Slovenija

VIDEO: Janša o obeh sanacijah bančne luknje: Isti ljudje, iste prakse in iste posledice

Ljubljana, 06. 11. 2017 13.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 8 min

Janez Janša je pred preiskovalno bančno komisijo dejal, da so isti ljudje, ki so botrovali prvi bančni sanaciji, z enakimi ali podobnimi metodami sistem pripeljali v položaj, da je bila potrebna nova. Pred komisijo je nastopila tudi Alenka Bratušek, ki pa je začudena, da se "preganja gasilce požara, ne pa tistih, ki so ga zanetili".

Več videovsebin
  • Janez Janša o tem, da so predstavniki belgijskega lastnika branili upravo NLB
    02:42
    Janez Janša o tem, da so predstavniki belgijskega lastnika branili upravo NLB
  • Janez Janša o pogovorih s predsednikom KBC-ja
    01:56
    Janez Janša o pogovorih s predsednikom KBC-ja
  • Janez Janša o odgovorih predstavnika KBC-ja
    01:58
    Janez Janša o odgovorih predstavnika KBC-ja

Pred preiskovalno bančno komisijo DZ je danes nastopil nekdanji premier Janez Janša. Po njegovem so isti ljudje, ki so botrovali prvi bančni sanaciji, z enakimi ali podobnimi metodami sistem pripeljali v položaj, da je bila potrebna nova. "Isti ljudje, iste prakse in iste posledice," je v svojem slogu dejal.

Janša je dejal, da je preiskava bančne luknje po njegovem družinski posel.
Janša je dejal, da je preiskava bančne luknje po njegovem družinski posel. FOTO: Marko Milenković

Janša, ki je vlado vodil od decembra 2004 do konca novembra 2008 in od februarja 2012 do konca marca 2013, je ocenil, da smo izpostavljeni tveganju tretje sanacije, dokler ne odgovorimo na vprašanje, kako sta bili možni dve sanaciji v relativno kratkem času. Po njegovem je "bančništvo v Sloveniji v domeni istega kroga, ki je bil vzpostavljen daleč pred osamosvojitvijo".

Kot je povzel, je oblast v času prve sanacije namerno zanemarila dolžnost, da ugotovi vzroke za prvi bankrot, sankcionira odgovorne ter jih izloči iz odločanja v centralni banki in komercialnih bankah v državni lasti. Tako sistem, ki ga je označil za "krožno bančništvo", funkcionira še danes, v prvem mandatu njegove vlade pa da so uspeli odpraviti številne varovalke tega sistema, a ne vseh.

Preiskava bančne luknje je po njegovem družinski posel. "Znanih je na desetine primerov, ko je eden od zakoncev zaposlen v banki, drugi je praviloma sodnica," je ponazoril ter ocenil, da če se ljudi, ki so neposredno povezani z "banksterji" in so danes v policiji, tožilstvu in sodstvu, ne izloči, bodo stvari ostale na ravni ugotovitev te komisije.

Eno od imen, ki je igralo ključno vlogo v obeh bančnih "ropih", je po njegovem Herman Rigelnik, nekdanji predsednik nadzornega sveta LB. Omenil je še Dušana Šinigoja, zadnjega predsednika izvršnega sveta SR Slovenije, ki je nato postal direktor goriške banke, in Andreja Hazabenta, ki je bil, kot je dejal, v prvi sanaciji bank izpostavljen s primerom Tam.

Ker je predsednik bančne komisije Anže Logar član iste stranke kot Janša, se je iz zasliševanja izločil. Tako je Janša na vprašanje člana Janka Vebra (SD), zakaj so šele v začetku leta 2008 onemogočili zakon, po katerem so v prehodnem obdobju med 2006 in 2008 dovoljevali podeljevanje t. i. tajkunskih kreditov, odgovoril, da so ti nastajali tudi po tem obdobju.

"Obstajajo napori, da bi se za vse to okrivila zakonodaja," je dejal in izpostavil, da so "to omogočale klientelistične povezave". Poznam ogromno podjetnikov, ki so želeli kredite, pa jih niso dobili, je nadaljeval in dodal: "Nihče ni mogel kot ljubljanski župan Zoran Janković klicariti takratnega predsednika uprave NLB Marjana Kramarja ali takratnega predsednika uprave Nove KBM Matjaža Kovačiča za kredit za Stožice."

Janez Janša je pred preiskovalno bančno komiisjo, sicer po več letih, izrekel tudi precej težkih obtožb. O tem prav tako ni nikoli obvestil policije.

Na vprašanje, zakaj je zakon omogočal, da banke ustanavljajo hčerinske družbe izven EU, na trgih nekdanje Jugoslavije, brez soglasja Banke Slovenije in brez licenciranja v njihove nadzorne svete, čemur je centralna banka nasprotovala, je Janša odgovoril, da je "ta komisija ustanovljena predvsem zaradi ljudi z licencami", Banka Slovenije pa "ni del rešitve, ampak del problema".

Ob tem se je dotaknil tudi kroženja kadrov iz vodstva Banke Slovenije v vodstva komercialnih bank in nazaj ter izpostavil primera kariernih poti Franceta Arharja in Boža Jašoviča. Način delovanja se sedaj prenaša na mlajšo generacijo bančnikov, je dodal.

Z Vebrovimi navedbami, da so izjave finančnega ministra Janeza Šušteršiča v drugem mandatu njegove vlade, da je Slovenija tik pred bankrotom, dvignile ceno zadolževanja, se ni strinjal. Povzel je, da je vlada za zelo slabo stanje v bančnem sistemu izvedela od Evropske komisije, ki je podatke pridobila od Evropske centralne banke, podatke o tem pa da so imele tudi vse rating agencije v svetu.

"Dogajanje leta 2012 kaže, da je obstajala izjemna samozavest akterjev, ki so povzročili bančno luknjo, da so oni edini, ki se s tem lahko ukvarjajo in sanirajo," je menil in ocenil, da se glede na to, kar se zadnje čase dogaja v Družbi za upravljanje terjatev bank (DUTB) in Slovenskem državnem holdingu, ne more drugače reči, kot da so imeli prav: "Stvar se je ponovno dala v roke tistih, ki so to povzročili, in sedaj se znova špekulira in služi."

Leta 2012 so vrabci na drevesih čivkali, da je nekaj v bančnem sistemu narobe. A ne banke ne Banka Slovenije niso pristajale na to, da bo potrebna sanacija. Ko so dobili signale, da je stanje v NLB drugačno od prikazanega, so želeli zamenjati Kramarja, a jim ni uspelo, ker je predstavnica ministrstva za finance v nadzornem svetu glasovala drugače in ker jim to ni uspelo zaradi KBC v NLB, ki je ščitila upravo, je povzel.

"Napaka naše vlade ali nemoč tiste koalicije je, da v bančnem sistemu nismo uspeli narediti reda," je poudaril. To pa bi lahko dosegli s privatizacijo NLB in Nove KBM. Slednja je šla takrat skozi IPO, pri NLB ni bila mogoča, ker naj bi se vlada Antona Ropa s KBC dogovorila, da je prevzemno premijo že plačala s pridobitvijo tretjinskega deleža v NLB in da je ob prevzemu ne bo plačala, s čimer se niso mogli strinjati.

Velikost bančne luknje po njegovem ni bila precenjena, ker bi potem moral denar nekje ostati. Razprava na komisiji DZ za nadzor javnih financ pred enim letom pa je pokazala, da so v bankah še vedno slabi krediti. "Tako so na DUTB šle terjatve kot tarče, da so jih spravili v roke tistih, kamor so se namenili, hkrati pa v bankah čakajo nekatere slabe terjatve kot neka bomba in se o tem le na pol javno govori," je še menil.

Bratuškova zavrnila očitke o čezmerni dokapitalizaciji bank

Pred preiskovalno bančno komisijo DZ je nastopila tudi nekdanja premierka Alenka Bratušek, ki je pred njo že pričala konec lanskega junija. Dejala je, da je "začudena in žalostna, da se pri vprašanju bančne luknje predvsem preganja gasilce požara, ne pa tistih, ki so ga zanetili".

Navedbe, da so bankam ob sanaciji namenili preveč denarja, je večkrat zavrnila in jih označila za populistične. Kot je poudarila, bi država v primeru, da je denarja res preveč, lahko izkoristila svoj lastniški položaj in sredstva pridobila nazaj.

Uvodoma je, kot že na lanskem zaslišanju, poudarila, da je bilo konec leta 2012 in v začetku leta 2013 stanje na finančnih trgih za Slovenijo zelo slabo, zato država ni imela druge izbire, kot da sanira bančni sistem. Če ne bi ukrepali pravočasno, bi Slovenija potrebovala pomoč mednarodnih posojilodajalcev, je prepričana Bratuškova.

Mi znate povedati en razlog za to, da bi v banke dali več denarja, kot je bilo treba? Mi verjamete, da bi ta denar takrat raje in lažje razdelili ljudem? Alenka Bratušek

Ponovila je tudi, da je bila sanacija izpeljana skladno z vsemi evropskimi pravili. "Če kdor koli misli, da je bilo v banke danega preveč denarja, bi moral ukrepati, ne le javno govoriti in pozivati," je dejala in se s tem kritično odzvala na pomisleke koalicijskih poslancev, ki po njenih besedah dvomijo v ustreznost višine dokapitalizacije.

"Če sprejmemo, da je možno, da je bilo v banke dano preveč denarja, bi vlada morala to preveriti. Štiri leta je že od dokapitalizacije, a ni ukrepala. Če je bil v naše banke dan en cent preveč, bi ga morala aktualna vlada pobrati iz bank in z njim poplačati dolg. A sklepa, da bi preverili višino dokapitalizacije, v državnem zboru ne uspemo sprejeti, ker je koalicija proti. Drznejo pa si predstavniki koalicije vseeno populistično govoriti o tem, da je bilo v banke danega preveč denarja," je dejala.

Kot je dejala, je aktualna vlada na podlagi istih stresnih testov intervenirala v Banki Celje in Abanki, zato je prepričana, da gre pri tovrstnih očitkih za populizem in nabiranje političnih točk. "Še danes sem prepričana, da je bila sanacija narejena dobro in da je po njej začelo rasti tudi gospodarstvo. Skratka, slika se je v naši državi obrnila," je poudarila.

Bratuškova meni, da si predstavniki koalicije drznejo populistično govoriti o tem, da je bilo v banke danega preveč denarja.
Bratuškova meni, da si predstavniki koalicije drznejo populistično govoriti o tem, da je bilo v banke danega preveč denarja. FOTO: Marko Milenković

Na vprašanje predsednika komisije Anžeta Logarja (SDS), kdo konkretno je odgovoren za nastanek in obseg bančne luknje, Bratuškova ni odgovorila, saj po njenem mnenju o tem ne more soditi. Poudarila pa je, da je znano, kdaj so bila sporna posojila izdana. Vsekakor bi Banka Slovenije morala opozoriti, da se v slovenskih bankah dogaja nekaj, kar za bančni trg "ni najbolj normalno", je prepričana.

V odgovoru članu komisije Janku Vebru (SD) je poudarila tudi, da so pri sprejemanju ukrepov morali spoštovati zaveze, ki jih je Slovenija dala Evropski komisiji. Želja komisije je bila, da se NLB in Nova KBM prodata, največ, kar je Sloveniji uspelo doseči, pa je bila ohranitev lastništva v obsegu 25 odstotkov plus ena delnica, je dejala.

Če bi komisiji oporekali, bi po besedah Bratuškove dopustili, da bi šle banke v stečaj. "A to bi bila najbolj neodgovorna poteza, ki bi jo lahko naredili," je prepričana nekdanja premierka.

Prevzela odgovornost za to, da je Slovenija "v tako dobrem stanju, kot je"

Bratuškova je prav tako dejala, da prevzema politično odgovornost za sanacijo bank in za to, da je "Slovenija v tako dobrem stanju, kot je". "Ko smo prevzeli vlado, je bila naša zaveza, da bomo delali pošteno in da bomo Slovenijo varno pripeljali do volitev – in to smo tudi naredili," je še dejala.

Komisija se je precej dolgo zadržala tudi pri referendumu o Slovenskem državnem holdingu (SDH) in slabi banki, pri čemer je Logarja med drugim zanimalo, zakaj je Bratuškova prispevala podpis pod zahtevo za razpis referenduma. Pojasnila mu je, da je bilo takrat takšno stališče poslanske skupine, sama pa se z njo ni strinjala. Prepričana je sicer, referendum ne bi v ničemer ogrozil javnofinančne stabilnosti.

Še več vprašanj je bilo na temo članstva Bratuškove v nadzornem svetu Nove KBM, glede česar je zaslišana poudarila predvsem, da je vse odločitve sprejemala v najboljši veri. Bančnemu centru za notranjo revizijo je zaupala, je pa dejala, da bi bilo "z današnje perspektive" zaupanje drugačno.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (471)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

muci007
07. 11. 2017 13.38
-2
Žalostno in koruptivno je, da smo davkoplačevalci morali poplačati izgube privatne Faktor banke. Ta banka bi morala iti v stečaj.
Bojan-F
07. 11. 2017 14.40
+5
Hoteli smo kapitalizem in ga imamo ... avstrijski davkoplacevalci so morali pozreti zasebnih 17.800.000.000 € iz Hypo Banke in jih pretvoriti v javni dolg.
Bojan-F
07. 11. 2017 12.05
+5
Vrh je, ko izprasanec g. Jansa dr. Janez, ki v svojih mandatih ni nic vedel slisal ali videl, vplete g. Sinigoj Dusana ...
Bojan-F
07. 11. 2017 12.06
+6
... ali pa ona o prevzemni premiji ... kaj je ze to? ... kolika je bila pri prodaji drzavnega deleza Mercatorja?
ooResnicA
07. 11. 2017 11.39
-1
....komunjare trdeča vrnite žulje SLO naroda!!!!
dostojevski II
07. 11. 2017 12.14
+3
Domobranskega naroda. Ki po letu 1991 spet dviga glavo.
Bojan-F
07. 11. 2017 10.53
+5
Poduk Desnemu sektorju, gurujem komuniciranja in zagovornikom Kaosa ... Economic Freedom Ranking in Corruption Perception Index (Transparency International) so ankete, ki govorijo o anketirancih (v teh primerih o managerjih) ... medtem pa je Slovenija na lestvicah, ki so rezultat objektivnih merjenj, v samem svetovnem vrhu ... najuspesnejsa v sportu ... otrokom najbolj prijazna ... med 10 najbolj varnih ... skupaj z Dansko, Norvesko, Cesko in Slovasko s najnizjim GINI koeficientom ... itd.
Bojan-F
07. 11. 2017 11.41
+4
Tezko je z guruji ... eno je anketa, kjer na anketnem listu poljubno obkrozis A, B, C ali D ... drugo je merjenje velicin ... npr. po zmanjsanju javnega dolga med Q2 2016 in Q2 2017 je Slovenija na 5. mestu izza Nemcije, Avstrije, Danske in Malte.
Castrum
07. 11. 2017 10.52
-2
Absolutno premalo pozornosti usmerjamo v čas sanacije bančnega sistema. Na DUTB smo prenesli dobre 4 milijarde € terjatev do podjetij. Za sanacijo bank smo se v dobrem letu zadolžili za 11 milijard €. Kje je razlika? Za kaj smo jo porabili, namenili? Gospodarstvo od tega ni imelo NIČ. DDV se zaradi tega tudi ni znižal na predkrizno stopnjo.... torej, kam je šlo v letih 2013, 2014 teh slabih 7 milijard €?
dostojevski II
07. 11. 2017 11.00
+2
Za sanacijo posledic janševanja. To ve zelo dobro tudi Logar, zato ni včeraj na komisiji povprašal AB, ki je bila takrat predsednica vlade, kam je šlo 7 milijard evrov.
dostojevski II
07. 11. 2017 11.11
+1
Ker Veber ve. Zakaj bi jo spraševal nekaj, kar že ve?
Castrum
07. 11. 2017 11.16
+0
dosto...ponovno (že stotič). Ni dvoma, da je bilo obdobje 2006-08 slabo izpeljano in je finančno nazadovalo Slovenijo. Ampak neumnosti iz tega obdobja ne smejo zamegliti dogajanja z najemi kreditov 2013/14. 7 milijard € je skoraj dva kratnik škode, ki so jo povzročili tajkunski krediti !
dostojevski II
07. 11. 2017 11.31
+2
V obdobju 13/14 je vlado vodila AB. Ti ji skušaš naprtiti, da je kriva za bančno luknjo, za zadolževanje.... Ona je samo sanirala svinjarije, ki so se dogajale od leta 2005-2013. In za sanacijo teh svinjarij in njihovih posledic je bilo potrebno enormno zadoževenje. To dobro vedo poslanci SDS, SD... zato sploh nihče tega ne problematizira. Samo ti, že stotič skušaš podtikati, da je AB ukradla 7 milijard evrov .
Castrum
07. 11. 2017 11.40
-2
dosto....kaj obračaš moje besede? Kje sem napisal , da je AB kradla? Evo, še zadnjič! Ni dvoma o neumnostih v obdobju 2006/08. Dejstvo je, da smo si izposodili denar za sanacijo državnih bank. In dejstvo je , da je bil izposojeni denar tri kratnik (3X) tiste vsote, ki smo jo v sanacijo bank vložili. In popolnoma vmesno ter popolnoma legitimno je vprašanje - kje je razlika!?
brsankovi 1
07. 11. 2017 10.47
-2
Kakšen narod,takšni politiki,žal.
danijala
07. 11. 2017 09.35
-6
Boj levice proti razkritju imen krivcev za rop države preko bank, nam kar sam pokaže, kdo koga skriva in zakaj. S tem nakradenim denarjem se kupuje in prireja volitve, ter tako omogoča oblast levi mafiji.
SDS_je_poden
07. 11. 2017 10.42
+7
Kaktusar1: Podpišem! Zakaj gologavi ne izda imen in priimkov, ker po zakonu, če jih res pozna, je to DOLŽAN storit, sicer se ga lahko šteje kot sostorilca, ker prikriva podatke. Tako pa samo lapa tja v tri dni, kot vedno.
sinhron
07. 11. 2017 09.21
+8
Janša z napadi na druge želi preusmeriti pozornost od sebe in lastne napake in grehe naprtiti drugim ! Za vse so krivi drugi samo on ne , pa že od nekdaj dela zdrahe .
danijala
07. 11. 2017 09.25
-7
Kdaj je jJ odobril kredit Jankoviću preko tel ? Čakam odgovor.
danijala
07. 11. 2017 09.33
-9
Nikar se ne trudi z vašo, vsi so enaki. Potem je tudi tvoja qrba, ker ima luknjo ? Krivci imajo imena in priimke. Zakaj se levica tako trudi proti razkritju ?
prašek
07. 11. 2017 09.34
+3
sinhron ..... Pohiti z odgovorom, @šentiljka te čaka. In dokler čaka, ne more opravljati svojega dela za avstrijskega delodajalca, ki ji plačuje 3.000€ mesečno, he, he, he. ☺☺☺
Bojan-F
07. 11. 2017 08.40
+6
Pa se tista o napovedanem bankrotu drzave Slovenija za december 2012 ... spread na drzavne 10-letne obveznice je avgusta 2012 poskocil na vec kot 700 ... a 10 mesecev prej je bil še manj kot 300 ... ocitno uspesna vlada Cerar I pa je dosegla (sinoci) celo 50,5 ... spustili smo se celo pod Cehe in smo dalec od Italijanov, Spancev, Portugalcev in Madzarov.
danijala
07. 11. 2017 09.28
-8
Smo se pravkar prepričali o lažeh, ki jih skušaš prodati za resnico, kot zvest hlapec levice. Najprej s padcem za 7 mest na lestvici ekonomske svobode, potem z uvrstitvijo na vodilno mesto med državami z največjo korupcijo, ter ne nazadnje z vodilnim položajem v zadolževanju v tem letu med vsemi državami EU. Zanimivo je, kako tega hlapci z levice nikoli ne smete napisati. Vam je nerodno zaradi vaših laži ?
Verbena
07. 11. 2017 08.29
+1
Dovolj imam vseh teh zasliševanj pred parlamentarno preiskovalnimi komisijami , ker gre za eno samo politično obračunavanje , ne pa za resno preiskavo oz. resnemu raziskovanju krivcev za bančno luknjo ... in navsezadnje , čemu bodo služili vsi podatki , če se jasno kaže , da bomo dobili le to , da ne bo NIHČE končal na sodišču !!! ..- zakaj država vedno pogrne tam , kjer je najlažje ? ... je tako težko najti krivce , dokazati politično in kazensko odgovornost ? ...lastniki bank so tisti , ki bi morali sprožit prvo preiskavo v okviru samih bank ali najeti vsaj zunanjo , strokovno , usposobljeno ekipo forenzikov , kot je to naredila Avstrija kot lastnica Hypo banke , ki preizkuje vse posle iz inkriminiranega obdobja po poslovalnicah na Balkanu !! ... to je ravnanje ODGOVORNEGA LASTNIKA , naša država , vlade pa so nam dale jasno na znanje , da to niso , odgovorne namreč !!! ...tudi o preiskavi na ravni države , torej kriminalistični s pomočjo tožilstva , se ne govori , poslušamo lahko samo zasliševanja preko parlamentarnih komisij ...največji problem , ki bo nastal , bo samo ta , da se dela na tem , da se bančna luknja ne bo NIKOLI razčistila ...že vedo desni in levi zakaj tako !!! ... Janševi bodo krivdo valili na "levico " , "levica " se izgovarja , da je bila takrat na oblasti desna koalicija .... so lahko še bolj populistični eni in drugi ... ve se kdo je bil guverner BS , kdo so bili viceguvernerji , kdo člani sveta BS ...ve se , da je bila na oblasti desna koalicija in vlada je vedno soodgovorna , ker vlada je soregulator finančnega sistema in naj bi v sodelovanju z BS sprejemala sistemsko zakonodajo , ki zagotavlja stabilnost bančnega sistema in vlada je odgovorna , ker zastopa državo kot lastnika polovice bančnega sistema .... torej je tak problem dokazovanje politične in kazenske odgovornosti ??? ...ve se tudi kdo , kdaj je prejel kredit , govor je o vseh kreditih , ki niso bili zavarovani , kdo ga je odobril , podpisal ...ja, nekaj je zamočila ta desna vlada , leva , ki je prišla za njo pa še bolj , ker ni znala in želela pristopiti k problemu , ki se je začel izkazovati po letu 2008 , ko je Evropo zajela prava ekonomsko gospodarska kriza !!! ... resne in odgovorne države so takoj pristopile k reševanju tega problema , so imeli tudi oni doma banke , ki so se neodgovorno obnašale ... ampak so stvari hitro sanirali ...Pahorjeva vlada pa se je obnašala kot da problema ni !!! ... in sedaj parlamentarna preiskovalna komisija preiskuje še ali je bilo za sanacijo slučajno namenjenega preveč denarja ...križ božji no !!! .... Bratuškova je naredila , kar pač je ...ubogala Evropo ... ampak hvaliti se s tem , da smo se izognili njihovi trojki na račun tega , da je Evropa zahtevala takrat izbris malih delničarjev ,ni nek uspeh ...ali pač , kajti mali ljudje niso nikoli pomembni ...važno , da se rešuje velike !!! .... ja nič ....gremo naprej s političnim obračunavanjem tudi to je nekaj , ker drugega tako naša politika ni sposobna !!! ...
Bojan-F
07. 11. 2017 08.25
+7
Da se ne pozabi ... pro memoria ... javne finance in javni dolg je nagrizlo 25 mesecev debelih in jalovih krav v letih 2006-2008, ko sta z drzavnim premozenjem in financami upravljala Sircelj Andrej in Pogacnik Marko ... ni blo da ni ... poslovodstva bank in njihovi nadzorniki postavljeni od vlade Jansa I so bili kot ena srecna druzina ... ena sama zlahtna pajdaska storija ... makroekonomska ideja WD40, pa da sledilcem in gurujem komuniciranja moc zelo kreativne in unikatne razlage drzavnih financnih izkazov ...
Bojan-F
07. 11. 2017 08.26
+3
... to so bila leta, ko je BDP rekordno rasel ... t.j. najmanj med vsemi primerljivimi drzavami.
sinhron
07. 11. 2017 09.08
+4
Imena , ki jih omenja vaš guru princ teme so politična obračunavanja ne pa dejanska imena krivcev za polom države in državnih bank , te je naštel Bojan - F ,k temu se doda samo še Janša in Vizjak , pa je škatlica polna !
Apostol1
07. 11. 2017 09.15
+2
samotako ... če pobrskaš malo nazaj v zgodovino boš videl da je tudi tvoj J:J: bil tako rdeč da tega ne prekrije prav nobena fasada več ,skozi vsako bode v oči ta rdeča barva
danijala
07. 11. 2017 09.30
-4
In kot vedno, nihče od zgoraj glasnih hlapcev mafije z levice ne pove resnice in ne našteje imen ljudi, ki so kar preko telefona delili kredite, ki jih danes vsi plačujemo, kot tudi ne imen,.ki so te kredite prejeli. Kako da resnica levičarjem predstavlja takšno bolečino ?
staridida
07. 11. 2017 08.14
-3
Kaj režimski mediji ne boste nič napisali o Muserci, ki je dobila odškodnino 70 tisoč evrov,ker ni postala direktorica RTV? O JANŠEVI ODŠKODNINI 50 TISOČ EVROV SE JE VELIKO PISALO..Še dobro, da se na Novi 24 TVizve kaj resnice...
Kollerik
06. 11. 2017 22.35
+13
....puklastemu zdraharju je bolj kot iskreno razčiščevanje kriminala.. važno najprej potunkati čim več akterjev iz nasprotnega pola, sam Janez in njegovi kompanjoni pa so seveda bezmadežni angelčki....
danijala
07. 11. 2017 09.31
-5
To kar zapiši imena krivcev. Ali pa jih me smeš ?
Kollerik
06. 11. 2017 22.31
+12
Je Anže logar že objavil seznamček sds-ovskih sostrankarskih mardeladarjev, ki so sodelovali pri nastanku bančne luknje?
danijala
07. 11. 2017 09.31
-6
Principat
06. 11. 2017 21.35
+10
To še ni vse, od 2004-2008 so se banke zadolžile za 12 mlrd € in jih dale -:)) pidom in nepremičnina rjem. To je to in naša kriza , obstaja tudi drugi paket obrazložitve s 14 miljardami , kjer pa je baje boter v dodeljevanju prav janez , s katerim si je postlal zavedno in zavezal mnoge jezike ,, seveda da se krediti odpišavajo , propadli in nikjer več ni ni .. fantastično se je sprenevedal a pionirček logar niti za trenutek ni dvignil glasu in tudi ni preobračal oči
CURVANORD Zanetti
06. 11. 2017 22.03
+6
Logar se je izlocil pri tem zaslisevanju in nima kaj za zavijat ali govorit,kako pa bi izgledalo da ga on zaslisuje ce sta v isti stranki
Principat
06. 11. 2017 22.19
+10
++,, točno da se je izločil in to je zdrava higiena , ampak je sodeloval** in sedel zraven zaslušojočega
danijala
07. 11. 2017 09.31
-3
Principat
06. 11. 2017 21.21
+10
Nekdanji predsedniki vlad bodo nastopili pred komisijo kot priče in ne kot osumljenci,,, jutri grem na jogurt v avstrijo , samo da mi bo bolj kislo
JE-BI-GA
06. 11. 2017 21.13
+2
Ne zagovarjam JJ-ja, sem pa siguren da so nas gnili bankirji s pomočjo politike okradli in ogoljufali. Še bolj zanimivo pa je komu se danes odpisujejo milijoni, ki gredo na davkoplačevalce. FUJ TAKA SMRDLJIVA DRŽAVA
Kollerik
06. 11. 2017 22.28
+4
Šlo je za zelo širok pojav, oziroma za sanacijo posledic velike krize 2008....Evropa je namenila za sanacijo svojih bank (nemških, francoskih, belgijskih....) čez 1200 milijard, Amerika skoraj 500 milijard in tako naprej. Ko so napitali vsemogočni bančni sektor, so prevalili dolg na ljudske množice... predsem v obliki krčenja sociale.....
helter skelter
06. 11. 2017 21.10
-2
Janezu Janši država za mesece krivičnega zapora in za leta blatenja ponudi 50 tisočakov, danes pa izvem (o tem seveda ne pišete), da je država Nataši Pirc Musar, ker ni bila izbrana za direktorico Hanzi TV, dala 70.000 eur odškodnine .....
SDS_je_poden
06. 11. 2017 21.14
+9
Ja, Janši so ponudil vsaj 45.000 EUR preveč.
SDS_je_poden
06. 11. 2017 21.15
+4
bema1201
06. 11. 2017 21.15
-5
Je prave barve, iz rdeče štale potem pa dobi keš.
srebrnibreg
06. 11. 2017 21.29
+6
...krivičnega zapora in za leta blatenja...??? Riedl je pa v Avstriji v zaporu, ker je paštete kradel.
komir10
06. 11. 2017 22.06
+1
ja, mačkon je ziher največji kradljivec in slepar, da se tako grozno boji, da bi ga janša razkrinkal
Skunk Works
06. 11. 2017 20.45
-6
Najbolje da začnemo državljani zbirat podpise s prošnjo oz zahtevo, da se G Janez Janša izseli iz Slovenije v svojo kliniko v Avstraliji. Tako se vremena krajncem bodo zjasnila, in državljanom se bosta začela cediti med in mleko, kot povsod pod levičarji, svetel zgled pa najdete prav sedaj v Venezueli. Poglejte 70 let neomajne oblasti levičarjev, trdne roke nad vsemi podsistemi države, sodstvom, upravo, mediji, šolstvom, sploh bankami, pa ti pride en JJ in mimogrede vse na glavo obrne....Pa to je čarovnik, to ni človek, to je superman, princ teme, terminator in Chuk Noris in še bi lahko naštevali, vse v eni osebi......torej naj nam pusti, da bomo pod levimi po standardu in razvitosti kot za šalo prehitevali Singapur, Švico in ostale podobne države...Čas bi že bil........
srebrnibreg
06. 11. 2017 20.58
+12
Dokler so bili levičarji na vladi smo rabili RK samo v glavnem za razdeljevanje ozimnice Karitas pa sploh nismo poznali. Kje se bodo zbirali podpisi, ker že oblačim jakno.
JE-BI-GA
06. 11. 2017 21.13
+1
Ne zagovarjam JJ-ja, sem pa siguren da so nas gnili bankirji s pomočjo politike okradli in ogoljufali. Še bolj zanimivo pa je komu se danes odpisujejo milijoni, ki gredo na davkoplačevalce. FUJ TAKA SMRDLJIVA DRŽAVA
Kollerik
06. 11. 2017 22.29
+3
nnanna
06. 11. 2017 20.43
+8
kdo vodi to preiskavo? SDS in jj je seveda opran vsake krivde!