Slovenija

Komentar: Mislite, da Borut, Danilo in Milan kdaj rečejo: 'Pa kaj je meni tega treba'

Ljubljana, 09. 11. 2012 09.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Borut Pahor deluje kot prodajalec sesalcev, Danilo Türk je skoraj jasnoviden, Milan Zver pa se pred vsakim odgovorom postavi v pozo "molimo", so med soočenjem na POP TV komentirali uporabniki Twitterja.

Spremljanje predvolilnih soočenj prek družbenih omrežij oziroma predvsem prek Twitterja je pri nas postala že navada marsikaterega uporabnika takih omrežij. Tako so tudi med včerajšnjim soočenjem na POP TV številni svoje mnenje o dogajanju zapisali na Twitterju.

Med tviteraši, ki so zelo resno komentirali dogajanje in tudi razložili, zakaj jim je neki predsedniški kandidat po godu ali pa ne, so bili tudi taki, ki so v soočenju videli priložnost za bolj lahkotno komentiranje. "Borut Pahor mi vedno deluje, kot da bi mi rad prodal predrag Kirby sesalec, ki je brez garancije in moznosti menjave," je denimo zapisal Gregor K. Tviteraš Andraž Hribovšek je Danilu Türku pripisal nadnaravne lastnosti in zapisal: "Türk skoraj jasnoviden. Vsa vprašanja je že pričakoval." Za Milana Zvera pa je andrej grum zapisal: "Preden Zver začne z govorom se postavi v pozo 'molimo'."

Predsedniški kandidati med tretjim soočenjem na POP TV.
Predsedniški kandidati med tretjim soočenjem na POP TV. FOTO: Damjan Žibert

Domna Saviča je žalostilo, "da kandidatom na #soocenje ni bilo dovoljeno odpeti najljubšega komada", Edvard Kadic pa si je želel, da bi predsedniški parčki tudi zaplesali. "A na koncu predsedniški parčki tudi kaj zaplešejo? Samo, da se prepričamo, če znajo," je zapisal.

Ko je šlo za spremljevalke predsedniških kandidatov, je bilo na Twitterju mogoče prebrati tako pozitivne kot negativne komentarje na račun vseh treh, čeprav uporabniki niso bili tako ostri kot pri predsedniških kandidatih. Je pa Aljaž Plevnik predlagal novo kandidatko za prvo damo: "Najboljša prva dama bi bila La Toya. Vse državnike bi sprejela z vsemi atributi in častmi."

Tisti tviteraši, ki še nimajo favorita, so se spraševali, komu sploh dati svoj glas. "Srsly, a je komu jasn, kaj bo v nedeljo obkrožu?" je vprašala WHO'SthatGIRL?. Katjusha ji je odgovorila: "Clintona. :)" Matej Špehar pa je zapisal: "Koga bi pri nas volil Obama? Prazen stol."

Tviteraš Rudi Potocnik je razmišljal o tem, kako se kandidatih po soočenjih počutijo: "A mislite, da si Borut, Danilo in Milan kdaj recejo po tehle sovih, ’pa kaj je meni tega treba?’" MaEnTgAeL pa je komentirala, da se je po napornem dnevu prav prilegla humoristična pogovorna oddaja. "Lahko je večkrat na sporedu #soočenje," je zapisala.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (93)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

2perspektiva
09. 11. 2012 15.22
+1
Najbolj državniško držo ima Turk. Za politično srenjo pa tale predlog državljanov: volilni sistem izboljšajmo tako, da je 1.obveza voliti, 2. če ne voliš plačas stroške zase cca 100€, 3. izvoljen si lahko le 2x in nikoli več, 4. dodana možnost -ne volim nikogar/ničesar- 5. stranke ne dobijo iz proračuna ničesar (jasno tudi ne cerkev, itd.), 6. ni poslanskih skupin - ker smo jih izvolili, da delajo za vse, 7. volimo elektronsko - tudi referendume, 8. če pride do referenduma 3x poslancem preneha mandat, itd.
subisubiw
09. 11. 2012 14.12
+5
glejte tako je to : edini pravi trn v peti janši je danilo turk, kateremu sds skuša na vse načine preprečit zmago... to zapomnite si ko boste volili in prava izbira ne bo več problem
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 14.14
+3
Izbira je preprosta. Imate samo 2 opciji. Janša: da ali ne.
24Ppkur
09. 11. 2012 14.31
-8
nato_
09. 11. 2012 15.35
+2
a spet se bo glasovalo za ali proti Janši? Očitno ne vidite v kakšni krizi smo. Izbira sta res dve seveda ampak ti dve sta ali bo politika začela sodelovat ali pa bo še naprej razklana in bo na koncu Slovenija pristala tam kjer je Grčija. Nisem za Janšo ali Jankoviča, sem pa za to da politika začne že enkrat sodelovat in si zaupat in sprejemat pravilne odločitve za dobro Slovenije da se povleče iz krize. Želim predsednika vseh slovencev zato bom volil Pahorja.
K1ssMyAss.
09. 11. 2012 14.07
+3
Mogoče bi za bodoče bilo za razmisliti, ali ne bi bilo samo eno, daljše soočenje in to SAMO na državni TV. Imamo kar nekaj zelo dobrih novinarjev, voditeljev ki bi zadevo znali profesionalno, človeka dostojno izpeljati. Na zadano vprašanje je treba kandidatu pustiti da misel pove do konca. Skakanje v besedo voditeljic je izgledalo amatersko. Nevljudno.
24Ppkur
09. 11. 2012 14.32
-1
piki_jakob
09. 11. 2012 14.00
+0
MEGLena
09. 11. 2012 13.48
+8
vsem volilcem: če ne voliš (ali bojkotiraš) daješ glas tistemu, ki ti je najmanj všeč! Menim, da moramo stvari vzeti v svoje roke ter na refeerendumu odpoklicati sedanji parlament, ki se ne more dogovoriti. Izvolili smo jih, da se dogovorijo in ne da preglasujejo. zapremo jih v DZ - brez hrane in pijače- dokler se ne uskladijo /pa naj traja dokler hoče/ kaj je za nas davkoplačevalce najugodnejše....
artifakt
09. 11. 2012 14.02
-2
če voliš, daješ podporo statusu quo in politično gospodarski eliti, ki je spremenila to državo iz naroda delavcev v narod revežev, po navodilih imperialističnih veljakov seveda...
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 14.12
+3
Sedaj v bistvu govorimo o tem: Država se mora vrniti v last davkoplačevalcem (bi napisal državljanom ampak sem se spomnil na slovenski denar v davčnih oazah).
2perspektiva
09. 11. 2012 15.10
+4
Res! Sedanja politična struktura zamenjuje svojo in lastnino davkoplačevalcev. Zaradi mene lahko s svojo delajo kot svinja z mehom. Mojo (lastnino nas vseh davkoplačevalcev) pa imajo dolžnost le večati - če ne bo vsaj 5-10% letnega profita po ta malem - politiki, upravljalci, managerji in nadzorniki - poberite kovčke, plačajte razliko do 5% iz svojega žepa - do takrat pa vsem , ki so z njimi v žlahti ali poslovno povezani zablokirati premoženje in adijo - lahko tudi v Avstralijo...ampak na lastne stroške...
Tretja Švica
09. 11. 2012 13.36
+15
Majer je napel vse sile, da bi se otresel Turka in bi zmagal Pahor. Potem bi si pač podredil celotno državo in še Pahorja zraven. Pahorja sicer cenim, ampak ali res ne sprevidi, da je Janša diktator in se z njim ne da ničesar dogovoriti in da prelomi vse obljube. Turk se je pametno distanciral od Majerja, ga itak ne jemlje resno, s tem pokazal uglajenost, diplomatsko modrost...Pač glede diplomacije na visoki ravni nihče v naši državi poleg pokojnega dr. Drnovška ne seže Turku niti do kolen. Zato , da Majer ne bo prevzel celotne diktature, bom volila Turka!!!
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 13.44
+0
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 13.45
+4
caspera1
09. 11. 2012 13.51
+6
Pahorja se v imenu kompromisa in za dobro ljudstva lažje pelje žejnega čez vodo. Majer to ve.
artifakt
09. 11. 2012 13.34
-1
Kot ste lahko opazili, je pri končnem nagovoru Danilo Turk povedal nekaj zelo zelo pomembnega in s tem poudaril, za kaj se pri vsem skupaj sploh gre. Namreč, državljane republike Slovenije je pozval, da ne glede na politična prepričanje v nedeljo gredo na volitve v čim večjem številu in volijo. S to izjavo je načel še zadnji steber demokracije, ki nam je ostal: volitve! čemu tako, se vprašate? Temeljna ustavna pravica državljanom v naši republiki omogoča, da volimo le tistega, katerega podpiramo in se z njem dejansko tudi strinjamo in so njegovi pogledi na težave in rešitve isti našim, v kolikor pa takega kandidata med "ponujenimi" ni, je naša pravica, da svoje mnenje okoli kandidatov izrazimo s tem, da NE VOLIMO! S tem ko ne volimo NE DELUJEMO PROTI DRŽAVNO, delujemo v skladu z našimi pravicami, ki jih imamo kot državljani in svobodna človeška bitja! Politiki NISO Republika Slovenija, nič več kot kateri koli drug državljan! Skozi predsedniške, parlamentarne in ostale volitve vedno poslušamo eno in isto stvar, s katero se vse politične opcije strinjajo: ljudje imajo dolžnost da volijo!! s tem nas skušajo stisniti v eno izmed strankarskih menešter, nas deliti na leve in desne ali sredinske ali zelene, pa čeprav se ne strinjamo z nobenimi izmed naštetih, in nam tako naprtiti odgovornost, kako smo si vsi nekaj skupaj želeli in kako so to posledice zaradi nas vseh itd.... Politika si lahko predstavljate tudi tako: Vi ste delodajalec, politik je vaš zaposleni. Po nekaj letih opazite, da vaš zaposleni ne opravlja svojih nalog za dobro vašega podjetja, nakar ga želite zaradi slabih rezultatov in ponavljajočih se težav na njegovem oddelku odpustiti. Ta pa vam odvrne, da je vedno ravnal po svoji vesti, vedno za dobro podjetja in da ima vse potrebne izkušnje, čeprav rezultatov ni nikjer.... težave opazite tudi na drugih oddelkih pri drugih zaposlenih, nakar se odločite, da ti zaposleni za vas več ne bodo delali, ti pa vam odvrnejo, da delujete proti svojemu podjetju! Na naslednji razpis, ki ga objavite pa se prijavijo vsi ti isti zaposleni, ki so za vas že delali in z njimi niste bili zadovoljni. V primeru, da bi iste ljudi zaposlili nazaj bi v svetu podjetništva obveljali kot slab gospodar, saj s svojim podjetjem slabo gospodarite s tem, da zaposlujete ljudi, ki so dokazano podjetju naredili škodo.... Čeprav metaforičen primer pa vendarle, zakaj bi bilo pri upravljanju z našo republiko kaj drugače? Republika pomeni "glas ljudstva" vendar tega glasu ni slišati nikjer, saj ga preglasijo sponzorski panoji in tv oglasi političnih strank, medtem ko se ljudstvu strežejo nepomembne "rumene" informacije, ki zameglijo občutek za realno stanje v državi in svetu... Gospodarska kriza, politična kriza, vojne, bolezni, revščina: ZA NIČ OD TEGA NISTE KRIVI VI!! Krivi so tisti, ki so javno službo v dobro naroda spremenili v finančno despotstvo za lastno pridobitev denarja in moči zase in za svoje prijatelje, medtem, ko so ljudstvo razprodali tujim imperialističnim načrtom .... Trenutna politika (vsa) je dokazala, da NE DELAJO ZA DOBRO VSEH!! če vam to ni jasno, vzemite v roke kakšno knjigo zgodovine, preberite si o sistemskih ureditvah življenja ljudi in kaj kmalu boste poznali, da je stanje dan danes veliko veliko slabše, kot je bilo nekaj stoletij nazaj, samo stvarem se danes drugače reče in so skozi sistem drugače vpeljani v naša življenja, tiho, skoraj neopazno, skozi resolucije, zakone, člene zakonov, moralne standarde itd... se spomnete tiste desetine, ki so jo v srednjem veku plačevali cerkvi ter tlake za "veleposestnika"? danes dajemo več kot petino državi, pa se ljudje nekako tega ne zavedajo, saj vidijo, da se okoli njih gradijo javne ceste, bolnišnice, šole... potem pa plačamo še davek na obrabo cest, pa vinjete, zdravstveno zavarovanje itd.... Ljudje, sami sebi smo zgradili zapor, čestitke!
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 13.41
+1
Obrniti se proč ni rešitev. To je tako kot če bi vozil avtomobil in se med vožnjo odločil, da se ne boš dotaknil več volana. To je tvoja država. Politiki hočejo tvoj glas in ne to, da upravljaš s svojo državo. Zapomni si to. Drugače pa ti je po ustavi dopuščeno da zbereš 5000 ljudi in z njimi predlagaš zakone.
artifakt
09. 11. 2012 13.43
+4
S tem, ko ne voliš, se ne obrneš proč, saj je "ne voliti" prav tako izražanje volje kot "voliti". Zakaj bi izbiral manjše zlo, ko pa je zlo še vedno zlo?
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 13.48
+2
Zakaj? Zato, ker večje zlo noče, da upravljaš ti z državo. Tvoja država je trenutno ugrabljena in se nanjo gleda kot na plen.
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 13.50
+0
Idi volit in stisni svoj del kajle Majerju....
artifakt
09. 11. 2012 13.54
+5
ne..ker zlo je še vedno zlo... in izbirat med opcijami, za katere veš, da so slabe jim pa vseeno oddaš svoj glas podpore, ker so te uspeli prepričati, da je nekdo malo manj slab kot nekdo drug, ki je prav tako slab.... temu se lahko reče tudi norost...
caspera1
09. 11. 2012 13.55
+3
Nastane pa \"problem\", kadar dobro kaže kandidatu, za katerega si prepričan, da dela samo škodo. Takrat manjka tvoj glas tistemu, ki se bo po tvoje bolje odrezal. Razen, če misliš, da so vsi kandidati popolnoma neprimerni.
artifakt
09. 11. 2012 13.59
+3
vsi kandidati so neprimerni. vsi, ki mislijo nadaljevati ta status quo in zavirajo znanstveni ter družbeni napredek, tako pri nas kot po celem svetu.
K1ssMyAss.
09. 11. 2012 14.04
-2
S tem ko ne voliš postaneš OPORTUNIST. V parlamentu bi ukinil pri glasovanju VZDRŽAN. O vsaki stvari mora razumski človek imeti neko stališče. Ni nujno, da je všečno. Včasih izberemo bolj blatno pot za sestop s planine, vendar je (mogoče) tudi sigurnejša.
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 14.05
+3
Res je Shitter4ever, da ni poštenega politika. Idealne opcije pa ne bo nikoli. Upam, da boš našel sebi bolj odgovarjajoč način, da boš dal roko na svojo državo.
artifakt
09. 11. 2012 14.12
sem ga že. Gre za znanost in logiko, saj je večina vseh problemov naše družbe tehnično rešljivih, tudi sestop z gore, kjer ubereš manj blatno pot, ko je pa človek izumil helikopter s katerim bi se izognil kakršnemu koli blatu, ki bi utegnilo predstavljati najmanjšo nevarnost...
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 14.23
+2
Ni kaj za oporekati. Znanost je zelo dobra pot. Upam, da jo boste dovolj popularizirali, ker smo v Sloveniji premalo ponosni nanjo. Velika večina prebivalstva je na žalost še vedno na motiki, potenju in božji pomoči.
andy.m
10. 11. 2012 20.40
Shitter, se kar strinjam s tabo... Vendar hkrati menim, da je Dr. Tuerk dobra izbira, se zelo pribliza tvojim (in mojim) zeljam!
MEGLena
09. 11. 2012 13.18
+9
Mogoče so se res kdaj vprašali kaj pa mi je tega treba. Pa vendar to ni pomembno. Pri soočenju me je predvsem zmotila voditeljica Petra Krčmar. Njeno vodenje je bilo milo rečeno otročje. Če že postavi vprašanje naj dovoli, da kandidat na vprašanje tudi ogovori, ne pa da sega v besedo in kar naprej opravičuje oprostite in podobno. Sicer so pa bila vaša soočenja na POP-u zasnovana tako, da so bila v podporu le enemu kadidatu. Tudi vaši komentatorji po oddaji včeraj in pretekle dni so bili podobni - delate senzacijo, favorizirate enega kandidata, ne poročate objektivno.
thc_4u
09. 11. 2012 13.11
+13
Kdo je bil na tretjem soočenju na POP TV najbolj prepričljiv? Borut Pahor Danilo Türk Milan Zver Pozablili so dodati opcijo ME NE ZANIMA!!
KIKIŠVAC
09. 11. 2012 13.38
+4
minnaema@yahoo.com
09. 11. 2012 13.09
-2
v zagorciko in vam podobni Ej kako represivno razmišljate in pozabljate, da v dogovarjanjih in sporazumevanjih je bilo od vedno moč uspeha - pa kjerkoli se to dogaja (v deklerativnosti ali pa tudi v konstruktivnosti) saj je vseeno za uspeh so potrebna DOGOVARJANJA in sklepanje kompromisov NE pa vaše trditve, ki so skregano z lojalnostjo in Lp
Bruhalnica24
09. 11. 2012 13.03
-8
Kdo je edini na svetu, ki demantira samega sebe??? Ni Čak noris ampak naš lažnivi turkašenko.
Paskakvali
09. 11. 2012 13.15
+12
Svetovni prvak v negiranju samega sebe je nedvomno Janez Janša! Lahko se pogleda nazaj samo za par let in je primerov kjer je diametralno zamenjal stališča mnogo.....zakaj že?
zaenotnost
09. 11. 2012 12.54
+6
Poslušam, berem, gledam in se čudim komentarjem.Razmišljam kako to da tako diametralno slišimo...Nisem obremenjen ne z levimi ne desnimi...samo imam občutek, da tisti starejši levi so dostojni in bolj pošteni...o partizanih in t belih ne bi razlablal ker ti ki jih volimo se takrat še rodili niso... Pahor se mi na momente zdi še bolj nedemokratičen kot Janša predvsem pa imam občutek, da misli, da je najbolj pameten za njega drži tisti pregovor da se lastna pamet pod mizo vala... Zver pa je pravzaprav kar edini ki je imel neke možnosti, čeprav imam občutek da mu je bolj do tega da bi ostal v EU. Türk je tisti, ki me je prepričal, da je pravi v vseh pogledih, čeprav so novinarji in komentatorji najbolj nepošteni do njegovih odgovorov...mene je prepričal vem da je pravi
HujUsrajini
10. 11. 2012 13.49
+2
mginko
09. 11. 2012 12.36
-12
To je poštena politika ?? Na včerajšnjem soočenju pred Petro Kerčmar je predsednik Türk spet demantiral samega sebe. Na vprašanje, kdo mu je priporočil škandalozno pomilostitev kokainskega dilerja, ima dva odgovora Predsednik republike Danilo Türk je tudi na zadnjem soočenju vseh treh predsedniških kandidatov na Pop TV (finalno televizijsko soočenje bo namreč na sporedu nocoj, ob 20.00 na prvem programu TV Slovenija, vodil pa ga bo Slavko Bobovnik) dokazal, da vsake tri dni o isti stvari govori drugače. Tokrat je bil popolnoma \"zmeden\" okoli svoje škandalozne pomilostitve preprodajalca kokaina Vorena Pavliča, kar je zagotovo eden od največjih škandalov predsednika Türka v njegovem dosedanjem mandatu. Če je v torkovem soočenju na TV Slovenija (pri voditeljici Tanji Gobec) predsednik Türk dejal, da je Pavličevo pomilostitev izvedel na podlagi medicinskega izvedeniškega mnenja, ki ga je napisal \"naš cenjeni strokovnjak za sodno medicino dr. Jože Derganc,\" je na sinočnjem televizijskem soočenju na Pop TV (pri voditeljici Petri Kerčmar) mirne duše izjavil, kako je Pavliča pomilostil na podlagi izvedeniškega mnenja vodilnega slovenskega strokovnjaka za sodno medicino Jožeta Balažica, ki ga ceni tudi kardinal Franc Rode. Češ, Rode je bil pripravljen test očetovstva v razvpiti aferi Delo-Stelzer opraviti tudi v Ljubljani, na inštitutu za sodno medicino, ki ga vodi Balažic. Žal Petra Kerčmar predsednika Türka ni takoj soočila z njegovimi nasprotujočimi si trditvami. Kakorkoli, pri Danilu Türku res ni (več) mogoče vedeti, kdaj govori resnico in kdaj ne. Pred jutrišnjim volilnim molkom in tri dni pred nedeljskimi volitvami je posebno pismo članom svoje stranke Socialnih demokratov poslal strankarski prvak Igor Lukšič. Polaga jim na dušo, naj volijo Boruta Pahorja, ker je \"njihov kandidat, ker je najbolj izkušen politik v Sloveniji in ker je državnik.\" Lukšič je v pismu, za katerega, mimogrede, mu lahko Borut Pahor \"postavi spomenik\", tudi navedel, da so govorice, kako se bo na predsedniških volitvah odločalo o usodi vlade Janeza Janše, \"veliko zavajanje. Janševo vlado je treba poraziti na parlamentarnih volitvah,\" piše Igor Lukšič, \"na predsedniških volitvah pa se voli zgolj predsednik države.\" Lukšičevo pismo, ki ga objavljamo v celoti, ni samo postavljanje meje med staro in novo levico, ampak tudi odgovor na pismo predsednika Zveze združenj borcev za vrednote NOB Slovenije Janeza Stanovnika, ki je že 16. oktobra vse člane pozval, naj 11. novembra pridejo na volišče in soodločajo, kdo bo predsednik države. Ob tem pa jih je Stanovnik spomnil, kako je glavni odbor zveze izrekel soglasno podporo kandidaturi Danila Türka. Tudi pismo Janeza Stanovnika objavljamo v celoti. Pismo Igorja Lukšiča članicam in članom Socialnih demokratov ... ... in pismo Janeza Stanovnika članom Zveze borcev o predsedniških volitvah.No, \"soodločanje\" na nedeljskih volitvah po diktatu Janeza Stanovnika je na twitterju že zavrnil generalni tajnik Socialnih demokratov Uroš Jauševec, ki pa je hkrati tudi član zveze borcev. \"Danes sem, kot član ZZB, prejel pismo predsednika. Predsednik sporočam ti, da bom vseeno glasoval za @BorutPahor :),\" je na twitterju zapisal Jauševec.
faronika
09. 11. 2012 12.18
+0
pahi nikoli!!!
Transformerji
09. 11. 2012 12.11
+12
Prepričana sem, da se sprašujejo: pa kaj je meni tega treba?. Določili so jih strici iz ozadja, tudi na Kitajcem odločajo strici iz ozadja, pa drugje v razvitih državah tudi. Prepričana sem, da imamo vsi iste strice iz ozadja in da nastaja nov svetovni red!
tantadruj1
09. 11. 2012 12.46
+2
v življenju te nihče v nič ne prisili. pač tudi če so jih določili, so v to privolili. to da ne bi jim je bilo še hujše, tako da.... to je tako kot mož ki pretepa ženo. če si normalna greš stran, pa naj stane kar hoče, če ostaneš ti očitno bolj paše kot it stran. konec zgodbe.
Transformerji
09. 11. 2012 13.03
+3
Ni primerjave: v zakonu je razmerje 1:1, v bogastvu na tem planetu pa je 1:99! Pa še tisti procent še vedno hodi na volitve in burno pozdravlja izvoljene!!!
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 12.08
-3
Če želite še več Majerja, ne volite Tuerka.
dzo77
09. 11. 2012 12.56
+2
BULDOH
09. 11. 2012 11.57
-11
Pred petimi leti sem volila Turka,v prepričanju, da bo dober predsednik vseh Sovencev Izkazalo se pa je, da je iz murgelskega gnezda. .Od kar je odlikoval Ertla in še nekaj njemu podobnih, in podpiral Jankoviča je za mene "gotov"!!!!
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 12.26
+9
Ampak včeraj pa je pokazal, kdo je kdo Majerju, ne?
Jure Herer
09. 11. 2012 11.50
+11
"Vlada je kot ogenj, je nevaren služabnik in grozen gospodar." - G. Washington
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 12.17
+4
S tem je hotel povedati, da rabi vlada zelo učinkovit nadzor vladanih.
Komentiranje prepovedano
09. 11. 2012 12.17
+1
Ampak neoti bi rekli, da je s tem trdil, da se mora vlada odstraniti iz gospodarstva....
logic123
09. 11. 2012 11.48
+28
Pozdravljeni. Ker se držim načela \"čim dlje od g. Janše, tem bolje je\" bom volil g. Danila Turka. Nič nimam proti g. Pahorju, uredu mi deluje, ampak na žalost bi se pustil manipulirati s strani SDS in Janše. LP
peresni
09. 11. 2012 11.44
+10
če se ne bi gibali v tropu...bi vsi trije bili prodajalci v Hoferju...če bi jim kdo dal priporočilo seveda.