Slovenija

'Čudežna' voda

Ljubljana, 12. 06. 2012 19.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
136

Gre za skoraj čudežno odkritje ali za prevaro, se je spraševala gledalka, ko so ji ponujali izdelek, s katerim naj bi rešila vse zdravstvene težave, celo raka.

Gre za skoraj čudežno odkritje ali za prevaro, se je spraševala gledalka, ko so ji ponujali izdelek, s katerim naj bi rešila vse zdravstvene težave, celo raka.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (136)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

NiVec
05. 03. 2023 20.50
To je davek za naivne in neumne. Čudežna brozgica, bahaha.
Uporabnik303528
25. 05. 2013 15.02
+4
ASEA je fenomenalen izdelek, sam ga jemljem že skoraj eno leto. Če bi resnično radi vedeli, kaj je ASEA, si oglejte moj blog.
DeJan Beržan 1
04. 10. 2013 18.02
+7
Uporabnik303528
25. 05. 2013 15.01
-3
toliko komentarjev o zadevi, preden bi se dejansko prepričali kaj to je.
Uporabnik303528
25. 05. 2013 15.01
+1
Kako tipično slovensko
Gregson89
23. 03. 2013 14.58
+0
Evo da vam povem o tej čudežni vodi še moje mišljenje, ta voda ni za une ko jim nič ni, naprimer če si zdrav piješ tablete? Govorite kaj hočete, na počutju se res ne da merit ali izdelek deluje ali ne, poješ limono al pa kako pomarančo in s pomočjo c vitamina ti počutje postane bolše. je res al ne? Ampak jest sem to "zdravilno vodo" preizkusil sam na svoji koži. da vam prvo povem da sem bil zadnjih 5 let vsako leto vsaj enih trikrat do štiri krat prehlajen, najrajši sem imel poletje in zimo ker takrat je najmanj cvetenja. Imam tudi kožno bolezen kjer se mi lušči koža s prstov "luskavica" (bil sem pri dermatologu, mi je napisal kreme kere so ble cca 15-20 € mazal sem se dve leti ni bilo večjih sprememb skoraj da neopazne, ko kreme nisem uporabljal se mi je koža vrnila nazaj v prvotno stanje) , zato mi je mama prinesla to aseo da probamo če res pomaga. Okus te aseje je zelo nagravžen kot da bi pil visok koncentrat clora, vrjamte mi še bazenska voda ma bolši okus. Vendar vam povedem da v mesecu dni pitja aseje mi je luskavica na rokah skoraj izginila, je še čisto majni del kože ostal na prstancu kateri se še malo lušči. Sem zelo srečen glede tega. Letos sem rekel da bom pil to asejo da vidim če bom bil prehlajen skozi pomlad. ker je vseeno če denar pustim v lekarni ali šparu za robčke ali tri mesece ali 4 pijem asejo. Za prehlad še nevem ali pomaga ali ne ampak vam povem da mi je pri koži zelo pomagala. in verjamem da je nekaj notri kar pomaga, ker če je to placebo, dvomim da bi mi popravlo kožo.
mateja970
15. 03. 2013 12.48
+5
PA TO JE ISTO KOT AMWAY MREŽNI MARKETING SAMO DA SE SLUŽI
tayi177
04. 02. 2013 03.28
+0
In še nekaj: t.i. "anektodični dokaz" (drugače povedano - vaše osebne zgodbe, vaši občutki, da se res morda malo bolje počutite itd.) je vreden toliko kot nič! Primerov je tule spodaj na desetine (v bistvu prevladuje skoraj samo to in nič drugega); mislim seveda na poste kot so: "Vi govorite kar hočete, ampak MENI je pomagalo. Pa moji sestri in njenemu možu tudi. Pa sosed je tudi rekel, da se bolje počuti, odkar pije"
Tomozuki
19. 02. 2013 13.41
-1
Najlažje je nekaj govoriti na pamet. Če bi si pogledal, da so na neodvisnem inštitutu stvar sprobali na rastlinah in živalih, ki niso sposobne placebo efekta in jim je stvar izboljšala zmogljivosti, da ne omenjam, da so športniki dosegli boljše rezultate, je tvoje mnenje vredno enako kot nič.
tayi177
04. 02. 2013 03.26
+4
Večina vas živi nekje v oblakih. Ali ne poznate kaj je to placebo efekt ali pač poznate in zavestno puščate, da vas nateg***. In še enkrat: breme dokazovanja je na tistemu, ki nekaj trdi in ne na tistem, ki zanika! Najprej vi dokažite, da res deluje (in zakaj naj bi delovala, pa ne z "redux molekulami", ki je samo še en zapleten kvazi-znanstven izraz za naivneže), ne bomo mi dokazovali, da ne deluje. Stvari tako ne tečejo v realnem & racionalnem svetu. :((
satan_SLO
12. 01. 2013 19.05
+4
farmacija se boji ,da bi nekomu nekaj uspelo(kar njim ne more oz.nocejo) ,ker potem upade dobicek;)res je da je asea draga stvar in si jo zato ne more vsak privoscit je pa res ,ce pomaga potem denar ne bo problem...jaz osebno sem jo danes dobil za mojo punco ,ki ima luskavico in bom z veseljem porocal ali je ASEA dobra ali slaba !!Za tiste ,ki ze vnaprej vzamejo upanje nekomu ,ki bi uporabil vse ,da bi dolocena bolezen ali tezava izginila pa vzemite tableto!!!Lobiji kot so farmacija,tobak ,alkohol itd...so ze uspeli prepovedat indijsko konopljo s katero je bil pred 85-leti posajen svet samo zaradi tega ,ker ne morejo nic zasluzit.....KAJ BI RES BILO ,CE BI BILI VSI ZDRAVI KDO BI SLUZIL;)????
User789640
25. 03. 2013 01.25
-1
Bravo, se strinjam. Moj brat pije tako imenovano čudežno vodo in pravi da se počuti bolj svež in poln energije. Danes sem tudi sam naredil nekaj požirkov te vode. Res ima vonj kot voda iz bazena, okusa pa ne, saj je voda. Dobre stvari so vedno enostavne. Kje se je začelo življenje?
Aseaforeveryone
09. 09. 2012 01.20
+2
Osebna izkušnja je najboljša izkušnja, je tebi lastna zgodba. Vsak pojav ali pojem, ki ga družba opiše kot čudež, je stvar njene lastne presoje kot enovite entitete, ki izhaja iz nerazumevanja njene lastne omejenosti si ogledati onkraj sedanjosti in prebiti dogmo svojega obstoja v svojem trenutku časa. ASEA-e ne moremo opisati kot čudež, je le oblika kemično predelane vode, ki nekaterim pomaga, drugim ne. Zakaj in kako pomaga, ni pomembno, samo da pomaga, če že mora. Mogoče je preveč enostavna za naše razumevanje. Včasih je preprosta rešitev tista prava rešitev. Mogoče ne. Čas bo pokazal svoje. Več na blogger-ju.
tayi177
04. 02. 2013 03.31
-1
S tem da ima vseprevečkrat osebna izkušnja žal zelo malo veze z realnostjo (če sploh). Kar vprašaj kakšnega psihiatra, kaj je npr. nekoga privedlo do nekega nepojmljivega dejanja, npr. umora (osebna izkušnja halucinacij/paranoje, shizofrenija ipd.) Aja saj res, psihiatri so podkupljenci... :/
Vid Tutek
15. 08. 2012 15.26
+5
Če nemorete bit tak retardirani folk glej KAJ VERJAMETE MEDIJOM kaj ste opice al ste res tak neinteligentni!!!!!!!! FARMACIJA JE V PANIKI ker ve da ce to spravi na trg da bojo marsikatere tablete propadle !! TO JE CUDEZNA VODICA kak jim pravijo pa valda da je samo sol pa voda ce se komaj v stiku cloveskega organizma zacnejo razvijat te celice ! tisti ko pa ste pametni pa si ijite po zakl tablet pa ŽERITE SVOJA ZDRAVILA crknite na njih !!!!! VAM MEDIJI PEREJO MOZAK ko ga tak nimate !!! ASEJA DELUJE 100% ni to stvar prepricanja ali mislenja STVAR DELUJE ČUDEŽNO!!! mam par primerov kjer je neozdravljivo luskavico pozdravla, rakastemu bolniku dalo energijo ter pvrnilo zdravju , kožne bolezni v roku tedna parmanentno ozdravlo in VI objavlate take bedarije ??? jemlite vaše ''ZDRAVILA'' upam da bote ozdraveli !!!!
Tone 12345
07. 08. 2012 14.44
+5
Jaz sedaj lahko napolnim flaško z neko raztopino malo zdravilnih zelišč vržem notri,dam v lepo embalažo!Napišem pa še trideset strani A4 formata o tem mojem čudežnem zdravilu!!Kdo mi bo dokazal preden bom prodal NAJMANJ 3000 flšk tega po dobri ceni!!!,da to kar sem na teh straneh obljubil ne drži!!KDO!!Seveda na koncu pa se vsi zaščitijo z enim samim stavkom DA VSEM PA NE POMAGA!!In stvar je rešena!!
Tone 12345
07. 08. 2012 14.38
+0
Kako je zahod uspešen zavajati ljudi z tisočimi "čudežnimi izdelki"Ljudje pa takoj nasedejo tem pravljicam!!A še niste dojeli da dosedaj še nobeden znan strokovnjak ni niti omenjal teh ižčudežnih izdelkov ki to niso!!A veste kako nastane recimo en tak čudežni izdelek ki se pojavljajo vsake toliko časa!!Ne bom ga konkretno imenoval ker to nima smisla!!Tisti ki so začeli s tem čudežem vedo da to ni nič kar obljubljajo morajo pa preusmerit vse v dobro promocijo!Najamejo prostor v katerem je nekaj aparatov nekaj epruvet katere drži človek oblečen v belo haljo po vsej verjetnosti samo z največ srednjo šolo in govori kako so dkrili to zadevo!!Ob tem ve da si vse zmišljuje-nato računalničar sestavi kratki video z animacijo molekul in atomov ki se kao neki prebijajo ne vem kaj in da čudežno zdravijo!To traja nekaj minut!!Vse po vsej verjetnosti brez dokazane osnove!!Nato 2. faza kje se to čudo sveta za naslednjih 100let sploh lahko naroči!Ker pa je stvar tako redka dobra in čudežna boste odšteli za stekleničke megle samo 100 eur ali dolarjev!In to gre na internet po svetu naivnih ljudi!Stvar je pa tako dobro izpeljana da se nihče ne more pritožit za te zlagane stvari!Tudi večje inštitucije nimajo toliko denarja da bi jim izpodbijala te njihovo neučinkovitost!In prodaja vsega tega gre dalje!!
Alex Centa
10. 07. 2012 22.34
+8
Kdor ne pozna Asee in je ni preizkusil na lastni koži NAJ BO TIHO!!! Kako lahko rečete, da ni zdravilna, če je sami niste preizkusili? To, da ste dali ''doktorjem'', da preverijo njeno zdravilnost ni čisto nič učinkovito, ker ne more nekdo v roku enega tedna priti do neke ugotovitve, za katero so znanstveniki v Ameriki, ki so očitno veliko bolj pametni od slovenskih, potrebovali več kot 10 LET!!! Zakaj se sploh ubadate s tem, če pa nimaste pojma kaj sploh to je!!! In tisti vsi, ki govorijo, da je to nateg: TIHO BODITE DOKLER SE SAMI NE PREPRIČATE!!!
pl3
23. 06. 2012 19.43
+23
Vsak, ki je kadarkoli odprl kakšno knjigo o biokemiji, mogoče celo imunologiji lahko že po prvih petih minutah branja Aseine splatne strani vidi, kakšen nateg je ta voda!
malinom
02. 04. 2013 08.19
-2
Se strinjam: destilirana voda in dodan NaCl, ko pa prebereš, da je elektrokemično izboljšan- halo?? Elektroliza? In ta nateg stane 150 evrov za 4 plastenke!!!, tiponja Samo Toplak 041 480 001 na katerih ni niti z eno besedo navedena kemijska sestava, samo RDA faktorji, človeka, ki je ostarele starše, napol dementne pripravil do tega, do so to oslarijo kupili, bi bilo treba nategnit čez cel džambo plakat! Tipi se znajdejo celo tako, da pobirajo plastenke , polnijo z navadno pitno vodo izpod pipe in to mastno drago prodajajo, največkrat ljudem, ki so v stiski, starejšim, ki ne morejo hodit, ki vsakemu odprejo vrata in so veseli za vsako čvekanje, tudi če ga bajno plačajo. Vse ostalo pa je psihološki moment, če človek dovolj verjame, mu tudi limona in ajdova kaša škodi.
alex_mb
15. 06. 2012 08.05
-10
Mater ste pametni POP-tvjevci... sploh pa ta Potočnikova, za katero osebno vem da objavlja razne nepreverjene informacije. Sam osebno iz prispevka vidim naslednje: - v uvodu predstavite izdelek kot neko BREZVEZNO in NEUČINKOVITO kvazi zdravilo, ki ga je brezveze kupiti - sami jo kupite (nikjer nisem zasledil če jo je novinarka Brigita sprobala in nato povedala svoje mnenje) - nek doktor iz Kopra potem pregleda - ugotovljeno - da ne gre za zdravilo, da je voda in kuhinjska sol... in sam osebno pove da niso opravili vseh testov - TOREJ NE MORE GOVORITI O ZAKLJUČKIH TESTIRANJ - v ljubljani pa je ta mladi doktor sam odgovarjal, da je dejansko možen učinek kot ga predstavlja prodajalka - ker še ta znanost ni dovolj raziskana - tisti amerikanec - predstavnik - pa lepo pove (vsaj v prispevku) - kako je narejena, tudi obrazloži zakaj ni registrirana kot zdravilo - ker je učinek večstranski - po moje NIČ NE PRIKRIVA tako kot večina naših VELIKANOV, ki vedno odgovarjajo z nejasnimi odgovori. - oba doktorja sta potrdila da ne gre za škodljivo snov - vodo - nihče ni potrdil da gre za ˝NATEG˝ - zakaj potem tak škodoželjen prispevek - zdaj grem še sam nabavit to vodo - PA NAJ VSAK SAM PRESODI ALI POMAGA ALI NE!
IsThisME
19. 06. 2012 16.20
+25
Noben ti ne bo nič bolj "potrdil", da gre za nateg, če daš sam v kozarec žličko soli in jim ga prineseš kot zdravilo. Si pa malo zamešal, na komu je tukaj dokazno breme. To pa, da kar na besedo verjameš človeku, ki ti prodaja "obdelano" slano vodo, medtem ko do drugih gojiš tako splošno nezaupanje, je pa sploh pametno.
deinon
21. 11. 2012 20.12
+0
Placebo efekt - čudež samo po sebi ;) Read about it!
Amali Doare
15. 06. 2012 07.28
+4
pa to ne moreš verjet, kaj pride vse ven iz teh znanstvenih slovenskih glav. sami strokovnjaki za kurjo fiziko. vsak ima dve možnosti, da pije ASEO ali jo ne pije. Samo prosim vas, vse tiste, ki ne vidite dalje od svojega nosa, ne pljuvajte vse povprek o nečem, o čemer nimate blage veze. Sam imam hudo obliko luskavice in mi medicina ne more pomagat, no lahko z zdravili,kremami in ostalimi terapijami, a kaj ko imajo vsi ti preparati take stranske učinke, da ti skurijo jetra in ledvice. ASEO PIJEM EN MESEC 2x DNEVNO, 3-5X SE Z NJO POŠKROPIM PO TELESU IN STANJE SE IZBOLJŠUJE VSAK DAN - BREZ KREM, ZDRAVIL,OBSEVANJ. Meni je popolnoma vseeno, kaj klobasate vsi slovenski znanstveniki, jaz vidim na sebi, da koža postaja brez lusk, velikih rdečih madežev in brez srbenja. Pa še energije imam neverjetno veliko. Zdaj grem pa na en štamperl ASEE in vsem skupaj želim NA ZDRAVJE!!!
User789640
25. 03. 2013 01.33
+2
sstane
15. 06. 2012 00.37
+3
Zanimivo, na isti dan ob isti uri dve oddaji o soli.
markotom
14. 06. 2012 10.34
-1
Napis na vratih sirotišnice v Kalkuti, ki jo je ustanovila mati Tereza: Človek je nerazumen, nedosleden, sebičen. Ni pomembno ... ljubi ga! Če boš delal dobro, te bodo obtožili, da imaš sebične cilje. Ni pomembno ... delaj dobro! Če boš uresničil svoje cilje, boš našel prave sovražnike in lažne prijatelje. Ni pomembno ... uresničuj svoje sanje! ... Tvoja dobra dela bodo jutri pozabljena. Ni pomembno ... delaj dobro! Zaradi poštenja in iskrenosti boš ranljiv. Ni pomembno ... bodi pošten in ranljiv! Kar si ustvarjal dolga leta, lahko izgubiš. Ni pomembno ... ustvarjaj! Če boš pomagal ljudem, se ti bo morda slabo godilo. Ni pomembno ... pomagaj jim! Svetu boš dal najboljše, kar imaš, a vračal ti bo z udarci. Ni pomembno ... daj od sebe najboljše!
rkarmen
13. 06. 2012 22.26
-4
Zelo zanimivo je dejstvo, da se najdejo ljudje, ki so rojeni znanstveniki in so uspeli v parih dneh, eni celo v pičlih parih urah analizirat in postavit svojo tezo o produktu, ki ga sploh še niso videli, kaj šele poiskusili. Čestitke!!! Nekateri so za to potrebovali nekaj desetletij. Lahko samo rečem, da me je sram, da je slovenska inteligenca nižja od sobne temperature!!! Glede placebo efekta... za tiste, ki se na to tako zelo spoznate, citiram: Placebo (latinsko ugajal bom, iz placere ugajati) je snov, ali poseg, za katerega je prejemnik (ali izvajalec zdravljenja) prepričan, da bo nanj učinkoval blagodejno. Pričakovane pozitivne spremembe se lahko v določenih okoliščinah tudi realizirajo, kljub odsotnosti specifičnih kemičnih vplivov placebo substance. Razlog za nekatere učinke placebo efekta leži v vplivu možganov na telo preko številnih fizioloških mehanizmov (uravnavanje homornov, percepcija bolečine). Placebo učinek se najbolj izrazi pri subjektivnem doživljanju simptomov bolezni (stopnja bolečine, splošno počutje, glavoboli, depresija itd.) ter pri modifikaciji stanj na katere imajo možgani močan vpliv (krvni pritisk, anksioznost, dojemanje bolečine). Po drugi strani je placebo efekt odsoten pri stanjih na katere možgani nimajo vpliva oz. je ta vpliv zanemarljiv (zlomi, travmatske poškodbe, infekcije, rakava obolenja). Zanimivo, a ne??? Kar se pa oddaje Preverjeno tiče - to ni bilo niti P od preverjenega! Poleg vse butalske pameti vas sprašujem: Kaj je boljše? Kupiti seme buč, za katere nihče ne ve da bodo obrodile ali kupiti zrelo bučo, za katero nihče ne ve ali ima semena? Tudi jaz pijem to čudežno vodico... in ne boste verjeli - tudi na meni deluje! Če je to samo placebo... HVALA BOGU!!!! Pa na zdravje!
alesgerjevic
13. 06. 2012 22.42
-29
IsThisME
14. 06. 2012 13.16
+26
Zakaj mislite, da bi morali 10 let analizirati slano vodo, da vam dokažemo, da deluje kot slana voda? Prodajajo vam dobesedno vodo s soljo (kar priznavajo sami), vi pa od skepkikov zahtevate, da vam dokažemo, da ne deluje drugače kot katerakoli druga slana voda? rkarmen, če za vas "deluje" in vam je vseeno, če je placebo ali ne - prav, uživajte. Samo ne prodajajte potem ega naprej, kot da ste odkrili magično zdravilo - niste.
pl3
14. 06. 2012 16.10
+24
tu ne gre samo za prodajanje ega, tamveč za hudo zavajnje, kdo bo odgoivarjal, če bo kakšen naivnež zaradi raka opustil zdravljenje in se "zdravil" s to vodo, da ravna narobe po pa opazil prepozno? Kdo bo odgovarjal?
IsThisME
14. 06. 2012 16.16
+11
@pl3, mišljeno je bilo "tega", sem se zatipkal... Drugače se pa strinjam. ;)
rkarmen
14. 06. 2012 20.56
-22
Zdi se mi banalno, da nekdo reče, da gre za slano vodo
rkarmen
14. 06. 2012 21.16
-19
@IsThisME Zdi se mi banalno, da nekdo reče, da gre za slano vodo. Gre za izdelek, ki je mešanica trilijonov redukcijskih signalnih molekul v obliki specifično obdelane fiziološke raztopine. Je trenutno prva in edina stabilna mešanica redox signalnih molekul izven živih celic, in lahko pomaga vzpostaviti in ohraniti pravilno ravnovesje v telesu v podporo mehanizmom obrambe in samozdravljenja. Uravnovešen imunski odziv je funkcija redukcijsih molekul. Redukcijske molekule so ključne za aktivacijo antioksidantov, za obrambo pred toksini in sprožanje samozdravilnih procesov. Zanima me, kako ste lahko analizirali sestavo, če izdelka še videli niste?
IsThisME
14. 06. 2012 23.57
+19
Ne, ne - sestavine so znane, saj jih ne skrivajo. Oni trdijo, da iz slane vode (fiziološke razstopine) z nekim skrivnostnim postopkom naredijo zdravilno vodo. In potem pride nekaj strokovno zvenečih besed, ki v znanosti (ali nasploh) nič ne pomenijo, ali pa se uporabljajo v čisto drugem kontekstu. Vprašajte strica googla, kaj misli npr. o besedni zvezi "redukcijska molekula" - to, kar naj bi bilo "ključen del" mojega imunskega sistema, pa mi povejte, kaj sklepate iz rezultatov (naj vam skrajšam iskanje - "redukcijska molekula" ne obstaja zunaj asea reklamnih sporočil). Toliko o banalnih besedah, ne?
pl3
15. 06. 2012 00.52
+17
rkarmen očitno živi na zemlji, ki je še vedno ravna plošča, in ne ve da, so za naš imunski sistem odgovorni imunoglobulini, ki so peptidi, glaven antoksidant pa je glutation, ki je mimo grede tudi peptid, tako da ne Ig molekule in ne glutation ne vsebujeta ne Na in ne Cl, kaj šele katerokoli ot teh super izmišljenih redox molekul, ker tudi če bi jih bi ta super famozna voda vsebovala bi imela napačno napetost in je naše telo verjetno ne bi moglo absorbirati skozi specifične prenašalce v črevesju.
rkarmen
15. 06. 2012 20.08
-20
ali pa priporočam , da v pubMed vpišeta redox signaling molekules. Čudno... Toliko strokovnih člankov in raziskav o zadevi, ki sploh ne obstaja.
IsThisME
15. 06. 2012 20.42
+21
@Rkarmen: vaš link vodi do strani, ki je povezana z asea-o. Jim delate reklamo, ali samo niste opazili, da spet ne gre za neodvisno vsebino?
rkarmen
15. 06. 2012 21.06
-24
Ne vem kakšno zvezo ima ameriška medicinska knjižnjica z izdelkom. Ali se zavestno izogibate odgovoru ali pa ga enostano nimate.
pl3
15. 06. 2012 22.03
+21
pubMed poznam že dolgo in vem, da da vi te redox procese jemljete iz konteksta. Tam redox signaling pomeni predvsem procese ki nastanejo ob oksidativnem stresu, takrat v telesu nastajajo ROS in RNS, potem jih pa med drugim zgoraj imenjen glutation deaktivira. Za to imamo na svetu antioksidante, vitamine, in ne potrebujemo nobene vode za 35
IsThisME
15. 06. 2012 22.58
+25
rkarmen, govorim o linku, ki ste ga predlagali za branje in so vam ga odstranili. Saj se ni treba sprenevedat.
Alex Centa
10. 07. 2012 22.40
+2
bravo rkarmen, točno tako :D vsi drugi, ki pa v to ne verjamete, ne morete obsojati dokler ne sprobate sami.... tudi polet na luno je bil čisto nemogoč, a dokler to niso ugotovili, da je, so pljuvali na vse tiste, ki so v to verjeli...