Slovenija

Bi z davki uredili stanje nepremičnin v Sloveniji?

Ljubljana, 17. 05. 2011 17.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Bi lahko z davkom na neurejenost hiše, kričečo barvo fasade, preveliko površino na stanovalca, črno gradnjo, nedokončano hišo uredili stanje nepremičnin? Večina starih hiš in stanovanj je tudi skoraj za polovico precenjena.

Bi lahko z davkom na neurejenost hiše, kričečo barvo fasade, preveliko površino na stanovalca, črno gradnjo, nedokončano hišo uredili stanje nepremičnin? Večina starih hiš in stanovanj je tudi skoraj za polovico precenjena.

  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (35)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
18. 05. 2011 12.21
JurijGrmMlajsi="Za urdetiev starih hiš in podbno, to še razumem, ampak KDO v bo nam govoril na kako veliki površinbi smemo živet?? Da bo zdaj nek pisun prihajal preverjat, a je dva li pet kvadratov preveč, ker sem samski?" Dobro vprašanje, ... je kak odgovor ...pameten.
User485741
18. 05. 2011 06.06
samo krast narodu to zna evropa
User719718
18. 05. 2011 01.25
Kot večina se strinjam da je neurejenost zadeva o kateri je treba poskrbet, ampak NE z davkom, preprosto naj plačajo kazne tisti čigar nepremičnina pride v takšno stanje, da je podrtija. Sam, da se ne bi zdaj en požrešen politik spmnil da določi za podrtijo vse kar ni malano najmanj dva leta nazaj....pri naših oslih se nikoli ne ve!
User719718
18. 05. 2011 01.21
VSE kar gre v hišo ali stanovanje je ŽE OBDAVČENO! Za urdetiev starih hiš in podbno, to še razumem, ampak KDO v bo nam govoril na kako veliki površinbi smemo živet?? Da bo zdaj nek pisun prihajal preverjat, a je dva li pet kvadratov preveč, ker sem samski? Raje naredite red pri tistih nepremičninah, ki so jih tajkuni prisvojili ali celo nezakoniti zgradili.
User661268
17. 05. 2011 23.40
To je vprašanje za župane, ki bodo živeli v glavnem od tega davka. Vsaka rešitev je v škodo lastnikov in ne bo prinesla bajnih novcev zapravljivim županom.
Ramzess
17. 05. 2011 22.55
"Bi lahko z davkom na neurejenost hiše, kričečo barvo fasade, preveliko površino na stanovalca, črno gradnjo, nedokončano hišo uredili stanje nepremičnin?" Brez komedij prosim, ...jaz pravim ne, ker lahko gre to v razne podrobnosti. Kaj jih briga kakšna je fasada, ... kolikšna površina je na stanovalca, ...otrok ne gre prikrajšat za prostor, ...nedokončano hišo je treba konkretno definirat, kar je sredi gradnje, NI nedokončano, to je treba ločiti. Skratka komedija, ...v tem kontekstu in stilu lahko gremo v nebulozne detajle, davek glede na velikost in število, itd. balkonov, ograje, ...pa barva in vrsta vrat oken, ali ima samo vhodna, glavna vrata, in ali tudi zadnja, stranska, ...temu ni konca. Davke za avto bi lahko definirali enako, velikost, barva avta, št. članov družine, ki se vozi z njim in ali ga vozi (šofira), imamo otroški sedež, ali jahač, ali oboje, ali nič, itd. Ustavite vlak, preden gre predaleč in iztiri. Iščejo načine, kako bi izsiljevali ljudi, ... da bi si zmanjšali davek, ...če verjamete v to.
Daniel Fras
17. 05. 2011 22.47
so to stari rdeči,ki se jim kolca po stari sivi kasarni(bloki).kdo bo obdavčil njhove vikende?verjamite zahodna evropa ne pozna takih hiš,kot imajo naši komunisti vikende.najlažje pisat pravila v javnih službah,da ne boste mislili da nič ne delajo(če lahko temu rečemo delo)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
donat323
17. 05. 2011 22.14
ma ni šans, da bom plačal bilokateri davek na hišo tej državi. Pritožba ne izvrši izvedbe, rad ga bi vidu junaka, da mi pride na dvorišče. Komej mm še za sprotno vzdrževanje. tajkunom in politikom in ostalim barabam naj poberejo. A bo treba kkšnga res mal po zdravju vprašat.
kasij
17. 05. 2011 22.10
Mogoče je za naše okolje malo prenapredna ideja, ampak v osnovi mi je ideja všeč. Ni bistvo v tem, da bi država spet nekaj pobrala, ampak v tem, da ljudi prisiliš, da delajo malo z glavo in tudi z rokami. Neokusneži bodo dvakrat premislili, ali bodo sosesko onesnažili z vijolično fasado in podobnimi barvami, tudi kričeče oranžna in rumena sta na meji dobrega okusa. Prav tako pa je prav težko gledati na pol razpadajoče hiše in zanemarjene vrtove. Pri nas pa so v socializmu gradili neke ogromne hiše brez vsakršne kvalitete in estetike in jih praviloma niti končali niso, sedaj po toliko letih pa so še bolj grozne. Po tem pa namesto, da bi dvignili kakovost in resno investirali pritegnejo eno odštekano barvo in mislijo, da so koga okoli prinesli, v resnici pa je še huje, saj nekakovost in pomanjkanje finosti še bolj butne v oči.
User205814
17. 05. 2011 22.01
Sicer pa Davek na neurejenost .... kako lepo se to slisi. Ampak kak bi naj to zgledalo? A mislite da bo drzava res sla v ilegalna romska naselja in tam kasirala davke za svinjarjio? Ne, bo rekla, da je prvo kot prvo to pac del njihove kulture, kot drugo pa davka ne more placati, saj zgradba ni uradno prijavljena. Vzelo se bo pa delavcu Pepetu, ki je celo zivljenje delal in igral po pravilih, sedaj pa kot vsak drugi nima denarja, da bi obnovil fasado. Predlagam davek na neurejenost pravne drzave. Bo drzava od politikov lahko bilijone pokasirala.
User205814
17. 05. 2011 21.57
limonca64, kaj pa če imam angleški vrt? Kako bo državni uslužbenec, ki je ponavadi bizgec s stricom in poznanstvi, vedel kje je razlika? :)
User205814
17. 05. 2011 21.56
Ne skrbite ... saj bo še dosti prostora ... ljudje (tisti sposobni in kvalificirani) se že ven selijo. Zdaj jih boste pregnali, potem boste tarnali, da v Sloveniji ni kadra, ki bi delal dodano vrednost in nato boste porabli gore denarja za vzpostavitev raznih uradov in odborov, kjer bodo paraziti ob mastnih placah in sejninah razpravljali o problemu bega možganov v tujino. Cheers, Greznica!
User453073
17. 05. 2011 21.55
Sem mislil, da sem jaz bulifefko, tale arhitekt pa me je prekosil. Po njegovem jem travo in dajem mleko, čeprav sem vol.
Audy
17. 05. 2011 21.55
Glede na standart je dobro, da imamo vsaj toliko urejene hiše in mesta. In še to samo po zaslugi socializma, zadnjih 20 let vse samo še stagnira. Razen trgovin. Teh imamo baje največ na prebivalca v EU. Bo treba trgovine predelat v stanovanjske objekte ali domove za ostarele.
limonca4
17. 05. 2011 21.53
Ja, pa kaj še, a na koncu pa bodo še davki na barvo ali kaj ... Mah, joj, no ... Samo kar se tiče neurejenosti, se pa strinjam, da bi moralo biti kaj strožje. Sem pač takšna, da ne maram zanikrnosti. In tudi ne moreš mirno gledati zanikrno hišo s poraščenim vrtom, v kateri mrgoli vse sorte gol.azni (od insektov pa do miši) ali pa ene dile kar tako na dvorišču, kjer bi lahko našli skrita raznorazna skrita domovanja podgan. Za to bi pa res moralo kaj ukrepati. In tu ne igra nobene vloge denar, ampak le pridne roke. Le kako bi se počutili, če bi videli kakšno podgano na svojem dvorišču ali pa na vrtu polno rdečih lazarjev iz sosedovega mega travnika. Kako pa imajo notri, me pa čisto nič ne briga, ker pač nič ne vpliva na okolico. Če nima denarja za okna, naj jih ima pač stara, če nima denarja za fasado, naj jo ima staro. Samo naj ima res urejeno okolico (pokošena trava, pometano dvorišče in podobno), ne pa zbirališče gol.azni, ki potem lezejo naokoli. In to je to.
User485741
17. 05. 2011 21.43
User643351
17. 05. 2011 21.38
sj men ni teško napisat stokrat komentar:)))))) sj itk slovenci mamo ful dobreplače ma zakon plače.... glede nato kok nam država trga dacvek dobr d mamo za kruh usaka nam čast ..... slovenija use primerja svoje z evropskimi plačami zakaj nebi usaj enkrt primerjala plače NETO pustte un bruto k itk seb država uzame... nevem zakaj skrivate komentarje ....če je res.... pa me tožte dons se itk loh usak usazga tož:)
letmeseeit
17. 05. 2011 21.32
Ta arhitek pa živi v slojem svetu, naj malo pogleda v realnost. Človek, kateri nima sredstev za nova okna, za dokončanje nepremičnine naj bi več plačeval davkov ? Zato, da bo na koncu prisiljen prodat nepremičnino, da bodo takšni ali drugačni preprodajali in služili na račun revežev.
pgdpgd
17. 05. 2011 21.29
Jaz sem pa mislila ,da je gradnja hiša poglavitnega pomena,zato,da imaš streho nad glavo.Očitno nekateri mislijo drugače in je bolj pomenbno,kako izgleda takoj po gradnji.Saj meni tud ni pročelje parlamenta všeč,njihovi stanovalci pa še manj...pa jih moram vseeno gledat,odškodnine mi ne bo pa nobeden dal.
koolL
17. 05. 2011 21.28
Z večino komentarjev se kr strinjam, je pa grozno pogledat propadajočo stavbo in teh ni malo v Sloveniji, poleg tega je recimo pri kakšni propadajoči hiši ene 5-6 ali celo več lastnikov, ki se ne morejo dogovoriti o prodaji. V takih primerih bi jaz osebno imela zakon, ne vem en določen rok, da se ti dediči oz. lastniki dogovorijo. V kolikor ne pride do dogovora, gre hiša v prodajo oz. če je že v tako slabem stanju, se samo poruši (samo moje mnenje). In zakaj je rečmo 90% hiš v sosednji Avstriji tako urejenih? Zato, ker je stroge zakone o davkih sprejela že pametna Marija Terezija, kjer so morali ljudje plačevati že v tistem času višje davke, če niso imeli urejene okolice in hiše, kar je seveda še danes vidno. V nekaterih vaseh (ne vem če to drži za celo Avstrijo) mora lastnik hiše, ki želi spremeniti fasado, povprašati o tem tudi druge stanovalce te vasi. Na Norveškem se ne sme recimo balkonov barvati v različnih odtenkih, mora biti celoten blok nekako skladen, danes pa ko vidiš v nekaterih mestih poplavo teh barv fasad, se ne sklada z ostalo okolico. Pa imam zelo rada barve in drugačnost, vendar v nekaterih mestih naredi čisto zgrešen efekt.