Slovenija

To so občine, javna podjetja in ostale družbe, ki bodo ubogim odpisale dolgove

Ljubljana, 20. 07. 2015 12.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Več kot 50 predstavnikov občin, javnih podjetij, bank, zavarovalnic in humanitarnih organizacij je podpisalo sporazum o sodelovanju pri pomoči najšibkejšim. Objavljamo seznam podpisnikov.

Seznam podpisnikov sporazuma o odpisu dolga

Mestne občine:Celje, Ljubljana, Maribor, Murska Sobota, Nova Gorica, Novo mesto, Ptuj, Slovenj Gradec, Velenje
 
Občine:Ajdovščina, Braslovče, Črnomelj, Dobrovnik, Hrastnik, Hrpelje Kozina, Idrija, Ilirska Bistrica, Jesenice, Mislinja, Moravče, Radeče, Škofljica, Tišina, Trbovlje
Podjetja:Elektro Celje, Elektro Gorenjska, Elektro Ljubljana, Elektro Maribor, Elektro Primorska, Energija plus, Javno podjetje Energetika Ljubljana

Petrol, E 3

SPL d.d., Staninvest

JP Vodovod – Kanalizacija, Javno podjetje Črnomelj, Komunala Slovenj Gradec, Komunala Trbovlje, Komunala Kranj, Komunalno podjetje Velenje, Snaga

Zavarovalnica Triglav, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, Adriatic Slovenica Zavarovalna družba

Gorenjska banka, NLB

Humanitarne organizacije:Rdeči križ, Karitas, Zveza prijateljev mladine

 

Ne premier Miro Cerar in ne ministrica za delo Anja Kopač Mrak na današnjem podpisu nista skrivala navdušenja nad doseženim, oba pa napovedujeta, da to ni edini korak na poti pomoči najšibkejšim in krepitvi socialne države.

Ministrica sicer pravi, da so to dobro delo z različnimi organizacijami dosegli skupaj. Spomnila je, da tako država kot številna podjetja že zdaj odpisujejo dolgove, a bo zdaj ta proces hitrejši in poenostavljen. Zato je zadovoljna, da je še veliko družbeno odgovorih organizacij, ki jim je mar za najšibkejše.

Kopač Mrakova se sicer zaveda, da se z v petek sprejetim zakonom ni rešilo vseh težav, vendar so v danih razmerah z doseženim lahko zadovoljni, je dejala. Želi si, da bi projekt dal čim boljše rezultate. Napovedala je tudi, da želijo do konca leta zagotoviti tudi predplačniško oziroma socialno kartico, ki bi jo uporabljali tisti z blokiranimi transakcijskimi računi.

Kopač Mrakova je s predstavniki humanitarnih organizacij danes podpisala še pismo o nameri za pomoč prisilno izseljenim družinam. Darja Groznik iz Zveze prijateljev mladine je v imenu vseh sodelujočih organizacij poudarila, da so nazadnje sprejeti ukrepi še kako potrebni. Samo na njihovi ljubljanski izpostavi je lani pomoč iskalo 60 družin z mladoletnimi otroki na robu preživetja. "Tem družinam je treba strokovno pomagati, treba jih postaviti na noge," je dejala.

Predsednik vlade pa je v nagovoru zbranim Slovenijo opisal kot ladjo, ki je predvsem po lastni krivdi zašla med čeri, a zdaj, sicer hudo poškodovana, pluje v mirne vode. Ker je v to krizo zašla tudi zaradi krize vrednot, je toliko bolj pomembno, da se država obnaša zgledno kot dober gospodar in pri tem poudarja skrb za ljudi.

Zato je sprejem zakona in današnji podpis sporazuma - zakon je podlaga za odpis dolgov pri tistih podjetjih, ki pristopijo k sporazumu - eden številnih majhnih korakov, da se ladjo vozi po mirnih vodah, kjer bo vsak posameznik imel vse možnosti za svoje dostojanstvo.

Po Cerarjevih besedah se vlada dobro zaveda vseh hudih stisk in bolečin najšibkejših, zato bodo nadaljevali z delom, da se te krivice in težave uredijo. Današnji podpis sporazuma je zanj dokaz, da je solidarnost korak v pravo smer, zanj je pomembno, da številni akterji z različnih področij stopijo skupaj. Zato je hvaležen vsem podpisnikom sporazuma, obenem pa poziva še ostale, naj se temu pridružijo.

Ljubljanski župan Zoran Janković je v imenu županov, ki so sporazum podpisali predvsem zaradi odpisa dolgov pri plačilu vrtcev in šolske prehrane, izrazil zadovoljstvo, ker se je podpisa udeležilo toliko podjetij. Današnji podpis je zanj dokaz, da smo lahko solidarni in boljša družba.

Nekateri so bili ob začetku pogovorov o odpisu dolgov skeptični, saj so številni dolgove že odpisovali, a je zdaj sprejet postopek enostavnejši, pa je dejal predsednik uprave Elektro Primorske Uroš Blažica.

Misli je z njim delil tudi prvi mož NLB Janko Medja, ki je tudi spomnil, da NLB kot tudi nekatere druge banke za seboj nima najbolj rožnate zgodovine. Zaradi napačnih odločitev iz preteklosti pa so pred dvema letoma v banki krvavo potrebovali pomoč, torej dokapitalizacijo, zato so zdaj počaščeni, da lahko nekaj malega vrnejo drugim.

Pomoč prisilno izseljenim družinam

Kopač Mrakova je s predstavniki humanitarnih organizacij danes podpisala še pismo o nameri za pomoč prisilno izseljenim družinam. Darja Groznik iz Zveze prijateljev mladine je v imenu vseh sodelujočih organizacij poudarila, da so nazadnje sprejeti ukrepi še kako potrebni. Samo na njihovi ljubljanski izpostavi je lani pomoč iskalo 60 družin z mladoletnimi otroki na robu preživetja. "Tem družinam je treba strokovno pomagati, treba jih postaviti na noge," je dejala.

Poleg zveze prijateljev mladine ministrstvo za delo problematiko deložacij rešuje še z Rdečim križem Slovenije, Slovensko Karitas in Stanovanjskim skladom RS. Družine, ki so jih že deložirali, bodo lahko začasno nastanjene v nezasedenih stanovanjih stanovanjskega sklada. Že danes je na voljo 11 stanovanj, dolgoročni cilj je vzpostavitev širokega nabora stanovanj, ki bodo na voljo tistim, ki se znajdejo pod težo grožnje z deložacijo, pravijo na ministrstvu.

Cerar pa je v izjavi po podpisu spomnil, da se je vlada zelo intenzivno lotila pregleda vseh nepremičnih, ki jih ima. Po pregledu bodo videli, kaj bi lahko namenili za bolj učinkovito delo državnih organov, kaj pa v druge namene. Zato Cerar verjame, da bi se lahko našlo tudi kaj, kar bi šlo za pomoč socialno prizadetim.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (731)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gekados
22. 07. 2015 09.19
+1
ma seveda,drugim pa bodo udarili z visjimi poloznicami.
Roman Hren
21. 07. 2015 15.54
+2
Kako lepo je našim lopovom, ko se izkoriščani spopadajo med seboj! Nekaj podobnega je po sprejetju zakona o odpisu dolgov socialno ogroženim! Pa ne le v tem primeru. Kadarkoli se pojavljajo kometatorji, ki v vsem vidijo lenobo, izkoriščanje, potuho. Ja, ljudje , saj si prav zaslužimo nizke plače, pokojnine, brezplačno zaposlenost, brezposelnost,... Medtem se pa bivš predsednik vlade cinično ne more preživeti s 3 tisočaki (zato ima zdaj bolje plačano funkcijo!), ob tem, da ga s plačo prekosa vsak direktor ZD, da mandarini v javnih institucijah ob več desettisočnih plačah pokasirajo za honorarje več, kot bo povprečen delavec zaslužil v celi delovni dobi! Se je ob 600 jurjih bivše ministrice kaj spremenilo? Kje pa! To je za moraletika Cerarja, Mramorja, pa tudi za vse njune predhodnike in pajdaše v tem poslu povsem normalno! Saj nismo v komunizmu, da bi ljudje dostojno živeli! Zdaj je kapitalizem, kjer služijo najspretnejši goljufi in manipulatorji, delavci so lahko srečni, če dobijo plačo! Hlapci Jerneji pa požigajo drug drugemu!
ArkaMast
21. 07. 2015 15.28
-1
MARIBORČANI SO LENUHI ........ saj tam je namreč velika brezposelnost ....... pa DETRIT tudi ........... :)) ... tudi bušmani so leni ...... tovarne še videli niso...... marš delat ... :))
WilliamCooper
21. 07. 2015 17.18
-3
ArkaMast
21. 07. 2015 15.25
+5
LENUHI ....spet eni vpijejo, kot da ne vedo da je razmerje delavnih mest in iskalcev dela 1:62. Tudi če bi VSI hoteli je nemogoče. Pa vemo da je večina takih ki bi delala pa ne morejo. Torej kot isto pravijo za Grke da so leni se vprašam: ALI JE V MARIBORU LEGLO LENUHOV, IN V DETROITU? recimo...... ker sta gospodarsko povoženi.... ni dela .... in posledično ni delavcev (in posledično, so brezposelni) .....so lenuhi krivi??? ... ali morda kravatice špekulantske?... ja?
WilliamCooper
21. 07. 2015 17.19
-4
simple_mind
21. 07. 2015 14.19
-1
Odpisali bodo dolgove, ki jih je itak nemogoče izterjati, vsaj toliko pameti imajo, če že ne za realno pomoč in dajanja priložnosti za zaslužek, ne ?
Transformerji
21. 07. 2015 11.53
+0
Grkom bi morali ukiniti vso pomoč, dokler ne bomo slišali in videli te novice - najbolj ubogim se odpišejo dolgovi. Sedaj pa Grki jamrajo, da 4-članska družina ne more preživeti s 1800 evri na mesec, da sedaj lahko na bankah dvignejo samo 420 evrov na TEDEN!!!!!!, da je včeraj v novicah mesar izjavil, da je sramota, da si nekateri zaradi višjega davka ne bodo mogli privoščiti govejega mesa ......... menda jim ne bomo še naprej posojali.....
simple_mind
21. 07. 2015 14.20
+3
In spet ti Grki, ne ? Kaj pa na primer Danci, je kaj tam pri njih zanimivega ?
opazovalec_
21. 07. 2015 11.47
+8
Uničijo državo, omogočijo državno krajo, razprodajo vsa podjetja, z davki obremenijo vse kar se opbremeniti da in nato delijo drobtinice osiromašenim ljudem. Omogočite ljudem delovna mesta in zaščitite delavce pred izkoriščanjem pa bo že vsak zase poskrbel.
maneno48
21. 07. 2015 11.38
+1
ovce, volilno bazo vaših liderjev zokuna, milana . . . je treba vzdrževat, oni niso došli da rade u sluveniji, oni vam/nam volijo oblast.
Uporabnik113189
21. 07. 2015 09.50
+3
Po komentarjih je videti da ljudje vso svar bolj slabo razumejo. Torej odpis dolga. Khmmm. Kako nastane dolg? Tako da dobiš (previsok) račun ki ga ne plačaš. Nastane dolg, ki se vleče..Problem ima tisti, ki je dolžan, prav tako pa tudi tisti ki je izstavil račun. DDV je namreč plačal in ga lahko kar pozabi..Država je dobila plačilo od NIČ. Ta dolg se pri pravnih osebah akumulira in povzroča vedno večje težave in problem.. Vsi dobro vedo, da ga izterjati ne bo mogoče ( ker dolžniki nimajo ničesar, ne premoženja ne plače, ne bivališča..). Kot če bi izstavil račun veverici za orehe. Odpis dolgov je torej elegantno izvedeno čiščenje bilanc pri pravnih osebah..Ne gre za nobeno usmiljenje, če kdo to misli..Se ga pa da predstaviti kot humanitarno gesto ( kar so politiki lepo izkoristili). Tistemu ki nima ničesar pa je vseeno..Mogoče bi bilo še bolje če bi ga vtaknili v zapor. Tam bi imel redno tri obroke in še zdravniško oskrbo. Na cesti nimaš ničesar..Največja smešnica pa je pomoč družini ki so jo izselili. Se komu sanja koliko potrebujejo da se res rešijo iz problema? To so zelo visoki zneski, ki jih ni nihče pripravljen plačati. pa če bi že, škoda je otrokom že storjena..Zapomnili si bodo in vrnili milo za drago nekoč nekega dne..
ArkaMast
21. 07. 2015 08.54
+4
Bravo ZL. Dobra ideja, a jo SD ni povsem razumela in jo je za to malo slabše prekopirala.
WilliamCooper
21. 07. 2015 17.18
-1
Bruhalnica24
21. 07. 2015 08.48
+2
Zakaj je meja odpisa samo 1 000 000 € ????
tantadruj1
21. 07. 2015 08.55
+1
Blaz77 1
21. 07. 2015 08.41
+1
ArkaMast
21. 07. 2015 08.43
+2
Ja, ubogim bogatunom z 2.000+ so davčno razbremenili, brez polemike.
evian2016
21. 07. 2015 08.28
+5
Nisi ubogi ljudje, ampak tisti, ki se grejo to usrano državo. Več bi morali narediti in nikoli pozabiti na "pravico do dela" in dostojanstva posameznika v družbi. Univerzalni temeljni dohodek bi vse skupaj vsaj malo omilil, ampak saj vam je dobro ne.
NoviceResnice
21. 07. 2015 08.27
+1
Milijone birokratskih poti, formul bla bla ...in obravnav.... 200€ vsakmu z manj kot minimalnimi prihodki....čao....
tantadruj1
21. 07. 2015 08.29
+1
potem vsem. oprosti. samo nekdo je nekaj delal zato da ima izobrazbo, zato da si je kaj kupil... bla bla bla... tako je. nismo vsi enaki, nikoli nismo bili in nikoli ne bomo. če bodo tako nadaljevali bodo dosegli to da še kdor dela ne bo več.
evian2016
21. 07. 2015 08.32
-2
ArkaMast
21. 07. 2015 08.25
+0
RKC je populist. Imajo KARITAS ki pomaga ljudem??!?!.......Pedro Opeka je populist ker pomaga revnim...... Tina Maze je populist, ker je 2x olimpijska zmagovalka.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.26
+3
Pa dobro. RKC ne da iz svojega žepa. Ta je malo populista.
tantadruj1
21. 07. 2015 08.22
+9
jaz imam predpotopni telefon, bi ful touch screen telefon. a mi lahko odpišete položnico za elektriko, vodo, komunalo, zavarovanje, cabelsko.... da si ga kupim? aja, ne. najprej si ga morm kupit, potem mi to odpišete,ne?
BobbyP
21. 07. 2015 08.19
+11
Ta t.i. "odpis dolgov" je totalna farsa. Spet malo peska v oči revni raji, ki pa po besedah slovenskih politikov sploh ne bi smela obstajati. Smo ja socialna država, kar neprestano ponavljamo. Sicer pa so pogoji za odpis hujši kot pogoji za pridobitev stanovanjskega kredita na eni izmed slovenskih bank. Populizem do nezavesti in neumna raja. Neumnosti Slovencev oz. politično korektno, slovenskih državljanov, ni nikoli konca.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.23
+6
In ko se bogatune poleg tega da že imajo polno rit vsega (sploh relativno gledano na ostalo večino) davčno razbremeni pa nihče ne piskne. In kdo garantira da so ti bogatuni prišli do tega na pošten način? Vemo kaj se dela po državi..... na to pa nihče ne piskne. .... in ko so delavce metali na ceste so si pa sami krivi spet.
tantadruj1
21. 07. 2015 08.30
+9
vse to plača POŠTEN srednji razred. od enih in drugih.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.32
+4
POŠTEN je tudi nižji razred. A srednjega razreda praktično ni več, ker se pridružuje nižjemu. Najmanj kar je dobro je pa gesta. Če se urežeš v prst, je obliž mnogo boljši kot nič. In ko denar leti v banke brez dna pa nihče ne piskne. Samo ko dobi moj sosoed, pa bratranec pa tvoj stric (npr.) ki ni sam kriv za bedo v državi. Zavozili so jo finančni lobiji, kar mi najbrš ni treba podrobno razlagati.,
tantadruj1
21. 07. 2015 08.35
+4
če je POŠTEN potem naj živi od tega kar zasluži. tako kot srednji, ki mu ne odpišejo nič. Jemljejo tistemu, ki polni proračun in dajejo tistemu, ki ga ne. vedno večji davki. zakaj bi nekod delal. boljše da se razglasi za revnega.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.36
-2
Zasluži si življenje, pa mu je družba vzela delo ....posledično kruh...in? Kaj naj?....živi od zraka? Je to pošteno? .... KAR BRIŠI SE JA
tantadruj1
21. 07. 2015 08.37
-2
naj si omisli drugega. če sem jaz lahko, lahko tudi drugi, najlažje je reči ne to pa ni zame. kaj pa ko privatnik propade, ki ni tovarna? kaj? nič. si mora omisliti drugo dejavnost, ki gre. pika. tako je z vsem. tovarn ni več, delat moraš drugo. jaz se ne brišem. mogoče me admin.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.38
-1
Če je razmerje delavnih mest in iskalcev 1:62 ..... se pač ne da delati čudežev. Niso vsi naj naj naj brihtni kot ti, so pa morda bolj pošteni in se ne poslužujejo komolcev, spotikanj, spletkanj itd. Pa tudi če bi se, bodo pa drugi ostali zadaj.
tantadruj1
21. 07. 2015 08.42
+1
TI PRAVIM, DA DELAVNIH MEST NI IN JIH NE BO. ker ne štekaš si tam kjer si. no, sedi in čakaj. in se ukvarjaj s tem, kdo se komolca in kdo ne. razmišljaj raje od česa boš živel.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.46
Pa kaj se z menoj ukvarjaš. Ko da se pogovarjava o meni. Zašel si. A namenoma? ...jaz nimam dolga in imam službo.
tantadruj1
21. 07. 2015 08.54
+2
super. da imaš. potem si priden, torej tudi tebi odpis stroškov v enaki višini. ne? za nagrado. ker nisi len. odpišejo naj invalidom, bolnim. tistim ki res ne morejo. ne "revnim". ti se tudi lahko dol vsedeš in boš hitro brez vsega. samo to ti hočem povedat. da v tej državi si čuk če delaš. koliko davka gre od tvoje plače? 50% krasno. podpiraj odpise, ti samo daj. jutri bo 70%.
ArkaMast
21. 07. 2015 09.01
+1
Lepo si povedal ...... "odpišejo naj invalidom, bolnim. tistim ki res ne morejo"................se pa revni niso sami od sebe dol vsedli. Zdrav človek, ki mu manjka 2 leti do penzije ostal na cesti, ker so tovarno zamaškov zaprli. Kaj naj? Bil je lojalen do firme in zna samo zamaške delati (obvlada, z veseljem). Na snagi ga ne vzamejo, za drugje je prestar itd. Se je morda sam dol vsedu?.. ni vsak za študij ali iznajdljiv kot ti (če praviš). Eni so zgolj delavci, celo življenje. In take (ogromno jih je) so zmetali na cesto in to država. Do takrat pa so plačevali davke!!!!!!!! In ali ni sedaj država malo dolžna ukrepati! Zaščitila jih ni ko se jim je šlo za službe!!!!!!! Druge jim ne da. Temeljnega dohodka ne da. Račune pa položnice pa v trenutku..... ali naj pošteno živijo tako da nič ne jedo in ponoči hodijo v temi po stanovanju, ... odjavijo vodovod,....
tantadruj1
21. 07. 2015 09.05
+2
ne ni se sam. samo lahko pa dela. tako pa bo že te dve leti. do penzije. ne vem zakaj mu morjo tekoče stroške odpisat. kako pa živi? ker umrl ni. torej? to je non sense. če res ne bi imel nič bi bil pri brezdomcih že. gledam to v živo tako da ne govorim na pamet. ljudje delajo na črno. to je vse. pusti ti evidence, papir vse prenese. in kar se tiče teh ki so na cesti zaradi tovarne. eni naj povejo koliko so iz tovarne domov nesli, kako so 35let živeli ful dobro, danes mladina nima nič. ne dela ne penzije. tako da titova generacija se meni ne smili.
ArkaMast
21. 07. 2015 09.11
Ja ma res. Nekdo ki je 30let cement prekladal. Kaj pa je odnesel. Vsak dan si je fangl cementa dal v žep in po 30letih si je lahko sezidal hišo. Ma daj. Če kdo krade je tisti, ki ima kravato. Pa tak ni ukradel žakl cementa ampak par miljonov....pa kot praviš "...če res ne bi imel nič bi bil pri brezdomcih že". Ja, tako nastane brezdomec. Ti bi raje videl, da vsi ti reveži postanejo brezdomci in se jih enostavno izbriše iz družbeno socialnega sveta. Saj klošarju res nismo nič dolžni. Daš če daš. aaaaaa tako! ... na +, da bosta 2
tantadruj1
21. 07. 2015 09.16
+2
dej dej. moraš bit tam da vidiš kako se je dalo. vem jaz osebno kako se je dalo. ti očitno ne. kradli so VSI. eni malo eni več. samo da veš. in še danes se v js/ju ne racionalizira. isto je. državna firma. to je to. ti dam primer vzdrževalca, ki novo pipo montira doma, staro popravi, napiše da je treba novo, firma kupi novo. pika. ja, klošarju ni treba nič dat. razen ga naučit lovit. če noče, naj bo klošar.
ArkaMast
21. 07. 2015 09.22
Govoriš o kraji?!?! delal sem v tiskarni. In kaj so delavci vkradli. kakšno škrt knjigo. Dobra je zginila le kakšna, pa še to če je bilo tiskano čez naklado. Če so te zalotili pa si dobil plavega. In kaj so potem? Jo prodali? Cena 15€, enciklopedija kokoši, ... res biznis (en kos/1teden ... pa prodaj če moreš) Res so šle v promet. Totalen biznis..... In sedaj si se skoncentriral na KRAJO.... da nižji sloj krade. Da je kriv za lastno bedo in bedo vseh. ...na +, da bosta 2
tantadruj1
21. 07. 2015 10.00
+1
no vidiš. vsi kradejo. pač to kar lahko. vkrasti 15e je enako kot milijon. NISO MOGLI UKRASTI VEČ. pika.
ArkaMast
21. 07. 2015 10.32
Se ne strinjam. delavcem so bili dolžni regres, in nadur jim niso plačali. Ko so tiskarno zaprli (Delo tiskarna) pa niso dobili nekaj zadnjih plač, ne odpravnine. Razmerje med ukradenim in neizlačanim je 1:1000 milo rečeno. Pa firmo niso zaprli zaradi kraje škrt knjig ali take, ki jih je bilo po nakladi dovolj. ... a ti bi pa kar delavce obtožil. To pa je neoliberalno. delavcdi so bili oškodovani, država pa jih ni ščitila. Pobirala pa je davek. To pa. In istavljalal račune.... da ne govorim o tem, da niso imeli za bus... za na šiht. Verjemi. Tudi taki so.
GlasModrosti
21. 07. 2015 08.16
+5
Meni se zdi to katastrofa. Včeraj je na POPTV Krčmarka rekla "pa morda še kdaj". Ne! Bistvo tega je, da je to enkrat in edinkrat, saj zadeva povečuje moralni hazard. Če zadeva ne bo pravilno oglaševana, ljudje ne bodo plačevali obveznosti ne ker ne morejo, ampak bodo upali, da se bo odpis zgodil ponovno. Sploh pa bi jaz obveznosti odpisal le tistim, ki bi plačali vsaj njen del. Reximo dolžan si nam 100€, plačaj 30€ pa ti odpišemo 70€ hkrati pa povej kaj si/boš spremenil v življenju, da boš odslej obveznosti plačeval.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.20
+2
Krčmarka ne šteka, ker je temeljno idejo ukradla ZL.
tantadruj1
21. 07. 2015 08.24
+2
ma kakšno odpisovanje neki. to je skregano z ekonomijo. nič ne odpišeš. naj delajo. toliko je za postorit, da če oni oddelajo svoje dolgove bo še vedno dela dovolj. gozdovi? drugi tir? to se vse lahko obračuna.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.27
-2
Ekonomija pa je skregana z zdravo pametjo. A je finančna kriza ali ni. In kdo jo je zakuhal. EKONOMIJA
tantadruj1
21. 07. 2015 08.31
+1
aneane ne ni je ekonomija. v ekonomiji ne moreš prodajati megle, kot so jo, zato da smo v krizi. štos je v tem da nismo V KRIZI, ampak da smo ZAMENJALI SISTEM IZ SOCIALIZMA V KAPITALIZEM. vmes pa imamo neoliberalizem. to je to.
ArkaMast
21. 07. 2015 08.52
Za neoliberalizem se strinjam. A ti ne veš vsega očitno. Ekonomija je da služi ljudem, ne bankam. Razen če si drugačnega mnenja. Pol sori. Svobodna država pa to.
koreninc1
21. 07. 2015 08.06
+5
Denar ki smo ga dali v banke bi razdelili ljudem in bi v sekundi ostali brez ljudi ki tolčejo revščino, v SLO ne bi več poznali socialno ogroženih skupin. Pomagamo vsem okrog nas, na naše pa vedno pozabimo, predvsem tiste ki za svojo nesrečo niso sami skoraj nič krivi.
koreninc1
21. 07. 2015 08.04
+4
Se bojim, da se je TRESLA GORA RODILA PA MIŠ.