Slovenija

Imuno: Ne smemo biti tiho ob zavajanjih

Ljubljana, 06. 05. 2018 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pred dnevi, ob svetovnem tednu cepljenja, je znova imel veliko dela tudi projekt Imuno. Študenti, združeni v ta projekt, brezplačno opravljajo veliko delo - osveščajo javnost o cepljenju in cepivih. Raziskave, dejstva, zgodovina, številke, stranski učinki ...

Približno 80 študentov predvsem medicinske fakultete, ki so združeni v projekt, je prepričanih, da če si tiho in se ne odzivaš na neresnične trditve, če ne opozarjaš na zavajanja ... pomeni, da si potrdil stvar. Zato se oni odzivajo.

In znova in znova se ob tem spopadajo z neresnicami in miti o cepljenju in cepivih. Kako pomembno delo opravljajo? Zakaj to počnejo? Zgodba projekta Imuno se je začela pisati leta 2015, v lokalu ob Medicinski fakulteti v Ljubljani, kjer se je zbralo pet študentov medicine in si naložilo neplačano in dodatno delo ob že tako napornem študiju: ne biti tiho ob zavajanjih. Zakaj in kako?

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (385)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

blokbi
08. 05. 2018 14.51
+8
Bo zanimivo ko bodo njihovi otroci zbolevali po cepljenju za raznimi stranskimi učinki... Takrat bodo lepo tiho in se zavedli kako mimo so bile njihove trditve. Tako kot nič na svetu ni črno belo, niso niti cepiva varna in učinkovita...
trdovrat
07. 05. 2018 18.38
+4
Študentje medicine in farmacije, seveda že v prvem letniku požrejo vso znanje o cepivih? Pa kljub temu sledi še najmanj štiri leta "drila", da ja ne bi mislili s svojimi možgani! Lahko vam iz prve roke povem, da je v medicini vzpostavljen strožji poveljevalni sistem kot pa v vojski! Kdor ima kaj med ušesi, naj se vpraša zakaj! Drugače pa: SMRT FAŠIZMU, KJER JE DENAR NAJPOMEMBNEJŠI!
Rolo956
07. 05. 2018 20.37
+8
Zakaj? Morda ker v zdravstvu lahko tudi najmanjsa napakica nekoga stane zivljenja. Glavno da nek random komentator na 24 ur ve vec o zdravstvu kot pa zdravnik. Cudim se da nimamo zdravstva porihtanrga v nulo s takimi strokovnjaki kot si ti
KrEnSlovenc
08. 05. 2018 07.22
+2
lord12 se strinjam problem so že male napakice.. kam pa spadajo umrli ob cepljenju? Kam spadajo tisti s trajnimi poškodbami? A to so pa iluzije? Napakice? Te peljem eno tako napakico na pokopališče obiskat.....
KillerMutz
07. 05. 2018 15.02
+7
Imel sem prijateljico, ki je bila resno bolna. Pa jo je fajmošter prepričal, da jo bo bog ozdravil. In je ratala totalen verski fanatik. Je nehala jemat zdravila in jo je pobralo. Pa so vseeno imeli cerkven pogreb in 2-urno mašo, v kateri se je taisti fajmošter komaj spomnil, da bi jo sploh omenil, preveč je imel za povedat propagande za Vatikan. Opravičil se itak ni, ker je nehala jemat zdravila na njegovo pregovarjanje. In vsi so pobožno molili očenaš. Ovce. :( Folk, če ste bolni, zaupajte ljudem z doktorati, pa cepite se, da ne boste postali bolni in okužili vse okoli sebe. Tako preprosto je.
KrEnSlovenc
07. 05. 2018 14.00
+1
"Imuno: Ne smemo biti tiho ob zavajanjih" zato oni ne zavajajo ampak Zavajajo na glas ;)
ElanFun
07. 05. 2018 13.38
-2
Toti se pa že vcepljeni vpišejo..
JLPiccard
07. 05. 2018 09.46
+8
dobra ta...očitno je medicinska fakulteta edina fakulteta na kateri že vpisni list ti daje znanje in moč da pridigaš svetu... zgodnje nabiranje točk ... bwahhh
spletni Kritik
07. 05. 2018 09.55
+1
JLPiccard
07. 05. 2018 09.55
-1
KrEnSlovenc
07. 05. 2018 10.56
+6
mene bolj moti razmišljanje, ki ga ti študentje imajo. Njihovo mišljenje, da je pač nek otrok umrl je nedopustno in kaže, da so izgubili kompas v imenu farmacije... škoda, ker bi s kakšnim bolj normalnim pristopom lahko brez prisile vzdrževali precej višjo precepljenost. Z njihovim zavestnim laganjem in zavajanjem pa samo kopljejo luknjo med zagovorniki in tistimi, ki pogledajo sliko malo širše in menijo, da je potrebo vseeno nekaj previdnosti.. škoda..
AntiNATO
07. 05. 2018 09.07
+5
Pa katera de...bilna logika....kdor se ne bo cepil naj nosi stroske sam... torej jst bom reku pa tkole...noste posledice bancnih lukenj itd sam pacienti ki ste volil...no kdo mi bo nakazal nekaj jurjev...
AntiNATO
07. 05. 2018 09.23
+4
se mi je zdej pa pacient ne bo zmogel vec od klika.
AntiNATO
07. 05. 2018 09.01
+17
Farmacije je le posel ki.potrebuje bolane ljudi....ce jih pa ni.jih pa naredijo...ze videno v zgodovini...samo informirat se je treba...ze velikokrst videno ko je farmacija podtikala primesi,...torej ne hvala cepljenju...rezen ce se pred mano.iz iste szeklenicke...zdravnik, sestra, pa direktor podjetja.k.je cepivo nardilo...potem bi premislil.
Mungos2
07. 05. 2018 08.56
+19
Obvezno bi morali cepiti vse poslance proti podkupljivosti, lažem in proti lastnemu egu !!! Verjetno še ni takšnega cepiva.
JLPiccard
07. 05. 2018 09.46
+8
seveda je, se mu rečejo volitve in volilna udeležba!
proofreader
07. 05. 2018 08.12
+3
Svojega psa cepijo, otroka pa ne. Diplomiranci na Karleušini visoki šoli.
Dule Med
07. 05. 2018 08.36
+14
Kdo ti pa brani cepi se vsak dan, druge pa pusti pri miru.
koren?kova
07. 05. 2018 07.58
+1
Bravo za požrtvovalno delo! Morda pa nam končno uspe utišat "Google diplomante"..
AntiNATO
07. 05. 2018 08.55
+9
al pa mogoce ustavt pozresno farmacijo...ki je samo biznis:)
VolkBrenin
06. 05. 2018 22.59
+8
Mogoče pa bi pomagalo ...če se ozrete okoli sebe ...kateri objekti v sloveniji/ in tudi v tujini ...so najbolj " hoh " ...ponavadi je na objektu tudi napis ...medico...z dodatki
VolkBrenin
06. 05. 2018 22.56
+14
Vse lepo in prav...ampak " kje piše " ...da ima teh 80 študentov popolnoma in nesporno prave info ...o neškodljivosti cepiv .... Našel se bo kdo - ki bo rekel, da so info preverjene...Ok - od koga pa ...kdo je bil naročnik/ in raziskave plačal...itd ...
SFRJJNA
06. 05. 2018 22.54
+1
Kdor je proti cepljenju naj vse stroške nosi sam. Osebno mi je žal otrok kateri so bolani iz meseca v mesec, pojedo na stotine tablet ali ml sirupov, ker so njihovi starši prepričani, da cepljenje škodi. Osebno poznam veliko primerov in leta in leta bolnih otrok, ker jih prepametni starši niso cepili...Sicer pa včeraj se je začelo cepljene lisic prosti steklini, katera je bil pred 25-30 leti še na veliko prisotna, danes pa je tako ali tako skoraj ni več. Pa naj še kakšen pameten starš govori oslarije in škodi lasnemu otroku, sram naj jih bo!
AntiNATO
07. 05. 2018 08.56
+4
pa kdor je za politiko naj pokrije bancne izgube...mi pustis email da te kontaktiram kako mi bos vrnil dva tisocaka ki sem jih vrgel v nlb.
KrEnSlovenc
07. 05. 2018 11.18
+4
problem je, ker nosijo stroške sami tudi tam, kjer imajo otroci izjemne posledice. Sami nosijo tudi psihične težave, ko otroka ne prinesejo več iz bolnice po cepljenju ampak ga odnesejo na pokopališče.... vse za narodov.. ups.. farmacetski blagor...
LaJaArTi
06. 05. 2018 22.38
+3
Vsi pametni ko čebele. Ko bodo pa vaši otroci zboleli pa le ne dirkajte okoli zdravnikov, da vas slučajno namenoma ne zastrupijo! Po tem pa si doma varite raznorazne pripravke, ki "dokazano"? pomagajo. Bum.barji
AntiNATO
07. 05. 2018 08.59
+8
hehe ti pa se lepo verjemi enemu najvecjih poslov.
stariznanec
06. 05. 2018 21.56
-3
res je, ne smemo biti tiho ob zavajanjih, pa ceprav nas v taksnih primerih admin brise. torej cepljenje je ena velika neumnost, ki povzroci vec skode kot koristi. zadaj stoji velika industrija, ki, kot opazate, ne spara pri sirjenju svoje propagande. tako.. studentom pa priporocam da se spoznajo s tematiko, ki jo zagovarjajo in pri tem upostevajo znanstveno metodo in ne religijo.
StrelecX
06. 05. 2018 22.05
+4
Ti se spoznas vidim...veliko dejstev si navedel!?
stariznanec
07. 05. 2018 07.09
-3
Katere argumenta pa si podal ti strelec, oziroma katere argumente je podal novinar, oziroma katere argumente so podali studentje? Drugace pa opazam, da se 17 minusarjev ne strinja z znastveno metodo in bi raje naprej uporabljalo religijo za iskanje odogovorov. Vsakemu svoje!
ni_mi_vse_eno
06. 05. 2018 21.53
+17
Dobro se je poučiti o razlogih za cepljenje in o razlogih proti cepljenju in naj bo človek svoboden in se svobodno odloči in sprejme posledice teh odločitev. To je življenje - sprejemanje odločitev. Zato živimo, da rastemo na podlagi naših odločitev. Zato se poučite od strokovnjaka dr. Mark Geier, ki pravi, da ni proti cepivom. Glej: Dr. Mark Geier explains the relationship between mercury (in vaccines) and testosterone = dr. Mark Geier razloži soodvisnost med živim srebrom v cepivih in testosteronom. V cepivih je namreč živo srebro v obliki thiomersal. Google; Thiomersal vaccine. Ampak ne skrbite, znanstvene štuije kažejo, da thiomersal ne škodi, ker teh znanstvenih študij nikoli nismo izvedli. (google, Thimerosal (mercury) in vaccines not tested since 1929! = thiomerosal cepiva niso bila testirana od leta 1929). In če vas zanima kako živo srebro vpliva na nevron, google;Calgary University; Brain Neuron Degeneration via Mercury = Degeneracija (propad) možganskega nevrona preko živega srebra. Živelo znanje.
DeBill
06. 05. 2018 22.58
-3
a tuširal si pa se, pa lase pral, tam je blo živga srebra velik,. kje so podatki za tole, sam da je en via ludež nekaj kričal
ni_mi_vse_eno
06. 05. 2018 22.59
-1
Stuširal si se, pa pase pral, tablete si pa pozabil vzet?
KrEnSlovenc
07. 05. 2018 11.25
+9
A je enako nanest nekaj na kožo ali pa dati v žilo? Ali pa pojest na primer? manj kot 0,1% zaužitega aluminija preide v krvni obtok in 100% ves, ki je v cepivu in v obtok vbrizgan. Da boš lažje doumel morda še podatek, da FDA (uradna agencija torej) določa kot max dnevna količina zaužitega aluminija ne sme presegat 25mg v cepivu gre ta doza od 200 pa do 1500mg. Zakaj je FDA postavila meje? Zaradi lepšega? In zakaj so kasneje umaknili aluminij iz cepiv? Ob tem se spomnim enega zdravnika, ki je delal za farmacetsko hišo in je izjavil : mi vemo, da nekaj škodi ampak, da se bo na terenu to pokazalo bo minilo 5..10 let. Potem bomo to umaknili iz trga, plačali nekaj odškodnin in zaslužili milijarde in zgodbo ponovili s čem drugim, kot že mnogokrat prej...
Flitko
07. 05. 2018 12.05
+2
Gram in pol aluminija v dozi cepiva? Ti to resno? Si kdaj videl gram in pol aluminija?
Flitko
07. 05. 2018 12.07
+1
Samo da tiomersala ni v cepivih, ki se uporabljajo v Sloveniji.
Harigast
07. 05. 2018 15.10
-2
Hvala ti,sem mislil,da se nihče ne bo oglasil. ;-)
KrEnSlovenc
08. 05. 2018 08.28
+3
Flitko a cepijo pa samo z eno dozo? Koliko ml vbrizgajo? In podatki o količini niso kar eni ampak pač uradni, ki si jih lahko seveda poiščeš. in ne boš verjel koliko aluminija sem v življenju videl.... :) :) je pa res, da je zmanjkal c v enoti mcg kar pa seveda ne spremeni razmerij. 25mcg je s strani FDA določena safe doza za dvomesečnika: daptacel ima 330mcg, Infanrix 625mcg, Pediarix 850mcg, gardasil 500mcg itd.... Enota ker sem govoril vedno v isti ne igra vloge.... je pa seveda lahko dlaka v jajcu če to želimo ali ne?
KrEnSlovenc
08. 05. 2018 08.30
+2
Flitko zdaj ga ni je pa bil kaj ne? In je potem o.k. dokler pač škodujemo drugim otrokom? Vidiš to je tipično razmišljanje teh mladcev, za katere upam, da nikoli ne postanejo zdravniki.... dobro je dokler umre nekdo drug...
Flitko
08. 05. 2018 15.43
-1
Saj smo mi tudi cepljeni in se cepimo, enako verjetno ti študentje medicine. Zdaj z varnejšimi cepivi kot nekoč.
KrEnSlovenc
22. 05. 2018 18.42
+4
Fitko narobe. Včasih so cepiva sicer lahko povzročila bolezen (in tudi so nekaj epidemij) ampak bila so pa monovalentna, brez nekih extra dodatkov, konzervansov itd... Zato so bila za organizem bolj varna za farmacijo pa seveda zaradi kratkega roka uporabe bistveno manj dobičkonosna. V večini so bazirala na jacih (zato tisto tipično vprašanje a ste alergični na jajca). Današnja cepiva sicer uporabljajo enak mehanizem vendar so polna dodatkov. In ravno dodatki so problem saj ne obstaja niti ena študija kako se ti dodatki obnesejo na dolgi rok. Zato je nemogoče presojati ali je uporaba cepiv masovno in kar vsepovprek manjše zlo s svojimi strankimi učinki kot pa riziko zaradi same okužbe. Če odmislimo cepljenje in predpostavimo, da smo po precepljenosti recimo v letu 1950, poračunamo takratne epidemije, okužene itd vendar upoštevamo, da danes seveda obvladamo same posledice bolezni (pljučnica kot prej 100% smrtna je danes po podatkih smrtna v manj kot 1% pa še to samo tam, kjer obstaja kaka druga bolezen) je verjetnost, da bo moj otrok umrl zaradi ošpic (no ne zaradi njih ampak komplikacij) nekaj 10x manjša, kot pa je verjetnost , da umre če ga cepim po cepilnem programu. Za mene to ni sprejemljiv rizik. In govorit, da so otrci, ki se ne smejo cepit je seveda legitimno vendar je verjetnost za njih, da bodo umrli zaradi ošpic potem še vedno nekajkrat večja od rizika za mojega otroka. Zato meni, da je potreben drugačen pristop. Recimo obvezna precepljenost prišlekov, cepljenje migrantov itd. V naših razmerah pa seveda uvedba cepljenja ob dejanskih večjih epidemijah takrat, ko bodo dejanska tveganja morebiti spet večja ali vsaj enaka temu, ki ga predstavljajo cepljenja.
Rolo956
06. 05. 2018 21.39
+14
Moje osebno mnenje je da bi se moralo cepit proti boleznim katere ti pustijo hude trajne posledice ali pa te lahko celo ubijejo. Npr ceplenje proti klopnemu meningitisu podpiram toda ceplenje proti gripi? To pa je odkrito povedano bedarija. Vsi smo ze imeli gripo in smo jo preziveli brez problemov.
StrelecX
06. 05. 2018 22.08
+7
Saj cepljenje proti gripi ni obvezno...je pa lahko gripa usodna za kakega kronicnega bolnika ali pa starejso osebo. Tisti, ki zeli se gre pac cepiti. Za zdravega pa gripa ni usodna.
JLPiccard
07. 05. 2018 09.50
+3
alkohol je tudi lahko usoden za kronika...pa se ga ne omejuje
ni_mi_vse_eno
06. 05. 2018 21.26
+2
Cepljenim se ni potrebno bati necepljenih, saj če cepivo deluje, potem cepivo povzroča imunost. Cepljeni zato ne bo zbolele in je pred boleznijo varen. Necepljeni pa lahko zboli. Živela svoboda odločitve. Čredna imunost je izmišljen pojem. Uči se; Herd Immunity Measles by Dr. Suzanne Humphries = Čredna imunost, ošpice, dr. Suzanne Humphries.
StrelecX
06. 05. 2018 22.19
+2
Seveda...vse to je res dokler cepljeni varujemo necepljene. Kar bi se slo. Samo v primeru da necepljeni zboli za boleznijo za katero bi moral biti cepljen, a sam tega ni hotel (oz. Starsi niso dovolili) bi moral sam nositi vse stroske zdravljenja. Torej taka odlocitev(primer), se ne bi krila ne iz obveznega, ne dodatnega zavarovanja.
ni_mi_vse_eno
06. 05. 2018 22.30
+7
Točno tako, odgovornost naj bo na posamezniku, prav tako stroški zdravljenja. Živela svobodna odločitev.
LaJaArTi
06. 05. 2018 22.34
+2
stariznanec
07. 05. 2018 07.15
+3
kdo pa naj placa ko otrok zaradi cepljenja zboli za avtizmom? naj ti pomagam: odgovorna firma ki je izdelala cepivo sigurno ne
AntiNATO
07. 05. 2018 09.05
+7
pacienti potem naj bo se odgvornost za vse k.so nasi politiki nardil le na volilcih...zakaj bi jst placeval.zapitke.politike in njrnih prijateljev...placujte jih ve ofce k jih podpirate.
Crostini
06. 05. 2018 21.22
+26
24ur, kar solze so mi stopile v oči ob tem članku. Da še obstajajo tako dobri ljudje na svetu, kot so tile požrtvovalni študenti medicine! Ob svojem napornem študiju medicine si odtrgajo svoj dragoceni prosti čas še zato, da pomagajo človeštvu s povsem prostovoljnim delom na projektu Imuno. 24ur, v naslednjem članku čez 3 dni obvezno napišite tudi to, tako da bomo vsi bolj razumeli in cenili njihovo požrtvovalnost. Saj objavljate o cepljenju v povprečju po en članek na vsake 3 dni, se mi zdi? Ob vsem sranju, ki se dogaja v tej državi, pa o njem sploh ne pišete, mi tole nenehno posiljevanje s članki o cepljenju namreč že od daleč smrdi na plačani PR. Samo še reklamni članki o hujšanju so pri vas bolj pogosto na sporedu. Vam te promocijske članke o cepljenju piše Pristop, ki je za to kampanjo od države spet pobral nekaj 100k EUR? 24ur pa upa, da bo za nagrado morda padel kakšen oglaševalski cekin od farmacevtov? In mimogrede - vsem nam je jasno, da tile nadobudni študenti medicine ne delajo "prostovoljno" niti "požrtvovalno" ampak upajo, da bodo se bodo pozneje kot nagrado za delo na tem projektu morda uvalili v kakšno dobro plačano službo…