Slovenija

Virant: Odnos SDS do Brejca ocenjujem kot nerazumljiv in neetičen

Ljubljana, 17. 05. 2012 09.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Iz SDS je izstopil dolgoletni član Miha Brejc. Iz stranke so sporočili, da se je Brejc za izstop odločil že avgusta 2011, ko je nagovarjal člana občinskega vodstva SDS za kandidaturo na listi takrat še skrivnostne nove stranke.

Gregor Virant
Gregor Virant FOTO: Aljoša Kravanja
Iz Slovenske demokratske stranke (SDS) je izstopil dolgoletni pomembni član Miha Brejc. Za 24ur.com je Brejc, ki je bil minister v Bajukovi vladi, tri mandate podpredsednik stranke, poslanec v slovenskem in Evropskem parlamentu, potrdil poročanje Večera, da se je za izstop odločil, ker v stranki ni bilo ustreznega odnosa do lastnih pravil.

"Ko sem videl, da moja opozorila ne zaležejo, mi ni preostalo drugega, kot da s svojim izstopom iz stranke opozorim, da tako ravnanje ni v redu," je pojasnil Brejc, ki se je v zadnjem času umaknil iz vrha stranke, ostal pa je član izvršilnega odbora SDS in strankin občinski svetnik v Domžalah.

V odnosu med predsednikom stranke Janezom Janšo in Brejcem je "zaškripalo" po Virantovi najavi, da ustanavlja novo stranko. Ker je Virant Brejčev zet, je 10. oktobra lani med prvimi izvedel za projekt. Ko so se govorice hitro razširile, je tudi Janši jasno povedal, da z ustanavljanjem stranke nima ničesar.

Kot je Brejc povedal januarja v intervjuju za Delo, je Janša še isti dan hladno odšel mimo njega, kar se je zgodilo prvič v sedemnajstih letih. Od takrat ni več dobival vabil na izvršilni odbor in za svet stranke. "Od takrat nisem imel z Janšo nobenega stika," je še povedal Brejc, ki je predsedniku stranke in članom izvršilnega odbora poslal izjavo, da zaradi njihovega kršenja pravil izstopa iz izvršilnega odbora. Nekaj dni je počakal, ker pa se ni nič zgodilo, se je odločil, da izstopi tudi iz stranke. Brejc sicer poudarja, da je izstop tako kot vstop v stranko osebna zadeva in da stranki še vedno želi vse najboljše.

"Izstopil že avgusta 2011"

"Miha Brejc se je za izstop iz SDS dejansko očitno odločil že avgusta 2011, ko je nagovarjal člana občinskega vodstva SDS za kandidaturo na listi takrat še skrivnostne nove stranke, o kateri v SDS nismo vedeli ničesar," so sporočili iz omenjene stranke. Kot so še zapisali v sporočilu za medije, so bili dogodki, ki so sledili, in njegov formalni izstop iz stranke logična posledica njegovega ravnanja.

Kot so še navedli, so se morali s to potezo spopasti v najbolj občutljivem, predvolilnem času. Zagotovili pa so, da se danes s tem ne ukvarjajo več in ne gojijo nobenih zamer. "Zdi se nam povsem normalno, da se nekdo tudi formalno priključi tisti stranki, za katero je nabiral kandidate za volitve in v kateri so tudi vsi njegovi najožji družinski člani," so zaključili.

Miha Brejc
Miha Brejc FOTO: POP TV

"Odnos je nerazumljiv, neetičen in nesprejemljiv"

Predsednik državnega zbora in stranke Državljanska lista Gregor Virant pa je sporočil, da je izstop Brejca njegova osebna odločitev in ga ne bo komentiral. Poudaril pa je, da Brejc pri ustanavljanju Državljanske liste ni sodeloval in da se je po volitvah zavzemal za sklenitev koalicije med SDS in Državljansko listo. "Odnos njegove bivše stranke SDS do njega po oktobru 2011 ocenjujem kot nerazumljiv, neetičen in po človeški plati nesprejemljiv," je še sporočil.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (588)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User431911
18. 05. 2012 13.04
+0
Mar ni gospod Brejc želel izstopiti iz stranke že avgusta 2011 po tem, ko naj bi nagovarjal člana občinskega vodstva SDS za kandidaturo na listi ,takrat še skrivnostne, nove strančice prestopnikov!!??? Kako bi pa vi reagirali,če bi vam nekdo po toooliko letih skupnega sodelovanja in zaupanja rovaril za hrbtom!!???
nefretete
18. 05. 2012 15.08
-1
User431911
18. 05. 2012 15.12
Nak!! Po čem pa to sklepaš?? Ammm...Ti imaš težave še s popolnoma tujimi ljudmi na netu!!
tilus@email.si
18. 05. 2012 12.29
+1
Gospod Virant naj raje komentira svojo stranko. Menim, da je nespodobno komentirati dogajanja in posameznike koalicijske stranke. Raje se potrudite, da bpste imeli trdno koalicijo saj boste le na ta način naredili nekaj dobrega za državo." Brzoplete" izjave pa nikdar in nikomur ne koristijo.
Jaka Planinc
18. 05. 2012 09.16
-1
Dobro je ,da v stranki vlada red in disciplina kot vsepovsod,drugače je KAOS IN ANARHIJA. V SD,Pahor nima moči in NI DISCIPLINE ZATO JE TUDI PROPADLA,ZGUBILA VOLITVE,KER SO MINISTRI IN ČLANI DELALI PAČ PO SVOJE,KAKOR JE KOMU PASALO. Mora biti močna osebnost da obvladuje razmere v stranki,drugače je ANARHIJA,NEDISCIPLINA. POSLEDICE VSEH ODLOČITEV BODO PAČ NOSILI SAMI V SDS.
resslovenka
18. 05. 2012 10.00
+0
Kolikor slišim imajo tudi v SDS g. JJ nekateri že zadosti, samo zoperstavit se njegovim zapriseženim članom ne upajo. Vsak ki misli drugače, bi bil takoj izoliran in iz stranke izločen. Če to ni avtokratsko vodenje, pa nič nočem. Se pa strinjam, da so g.Pahorja kar njegovi peljali žejnega čez vodo. No ja, saj bo čas pokazal svoje. Vedno je in bo.
br.0001s
18. 05. 2012 08.01
+0
24 ur je glih tak kot virant za pobruhat. Še enkrat,zakaj že mamo politike ki so nas v 20 letih spufali do konca. zarad nacionalnega interesa?
Franc Mihi? 1
18. 05. 2012 07.59
+1
SDS zopet nerazumljivo reagira.
User286450
18. 05. 2012 07.42
-1
majda božnar pravi, da ne gre na volitve, dokler bodo obstajale stranke! strah pred opredelitvijo?? kakšne volitve pa naj bi bile brez strank? kaj naj bi izbirali?
Tonček Balonček
18. 05. 2012 08.17
+4
Ljudi verjetno! Tako pa izbiramo sezname, ki jih sestavijo šefi strank! Zato na predsedniških volitvah, kjer nastopajo posamezniki, vedno zmagajo levaki!
User482711
18. 05. 2012 00.46
+2
Na pobudo premierja Janeza Janše so se sešli predsedniki parlamentarnih strank. Temi sestanka bosta zapis fiskalnega pravila v ustavo in sprememba referendumske zakonodaje. Ob tem je Pahor dejal: "Ljudje niso zadovoljni s standardom, niso zadovoljni, da se jim ta še niža. Nekdo jim vliva lažno upanje, da so možne drugačne rešitve. Jaz nisem med njimi in sem zato danes politično kaznovan, ker poskušam ohraniti trezno presojo," je dejal Pahor. So ljudje, ki zaradi hudih stisk nimajo nič drugega kot to lažno upanje in se ga oprijemajo. S tem moramo računati. Ne bom presenečen, če se bo kljub zavezam sindikatov na koncu zbralo dovolj podpisov za referendum. "Od Slovenije do Grčije res ni tako zelo dolga pot. Pamet v roke, še je čas", je opozoril Pahor.
Darko32
18. 05. 2012 07.25
+2
Mi že gremo po poti GRČIJE, vendar z to razliko, da se nam ob poti postavljajo veliki grmi, da ne vidimo levo in desno. NA koncu poti pa so že vidni obrisi GRČIJE.
resslovenka
18. 05. 2012 10.06
+1
hanoveranec Danes si me pa presenetil. Pozitivno. Lepo si napisal in predvsem realno. Se bomo morali spoprijeti z razmerami. Že, že toda vsi, brez razlike. Na žalost se med nami, ki dojemamo realno stvarnost najdejo prav v političnih vrhovih tudi taki, ki kar štrlijo ven in ki smatrajo, da jim je dovoljeno vse. Zaradi tega tak odpor javnosti.
Buena Vita
17. 05. 2012 23.30
-2
NO,PA VOLITE PINGVINE,
User671738
17. 05. 2012 21.24
+15
Aja, a je še kdo opazil, da so strojani postali spet popularni v JJ mandatu..
Tonček Balonček
17. 05. 2012 22.04
+4
Pa tisto včerajšnje domobransko slavje so tudi ignorirali!
User671738
17. 05. 2012 21.23
+7
Jaz še vedno mislim, da je vse to le igra, ki se imenuje Preusmerimo pozornost :)
homer2
17. 05. 2012 20.57
+6
SREČO MA,DA GA NISO PO KRATKEM POSTOPKU
Tonček Balonček
17. 05. 2012 20.30
+8
P< koga naj bi zanimali ti znotarpartijski in familirani odnosi, lepo vas prosim, vsi ti trije so totalni moralni izprijenci, zakaj moralo trpeti, pri vsej formalni demokraciji, ko s(m)o proslavljali včetraj, te tipe? A to je donesek ljudske oblasti? Virant, Brejc in Janša? To je katastrofa!!! Kaj bo s to SDS, če bo Janša moral v zapor, a v tej stranki dejansko vse sloni na temu Majerju, z njim stranka stoji ali pade! Ali s esploh zasedaj, da te vseobsegajoče stranke prej ali slej vzame hudič? Tako je bilo s Krščanjko demoracijo v Italiji, LDS in Čebelarjevimi kristjani (ON JE ITAK SPECIALIST ZA ZDRAHE!!), HDZ-jem na Hrvaškem itd. SDS je popolnoma brez zveze, Janpša obvlada od A do Ž. kKo bo šel v zapor, bo vsega konec!¨Ali res ta desnica ne premore kadrov, ki ne bi bii bivši zagrizeni komunisti? Meni se zdi namreč smešno, da somobrance vodijo Kumrovčani! Bilo bi me sram! Desnica naj enkrat dokonno popuca s temi komunisti in začne na svoje!!
Tonček Balonček
17. 05. 2012 20.31
+5
M_teorija
17. 05. 2012 20.10
+7
Kokoši, ki nosi zlata jajca kar v kovčkih je pa res nerazumljivo, da se ji odpoveš!?
User640983
17. 05. 2012 20.54
+2
Tonček Balonček
17. 05. 2012 21.36
+3
Pezdir je vse zaupal Gorenaku! Zdaj pa delajo, prisluhi in to! Počakajmo, upajmo....
M_teorija
17. 05. 2012 20.08
+1
Le kaj čaka Pahor! Zakaj ne ignorira svojih sedem poslancev, ki ne podpirajo vpisa fiskalnega zlatega!?
M_teorija
17. 05. 2012 20.05
+6
~...Odnos njegove bivše stranke SDS do njega po oktobru 2011 ocenjujem kot nerazumljiv, neetičen in po človeški plati nesprejemljiv~ Gregor al gre za JJ-ja! Torej je odnos povsem logičen, razumljiv! Še dobro, da ni omenjeno, da je odnos do Brejca presenečenje!?
User811832
17. 05. 2012 20.38
+2
Ma Brejc še srečo da ga niso " izbacili iz partije " !!!
Piranez
17. 05. 2012 20.59
+5
Gregcu SDS ni bil všeč pred volitvami ("dobro smo sodelovali, a se v marsičem ne strinjamo" ali nekaj podobnega), niti takoj po volitvah ("ne bomo jih dovolili imeti notranjega in pravosodnega ministrstva") niti mu ni všeč sedaj, sodeč po izjavah... Zakaj pa potem sodeluje z njimi!? In to vedno in izključno z njimi...?!
homer2
17. 05. 2012 21.13
+3
Vidim,da še naprej nasedaš previrantu ni bilo enkrat dovolj?vse nas je žejne čez vodo peljal,pa spet bi nas rad
M_teorija
17. 05. 2012 19.58
+8
~Virant: Odnos SDS do Brejca ocenjujem kot nerazumljiv in neetičen~ A gre za isti nož pri zabijanju v hrbet!?
User437104
17. 05. 2012 21.29
+3
Tudi meni se zdi, da je bilo enako pritajeno morilsko orožje uporabljeno že na zadnjih volitvah oziroma takoj po njih.
homer2
17. 05. 2012 19.49
+20
se že dogaja kar je bilo pričakovati;že izdaja svoje!!! tipično belo tipično JJ
walter2
17. 05. 2012 19.48
+0
In kaj je Miha Brejc,da bi se Slovenija morala ukvarjati s tem.
Domen Dolenc 1
17. 05. 2012 20.21
+6
z bele stranke, zato. beli so vedno bolj pomembni, samo se vidi, da jabolko ne pade daleč od drevesa. zgodba se ponavlja...
Katja10
17. 05. 2012 19.26
+2
Temni, samotni rob sveta na oljkovi obali, uteha mračnega duha in gonjenih živali, zavetni beg iz budnosti na tihe jase niča, šotor za dolge trudnosti in jedke rane biča, težavno padanje na dno, v nevidnost in pozabo, zateglo tavanje v temo in hoja v novo rabo, zatišna ura slednih psov, odveza od urokov in mokra senca pragozdov in videnje otokov, iz stare skušnje zvarjen lek, tišina po iskanju, in pod zapornicami vek temni okus po spanju. (Kajetan Kovič: Okus po spanju)
User830899
17. 05. 2012 19.22
+16
V tej zgodbi je samo ena resnica - da je Janša aroganten pokvarjen manipulant, da pa bi se z Brejcem razšli zaradi Virantove stranke pa je zgolj manever. Virant in Janša sta se za razdelitev na dve stranki soglasno dogovorila, da bi pobrali tudi nekaj levih volivcev. Zdaj očitno rešujeta svojo goljufijo na ravni svoje hudo zmanjšane pameti.
BUONGIORNO
17. 05. 2012 20.50
+1
Zabjek!!! Jasno je, da nisi dorasel političnim igram zato takšen tvoj komentar, ki je nivojsko otročji!! Vedno mora biti v ozadju neka sprevrženost , po vaše, drugače niste zadovoljni! Dejstvo pa je povsem jasno, če izdaš stranko, ki te je 15 let fotrala in ti dajala dober kruh, saj je bil Brejc izvoljen izključno s pomočjo stranke SDS v evropski parlament, na zelo dobro plačano delovno mesto, potem nimaš kaj iskati več v njej! Torej če snubiš ljudi iz stranke, da prestopijo v neko drugo stranko, potem je etično, da greš čim dalj od te stranke, ker nisi več njen pripadnik!!
BUONGIORNO
17. 05. 2012 20.56
-5
Veste, vsi vi, ki pljuvate po SDS-u. Pravila igre so znana, kdor se jih ne drži , adijo!! Nobene izgube!! V SDS- velja red in pripadnost. To ni tako, kot v Pahorjevi stranki, ko je pol njenih članov prestopilo k Opankarju, članstvo imajo pa še vedno pri Pahorju, to so ene navadne riti in ritolizniki, ki nimajo nobene hrbtenice. Ko bo Pingvinom Slovenije slabo kazalo, bodo pa spet nazaj prikobacal!! Pahor jih bo pa spet lepo nazaj sprejel!!