Preverjeno

Žaljivke in prerezane gume zaradi menjave upravnika

Ljubljana, 29. 10. 2019 11.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Jana Kobal
Komentarji
85

Stanovalci bloka na Glavarjevi 49 pripovedujejo, da so bili z delom upravnika, družbo SPL, že dalj časa nezadovoljni. Že nekajkrat so ga poskušali zamenjati, tokrat je odpoved pogodbe podpisalo 70 odstotkov etažnih lastnikov. Predaja poslov novemu upravniku pa se po sedmih mesecih še ni zgodila. Sta pa v bloku nastala dva tabora, ljudje so med sabo skregani, dogaja se tudi vandalizem.

Skupina etažnih lastnikov pravi, da so bili pri izbiri novega upravnika zavedeni, zato so svoje podpise za odpoved pogodbe SPL preklicali. Po besedah odvetnika SPL odpoved zato ni več veljavna. 

V prispevku smo pogledali tudi nekaj novosti, ki jih prinaša predlog novega stanovanjskega zakona. Bo menjava upravnika po novem res lažja? 

Menjava upravnika
Menjava upravnika FOTO: POP TV

Celoten prispevek si lahko ogledate na VOYO

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (85)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Marjan Vidmar
16. 11. 2019 20.48
spl kap od kapi
MicMicMic
30. 10. 2019 09.17
-2
Markovič je še večja katastrofa, naj ostanejo pri SPL!
ceklem
30. 10. 2019 09.37
+7
Prvič, ni Markovič, pač pa Makarovič. Drugič, na Glavarjevi 14 smo se znebili SPLa po dolgi bitki in smo z MagDomom zelo zadovoljni. Stroški so pregledni, provizij ni več, stanovalci imamo možnost odločanja in se naša volja tudi upošteva.
resslovenka
30. 10. 2019 09.16
+1
Za vsako vrstico obračuna stroška, upravljavec pribije manipulativni stroške. Čisto za vsako storitev. X vrstic x X strank=???
resslovenka
30. 10. 2019 09.13
+4
SPL.... Uffff. Sam stran!
toukr
30. 10. 2019 08.47
+3
navadna mafija
Sentis
30. 10. 2019 08.22
+13
Kdaj se bo uredila problematika s to upravniško mafijo?? Kartelni dogovori, plačevanje pod mizo, izvajalci vozijo odgovorne na jadranja, samo da dobijo posle in še bi lahko našteval.
tirolec
29. 10. 2019 20.44
+29
1. Zelo težko je zamenjati upravnika, ker mnogi lastniki imajo z njim svoj pakt(celo računov ne plačujejo itd.), tem večina molči, drugi nočejo nič vedeti, niti videti... 2. Večino EL sploh ne zanima upravnik in za koliko jih goljufa, ker zmorejo plačati celo več(napram drugim, ki komaj še kaj toplega pojedo v lastnem stanovanju)in vsi so totalno nezainteresirani... 3. Ko s podpisnimi listinami hodiš od vrat do vrat, za zamenjavo upravnika, lastnike zamenjava, kljub vedenju goljufij, preplačanih računov, netransparentnosti, nespoštovanja zakonodaje in lastne pogodbe in ničkoliko prevar...se ti ZA zamenjavo ne odločajo... 4. Država mora upravnike enostavno ukiniti, ker so leglo korupcije in mafije, ki izčrpavajo nemočne etažne lastnike... Upam, da to preberejo vsi deležniki, ki vsiljujejo etažnim lastnikom svojo voljo z upravniki barabami...
Geres
29. 10. 2019 20.25
+20
SPL je katstrofa. Sploh ne vem, kje bi začela. Obračunavajo po domače (npr strošek vzdrževanja kotlovnice delijo po bruto površini, kot da ljudje ogrevamo balkone), na pripombe, zahteve za pojasnila se obnašajo skrajno ignorantsko. Vedno sodelujejo z istimi podizvajalci, sklepam, da imajo lepe marže na njihove cene. Če podizvajalec naredi šlampasto, se moraš s SPL pregovarjat, da naj pride popravit in računa do takrat ne boš plačal. Hišnik je samo na plačilni listi itd.
fafajonka
29. 10. 2019 20.42
+13
Da dobijo izvajalci storitev, na stanovanjskih objektih, delo,....morajo upravniku odstopiti 20% po izstavljenem računu. Praksa skoraj vseh upravnikov.
Uporabnik483970
29. 10. 2019 19.46
-2
Rdeča lublana je na nogah, ker jih hoče nekdo malo olupiti za tistih njijovih 40 kvadratov...hehe
graf
29. 10. 2019 18.42
+33
po tem kar sem slišal od tega odvetnika človek dobi občutek da so stanovalci živijo v blokih zaradi SPL a ...in ne obratno ! Če stanovalci niso "na frekvenci" z upravnikom je bolje da ga še danes dajejo na šolen kot pa jutri ! Ti Upravniki so kot klop prisesani na denarnice stanovalcev , zdaj pa zaradi enega "ki kao naj ne bi vedel"kaj podpisuje upravičuje ničnost odpovedne pogodbe ...da ne bom počil od smeha , kdo je tu nor ? Kar spomnite se na celjski Atrij ki je pobral denar stanovalcem za ogrevanje , denarja naprej energetskemu podjetju pa ni dal ! Živim v svoji hiši , ampak v tem primeru ko SPL nateguje stanovalce ne bi bile samo gume v nevarnosti , ampak tudi glave nekaterih ...
oježeš
29. 10. 2019 19.05
+18
Sploh ne bi smel biti problem zamenjave upravnika. Že dosedanji zakon določuje, da je dovolj nekaj več kot 50% (50.01%) lastnikov po deležih, ki jih imajo v stavbi, nikakor pa ne 50% stanovanj, da se zamenja upravnika. Seveda je treba računati na 3 mesečni odpovedni rok, potem pa nihče ne more preprečiti menjave. Ja, se pa ljudje, ki so kot upravniki pokažejo v vsej svoji luči, v kolikor pri prejeti odpovedi nagajajo. Taki tudi kot upravnik niso v redu in je treba čim prej stran od njih. Kajti normalen upravnik, ne bo kompliciral, če mu nekdo da odpoved in mogoče bo dopustil, da se niti trimesečni rok ne upošteva. Seveda, če so v firmi, ki je kot upravnik normalni ljudje, ki se zavedajo, da imajo etažni lastniki svobodno izbiro upravnika in se morajo najprej vprašati, kaj ne špila, da želijo nekateri stran od njih. Treba si je naliti čistega vina in ne biti škodoželjen in maščevalen. Ker s takimi res ni dobro sodelovati. Pa tudi, če en blok želi stran od njih, za njih to ni tak problem, ker se ukvarjajo s kopico še drugih stvari in jim en blok ne pomeni ne vem kakega izpada pri dohodku. Je pač treba biti prej pameten, ne pa potem nagajati. Zavedati se je treba, da so upravniki zaradi zakonov, ne pa zaradi etažnih lastnikov. Če sodelujejo in dobi vsak tisto kar želi imeti, ni nič narobe z upravnikom, če pa ne klapa, pa tako želi vsak stran, za kar ima vso pravico. Saj koncu koncev je to enako kot v zakonu, če dva ne spadata skupaj, gresta pač narazen, pa ni treba potem, da se pri tem podere pol sveta.
tirolec
29. 10. 2019 20.45
+7
Lastniki so žal nezainteresirani in zato so kralji upravniki, ki lastnike načrtno spre med seboj in uniči vse dobrososedske odnose...A tega nihče noče niti videti, niti slišati...
ak.an
29. 10. 2019 17.40
+60
Sem mislil, da sem narobe prebral, ko sem videl, da je komu uspelo zamenjati SPL... no, sej sem potem naprej bral in videl, da jim ni uspelo. To je namreč verjetno težje, kot pa ustaviti globalno segrevanje...
srebrnibreg
29. 10. 2019 17.11
+23
Upravniki jemljejo in delajo toliko in tako kolikor jim stanovalci dovolijo.
oježeš
29. 10. 2019 19.08
+17
Točno to, samo moraš vedeti, da več kot 3/4 etažnih lastnikov, ali jih ne zanima nič, ali ne upajo nič narediti za sebe. Se pač vdajo v usodo in si razlagajo kaj le morejo sami narediti. Pa je to zgrešeno, enako kot povsod drugod.
Mauzahecmauzares
29. 10. 2019 16.59
+14
Upravniki blokov so povezani z lokalno upravo ta pa z drzavno.
TheEarthIsFlat
29. 10. 2019 16.53
+30
Etažni lastniki so v bistvu lastniki zraka v stanovanju.
Zvezda3000
29. 10. 2019 16.36
+32
prav vidis ga mafiozarja iz spl
mk67
29. 10. 2019 16.05
+39
Kolikor vem, veliko upravnikov pobira provizije od vsakega računa (zato pa forsirajo "svoje dobavitelje). Večinoma niso kooperativni in ne delujejo po navodilih stanovalcev. Se pa da zamenjati tudi upravnika, če se hoče. V našem naselju imamo v 12 letih že četrtega (prvi je bil SPL). Najnovejši upravnik je sicer šele nekaj mesecev, pa je že viden napredek v smislu, da se nekaj dogaja (kolikor toliko redno vzdrževanje, popravila,...). Prej pa nič, kjub sklepom zborov stanovalcev.
srebrnibreg
29. 10. 2019 16.16
+42
Stanovalci niso odvisni od upravitelja ampak obratno. Čal je večini stanovalcev v blokih vseeno kaj se dogaja zato pa lahko upravniki počnejo kar hočejo.
oježeš
29. 10. 2019 19.45
+4
DasaizDalasa
29. 10. 2019 16.00
+44
S SPL-om smo tudi mi nezadovoljni. Menda je v obravnavi zakon, ki bi omejeval upravnikov mandat na 5 let. To bi bila potem čisto druga muzika. Upam da ga bodo uspeli sprejeti. Vlada deluje nekoliko šibko zadnje čase.
srebrnibreg
29. 10. 2019 16.18
+20
Čisto brez veze omenjaš vlado, ker ti zakon že sedaj omogoča menjavo upravnika.
MrtvoPijan
29. 10. 2019 17.47
+5
Zakon predvideva 5 let, zdaj lahko upravnika menjaš vsako leto
oježeš
29. 10. 2019 19.48
+1
Že spet nekateri dajejo minuse, ker imaš prav srebrni. Če niso zainteresirani za svoj dobrobit, potem se jim res nič ne splača. Ker pa se ne pozanimajo za nobeno stvar, ampak mislijo, da imajo sami edini vse prav kar ujamejo od ljudi, kis e jim sanja ne kaj je možno in kaj je prav, pa talajo minuse. Dajte se malo zresnit in vaša lastnina je vaša, enako skupni prostori in ne mora vsak delati z njo brez vaše odobritve ali vednosti.
janezccc
29. 10. 2019 15.52
+82
SPL je najdražji, najbolj nesposoben upravljalec stavb. Konec zgodbe.
oježeš
29. 10. 2019 19.49
+4
Potem se ga pač zamenja in naj bo sam sebi namen!
BenQurer24
29. 10. 2019 15.29
+12
Nočni vulkanizer na delu..
SHDS
29. 10. 2019 14.59
+51
mi smo kr stanovanje za hiso zamenjal in nimamo problemov
Chrome
29. 10. 2019 15.03
+23
Cenb77
29. 10. 2019 15.25
+26
Da, da... sam večina ljubljančanov je preveč omejenih da bi to spregledala... more bi na "walking distance" do kavarnice, pa nakupovalnega središča.. pa do vrtca.. pa do šole... zato pa plačujete mastne denarce za 4 stene v blokovskih naseljih...
graf
29. 10. 2019 18.27
+5
walking distance ...ha ha ha dobra, se globoko strinjam , čez komot ga ni ...
oježeš
29. 10. 2019 19.50
+3
SHDS, ti privoščim, ampak običajno prej ali slej dobiš soseda, ki ti pokvari in zagreni življenje, enako kot v blokih.