Slovenija

Bo Janša v petek ostal brez poslanskega mandata?

Ljubljana, 05. 08. 2014 19.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Člani pristojne parlamentarne komisije bodo o morebitnem odvzemu poslanskega mandata Janeza Janše odločali v petek. V Odboru 2014 pravijo, da bi odvzem pomenil prevaro volivcev, varuhinja človekovih pravic pa si želi, da bi vrhovno sodišče o Janševi pritožbi odločilo brez nepotrebnega odlašanja.

Janez Janša na ustanovni seji parlamenta.
Janez Janša na ustanovni seji parlamenta. FOTO: Damjan Žibert

Parlamentarna mandatno-volilna komisija (MVK) se bo v petek sestala na nujni seji, na kateri bo razpravljala o prenehanju poslanskega mandata. Razpravljali naj bi o mandatu predsednika SDS Janeza Janše, ki prestaja dvoletno zaporno kazen zaradi obsodbe v zadevi Patria. Novoizvoljeni poslanci so v petek potrdili svoje mandate, med njimi tudi mandat Janše, ki je bil tudi prisoten na ustanovni seji DZ. Z uprave za izvrševanje kazenskih sankcij so nato sporočili, da bo Janši omogočeno opravljanje delovnih obveznosti v DZ tudi v prihodnje.

V ZaAB naj bi si sicer prizadevali, da bi MVK o Janševem mandatu na izredni seji razpravljal že v petek. A so se dogovorili, da počakajo na pravo mnenje zakonodajno-pravne službe DZ. V ZaAB so danes pojasnili, da mnenja zakonodajno-pravne službe še nimajo, ga pa pričakujejo čim prej.

Varuhinja si želi, da bi sodišče odločilo brez nepotrebnega odlašanja

Sicer pa se je danes varuhinja Vlasta Nussdorfer sestala s predstavniki Odbora 2014, ki zahteva sprejetje takojšnje odločitve vrhovnega sodišča o prekinitvi zaporne kazni za Janeza Janšo. Dejala je, da pobude Janše sicer niso prejeli, na svoji spletni strani pa so objavili "željo, da se zadeve na vrhovnem sodišču rešijo brez nepotrebnega odlašanja".

Varuhuinja človekovih pravic Vlasta Nussdorfer.
Varuhuinja človekovih pravic Vlasta Nussdorfer. FOTO: Damjan Žibert

Varuhinja človekovih pravic je v izjavi po srečanju dejala, da varuh v skladu z zakonom o varuhu deluje na podlagi pobud posameznikov. Konkretne pobude predsednika SDS Janeza Janše, ki v zaporu na Dobu prestaja dveletno zaporno kazen zaradi obsodbe v zadevi Patria, da bi preverili postopek, pa niso dobili, je pojasnila.

Varuh lahko sicer po njenih besedah "deluje tudi na širšo tematiko, a v tem primeru mora iti za sistemske probleme". "A tudi v tem primeru mora dobiti soglasje prizadetega," je opozorila.

Željo varuha, da se zadeve na vrhovnem sodišču rešijo brez nepotrebnega odlašanja, pa so objavili na svoji spletni strani, ker gre "za zelo občutljivo zadevo in ker je bilo več pravnih mnenj, ki so sodbi Janši nasprotovala", je pojasnila.

Varuh se v kazenske postopke ne vmešava in ne odloča, ali je kdo kriv ali ne, lahko pa opozarja na to, ali zadeve tečejo brez nepotrebnega odlašanja ali ne, je dejala.

 

Vrhovno sodišče je na svoji spletni strani po njenih besedah zagotovilo, da bo imela zadeva prioriteto. "Upamo, da se bo zadeva kot taka tudi obravnavala," je dodala.

Primc: Odvzem bi pomenil prevaro Janševih volivcev

Predsednik odbora Damir Črnčec, ki je današnjo razpravo pri varuhu ocenil kot plodno, je bil tudi tokrat kritičen do vrhovnega sodišča. "Čeprav je zagotovilo, da bo zadevo v zvezi z Janšo obravnavalo prednostno, temu ni tako," je dejal. "Za odločitev o tem, ali se prekine zaporna kazen Janši, ni potrebno preštudirati 20.000 strani gradiva, temveč zgolj pogledati, ali ima zadeva znake kršitev človekovih pravic," je dejal. Vse to je po njegovih besedah več kot očitno razvidno med drugim iz ločenih mnenj treh ustavnih sodnikov. Izrazil je veselje, da so na sestanku ugotovili, da stanje v slovenskem pravosodje ni dobro. Omenil je ugotovitve iz poročila varuha za lani, po katerih je v 7,4 odstotka primerov, v katerih so se ljudje obrnili na varuha, prišlo do kršitev v postopkih.

Aleš Primc iz Odbora 2014 je še pred srečanjem z varuhinjo na novinarsko vprašanje glede morebitnega odvzema poslanskega mandata Janši dejal, da bi odvzem pomenil "veliko prevaro ne le Janeza Janše, ampak tudi volivk in volivcev, ki so ga volili".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (2331)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BanBrezVeze
09. 08. 2014 16.23
Ne morte talevi brez JJa ... morte star člank zbrskat, pa to ... to je bolezen ...
periskop
09. 08. 2014 16.36
Bolezen je podpirati nekoga,ki sploh ne ve niti tega kaj pomeni besedna zveza morala in etika. To pa je tisto zaradi cesar smo kjer smo.Potonili. To v tem casu,ko so informacije siroko dostopne vsakomur,ce ne doma pa vsaj v knjiznici. Ta bolezen je najmanj slepota ali sindrom zatiskanja oci.
aghr
25. 06. 2015 21.51
Jež, lustracijo si zaslužiš ti, saj ne veš, kaj praviš, cela politika, levi in desni, so nas spravili krepko nazaj.
periskop
09. 08. 2014 14.46
+0
Jansi je nedvomno uspelo dokazati,da ne ve kaj je morala in etika. To ni posledica neznanja ampak neizmerne pozresnosti po oblasti in moci.Na sreco se je njegov cas iztekel in prihajajo pocasi a sigurno na plano racuni za necednosti,ki jih je bilo ogromno. Zakaj ne preveri financna policija kako se financirajo trobila SDS, ker dvomim,da se financno pokrivajo z osnovno dejavnostjo in so dofinancirana. Sicer so pa tudi zalitev za vsakega,ki pozna pomen besede objektivnost.
tutimuti
08. 08. 2014 08.48
določeni ga častijo kot kakšnega narodnega heroja.če si pravnomočno obsojen ne moreš opravljat dela zunaj zapora.to je očitno možno samo v Sloveniji!!!
Lux Ferre
06. 08. 2014 23.27
-6
Če je mandatna volilna komisija odobrila, da oseba lahko kandidira na volitvah kljub zaporu in je ta oseba izviljena od ljudstva ne more MVK sedaj reči, da taka oseba ne more imeti poslanskega mandata. Drugače se je mandatna volilna komisija sama ustrelila v koleno in krši človekove pravice. Kdaj boste to zastopili? S tem, če je prav, da taka oseba sedi v parlamentu se pa jaz ne mislim ubadati. MVK ji je dovolila kandidirati, izvoljena je bila od ljudstava, vi se pa lahko po trepalnicah dričate, če jih še imate.... Če pa MVK vseeno reče da ne sme biti v parlamentu, pa upam da jih kdo prijavi protikorupcijski komisijo (sem pozabil oni so tudi njihovi)... Lep večer ;)
Lux Ferre
07. 08. 2014 00.08
-2
kar talajte minuse, so namenjeni MVK... se nisem jaz tega spomnil... itak nas pa tale politika vodi v propad ;) žal!!!
BULDOH
07. 08. 2014 07.54
+1
Nesmeš pričakovati plusov ker tu so večina primitivci....
belaroza
07. 08. 2014 12.14
+1
Repinclpatatis
06. 08. 2014 22.36
-9
Prej kot v ŠEST urami več kot 2235 je blogov, ** Bravo JANŠA zdaj 2390 blogov MC pa več kot 9 x manj ,******** je nesposoben ta vaš Kučan in njegovi kandidati, beda v državi se še stopnjuje, bravo !!!!!!!!!!!*********! Danes je zopet potrjeno, da so zagovorniki levice tudi zločinski zagovorniki, ***********kar nerodno, kaj . Kar se tiče, da sedi zapornik v parlamentu, je ravno tako čudno, da tisti, ki jim dejanja zločina nikoli ne bodo zastarala, živijo na račun revežev SLO naroda.
top01
06. 08. 2014 22.21
+8
Neverjetno,v kakšni državi živimo,ko lahko zapornik sedi v parlamentu in medtem še hujska ljudi. Če je to pravica svobodnega izražanja oz.svobode govora,potem ne čudi,da lahko vsak janšev privrženec pljuva po bivšem predsedniku in nasprotnikih Janše. Kako lahko nekdo med parlamentarno sejo kliče ljudi k uporu,poziva k ulici in omalovažuje stranko,ki je bila na volitvah zmagovalka.To lahko dela le psihično neuravnovešena oseba in njemu enaki ljudje!
prašekk
06. 08. 2014 20.48
+3
Še enega za lahko noč, potem pa res grem : Ko je astronavt Neil Armstrong kot prvi človek stopil na Luno, je izrekel znameniti stavek: "Majhen korak za človeka, velik za človeštvo". Sledilo je se nekaj drugih stavkov, večinoma je bila običajna komunikacija z ostalimi astronavti in s kontrolo poleta. Preden se je s površja Lune vrnil nazaj v Apollo, je izrekel tudi zanimiv stavek: "Srečno, gospod Gorsky!" . Mnogi ljudje pri NASI so menili, da se stavek navezuje na kakšnega sovjetskega kozmonavta. Poizvedovanja so pokazala, da noben Gorsky ni bil vključen v sovjetski ali ameriški vesoljski program. Še leta kasneje so mnogi spraševali Armstronga, kaj je takrat mislil s stavkom: "Srečno, gospod Gorsky!", a Armstrong se je vedno le nasmehnil. 5. julija 1995 je v Tampa Bayu na Floridi imel Armstrong intervju innovinar je spet privlekel na dan to staro uganko. Tokrat jo jeArmstrong končno pojasnil. Gospod Gorsky je malo pred tem umrl, zato se je Armstrong odločil, da razkrije skrivnost. Ko je bil še otrok, je v bližini doma večkrat igral s prijatelji baseball. Njegov prijatelj je nekoč močno odbil žogico, ki je poletela na vrt k sosedu, v bližino okna sosedove spalnice. Soseda sta bila gospod in gospa Gorsky. Armstrong se je odpravil po žogico. Ko se je približal oknu njune spalnice, je slišal gospo Gorsky, ki je kričala na moža: "Kaj hočeš? Da ti ga pofafam? Veš kdaj ti ga bom? Ko bo sosedov mulc hodil po Luni!"
iris39
06. 08. 2014 20.54
+1
Res je tudi to, da se je Armstrong, ko se je vrnil na Zemljo, obnašal "skrajno čudno". Dejansko se ni obnašal skrajno čudno, ampak mu je prostor odprl pogled. Kaj je videl....
prašekk
06. 08. 2014 20.37
-1
Vsem tovarišem in seveda tudi tovarišicam, želim lahko noč !
Repinclpatatis
06. 08. 2014 20.47
-4
nightfly 06.08.2014 15:51:20 4 anja123anja 06.08.2014 15:31:30 -5 2 7 Bedniki od podpete palčka se borijo , da bi bili vidni .**************pri skoraj 190 se ne bojim, da ne bi bil viden ..........tako za hec receno .! Vseeno pa mislim , da je bistvo med usesi . Po domace pamet , zdrava pamet . Ce vasa pamet pravi , da je treba kriminalce zagovarjati ,moja pamet pravi , da temu ne more biti tako , ker mi najvisji akt ene drzave daje prav .Amen . maliMurgl 06.08.2014 15:52:16 1 Aha. A zato zagovarjaš Zemljariča :) korintos2 06.08.2014 15:53:03 -1 4 5 Zemljarič je bil v isti firmi kot jj, samo jj so izključili zaradi *ranja! anja123anja 06.08.2014 15:54:24 -3 Ti zagovarjaš morilce, bodi tiho umori in genocid ne zastarajo . korintos2 06.08.2014 15:57:12 2 Nič ni on streljal, jj vprašaj sta bila skupaj v službi! prašekk 06.08.2014 16:03:16 0 Anja je zamešala izraz genocid z deratizacijo ! nightfly 06.08.2014 16:03:55 -1 genocid ??? kje .... prašekk 06.08.2014 16:04:51 2 night ..... Deratizacija ! maliMurgl 06.08.2014 16:08:03 -1 Vidiš da upaš ko si skrit :)
Repinclpatatis
06. 08. 2014 20.54
-4
Upam, da te pokličejo na odgovornost . srebrnibreg prašekk in podobni ste resni podporniki tistih katerih zločini nikoli ne zastarajo. Levica totej to polno podpira. glede na videno na teh blogih .
iris39
06. 08. 2014 21.01
+0
Anja. Kaj pa, če nas levica namenoma zaslepljuje, vodi v to "resnico", da ne bi videli dejanske, še mnogo bolj grozljive in neznosne resnice desnice?
iris39
06. 08. 2014 21.03
-1
puspan
06. 08. 2014 21.51
+0
prašekk
06. 08. 2014 20.24
+0
Naj nam še dolgo živi Milan Kučan !!!!!
iris39
06. 08. 2014 20.26
+0
Spoštovana Štefka Kučan. Vidiš, kako ti možakarji pozabljajo na nas?
prašekk
06. 08. 2014 20.28
-1
Naj mu še dolgo kuha žgance z veliko ocvirkov ! ( njegova najljubša jed) :-)))
iris39
06. 08. 2014 20.32
+0
"Milan.. ljubi moj... naj ti žganci z veliko ocvirki teknejo.... Ne vem pa sicer, če boš še vedno med prvimi rekorderju pešpoti med
iris39
06. 08. 2014 20.33
-1
prašekk
06. 08. 2014 20.33
-1
iris39
06. 08. 2014 20.36
+1
Nič he he. Piše v knjigi v koči na Snežniku. Celo se mi zdi, da je fotografija. Pozabla....
prašekk
06. 08. 2014 20.38
-1
Smejal sem se povezavi, nikakor ne dejstvu !
iris39
06. 08. 2014 20.42
+3
Povezavi, da je vrh Snežnika zelo izpostavljen zaradi reliefnosti močni močni močni burju, ki odpihne vsak minimalen jajc?
dule100
06. 08. 2014 20.51
-1
HOLIYDAI
06. 08. 2014 20.12
+1
KRIV JE .... amen !!!
HOLIYDAI
06. 08. 2014 20.16
+3
zdaj je pa na vrsti tov.Jankovič + vsi ostali,kateri imajo lopovske šape (pa naj bojo levi al pa desni ... me prav nč ne briga kakšne barve so)
prašekk
06. 08. 2014 20.21
-1
Jankovič se vsaj ne bo silil med pisce zakonov ! Ko bo enkrat na Dobu !!!
M_teorija
06. 08. 2014 20.06
+2
Zdaj pa pavza, da napolnim baterije, tako svoje kot mobija!
M_teorija
06. 08. 2014 19.58
+3
V ustavne člene je treba vpisat, da pravniki, ki si narobe razlagajo zakone morajo prevzeti odgovornost. Če to počne namerno, la espada itak pod KZ!?
iris39
06. 08. 2014 20.08
+4
Če se nenamerno zakone razlagajoč pravnik znajde na obravnavi pred sodnikom, ki - ja, vsekakor - zakone narobe razume, kmalu stvar pripelje do tega, da narobe razumevajoči pravniki - in sodniki in narod - hja, kaj pa drugega - pripeljejo v hram demokracije nekoga z lisičkami na rokah. Moram priznati, da mi je stvar res zakomplicirana.
M_teorija
06. 08. 2014 19.48
+4
Je enkrat na TV tanajmlajši od Čefurinov razlagal da so v zakonodajo vpete tudi vrednotein moralne norme! To pa ne gre glih z pravnimi razlagami, da nam lahko obsojenci pišejo zakone, ki odločajo o naših usodah!?
prašekk
06. 08. 2014 19.51
+4
Pravnomočno obsojeni kaznjenec nima v parlamentu kaj iskati ! Pika !!!!
M_teorija
06. 08. 2014 19.52
+1
iris39
06. 08. 2014 19.53
+3
Če je to on res razlagal, potem je res fural pravno opcijo. Kar pomeni, da ne bo prifural do Nietzscheja še najmanj tristo let. O Heglu ni slišal, ker je moral brati obligacijske bedarije o vpetosti moralnih vrednot v pravu.
iris39
06. 08. 2014 19.55
+1
Aja, sem pozabila dodati, ergo: Janša je moralno vrednostno čist ma še bulj kukr suza....
M_teorija
06. 08. 2014 19.59
+2
M_teorija
06. 08. 2014 20.02
+2
Ti pa že nekoliko dišiš po pravnih znanjih. Že tako intenzivno, da nekoliko zaudarja!?
iris39
06. 08. 2014 20.10
+2
A da je Čefurin intenzivno fural na TV samo zaradi imiđa in denarja? Ja ja, bo držalo.
prašekk
06. 08. 2014 19.42
+5
Upam da spet vrnejo pravosodje v Slovenijo !!! Kaznjenec pa nima kaj delati tam, kjer se sprejemajo zakoni !!!
Repinclpatatis
06. 08. 2014 20.08
-1
Zdaj pa da vidimo kdo si'? Tudi ti glede na tvojo izjavo izgini ! prašekk 06.08.2014 16:03:16 Anja je zamešala izraz genocid z deratizacijo !
prašekk
06. 08. 2014 20.19
+1
Ne vem, zakaj bi zato jaz izginil ? Saj si ti zamešala pojme !!!! Pa še povej mi, kdo ti je dal pravico da me pošiljaš proč ????
prašekk
06. 08. 2014 20.19
+4
iris39
06. 08. 2014 20.21
+2
Hm. Spet zagonetka. Virtualno pošiljanje proč, spoštovani prašeek, te lahko pošlje same nekam proč. V virtualnost. Ne vem, če se moja istospolna pripadnica strinja s tem.
iris39
06. 08. 2014 20.22
+5
prašekk
06. 08. 2014 20.23
+2
iris39
06. 08. 2014 20.28
+3
Živela mala gospa (Štefka (saj je tudi ona majhna, če je mož majhen)), a velik človek !!!!
prašekk
06. 08. 2014 20.31
+1
Oba pa sta velika človeka ! Za vsakim uspešnim moškim obvezno stoji tudi uspešna žena !
iris39
06. 08. 2014 20.34
+0
Ja če se že cel večer strinjam s tabo, ti moram zdaj oporekati: me ženske držimo tri (beri: štiri) vogale hiše.
prašekk
06. 08. 2014 20.35
-1
Se strinjam s tremi vogali , ampak kritično ugotavljam, da sem jaz govoril o enem možu :-)))
iris39
06. 08. 2014 20.39
-1
Se strinjam s štirimi vogali, ampak jaz sem govorila - zgolj, če ne verjameš, imaš vse zapisano - o eni ženi.....
M_teorija
06. 08. 2014 19.37
+2
Ce bi lahko obsojali na osnovi videza, bi bilo med pravnimi mnenji pravnikov manj nesoglasij!?
M_teorija
06. 08. 2014 19.14
+3
Čim prej morajo sprejeti ustavni zakon, kjer bo pisalo:"JJ ne sme biti kandidat na državnozborskih volitvah za funkcijo poslanca". Pa še v tem primeru bi si bili pravniki neenotni!?
iris39
06. 08. 2014 19.46
+1
Kralj je napisal v zakon: kralju se ne sme sekati glave. Če ne verjameš, poglej v knjigo Mladena Dolarja: Kralju odsekati glavo.
prašekk
06. 08. 2014 19.53
prašekk
06. 08. 2014 19.54
iris39
06. 08. 2014 20.00
+2
Ni bil Ludvik. XIV. Niti XVI. Umetniški avtor je zelo postmoderen. Ja, se ga najde tudi na spletu. Odtipkaj: SDS.
prašekk
06. 08. 2014 20.26
+1
Hvala za pojasnilo, ampak SDS NE bom vtipkal v iskalnik ! Morda neumno, ampak je proti mojim načelom !
iris39
06. 08. 2014 20.38
+1
Tudi jaz se v življenju čim bolj izogibam čistemu zlodeju.
iris39
06. 08. 2014 18.09
+3
nightfly: "A si kaj pila ? Proslava ob zmagi MB. To se v MB proslavlja. In draga moja, ne bodi tako klasično levičarska in ne laži.. Ob 22.20h sem že teral mačko na Lent" - "Tvoj zadnji post je okoli 22.40, zgoraj si napisal, da si ob 22.20 teral svojo mačko na Lent. Proslava je morala biti dolga, saj si že ob pol osmih to jutro začel pisarit poste. Zakaj lažeš?" - "In jaz vedno pišem na Note3. Je bolj praktično. In tudi sedaj med vožnjo z Dunaja " - "Ob 14.35 si napisal, da na poti, vožnji z Dunaja, pišeš na Note3. Torej, med vožnjo, z Dunaja, pišeš že 25 minut. Tudi ne vem od kje ti to, da sem levičarka. Napisal si tudi, da naj ne lažem. Da te spomnim, piševa o tebi, o tvojih včerajšnjih dogodkih, jaz te sprašujem, torej se ne morem lagati. Razen, če je zate vprašanje že laž." - "Draga moja, jaz sem vsak dan na poti MB-Dunaj. In zelo lepo znam tipkati med vožnjo. Verjami, nihče normalen ne bi podpiral levice, razen levičarjev. In ker jih podpiraš, verjetno nisi v SDS. Tudi jaz nisem. So premili zame." - "maliMurgel. Kdaj sem napisala, da podpiram levičarje? Datum, ura? Da te spomnim, tebe loviva na laži, ne mene. In "draga moja" mi šepeče moj mož, torej, nisem tvoja. Draga. Že 40 minut pišeš, med vožnjo, med MB in Dunajem. Tvoje delo mora biti intelektualno zelo naporno. Nisi mi podal točnih dejstev glede včerajšnje proslave. Ergo, pomisli, da te lovim na lažeh, zgolj tvojih, napisanih. Med drugim opažam tvojo konceptualno sposobnost, skozi vso zmožno substancialno sintakso, da deliš Slovence med Slovence in narod. Zakaj lažeš? " - "Samo za drago iris39 Oprosti, ti si bolana. Vsaj 11x sem ti napisal, da smo šli proslavljat zmago NK MB. Imaš kokice v glavi ? Na kakšni laži si ti koga ujela. Kako pa veš, kdaj kdo tu piše resnico? Strezni se." - - - - Eno je čista izmišljija, ki ima seveda svojo resnico, izmišljeno resnico. Drugo je pa realna resnica, ki jo skušamo napisati, ta naj bi se najbolj opirala na zunanjo, objektivno resnico. Kakšne vrste mentalni plačanec je ta maliMurgel? Precejšen. Pa ne pravim, da je plačan z denarjem. Sociološke in psihoanalitične študije lepo prikažejo kako na človeka, njegovo nezavedno, deluje agitatorstvo. Po eni strani se tak subjekt enostavno čuti izjemnega, poklicanega, vzvišenega, da "svoje" ideje širi naprej. Kjer mu umanjka idej idejnosti, si postreže z najbolj razširjeno in poceni retoriko: kletvicami. Kletvice: žalitve, psovke, preklinjanje. Kletvica se zgodi, ko med "notranjim, psihičnim mnenjem" in zunanjo družbeno realnostjo pride do hipnega kratkega stika, zdrsa, nestrinjanjem. Kletvica hipoma popravi ravnotežje. Da ne bom predolga: kakšne vsevrstne kletvice bi bil sposoben subjekt tipa maliMurgel, ki bi jih namenil nekomu, če bi ta, toliko časa, zjutraj, "med delom - vožnjo", popoldne, pozno zvečer, namenil svoj čas pisanju na portal? Verjetno bi bil tisočkratni plačanec iz Murgel, in vse besedne žaljivke, ki se kot bumerang vrnejo svojemu naslovniku.
bertoolin
06. 08. 2014 18.14
+1
prašekk
06. 08. 2014 18.14
+2
iris ..... Sem ti rekel, da se ne izplača ! Sicer si ga pa čisto pravilno opisala !!!!!
iris39
06. 08. 2014 18.22
+0
srebrnibreg
06. 08. 2014 18.38
+5
Kdo spet ponareja tuje nicke in avatarje? Ti janšisti so pa res podn od podna.
iris39
06. 08. 2014 19.14
+2
Vsak ponaredek ima svoj namen. Sčasoma se razkrije. Več različnih opcij pogleda na eno stvar naredi nje plastičnost skoraj naravnost fantastično. Kakor poudarjam, eno je biti kriv pred zakonom. Če po črki zakona nisi kriv, pač nisi kriv. Če zakon kakšnih dejanj ne obravnava kot kazniva, si - po zakonu - nedolžen. Še manj kot nedolžen: dejanje je brezpredmetno. Opran vsakršnje morebitne krivde. Lahko počneš večje družbeno zlo, če zakon tega ne opredeljuje kot kaznivo dejanje, si "čist". Če pa, in to je ta moja glavna poanta, izbrišeš celotno kazensko zakonodajo, ostanejo, postanejo, nastanejo vsa dejanja izven zakona (ker le tega ni). Ostane pogled, neobremenjen z floskulo, bolje rečeno fantazmo zakona. Vsa realnost se zvede na dejstvo. In čisto vsi, ki pišemo o Janši, vsi pravniki, okrajni okrožni višji vrhovni ustavni evropski sodniki, smo primorani gledati skozi zakonodajno fantazmo, ker nam le ta "dovoljuje", da nekoga označimo za nedolžnega, krivega. Možnost in zmožnost označbe krivega gre torej preko edinega možnega kategoričnega polja zakonodaje. "Trapasta" zakonodaja je torej tista, ki lahko nekoga opere te zakonske krivde. Kar pa ne pomeni, da Janša vsega očitanega že od leta '88 ni počel. Če sem razumljiv, je v redu, če ne, pa še bolje.
burek200
06. 08. 2014 17.40
+4
Nekako začenjam dojemati strukturo slovenskega volilnega telesa ! Nogometni navijači so v večini...potem so tisti rdeči (ki pač mislijo ,da to so..čeprav je Marksizem nekaj čisto drugega kot Kučan in Tito)..potem so pa tu še "ta beli" , ki so prepričani, da so se v drugi svetovni vojni borili za Slovenijo..ob enem pa so njihovi predniki paradirali po Ljubljani in Slovenji z prvaki takratne nemške SS !.........Čisto iskreno...če se ne bomo zresnili, nas čaka samo še propad ! K našemu propadu, pa bo "balkan" z veseljem "prilil olja na ogenj" ! Mar res hočemo to ?
burek200
06. 08. 2014 17.56
+1
Glede zgodovine sledim dejstvom..tako da mi je čisto jasno kdo je bil na "pravi strani"...želim si samo, da bi to končno preboleli in da to ne bi bil več predmet delitve in onemogočanja napredka (kar nekaterim , iz meni neznanih razlogov) še vedno ustreza !
NiNicka11
06. 08. 2014 17.29
Let me out! :))))
bertoolin
06. 08. 2014 17.27
-3
Smrt fasizmu in komunizmu! Zivela Slovenija!
VolkBrenin
06. 08. 2014 17.32
+6
bertoolin
06. 08. 2014 17.38
-1
Zivela Slovenija brez obremenjencev s starimi zavojevalskimi rezimi!
Netajkun
06. 08. 2014 17.56
+2
. . . . mi smo more krvi prolili za bratstvo i jedinstvo naših naroda i nečemo nikome dozvoliti da nam dira ili da nam ruje iznutra , da se ruši to bratstvo . . . .
bertoolin
06. 08. 2014 17.57
-1
Predvsem na domoljubju,ki pa jasno pesa,saj je vec kot ocitno,da se se vedno veliko ljudi naslanja na case,ko nismo bili svobodni..
KopulacijskiO
06. 08. 2014 20.19
bertolin, domoljub ni tisti, ki pijan s flašo šnopsa v žepu med poslušanjem Golice v Planici maha s slovensko zastavo ampak tisti, ki je za domovino pripravjen kaj narediti! Plačati davke, recimo, spoštovari zakone in zakonodajo, ... Janša pač ni te vrste domoljub!