Slovenija

Drama zaradi dvigal

Ljubljana, 29. 05. 2012 18.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
60

Koseški bloki nimajo dvigal, zato so v nekaj blokov namestili dvižne ploščadi, ki olajšajo življenje posebej invalidom, starejšim, staršem z otroki. Nekaj stanovalcev je proti, ker je dvigalo preblizu njihovih vrat, zato v Kosezah vre.

Pridružite se uradni strani oddaje Preverjeno! na Facebooku s klikom na

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (60)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dvigalo2
30. 05. 2012 19.15
+6
Živim v teh terasastih blokih in zaradi dvigala v Kosezah sem se pozanimal v bloku, ki je prvo in edino postavilo hidravlično dvigalo v Kosezah. Na začetku so se pri njih vsi lastniki stanovanj pogovarjali o smislu dvigala, potrebah, kdo ima korist, kakšne so težave,.....in prišli do 100% sklepčnosti, še več, v pritličju so celo samovoljno dali solidarni delež k plačilu dvigala..in seveda le ti pri njih ne bodo plačevali tekočih stroškov dvigala, ki so izjemno nizki, cca. 3-5 eur / mesec. Kot so povedali že v prispevku, so si naloge razdelili. Projekt so jim ves čas nadzirali strokovnjaki, saj so se zavedali, da je to prvi projekt in projekt brez arhitekta, statika, projektanta in požarnega sodelavca lahko nestrokovno izpeljan projekt, ki so ga izdelali za njihovo varno uporabo. Kdorkoli je prišel pogledat in vprašat kogarkoli od stanovalcev je pri njih lahko izvedel kaj vse je bilo potrebno za varno vgradnjo PRAVEGA DVIGALA. Pravega dvigala pred leti ni bilo možno vgraditi brez poseganja v konstrukcije, saj so bile tehnične rešitve mogoče le ob rezanju nosilne plošče in dvigu jaška ven iz bloka. Novosti in napredek v tehniki pa je omogočil, da se to ne zgodi. Zato jim je to tudi uspelo. Nato se je v Kosezah pojavil "finančnik", ki ni plačal podjetju za izdelavo dvigal dvigala, ampak samo dvižno ploščad, ki se v 21.stoletju vgrajuje v enostanovanjske hiše za potrebe invalidov. Tudi pri nas je poizkusil s to zgodbo... Ljudje v pritličju imajo atrije in so kupili stanovanje z atrijem, zatorej je cena tudi višja, tudi izhode in zvonce imajo na vratih v atrijih, vrata na hodnik pa so si prestavili za 1m ven ( preverite v arhivih na Upravni enoti v izvedbenih projektnih načrtih terasastih blokov ), brez soglasij ali nakupa od stanovalcev. Tega se jih večina zaveda, sostanovalci so jim to zaradi solidarnosti dovolili zatorej je žalostno, da tudi tistih nekaj nasprotnikov ne pokaže solidarnosti nam ostalim. Res ni veliko potrebno, kot je povedal na koncu gospod režiser, samo nekaj dobre volje in solidarnosti, ki nam na koncu prinese veliko dobrega v odnosih. Je pa vsak konflikt priložnost za izboljšanje odnosa!
joca steier
03. 06. 2012 20.34
+1
Nimivseeno
30. 05. 2012 17.07
+4
Ko sem bil mlajši mi je bilo tako dogajanje komično, sedaj mi postaja tragično. Vsi smo eno in če bo bo drugemo boljše in lažje nič skrbet, če ti ne boš imel nič od tega. Njihova sreča bo namreč prispevala k vašemu dobremu počutju in posledično pripomogla k vašemu zdravju. Skrbi vas, da bo cena stanovanja manjša - meni se zdi, da bo večja, ker boste v svoj objekt vnesli koristen in lep pripomoček za lažje življenje. Steklen je res lep. Skrbi vas, da bo ropot. Pojdite v sosednji blok in naj vam sosedje prijazno pokažejo delovanje in hrup dvigala. Skrbi vas, da boste imeli premalo prostora. Upam, da vas ne bo potrebno s posteljo ven peljat, ker se lahko izkaže, da bo šlo. Skrbi vas, da bo premalo svetlobe. Priporočam, da naročnikom naročite ene res lepe LED diode. Lepa svetilnost, mala poraba, izboljšan izgled in posledično dražje vaše stanovanje. Skrbi me, da z nasiljem in ustrahovanjem ne boste ničesar dosegli, samo sebi škodovali na živcih. Priporočam cannabis za pomiritev in rasvetlitev. Stres namreč deluje negativno na zdravje posameznika in vodi v celo vrsto smrtonosnih bolezni, zato tudi ni presenetljiv obisk zdravnika. Cannabis pa je vsestransko zdravilo. (Vir: (Cannabis Science Announces Critical Cancer Patient Dr. Lynnice Wedewer, Ph.D., Cancer Cure - Cannabis & Cannabinoids,by Robert Melamede,PhD; youtube - What if Cannabis Cured Cancer (Serbian subtitle))
joca steier
03. 06. 2012 20.35
Ramzess
30. 05. 2012 11.53
+1
Seveda vre in jim ni prav, če pa tovrstni bloki niso bili načrtovani za take projekte, še en velik feler projektantov brez ...logika je spet splavala po vodi.
Fredi34
30. 05. 2012 10.37
+11
Ženska na 6:10 se sklicuje na evakuacijski jašek in da bo dvigalo preblizu vrat, a če si jasno predstavljaš blok vidiš, da ima stanovanje nad njo pravtako ograjo na enakem prostoru kot bo kasneje stalo dvigalo. Torej se ne more zgovarjat nad premalo prostora. Sicer pa se vidi kako smo ljudje egoistični, pa četudi gre za res skoraj neslišno dvigalo ki se giblje s hitrostjo nekaj centimetrov na sekundo. Ljudje so resnično bolniki.
Ramzess
30. 05. 2012 11.54
+1
Se strinjam, ...in kaj neki je to evakuacijski jašek, ...prvič slišim, zunaj so običajno, čeprav pri nas redke, stopnice za ta namen.
dvigalo2
30. 05. 2012 20.10
Res je, saj so vendar ograje v vseh etažah in stopnicah po nekem standardu. Da bo pa še večji hec, imajo stanovanja v pritličju zamknjena vrata not za več kot meter in so jih sami in brez soglasij postavili na nivo ostalih v etažah....tukaj pa bo stanovanjska inšpekcija pela......, pa najemnina za nazaj in uporabo tega skupnega prostora za lasten predprostor.....ali pri enem gospodu na posnetku, kar že celo podrte stene in že del njegovega stanovanja.
KomentarDOO
30. 05. 2012 10.15
+2
Enako je, ko kdo želi zastekliti balkon...
Spetsnaz
30. 05. 2012 08.46
+7
V moji ljubi Sloveniji so idilicne kmetije tako podcenjene, da se lahko vsi , ki si zelijo miru in intime zlahka odmaknejo od ponorelih materijalisticnih egoistov.
joca steier
30. 05. 2012 09.01
+0
Spetsnaz.ne bo držalo..nimajo vsi sredstev, da bi si kupili kmetijo pa čeprav je poceni....
Kritik30
30. 05. 2012 08.05
+7
Jaz bi vsem tistim, ki živijo v spodnjih nadstropjih, dal eno polno vrečko iz trgovine in naj jo peš nesejo v zgornje nadstropje. Pa da vidimo do katerega nadstropja bodo prišli. V našem bloku tudi ni dvigala, živim v 4 nadstropju v bloku z visokim pritličjem, kar dejansko pomeni da prehodim 4,5 nadstropji do svojega stanovanja. Pa sem po nakupu vse znosil gor peš, od laminata, do knaufa, do pohištva.... @Titovka: si že kdaj nesla kako težko stvar v višje nadstopje? Bi to nosila skoraj vsak dan?
sonas
30. 05. 2012 09.03
-6
a pa ko si se naselil v to stanovanje v 4.nadstropju... a si vedel, da blok nima dvigala? a si to opazil, ko si nosil tvoje torbe ob vselitvi?
Kritik30
30. 05. 2012 09.13
+7
@sonas... seveda, si morda ti pomislil, da ne moremo vsi živeti v pritličju... ker nekako se izgubi pomen bloka?
cocacolalife
30. 05. 2012 11.22
+5
pa ste pomislili kdaj kako prou bi prišlo dvigalo za mamice z vozički, dojenčki, ali pa npr. jaz ki sem na invalidskem vozičku bi večkrat lahko šel na obisk kakšnemu prijatelju, če bi le v bloku imeli dvigalo
comment123
30. 05. 2012 07.44
+17
Dvigala morajo biti za ljudi, ki ne zmorejo več hoditi po stopnicah. Tisti, ki živite spodaj, pomislite na soljudi, postavite se v njihov položaj, premislite in ne bodite egoistični in hudobni.Mar ne bi bilo lepše stopiti skupaj za dobro stvar, se razumeti in zadovoljno preživeti čas, ki nam je namenjen, tu in zdaj!
Uporabnik215111
30. 05. 2012 08.18
+6
Časi sosedstva, humanosti, so izginili leta 1991. Kje so časi, ko si sosedom pustil ključe od
joca steier
30. 05. 2012 08.53
+0
kamasutra1, jaz pa ne mislim, da so izginili. Meni v življenju vedno pridejo nasproti ŠE VEDNO dobri ljudje. Res pa je, da sama nikoli ne ustvarjam konfliktov po nepotrebnem....
Uporabnik215111
30. 05. 2012 09.27
+1
Mogoče ne povsod v večini primerov pa sosed soseda videti ne more. So pač ljudje, ki uživajo v prcanju in jim je to nekako kot hobi....
joca steier
30. 05. 2012 09.34
+0
DonaldTrump
30. 05. 2012 07.34
+8
Prav je da so dali dvigalom, kr ne moreš verjet kakšni egoisti so tisti živijo v pritličju
sonas
30. 05. 2012 09.05
-9
zakaj pa nisi ti kupil stanovanja v pritličju???
NotMe
30. 05. 2012 06.52
+22
Čudno, da jih ne moti, ko ta zgornji HODIJO po štengah, bam bam bam bam...pa bergla tok tok tok tok, pa pes škrabete škrabete škrabete... Zaplankani egoistični slovenceljni, samo da se nagaja, pa magari iz inata!!!
sonas
30. 05. 2012 07.21
-6
to že drži... ampak bi ti želel, da bi imel dvigalo čisto zraven tvojih vhodnih vrat? kolk razumem so proti le tisti, zravne...
NotMe
30. 05. 2012 07.41
+8
ga imam, sem v 1. nadstropju, tako da se mimo mene pelje VSAK, ki ga uporabi. In se ne sliši popolnoma nič, edino kar slišim je, ko gre sosed mimo vrat do svojega stanovanja - slišim korake.
sonas
30. 05. 2012 08.43
-2
glede na število minusov zgleda, da so ti ljudje imeli res smolo, da so zadeli una dva - edina v LJ, ki sta nerazumna :) ali pa smo slovenci enostavno dvolični! drugemu privoščim lift tik pred vrati, sam pa ne bi :)
e.alina
30. 05. 2012 01.08
+22
Sama zivim v pritlicju in čeprav dvigala ne uporabljam plačujem stroške za vzdževanje pa nimam nič proti,včasih smo bili vsi otroc z dnevom v dan se pa staramo,kot sedaj opazujete starejše,invalide,mati z majhnim otrokom v roki,poškodovane itd se kdaj vprašate kaj vas čaka isto to pa me zanima kako bi vam bilo če dvigala ni,ali bi bilo fer,da vam takrat rečem kaj niste razmišljali 20 let nazaj,ko ste kupovali stanovanje.Žalostno v kakšni državi živimo oziroma bolje rečeno žalostno s kakšnimi sosedi živimo.
joca steier
30. 05. 2012 08.51
+4
e.alina.....realno razmišljanje..pohvalno
cocacolalife
30. 05. 2012 11.23
+1
smiley7
29. 05. 2012 23.42
+24
Še jaz izrazim svoje mnenje (govorim iz prve roke, živim v tretjem nadstropju v enem izmed blokov): 1. V našem bloku smo hoteli sami pokriti vse stroške dvigala in vzdrževanja brez pritličnih stanovalcev, pa slednjim tudi to ni bilo prav. 2.Prebivalstvo se stara in dvigala SO potrebna . 3. Veliko ljudi med nami je tako ali drugače "hendikepiranih", invalidi, bolezni,poškodbe,... 4. V teh blokih je izredno malo stanovalcev, tako da bi se dvigalo slišali natanko tokrat, kot se sliši ljudi sedaj, ko hodijo/hodimo gor in dol. 5. Otroci nimajo kaj delati v dvigalih. Kot ste/smo videli v prispevku, ima vsak lastnik svoj ključ. 6.Obkrožajo nas redki ljudje, ki se lahko postavijo v kožo drugega človeka. Ostali pa, dokler ne bodo sami potrebni pomoči, bodo trmasto vztrajali pri svojih egoističnih izgovorih. Govorijo, kot da je v bloku 150 ljudi. Pozabljajo tudi, da stanovalci v višjih nadstropjih imajo pred vhodnimi vrati bistveno manj prostora kot pritlični. Prav rad bi srečal pritličnega gospoda iz posnetka, ki je omenjal svojo mati in kako bi mu bilo oteženo oskrbovanje.Bi mu zaupal jaz svojo zgodbo, ki je bistveno težja od njegove (ni za javnost). 7,danilog tvoja izjava pa je tako otročja....
sdadas
30. 05. 2012 02.12
+6
gre se samo za to, da nekateri ljudje ne vedo da je samo stanovanje njihovo in mislijo da je cel blok da so sami v njem
MUNGATUMBA
30. 05. 2012 08.51
+1
7, priznam in je bila izrečena malo prehitro..se oproščam -je pa tako da ne moremo posiljevati druge z svojimi idejami-tako eni kot drugi
joca steier
30. 05. 2012 08.59
tukaj se pišejo komentarji in ne vem zakaj imaš občutek, da nekdo nekoga posiljuje.....moje mnenje je samo moje mnenje, tvoje ravno tako danilog....to so samo naša mnenja. Ali pa mogoče.......če se nekdo ne strinja s tabo jemlješ to za posiljevanje????
dvigalo2
30. 05. 2012 20.16
gospod v pritličju nima te mati, ker je sam prijavljen v stanovanju....že preverjeno:-) Tudi sosedje to vedo, vendar ta gospod rad govori, da bi bil zanimiv...., potreba po tem, da ga poslušajo, pa četudi si izmišljuje. Kaj pa njegov atrij in zvonec na vratih atrija.....
piko112
29. 05. 2012 22.58
+2
Pa ne pozabiti na klime da jih je potrebno odctraniti
MUNGATUMBA
30. 05. 2012 08.49
MUNGATUMBA
29. 05. 2012 22.28
-12
Res pa je , da ob nakupu neprmičnine NI bilo dvigal in so tudi v 4.štuku to vedeli,kot t udi da bodo nekoč stari in betežni,zato sem pa jast kupu v 1. štuku !!
joca steier
29. 05. 2012 22.32
+0
O takih kot si ti sem pisala spodaj.......
MUNGATUMBA
29. 05. 2012 22.36
-8
Jast pa zgoraj , o takih kot si ti...ki ne misiljo na drugo,kot na teror do drugih...
titovka
29. 05. 2012 22.38
+0
hahaha, dober vam gre...upam, da se bosta prav zmenila...kot policaji in janša!!!!
joca steier
29. 05. 2012 22.40
+4
danilog...ti samo uživaj v svoji samopašnosti v prvem štuku.......:)))))))
Turgensis
30. 05. 2012 00.20
+14
res pa je, da so jaški namenjeni dvigalom in da so vsi vedeli, da bo zgradbe potrebno modernizirat! nekoč je tudi bilo potrebno napeljati elektriko v stare zgradbe, čeprav je ob nakupu NI bilo!
sdadas
30. 05. 2012 02.11
+4
ja in če ni bilo dvigala, zakaj si ne bi pomagali in ga vgradili?? pač trda mišljenost nekaterih ne pozna meja
MUNGATUMBA
30. 05. 2012 08.48
-2
"patrona" ti pa uživaj v svojem ,stran od dvigala.... :-0 trda mišljenja imajo tako eni kot drugi-zato pa smo-trdoglavci...
dvigalo2
30. 05. 2012 20.19
Se strinjam in dobro si se odločil, tudi, ko je potres ali nesreče je vedno fajn, da si v nižjem nadstropju in to je še vedno všeč tudi kupcu stanovanja....
titovka
29. 05. 2012 22.27
-12
KAJ VSE SE NE SPOMNIJO TISTI, KI IMAJO DENAR...KAJ MISLITE, DA JE DVIGALO ZASTONJ...PA KAKŠNI STROŠKI ZA VZDRŽEVANJE...SE KDO TO VPRAŠA????V KRASNI DRŽAVI ŽIVIM...KJE TI ENOSTAVNO SOSTANOVALCI REČEJO, DA SE IZ SVOJEGA LASTNEGA STANOVANJA MORAŠ IZSELITI...ČISTO PO JANŠI!!!!!SRAMOTE, DO KAM SMO PRIŠLI!!!!
hanoveranec
29. 05. 2012 22.43
-10
če je pa tolk od dole sostanovalcev.......
titovka
29. 05. 2012 22.47
+0
Iniesta
29. 05. 2012 23.03
-4
Titovka, zakaj toliko sovrazis Janso? Sej tud jaz ga ne maram prevec ampak ga zato ne sovrazim ... Poleg tega pa gre za starega partijasa ...
sdadas
30. 05. 2012 02.10
+13
kaj ma tu janša veze?? ljudje težko hodijo in rabijo dvigalo dvigalo je tiho in ne bi delalo hrupa tu se gre samo za to, da ljudje ki živijo v bloku mislijo da je cel hodnik tudi njihov in vse
joca steier
29. 05. 2012 22.06
+39
Ko sem gledala ta prispevek v Preverjeno nisem mogla verjeti. Proti so večinoma stanovalci, ki živijo v pritličju in ga ne rabijo.....sposobni pa niso videt niti en meter od sebe.....še mar jim ni, da so v zgornjih nadstropjih starejši, invalidi......kako žalostno s kakšnimi ljudmi sobivamo.....
Turgensis
30. 05. 2012 00.22
+14
titovka si nepismena?? oni bi krili vse stroške in vzdževanje, samo soglasje rabijo!!
Uporabnik565636
29. 05. 2012 21.54
+10
Klasika, dvigalo bi imeli, samo ne blizu svojih vrat.
MUNGATUMBA
29. 05. 2012 22.40
+5
Ne ni res,ko kupiš gajbo vidiš kje ŽE stoji dvigalo in tam kjer ŽE je, bližnja stanovanja NE trpijo...
sonas
30. 05. 2012 07.28
+0
blue-freezer a pa bi bi imel dvigalo tako blizu svojega stanovanja???