SLOVENIJA ODLOČA 2026

Stranke o varnosti doma in po svetu, evakuaciji in gneči na cestah

Ljubljana, 06. 03. 2026 08.55 pred 19 dnevi 11 min branja 747

Volilno soocenje v Novem mestu

V Novem mestu je potekalo tretje predvolilno soočenje. Predstavniki osmih najvišje uvrščenih strank na podlagi povprečja zadnjih treh javnomnenjskih raziskav Mediane so soočili mnenja in poglede o varnosti doma in po svetu, evakuaciji slovenskih državljanov z Bližnjega vzhoda in o stanju v policiji in prometu.

Več videovsebin
  • Stevanović napovedal tretjo razvojno os, tretji pas na avtocestah, krajše razpise
    00:41
    Stevanović napovedal tretjo razvojno os, tretji pas na avtocestah, krajše razpise
  • Logar o napovedi boja zoper korupcijo
    00:52
    Logar o napovedi boja zoper korupcijo
  • Černač: Povezali bomo Slovenijo brez zastojev na avtocestah
    01:40
    Černač: Povezali bomo Slovenijo brez zastojev na avtocestah
  • Hotova: Dajmo sprejeti dogovor, ki bo 'nadpolitičen'
    00:36
    Hotova: Dajmo sprejeti dogovor, ki bo 'nadpolitičen'
  • Lotrič: Infrastruktura je osnovni pogoj, da država funkcionira
    00:33
    Lotrič: Infrastruktura je osnovni pogoj, da država funkcionira
  • Vrečkova: Spodbujati moramo, da se ljudje vozijo skupaj
    00:38
    Vrečkova: Spodbujati moramo, da se ljudje vozijo skupaj
  • 'Pirati vidimo rešitev v javnem potniškem prometu'
    00:38
    'Pirati vidimo rešitev v javnem potniškem prometu'
  • Lotrič o posledicah vojne za Slovenijo in Evropo
    01:08
    Lotrič o posledicah vojne za Slovenijo in Evropo
  • Logar in Bratuškova o infrastrukturi
    03:23
    Logar in Bratuškova o infrastrukturi
  • Kaj na zastoje in gneče pravi Meira Hot iz stranke SD?
    01:17
    Kaj na zastoje in gneče pravi Meira Hot iz stranke SD?
  • Stevanović: Slovenija potrebuje gradbišča, takoj
    01:00
    Stevanović: Slovenija potrebuje gradbišča, takoj
  • Feratović in Bratuškova o javnem potniškem prometu
    02:07
    Feratović in Bratuškova o javnem potniškem prometu
  • Lotrič o tem, da vlada na področju infrastrukture za Dolenjsko ni naredila nič
    02:13
    Lotrič o tem, da vlada na področju infrastrukture za Dolenjsko ni naredila nič
  • Hotova: Na tem testu je vsaka vlada padla
    01:09
    Hotova: Na tem testu je vsaka vlada padla
  • Logar: Treba je sprejeti načrt razvoja Slovenije
    01:16
    Logar: Treba je sprejeti načrt razvoja Slovenije
  • Bratuškova in Černač o drugem tiru
    02:53
    Bratuškova in Černač o drugem tiru
  • Černač: Veste zakaj ni gradbenega dovoljenja?
    00:17
    Černač: Veste zakaj ni gradbenega dovoljenja?
  • Bratuškova: Zgodovinsko visoko investiramo v ceste in železnice
    01:25
    Bratuškova: Zgodovinsko visoko investiramo v ceste in železnice
  • Logar, Bratuškova, Stevanović in Hotova o Šutarjevem zakonu in Policiji
    03:55
    Logar, Bratuškova, Stevanović in Hotova o Šutarjevem zakonu in Policiji
  • Feratović Bratuškovi: Legalizirali ste zlorabo policije
    03:56
    Feratović Bratuškovi: Legalizirali ste zlorabo policije
  • Je vlada pri evakuaciji državljanov aktivirala mehanizem EU?
    00:16
    Je vlada pri evakuaciji državljanov aktivirala mehanizem EU?
  • Stevanović: Tudi prejšnja vlada je izkoriščala Policijo za svojo politično milico
    01:11
    Stevanović: Tudi prejšnja vlada je izkoriščala Policijo za svojo politično milico
  • Logar: Izboljšati je treba pogoje za policiste
    01:22
    Logar: Izboljšati je treba pogoje za policiste
  • Kandidati o romski problematiki in varnosti
    04:38
    Kandidati o romski problematiki in varnosti
  • Kakšna pooblastila ima policija na varnostno tveganih območjih?
    00:20
    Kakšna pooblastila ima policija na varnostno tveganih območjih?
  • Lotrič: Še vedno se strelja v Novem mestu
    01:04
    Lotrič: Še vedno se strelja v Novem mestu
  • Meira Hot: Zakonodaja je že prej obstajala, ni pa se dosledno izvajala
    00:49
    Meira Hot: Zakonodaja je že prej obstajala, ni pa se dosledno izvajala
  • Stevanović o primanjkljaju policistov
    01:08
    Stevanović o primanjkljaju policistov
  • Bratuškova in Logar v razpravi o Šutarjevem zakonu
    02:32
    Bratuškova in Logar v razpravi o Šutarjevem zakonu
  • Logar o političnem kadrovanju na Policiji
    01:00
    Logar o političnem kadrovanju na Policiji

Predstavniki strank, ki jim glede na povprečja zadnjih treh javnomnenjskih raziskav Mediane kaže najbolje, so se sprva soočili s trenutno aktualno temo - evakuacijo Slovencev z Bližnjega vzhoda. Predstavnica Gibanja Svoboda Alenka Bratušek je poudarila, da so bili ljudje sicer v središču delovanja vlade ves čas mandata, država: "Enako smo odreagirali tudi v tej vojni, ki je ne bi smelo biti." Po njenih besedah je Slovenija svoje državljane domov pripeljala med prvimi v Evropi, ob tem pa pomoč ponudila tudi drugim državam.

Odziv vlade je kritiziral Zvonko Černač (SDS), ki je ocenil, da je bil prvi odziv nekoliko nenavaden in da bi bilo mogoče evakuacijo organizirati z manjšim finančnim bremenom za davkoplačevalce. Kritičen je bil tudi Anže Logar (Demokrati), ki je dejal, da mora država v takšnih razmerah ljudem zagotoviti varnost in jasno komunikacijo. Po njegovem mnenju bi moral predsednik vlade sklicati tudi svet za nacionalno varnost, da bi se politika poenotila.

Današnji gostje so bili: Alenka Bratušek (Gibanje Svoboda), Zvonko Černač (SDS), Meira Hot (SD), Asta Vrečko (Levica), Marko Lotrič (NSi, SLS, Fokus), Anže Logar (Demokrati Anžeta Logarja), Zoran Stevanović (Resni.ca) in Jasmin Feratović (Pirati).

Bratuškova je na kritike odgovorila, da sta premier Robert Golob in zunanja ministrica Tanja Fajon od začetka iskala rešitve in "delala dan in noč", ob tem pa dodala, da bi lahko tudi drugi politiki s svojimi mednarodnimi stiki pomagali pri iskanju rešitev.

Tudi Meira Hot (SD) je ocenila, da je Slovenija pri evakuaciji odreagirala dobro in bila med prvimi državami, ki so pomagale svojim državljanom. Kritike opozicije je zavrnila tudi Asta Vrečko (Levica), ki je poudarila, da je vlada reagirala takoj, a da je bil v začetku zračni prostor zaprt, zato hitrejše rešitve niso bile mogoče. Spomnila je tudi, da je država evakuacijo izpeljala brez lastnega nacionalnega letalskega prevoznika.

Volilno soocenje v Novem mestu
Volilno soocenje v Novem mestu
FOTO: Aljoša Kravanja

Prav odsotnost nacionalnega prevoznika je izpostavil Zoran Stevanović (Resni.ca), ki meni, da se je v krizi znova pokazalo, kako pomemben bi bil ta za državo. Ob tem je poudaril, da država ne bi smela iskati pohval za opravljanje svoje osnovne naloge, tj. skrbi za državljane. Jasmin Feratović (Pirati) pa je opozoril še, da se je pri razpravi o evakuacijah premalo govorilo o Slovencih, ki so zaradi zaprtja zračnega prostora obtičali tudi drugod po Aziji.

Razprava se je dotaknila tudi širših posledic konflikta na Bližnjem vzhodu. Marko Lotrič (NSi, SLS, Fokus) je opozoril, da bo Slovenija posledice najprej občutila v gospodarstvu, saj zaprtje Hormuške ožine že vpliva na rast cen energentov. Po njegovem mnenju bodo podjetja in gospodinjstva podražitve občutila še pred morebitnimi migracijskimi pritiski. Tudi Logar je opozoril, da bodo varnostne razmere zahtevnejše in da se bo politika morala poenotiti pri sprejemanju ukrepov.

Hotova je ob tem poudarila, da SD zagovarja spoštovanje mednarodnega prava in sodelovanje z voditelji, ki pozivajo k miru. "Obsodili smo napad na Iran. Moramo se pridružiti voditeljem, kot je Pedro Sanchez," je spomnila. Ob tem pa vidi priložnost tudi v večjem odpiranju proti drugim trgom, kot je Kitajska.

Vrečkova je medtem opozorila, da vojne pogosto sprožijo tudi begunske valove in da je treba rešitve iskati za pogajalsko mizo, ne na bojiščih, medtem ko je Stevanović zagovarjal nevtralno politiko in gradnjo mostov namesto zidov.

O (ne)sodelovanju

Levica je po odstopu Šarca edina zavrnila pogovore s stranko SDS in s tem zavrnila reševanje krize, ki je nastala tudi zaradi covida, je prepričan Černač. "Danes te pogovore zavrača Golob." Koalicija je državo slabo vodila, trdi član SDS, ki meni, da nobena od trenutnih koalicijskih strank ne bi več smela voditi države. Opozoril je tudi na davek, ki so ga uvedli po poplavah in so ga nato ukinili.

"Stanje v proračunu je boljše, kot je bilo v zadnjih desetih, dvajsetih letih," je prepričana Bratušek, ki opoziciji očita, da ni podprla skoraj nobenega ukrepa za blaženje energetske krize.

"Smo v krizni situaciji, grozi nam svetovna kriza, mi pa se pogovarjamo, kdo se bo s kom pogovarjal. Ljudje morajo na volitvah izbrati tiste, ki se znajo pogovarjati," o izbiri na volitvah meni Logar.

"Dovolj je logike, da volimo najmanj slabe," je povedal predsednik Resni.ce, ki je opozoril na podražitve projektov in korupcijo v državi. "Imamo možnost dobre stranke z najboljšim programom." Bratušek je na očitke o podražitvi drugega tira sicer dejala, da bo stal milijardo in 109 milijonov. "Tako je bilo načrtovano 2019."

"Pred prejšnjimi volitvami je opozicija želela ukiniti Levico," je dejala Vrečkova, ki drugim strankam očita, da gledajo nazaj. "Vsi gledajo nazaj, v Levici in Vesni imamo vizijo za prihodnost. Pred nami je čas odločitve. V vladi smo marsikaj naredili in ponosna sem na delo naših ministrstev." Prizadeva si za solidarno družbo.

Kadrovska slika policije in Šutarjev zakon

"Slovenija je varna država po vseh statistikah," je o stanju v državi dejala Bratuškova, ki priznava, da kadrovska slika v policiji ni najboljša. "Treba jo je okrepiti. Smo pa na južno mejo zaradi varovanja poslali tudi vojsko," je hkrati zanikala, da so težave reševali zgolj s prerazporejanjem policistov iz drugih delov države. Upa na dogovor s policijskim sindikatom, da stavke ne bo.

"V tem mandatu se je zgodil znaten osip v policiji in v vojski, premalo je ljudi na terenu in preveč administracije, ljudje na terenu so premalo plačani." Vlada je po njegovem mnenju izgubila priložnost, da bi to uredila s plačno reformo. "Če bi pustili davčno reformo iz pomladi 2022 prejšnje vlade, potem bi vsi imeli boljše plače," meni Černač.

Glede varnostnih razmer v državi je medtem dejal, da dodatna zakonodaja v obliki Šutarjevega zakona ne bi bila potrebna, če bi se obstoječa pravila dosledno izvajala. Po njegovem mnenju so težave predvsem posledica tega, da se zakonodaja v preteklosti ni izvajala tako, kot je bila zapisana.

"Vlada je veliko naredila za plačno reformo. Sramotno je bilo, da so bili nekateri plačani pod minimalno plačo," je dejala Hotova iz SD in dodala, da je to, da se ljudje ne počutijo varne, zaskrbljujoče. "Na jugovzhodu države so bili marsikdaj preslišani," je priznala, delno pa se je strinjala tudi s Černačem, da zakonodaja obstaja že dolgo, a se v praksi pogosto ni izvajala dosledno. Po njenem mnenju je prav to eden ključnih razlogov, da se nekateri problemi vlečejo že desetletja.

Lotrič je poudaril, da policisti na terenu potrebujejo jasno podporo vodstva. Po njegovem mnenju policisti ne bodo mogli učinkovito opravljati svojega dela, dokler se vodilni ne bodo postavili na njihovo stran, zlasti ob grožnjah, s katerimi se srečujejo na terenu. "Priča smo politizaciji policije, vsaj v tistem delu, ko je premier napovedal, da bo očistil vse, ki niso po njegovi meri," je dejal Lotrič, ki Levici očita, da niso nikoli prisluhnili vetu Državnega sveta in da ga želijo ukiniti.

"Policisti so javni uslužbenci in morajo imeti dostojne delovne pogoje," pa je povedala Vrečkova, ki priznava, da se je od 2022 do letos zmanjšalo število zaposlenih. "Varnost je povezana tudi s socialno varnostjo, denarjem, s tem, ali imaš bivališče, mi delamo na vseh teh področjih."

"Ob tragediji je politika spacala zakon, ki je poln problemov in v določenih delih verjetno celo neustaven," je na vprašanje, ali policija nadzoruje razmere v državi, dejal Feratović in izpostavil, da je regija na jugovzhodu države izpostavljala probleme, ki pa jih je politika ignorirala. Po njegovem mnenju bi se moral nocojšnjega soočenja udeležiti notranji minister.

Sam ob tem meni, da se sam s Šutarjevim zakonom ne bi hvalil: "Vemo, kako se policijska pooblastila zlorabijo – Janezu Janši ste dali perfektno darilo, ki ga lahko zdaj izrabi. Legalizirali ste zlorabe policije," je dejal Feratović. Podobno kritičen je bil tudi Stevanović, ki je ocenil, da sta za stanje v policiji odgovorni tako sedanja kot prejšnja vlada.

Kaj pa prvi mož Resni.ce meni ob očitkih, da gre pri Šutarjevem zakonu za desničarsko politiko leve vlade? "Ne gre za politiko, gre za ad hoc potezo, da bi izpadli populistično." Po njegovem mnenju je težava to, da "v želji, da nekoga ne diskriminiramo, ga privilegiramo in oseba ima več pravic kot ostali državljani." Šutarjev zakon, ki povečuje nadzor nad splošnim prebivalstvom, po njegovem mnenju nima učinka. Tudi on trdi, da je bila policija zadnja leta zanemarjena in da je kadrovanje potekalo politično.

Stevanović še meni, da se je poklic policista razvrednotil, policijo pa bi bilo treba "prevetriti". Ob tem je dejal, da je relativno nizka stopnja kriminalitete v Sloveniji bolj posledica družbenih značilnosti kot pa policije. Podobnega mnenja je tudi Logar, ki je dejal, da je treba policiji vrniti ugled ter izboljšati delovne pogoje policistov, med drugim z boljšimi plačami in stanovanjsko politiko. Po njegovem mnenju bi to lahko pripomoglo tudi k temu, da bi se za ta poklic ponovno odločalo več mladih.

"Vlada je štiri leta zanemarjala policijo. Brez policije ni varnosti v državi," je medtem dejal Logar. Politično kadrovanje je pripeljalo do najbolj negativne selekcije, še meni. "Generalni direktor policije je bil imenovan, kljub temu, da ni izpolnjeval pogojev."

Vrečkova je dejala, da v Levici Šutarjevega zakona niso podprli in da se je romsko problematiko zanemarjalo 30 let. V njihovi stranki si želijo, da bi policijska pooblastila bolj nadzorovali, večjo vlogo pa pripisujejo tudi vključevanju otrok v šolo, večji vlogi CSD in inšpektorata. Izpostavila je, da se mora začeti pri vzgoji in vključevanju v družbo. Kritična je tudi do vzpostavitve varnostne cone v središču Ljubljane, prav tako pa opozarja tudi, da se določeni problemi vlečejo že več let, aktualna koalicija pa je sprejela več ukrepov za izboljšanje razmer.

"Šutarjev zakon je prinesel red in pravičnost," je prepričana Bratuškova. "Nedotakljivih ni več. Vprašajte ljudi, kaj so rezultati Šutarjevega zakona." 20 odstotkov več otrok je v šolah, nasilja je pol manj, streljanja iz romskih naselij naj ne bi bilo več, trdi Bratuškova. "Dvakrat so policisti intervenirali in pobrali orožje." Ob tem je med soočenjem izpostavila tudi, da se varnostnih izzivov ne da rešiti čez noč. Po njenih besedah že sprejeti zakonodajni ukrepi prinašajo rezultate, hkrati pa bi bilo stanje danes lažje obvladovati, "če bi prejšnje vlade na tem področju storile več".

"To, kar se opisuje kot učinek Šutarjevega zakona, je učinek, ko so institucije pod političnim pritiskom začele izvajati aktivnosti, ki bi jih morale že prej, če bi bili tudi prej vsi enaki pred zakonom," o učinku zakona meni Logar.

Kolone, gneča in investicije v infrastrukturo

"Zavedam se in se strinjam, da zamujamo. V tej vladi zgodovinsko visoko investiramo v ceste in železnice. 7 milijard od 2022 do 2026. Čez noč ne gre," je prepričana infrastrukturna ministrica Bratušek, ki zagotavlja, da bi bil drugi tir lahko zgrajen dve leti prej, če ne bi nasprotniki sklicali referenduma. Po njenih besedah se bo več kot polovica tovornega prometa, ki je trenutno na primorski avtocesti, lahko preselilo na železnice. Bratušek sicer napoveduje, da bo drugi tir končan v finančnih okvirih iz leta 2019.

Volilno soocenje v Novem mestu
Volilno soocenje v Novem mestu
FOTO: Aljoša Kravanja

Černač je pri projektu drugi tir izpostavil, da je vlada sprejela aneks, ki je rok podaljšal za leto dni. "Operativno bo drugi tir v funkciji v letu dni." Vlada je avtoceste spremenila v avtoceste, je prepričan Černač, ki napoveduje, da bi njihova stranka odpravila politiko "aneks na aneks investicij trenutne vlade", pospešili bi širitev najbolj obremenjenih odsekov avtocest proti Primorski in Štajerski, boljše upravljanje prometa in logistike, vzdrževalna dela bi se izvajala le ponoči, izboljšali bi tudi logistiko pri odpravljanju posledic prometnih nesreč.

"Zaradi zastojev je nastala rekordna gospodarska škoda," pa izpostavlja Logar, ki meni, da je vlada neumno načrtovala investicijske cikle. Prepričan je, da je potrebno sprejeti načrt razvoja Slovenije, ki bi vključeval vse infrastrukturne projekte, gradnja pa bi, kot trdi predsednik Demokratov, potekala veliko hitreje. "Korupcija je povezana z infrastrukturnimi zadevami, kjer moramo preoblikovati policijski in tožilski del, da bomo prihranili denar." "Potrebujemo specializirano enoto za pregon korupcije in organiziranega kriminala."

Hotova o škodi zaradi gneče na cestah: "To je bil test, na katerem je vsaka vlada padla, ker se nismo znali dolgoročno dogovoriti. Vem, kako je čakati vsak dan v kolonah, sem dnevni migrant, vozim se iz Pirana v Ljubljano," priznava Hotova iz SD, ki dodaja, da je največ težav zaradi civilnih iniciativ, pobud, ki romajo na sodišče, odkupov zemljišč in lastništva.

"Ta vlada na področju infrastrukture za Dolenjsko ni naredila nič," je dejal Lotrič. "140 tisoč ljudi se vsak dan po več ur vozi v Ljubljano, namesto tega bi lahko bili doma pri družinah, se ukvarjali s športom, kulturo." Po njegovem mnenju je ena od poceni rešitev ustanovitev pokrajin. "Da je odločanje čim bližje ljudem."

Vrečkova je izpostavila, da premalo govorimo o varnosti v prometu. "V Sloveniji, Levici in Vesni podpiramo vizijo 0," opozorila je, da je bilo lani spet več smrtnih žrtev v prometu. Kot rešitev vidi okrepljen javni promet, brezplačne vozovnice za mlade, hitre železnice, kjer to ni mogoče, pa obnova obstoječe infrastrukture. V Levici podpirajo tudi ustanovitev državnega podjetja za državne ceste.

"Vlada je podražila javni potniški promet v času prenov. Dvignili so cene vozovnic. Dali so brezplačne vinjete, kot nekakšno opravičilo, kaj pa brezplačen prevoz v zameno za to, ker so ljudje čakali tudi na železniške prevoze," je vprašal Feratovič, ki je opozoril, da železnice niso bile alternativa cestnemu prometu.

"Slovenija potrebuje gradbišča," je prepričan Stevanović. Izpostavil je, da bi se tretja razvojna os morala hitreje razvijati, prav tako podpira tretji pas na obremenjenih delih avtocest. "Ljudem ni pomembno, kdo gradi, samo da gradi in da ne stojijo v gneči."

Dejstva

Ekipa rubrike Dejstva, ki se ji pridružujeta priznana strokovnjaka, ekonomistka dr. Mejra Festić in pravnik dr. Marjan Kos, je tudi tokrat sproti preverjala resničnost izjav.

SPREMLJAJ DOGAJANJE V ŽIVO
22.36

Današnje soočenje je končano

Soočenje o varnosti doma in po svetu ter varnosti v prometu je zaključeno. Hvala, ker ste bili z nami.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
22.35

Dejstva tudi o tem, koliko stane drugi tir in koliko nadgradnja postaje Jesenice

"Obenem pa cena nadgradnje železniške postaje Jesenice zraste za 100 milijonov evrov, cena drugega tira pa za 3 milijarde evrov," pravi Zoran Stevanović, prvak Resnice. Koliko pa res stane drugi tir in koliko nadgradnja postaje Jesenice? Investicijska vrednost drugega tira znaša 1,109 milijarde evrov (brez DDV). Uradna vrednost nadgradnje železniške postaje Jesenice se je konec leta 2023, tik pred objavo razpisa za izbiro izvajalca gradbenih del, z 81 milijonov evrov zvišala na 126 milijonov evrov (z DDV). Na razpis so prispele tri ponudbe, najnižjo – v vrednosti 170 milijonov evrov – je oddalo podjetje Riko. Ker pa je krepko presegala razpoložljiva sredstva, naročila niso oddali. Aprila 2025 je Direkcija RS za infrastrukturo objavila novo javno naročilo. Prispela je ena ponudba – znova podjetja Riko –, ki bo postajo nadgradilo za 145,9 milijona evrov z davkom, kar je v okviru najvišje dopustne predpisane vrednosti. Izjava Stevanovića zato ne drži.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
22.16

Tudi Stevanović o korupciji v cestninskem in železniškem sektorju

"Takojšnja tretja razvojna os med Koroško in belo Krajino, tretji pas na avtocestah, razpise narediti bolj transparentne in jih skrajšati ter kombinirano financiranje. Odprava korpucija v cestninskem sektorju, ki je ob zdravstvenem in bančnem sektorju eden od temeljev korupcije, vlagati v železnico, ki jo je prav tako treba očistiti korupcije," pravi Stevanović, ki prav tako napoveduje tretjo razvojno os.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
22.15

Logar napovedal oster boj zoper korupcijo

"Načrt razvoja Slovenije - šestpasovnica, tretja razvojna os, hitra železnica Maribor-Koper. Napoved ostrega boja zoper korupcijo. Vlada politične širine, ki je sposobna sodelovati, ne pa se spotikati," pravi Logar.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
22.14

Bratuškova z več projekti za naslednja štiri leta

"Zaključili bomo tretjo razvojno os na severu, pospešeno gradili tretjo razvojno os na jugu, končali potniški ccenter v Ljubljani, proga od Divače do Kopra bo dvotirna, razširili bomo ljubljanski obroč, končali bomo tretja pasova s Štajerke in proti Primorki. V prostor bomo začeli umeščati hitro železnico Ljubljana-Maribor," je dejala Bratuškova.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
  • 00
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
KOMENTARJI747

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

zibertmi
08. 03. 2026 19.50
Še ena predvolilna grožnja, ki je šla predaleč. V parku Tivoli so včeraj obesili lutko v obliki človeka s krili, ki naj bi predstavljala Roberta Goloba. Takšna dejanja ustrahovanja v demokratični družbi nimajo mesta. Ni treba, da se strinjamo, kdo nam je v politiki všeč in kdo ne. O tem se ljudje vedno razlikujemo in to je okej. A tovrstne grožnje in simbolno ustrahovanje v predvolilni kampanji nimajo mesta. Politična nesoglasja se rešujejo z argumenti in razpravami. Ne pa z dejanji, ki spodbujajo sovraštvo in zastraševanje. To ni Slovenija, ki jo želimo in jo imamo radi.
Litlmen
08. 03. 2026 20.31
​Najpogosteje se takšni dogodki zgodijo kot oblika umetniškega upora ali političnega protesta. V preteklosti so se v Tivoliju (pogosto v bližini Jakopičevega sprehajališča ali ob vhodu v park) pojavile lutke, ki so simbolizirale določene javne osebnosti ali opozarjale na družbene krivice.
zibertmi
08. 03. 2026 18.31
RKC oznanilo župnije svete trojica maslov.če ne veš koga bi volil cerkev se podaja na podijum države,cerkev je po ustavi ločena od držsve,upa pa,da jim bo janez ,če zmaga zopet uredil 100% financiranje prispevkov.blejski otok jim je dal že leta 08,ko je opravljal samo tekoče posle,kot je to s 100% naredil po porazu covit vlade
zibertmi
08. 03. 2026 11.45
174 dni policijske ure,7000 smrti,8 milijard dolga,en kup afer vsak dan,matoz za vsakim vogalom,STA globa za burek 800 eu,nepreklicno odstopljeni hojs,vodni to in solzivec,maske iz wc papirja z gumico za845 000-to je spričevalo janševe covit vlade.pa še mnogo na novo ustanovljenih dobaviteljev,direktorjev bolnic,ki so se krepko omastili in spravile bolnice v rdeče številke kljub ogromnim dodatkom
zibertmi
08. 03. 2026 11.41
delež smrti v DSO med covit včadanjem je bil pri nas kar 80%,kažejo grafi,daleč šred vsemi.to je dejansko to kar je janez izjavil takrat,starostnikov ,ki zbolijo se ne izplača prestavljat v bolnice
Litlmen
08. 03. 2026 20.23
Madžarska ~ 5.070 ~ 49.000 Hrvaška ~ 4.810 ~ 19.500 Slovenija ~ 4.686 ~ 9.914 Italija ~ 3.380 ~ 198.000 Avstrija ~ 2.510 ~ 22.800
zibertmi
10. 03. 2026 13.09
podatki so v uradni statistiki drugačni-žal
natas999
07. 03. 2026 20.00
kolk se vžigate vladni lažnjivci pušnl ste zdej pa jokat in bicikl gont😂😂
Jurčka
07. 03. 2026 19.27
Najava: nadaljevanka klepeta Vuković:Vonta obeta nove epizode. Izrazoslovje je seveda daleč od slovenščine.
Srebrni breg
07. 03. 2026 18.23
Bravo Alenka. Janšistično svinjarijo si potolkla kot orehe.
Animal
07. 03. 2026 17.54
Slovenci, a tega Srba, ki so ga zaradi goljufije vrgli iz policije boste volili? Pa še v kampaniji laže, da ni bil nikoli obsojen. Kaj ne vidite kako ga forsira kućan!
Slavko BabIč
07. 03. 2026 17.52
SDSovc Černač s komunistično izkaznico je izgubil v debati s šiviljo!
Litlmen
07. 03. 2026 17.40
​Če vas policija ustavi, ker ste vozili po odstavnem pasu, recite: "Samo sledim Alenkini viziji – iskala sem tisti nevidni tretji pas, ki ga je obljubila lani!"
eurosapiens
07. 03. 2026 17.33
Vse stranke bi morale imeti enako možnost predstavitve na soočenjih in ne da jih izločajo na podlagi meritev javnega mnenja ... takšno ravnanje je nedemokratično s strani nekaterih medijev
a.kralj1994
07. 03. 2026 17.17
Ko ti SDSSovc Černač izjavi, da je policija pod njihovo vlado delovala profesionalno in avtonomno, potem veš, da so resnično skregani z realnostjo in da ves čas živijo v vzporedni Sloveniji...
mali.mato
07. 03. 2026 19.52
Ti živiš v vzporednem vesolju.
Slavko BabIč
08. 03. 2026 11.44
Ti pa v Vojniku, je bil danes spet močeradovec!
Masai_Mara
07. 03. 2026 16.51
Poslusali smo desnicarski populizem in metanje polen pod noge aktualni vladi, ki ji ocitajo vse tisto kar so sami poceli in se pocnejo sedaj..polna usta so jih kaj bi bilo treba, kaj bi morali...ko so bili na oblasti pa niso naredili nic. Kradli so kot srake, nas zapirali v stanovanja, kaznovali,nas zalivali s solzilcem in na lasten narod streljali z gumijastimi naboji. Vzor sta jim Orban in Trump, ki vsak na svojem koncu unicujeta svet. Si res zelimo teh skrajnih desnicarjev na celu Slovenije?
BRABUS1
07. 03. 2026 16.43
Bilo katera vlada bo izvoljena bo v hudičevih škripcih.Tako,da ne bo to nekaj lahkotno delo.Kaj vse se dogaja po svetu,vojne,carine,gospodarska kriza se obeta konkurenca itd.Tu pa poslušamo obljube,ki so zelo vprašljive.Mislim,da vsi obljubljalo na pamet.V realni situaciji se pa je treba drugače obnašat.Te obljube so samo za ovce,ki blejejo.
M_teoretik
07. 03. 2026 16.39
Že od 24 aprila 2022 se je govorilo, da bodo predčasne volitve, da koalicija ne bo zdržala. A je to še aktualno!?
LeviTUMOR
07. 03. 2026 16.34
Lopov golob je rekel: če pridem na oblast, bom ZVIŠAL DAVKE IN ODPRL MEJE ZA ILEGALCE! Tocno to je tud naredil. Lopov stevanović je rekel: CE PRIDEM V PARLAMENT, BOM NAVOZIL SE VEC SRBIJE SE! In jaz mu absolutno verjamem! Tocno to bi naredil! Ze samo zaradi takih izjav tele 2 slizava nakladaš ka lopova NIKOLI nebi smela videti višjega položaja Od čistilca latrin, nikoli nebi smela videti parlamenta od notri, kak šele kej več! Dejte mislit folk no ze 1x! Tale bo še 10000000x hujsi in slabši od trenutnega nesposobneza. Samo se SDS nas resi, vse ostalo je kr neki.
Masai_Mara
07. 03. 2026 16.53
Mogoce imas res tezave s tumorjem..priporocam temeljit dusevni pregled.
a.kralj1994
07. 03. 2026 17.21
Janša je izjavil, da bo paktiral z Izraelom in pozval Trumpa, da Slovenijo priključi njegovemu zlatemu klubu...in da bo spremenil Ustavo ter končno Slovenijo naredil fašistično in kapitalistično...ustanovil slovenski ICE in z orožjem podil iz Slovenije vse, ki se pišejo na IĆ ter ki so drugačne barve kože...ukinil bo vse NVO-je, ki mu nasprotujejo in ki ga kritizirajo...
Animal
07. 03. 2026 17.51
Ti pa potrebuješ pomoč strokovnjakov v belem!
LeviTUMOR
07. 03. 2026 16.34
Mamo že preveč kriminala,drog in migrantov. Bom kar SDS obkrožil. Vsaj vem da bo bolje.
LeviTUMOR
07. 03. 2026 16.34
Če letos ne vzpostavimo neke zdrave desno-sredinske vlade, je po nas! Simpl ko pasulj! Resi nas samo koalicija SDS, SNS, NSI, FOKUS, LOGAR in to je to, vse kar ni to, je golobizem naprej. Se pravi če zmagajo levi bo: se vec korupcije, se vec kriminala, se vec nevarnih ilegalcev, se vec lgbtja in podobnih škodljivih stvari, za katere Slovenci definitivno NISMO volili in ne potrebujemo tega.
LeviTUMOR
07. 03. 2026 16.33
Bolj jih gledam, boljša se mi opcija SDS, NSI, FOKUS, LOGAR! Če bomo pametni, bomo dobili najboljšo možno ekipo, ki jo mamo mounast izbrat v Sloveniji! Naj strupeni golobizem in vse gorje, ki nam ga je nesposobni perjadar iz svojo levosucno tolpo povzročil sluzi samo se kot vecni opomin, da se kej tazga ne ponovi NIKOLI VEC!! GREMO naprej v boljšo prihodnost brez levega fasizma!
2mt8
07. 03. 2026 15.49
Stevanović bo ključ za sestavo ponovne Golobove vlade ki ji bo iz ozadja dirigiral Janković. Slovenski levičarji in Srbi delajo za isto stvar.
LeviTUMOR
07. 03. 2026 16.29
👍👍👍
ISSN 15813711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 1615