Korona

WHO: Odobrena cepiva so učinkovita proti vsem različicam virusa

København, Bruselj, 20. 05. 2021 13.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Napredek v boju proti pandemiji novega koronavirusa ostaja krhek in mednarodnim potovanjem bi se morali še naprej v čim večji meri izogibati, je opozoril regionalni direktor Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) za Evropo Hans Kluge. Zatrdil je sicer, da so odobrena cepiva učinkovita proti vsem različicam virusa. Evropska komisija pa je medtem podpisala pogodbo s farmacevtskima podjetjema Pfizer in BioNTech o nakupu dodatnih 1,8 milijarde odmerkov cepiva proti covidu-19 za prihodnji dve leti.

Doslej je bilo z vsaj enim odmerkom cepiv proti covidu-19 cepljenih le 23 odstotkov evropskega prebivalstva, le 11 odstotkov jih je že cepljenih v celoti.
Doslej je bilo z vsaj enim odmerkom cepiv proti covidu-19 cepljenih le 23 odstotkov evropskega prebivalstva, le 11 odstotkov jih je že cepljenih v celoti. FOTO: Damjan Žibert

"Soočeni z nenehno grožnjo in novo negotovostjo moramo še naprej ostati pazljivi ter dvakrat premisliti ali se izogibati mednarodnim potovanjem," je na današnji redni tedenski novinarski konferenci opozoril regionalni direktor Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) za Evropo Hans Kluge.

Kot je spomnil, da se lahko sedanji "žepi povečanega širjenja okužb" na evropski celini hitro znova razširijo. T. i. indijsko različico, ki bi lahko bila bolj nalezljiva, so doslej potrdili v najmanj 26 od skupno 53 držav evropske regije WHO.

Kluge sicer vztraja, da "se vse različice virusa covida-19, ki so se doslej pojavile, odzivajo na razpoložljiva, odobrena cepiva". Obenem lahko vse različice nadzorujemo z enakimi ukrepi na področju javnega zdravja in družbe, kot smo jih uporabljali doslej.

Doslej je bilo z vsaj enim odmerkom cepiv proti covidu-19 cepljenih le 23 odstotkov evropskega prebivalstva, le 11 odstotkov jih je že cepljenih v celoti. V luči tega je posvaril, da "so cepiva morda luč na koncu tunela, a nas ta luč ne sme zaslepiti".

Število tedensko potrjenih novih okužb v evropski regiji je v minulem mesecu sicer upadlo za skoraj 60 odstotkov, z 1,7 milijona na okoli 685.000 prejšnji teden. "A ta napredek je krhek. Enkrat smo že bili tukaj. Ne ponovimo napak, ki smo jih naredili v tem času lani in so pripomogle k temu, da je pandemija covida-19 nato znova udarila z vso močjo," je opozoril Kluge.

Evropska komisija podpisala pogodbo za dodatnih 1,8 milijarde odmerkov cepiva

Evropska komisija pa je danes podpisala pogodbo s farmacevtskima podjetjema Pfizer in BioNTech. Novico o sklenitvi pogodbe je pred slabima dvema tednoma sporočila predsednica komisije Ursula von der Leyen.

To je tretja pogodba, ki jo je Evropska komisija podpisala z ameriškim farmacevtom Pfizer in nemškim podjetjem BioNTech. Z njo je v imenu vseh držav članic EU rezervirala dodatnih 1,8 milijarde odmerkov cepiva za obdobje od konca letošnjega leta do 2023.

Pogodba med EU in podjetjem Pfizer je z današnjim podpisom stopila v veljavo.
Pogodba med EU in podjetjem Pfizer je z današnjim podpisom stopila v veljavo. FOTO: Reuters

Pogodba bo omogočala nakup 900 milijonov odmerkov sedanjega cepiva in možnost nakupa dodatnih 900 milijonov odmerkov cepiva, prilagojenega novim različicam novega koronavirusa, so sporočili v Bruslju.

V skladu s pogodbo mora biti cepivo proizvedeno v EU in njegove bistvene sestavine pridobljene v uniji. Pogodba prav tako določa, da mora biti dobava cepiva v EU zajamčena od začetka dobave leta 2022.

"Zagotovljena sta proizvodnja in dobava do 1,8 milijarde odmerkov v EU. Morebitne pogodbe z drugimi proizvajalci bodo sledile istemu modelu v korist vseh," je ob tem sporočila von der Leynova.

Koronavirus pasica nova
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (64)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sisoje
20. 05. 2021 17.00
+1
Vem za veliko medicinskega osebja med njimi tudi jaz ki se nocejo cepit ali pa vecina caka Sputnik V.... enostavno ne verjamejo v zahodne zvarke in juhe !
kirry
20. 05. 2021 14.59
+2
A ta luc na koncu tonela je una luc ko umres pante v nebesa popelje?🤔
romeoo
20. 05. 2021 14.31
+8
Švedska je prenehala testiranja s PCR testi...
besima
20. 05. 2021 14.28
+4
To pomeni da se bo treba cepiti se naslednje dve leti. Tega se zdalec ne bo kmalu konec.
romeoo
20. 05. 2021 14.34
+4
Konev+c bo ko se bo prenehalo uporabljat namerno lažne teste
Herman691
20. 05. 2021 14.20
+10
✍️ zdravnica Sabina Senčar, članica Iniciative slovenskih zdravnikov Komentar na 52. sejo Odbora za zdravstvo, 10. 5. 2021 Nov Zakon o nalezljivih boleznih (v nadaljevanju ZNB) je napisan tako, da iz zdravstvenega sistema, ki smo ga pomagali graditi, izključuje zdravnika kot avtonomnega udeleženca. Izbrana peščica zdravnikov je aktivno sodelovala v ozadju priprave novega zakona, glavnina zdravnikov pa je brez ugovora in neobveščena sedela na veji, ki jo bo odžagala prav žaga novega Zakona o nalezljivih boleznih (ZNB). Razprava, ki sem ji prisostvovala, je bila razprava o 19. členu novega ZNB. Prenovljeni 19. člen na novo opredeljuje pojem karantene ob nalezljivih boleznih. Prejšnji zakon je predvidel institucijo karantene za zaščito ljudi pred najhujšimi nalezljivimi boleznimi, tistimi, kjer je smrtnost od 40 – 90 %. Zaščita populacije pred boleznijo, za katero je le 50 % možnosti, da jo posameznik preživi, je bila smiselna in samoumevna. A v novem zakonu je ukrep karantene (odvzema svobode) predviden za vse bolezni, za katere se minister za zdravje, torej vlada, odloči, da to razglasi. Ukrepi bodo po novem ZNB politična odločitev in ne strokovna. Minister za zdravje je politik, čeprav po izobrazbi zdravnik. Ne samo, da bo v prihodnje hipotetična epidemija z vsemi ukrepi lahko razglašena tudi ob običajnih sezonskih okužbah dihal (prehladih), kjer je prenosljivost kužnih klic velika, smrtnost pa zelo majhna, temveč bo po novem ZNB vlada lahko razglasila epidemijo zgolj ob nevarnosti epidemije, preventivno. Napotitve v karanteno na domu in nadzor nad njenim izvajanjem ne bo več odrejal NIJZ (ki je mimogrede prav tako odvisna, državna institucija), pač pa tudi policija in odrejena bo lahko tudi »na druge načine«. Nikjer ni določeno, kaj so ti drugi načini. Povsem zdravega državljana bo npr. lahko na policijo prijavil sosed, samo z navedbo, da je imel s prijavljenim državljanom visoko rizični stik. Nikjer ni opredeljeno, kaj visoko rizični stik pomeni, kar je verjetno za politično motivirano zapiranje zdravih ljudi povsem nepomembno. Ker sem bila v razpravni dvorani jaz edini zdravnik, razpravljati mi pa niso dovolili, sklepam, da nikogar ni zmotilo dejstvo, da se pogovarjajo o vsem, le o preprečevanju bolezni ne. Politična razprava v ničemer ni spominjala na strokovno, z dokazi podprto diskusijo. Šlo je bolj za merjenje moči, čigava dogma ali vera je bolj prepričljiva. Za konkretno bolezen Covid 19, zaradi katere spreminjamo stari zakon o nalezljivih boleznih, v 14 mesecih nismo uspeli izolirati povzročitelja. Ne vemo, na kakšen način se bolezen prenaša. Ugiba se o kapljičnem ali aerosolnem prenosu, kaže pa, da je možen tudi fekalno oralen prenos, saj naj bi delce virusa našli tudi v blatu. Prenos s spolnimi odnosi ni izključen, niti ne vemo ničesar o prenosu SARS Cov 2 s krvjo in krvnimi pripravki. Ker torej ne moremo z gotovostjo trditi, kakšen je varen kontakt, ne vemo ničesar o »rizičnem stiku«. Kljub vsemu temu, in brez znanstvene utemeljitve, pa nam nestrokovna vlada vsiljuje nedemokratične rešitve, ki ji v danem trenutku najbolj ustrezajo. Že več kot eno leto smo priča, kako brez simptomov, na osnovi neprimerne preiskave PCR, razglašajo ljudi za bolne. Pri naslednji epidemiji bodo morda zdrave, asimptomatske prenašalce bolezni določali s kakšno novo diagnostično metodo. Zdravnik bo pri diagnozi nepotreben, saj zdravega ne bo potrebno več ločiti od bolnega na osnovi simptomov. Zdravniki smo torej sedeli na veji, ki jo je nov ZNB že odžagal. Zdravnik ne bo več potreben ali pomemben v diagnostiki bolezni. Politika bo določila, katera bo nadbolezen, ki se ji bodo vse ostale bolezni podredile, ali kot se je izrazil dr. Rozman: »Kateri virus je trenutno največji igralec«. Kaj je »visoko rizični stik«, bo povedala politika in ne z dokazi podprta medicina. Če jim bo ustrezalo, bo virus skakal, lebdel, se držal skodelic za kavo ali pa se bo prenašal z načinom spolnega kontakta. Zdravniku ne bo potrebno vedeti kaj več od teg
Herman691
20. 05. 2021 14.23
+8
tega, kar mu bo naročila vlada. Sicer pa v parlamentu ne verjamejo v svoje ukrepe. Ob vstopu v stavbo parlamenta veljajo pravila, kot pred epidemijo. Predložiš osebni dokument, pregledajo ti osebno prtljago in izmerijo vročino. Ne zahtevajo dokumentov o cepljenju, prebolelosti ali testiranju na novi virus. Ne verjamejo v asimptomatske prenašalce, saj če nimaš zvišane telesne temperature, si zdrav. Veselilo bi me, ko bi z mano delili isto mnenje glede uprizorjene epidemije virusa, ki ni bolj nevaren od sezonske gripe. Lepo bi bilo, če bi ta pristop prenesli tudi izven lastnih zidov. Opozorili so me, da bo razprava potekala samo in izključno o predlogu novega 19. člena ZNB. Tega sem se držala samo jaz, ki sem prišla polna spoštovanja, treme in vsega, kar prinese neizkušenost. Zdaj vem, da razprava ni mogla biti medicinska, saj zdravnikov, razen mene, ni bilo prisotnih. Kaj bi iskali zdravniki na razpravi o zdravstvu? Morda smo si spoštovanje upravičeno zapravili! Zakaj bi povabili k razpravi zdravnike, ki že zdaj izvršujejo vse njihove ukaze?! Zdravnikom bodo kasneje zaukazali, kako naj mislijo. Vsa ostala zdravniška srenja pa niti ne ve, o čem smo razpravljali in kaj pomeni sprejem novega ZNB. Dragi kolegice in kolegi, ki gledate stran in vas ne zanima sprejemanje novega zakona: »Nevednost vas ne razreši odgovornosti!« Zdravniki v preteklosti nismo bili najbogatejši, so nas pa spoštovali. Danes smo spoštovanje prodali za nekaj več denarja v žepu. Nikogar več ne zanima naše mnenje in strokovnost. Postali bomo le izvrševalci ukazov oblastnikov. A na veji, ki bo odžagana, ne sedimo samo zdravniki. Za nami pridejo na vrsto vsi, ki so spisali ZNB in vsi, ki ne vedo, da je sprejet. Tudi te, ki so spisali tako škodljiv zakon, bo zlahka doletela neskončna karantena, in prav kmalu ne bo nikogar, ki bi jim postregel kavo, uredil pričesko ali plačal davke. Kje bo še kdo, ki bi mu tak zakon še lahko prišel prav? Sabina Senčar, dr. med., spec. gin. in por., zdravnik splošne medicine * pismo zdravnice se nahaja tudi na slovenski zdravniki pika si
spiderx2020
20. 05. 2021 14.14
+15
če so cepiva res tako učinkovita, zakaj se potem še vedno cepljeni bojijo necepljenih oz. zdravih. zadnjič je neka ženska v liftu dobila živčni zlom, ker sem bil brez maske, jaz se takšnim paranoikom samo smejim, tako so neumni, da so že kar smešni :)))
mr1924
20. 05. 2021 14.22
-12
Tebi je očitno vseeno, kako se počuti drug človek. Kaj pa ti veš, če je bila cepljena? V notranjih prostorih bi morali vsi nositi maske.
Nick.Mason
20. 05. 2021 14.33
+8
spider,če dolgo ustrahuješ človeka ,postanejo reakcije čudne ,kot da je bebav ,konec koncev ni nič kriv ,krivi so ustrahovalci,meni osebno dol visi za vse ukrepe,ker vem da lažejo ,v svojem življenju sem se že navadil na lažnivce in vem kdaj lažejo.Lažnivci ne znajo povedat 2x enake zgodbe ko nekaj časa mine in vedno se zgovarjajo da si narobe slišal.
dej no
20. 05. 2021 14.13
+9
ja, če vsake tri mesece eno dozo dobiš.
Nick.Mason
20. 05. 2021 14.39
+4
nekaj takega ja,sam zdaj ko si napisal si zarotnik,ko bo res pa ovce ploskajo in veselo nastavljajo rame .Narod je gl.up,tako je rekel Jelinčič in takrat sem bil jezen ko sem to slišal in bil razočaran nad njim,ampak je tudi takrat prav povedal brez dlake na jeziku,žal je tako
SDS Kopriva
20. 05. 2021 14.11
+1
Denkooo
20. 05. 2021 14.09
+2
Ja kak pa te...noben ni dvomo...pa ne to da pomaga...da sploh različice so...naprdavate norije
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.10
-9
navadn kmet največ ve ane, sploh v gostilni po petem pivu
dej no
20. 05. 2021 14.14
+9
navaden kmet ne hodi po gostilnah. je pa res, da razmišlja s svojo kmečko pametjo.
Denkooo
20. 05. 2021 14.17
+4
Nimam PCT pa ne hodim po gostilnah...sem pa mel prehlad...pa nisem.leto.k dohtari po test...
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.20
-1
res ni imel priložnosti ker so bile dolgo zaprte
romeoo
20. 05. 2021 14.08
+8
Povejte cepljenim tudi da ne bodo mogli donirati krvi. Isto velja za testirance... Nisem si izmislil tega ampak tuje televizije poročajo o tem
dej no
20. 05. 2021 14.15
spiderx2020
20. 05. 2021 14.07
+11
nočete pa napisati, da se polovica zdravnikov v Ameriki noče cepiti. toliko o vaši kao stroki :))) še sami se nočejo cepiti in mi jim naj zaupamo. ne ga biksat :)) poleg tega jih nihče ne preverja, če so se res cepili s pravim cepivom :)) nehajte zavajat, ker vam 90 procentov ljudi ne verjame niti besede, vaša propaganda je prozorna, vaš grosupeljski cesar, po naroćilu katerega pišete neresnice, pa brez oblačil
dej no
20. 05. 2021 14.15
+5
pri nas so se ampak z fiziološko. tako pravijo sestrice.
spiderx2020
20. 05. 2021 14.18
+5
pa niso neumni , da se bodo cepili s pravim cepivom :)
Herman691
20. 05. 2021 14.06
+5
Poglejte si objavo Iniciative slovenskih zdravnikov na fb in vam bo mogoce malo vec jasno
Herman691
20. 05. 2021 14.06
+12
Upam da vas vse laznjive politike, zdravnike in novinarje spozaprejo do konca zivljenja!!!
Moncsa
20. 05. 2021 14.03
+5
Učinkoviti za kaj? Namreč, kakor vidim, cepljeni veselo trosijo okoli viruse še naprej, in to po novem brez omejitev.
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.04
+0
učinkoviti so, da imunski sistem v večini primerov začne proizvajati protitelesa. Če ti misliš da ko si cepljen, da se naredi nevidni ščit okoli tebe pol si preveč gledal filme
Moncsa
20. 05. 2021 14.07
+10
@kranjcan Vredu, potem vsa omejitva, kar so odpravili cepljenim, so odpravili neodgovorno, neupravičeno, diskriminatorno in v škodo vseh ostalih. To pravim od samega začetka.
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.09
-1
dej no
20. 05. 2021 14.17
+1
ah kje. tako kot ne cepljeni. če hočeš kam, moraš prvo na test, da ne bo pomote.
guruguru
20. 05. 2021 13.57
+1
Ja,ja kakor koli ze.... Bullshit... Kdaj pa rus pride?
Jenkec
20. 05. 2021 13.53
+9
WHO je največje leglo zla na svetu!
prava resni.ca
20. 05. 2021 13.57
-1
ZeeZee80
20. 05. 2021 13.52
+12
Ampak,da Decembra narediš cepivo za sev,ki pride ven šele čez 5 mesecev ( beri Indijski -Aprila) moraš bit pa kr že glavca. No pa kanček sreče tudi mora biti prisoten😁😁
prava resni.ca
20. 05. 2021 13.57
-3
dej no
20. 05. 2021 14.19
+4
še najbolj zanimivo, da testiraš kar na ljudeh.
big_foot
20. 05. 2021 13.50
+8
Cepiva so TESTNA in so POGOJNO ODOBRENA.... to pa zato ker niso testirana na dolgi rok (logično) . In kot pogojno zdravilo vsak ki se cepi SAM odgovarja za eventuelne zaplete. Farmacevtske družbe si s tem operejo roke. Tudi država si umije roke zaradi eventuelnih tožb ker so cepiva "prostovoljna" čeprav v bistvu niso (tule jih spreten odvetnik uniči). Eventuelnih tožb se bojijo, zato je pa to zavito v meglo. Sedaj ne trdim da je cepivo škodljivo. Najverjetneje ni. Ampak kdo bo pa to iz tebe spravil če se pa le v tistem majhnem procentu izkaže da cepivo dela štalo v telesu? Cepil se bom, samo bom pa še kar nekaj časa počakal. Ziher je ziher.
slika seje
20. 05. 2021 14.04
+1
dej no
20. 05. 2021 14.24
+3
zato pa vseskozi poudarjajo, da ni obvezno, da ne bo pomote in, da ne bo potrebno do odvetnikov. razen pri učiteljih, kjer odvetniki delajo na polno, ker so siljeni v test. več kot 600 ravnateljev je bilo kazensko ovadenih in odškodnisko toženih.
AlternativeFacts
20. 05. 2021 13.46
+8
WHO: Odobrena cepiva so učinkovita proti vsem različicam virusa ...@Razen proti korona virusu, ki mu pravimo prehlad 😈
prava resni.ca
20. 05. 2021 13.49
-3
Alternative fact je da je zemlja ploščata ane?
AlternativeFacts
20. 05. 2021 13.51
+8
Stroka minuse stiska?.... Koronavirusi so skupina virusov iz družine koronavirusov (Coronaviridae), ki povzročajo bolezni pri ljudeh in živalih. Okužba se pri živalih lahko kaže s simptomi, kot so driska pri kravah in prašičih, vnetje zgornjih dihal pri piščancih ... Pri ljudeh koronavirusi povzročajo okužbe dihal, ki so običajno blage, lahko pa so tudi hude, celo smrtne. Za preprečevanje ali zdravljenje okužb s koronavirusi ni na voljo odobrenih zdravil ali cepiv ....Naj nekdo popravi Wikipedio...
AlternativeFacts
20. 05. 2021 13.52
+4
Koronavirusi povzročajo okužbe pri ljudeh in živalih. Prej znani koronavirusi, pred sarsom (SARS-CoV), mersom (MERS-CoV) in koronavirusom iz Vuhana (2019-nCoV), povzročajo pri ljudeh praviloma blago okužbo zgornjih dihal in so odgovorni za 15–30% prehladov, le izjemoma povzročajo okužbo spodnjih dihal, kar je lahko posledica slabšega razmnoževanja pri temperaturi 37°C. Novejši koronavirusi lahko povzročijo zelo hude, tudi smrtne okužbe dihal.
AlternativeFacts
20. 05. 2021 13.54
+5
kranjcan23@ Fakt je da ti niti ne veš o čem pišem....Zate je korona virus zgolj Covid-19....ej model, ni, je samo eden od korona virusov....In kako se imaš na ploščati zemlji, brcaš žogo na prazen gol v dresu Ronalda?
prava resni.ca
20. 05. 2021 13.58
-2
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.00
-3
izvirno sporočilo prilagojeno tvojemu mnenju, prehlad pa to... kar si pa kopiral iz Wikipedije je pa da novejši koronavirus lahko povrožijo hud potek bolezni... ampak ja, navadni prehlad. Tvoje predstave o meni z nekim Ronaldovim dresom so pa primer bede tvojih navad obnašanja
AlternativeFacts
20. 05. 2021 14.04
+1
Saj piše, samo prebrati moraš...Neumna so pa toliko kot je pameten tisti, ki jih prebere...
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.07
-3
prej napiše... kdor je pameten vidi takoj, da je neumno
AlternativeFacts
20. 05. 2021 14.10
+1
"Tvoje predstave o meni z nekim Ronaldovim dresom so pa primer bede tvojih navad obnašanja "....@In to ti napiše nekdo, ki drugim piše: "Alternative fact je da je zemlja ploščata ane? "...Začni delati na sebi....
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.16
-2
seveda tega ne bi napisal, če ne bi nek maloum delal na sebi in ne napisal da koronavirusu pravimo prehlad...
AlternativeFacts
20. 05. 2021 14.16
+4
Kaj je neumno, prehlad je korona virus, kaj tebi kranjčan@ ni jasno?
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.25
-1
tvoj prvi pa drugi post se skregata med sabo, torej kaj tebi ni jasno?
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.27
+1
Prehlad je bolezensko stanje, koronavirus je pa virus povzročitelj torej že v temelju ni to, kar ti modruješ. Koronavirus je eden izmed sedmih znanih RNA virusov za katere je značilna krona na lipidni ovojnici. Pri čemer je najnovejši bolj nalezljiv in manj smrtonosen od MERS. To ti povem iz glave, ne wikipedije
dej no
20. 05. 2021 14.27
lepo bi bilo še, da bi napisal kdaj smo že ta virus preboleli oz katerega leta. kdaj že 2013.
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.31
očitno imaš ti točne podatke in dobre vire tako da nas lahko razsvetliš
AlternativeFacts
20. 05. 2021 14.40
+1
kranjčan@ O čem se pa kregata? ...Prehlad sicer res lahko preprečite z uživanjem ameriškega slamnika in različnih zeliščnih pripravkov za krepitev imunskega sistema, a za preventivo lahko istočasno poskrbite tudi na zabaven način – na primer s seksom in petjem! .... tako v članku "Zabavni načini, kako preprečiti prehlad" na Vizita pika si .....@Sedaj pa 1 cent za znanje iz ploščate zemlje, nobeno cepivo ni zato, da bi uničilo virus, ker ga niti ne more, ker virus ni živo bitje. Cepiva so zgolj zato, da tebi kranjčan, dvignejo imunski sistem, ki te bo v 99.9% obvaroval pred hudim potekom bolezni, seveda če te v 0.1% zaradi možnih hudih stranskih učinkov cepiva, prej ne pokoplje...
prava resni.ca
20. 05. 2021 14.55
-2
torej ti že vnaprej veš oz namiguješ da ima cepivo več hujših stranskih učinkov kot pa so težja bolezenska stanja in tudi stranski učinki virusa? oba sta za telo tujka..
prava resni.ca
20. 05. 2021 15.00
-2
sploh mRNA cepiva kjer je cepivo v bistvu del virusa - lipidna ovojnica
AlternativeFacts
20. 05. 2021 15.05
+1
Kje sem pa to napisal, da ima cepivo več hujših stranskih učinkov kot pa so težja bolezenska stanja in tudi stranski učinki virusa?..Si ti sploh funkcionalno pismen? Kaj je zate več, 99.9% ali 0.1%?
prava resni.ca
20. 05. 2021 15.19
če si nepristranski, potem omeniš oboje, o pismenosti bi na tvojem mestu vprašal sebe, ker mešaš virus z bolezenskim stanjem
pomlad 2020
20. 05. 2021 13.45
+9
Vsa cepiva so POGOJNO odobrena!
Slava_Rusiji
20. 05. 2021 16.35
Da, imajo dovoljenje za uporabo, niso pa registrirana.