Slovenija

Cesta vzela motorista

Slovenj Gradec, 21. 05. 2006 19.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V hudi prometni nesreči na slovenjegraški obvoznici se je smrtno ponesrečil motorist.

Nesreča se je pripetila na slovenjegraški obvoznici
Nesreča se je pripetila na slovenjegraški obvoznici FOTO: Jani Dolinšek

Nesreča, v kateri je umrl motorist, se je zgodila okoli 14.30 ure na slovenjegraški obvoznici med avtobusno postajo in Mercator centrom. Domačin se je z motorjem Yamaha 1000 ccm vozil proti Velenju, ko je zaradi po vsej verjetnosti prevelike hitrosti izgubil nadzor nad vozilom, zaradi česar je trčil v varnostno ograjo ob cesti. Od tam ga je odbilo nazaj na cesto, kjer je obležal, motor pa je končal nekaj 10 metrov naprej.

Zaradi nesreče je bila cesta na tem odseku za ves promet zaprta za več kot dve uri in pol
Zaradi nesreče je bila cesta na tem odseku za ves promet zaprta za več kot dve uri in pol FOTO: Jani Dolinšek

Ponesrečenemu je v trčenju odtrgalo nogo, poškodoval si je desno ramo in roko, ter prsni koš. Poškodbe so bile tako hude, da je motorist pozneje za posledicami nesreče umrl v slovenjegraški bolnišnici.

  • Komplet za igrivo učenje
  • Šolski koledar
  • Šolski nahrbtnik
  • Beležka s puhastim videzom / Svinčnik s čopki
  • Šolska peresnica
  • Šolska torba
  • Namizna svetilka
  • Pisala z gelom
  • Vodene barvice
  • Zvezek A4
  • Otroška budilka
  • Izbor čopičev
  • Peresnica
  • Otroški nahrbtnik
  • Šestilo / komplet za geometrijo
KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User68542
24. 05. 2006 10.16
Pozdravljeni ! Tudi sam sem dolgoletni šofer kamiona, osebnega avtomobila in tudi motorja. Bi pa v zagovor dodal moje osebne iskušnje. Kaj bi pisalo o meni, ko bi se razlepil na cesti, ker bi zaradi šlamparije mehanika pogonski agregat odpadel ker ni dal vseh vijakov ali kaj bi bilo zaradi eksplozije nove sprednje pnevmatike na mojem motorju na avtocesti. Večkrat sem se tudi peljal v koloni po vseh CPP in me je avtomobilist ogrozil ... Res pa je tudi, da grem tudi včasih prehitro - dosti prehitro - samo kje ! Nismo - niso samo motoristi s prehitro vožnjo krivi za nastale katastrofe.
User107848
22. 05. 2006 18.06
glede te nesreče po vsej verjetnosti ni bila kriva hitrost saj je motorist od kraja nesreče doma komaj kakšen kilometer in sem ga tudi osebno poznal tako da ne verjamem da je pritisnil poln plin na mrzlem motorju...
User107840
22. 05. 2006 17.18
Waly: v redu - strinjam se, da je manj motoristov vozi pod vplivom alkohola kot voznikov v osebnem vozilu. Je pa res, da ga skoraj ni motorista (vsa čast izjemam), ki bi vozil po predpisih sploh kar se hitrosti tiče. No med temi se najdejo tudi policisti na motorju. Tudi sam lahko z avtom drvim vsaj 150 km/h, pa ti odkrito povem da ne. Tudi na avtocesti ne. Mi lahko prosim potem razložiš, zakaj je potrebno z motorjem v naselju (ali pa izven, ne govorim o avtocestah) voziti z 1,5x večjo hitrostjo kot je dovoljeno? Pri tem so vozniki osebnih vozil nekoliko bolj disciplinirani. Poleg tega pa si samo poskušajte (tako za test) izračunati, kako hitro prevozi recimo ta voznik motorja pri hitrosti 150 km/h 100 m. In kakšna je njegova zavorna pot?
User107829
22. 05. 2006 16.50
Lovrod napisal si da je lahko zadnja guma počila ko je prehitro zapeljal na pesek, to nikoli ne bo držalo, kajti gume ali pnevmatike so narejene za velike hitrosti nasploh pri motorjih višjega cenovnega še bolj pa hitrostnega razreda, potemtakem bi pnevmatika prej počila že na asvaltu, kot pa na pesku, kajne? Veš tudi sam poznam to cesto, se vsak dan vozim po njej. Lovrod pa da nadaljujem, sedež na motorju ni fiksen, ker se da snet, ker ponavad je pod sedežem akumulator in nelkateri imajo še predal za prvo pomoč, ko praviš da so vilice odtrgane, če se motor prevrne in drsi po boku, ga ponavadi ustavi steber od zaščitne ograje in ta rob spodnji in zgornji pri zaščitni ograji je zelo oster, se strinjaš in naj vam še to povem pred časom je motorist drsel ob takšni ograji in ko je motor spodneslo je padel in udaril z glavo ob ta oster rob in odrezalo mu je dobesedno glavo. No pa saj to zdaj sploh ni več važno, pač imel je nesrečo da se je tako končalo in sožalje svojcem in prijateljem. Pač ne vem kaj je večini ljudem, vsi kar pravijo koliko motoristov se vedno ubije z motorji veliko manj pa se govori o avtomobilistih, pač saj sam vem avtomobilov je veliko več na naših cestah kot motorjev, pa še neki mi povejte, koliko motoristov je imelo nesrečo zaradi alkohola, pa ne mešat zdaj v isti koš mopediste in voznike motornih koles. No dost za zdaj, ker saj sami veste nikoli ne bomo prišli do istega zaključka motoristi bomo branili svoje, avtomobilisti pa svoje,....
User107843
22. 05. 2006 16.17
@Waly: Praviš:" malo si poglejte zadnjo pnevmatiko pa boste videli, da je sneta in kaj lahko to pomeni, meni osebno pomeni da mu je lahko počila in, če bi bila velika hitrost mislim da bi bil motor veliko dlje oddaljen od kraja kjer je motorist trčil v ograjo " ... A si videl kraj dogodka in si ogledal koliko je bil oddaljen motor od mesta trčenja v ograjo? A si videl sled v pesku še cca. 20m pred udarcem v ograjo? Nisem videl dogodka, sem se pa bil tam ko se je rešilec ravno odpeljal in so Policisti pri bencinski zaprli cesto in ko so odstranili vse sem se ene 2x peljal in še danes zjutraj peljal po tej poti v smeri kot je prišel motorist ... Glede zadnje gume: snelo jo je lahko zaradi n vzrokov... Počila je lahko ko je zapeljal prehitro na pesek in tam plesal ... Razloži mi to, da sprednjih vilc ni? Sedež odtrgan? Nisem se želel vključiti v to debato vendar če bi motorist pripeljal namesto >200km/h z recimo 140km/h kar je 2x od dovoljene hitrosti, bi verjetno speljal ta kar zahtevni dvojni S ovinek ... Ker pa je bil prehiter in očititno ni uspel dovolj hitro poravnati motorja je odletel v ograjo ... Sploh pa mislim, da že same pošokodbe dajo vedeti, da ni vozil počasi ali po predpisih ... Sicer pa: Sožalje svojcem in vsem ki so ga poznali ... Neglede na to kaj je storil, mi je žal mladega življenja ...
jungle@email.si
22. 05. 2006 15.58
prav gotovo ne bodo prišli nikol skupaj zagovorniki motorjev, ljubiteljev velikih hitrosti in drugi udeleženci v prometu, vem pa da je potrebno svojo glavo čuvat , zdaj kako jo očuvat pa je odvisno od vsakega posameznika posebej , SEVEDA ČE JO HOČE......
User107840
22. 05. 2006 15.38
Ne vem no. Nisem motorist, sem pa voznik osebnega vozila in kolesar. Med motoristi imam kar nekaj prijateljev. Hvala bogu, so še vsi živi. Vendar med nami vedno pride do prepira, ko se začnemo pogovarjat o CPP. Na vsak način me želijo prepričat, da z motorjem "ne moreš" peljati manj kot 100 km/h. Da motor ni za to in podobno. Kolikor vem, da je zakon napisan za vse enako tako za osebna vozila kot tudi za motoriste, tudi glede hitrosti. Sedaj pa še dve resnični zgodbi ena s srečnim druga, žal, z nesrečnim koncem. Pri prvi sem bil soudeležen, ko je motorist nenadoma začel prehitevati izza tovornjaka, ravno v tistem trenutku sem mu nasproti pripeljal. Glede na to, da se ni imel več kam umakniti, sem refleksno zapeljal s ceste, v potok in si uničil podvozje. Seveda se motorist ni ustavil, in sem moral sam nositi stroške. Pri drugi zgodbi pa se je motorist zaletel v prijateljičin avto od strani s takšno hitrostjo, da je prijateljico - kot voznico - dobesedno s sedežem vred utrgalo, pristala je v bolnišnici s strtim levim kolkom ... O motoristu pa raje ne bi. Mimogrede, hitrost bi naj bila nad 200 km/h. Mi lahko nekdo pove, kje v Sloveniji, se lahko vozimo s takšno hitrostjo?
User107833
22. 05. 2006 14.59
Sem sama motoristka in tudi poznala žal umrlega motorista. Še en teden prej smo se kolegi pogovarjali, da je samo vprašanje časa, kdaj se bo razbil. Dober fant, ampak prezelen na cesti....
User107393
22. 05. 2006 14.08
Mateja.Dokl: mislim da ni hujšega kot pa v nesreči izgubiti otroka... Ampak verjemi mi, če bi ljudje upoštevali tudi cestno prometne predpise (pa ne mislim samo glede hitrosti) bi bilo vse precej lepše... Kar popizdim ko vidim na obvoznici, pri 120 km/h avto, ki ga vozi ŽENSKA, zadaj pa nepripet sedi (ali pa včasih tudi stoji, ali skače po sedežih) OTROK!!! In kdo bo kriv, če se takemu otroku v primeru nesreče kaj zgodi? Neuravnovešena mati, ki ga ne zna pripeti? Ne, prevelika hitrost.... pa smo spet tam...
User107393
22. 05. 2006 14.02
Vem in se strinjam: voziti je treba varno in po predpisih. Ampak na živce mi gre ko se za vsako nesrečo krivi preveliko hitrost (pa ni važno ali je bil res to vzrok ali ne) in ko na radarju nasrkajo in plačajo tisti, ki za malo prekoračijo hitrost, nikoli pa tisti, ki povzročajo zmedo in nered na cestah
User107811
22. 05. 2006 13.38
Lenchi, si napisal, da vsak sam ve, kje je njegova meja! Če bi bilo temu res tako, potem nako groznih nesreč ne bi bilo. Se strinjam, da ti lahko ob kakšnem počasnem vozniku dopizdi in ga enostavno moraš prehiteti. Vendar moraš prehitevati tako, da nobenega pri tem ne ogrožaš. Imam 3 otroke in vsakokrat, ko se odločim nekoga pred mano prehiteti in sem včasim nestrpna (nisem 100% prepričana, ali bom prehitevanje varno izpeljala) se spomnim, da mi lahko v škarje pripelje avto z majhnimi otroci. Kakšen človek sem, če lahko zaradi moje nestrpnosti NAMERNO UBIJEM majhno deklico ali dečka, ki sta šele začela živeti? Kako lahko s tem občutkom potem sam živiš naprej? In to samo zato, ker se nisem imela časa 100% prepričati o varnem prehitevanju. Če se ti kdaj zgodi kaj takega, ti je potem verjetno kaj malo mar, ali nekdo pred tabo vozi 80km/h, če bi jih lahko 90.
jungle@email.si
22. 05. 2006 13.30
če bi imel poligon v Sloveniji ne bi bil atraktiven tolk kot divjanje po središču mesta predvsem vem to za Ljubljano, skozi center ful gas in tudi brez čelade, vzbujanje pozornosti...........pnevmatika je lahko sneta tudi iz drugih razlogov, prevračanja in udarcev motorja, iz tega lahko zaklučmo , da je hitrost botrovala tragediji...........
User107829
22. 05. 2006 13.13
Živjo vsem skupaj. Ko vas večino berem, vas večina pravi da je za skoraj vse nesreče pri motoristih kriva prevelika hitrost, no mogoče tudi res, vendar so še tu drugi dejavniki, kot npr. pri tej dotični nesreči, malo si poglejte zadnjo pnevmatiko pa boste videli, da je sneta in kaj lahko to pomeni, meni osebno pomeni da mu je lahko počila in, če bi bila velika hitrost mislim da bi bil motor veliko dlje oddaljen od kraja kjer je motorist trčil v ograjo in še neki je res, te zaščitne ograje kot jih imamo pri nas so res zelo zelo nevarne za motoriste, to vam povem iz lastnih izkušenj in ne nisem imel velike hitrosti, ko sem trčil vanjo in tudi ni veliko manjkalo da ne bi tako končal kot ta motorist, ki sem ga osebno poznal in verjemite mi, bil je zelo dober fant in je obvladal motor.
User107393
22. 05. 2006 13.08
... pa morda tud ne bi blo slabo če bi v Sloveniji imeli kak poligon za dirkanje, tako kot npr. na Hrvaškem Grobelnik, kamor bi lahko hodili vsi ljubitelji divje vožnje sproščat svoj adrenalin. Morda bi bili potem bolj mirni na cestah... Pa itak tud opažam da bolj ko se bencin draži, bolj folk vozi počasneje in gleda na obrate, da bojo mel manjšo porabo...
User107393
22. 05. 2006 12.55
jungle: poznam dva motorista ki sta umrla v prometni nesreči in pri obeh je bil kriv osebni avtomobil ki je pripeljal po napačnem voznem pasu... pa nista prekoračila hitrosti za 150%, tako da... Motoristi se itak zavedajo da so "ogrožena vrsta" in jaz mislim da moraš imeti dovolj jajc da to počneš. Saj sami vedo v kaj se spuščajo in vsak sam zase ve koliko zmore za volanom (motorjem)... Enim je maksimalna hitrost za obvladovanje vozila 80 km/h, enim pa 150 km/h. Vendar za oboje mislim, da bi se morali zavedati da niso sami na cesti... Če se sam ubiješ in pri tem ne poškoduješ nikogar (ničesar) drugega, žal... tako pač je... Zoprno je, če zaradi tebe nastrada kdo drug.
User107043
22. 05. 2006 12.41
Na cesti je zmeraj dovolj idiotov-takih in drugačnih norcev. Rajši se pa vozim za nekom 10km/h nižje od omejitve kot pa v rešilcu ali pa pogrebnem avtu. Včasih je potrebno oceniti tveganje in se ne zanašat samo na srečo in izkušnje. Razmislite.
User99522
22. 05. 2006 12.30
lenchi... Dvomim, da sta kdaj počasna vožnja in nizka hitrost ubijale. Razmisli.
jungle@email.si
22. 05. 2006 12.26
motoristi prekoračujejo hitrost tudi za 150%, a to nobenega ne moti, očitno vas motijo tisti, ki vozijo par procentov prepočasi kot pa je omejitev, prav gotovo je več nesreč z prevelikimi hitrostmi,..... zato pravim pamet v glavo.....
Materi
22. 05. 2006 12.25
Lenchi! MAš prav. Samo taki preživijo.
User107393
22. 05. 2006 12.17
Kaj se vsi neki pritožujete nad preveliko hitrostjo? Vsak sam ve kje je njegova meja, ne? Sicer pa: za največ nesreč so krivi tisti "drekači" ki po cesti vozijo PREPOČASI! Večino ljudi ne ve, da je omejitev na regionalni cesti zunaj naselja 90 km/h in tako vsi vozijo 80, ali pa še manj. Ko tako "cincaš" za nekom kakih 20 km, ti slej ko prej "dopizdi" in ga začneš prehitevat. Slab trenutek in nesreča je tu... Zadnjič je ena gospa na cesti kjer je omejitev 90 km/h vozila 60 km/h in ni bila toliko vljudna da bi se umaknila s ceste in pustila koloni mimo... Kdo pa bo take kaznoval?