Slovenija

Prevarani turisti

Ljubljana, 20. 05. 2007 20.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Počitnice se prelevijo v nočno moro, ko se kraji, ki jih agencije oglašujejo kot raj, izkažejo za nekaj povsem drugega.


  • Komplet za igrivo učenje
  • Šolski koledar
  • Šolski nahrbtnik
  • Beležka s puhastim videzom / Svinčnik s čopki
  • Šolska peresnica
  • Šolska torba
  • Namizna svetilka
  • Pisala z gelom
  • Vodene barvice
  • Zvezek A4
  • Otroška budilka
  • Izbor čopičev
  • Peresnica
  • Otroški nahrbtnik
  • Šestilo / komplet za geometrijo
KOMENTARJI (17)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User204453
21. 05. 2007 22.17
Slovenci, zakaj se sploh hodite na hrvaško obalo, ko pa smo slovenci najmanj zaželeni gosti, ko slovenci dobimo najslabše apartmaje ali hotelske sobe, ko slovenci plačamo največ za apartmaje in hotele,(nemci, avstrijci, italijani, nizozemci,.... plačajo do 40 manj kot slovenci, za isto sobo) Zamislite se malo in poglejte kako nas gledajo hrvati, ko so nam nevoščlivi ker smo uspešnejši od njih! Slovenci idite raje v turčijo, grčijo, tunizijo, bolgarijo, kjer dobite za isto ceno kot pri hrvatih ogromno več!!!!
xlady
21. 05. 2007 15.32
P.S. Dodala bi se tole, da se ne strinjam s komentarjem novinarja, vsaj kar se tice Bolgarije, kjer sem bila pred dvema letoma, lahko recem, da sem bila zelo pozitivno presenecena, tako nad samim hotelom, hrano, prijaznostjo, se posebej pa nad cistoco tako v hotelu, kot na plazi (smeti s kosev na palzi so v casu od 10. do 17. ure praznili 5x), tudi sama plaza je bila vsak dan ociscena, da ne govorim kako so bile ciste poti on plazi, sama sem kadilka, pa mi je bilo nerodno, da bi vrgla cik na tla. Enako je bil zadovoljen tudi sin, ki je bil lansko leto tam. Romunija pa je, vsaj kar se cistoce tice pravo nasprotje Bolgarije vsaj po moji izkusnji, o tem raje ne bom pisala:)
User259633
21. 05. 2007 15.31
"Osebno bi 98 slovenskega hotelskega osebja poslala delat v en tak hotel v Turčijo, da se naučijo določenih standardov; od postrežbe, delavnosti do prijaznosti. Ja, kot bi rekel pilotista, pedenali so nas od spredaj in zadaj z nasmeškom na ustih, za borih 200€, kar se v Sloveniji ne bi zgodilo niti v najlepših sanjah." Se podpišem pod tole.
xlady
21. 05. 2007 15.20
Star slovenski pregovor pravi: za malo denarja, malo muzike. Drugace pa se strinjam s predhodniki, da je clovek prav iskal napake, po moje je vzel s seboj lupo in se mikroskop. Splosno znano dejstvo (vsaj tistim, ki malo vec potujejo oz. dopustujejo v tujini), da 4* v Spaniji, Turciji, Tuniziji.. niso enake 4* recimo v Sloveniji, sicer pa je obicajno v vseh katalogih poleg kategorije hotela, ki velja v doloceni drzavi zraven se pripisano kaksna kategorija hotela je to po nasih standardih, obicajno te na to opozoriji tudi v vsaki agenciji. Kar se pa tice umazanega kozarca, sama imam "neverjetno sreco" da kamorkoli grem skoraj vedno dobim ali slabo pomit kozarec oz. skodelico ali pa je okrusen, pa zaradi tega se nisem sla na TV sli pa slikala (ce bi, bi lahko ze rastavo priredila), pac prosim za zamenjavo in je stvar urejena. Imela pa bi tu se eno pripombo glede na prispevek, vse lepo in prav, da se bo delala "crna lista" agencij, se strinjam s tem, ker zal so na trziscu tudi agencije, ki dejansko nekorektno poslujejo, vendar pa se ne bi smela delati na podlagi takih ljudi, kot je gospod v prispevku, ki dela iz muhe slona, poleg tega, ce naj bi bila ta crna lista realna, bi morala Zveza potrosnikov take stvari tudi preveriti, sicer se lahko naredi vecja skoda kot korist.
Janez Usenik
21. 05. 2007 15.13
t_kres: Če vse navedeno drži lahko agenicji, ki je takšno potovanje organizirala le čestitamo. Sam imam žal precej slabše izkušnje, resda že pred leti in ne v Turčiji, zato po pravilu z agencijami ne potujem več. Raje se menim neposredno s hotelom in potem vsaj vem, kdo je kriv če gre kaj narobe. Na račun Turčije sem slišal toliko lepih stvari, pa tudi toliko pritožb, da se mi zdi da je turški turizem nekaj, kar se splača preizkusiti, je pa treba biti previden. Sicer je pa res, da je agencij toliko, da preživijo samo tiste, pri katerih je na koncu večina turistov zadovoljnih.
CremeBrulee
21. 05. 2007 14.53
Seveda se popravljam v zadnjem stavku. Gre za 1000€ v Sloveniji in 400€ (do 600) v Turčiji. In mogoče še opomba. Nisem še naletela na katerega od potnikov, ki so šli letos na to aranžma v Turčijo, ki si ne bi naslednje leto želel nazaj. In ne, ne delam v turizmu, sploh pa od njega ne živim, sem le občasni turist :)
CremeBrulee
21. 05. 2007 14.39
G. Janus, ne komentirajte stvari, ki jih ne poznate. Vsi hoteli, ki so jih recimo slovenske agencije tržile (preko avstrijskih agencij) za Turčijo, so imeli 4 ali 5 zvezdic (prenesene recimo na hudo zahodne standarde - mednje namreč marsiketeri slovenski hotel ne spada); ob tem je VSAK potnik, ki je odpotoval v Turčijo (recimo z organizatorjem Delphin Turistik iz Avstrije) dobil še posebno brošuro, v kateri so bili opisani prav vsi standardi, ki jih ta agencija ponuja pod turškimi 4 oz. 5 zvezdicami (torej naši 3 - 4 zvezdice), hkrati j v brošuri opisano vse, kar povprečen turist mora vedeti, ko odpotuje v deželo, ki je morda še ne pozna. Odločitev potnika je seveda, da si zadevo prebere ali pa ne. Poleg tega je takšna cena aranžmaja, kot je bila recimo ta, posledica akcije turškega ministrstva za turizem, ki je subvencioniral ceno paketov (ki bi drugače stali 2 - 3-krat več), da je v predsezoni pritegnil turiste in jim predstavil ponudbo Turčije. Tu ni nobene zanke, hoteli, ki so jih ponudile agencije v tem primeru so vsi po vrsti 3 zvezdice (po slovenskih standardih), enaka je tudi ponudba in odnos v hotelu. Osebno bi 98 slovenskega hotelskega osebja poslala delat v en tak hotel v Turčijo, da se naučijo določenih standardov; od postrežbe, delavnosti do prijaznosti. Ja, kot bi rekel pilotista, pedenali so nas od spredaj in zadaj z nasmeškom na ustih, za borih 200€, kar se v Sloveniji ne bi zgodilo niti v najlepših sanjah. Res je zavajanje potrošnika, če moraš za isto uslugo v Sloveniji plačati 100€, v Turčiji pa si jo lahko privoščiš za 400. Le kdo je zdaj v minusu?
User204529
21. 05. 2007 14.29
Samo še to - koliko mora biti tvoj IQ, da misliš da lahko v Turčiji dobiš hotel s 4* za 200€!? Alo ljudje, pa saj se peljete dol z letalom, kjer sam prevoz stane 200€! Tisti, ki pa nasedate takšnim bedarijam, "ultra poceni last minute, ipd bulšit", pa ste si sami krivi. Jaz če ne morem dat za aranžma vsaj 400€ in za zraven 250€, ne grem nikamor, sem raje doma in v kakšnem kafiču pijem pivo. Ostali pa se samo pustite nategovat. Lepo pravijo: "Kol'ko dnarja, tol'ko muzike". Lp
Janez Usenik
21. 05. 2007 14.02
Kaj pa lojalna konkurenca? Problem sploh ni, da Turčija in Egipt prodajata poceni aranžmaje za majhen denar, kolikor denarja toliko muzike. Problem je v tem, da ga reklamirajo kot ponudbo s štirimi zvezdicami. In zdaj si predstavljate da ima turist ponudbo Turčije za štiri zvezdice za 200 € in Slovenije prav tako za štiri zvezdice za 1000 €. V resnici mu v Sloveniji ponujajo u nulo spedenan hotel, v Turčiji pa celo razsulo, ampak kako bi on to vedel, valjda vzame Turškega. In tukaj nastane problem lojalne konkurence. Nič ni narobe, če poceni ponujajo počitnice v poceni hotelih, ampak če ponudbo, ki bi pri nas dobila dve zvezdici ponujajo pod ponudbo štirih, je pa to hudo svinjsko in agencije bi morale po vseh zakonih to napisati, vse drugo je zavajanje potrošnika.
User204529
21. 05. 2007 13.35
Joj, joj, kakšne budale! Človek verjetno za 300€ pričakuje, da ga bodo "pedinali" od spredaj in od zadaj! Ta šminka se lahko tudi zgodi v hotelu s 5*, jebiga, če je frekvenca velika... V tem primeru stopim do natakarja, mu to pokažem, se po vsej verjetnosti človek opraviči in ti da novo pijačo. Pajek, pa saj to se lahko zgodi vsepovsod. Takšni dlakocepci kot so ta v moji agenciji ne bi bili zaželjeni. Jebiga, pravijo: "Ko ima para kupa se u moru, ko ne, doma u lavoru"! :))) Tega se naj začnejo ljudje držat, pa bo mir. Lp
User259633
21. 05. 2007 12.13
Če sem prav videla, sem tudi jaz letovala v tem hotelu in se popolnoma strinjam s komentarjem t_kres. To s kozarcem je bila najbrž res samo smola, vse ostalo pa čisto pretiravanje. Škoda, da si pokvariš cel dopust z iskanjem napak, namesto, da bi užival. Za ta drobiž (ker počitnice na hrvaškem, do katerih se pripelješ s svojim avtom stanejo več) je bilo vse super. Smo bili ful zadovoljni, osebje je prijazno, trudili so se maksimalno, nas zabavali... Gospod iz prispevka pa naj se naslednjič raje odloči za kako dražjo varianto, pri kateri bo točno vedel v kateri hotel gre, in se bo lahko vnaprej prepričal, da ni pajkov.
CremeBrulee
21. 05. 2007 11.03
Kot sem videla po fotografijah, je bil v istem hotelu, kot sem bila tudi sama. Lahko povem le, da je ali: a. izjemno picajzlast - večni nezadovoljnež, ali b. večni nezadovoljnež. Morda je imel res smolo, da je dobil kozarec s šminko, kar se lahko pri nenormalni frekventnosti izmenjave kozarcev, kot je recimo v tem hotelu, zgodi tudi v hotelu s petimi zvezdicami - de luxe. Vse ostalo, kaj je govoril, pa je čista bedarija in žal mi je, da takšni ljudje hodijo po svetu in predstavljajo Slovenijo v tako negativni luči. Sama sem bila tako s ponudbo, kot tudi postrežbo v hotelu zadovoljna in se bom naslednje leto vsekakor še vrnila, posebej če bodo ponujali pakete po ceni, kot je bila letos - 200€. In za ta denar tale gospod v prispevku niti pod razno ni bil prevaran!
User45741
21. 05. 2007 08.25
nintendo64, če dobiš v agenciji tisto kar naročiš, pa ni važno če je za 2 centa al pa za 2000 evrov, tisto kar ti ponudijo mora biti. In če pajki, umazane posode in to... sodi v hotel s štirimi zvezdicami pa tud nevem. Smo bili na hrvaškem v hotelu s tremi zvezdicami je blo super, vse čisto in lepo. Sploh pa ta pritožba velja, ker so pa ostale agencije, kjer ti lepo priskrbijo za ceno tako kot mora bit ne pa to.
theykilledKenny
21. 05. 2007 08.02
Plačajte, pa tiho bodite! Vaša agencija ;)
User46767
20. 05. 2007 23.21
Tipično slovensko, da celi dopust zapravi za slikanje napak. Slovence očitno morajo za rokice gnati, da si imajo kaj za začeti. Da nekdo slika pajka v toplih krajih, pa je tudi že smešnica. Najboljše, da se takšni zaprejo v kakšno dezinfekciirano sobo, da ne bodo srečali kakega živega bitja. Boljše, da tip nikoli ne zaide v tropski pas :). Sicer pa ne vem, kaj ljudje pričakujejo od poceni zagrajenih getov za belce, kot so Tunizija, Turčija, Egipt itd.
apolon
20. 05. 2007 21.57
Slabša voda kot je pri nas pa ne mora biti v turčiji......krap zavaljen
User105396
20. 05. 2007 21.32
Tale tone je pa kot en zavaljen nagravžen krap!!!