Korona

Po konferenci zdravniki, nasprotniki cepljenja, zboleli za covidom, zdravijo se z ivermektinom

Miami, 24. 11. 2021 15.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Maruša Slana
Komentarji
466

Le nekaj dni po konferenci, na kateri so razpravljali o alternativnih možnostih zdravljenja koronavirusne bolezni, je sedem ameriških zdravnikov zbolelo za covidom-19. Eden od njih je tudi 71-letni kardiolog in glasen nasprotnik cepljenja, ki je na konferenci povedal, da že 16 mesecev jemlje ivermektin. 'Čudežno zdravilo' naj bi praktično izničilo smrtnost zaradi novega koronavirusa, a je več študij pokazalo ravno nasprotno.

Na Floridi je v začetku novembra potekala konferenca, na kateri so zdravniki iz vse države razpravljali o alternativnih možnostih zdravljenja covida-19. Po besedah družinskega zdravnika Johna Littlla, glavnega organizatorja, se je dogodka udeležilo med 800 in 900 ljudi. 

Med govorci je bil tudi 71-letni zdravnik Bruce Boros, ki je zbranim povedal, da z ženo že 16 mesecev redno uživata ivermektin. "Nikoli v življenju se nisem počutil bolje." Le dva dni kasneje je nato Boros zbolel za covidom-19, poleg njega pa še šest zdravnikov, ki so se udeležili dogodka. 

Littell je za lokalni medij Daily Beast ocenil, da so zdravniki na konferenco že prišli okuženi. "Mislim, da so se okužili v New Yorku ali Michiganu ali od koder so že prišli." Po njegovih besedah vsi zdravniki, ki so zboleli, jemljejo ivermektin, Boros pa da se počuti dobro. 

A po poročanju medija Daily Beast, ki se sklicuje na vire blizu Borosa, je 71-letni kardiolog in odločen anticepilec hudo bolan, zdravi pa se na svojem domu v Key Westu. 

Ivermektin je antiparazitik, ki se uporablja za zdravljenje okužb s paraziti pri ljudeh in živalih; pri ljudeh najpogosteje za onkocerkiaze, strongiloidaze in kožne larve migrans. Stroka poudarja, da zdravilo ni dokazano učinkovito pri zdravljenju covida-19 in je lahko ob uživanju prevelikih količin nevarno. Ameriška uprava za hrano in zdravila ga ni odobrila za zdravljenje bolnikov s covidom-19. 

Ivermektin
Ivermektin FOTO: Dreamstime

Boros je v preteklosti na družbenih omrežjih večkrat zatrdil, da verjame v učinkovitost ivermektina. Priznanega ameriškega strokovnjaka Anthonyja Faucija, ki vodi boj s pandemijo v ZDA, je označil za "prevaranta". V julijskem intervjuju za Florida Keys Weekly se je odzval na kritike in dejal, da želi le "pomagati bolnim in preprečiti, da bi umrli". Zatrdil je, da je hudo bolni osebi s covidom-19 predpisal ivermektin, v že šestih urah pa naj bi se ji zdravstveno stanje bistveno izboljšalo. 

Na konferenci na Floridi je tudi kritiziral svojega 97-letnega očeta, ker se je cepil proti covidu-19. "Oprali so mu možgane. Cepil se je in mi ni povedal. Bil sem zelo razburjen."

V začetku tega leta je bila umaknjena pomembna študija, ki podpira ivermektin za zdravljenje covida-19, potem ko je bilo ugotovljeno, da so bili podatki ponarejeni in da bolniki, ki zajema, ne obstajajo, še poroča Guardian. 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (466)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tisovec
25. 11. 2021 20.48
Slišali smo že take zgodbe, npr: ... Spletna medicinska revija The Lancet se je opravičila bralcem, potem ko je umaknila lažno in prirejeno študijo, ki pravi, da zdravilo proti malariji hidroksiklorokin ni pomagalo zajeziti COVID-19 in bi lahko povzročilo smrt v ...
tisovec
25. 11. 2021 18.37
+2
Dr. Kazuhiro Nagao, direktor Nagao klinike in univerzitetni profesor, je zdravil 500 potrjenih kovid bolnikov z ivermectinom. Seveda samo, če so to želeli. Zdravljenje je bilo 100% uspešno. Bolniki dobijo zdravilo takoj ob prvih simptomih oz. pozitivnem testu. Profesor je priporočil uporabo ivermectina za kovid bolezen na nivoju cele države tudi japonskemu zdravstvenemu ministru.
Lovro Novak
25. 11. 2021 12.32
+2
Evo, kaj dela znanost. Iznašli so tako imenovano cepivo, ki ga moraš jemati vsake tri mesece. Zakaj se to sploh imenuje cepivo? Zna kdo razložiti? V 10 letih bo vsak torej moral biti cepljen 40 krat!! In to naj bi bilo cepivo? Seveda to ni nikakršno cepivo. In torej ne more biti anticepilcev, če ni sploh cepiva! So samo ljudje, ki razmišljajo s svojo glavo in ostali, ki tega ne počno.
JazHaložan
25. 11. 2021 17.16
+1
grozjak
25. 11. 2021 12.25
+1
Najbolj bode v oči, da se antivaxxerji ne da samo nočejo cepiti, ampak so jezni na vse okoli sebe, ki se cepijo. Jeza pa je prvi korak do nasilja.....
Lovro Novak
25. 11. 2021 12.18
+4
Nihče od bedakov, ki zagovarjajo skrivnostne zvarke, se ne vpraša, zakaj hudiča ni nikoli kakšnega javnega soočenja. Naj ljudje vidijo argumente. Eni jih imajo, eni pa ne. Tisti brez argumentov seveda ne pustijo in nočejo soočenja. Kar je logično.
Lovro Novak
25. 11. 2021 12.15
+3
Večina J. Amerike prav tako uporablja Ivermectin. Tudi tam so številke okuženih padle na dno, odkar so začeli uporabljati Ivermectin. Izrael, UK, Singapur,... Več cepljenih ,več ljudi po bolnicah, več mrtvih. Ni treba biti raketni znanstvenik, da to vidiš. Če tega ne vidiš, sta možni le dve opciji: imaš finančno korist ali pa si bedak, ki naseda lažnivim medijem.
Lovro Novak
25. 11. 2021 12.11
+3
240 000 000 (240 milijonov) Indijcev v zvezni državi Uttar Pradesh pravi, da je Ivermectin odličen, saj imajo največ 9 ljudi na dan okuženih. Covid free država. Za razliko od Gibraltarja s 100% precepljenostjo s tako imenovanimi cepivi, kjer številke okuženih letijo v nebo. Oboje je dostopno na Googlu. Kdo torej v Gibraltarju okužuje ljudi in kdo zboleva?
grozjak
25. 11. 2021 10.21
-3
VSAK DAN NOV UDAREC V ANTICEPILSKA LEDVICA KORONA ZAROT.....
Lovro Novak
25. 11. 2021 12.22
+2
Ja, res je udarec, če režimski medij napiše kaj, kar se ujema z režimsko propagando. To pa to, he,he.
grozjak
25. 11. 2021 12.25
+0
nebanebo
25. 11. 2021 10.12
+1
Ne verjamete, da vas odmišljajo s cepivi... brez veze, da vam karkoli rečem o 5G
janez krstnik1
25. 11. 2021 08.08
+0
Placebo efekt, kakšno sranje pa pušča za sabo to zdravilo za parazite se pa nihče ne vpraša, kakšni so dolgotrajni stranski učinki tudi nihče ne ve. In to je bol varno kot cepivo🤔🤔😂😂, ki se testira na ljudeh že eno leto. Peti val pandemije neumnosti je na vrhuncu.
Lovro Novak
25. 11. 2021 12.27
+0
Prvič do zdaj na svetu. Cepivo, khm, ki deluje 3 mesece in pobije 28 000 ljudi samo v EU . To so uradni podatki EME. In potem je treba spet vzeti napoj. Spet drži tri mesece in pobije nekaj 1000 ljudi. No, in čez tri mesece je treba vzeti nov napoj. Kakšno cepivo je to? Kvečjemu zdravilo, precej smrtonosno. Jaz ne vem, da bi te za črne koze cepili vsake tri mesece, he,he.
devlon
24. 11. 2021 21.45
-1
Anticepilci naj se posipajo še s prahom proti bolham. Pise v Misterijih, da pomaga.
akmt
24. 11. 2021 21.36
+5
Od kdaj je antiparazitik viostatik?!?!? 😂 😂 😂 😂 Isto, kot ce bi antiparazitike predpisovali namesto antibiotikov.. Kar jejte jih. Antiparazitike Nimam nic proti. 8 milijard nas je prevec za ta planet
Millady
24. 11. 2021 21.44
+1
Pia lea
24. 11. 2021 21.18
-2
Koliko zdravnikov, ki so cepljeni in zboleli, pa ne povedo
akmt
24. 11. 2021 21.37
+0
Seveda je kdo zbolel, ker je pa cepljen, pa od tega le smrka. V tem je pojnt cepiv. Ne bos nasel 3x cepljenega na ventilatorju....
defodil
25. 11. 2021 08.12
+2
seveda, zato sedaj pomaga vojska, kmalu ne bo nobenega zdravnika več, saj so cepljeni > 90%
Luka Mihelčič
25. 11. 2021 08.20
+1
Uporabnik1921539
24. 11. 2021 20.54
+3
Pri nas so vsi tako nlazno pametni,da je torej vseeno,tudi ce te zdravijo veterinarji z zdravilom za zivali.
92ddt 1
24. 11. 2021 21.16
+7
Sem cepljen in verjetno se bom spet cepil. Osebno nimam problema s tem. Vzemi si malo časa in si oglej video od Dr. John Campbell od včeraj.Če nekaj ni odobreno kot covid zdravilo še ne pomeni, da ti to nekdo preprečuje da bi dovolil uporabo. FDA je odobril zdravilo za uporabo na ljudeh ni pa odobril specifično za covid.Sem za cepivo hkrati sem pa tudi zato da se ivermectin predpiše vsem pozitivnim na PCR testu za domačo uporabo.Velja za mene od včeraj dalje in od Japonske ne priznavam več besede ni odobreno. Ko ti ljudje umirajo ti pa blokiraš uporabo je dejansko neetično izreči besedo ni odobreno.
Millady
24. 11. 2021 21.40
+0
Japonska, Južna Afrika, Namibija, Filipini, Indija...skoraj brez kovida. Skupni imenovalec -ivermectin..🤔
Lepi Marko
24. 11. 2021 21.46
-2
@92 bolje da poslusas Dear John- humoristicna nanizanka, vec se bos naucu
92ddt 1
24. 11. 2021 21.49
+3
Ja no prav. Pa si vsaj probal ugotoviti kdo je John. Probaj z miracle in Japan. Pa se spomni kaj je bilo včeraj objavljeno tukaj.
mulin
25. 11. 2021 08.57
+2
Saj ga lahko kupiš tudi ti. V bolje založenih veterinarskih lekarnah. Problem je doziranje. Pri živalih se zdravila dozirajo glede na težo. Lahko, da pomaga v pravi dozi (tudi arzenik je bil najprej zdravilo), če ga je preveč, pa lahko računaš, da boš totalno "razglisten" in potem pridejo črvi ali pepel.
Iztok Belšak
24. 11. 2021 20.42
+9
Seveda če si želiš napeljati kakšno teorijo zarote jo lahko malo vzameš tu pa malo tam seveda vse iz nepreverjenih kanalov potem pa sestaviš iz teh sestavin lepo teorijo zarote. Ne lažejo pa številke in številke govorijo da se je število ljudi na planetu med 1960 in 2021 zvišalo iz 3 mlrd na 7,8 mlrd in vse to predvsem na račun moderne medicine in predvsem zaradi cepiv. Smrtnost otrok je nekajkrat manjša in leži pri otrocih do 5 leta pod 0,5% medtem ko je ta pred letom 1960 bila preko 10%, torej je cepljenje nekaj prineslo več kot si to upajo nasprotniki cepljenja povedati. Ampak na koncu koncev je vedno stvar vsakega posameznika ali se da ali ne da cepiti, vendar pa zaradi tega ni ta ki se cepi ali ne cepi niti tepec niti kaj drugega ne, vsakemu naj bo dovoljeno lastno prepričanje vendar pa ne z lažmi in prevarami prepričevati nasprotnike.
robert55
24. 11. 2021 20.46
+10
Odličen komentar. 👍 Definitivno so cepiva veliko pripomogla ali celo povsem preprečila umrljivost otrok itd. Odločitev o cepljenju, vsaj pri tem, ko gre za cepivo v preiskusni fazi in novi metodi (mRNA) pa naj bo prepuščena vsakemu posamezniku. In najpomembneje, nihče ni zaradi tega boljši ali slabši pa kakorkoli se je odločil
_Heisenberg_
24. 11. 2021 20.54
-5
Danes zivi vec ljudi kot jih je umrlo v zgodovini clovestva.Skacemo kot zajci in cepiva nimajo nobeno vlogo pri tem. Daj odrasti ze.
Neža001
24. 11. 2021 20.34
-7
Ivermektin - samo za bedake in konje...
92ddt 1
24. 11. 2021 20.40
+9
No ni glih tako. Če bo uspelo bo tudi resnica o Japonski kmalu dosegljiva na googlu. Tudi ivermectin je pripomogel k njhovemu grafu.
robert55
24. 11. 2021 20.47
+3
neobremenjen_
24. 11. 2021 20.30
rAZkirala bo! Sigurno bo rAZkirala.
Darko32
24. 11. 2021 20.23
+11
Tukaj v tem članku je veliko kontradiktornosti. Namreč zdravnik, k ije toliko star in celo živlenje dela na tem področju pozna podrobnosti in potem ko je označil za prevaranta drugega je zelo dobro vedel kaj se dogaja. Zato je ta okužba tudi sumljiva. Ko berem razne članke in dokumetarce na to temo opažamo bralci nekaj drugega. Nikjer ne zasledim dogajanja okrog enega podjtja, ki je dobivala subvencije od Ameriške vlade in je v VUHANU razvijala viruse od leta 2014 naprej. Tukaj mi ni jasno kaj so delali od leta 2014 naprej pri razvoju virusov. Zakaj je v VUHANU kitajska vlada zaprla tržnico in postavila vojsko okrog ter čez nekaj dni dala celo mesto VUHAN v karanteno. Zanimivo je to področje in to na veliko pišejo drugi raziskovalni novinarji edino pri nas se dajemo na to temo.
skorpijon968
24. 11. 2021 20.14
-4
Saj ne umre vsak, ki dobi covid! Ampak če je konjsko zdravilo tako učinkovito kot trdijo, sploh ne bi smel zboleti.
_Heisenberg_
24. 11. 2021 20.39
+7
Ni konjsko zdravilo.Znanstvenik je dobil nagrado za to zdravilo.Ivermaktin se dobi na recept za cloveka od doktorja.Za konje je samo ena od veriacije Ivermektina.Mediji so ti oprali mozgane.In ne jemle se ga preden sploh zbolis ampak ko zbolis...ajoj kje jaz to zivim s temi bedaki na tej "ravni" zemlji.
Lepi Marko
24. 11. 2021 21.50
@skorpijon: tocno!enako tako kot pri cepivih
prince of persia
24. 11. 2021 20.05
-5
Ivermektin se večinoma uporablja v veterini. Glede na to, da so američani res čudaški narod, jim verjetno živalsko zdravilo pomaga.
štrekeljc
24. 11. 2021 20.32
+9
Nikakor se ne uporablja samo v veterini! v vseh tropskih državah ga uporabljajo za zdravljenje parazitov. Pred leti sem delal v Mjanmarju (včasih Burma), in so mi ga dajali kar tako, preventivno.
robert55
24. 11. 2021 20.41
+13
Ti si totalni id..t. Ivermectin se prvenstveno uporablja pri ljudeh. Kampanja Amerike proti Ivermectinu je postregla z lažiranimi študijami, ki so kao dokazovale kako škodljiv je Ivermectin in ga objavile v Lancetu, ko so začeli zdravniki vpiti, da želijo videti to študijo, ki je potem zginila in so jo nehali objavljati. Ampak škoda je že bila narejena in podobno se trudijo zopet prikazati, da je zdravilo za živali. Ravno včeraj je Jerala pametoval o čudežu na Japonskem, češ kaj se je zgodilo. Mogoče je virus mutiral in uničil samega sebe. Ne pove pa dejstva, da je Japonska 13.avgusta uradno dala zeleno luč za uporabo Ivermectina proti Koroni. Od 12 dneva dalje pa okužbe le še strmo padajo. Pa se niso ničkaj bolj cepili, kot povprečje. Kopirali so Indijo. Zakaj pa mediji ne pišete o tem? Kje je vaša neodvisnost. Tako je, samo za denarčke se vam in kvazi strokovnjakom gre