Slovenija

Cerkveno zvonjenje jim 'para živce'

Dekani, 25. 08. 2011 17.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V vasici Tinjan je od začetka junija zelo glasno. Pa ne zaradi turistov, ampak zaradi cerkvenih zvonov. Vaščanom je prekipelo: prej je zvonilo le ob nedeljah, praznikih in smrtih, zdaj pa ni več miru, se pritožujejo.

V vasici Tinjan je od začetka junija zelo glasno. Pa ne zaradi turistov, ampak zaradi cerkvenih zvonov. Vaščanom je prekipelo: prej je zvonilo le ob nedeljah, praznikih in smrtih, zdaj pa ni več miru, se pritožujejo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (115)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User482693
28. 08. 2011 08.42
korintos 27.08.2011, 20:17 -1 robba A si ti cerkveni "glasnogovornik"? korinčan, nisem. in z nekaterimi stvarmi v cerkvi se tud ne strinjam.ampak,da se nekateri deklarirate za človekoljube,strpneže,tolerantneže....,čim pa se cerkev sam omeni pa ni tega nikjer več začutiti?! saj če bi kdaj kar je krščanskega tud pohvalil,pa recimo "svojega" skritiziral,pol bi razumel in mislil da ste oz.si vsaj mal objektiven. vendar daleč od tega. vodi te le neko nerezumljivo sovraštvo in zloba. se ti zdi to prav?
User763365
27. 08. 2011 21.02
+0
Dragi sogovorniki! Mislite, da o cerkvi veste veliko, vendar temu ni tako. Ponavljate samo besede, ki ji v medijih poberete in še to samo od tistih medijev, ki so cerkvi sovražni ali pa cerkve ne poznajo. Pripisati katoliški ali evangeličanski ali pravoslavni cerkvi fanatizem je strel mimo. V današnjem času se je za vero v Boga treba vsakodnevno truditi, razmišljati, izobraževati. Lažja je pot nevere v Boga. In Boga nato nadomestijo razne čira čare ter breclji in politični fanatizem ter še kak izem. Poskusite biti bolj dosledni in poizkusite biti korajžni in si ustvarite svoje lastno mnenje o tej "privilegirani" cerkvi. V njej boste videli tudi kakega duhovnika ki je pedofil ampak ,če si boste upali pogledati, boste srečali ogromno duhovnikov, ki ljudem pomagajo , za njih delajo in se nesebično žrtvujejo za ljudi. Bistvo vsega pa je Jezus in veselo oznanilo. Če ste dovolj korajžni in vas je kaj v "hlačah" si vzemite Sveto pismo in poiščite BLAGRE. Našli boste nekaj, kar vam lahko spremeni življenje. Ali ste dovolj korajžni? Nisem duhovnik temveč rocker ki Sveto pismo prebira in poleg kitare in baterije verjame v Jezusa in posluša zvonove.
nefretete
27. 08. 2011 20.34
robba 27.08.2011, 20:02 Se strinjam s tvojo teorijo. Donne je bil silno izobražen in je razumel stvari, o katerih še danes ljudje ne znajo (nočejo, ne morejo) razmišljati. Čisto preprosto, na omenjeni tekst - nihče ni otok - in zakaj ne sprašuj komu zvoni. Ker smo vsi eno, zvoni tudi tebi (in/ali meni, če hočeš)
User640983
27. 08. 2011 20.17
robba A si ti cerkveni "glasnogovornik"?
User482693
27. 08. 2011 20.13
-1
pinkopalinko69 25.08.2011, 22:46 10 ma kje je sploh smisel zvonov v današnjem času? pa sej imamo ure povso...ni več kot nekoč,ko človek ni vedel koliko je ura in se je orientiral na zvon... ...2. jaz pa res ne razumem kako ima lahko cerkev takšne privilegije...cerkev ni nič drugega kot profitna organizacija...pa ludje sej imate lastne glave...zakaj jih ne uporabljate???...že slepec bi videl,da pridigajo eno in so oni prvi,ki se tega ne držijo (kaj je že tisto o skromnem življenju?? ste bili slučajno v Vatikanu?!!)...če bi res kakšen VSEMOGOČNI!!! bog obstajal,bi lahko vsaj v SVOJI HIŠI poskrbel,da se ne dogajajo takšni GNJUSNI zločini kot se...on pa NIČ??? ti si že bil v vatikanu?
User482693
27. 08. 2011 20.08
-1
Static 25.08.2011, 23:01 15 Če mam jaz glasbo malo bol naglas me sosed lahko prijavi. Toti pa nabijajo tote zvonove da bi mrtve prebudili. Naj začnejo davke plačevat pa tiho bit. ti si statičen že od leta 45 al kaj? saj, kaj ti pa fali, davke plačuješ,al pač ne? pol bod pa še lepo tiho...
User482693
27. 08. 2011 20.05
-1
canesten 25.08.2011, 23:53 4 Vsak kraj potrebuje Marka Breclja in zvonovi bodo oblečeni v peno, samo še zadušeno doneli. :) Sicer pa bi bilo potrebno resnično spisati kakšen zakonik, saj zvonjenje cerkva po nepotrebnem za moje pojme ni več smiselno kakor pred npr. 50-imi ali 100-imi leti. Šli smo naprej, časi so drugačni, potrebe in določila kaj se sme ter česa ne, pa prav tako. in od česa se napaja ta tvoj brecelj? če ima baline naj gre v mošejo,al džamijo,pa naj pove imamu da se preveč dere. jih nima...in jih nkol ne bo imel..
User482693
27. 08. 2011 20.02
-1
nefretete 25.08.2011, 23:54 ja nefra, res je tako. bil je rimokatoličan, in zato preghanjan dokler se ni spreobrnil v anglikansko vero. bil je anglikanski duhovnik. in od kje je to on pobral? morda od preprostih ljudi, kteri so se sprašval,ob zvonenju komu zvoni..
User482693
27. 08. 2011 20.00
-1
veselo-na-delo 26.08.2011, 00:02 3 Nekaj še nisem omenil zaradi mene naj zvonijo podnevi, me ne moti vsaj vem koliko je ura,samo ponoč ko moraš počivat in te po nepotrebnem zbudi to je pa višek da moraš sredi poletja spat pri zaprtem oknu da lahko sploh spiš in če lahko sploh spiš še zaradi vročine katera je pa v vseh pogledih tud neznosna. prtož se trontlju, ker je vročina prehuda...
User482693
27. 08. 2011 19.54
-1
pijanec22 26.08.2011, 00:49 32 Ko se enkrat navadiš na mir, so ti zvonovi zelo moteči. Me pa zanima, če bi meni dovolili, da cele dneve razbijam, če bi recimo tolkel po loncih ali nažigal kosilnico, ker mi tako veleva vera? kje pa ti živiš? dej, povej mi kdaj urejaš tvojo tratico oz vrtiček?
User482693
27. 08. 2011 19.52
-1
Trapist 26.08.2011, 03:00 25 Za vse verske fanatike in fundamentaliste - v dobi IT tehnologij si lahko na svoj telefon naložiš priljubljeno melodijo, zvonenje, ali pa klicanje imama k maši večernici. Lahko si župnija celo postavi spletno stran in tam prenaša priljubljene budnice za svoje vernike. Najbolj sadistično, samoljubno in objestno pa je to kar se dogaja sedaj, da z zvonenjem terorizirajo vse vprek, torej tudi one, ki nam je religija nekje v isti ligi kot so poplave, potresi, letalske nesreče in kuga ali španska gripa. imaš svobodo, lahk se preseliš. morda v sev. korejo, ker na kubi so tud cerkve. lahk se pa tud v arabski svet preseliš. tam ni cerkva. in cerkev je bila tam davno prej k si se ti spomnil tam bivat. lahk bi se ji izognil pa živel kje drugje..
User482693
27. 08. 2011 19.50
-1
a666p 26.08.2011, 07:52 9 To ni samo tu, je povsod tudi pri nas, žvim 30m od cerkve, druga pa je slab kilometer stran. Sreča da ne zvonika obedve hrati. Pa same neke luči saamo do se cerkev vidi. Tudi tule okol je kermu že prekipelo, je reku da bo požagu reflektorje za prvič. :D pol pa naprej. zgleda da so moral tvoji predniki bit zlo pobožni,k so se tolk blizu cerkve bajto napravl...
User482693
27. 08. 2011 19.48
-1
sherum 26.08.2011, 10:16 12 Potrebno bo privit cerkev , da bo tudi ona plačevala davke na premoženje , na nedeljske pobiranje denarja od faranov , na raskošno osvetlevanje cerkev v nočnem času , pa tudi na vse , kar dobijo v dar od države in njihovih pristašov. pol bomo tud rdeč križ ukinli,a ne tovariš.. naj država poskrbi za svoje državljane. pa karitas tud ukinmo,saj ima še večjo stopnjo zaupanja kot rk..oz. druge človekoljubne ustanove..
User482693
27. 08. 2011 19.46
-1
Costes 26.08.2011, 10:52 8 Bravo sherum..naj zaslepljeni farani placujejo letno clanarino k v tujini, cekrvev pa naj placuje davke-tudi od repetitorjev k kasira.. zakaj bi nas molzel ta veleposestniski fevdalno-tajkunski predstavnik v sloveniji.. 500 cerkev x 4reflektorji x 1000W x 365 noci...vidi se kolk so razsipniski-banda.. in če tega ne bi bilo bi ti živel v blagostanju? dej pomet pr seb,pol lajej.. aja, ni polne lune.. pa še vseen lajaš... din dan don poje zvon.. hihihihihiihihhii
User482693
27. 08. 2011 19.41
-1
north.korea 26.08.2011, 16:26 0 cerkve ukint pejd tam kjer je tvoj nick. in boš srečen in zadovoljen...
User482693
27. 08. 2011 19.40
-1
123ma 27.08.2011, 09:04 tovariš 123ma. zvon je zvonil daleč prej ko si ti ga slišal,in veš, zvonil bo še daleč naprej ko tebe več ne bo. se pa vprašaj,kaj tov. brecelj proizvaja,kaj dela in od kje njemu plača. da se lahk preserava..
User763365
27. 08. 2011 17.02
Vojko Koštomaj želim ti sporočiti urnik zvonenja: zjutraj 1 minuto(na Tinjanu) ob 7:00 opoldne 2-3 minute(kakor kje) točno ob 12:00 zvečer praviloma 20 minut po sončnem zahodu (na Tinjanu okrog 20 ure) 2xveliki zvon 1xmanjši. Vsakič pred Sveto mašo par minut (na Tinjanu SAMO ob nedeljah okoli 11:30 Ponoči nikoli. Nobeden od prizadetih pa ni v nočni službi ali pač ...
User763365
27. 08. 2011 16.53
+2
123ma vera bi lahko shajala tudi brez zvona tako kot islam brez minareta ali ti brez lasi. V tem primeru bi trije šerifi napadali kako drugo tarčo na cerkvi. Cerkev ima veliko grehov (npr. mariborska finančna afera) vendar kljub vsemu izpolnjuje svoje poslanstvo. Največkrat se v medijih pojavljajo novice o njenih grehih (je človeška) skoraj nič pa o njenih krepostih (Božje). In ker je zgrajena (na veliko jezo njenih nasprotnokov)na skali je živa že dve tisočletji. Zvonova na Tinjanu nista od včeraj in imata bogato zgodovino, veliko bogatejšo, kot tisti, ki ju napadajo. Zvon je glasbilo in njegov glas je mavrica harmonij. Samo ljudje brez posluha (F.P, m.B., I.M. in ...) lahko imenujejo zven zvona ropot in wate iz brecljeve jazbine glasba. Ti ljudje bi lahko pometli še pred svojim pragom, ker nihova vozila poleg hrupa zastrupljajo še okolje. Še veliko več pa oni sami. Kot mi je znano je župnik neredil kar nekaj korakov v smeri kompromisa, vendar ima na drugi strani namesto sogovornikov zadrte sovražnike. In ker smo pri župniku, ki ga predstavljaš kot pedofila vedi še to, da mu je to afero skuhal koroški hajmadist. Bill jim je trn v peti, ker je kot slovenski duhovnik bil zelo priljubljen. Natančna in hitra preiskava avstrijskih organov je ovrgla sleherni sum in ga oprala vseh obtožb. Vidim, da so v sloveniji ljudje, ki tega nočejo videti in raje sodelujejo z hajmadistom, kot z domoljubi. Zvonova na tinjanu so kupili predniki sedaj živečih tinjancev (vsi nasprotniki so prišleki in ne domačini). Popravilo zvonika so omogočili verniki s svojimi prostovoljnimi prispevki (prispevek ni obdavčljiv). Z tovrstmimi prispevki se vzdržuje tudi vsa sakralna dediščina v sloveniji. Zato so tudi verniki zelo bčutljivi, ko jim nekdo hoče vse to uničevati. Za konec: zvon oznaja čas molitve. Oznanja slovo naših domačih. Oznanje veselje odrešenja. Tisti ki ne verjame sliši samo zven. Sovražniki cerkve pa ropot. Pa še to: dokler je imel radijo ognjišče anteno samostojno jih je zelo motila. Samo tisto je sevalo, vsi repetitorji na veliki anteni jih niso motili. Sedaj antene r.o. ni več tam in je za njih vse O.K.
McLarnovc
27. 08. 2011 11.23
To meji že na težke psihične bolezni. To je večinoma folk, ki je živčen sam nase, pa jih vse moti. Pa priseljenci. Dokler so v vasi sami domačini ni nikoli problemov...ko se priselijo presranci iz mest, jih pa vse moti.
ziglej
27. 08. 2011 11.14
-1
moteče je ponoči.naj si cinglajo pri postelji doma vsak sam če uživa v zvonenju sredi noči.