Slovenija

Vrata Tomosa zapečatena

Ljubljana, 31. 08. 2007 19.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Več kot 100 zaposlenih v legendarnem podjetju Tomos bo končalo na cesti. Kdo bo odgovarjal za brezposelne?

Več kot 100 zaposlenih v legendarnem podjetju Tomos bo končalo na cesti. Kdo bo odgovarjal za brezposelne?

  • SESALNIK LISTJA
  • ŽAGA
  • PEČ ZA PICO
  • REGAL
  • PANELI
  • BAZEN
  • KOPALNIŠKO POHIŠTVO
  • RADIATOR
  • RAZVLAŽILNIK
  • PEČ
  • VIJAČNIK
  • BAGER
  • ZBIRALEC LISTOV
KOMENTARJI (30)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User242283
02. 09. 2007 18.27
Prvoborac, če si slučajno bil kje zraven pri prodaji mopedov, še ne pomeni, da poznaš ustroj tovarne in njeno tehnologijo. Mimogrede, tomos so postavili ugledni slovenski inženirji, od katerih sem marsikoga poznal, in ne vem kaj bi ti, kot tehnik in komercialist lahko imel z njimi. Je pa res, da so jim udbaši skozi stali za ritjo in delali škodo. Samo poglej, kdo so bili v delegaciji v začetku pogajanj s kitajsko. ( In zakaj so se pogajanja nadaljevala v vojni bolnici) In kompenzacija je "gadafi ekonomija". Tako lahko prodaš kravo za pet milijonov; zamenjaš za pet kur po en milijon.
User2135
02. 09. 2007 12.49
kritika kaj Ti pa je ? Ali si slabo spal ? Bil sem pri eksekuciji Roga in vem kako so ga pokradl skupaj s Kosmovo. Kar pozanimaj, kdo iz Grosupljega je kupil ROG. Pojdi lepo na Brezje in prosi Rodetka, da Ti odpusti tvoje neumne besede. Saj vem, da Ti jih bo.
User105396
02. 09. 2007 12.47
še vedno ne razumete! Tomos bi lahko še naprej životaril, kot to počenja že cel cajt, vendar so žepi posameznikov pregloboki, vprašljiv pa je tudi interes lobija, ki stoji zadaj! Mopedi bi se še zmeraj na ogromnih tržiščih kot so Nizozemska in Amerika lahko uspešno prodajali v nedogled. Ne more pa firma, ki prodaja 800€ vredne mopede prenesti, da 'pametne' glave odnesejo pod mizo po par mio € letno !!! Tako pravijo lokalni poznavalci Tomosa, jaz nisem videl teh milionov, da se nebi kdo obesil na to.
User2135
02. 09. 2007 12.31
kriss714 Bate so kupovali- kompenzirali v Srbiji. Kaj misliš, da si odkril vodo ? Kompenzacije so najboljša stvar. Delal sem z Tomosom, pa smo delali kompenzacije vse povsod, kjer se je dalo in njihovi izdelki so spoštovani.
Uporabnik113189
02. 09. 2007 12.22
Res je da se Kitajska izjemno hitro razvija. Res je tudi, da je izgradnja tovarne s strani Tomos-a, ki ima dolgoletne izkušnje, znanje in tradicijo dobra ideja.. (kot ideja o Sinjem galebu na primer..). nekaj naših uspešnih tovarn na Kitajskem lahko povede Slovenijo v sam vrh razvitih. Pri tem nikakor ne bi podcenjeval kitajcev, prej ali slej se bodo naučili vsega kar potrebujejo. Vprašanje je le ali bomo takrat lahko še sodelovali ali ne? Hudič je v podrobnostih, ko neko idejo poskušaš realizirati..Takrat se srečamo s problemom, kdo to to zares zna narediti, ne samo blablabla..Tam je za začetek pravna varnost na psu..In še dolgo bo. To ni razvita država, kjer pokličeš odvetniško firmo, oni pa rešijo problem za velik honorar seveda. Če tam kaj izgine, je to nepovratno izgubljeno. Zaneseš se lahko samo na svoje ljudi, ki morajo tam živeti in delati ter dihati z okoljem kulturo in državo..Za to pa potrebuješ leta sodelovanja, strpnega dela in spoznavanja narave teh trgov, ko pa stvari stečejo se pokaže uspeh..Investicija čez noč je najboljši način kako zapraviti denar..Takih direktorjev ki bi kar čez noč vse od a do ž naredili je zadnje čase pri nas neverjetno veliko. Večina teh zgodb pa se tudi zelo hitro konča tako kot se je začela. Pogost rezultat je izgubljen denar in zaupanje. Da se proizvodnja in prodaja uteče pa v osnovi rabiš najmanj pet let. Trg motornih koles na kitajskem in Indiji je naravnost fantastičen in na njem je dovolj prostora za vse. Le takšni ki so res pripravljeni delati so postali bele vrane. Politiki pa tako pridejo šele, ko se enkrat vidi rezultate, da se lahko z njimi hvalijo.
User242283
02. 09. 2007 11.25
Prvoborac, perkopirat se da marsikaj in to se dela. Bi pa to kitajcem bore malo pomagalo. Tudi če bi usvojili tehnologijo, bi imeli probleme in bi bili sami predragi, tako, kot je bil tomos za njih predrag. Na T90 pa je bil en sam patent od husqvarne, ki pa zahteva določeno tehnologijo. Razumi, da so kitajci lahko poceni samo, če delajo iz svojega materiala, ta je pa zanič. Bate, naprimer ni tomos sam delal, ampak je kupoval od elkota. In tako velik del sestavnih delov. Tako se danes dela.
User2135
02. 09. 2007 11.11
kriss714 pogon so ukradli. Kako lahko izvažaš na Kitajsko, če pa ne boš konkurenčen. Dve leti so bili na Kitajskem.
User242283
02. 09. 2007 10.57
Prvoborac, skupne tovrtne v sečuanu niso gradili zato, ker so hoteli kitajci vse kar nekaj kompenzirati z njihovo kramo. Tudi izvoz na kitajsko ni stekel iz istega razloga. Patentov niso pokradli, niso imeli kaj. Drug velik problem kitajcev pa je kvaliteta njihovega materiala in dela.
User105396
02. 09. 2007 10.30
upam, da direktor še vedno prejema cca 11 000 € za svojo vlogo nevednega kozla na blefirajoči poziciji. Pa upam, da bo spet ene 5000 € božičnice padl. No sej pove vsakič, da Tomos je firma z vizijo in da slovenci ne cenimo dovolj te firme in da pa Nizozemci in Ameri pa padajo v nezavest, ko se gor na avtomatik fsedejo. To govori svoj kratek mandat, potem pa preprosto izgine s svojimi milioni v noč. Naslednji z vizijo prosim. Edino kar mi ni jasno kako je to Svetlik lahko podpiral toliko let, slep ni, ker je očitno uspešen poslovnež. Torej je teza, da gre za eno veliko farso, pranje denarja in podobnih nečednih poslov. Posamezniki bodo popokali ogromne milione, katere je financirala država. Organi pregona pa lovijo girice na koprskem pomolu.
User2135
02. 09. 2007 10.02
Kriss 100 procentno se strinjam s teboj. Strelka streljaš mimo, da kar glava boli. Imaš PMS LOL. Delal sem s Tomosom, pa so jih Kitajci povabili, da naredijo tovarno na Kitajskem. Po dveh letih so prišli nazaj !! Zakaj ?? Zato, ker so jim pokradli vse patente. Kolikor naredi Tomos v enem letu, Kitajčki naredijo v enem dnevu. Ampak Kitajski bicikel ima delovno dobo 20 ur. Tomos je najbolj prepoznavna znamka , zraven Gorenja na južnem tržišču. Tako bodo naredili, kot so z Rogom. Vzeli bodo ime in drugje delal pod istim imenom. Za strelat.
User269141
01. 09. 2007 22.50
Na žalost in z vsem spoštovanjem gospod Hinko,podkupnino sprejema Vaša parijska generacija ki je na vodilnih položajih.
Smolapataaka
01. 09. 2007 18.16
ARHIV3 in Klasik, absolutno se strinjam z vama, dodal bi le še to; ja vodstvo JE nesposobno, kako voditi takšno tovarno. So pa pomoje prekleto dobro sposobni tlačiti denar v svoje žepe. To jimje pa po moje prekleto dobro šlo.
hinko.murovec@siol.net
01. 09. 2007 15.58
011, če je kaj nacionalna sramota ste taki zeleni kritiki, ki niste še nič naredili , se pa seveda vozite z skuterji , ki vam jih kupujejo mamice. Sramota je način rušenja vsega kar so ljudje zgradili po II. vojni , veliko tovarn so zgradili udarniško brez plačila z upanjem in zaupanjem, da bo nekoč bolje za vse tudi taka ******* kot si ti napihnjeni brezvezneš 011, ki še nisi res mignil niti za denar , kaj je udarniško delo in tovarištvo ter resnična ljubezen do domovine vam materjalističnim nedonošenčkom z JJ vred ne bo nikoli jasno. Ja SRAMOTA je da meče ta država na cesto poštene delavce , da uničuje vse kar je ustvaril pošten delavec, da kradejo in prodajajo vse kar se prodati da. Kaj ste taki napihnjeni brezvezneži že naredili za to državo, nič, ste pripravljeni skopat en jarek zastonj, ne, ste pripravljeni sprejeti podkupnino in uničit podjetje , če boste imeli od tega dobiček , DA. Ko naletim na tako nemogoče komentarje smrkavcev, se mi naredi tema pred očmi. In to naj bi bila naša bodočnost ? Bog pomagaj skupaj s Hudičem, če se sploh da. LP
User242283
01. 09. 2007 14.34
Seveda, kritika. Tako, kot v starih časih.
User112601
01. 09. 2007 14.24
Večina se torej strinja, da TOMOS IMA PRIHODNOST SAMO S SPOSOBNIM VODSTVOM!
User268838
01. 09. 2007 12.50
Hej redesign1 pa to je EKONOMIJA, da se po določenem času zadeva razpade in kupiš novo in seveda, da je ne moreš popraviti. Moj avtomatik se je kopal v Piranu pred muzejem pa smo ga uničevali še kakšnih pet let po tistem. Tomos čista 5 tka. A če pogledamo zadevo iz retrospektive odločili smo se za takšen sistem... slovenska velika podjetja bodo pokupili v treh letih, pa kaj pravi v oštariji sosed, js sn delavec, mi je vseeno kdo je šef! Pa kot vidite ni res, saj se bo tudi dobiček iz kapitala obdavčil v tujini, to pa ni mala stvar, ker ne bo ne za penzije ne za socijalo. Me zanima , če je še kdo drugačnega mnenja?
Uporabnik113189
01. 09. 2007 12.08
redesign2003, iz tvojih trditev je jasno videti, da je vodstvo v TOMOS-u popolnoma nesposobno..Če bi poznali svojo konkurenco, bi ugotovili, da lahko svoje rezervne dele podražijo za 1000x.. da si na osnovi svetovnega ugleda zlahka zgradijo višji cenocni razred in večje dobičke.. S pravilnim pozicioniranjem svojih produktov prodajajo tudi izdelke podobne Kitajskim za isto ceno..in tako naprej.. Vse to pa je točno delo, ki ga mora opraviti vodstvo..Pa ga ni.. Vse kar znajo so visoke plače za sebe in odpuščanje..No tudi za takšno početje moraš imeti jajca..
Smolapataaka
01. 09. 2007 11.53
Pa eni res niste pr seb. Pa kako lahko tomosove mopede primerjate s kitajskimi?? Pa poglejte mal te kitajske skuterje in mopede, samo plastika jih skupaj drži. Pa poglejte kaj je folk počel s Tomosovimi mopedi, kaj so delal poštarji, jagri itd.. Pa še zdaj grejo. Kitajc se razpade po enem tednu takšne uporabe. S tem da si imel tomosove dele v vsaki trafiki za drobiž in skoraj vse je pasalo križem, če ne si pa malo predelal. Zlomi nekaj na kitajčku, nič ne paše, dela ne dobiš, če ga pa ga boš plačal da se ti bliska.
User269599
01. 09. 2007 11.30
011 glej res delajo tudi predpotopne APn ampak pojma nimaš na nizozemskem je Tomos kult in se prodaja !! in za info v Ameriki se prav tako prodajajo in to kar ok res pa da preko nizozemske in če si tak strokovnjak za motorje pol poznaš OCC iz ZDA (Discovery Chanel) no in tam če dobro pogledaš se nekateri vozijo z Tomos Avtomatiki !!! aja pa tomos je uvajal katalizatorje že na Colibriju l. 90!!!
User112601
01. 09. 2007 10.18
jakob, načelno se strinjam s tabo, da bi se vlada lahko borila za Tomos ampak ne vem kakšna je lastniška struktura v podjetju. ne vem koliko, če sploh kaj, ima država deleža v podjetju. v primeru pomoči bi moralo biti tudi govora o deležih v podjetju in obvezno postaviti nove vodilne v podjetje. tebe 011 pa je lahko sram, ker pišeš neumnosti na tako nespoštljiv način. zakaj Tomos bolj cenijo v ZDA kot pa enem kurniku kot je Slovenija???!!! štos njihovih motorjev je bil vedno v vzdržljivosti motorjev, preprostosti in navezanosti nanje. kdo od nas pa ni imel avtomatika ali šestke kot klinac in se tega spominja z lepimi občutki? po mojem prepričanju je problem v operiranju s stroški in marketingu njihovih izdelkov.