Slovenija

Ko ti na vrata potrka rubežnik

Ljubljana, 04. 03. 2015 10.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
65

V Sloveniji je čedajle več ljudi, ki ne zmorejo več plačevati položnic, na njihova vrata pa trkajo rubežniki. Ti naj bi na leto pobrali nekaj deset milijoni evrov. Med njimi izstopa Marijan Hojs, ki se je sam pohvalil, da na mesec izterja tudi do milijon evrov.

 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (65)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AIZ
04. 03. 2015 23.54
+5
Ne vem kako si lahko država brez referenduma dovoli dokapitalizacijo bank v višini 2miljardi...
pepikrlinca
04. 03. 2015 22.59
+3
kako je lahko za stalno kršenja zakona kaznovan samo z opominom? aja, gliha vkup štriha....
Hellsrael
04. 03. 2015 21.35
+2
Slisal sem tudi za petelincke oz.rubeznike ki so nevede napacnim potrkala na vrata. Rezultat je bil v fracturah :) ko sem gledal Preverjeno sem prisel do zakljucka da bi mi na tak nacin s taksnim pristopom najverjetneje zadnjic potrkali na vrata
Ramzess
04. 03. 2015 21.58
+0
Trikrat, prvič, zadnjič in nikoli več, ... nevednost ni izgovor, pika.
tali?ni tom
04. 03. 2015 19.38
+12
pr men bi potrkal verjetno zadnjič! v tej dimenziji!
andrea69
04. 03. 2015 17.30
+0
Po mojem niste našli preveč verodostojne osebe za ta prispevek. Takole med nami , gospa z rdečimi lasmi je dolžna marsikomu po Sloveniji in je imela tudi osebni stečaj pred nekaj leti.
ficfiric 1
04. 03. 2015 17.06
+9
Tid men je hotu hojs rubit...zarad 500e takrat....nekako sem jih nakopal skupi....vendar sem tud povedal tistam dvema njegovima petelinckoma pa tud ce so bli policaji zraven, da naslednjic raje kot njim samo se en cent ga bo cakala cev ko bom odprl vrata....bom vsaj za kaj sel sedet...zastonj gvisn da me ne bi zaprli...ker mi je vse v slo tolk garjavo da raje vrzem vse skupi v luft kot da oni dobijo 1 cent ki bo se uporaben...sedaj me sicer ni vec tam...pa vendar misljenja nisem spremenil niti za %......v uzitek bi mi bilo take pajace za glave krajsat...
Hellsrael
04. 03. 2015 21.31
+2
murglpal?ek
04. 03. 2015 15.52
+7
No, tako pa dela tale vlada, ki naj bi imela visoke etične in moralne vrednote na prvem mestu!!!! pa se sprašujem, kje pa se tale etičnost in morala kažeta.......na zlorabah navadnih državljanov sigurno ne, ko rubijo ni pomembna etika, pri zaposlovanju prav tako ne, hrvati so dolžnikom pri najemu kredita v frankih svojim državljanom ponudili roko, cmerar in co. niti razmišljajo ne o tem, vedno večje razlike med prejemki državljanov ga prav tako ne zanimajo itd......lahko naštevam do jutri. Ma naj si cmerar to njegovo visoko etičnost vtakne nekam.....
qbase.
05. 03. 2015 01.34
+1
ma kaj ti govoriš v tri krasne?!? HOjS ima licenco že 16 let... kaj ma s tem veze tale vlada?!?
Novorazodetje
04. 03. 2015 12.33
+26
Mi smo drugorazredni državljani. Za nas so zakoni. Tajkuni so prvorazredni državljani, zraven so pokvarjeni politiki, kler, odvetniki, ... Za njih ne veljajo zakoni. Tudi sodišča njih sodijo drugače kot kurje tatove. Ste kdaj videli, kolikim prvorzrednim državljanom so rubili doma?? Razen nekaj malega pri Jankoviču. Drugi so nedotakljivi. Do smrti bodo uživali nakradeno. Po njihovi smrti, pa bo še dovolj ostalo za potomce.....
Transformerji
04. 03. 2015 12.12
+24
Veste kaj, a me kdo sliši???? Tega Marijana Hojsa bi morali takoj odstaviti in mu preprečiti še nadaljnje njegovo sodelovaje pri sodnih izvržbah!Je pokvarjenec, tak kot je država, pride rubit čisto tuje premoženje samo zato, ker nek dolžnik Vzajemne prebiva v tistem stanovanju!!! Če ne bi pravilno oreagiral, bi banda še meni nekaj vzela za 300 evrov, čeprav nisem nikomur nikoli dolžan!
Darko32
04. 03. 2015 13.20
+8
Tukaj je več kot jasno, da se gre delo po liniji najmnjšega odpora in za katero obračuna ogromne zneske. Tukaj s ene gre več za pravno državo in spoštovanje tvojega premoženja. Sedaj prihajamo na drugo poglavje kjer lahko pričakujemo krvave obračune in to se ne sme zgoditi. Žal pa to kar ti praviš ti povzroči škodo, kar je očitno cilj njegovim zaposlenim in njemu samemu. NAvedel si priemr, kako lahko na podlagi zavajanja upnika si oškodovan in nikoli neboš dobil povrnjenih stroškov, ki si jih imel. Še več tudi opravičil se ti nebo ta HOJS za to, kar ti je povzročil. Zato menim, da je potrebno uvesti ostre ukrepe in uvesti zapor za takšne lumpe, k idelajo po liniji najmnjšega odpora skupaj z njegovimi tajnicami jih poslati v zapor brez pomilostitve. Že iz tvojega primera se vidi, da se izvršbe iskoriščajo za protipravno pridobitev lastnine. Žal niso imnuni tudi ne izvršitelji na ta pojav. ČE v enem dnevu zasluži mimo zakona 90€ je to na mesec krat 20 in znese samo pri enem pomočniku 1800€ dodatnega denarja mimo zakona. Potem pa se pejmo pravno državo.
Ramzess
04. 03. 2015 15.03
+1
Ne bi se bilo čuditi, če bi kak rubežnik na določena vrata prišel samo trikrat.
rezervni
04. 03. 2015 16.24
+2
pa kak zapor lepo vs prosim, direkt kosti naštelat pa gotovo. tko ko je samor reku, sam 3x bi pršu..prvič zadnjič in nikoli več ;)
solo5
04. 03. 2015 12.03
+29
Pri 48 letih Imam več kot 20 let delovne dobe, pa sem bil tudi par let brezposelen, s poklicno šolo nisem nikoli imel kaj prida plače, marskdaj tudi samo minimalca, ampak v življenu nisem imel miusa na računu, vedno plačane račune tudi kos sem bil leta brezposelen, n niti enega kreddita, pa sem na toplem pod svojo streho, se vozim s svojim avtm in imam mobitel in internet, pa tudi na dopust gremo kdaj. Ampak v življenu nisem srečal rubežnika, vsaj ne po službeni dolžnosti. Pozanm pa kare nekja ljudi ki imajo morda malo večje dohodke kot jaz živijo kot lordi potem pa vse na kredit, ko pride rubež pa v jok, da itak nič nimajo, še za položnice ne.
mackon08
04. 03. 2015 12.17
+14
solo5 To si dobro napisal in minuse ti verjetno dajejo takšni modeli kot si jih tukaj opisal. Je pa res da eni nastradajo ne po svoji krivdi, tiste pa čisto razumem, da nimajo pravega izhoda.
kat-at
04. 03. 2015 12.18
+4
nekaj je tudi takih. V večini so pa reveži, ki so izgubili zaposlitev ali reven sloj z nizkimi pokojninami.
Darko32
04. 03. 2015 13.09
+9
solo5 se popolnoma strinjam z teboj. A žal se dogaja nekaj izredno zanimivega in to je iskoriščanje revščine ljudi. Namreč določena podjetja izdajajo račune na podlagi ocen porabe. Tukaj so najbolj pokvarjeni na Vodovodnih podjetjih in v elektrodistribuciji. TAko izdajajo račune in navajajo njihove ocene porabe. Še več v teh teh mesecih se je celo opazilo, da je SODO ljudem, k iso varčevali in so posledično manj porabili kar popis števca izvedel na podlagi njihovih ocen in ne na podlagi popisa števca. Tako lahko tvojo porabo med letom, k ijo obračuna pavšalno povzroči, da boš imel enormno visok znesek na položnici. Kot pa sam navajaš, da si brezposeln je dohodek nič. TAko si že ogrožen in ta HOJS bo še priredil kakšne dolgove in boš revež ostal. ZAto je potrebno tudi na področju Izvršiteljev uvesti sankcije in v primeru, da slučajno pobere takšnim, kot sem prej navedel preveč denarja se skupaj z izvršiteljem, tajnico pozapre vse brez pomilostitve. NEdopustno je namreč, da na podlagi pavšalnih obračunov in goljufanja ljudi po liniji najmnjšega odproa se izvršbe izrabljajo. NAvedel sem samo eden primer. Drugi pa je sedaj sila zanimiv in ta je: Študentom se dovoljuje sklepanje naročniškega razmerja in to brez omejitve porabe. Tukaj bi moral biti kaznovan tudi operater, ki počenja takšno poslovanje. Kaznovan tako, dda v kolikor pride do prekoračitve brez seznanitve staršev oziorma skrbnikov je takšen prekoračen znesek breme operaterja. PA da vidimo koliko jih bo sklepalo še takšne pogodbe. Sam zagovarjam, dsa mora biti določen limit preko kakterega nesme nihče iti. ZAto človek čedalje bolj dobiva občutek, da se gremo organiziran kriminal v sodelovanju z sodišči.
puspan
04. 03. 2015 14.02
-3
Karantanija
04. 03. 2015 15.31
+1
Čestitam ti. Če imaš nekaj otrok, je težje ...
komunjara 1
05. 03. 2015 05.41
+4
solo......pozabil si dopisa..kje dela zena...kolko prispevajo starsi/ce so se zivi/ ... kolko ukrades drzavi prek otroskih/ce jih dobivas/ ...in.KOLKO ZNESE TVOJA SUSMARIJA po sihtu in po sobotah.... ne ti meni o minimalcu pa avtu hisi dopustu iz minimalca...
solo5
04. 03. 2015 11.56
+11
Ni problem samo v rubežnikih, problem je v ljudeh ki živijo ali so živeli daleč preko svojih zmožnosti. Rubežniki ne padejo domov kar naenkrat z neba, je vmes kar nekja opominov, prosenj, pregovarjanj s strani upnikov in ingoriranj s strani upnikov preden pide rubežnik. Strošek se da drastično zmanjšati, tudi položnice ,krediti, stroške avtomobila, ogrevanja, ne pa da človek zrecitira daima toliko in toliko položnic potem pa vidiš da da za mobitel 60-70 eur družina mesečno za internet 50, 100 za elektriko, za ogravanje par jurjev letno, avto in stanovanja in počitnice so pa itak na kredit. Brez marsičesa se da, al pa se da stroške teh kategorij zmanjšat za vsaj 2/3, res da zelo zelo zelo skromno, ampak potem ni joka nad rubežniki.
Darko32
04. 03. 2015 13.51
+2
solo5 Delno imaš prav. Venad morava pogledati tudi drugo poglavje in to je skelpanje naročniških pogodb z osebami, k iniso zaposlene. Recimo pogjeva GSM naročnino. Tukaj je potrebno ugotoviti zakaj se sklepa z ljudmi, k inimajo dohodkov pogodbo. Ali pa z študenti in to brez omejitev. Sam menim, da GSM za študenta ja, vendar z omejitvijo mesečne porabe. Če prekorači ta znesek je avtomatsko v breme operaterja in ne naročnika. Kdor je pošten operater bo to naredil. Glede Elektrike pa ti moram povedati, da nimaš popolnoma prav. Namreč ali se spominjaš tistega združevanja ko ga je vodil PEZDIR. Sam sem tudi bil porabnik električne energije in moram priznati, da sem dobil nazaj vrnjeno okrog 50€ denarja. Vzrok pa je bil, da so mi ves čas obračunavali pavšal in čeprav sem manj porabil. Enkrat sem imel celo preplačila nekje okrg 100€. Zato si kaj hitro lahko dolžnik, če ti nabijejo stroške po njihovi oceni in ne po števcu. Zato človek dobiva čedalje bolj občutek, da gre za organiziran kriminal, kjer se v tihem dogovoru med seboj zagotavljajo delo za naprej vsi po vrsti. Cilj pa ni nikomur, da bi spoštoval neke minimalne moralne vrednote in zdave zakonitosti.
puspan
04. 03. 2015 14.09
+4
Solo5 kapo dol. Povedal si tisto, kar je bilo treba povedati le, da se vecina pri nas tega ne zaveda. Seveda pa imamo vsi velike ambicije. Vsak bi imel rad lepo stanovanje, ali hiso, lep avto in se kaj drugega, toda vse to je mozno imeti, ce si najprej zdrav, torej je najprej treba imeti sreco, da je tako, sele potem pride najvaznejse. To je mnogo zuljev, odrekanja do marsikaj lepega in predvsem dveh pridnih rok. Vse te ambicije se lahko uresnicijo sele po desetletjih tega, kar sem prej napisal. Na hitro tu ni mogoce nic in prav to je najvecji problem, ki ga vecina ne razume in ga tudi nikoli ne bo razumela.
yokerxdinterfan
04. 03. 2015 11.56
+21
vse to se dogaja za to ker jih noben od rubežikov ni dbil po gobci
puspan
04. 03. 2015 14.15
-1
No zate bi samo rekel, da nikoli v zivljenju se nisi nic imel in tudi ni kaj drugega pricakovati. Seveda pa rubeznika lahko tudi udaris, ce mislis, da je prav tako, le konsekvence se najbrz nisi predvidel, ki po tem sledijo. Pravzaprav pa se rubeznika sploh ni treba tako bati, ce nisi nikomur nic dolzan. Sploh ne razumem, zakaj taksno sovrastvo do njih, saj opravljajo samo posteno svoje dokaj tezko in nevarno delo.
Darko32
04. 03. 2015 14.34
+3
puspan V tej temi govorimo o izrabah izvršb in o izrabah IZVRŠITELJEV, kateri si celo polnijo svoje žepe mimo zakonov. ZAto predhodnemu sogovorniku dam delno prav, saj nezakonito stanje rodi nezakonito reakcijo in tega se moramo zavedati, da lahko to preide v umore in poboje. Res se sliši predhodno pisanje hudičevo nevarno a žal so dejstva takšna, d anezakonito početje rodi nezakonito reakcijo in smo že v pobojih. ZAto je potrebno to početje, kjer se nezakonito pobira denar in pobira premičnine in se denar izvršitelj pobira za svoj žep z njegovimi pomočniki in tajnicami. ZAto je potrebno to početje prekiniti in takšne barabine pozapreti in ključe zmetati v plavž na JESENICAH. ZAto je potrebno gledati na te primere iz vidika, da nezakonito stanje povzroči nezakonito reakcijo in rezultat je množični poboji. Žal to je pa nevarno. ČE ap pri tem sodelujejo še zaposleni recimo po sodiščih pa smo že v splošnem kaosu. Očitno smo v Slvoniji že prestopili to točko, kar je moč razbrati iz stanja in prispevkov.
puspan
04. 03. 2015 14.38
-2
darko izhajam iz predpostavke, da rubeznik dela po crki Zakona, kot je to praksa v Avstriji, ali Nemciji.
liveandletlive
04. 03. 2015 15.05
+5
puspan, kot prvo, rubeznik pri nas je privatnik z monopolom, kot drugo pa, crka zakona pri nas ni nemska ali avstrijska, pač pa balkanska
puspan
04. 03. 2015 17.22
-3
No potem pa se ni treba cuditi, da bo se slabse, kot ze itak je. Torej vecina na oblasti in tudi prebivalci Slovenije se vedno zivimo v samoupravnem socializmu, kakrsnega spet hocejo ustvariti sanjaci in ideologi ZL, katerih vzornik je grska Siriza.
mackon08
04. 03. 2015 11.54
+2
liveandletlive To kar si napisal je pa znanstvena fantastika, ne mi govorit da lahko greš na sodišče pa rečeš oni mi je dolžan x vsoto pa se začnejo postopki. Malo morgen.
liveandletlive
04. 03. 2015 14.54
+5
ni znanstvena fantastika ampak čist konkreten primer s čist konkretno številko sodnega spisa iz leta 2014 ... pa verjemi mi, dokler se nisem prepričal na svoje oči, tudi jaz nisem verjel kak poden je v tej državi
liveandletlive
04. 03. 2015 11.43
+26
Delovanje rubežnikov je zgolj odsev splošnega stanja države, ki s svojo "na horuk" zakonodajo to omogoča. Samo nekaj cvetk: sploh ni nujno da ste kaj dolžni, pa vas obišče rubežnik. Dovolj je da si upnik preprosto izmisli da ste mu nekaj dolžni, in zoper vas sproži izvršbo. Sodišče izda sklep na podlagi njegove besede, dokazno breme da niste nič dolžni je na vas. Sodišče izda sklep o izvršbi v nekaj dneh. Rubež se izvede pred pravnomočnostjo sklepa o izvršbi, torej vas lahko rubijo na "zalogo", dokler VI ne dokažete da niste nič dolžni. Pritožbeni postopek zoper sklep o izvršbi bo v povprečju trajal vsaj eno leto. V tem času niste upravičene do nikakršne pravne pomoči, torej se znajdite sami. Banka vam bo že po nekaj mesecih zaprla vse račune, tako da ne boste mogli prejemat niti socialnih transferjev, otroških dodatkov, nadoimestila za brezposelnost ipd. Veselo življenje od lufta. Ko boste po enem letu nategovanja na sodišču dokazali, da je bila izvršba neupravičena, zadeve še ni konec. Rubežnik oz upnik vam zarubljenega ne bo vrnil sam po sebi, ampak morate sprožit protizvršbo. Za to seveda nimate ne denarja ne pravne pomoči, zato raje obupate. Upam da je jasno zakaj se država prek svojih biričev loteva samo tistih, ki se ne morejo brani ...
kat-at
04. 03. 2015 11.51
-1
ta je lovska. Na socialne transferje ne morejo vplivati.
odpisan2x
04. 03. 2015 11.56
+10
klub temu ,da nisi nič dolžen samo ,da pride obvestilo na banko ti zaračunajo stroške,vse ti blokirajo.tako dela nlb
Darko32
04. 03. 2015 13.31
+8
kat-at NI RES. TEBE LAHKO OBEREJO TUDI MIMO ZAKONA IN PROSIM PREBERI SI PRISPEVEK NAŠEGA SOGOVORNIKA MISLIM, DA SE SOLO5, PA BOŠ VIDEL, DA JE VSEMOGOČE PRI NAS. Tukaj je glavni problem korupcije v javni upravi in sodstvu.
liveandletlive
04. 03. 2015 14.59
+3
kot je pojasnil "odpisan2x", banka ti zaračuna vse stroške in vse blokira, in ker padeš v negativno stanje ti zapre račun. Noveg ane moreš odpret ker si pod izvršbo, In ker nimaš več računa ti država nič več ne nakaže ... ker država vs nakazila nakazuje izključno na TRR iz evidenc DURS-a, ki pa ga sedaj več nimaš .... taka je praktična izkušnja
Dakota 100
04. 03. 2015 11.39
+27
Kar naj pride. Jaz iz aresta pridem , on iz groba nikoli , razen če ga prekopljejo.
mommatke
04. 03. 2015 11.42
-10
Mejduš
04. 03. 2015 11.39
+21
Enkrat soprišli rubežniki zaradi erteveja ki nisem 4 obroke plačal samo takrat me ni bilo doma je bila žena in ji je avto zarubil in sem zelo vesel da takrat mi ni bilo doma,če bi bil ga bi morali drugi odpeljati,sem imel tudi jaz srečo ne samo on,če pomislim za par 100€ da te pride avto zarubiti,čeprav ni bil veliko vreden,nekateri pa miljone pokradejo in se jim nč ne zgodi,če na to pomišliš se masikaterimu v glavi utrga.
kraljicavesolja
04. 03. 2015 11.37
+1
Sem pa tud slišala za izterjevalce, k bi moral otroku računalnik vzet, pa so raj kr sami plačal tistih sto al dvesto eur.
Darko32
04. 03. 2015 13.40
+4
Ne izmišljaj si zgodbic. Pogovarjal sem se z osebo, k ije sama zaposlena in ji je HOJS zaračunala stroške celo mimo sodišča ter jo izsiljeval in to v času, ko ni bil oveč uradnih ur na sodišču. TAko je HOJS hotel pridobit od ženske, ki je samohranilka in sam skrbi za otroka denar. Epilog te zgodbe je, da se iskorišča revščina tako, da tudi HOJS dodaja lonček in pobirajo za svoj lonček denar. ZAto o poštenju teh postopačev ne verjamem. To, da otroku vzameš igrače pa je moralna pokvarjenost do konca. ŽE pred slabim letom smo v debatah ugotovili, da gremo z hitrimi koraki v bankrot, ki bo bolj krvav kot v GRČIJI. Sedaj pa vidim iz prispevkov, da smo že zajadrali. Res se sliši nekulturno in žaljivo ampak žal so očitno to dejstva.
Ramzess
04. 03. 2015 11.32
+9
Rubijo vse po vrsti, tudi lastnino, ki ni last dolžnika, vse do igr.ač v otroški sobi dvoletnika ... je od drugih družinskih članov (tega sploh ne bi smeli), ... znotraj tega so tudi delikatne zadeve, ... denimo rubi računalnik, ali sme tudi disk (mislim vsebino na njem), pri prenosniku ni težko vzeti diska ven, pol pa naj nese računalnik. Težava je, da zraven fizične lastnine, zarubijo še nefizično lastnino.
Darko32
04. 03. 2015 13.28
+5
Pa dobro sem mislil, da sem slišal že vse. Sedaj pa to, kar slišim je preseglo vse meje dobrega okusa. Tudi sam sem slišal, da se celo nabija stroške mimo sklepov sodišča in tako prikriva organiziran kriminal. Tukaj je potrebno za vsako kršitev in goljufanje izvršitelja takoj ukrepati z zaporom za tega izvršitelja in zapreti lastnika tega podjetja, njegovo tajnico in njegovega pomočnika in to brez pomilostitve. Pa saj ne morem verjeti, da se igrače od otrok pobirajo. Ni kaj to, kar smo napovedovali pred enim letom se očitno uresničuje in prihaja očitno Slovenija v sklepno fazo bankrota, ki bo pa izredno krvav, saj še samo beremo kako se pobira ljudem denar in premoženje. Sočasno pa nikjer ne slišimo kako so izdajatelji računov preprečili goljufanje in pavšalne obračune.
kat-at
04. 03. 2015 11.13
+31
Rubežnik nima pravice vstopiti v stanovanje brez predhodne najave, zato ga imate pravico nagnati, če vstopi nenapovedano ali celo kar vdre v vaše stanovanje, kar se tudi dogaja in vam rubi vse od likalnika naprej. Spravljajo se na ljudi s 300 eur dolga, z njimi počnejo nečloveško, pr. pokvarjenci. In kje je država, da ne urgira, kdo ima nadzor nad temi psihičnimi bolniki, ki se izživljajo nad ubogo rajo, saj so hujši kot biriči za čas težkega fevdalizma. Država uvaja sistem sužnjelastništva, sran te bodi Cerar kaj si naredil iz Slovenije. Ti pa tvoja etika in morala, pogrezni se nekam.
Ramzess
04. 03. 2015 11.27
+7
Rubijo vse po vrsti, tudi lastnino, ki ni last dolžnika, ... je od drugih družinskih članov (tega sploh ne bi smeli), ... znotraj tega so tudi delikatne zadeve, ... denimo rubi računalnik, ali sme tudi disk (mislim vsebino na njem), pri prenosniku ni težko vzeti diska ven, pol pa naj nese računalnik. Težava je, da zraven fizične lastnine, zarubijo še nefizično lastnino.
kat-at
04. 03. 2015 11.44
+5
Ja in potem ubogemu folku odnesejo še vse podatke skupaj z diskom....koga briga kaj je na disku, poberejo, odnesejo vse, za 50 eurov poberejo tudi gsm-aparate, slečejo človeka, da doprinesejo povišico na svoje plače in filajo državni aparat.
B.A. Baracus
04. 03. 2015 10.44
+62
Zanimivo, kako rubežniki hodijo samo tam kjer se dolg nanaša v povprečju 300 eur. Zakaj ne hodijo rubežniki na dom Časarja, Bavčarja, Zidarja ipd. ? Udari po siromaku, ko nima za burek...tako ti je, ko ti elita vodi državo.
Ramzess
04. 03. 2015 11.28
+10
vincenzi
04. 03. 2015 19.55
STVAR JETAKA ĆE SI DOLŽAN SE ZMENI Z UPNIKOM KAKO JE MOŽNO DA SE TA ZADEVA REŠI IN DA POPLAĆAŠ PO OBROKIH KAR STE PA PISALI NEKATERI DA SE KAR NEKDO IZMISLI NEKAJ V TRI DNI POJDITE TAM ON IMA DOLG IN DA IZTERJAVAJO NEKOMU KI IMA VSE PLAČANE RAČUNE JE TO NAJVEČJA BARABIJA ČE BI PRIŠLI K MENI DA NISEM NIKOMUR NIČ DOLŽAN NEBI NIKOMUR GROZIL SAMO LAHKO SE ZGODI DA NEKATERI DRUGI NAREDIJO DA TA RUBEŽNIK NEBO VEČ IZTERJAL NOBENEGA VEČ IN BO POKOJNI