Slovenija

Bi s pomočjo kamer na avtomobilih s cest lahko pregnali divjake?

Ljubljana, 26. 10. 2019 07.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
68

Na cestah nas spremlja vse več kamer. Ponekod, na primer v Rusiji, so takšne kamere že zelo razširjene, ker je promet tam zelo kaotičen, vozniki pa lahko v primeru prometne nesreče s posnetki tudi na sodišču dokažejo svojo nedolžnost. Pri nas uporaba takšnih kamer ni posebej določena, ni pa prepovedana. Prepovedana je le objava posnetkov, če je na njih mogoče ugotoviti identiteto posnetega.

KOMENTARJI (68)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Klotilda H
26. 10. 2019 16.59
-3
PRIORITETA BI MORALA BITI VARNOST!!! če bi pogosto kontrolirali in ostreje sankcionirali tiste, ki gredo čez 130 km/h, bi bilo mrtvih vsaj štirikrat manj na AC. kot kažejo izračuni, pa bi bilo tudi 75 % manj nesreč, torej tudi manj zastojev.
brusilec
26. 10. 2019 18.39
+1
to statistiko si ti povlekel nekje iz,.. kje ze ? jajcamo se po ac zaradi tistih ki varcujejo in vozijo 110, hkrati se pa se pogovarjajo z sopotnikom, ali pa celo po telefonu, seveda z telefonom na usesu. seveda vse na levem pasu.
Periot222
26. 10. 2019 14.42
+16
Kdaj boste pa nevarne pocasneze pregnali s cest?
Apostol1
26. 10. 2019 12.59
+6
" Prepovedana je le objava posnetkov, če je na njih mogoče ugotoviti identiteto posnetega". Tale stavek običajno pove , da sodišču lopov ni prav nič kriv , ker si ga snemal na domačem dvorišču brez njegove vednosti in odkril njegovo identiteto in kot kaže je to samo pri nas, ker recimo imam v avto kamero in nekdo grobo krši prometna pravila in hkrati spravlja v nevarnost druge. Moja kamera v avtu ga posname z registrsko številko vred , toda to je že vdor v zasebnost in jaz pravim temu , oprostite izrazu neprimerljiv idiotizem . Se opravičujem za izraz ampak drugačnega izraza za to kar se dogaja v Sloveniji jaz ne poznam.
User792410
26. 10. 2019 10.51
+1
Neupravičeno slikovno snemanje 149. člen (uradno prečiščeno besedilo) / (1) Kdor neupravičeno slikovno snema ali naredi slikovni posnetek drugega ali njegovih prostorov brez njegove privolitve in pri tem občutno poseže v njegovo zasebnost, ali kdor takšno snemanje neposredno prenaša tretji osebi ali ji takšen posnetek prikazuje ali ji kako drugače omogoči, da se z njim neposredno seznani, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta./ (2) Če stori dejanje iz prejšnjega odstavka uradna oseba z zlorabo uradnega položaja ali uradnih pravic ali poskusi to storiti, se kaznuje z zaporom od treh mesecev do petih let./ (3) Pregon za dejanje iz prvega odstavka tega člena se začne na predlog./ Dragi moji, da bi možno kaj takega kar je nakazano v prispevku bi bilo prej potrebno temeljito spremeniti Zakone, ki se nanašajo na človeške pravice, Da pa bi se ti zakoni sploh lahko spreminjali, bi bilo prej potrebno spremeniti še Ustavo! Predvidevam, da so za tem prispevkom skrite želje zavarovalnic, prometne policije in posameznih uradnikov povezanih z problematiko, da jim tovrstno zbiranje obremenilnih dokazov bistveno olajšalo delo, pri tem pa pozabljajo, da bi bilo tudi na drugih področjih marsikatero delo olajšano, če ga nebi uokvirjali Zakoni! Zakoni pa so zato, da vsak ne dela kakor mu paše oz. v tem primeru kakor mu je lažje!
oježeš
26. 10. 2019 18.22
+5
Kar pomeni, okradejo te zakonito tudi doma, lahko ti vzamejo življenje, posnetka morilca ali tatu pa ne sme nihče javno objaviti. Krasna spodbuda za kriminal. A poslanci sploh vedo kaj sprejemajo, ali so prepričani, da zaradi teh sprejetih zakonov, njim ne bodo okradli? Sam imam Garmina, ki ima vgrajeno kamero. Do zdaj mi je enkrat potrdil, da sem peljal resnično 10 km prehitro in dobil kazen. Se ne pritožujem, sem plačal. A če mi bo pa kdo vlomil v stanovanje in ga bom posnel pač z drugo kamero, pa to ne bo veljalo nič in bo imel lopov več pravic kot sam, ki sem bil okraden. Pa dajte razpustiti parlament, saj se tako samo kregajo med seboj in sprejemajo neživljenjske zakone, ki ne pijejo vode, kaj šele, da bi delovali v korist poštenih ljudi.
Uporabnik1375217
26. 10. 2019 10.29
-8
Kaj pa ce bi naredili tropasovnice, da bi se lahmo divjalo?
oježeš
26. 10. 2019 18.29
+5
Ni treba nič divjad. Vsi naj le vozijo kolikor je omejitev pa bo čisto v redu. Tako pa v glavnem cincajo z 10 km ali še več manjšo hitrostjo in delajo nepotrebne kolone. Pa če nekdo vozi krepko pod dovoljeno hitrostjo, se ga tam, kjer je varno in dovoljeno prehiti, ne pa da se za takim voznikom nabira kolona, ki jo potem res ne moreš prehitevati. Dajte nekaj življenja od sebe za volanom. Ne tolčt po tipkah mobilnika, ne zijat okoli, ali mahati z rokami po luftu, ko se pogovarjate s sovoznikom, ampak se zberite na vožnjo in na omejitve. Če je omejitev 70 km, se pelje med 65 in 70, ne pa 50 km/h. Za nekatere sploh nisem prepričan, ali želijo voziti avto, ali sedijo z mislimi v bifeju in razpravljajo z drugimi, cesta jim je pa zadnji pomen.
S.O.S 1
26. 10. 2019 10.27
+7
Seveda bi pomagalo! Ne vem zakaj vprašanje, če se bo to zgodilo tako ali tako. Vse , ki s svojo vožnjo ogrožajo druge ljudi v prometu bi bilo potrebno kaznovati trajno!!!
fafajonka
26. 10. 2019 10.13
-8
Vsa mladina, .....ki se ta trenutek ne drogira......je na tem portalu...... :-)))
fafajonka
26. 10. 2019 10.15
+6
Petur
26. 10. 2019 10.12
+2
Popolnoma se strinjam,da bodosicer preverjeni posnetki takoj brezpogojno sprejeti kot dokazila brez odvetniskih llumparij.mnogi se bodo do krvi po betici spraskali.kdor bo pogresil pomotoma je predrznost in nesramnost ter nasilnost mora biti zbrcana iz prometa.,p
wonn
26. 10. 2019 10.08
-1
po obvoznici čez Maribor ,dovoljeno 80 vozijo140...
Periot222
26. 10. 2019 09.47
+24
Vsak ni za voznika!!!!!
Periot222
26. 10. 2019 09.45
+34
A polzi so pa za vas najbolj varni vozniki ki ovirajo promet ker vozijo krepko pod omejitvijo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oježeš
26. 10. 2019 18.32
+3
Za take je javni prevoz. Tam lahko sanja in debatira z drugimi, na cesti za volanom, se tega ne da.
Rde?iAlarm
26. 10. 2019 09.38
+18
dash board kamero za 50€ imam montirano pa ne zaradi drugih voznikov ampak predvsem zaradi kolesarjev in pešcev.......
scipio
26. 10. 2019 10.04
+4
Pametno. Jaz se teh izogibam v loku, ko sem za volanom. Pa tudi kamero imam na šipi. Tehnika ljudstvu in za ljudstvo, uporabljajmo jo. Tudi električne žarnice so naši pradedi nekoč osvojili kot povsem normalno stvar, ki je nadomestila smrdeče petrolejke. To je bilo v času, ko v Sloveniji ni bilo niti 100 avtomobilov, mogoče jih ni bilo 50. Kitajske kamere v Beogradu da vam gredo v nos? Kitajci vedo, kako urediti neprilagojence in brezvestneže. Pri njih bi večja toleranca anarhizma v prometu in v družbi nasploh vodila v kaos, tako pa namesto pijančevanja in divjanja po cestah raje izdelujejo razno robo zase in za nas ostale po svetu in pri tem tudi kaj zaslužijo. Prepričan sem, da ne bo pet let, ko bodo vsi najbolj običajni avti imeli prednje in zadnje kamere vgrajene serijsko in vključene po defaultu med vožnjo, pa tudi GPS-kontrolirane hitrostne chipe bodo kmalu imeli vsi, kontrolirane ob registraciji enako kot so danes kontrolirane zavore ali izpusti in ti avto v naselju pač ne bo peljal več kot 50km/, po AC pa ne več kot 130 km/h, pritiskal ti ali ne pritiskal. Število mrtvih in ranjenih na slovenskih cestahzato sicer ne bo 0/0, bo pa veliko nižje od sedanjega.
Klotilda H
26. 10. 2019 09.24
-14
PRIORITETA BI MORALA BITI VARNOST!!! če bi pogosto kontrolirali in ostreje sankcionirali tiste, ki gredo čez 130 km/h, bi bilo mrtvih vsaj štirikrat manj na AC. kot kažejo izračuni, pa bi bilo tudi 75 % manj nesreč, torej tudi manj zastojev.
bmwfanatik
26. 10. 2019 09.32
+23
Po tvoje je potem v Nemciji vsak teden na tone mrtvih?
Popeye
26. 10. 2019 09.32
+16
Nimaš pojma! Najbolje, da se vozimo 30 km/h po ac pa bo.
janezov uč
26. 10. 2019 09.34
+16
Brakedirt
26. 10. 2019 10.11
+4
oježeš
26. 10. 2019 18.41
+1
poskočna, se niti ne strinjam s teboj. Ni problem hitrost, problem so ljudje, ki ne obvladajo vozila pri večji hitrosti, ki so prepričani, da je cesta samo za njih in se ne ozirajo na druge. Veliko jih je nesposobnih obvladati normalno vožnjo in ko nekdo divja, mu tak voznik zapre pot, divjak ne more ustaviti in poka. Enako je, ko nekateri prehitevajo, sploh ne pogledajo, če že mogoče njih kdo ne prehiteva ampak kar zapeljejo na prehitevalni pas in mora počiti. Hitrost niti ni tako problematična, kot je nesposobnost ljudi pri upravljanju avta in zavedanju, da je na cesti, kjer so tudi slabši vozniki. Potem pribijanje na zadek, namesto da bi imeli varnostno razdaljo. Kaj pa več kako bo odreagiral voznik pred teboj, ko bo videl oviro na cesti, ta, ki se mu je prilimal na zadek pa ne in ne pričakuje reakcije, ki jo bo naredil voznik pred njim. Sem pa prepričan, da bi morali tudi v avtošolah učiti poleg prometnih pravil, tudi življenje na cestah, zbrati skupek vzrokov nesreč in jih poudarjeno prikazati vozniškim kandidatom. Kajti ko nekdo dobi izpit v roke, kmalu pozabi kaj so ga v avtošoli učili, ker je tam veliko več poudarka na teoriji kot na življenjskih primerih s cest.
fafajonka
26. 10. 2019 09.19
-5
Samo lajnanje o prehitevalnem pasu, predvsem mladih voznikov,.....kaj drugih cest ni ???
emilzapata
26. 10. 2019 09.18
+13
to bi bila dobra stvar, obvezno kot npr. prva pomoč v avtu, potem pa kot v Rusiji poseben portal na netu za predvajanju divjakov, nasilnežev, nastrpnežev, itd.
fafajonka
26. 10. 2019 09.12
+14
Spet sami prometni strokovnjaki pri komentiranju o prometu,.....na testih o prometnih predpisih bi pa vsak tretji padel.
oježeš
26. 10. 2019 18.42
Če bi vsak tretji, še ne bi bilo tako hudo, kot je!
Paradox
26. 10. 2019 09.11
+29
Prvo poučiti slovence kako se vključiti na prehitevalni pas (POSPEŠIŠ, ne z 100km/h), kako voziti v krožnih (NE PO ZUNANJEM PASU VOZITI DO TRETJEGA IZVOZA), kako se vključiti na obvoznice (NE Z 60KM/H AMPAK POSPEŠIŠ TISTIH 100M)
oježeš
26. 10. 2019 18.47
+1
Problem, ki ga marsikdo ne zna rešiti. Izvoz z AC ima v glavnem omejitev 40 km/h. Kar ni problem, če se zavedamo, da lahko nastane kolona in se s to hitrostjo v ovinku kamot ustaviš. Veliko voznikov se pa ne zaveda, da pa na uvozu na AC ni omejitve in drgne tistih 40 km/k, ko bi lahko pripeljal na priključevalni pas bistveno hitreje in, če ni možnosti zapeljati na AC lahko pot podaljša po odstavnem pasu toliko časa, da se varno vključi na vozni pas na AC. Seveda z zavedanjem, da pa je lahko na odstavnem pasu nekdo, ki se mu je pokvaril avto in mora pravilno ukrepati, da ne povzroči nesreče.
scipio
26. 10. 2019 09.07
+11
Sem jo kupil v Lidlu za mal dnar. Dešbord. Mi snema 5 ali 10 minutne cirkular posnetke, ima G- senzor, dobra resolucija. Če mi slučajno prileti divjak, pijanec ali kakšen drug majzer, bo posnet. Za vsak primer, da bo jasno, kdo kaj počne v tej slovenski cestni džungli.
Periot222
26. 10. 2019 09.47
-9
Bejz no v Lidlu si jo kupil tam je sama skart roba!
batman1972
26. 10. 2019 11.10
+0
Enmajstr
26. 10. 2019 08.59
+30
Moje mnenje je, da naj prekrškarje lovi policija, ne pa ljudje. Veliko jih ne zna vozit, potem druge krivijo kako vozijo.
brusilec
26. 10. 2019 18.43
ej majstr .. ti se nisi naletel na drugega voznika ki mu nebi privoscil policijske kontrole ? ne ? pol si pa najbrz taksen k ti vsi ostali to privoscijo..
hotchilipoper
26. 10. 2019 08.57
+26
Še par let,pa ne bo mogel nobeden divjat,ker bodo vsi stali.
oježeš
26. 10. 2019 18.48
In takrat bo vinjeta za osebni avto najmanj 250 EUR.