Slovenija

Enajst grobišč uredili

Ljubljana, 25. 10. 2007 19.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Staša lozar
Komentarji
42

Sondiranje in ureditev grobišč povojnih pobojev v Kočevskem Rogu je končano. Vladna komisija delo ocenjuje kot uspešno.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

textsurfer100@gmail.com
29. 10. 2007 10.52
Sramota, ki je komunisti nikoli ne bodo priznali je, da so bili pred in med vojno navadni huligani, ki so imeli močno željo po oblasti. V času okupacije niso ubili nobenega tujega generala, pobijali so izključno slovenske izobražence. Dajmo enkrat priznati, da bo bili partizani eno, komunisti pa nekaj drugega. Vojna se je v Jugoslaviji začela 22. junija 1941, OF je bil ustanovljen pa aprila 1941 kot protiimperalistična fronta. Kdo pa so bili imperialisti takrat: Anglija, Francija, ZDA, zavezniki torej. Naši vrli komunisti so sklenili pakt s Stalinom šele potem, ko je Hitler napadel Rusijo. Ko je Hitler imel pakt s Stalinom, so bili pa proti zaveznikom. Kdo je potemtakem izdajalec. Zavedni Slovenci so šli v partizane in so se borili za osvoboditev, teh je ostalo zelo malo, ker so padli v boju (kdor ni podpiral komunistov so ga poslali v prve bojne vrste ali pa so ga pribili na bukev in ga rezali, dokler ni umrl), Komunisti so izkoristili osvobodilni boj za revolucijo, ker so ugotovili, da bodo tako edino lahko prišli na oblast. Zato pa so morali pobiti vse, ki so jih spregledali in se temu hoteli upreti. Zanetili so državljansko vojno. Je že tako, da zgodovino pišejo "zmagovalci". Nikjer pa ni rečeno, da je to, kar pišejo tudi res. In ker zdaj končno prihaja na dan tudi druga plat medalje, se nekaterim pošteno tresejo hlače. Ker sodijo po sebi in svojih dejanjih, se najbrž bojijo, da se jim bo sodilo na enak način, s strelom v glavo, pri zvezanih rokah in nogah in da se bodo pobili tudi njihovi otroci, njihovi majhni vnučki, noseče hčere in snahe. Zato prisegam na pravično sodbo, ne pa na logiko maščevanja, prikrajanja resnice in zlagane zgodovine.. "All is fair in love and war", pravi pregovor. Ko je vojne konec ni več logike maščevanja, je samo logika pravne države. Naj se kaznujejo tisti, ki so storili kaj slabega, a naj se jim krivda dokaže na sodišču.Pravila igre morajo veljati za vse, kajti če vaša logika obstane, se namreč kaj hitro lahko zgodi tudi vam. Vse dobro se enkrat vrne, vse slabo pa tudi.....
romantik75@email.si
28. 10. 2007 15.38
Klasik Ja tvoja podpora komunizmu je možna samo kje na Kubi in poboji se nikjer v razviti demokratični družbi ne bi smeli odobravat in bi mogli obsojat. Tablete za pranje tvojih možganov pa so tako zelo učinkovite pri tebi, ker vidiš samo tisto kar ti drugi vcepljajo v glavo, ker govoriš dobesedno isto kot LDS, SD, ZARES, ki vsi ščitijo svoje ljudi, in če še ne veš je bil Ciril Ribičič član SD, njegov oče pa je bil visoki funkcjonar OZNE, ki je posreddno bil odgovoren za te poboje in to ve preveč ljudi, ki malo več vejo o povojnih pobojih kot ti, ki veš in želiš vedet samo to kar so ti v glavo vcepili komunajzerji, ker druge plati pač ne želiš slišat in še nekaj nauči se že enkrat da resnica ima vedno dve plati in ne samo eno in še to tisto,ki ti jo v glavo vcepljajo komunisti, ker obstaja še tista tebi zamolčani del zgodovine, ki je bil zamolčan vse do samostojne in neodvisne Slovenije in to samo zato, ker so bili in so še določeni ludje preveč tako ali drugače povezani z temi zločinci in tu igra ključno vlogo prav Kučanov klan, ker vse te zadeve bodo možne šele ko bodo na drug svet odšli tudi ti zagovorniki teh zločinov, ker pač prej eni tega demokratičnega koraka ne boste sposobni storiti in še nekaj, celo države na tleh bivše Sovjetske Zveze počasi popravljajo te krivice in priznavajo te zločine, samo pri nas tega eni niste sposobni storiti in da za konec ne omenim, da so Slovaki so odvzeli naziv častnega občana Stalinu in njihovem zadnjemu komunističnemu predsedniku in to ravno iz razloga, da so ti ludje odgovorni za povojne poboje na tleh, kjer so vladali s krvavo roko in so pobijali tudi nedolžne posameznke in ne samo sodelovce okupatorja.
Uporabnik113189
28. 10. 2007 14.33
romantik75, tvoja alergija na komunizem je že prešla v obsedenost. Kako moreš SKLEPATI po sorodstvenih zvezah o neki pripadnosti politični opciji? Ali nimamo dovolj poučne zgodovine, kjer vemo da so člani iste družine bili pri domobrancih in v partizanih? Verjetno so ti domači oprali glavo tako da vidiš cel svet v eni sami barvi in vse sklepaš po sebi. Za te sem prepričan da bi bil na funkciji pristranski, lažniv, kompromisarski in bi podpiral samo svoje ne glede na vse. V tem je ves problem in razlog za spore, ker je "pravičnost" klerikalcev hudo nagnjena v eno samo stran ( njihovo). Mimogrede, Ribičič ni bil ničesar obsojen, pa je tvoje pisanje o zločincih velikega formata malce čudno. Ali si že vzel tablete za halucinacije?
romantik75@email.si
28. 10. 2007 14.01
Lastovka Spet si ena na katere imajo mediji še kako velik vpliv, pa še bereš slabo, jaz nkoli nisem enačil partizanstva z komunizmom. Je pa dejstvo, če hočete priznati ali ne da je vrh KP vedel za povojne poboje in je tudi naročil in te posameznike z Mitjo Ribičičem na čelu jih je treba postavit pred mednarodna neodvisna sodišča in ne pred naša, ker pri nas so na sodiščih še vedno njihovi tovarišsš lep primer je eden izmed ustavnih sodnikov,če vemo da je ustavno sodišče najvišje sodišče v državi v njem pa sedi sin enega izmed največjih zločincem 20 stoletja, tako da ne mi govoriti, da so ta sodišča ne odvisan, ker je to daleč od resnice in to vam lahko nakladajo samo vam, ki ne znate msilit s svojo glavo in slepo verjamete medijem vse kar bleknejo.
slivov knedl
27. 10. 2007 16.42
romantik75:Dej se mal ustavi!POVPREČEN, sem napisal.Jasno,funkcionarji pa zagriženi člani raznoraznih organizacij so bili člani KP,par let po vojni,kasneje pa so bili partijci bolj "sponzorji"-članarina pa zaradi privilegijev,pravih komunistov je bilo malo in tudi ti nimajo s povojnimi poboji nič!Najožje partijsko vodstvo in fanatiki,ti so zločinci,ne pa PARTIZANI,kar vsevprek,madona!
romantik75@email.si
27. 10. 2007 16.23
matej.rojc Ne namen nove oblasti je bil pripeljati te zločince (komuniste) tudi pred roko pravice, lep primer je bila obtožnica proti Mitju Ribičiču, ki so jo zavrnili prav sodniki,ki so zvesti Kučanovemu klanu in ravno zato se ni nič zgodilo, je pa sedanja vlada že vekrat javno povdarila da podpira boj proti okupatorju in da ne oboja upora proti okupatorju, oboja pa povojne poboje, kar pa tvoji komunajzarji, ki stojijo za temi poboji zaradi svoje časti niso sposobni in ker je med tvojimi komunajzarji tudi sin Ciril Ribič enega največjih zločincev in krivcev za te povojne poboje Mitja Ribičiča in dokler bodo ti ludje kakor koli povezani s politiko in tudi s sodstvom se ne bo prekmali nikjer in bodo ti zločinci na svobodi prav zaradi takih sorodtvenih povezav.
romantik75@email.si
27. 10. 2007 16.15
Lastovka vsi, ki so bili v UDBI, so morali biti tudi v KP, to so bile organizacije, ki so bile med sabo še kako povezani in ena brez druge nebi mogle početi zakoh svinjarijami. In za UDBO je vseskozi stala KP, ki je dala ukaze za povojne poboje prav UDBI in prav ta ista KP je nastavljala na visoke položaje tudi v RTV ljudi, ki so jim bili še kako zvesti, ravno z namenom pranja možganov in ti ludje, ki so iz tistih časov še na TV počnejo to še danes, ker pač nažalost ali na srečo nekaterih ima tovariš Milan Kučan še kako velik vpliv na medije v Sloveniji in ima močan vpliv na določene politične kroge tu sta v prvi vrsti stranki LDS in SD, sedaj pa še zelo očitno ne nova kvazi ZARES, ki sploh ni nova politična opcija amapk so to bivši LDSovci.
Matej Rojc
27. 10. 2007 16.09
lastovka3, se popolnoma strinjam. Namen te drhali na oblasti ni poiskati tistih, ki so morda zagrešili kakšen zločin. Njihov namen je edino to, da označijo celotno stran, ki je bila dejansko zmagovalec v 2. svetovni vojni, kot zločince. Ne moreš verjet. Končni cilj tega pa ni čisto nič drugega, kot s takimi nesmiselnimi označitvami pridobiti razloge, zaradi katerih nima danes obstajati nobena druga opcija kot fašistična desnica. torej cilj za uresničitev desnega totalitarizma.
slivov knedl
27. 10. 2007 15.57
Povprečen Slovenski partizan,večina jih ni bila v KP,nima s povojnimi poboji nič skupnega!Pobijali so plačanci UDBE,ki so bili večinoma neslovenci in pa zelo redke,mlade (22-25let)stare barabe z opranimi možgani,ki so se javili prostovoljno.Partizanstvu in NOB-ju so s tem napravili nepopravljivi škodo!
romantik75@email.si
27. 10. 2007 15.08
Prašek, ja vse kar veš so ti v glavo vcepili mediji s pomočjo prav teh največjih zločincev komunistov z Kučanom na čelu, ki so še vedno v večini pod vplivom Kučanovega klana. In EU je že zdavnaj obsodila zločine tako tvojih herojev komunistov, kot fašizma in nacizma, tega pa eni pri nas ne boste sposobni nikoli, ker je v vas preveč sovraštva, ki so ga vam v glavo vcepli prav komunisti s pomočjo vam ljubih medijev, ki so za vas sveti kot bog in jim verjamete vse kar rečejo eni pa še kako vemo, da vsega kar bleknejo vaši rdeči novinarji ni za verjet, ker je resnica ljudi, ki poznajo zgodovino dosti bolje kot vi malo drugačna in je takšna kot jo priznava prav ta EU, ki je obsodila prav vse zločine vključno z zločini, ki so jih povzročili vaši "heroji" komunisti z Stalinom in Titiom na čelu.
tomi.passion@gmail.com
27. 10. 2007 14.01
prašek. Očitno si preveč praška po nosu potegnil in govoriš neumnosti. Uradna Evropa je komunizem obsodila kot največje zlo in ga kot takšnega preganja. Komunizem je pobil več ljudi kot nacizem in fašizem skupaj. Komunizem je ena najbolj nazadnjaških in nategovalskih ideologij. Dober primer so države kot so Kuba, S.Koreja, Venezuela, Belorusija itd, ki ne sodijo ravno v najbolj razvite države sveta. Komunisti se nikoli niso borili proti okupatorju. Tito, Kardelj, Dolanc, Ribičič itd. nikoli niso bili v hostah s puškami. Upor proti okupatorju je začel narod, bolj organizirano pa Tigrovci. Komunisti so to priložnost videli kot možnost prevzema oblasti. Zato so najprej pomorili vsi resnično inteligenco, da so ustvarili svojo (še danes jo imajo v šolskem sistemu, zato tako krčevit upor proti reformam), pobili so uspešne podjetnike in premožne družine, da so si prikradli premoženje in kapital in tako upor proti okupatorju izkoristili za prevzem oblasti. VSe te ljudi so pobili zgolj iz koristoljubja, zato so zamolčali njihova grobišča in tudi sodili jim niso (izvensodno). In naj te spomnim, da so komunisti morili še nekaj desetletij nazaj, pravzaprav še vedno morijo po svetu (Rusija, Koreja, Kuba....), medtem ko to ne bi mogli reči za cerkev. Vse, kar želite komunisti naprtiti cerkvi je izmišljeno. Križarske vojne pa so se dogajale več stoletij nazaj, ko je šlo za čisto drugačne časa in družbo. Vendar pa vsak izgovor je dober. OSebno mislim, da je prav, da se sprejme doživljenski zapor, saj se lahko prisodi tudi za ljudi, ki so obtoženi zločinov zoper človečnosti, torej tudi proti komunistom. Sicer pa vam bo tako ali tako bog sodil sam. Kar poglej gnido Ribičiča. Dal je pobiti na 1000 nedolžnih ljudi. Mogoče se je izmuznil sojenju, a bolezni se ne bo. Ta ga bo razžrla od znotraj. Bog že ve kaj dela.
romantik75@email.si
27. 10. 2007 12.57
prašek in Prvo Borec Ja ni treba da sta bila komunista, vaju pa pumpajo mediji, ki so pod njihovim vplivom, Prašek, pa ti veš, da so ravno komunisti največji zločinci nad lastnim narodom v 20 stoletju očitno ne, podpirata njihove zločine ali pa oba ne vesta kaj pišeta, ker pišeta kar vama v glavo vcepljajo mediji, ki so pod vplivom Kučanovega klana in ki so še vedno zvesti komunistom(LDS in SD).Ja komunistične izdajalce pa oba podpirata, ti so ravno tako izdali svoj narod za ceno oblasti in namen belogardistov in Hitlerjevim sodelovcem je bil isti, poleg tega pa so nas ti vama bližnji komunisti pahnili v drugo obliku diktature, ki se ji reklo komunizem in ni bil nič bolši od nacizma in fašizma, je bil celo še bol krut kot slednja dva. Pa še prašek radi Ognjišče pa nikoli nisem poslušal in ga ne bom spremljal medije, ki so določeni še kako v rokah vas komunistov, vendar še znam razmišljat s svojo glavo kar za vaju z Prvo Borcem nikakor ne velja, ker vidva govorita isto kot vajini vzorniki iz LDS, SD, ZARES in vsega kar še izhaja iz komunistov.
Prvo Bore
26. 10. 2007 21.13
romantik75 Ti si čisto podoben Rupnik in Rožman . Tolk ste gnili kot kvargl. Ponudili smo Vam prst, Vi hočete telo. Marš !!
romantik75@email.si
26. 10. 2007 20.19
prašek Ti nisi nič bolši od Prvo Borca. Kdo pa je sprejel zakon o 100% financiranju šol v rokah RKC, ki ti gre tako v nos, ravno tebi ljuba vlada LDS in SD pa toliko o tem kdo koga podpira, očitno si to danes preslišal.Me je pa sram, da ste med nami Slovenci ludje, ki ste podporniki zločinov in največjih zločincev 20 stoletja s tem pa vas pumpajo mediji, ki so še vedno v rokah Kučanovega klana, pa če to priznate ali ne. Pa še eno vprašanje zate "pametnjakovič" kateri mediji pa so v rokah RKC in kateri dnevnik bi naj bil, da bi lahko kot praviš pumpal nas, ki nam je samo za pravico in ki obsojamo vse zločine ijn ne samo ene kot to počnete vi komunisti in njihovi podrepniki.
romantik75@email.si
26. 10. 2007 14.47
Prvo Borec Ti prej zaveden komunist in ne Slovenec, sram me je da si Slovenec, čistokrv sigurno nisi, ker tvoje korenine sigurno segajo nekje prote jugu, samo tega ne boš priznal, si pa tipičen produkt komunizna, ki so ga napumpali z svojimi lažmi in te še vedno, ker verjameš samo svojim komunistom, mnenja drugih in dokazi, ki tebi niso v prid zate nikdar neveljajo.
romantik75@email.si
26. 10. 2007 14.42
pkorosec | odgovarjajte za svoja dejanja z vami zagovorniki vred.Ker kaj je čista vest tako ne veste, ker v vas je polno sovraštva, ki ga ne pozna nobeden civiliziran narod.
Prvo Bore
26. 10. 2007 14.42
<)))>< kaj je to za tebe sovražni govor ?? Ga ne vidim, ker pravijo da resnica boli in pišemo resnico in svoja mnenja. Ker Vam je zmanjkal argumentov, sedaj že iščete pasje kosti po Sloveniji. Najdete jame, kako to veste, kjer so pokopani slovenski aktivisti in jih nam predočite , kot žrtve partizanov. Do sedaj ste nas obmetavali z nekakšnimi podatki in sedaj,ko ste dobili podatke, pa se vlečete ven z ustaškim in četniškimi kostmi. Vsa golazen na kupu. Zadnji čas, da se malo pogleda, kaj se je naredilo za 80000 € za 23 kažipotov in 400.000.000,00 SIT. Da se vidi, kdo je zopet obogatel na račun zavedenih revežov.
Prvo Bore
26. 10. 2007 14.35
textsurfer100 kaj si se razpisal !! LOL Prvo kot prvo je največji zločin pobijanje svojih ljudi. Imaš prav !! Toda to niso bili zavedni Slovenci, ampak pristaši nacizma in njegovih idej pod okriljem mati cerkve. Sedaj lahko pišete, kar hočete, ampak resnica je taka, da ste bili in boste izdajalci Slovenskega naroda. To se ne da spremenit. Vaša edina stvar je bila reševanje svojih klerikalski riti in prilizovanje nacistom. Kaj sedaj hočete ? Še vedno Vas bomo imeli za izdajalce in sprijaznite se s tem. LOL LOL
<)))><
26. 10. 2007 14.30
Administratorji na teh straneh, sprašujem vas: Ali tale stavek, ki je med drugim napisan zgoraj "Komentarjev, ki so žaljivi ali izražajo sovražni govor, ne bomo objavili." za tie kov PrvoBorec ne velja? A velja samo za nekatere?
textsurfer100@gmail.com
26. 10. 2007 14.25
Prašek, prvoborec in vajini somišljeniki: Umor je zločin, masovni umor je masovni zločin. Zakaj se o tem ni smelo govoriti po vojni, če je bilo vse tako lepo in prav, Zakaj glavni krivci tajijo poboje in nočejo nič z njimi imeti, če je to edino pravilno, kar se je zgodilo? Svoje zgodovinske resnice (pa ne samo WWII) so po Evropi prepoznali, sprejeli, priznali in pokopali po vojni. In neobremenjeno zaživeli naprej. Pri nas pa niso problem samo vojne resnice, problem so povojni zločini, ki so se zgodili mimo vseh civilizacijskih norm. In zaradi tega marsikdo ne more spati. Že ve zakaj. Zgodovina se ne da izbrisati. Ne glede to, kakšna je, je del naroda, del vsakega človeka. Če si to prizna ali ne. Treba jo je poznati, priznati, sprejeti, preboleti in se z njo pomiriti. Tako eni kot drugi. Nenazadnje tudi zato, da se ne bi ponovila. Ampak iz tvojega razmišljanja sledi, da niti nimaš pojma, niti ga nočeš imeti, niti se iz tega ne boš nič naučil in bi ponovil ob prvi priložnosti. Zaradi takih kot si ti, se pa tudi zgodi. Izgleda da je samo destruktivnost v človekovi naravi. Edino človeška sorta pobija svojo lastno vrsto. In človek naj bi bil najrazumnejše bitje na svetu? Le kdo si je to izmislil?