi da če so zavarovalnice 15 let nazaj plačevale 30€/h pa so že takrat mislile kolk nas preveč plačujejo, da sedaj po 15 letih ne more bit urna postavka ista... 15 let nazaj si tudi ti bil zadovoljen s plačo 900€...me zanima če bi ti danes bila dovolj ta ista plača...malo premisli in se zamisli
jazpatipažidanamarela
01. 12. 2024 08.03
Kaj pa zavarovalnice v tujini? Tu mislim na zavarovalnice, ki nimajo izpostav pri nas. Se da zavarovati?
SAME KLOBASE
30. 11. 2024 21.54
+4
Vsi vemo v EU je ura od 100 eur na gor kje je zdaj EU
GAD2
01. 12. 2024 08.51
+3
Da si dobro poslusal ,bi vedel,da se tako samo imenuje .Mi jo imenijemo zav.ura .,ki ima v povprecju 105 minut . Ura ima 60 minut. .To pomeni ,da ti pride 57,14 eura na h. To je toliko kot ima frizer,,serviser kamer,vodovodar ,serviser kompresorskih naprav,... Ti vsi imajo dosti manj vložka ,kot kleparska ,kaj šele ličarska dejavnost. Je normano ,če je nekdo poslovni partner, te jmora obravnavati pošteno tako v obdobju debelih krav vsaj normalno plačuje ne izkorišča svojega monopola še iz Yuge. Kajti večina serviserjev si je to kar ima ustvarila sama skozi generacije žuljev in ne privatizacijo ,kot zavarovalnice. Če ne ustaja vsaj 20% dobiča pri tem delu ,ki poleg vsega zajema še delo z rakotvornimi snovmi .Kar je skoraj ves ličarskinmaterial.Potem je bolje ,da se gre na socialo saj ti tako zagotovo ostane več,z dosti manj truda.
SAME KLOBASE
30. 11. 2024 21.52
+4
1 kot 1 je barabija 1 kategorije da zavarovalnica sama ceni sebi škodo.... To je kriminal cenitve morajo opravljati zasebni sodni cenilci z pravosodnim izpitom da so nepristranski tako dela cela EU torej kar je dobro za ljudi ne bo vlada vzela po EU direktivi
jazpatipažidanamarela
01. 12. 2024 08.01
+4
Pri nas ni noben sodni cenilec nepristranski.
ACC0
30. 11. 2024 21.46
+6
Reklama za zavarovalnice da bodo dvignile premije.
ZIPPO
30. 11. 2024 21.40
+5
BOJKOT TREH NAJVEČJIH ZAVAROVALNIC!!! Pa me zanima če bojo potem tudi tako pametni, naduti in pokvarjeni???NE BODO!!! Ljudje začnite zavarovati svoje avtomobile drugje!!
optimist11
01. 12. 2024 08.57
+1
Zagorac
01. 12. 2024 09.15
+4
bc123456
30. 11. 2024 21.15
+8
REŠITEV ZA VSA ZAVAROVANJA, pojdite čez Karavanke in zavarujte svoje avtomobile in vso imetje pri prvi TUJI ZAVAROVALNICI, brez izsiljevanja o škodni vsoti.
Truth
30. 11. 2024 20.28
+0
Ja zavarovalnice opravičujejo povišanje premij z dražitvijo storitev. To je kriminal. Na drugi strani pa 39 EUR ni tako malo. Kdor ima za konkurenco cel svet, ve točno po kakih urnih postavkah se dela. In je v tem primeru 39 EUR/h ogromno. Tako da o izgubah naj jokajo drugi....
Carwow
30. 11. 2024 20.45
+5
Tudi 39e je zelo malo. Da smo realni ce bi krili po postavkah vse kot se zagre, vkljucno s potrosnim materialom in vsem bi blo super. Tako lahko pa samo upas da dobis kasno dodatno uro priznano in da hitro delas ker drugace ure ki so priznane po cenilnih zapisnikih so smesne in v vecini primerov ne pokrijejo 1/4 casa ki je potrebnega za dejansko popravilo. Kot sem ze prej omenil po sistemu imas popravilo dolocenega dela tako pa tako normo (ze v osnovi nizka ampak ok), kaj pa ko je v vecini primerov doticni del ze 3x prej popravljan? Sanacija tega traja veliko dlje, casa dodtnega pa ne bojo priznali.
Kaavbojc
30. 11. 2024 21.20
+3
Od ure 39 nas samo ura delavca košta 25€, torej nam 14€ kar ostane bo dovolj za vzdrževanje objekta in vse opreme, plače pisarniškega osebja ki ni nikjer vključen v zavarovalniški uri, vse energente ki so potrebni za delovanje delavnice in še dobiček za lastnika? S tem da delavca plačamo vseh 8 ur ki jih oddela, mi pa prodamo max 5-6 ur zavarovalnici od tega za kar so pa krive njihove norme po eurotaksu... v razmislek. Nismo frizerji ali maserji na domu z skoraj 0€ stroškov Lp
MatPaat
01. 12. 2024 08.05
+0
Vse še ti verjamem ampak 25€ za delavca? Kolk te ma plače 2500€ neto, ko se odbijejo vsi prispevki. Očitno bi moral bit avtoličar.
GAD2
01. 12. 2024 08.55
+3
39 eur za 105 minut , še delavca ne pokrije . To je za tistega ,ki dela na črno v garaži super. Za uradnega serviserja pogreb.
Carwow
01. 12. 2024 09.56
@MatPaat Mislm kok mi je smesen narod ki vidi to urno postavko in pravi da je25e za delavca veliko. Se enkrat mislim da je tukaj GAD2 zelo zelo posploseno povedal. 25e ni za uro ler se drugace tretira kot normalna delovna ura. Tudi ni res 25e ampak manj. Naj poudarim da 39e je za zavarovalnico ze visoka postavka, v vecini primerov imajo delavnice 30e in potem se popust na to uro. Medtem ko to ni cisti dobicek ampak bruto postavka. Dejte prosim ce nimate poslihtanih osnov glede tega zakaj se nam licarjem in kleparjem dejansko gre tukaj raje vzdrzat nepotrebnih komentarjev. Pa naslednjic ko prides do licarja raje ne jamraj ce bi ti lahko zraven poskodbe na lepe oci se kaksen kos zraven pobarval tako ko jih vecina dela ampak povej kaj si tukaj pisal pa da vidmo. Bomo ocitno res moral ratat tako surovi do strank kot so zavarovalnice. Nazalost smo v vecini ponosni na svoje izdelke in veseli ko stranka zadovoljna prevzame svoj avto. Sicer pa pojdi za licarja mojster da te vidimo vcasih je bilo malo lazje ko se je sintol na ficote nabijalo le da je bil avto v priblizno isti barvi, zdaj ko ti pa stranke z lezalniki hodijo preverjat ce je struktura laka na pobarvanem kosu ista kot na sosednjem kosu, in pa hodijo reklamirat smetko na pragu pod avtom je pa vse malo drugace. Raj si novega oglejte kako je pobarvan ko ga kupite. Predvsem smesno ko ti rece da barva na odbijacu fali in ne moras stranki dopovedat da si delal prelive in je na sticnih tockah barva ista, ter da ze v originalu fali. Jap s takimi pacienti se ukvarjamo dnevno
patriot11
30. 11. 2024 20.21
+7
Vse zavarovalnice so najprej namenjene lastniku in šele potem strankam.
jutri_pa_res
30. 11. 2024 20.19
+3
Normalen sistem bi bil podoben, kot je z zdravstenim zavarovanjem, se pravi kot koncesije v zdravstvu. Zavarovalnica sklene pogodbo s servisi, kjer se dogovori za ceno servisa in zavarovanec mora vozilo peljati k enemu od pogodbenih servisov. Ko človek sklepa zavarovanje, se lahko pozanima, kje ima zavarovalnica koncesionarje in se odloči, ali bo tam zavaroval. Ko imaš škodo, ti zavarovalnica da spisek pogodbenih servisov, če pa kdo želi, pa lahko vedno gre samoplačniško kamorkoli drugam.
Ramzess
30. 11. 2024 20.29
+2
Že ko dobiš zavarovanje moraš dobiti seznam, ne šele takrat ko imaš škodo. Vedeti je dobro vnaprej, ne boš najprej hodil na zavarovalnico, šele potem na servis. Kaj pa če noben iz seznama ni dostopen na kraju (mesto) nesreče.
Carwow
30. 11. 2024 20.29
+4
Bi bilo vse v redu ce nebi nat**ovali tudi svojih pogodbenih partnerjev. Tudi teh bo vedno manj in se na koncu avta dejansko ne bo splacalo zavarovati. Licarji moramo pa potem se kregat s stranko ki ima 3000 vreden avto zavarovan na kasko zakaj ji nemoramo popravit. Dokler ne bo narod ugotovil da jih okol prinasajo zavarovalnice in ne izvajalci bo pac tako. Ceprav mislim da pocasi vsi dojemajo
GAD2
01. 12. 2024 09.03
+1
Tr zavarovalnice so monopolisti,da one lahko delujejo na trgu so se morale zavezati,da bodo plačevale orginalne dele in po ceniku. Vse drugu in razne police z vsiljenimi drugimi pogoji so nepravnev in zrasle na zelniku posameznih glavc na zavarovalnicah,za lažje pobiranje denarja. Država je tista ,ki določi pogoje kakßne mora izpolnjevati takßen servis ,zato tu nastanejo fiksni stroški pod katerimi kasneje takšen serviser ne more iti. Ker imajo zav. sklenjene pogodbe z večino servisi ,ki tega ne izpolnjujejo so njihove cene temu primernu nižje .Seveda nobena od zav. v sloveniji ni preverila,dejanskega stanja servisnih delavnic. Vsžno,da je urna postavka nizka ,ostali jih ne briga.Takratko potegne tako na koncu stranka.
Zagorac
01. 12. 2024 09.20
+1
Kakšne pogodbe?To je samo nateg.S pogodbo se samo zavežeš.V pogodbi je vedno tisti v koristi kateri sestavi pogodbo.Na koncu pa stranka vedno pride sama do serviserja kateremu najbolj zaupa in ne vem zakaj bi bile sploh kakšne pogodbe.
Carwow
30. 11. 2024 20.17
+10
Vidim da jih je veliko ki niso seznanjeni (iskreno niti ni potrebno da so) v cem se sploh gre in lapajo razne neumnosti kot so npr kok palijo licarji in kleparji in kaksne urne postavke imajo tralala. Zdej pa dejstva: urna postavka ki jo dajejo je ista ze preko 10 let medtem ko se zavarovanja drazijo. Neglede na narascanje cen stroma in drugih zadev (ki so seveda vstete v urno postavko). Poleg tega zahtevajo v vecini zavarovalnice unicenje materiala, varen odvoz, hranjenje poskodovanega materiala do enega leta, konstantno slikanje med izvedbo dela, da ne govorim o vecdnevnem bockanju naprej nazaj z dodatnimi cenitvami vse da se ugodi stranki. Celoten proces stranki ni poznan sodelovanje z njimi je pa en sam stres vendar drugace ne gre. Na urno postavko je potrebno dati se popust, prav tako na material, obenem pa njih ne zanima ali je bil odbijac ze desetkrat kitan in barvan, priznajo popravilo v takem casovnem intervalu da bi vsakega od teh mojstrskih cenilcev dal za en teden delat pa da vidimo. Predvsem so tisti ki vam cenijo poskodbe popolnoma nesposobni in v 90% niso videli popravila avta od blizu. Nekako tako kot da bi delo strojnika sodil ekonomist in obratno. V primer, npr za menjavo boka priznajo samo pripravo novega kosa, medtem ko lahko porabis tudi do 4 ure da se del ki je bil privarjen na obmocjih varjenja izoblikuje s kitanjem in brusenjem. Medtem pa ko vam govorijo zavarovalnice kako so licarji podrazili postavke da so sla zavarovanja gor. Moje mnenje je, da se naslednjic ko boste imeli avto na poprvilu raje zahvalite ce bo lepo narjen, ker ce bi delali po normativih in direktivih zavarovalnic, bi bil vsak avto reklamiran. Mi smo tisti ki se sekiramo da bo vas avto lep ko vam bo predan in gremo vcasih preko sebe da vam to omogocimo neglede na to ce se moramo 2 tedna buzerirat s temi id**tskimi cenilci.
Zagorac
01. 12. 2024 09.23
+2
punkracij
30. 11. 2024 20.10
+6
Ljudi je potrebno,vendar sedaj še ni presezena kritična masa pozvati na drzavljansko neposlušnost.
slim386
30. 11. 2024 20.07
+15
Zavarovalnice pri nas so legalna mafija