Slovenija

Kovinska vrata, ki so padla na 7-letnega dečka, naj bi bila že več dni poškodovana

Maribor, 18. 05. 2021 18.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Mojca Hanžič
Komentarji
116

Sedemletni deček, na katerega so v središču Maribora padla več kot 100 kilogramov težka kovinska vrata in ga pri tem posebej hudo telesno poškodovala, k sreči ni več v smrtni nevarnosti, danes zjutraj naj bi ga že zbudili iz umetne kome. A lahko bi se končalo tragično – očitno zgolj zaradi malomarnosti lastnikov zgradbe, saj naj bi bila težka kovinska vrata, kot pravijo na Policiji, že več dni poškodovana, nato pa malomarno prislonjena na drug del ograje.

"Nikoli v življenju ne bom pozabila tega zvoka padca, pa očetovega krika," razlaga Simona Kopinšek, ki je bila v tistem trenutku nekaj metrov stran. "V življenju sem videla veliko stvari, veliko poškodb, veliko krvi, ampak tako poškodovanega otroka še nikoli v življenju nisem videla in res je čudež, da je preživel," še dodaja. 

Na sedemletnega dečka, ki je skupaj z očetom čakal mamo in sestrico, je padel drugi del nihajnih kovinskih vrat, težkih okoli 100 kilogramov. "Mi je pa mama malo prej sporočila, da je zunaj nevarnosti in da se je tudi prebudil. In komunicira normalno, povedal je, kako mu je ime, koliko je star," pravi očividka. 

Kraj nesreče so si ogledali kriminalisti, zelo verjetno pa bo Policija po koncu preiskave zoper lastnika podala kazensko ovadbo.
Kraj nesreče so si ogledali kriminalisti, zelo verjetno pa bo Policija po koncu preiskave zoper lastnika podala kazensko ovadbo. FOTO: Kanal A

Kaj je bil vzrok, da so se dvoriščna vrata dvorca, ki je v lasti Benediktinskega priorata Maribor, nenadoma zvrnila nanj, pa še ni jasno. Lastnik vztraja, da vrata na tak način ne bi mogla pasti, in meni, da jih je nekdo prestavil. 

Več kot očitno se bo lastnik zdaj skliceval na to, da je deček stal na zasebnem zemljišču. So si pa takoj po dogodku kraj ogledali kriminalisti, dežurna preiskovalna sodnica in državni tožilec. "Ugotovili so, da je do poškodbe teh vrat prišlo že pred dnevi in da poškodba ni bila sanirana. Zaradi tega kriminalisti v tem delu preiskujejo kaznivo dejanje povročitve splošne nevarnosti," pravi tiskovni predstavnik PU Maribor Miran Šadl

Preiskava je zdaj sicer še v teku, zelo verjetno pa bodo po zaključku zoper lastnika podali kazensko ovadbo.

Koronavirus pasica nova
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (116)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

brusilec
19. 05. 2021 11.33
-5
oyrok plezal ali ne, vsak naj porihta okol svoje bajte, da je moznost za nesreco najmanjša. slabo pokrite luknje, zeblji,...
creed
19. 05. 2021 11.42
+5
se strinjam. Ravno tako naj vsak pošlihta svoje otroke. Da je možnost za nesrečo najmanjša.
brusilec
19. 05. 2021 13.19
-3
dej ljubcek .. ce ne razumes pojdi mimo, risal ti ne bom
jutri_pa_res
19. 05. 2021 10.34
+3
Kolikor vem, je v nedeljo v Mariboru pihal zmeren veter, vsekakor ne dovolj močan, da bi prevrnil 100 kg rešetkasta vrata, tako da je vzrok prevrnitve drugje. Verjetno jih je deček zamenjal za igralo.
creed
19. 05. 2021 09.46
+6
v naši državi so krivi vsi drugi........... Otroka je škoda, sploh če ima takega očeta ki ne ve kje je njegov 7-letnik in kaj počne. Vi ki pa lastnika obtožujete, prav privoščim vam da se kaj takega zgodi na vašem dvorišču.
brusilec
19. 05. 2021 10.01
-3
jaz pa tebi da pads na enem x dvoriscu v kaksno nepokrito luknjo ...
tablejem
19. 05. 2021 10.02
+3
++++... Če bi bilo na mojem dvorišču, ga samo zbrcam na sosedovo!!!
creed
19. 05. 2021 10.15
+4
In kaj natančno naj bi jaz iskal na tujem dvorišču?
brusilec
19. 05. 2021 10.39
-4
aja dej .. ti se nikoli nisi sel po mestu, bil pri sosedu, na sprehodu, v gozdu, na travniku? no, upam da kmalu najdes kaksen salabajzerski ostanek od kaksnega dela ..
creed
19. 05. 2021 10.48
+3
ko se boš naučil brati, se oglasi zopet. Oziroma poizkusi prebrati moj komentar. Na osebni nivo se pa ne bom spuščal....... me bodo brisali. Lp ljubček!
brusilec
19. 05. 2021 11.25
-4
ej, najbrz si pisal v napacno aplikacijo svojemu dragemu ...
srecnii
19. 05. 2021 09.12
+2
Vedno so krivi drugi sam starši ne, kdaj bodo starši prevzel odgovornost. Ja seveda nikoli, vedno je najlažje iskat napake druge, obtoževat druge in jih celo sparvit na sodišče. Podlo.
tablejem
19. 05. 2021 09.24
+4
srecnii
19. 05. 2021 09.59
+4
z minusi ste dokazal, da je najlažje krivce iskat druge sam pr seb nikol ne, starši kdaj boste to naredil, se pogledal v ogledalo.
tablejem
19. 05. 2021 08.58
+1
Če bi si tuj otrok, na moji zemlji kaj naredil... Se nebi tudi malo moralno krivega počutil... Ko ga... Starše in otroka!!!
tablejem
19. 05. 2021 08.37
+3
Kdor je odobril evtanazijo psa, v prejšnjem, podobnem primeru... Si zasluži vse najslabše!!!
tablejem
19. 05. 2021 08.27
+3
V vsakem takem primeru se lahko obtoži samo starše ne vrat ali psa... Mirkejte svoje mulce!!!!
tablejem
19. 05. 2021 10.03
+2
brusilec
19. 05. 2021 08.26
+2
pred leti sem bil na rancu aladin na Mirni .. tam so imeli vrtiljak ki je bil skupaj zbit in je razpadal .. ko se je to sukalo se zeblji ven gledal za tri centimetre .. slikal, pokazal lastniku .. in rekel da je cisto ok, da j vse ok .. ma ne ni .. zdej tega vrtiljaka ni vec, ma ce imas taksen odnos, pri vhodu pa napisano da je na lastn rizik ... ma rajsi porus vse skup ..
tablejem
19. 05. 2021 08.23
-2
Mislim, da je potrebno evtanizirati ta kovinska vrata!!!
tablejem
19. 05. 2021 08.23
+0
tablejem
19. 05. 2021 08.28
+0
tablejem
19. 05. 2021 08.30
+6
Tistega mrtvega kužka vam nikol ne oprostim!!! Barabe!!!
User1832247
19. 05. 2021 08.11
+2
sam bi skoraj imel enak problem ko se je mularija igrala okoli hiše in sem jih zalotil na lesenih stopnicah ki so bile že na pogled nevarne pa so vseeno tam plezali.sem jih nahrulil kot no,,e in še njihovim staršem sem povedal kaj so počeli.pa so jih v red dali!
brusilec
19. 05. 2021 08.16
-6
ce imas lesene stopnice ki so nevarne jih odstrani ali pa onemogoci dostop... vedno moras delati tako, da ne sme priti do nesreče .. oziroma v tem primeru ni nesreca ampak je malomarnost, tvoja .. drgac pa se, da ti nahrulis mojga otroka, jaz nahrulim tebe, ce pa se mojmo otroku zgodi nekaj na tvlji lastnini in se visi da si salabajzer, ti jst tudi po salabajzerko preuredim zobe ..
Zasedena
19. 05. 2021 08.24
+6
otrok nima se kaj sukat okol hise tujega. pa nima kaj plezat po stopnicah pa ce razpadajo. v tem je poanta da ne more vsak delat kaj mu pase. pa ce glih je otrok.
brusilec
19. 05. 2021 08.28
-2
pa ce glih je otrok .. ja, to je najlazje, igrat psa okol bajte kot pa si vzet pol ure in porihtat okolico. mam sosede, jim je pred 30 leti umrl otrok pred hišo .. padle na njega zlozene stvari. ja, otroc plezajo, dobro jutro ..
Zasedena
19. 05. 2021 08.32
+3
brusilec seveda otroci plezajo naj plezajo tam ki ni nevarno. za to so starsi da jim to povejo oprosti pri 7 letih pa otrok ze lahko ve kaj pa ne. pa da nebo pomote mam jaz tut otroke 2. starost 7 in 11 let. pa dobro veta kaj se sme in kaj ne. in doma pa ki drugje.
exkaajla
19. 05. 2021 08.38
+2
Ma kaj bos bos ti naredu dej no da se naus usrou raj tamale nauc da nimajo kj po tuji lastnini praskat, mislm ker seronja on bo neki preureju ljudem zobe ker svojga nekulturnga otroka ni znal nauciti kaj lahko kaj nesme..
brusilec
19. 05. 2021 11.30
-2
coco .. se strinjam, pri 7ih ze veliko vedo, vcasih pa ne .. ze videl ko spo plezali po drvih, .. ampak na tebi je da zmanjsas moznosti za taksen dogodek.
TheGreatRusia
18. 05. 2021 21.59
+3
JOJ JOJ NOVINARJI😂😂
Qwerty
18. 05. 2021 21.54
+15
Policaj je lepo povedal, vrata so se poškodovala nekaj dni nazaj..in verjetno jih je lastnik dal na stran( na svojo stran zemlje) kjer bi jih sanirali. A vi doma popravite zadeve v eni sekundi? Drugo kot drugo, vrata niso padle same od sebe , niti zaradi vetra ne, ker je konatrukcija preveč odprta in jo ne zvrne kar tako. Razen če ste v mariboru imeli 100km/h+ burjo v nedeljo. Verjetno so se zvrnila , ker je otrok stopil na okvir in poskušal splezat na njih. Tretje , a smo mi izgubili besedo nesreča v slovarju? A je kdo vrata namerno vrgel na otroka? A jih je kdo nastavil kot past za radovedneže? NE, nekdo je vrata prestavil na varno in so padla. Temu se reče biti na napačnem mestu v napačnem trenutku. Sedaj pa ne krivit vseh po vrsti. Če ne tožite vreme.
Covidus
18. 05. 2021 21.58
-2
Verjetno je otrok stopil na okvir in poskušal splezat? Verjetno, torej ne veš, ampak si okrivil otroka. Bravo genij.
brusilec
19. 05. 2021 08.24
-3
ce pa tko zrihtas da ti 20kilogramski otrok prekucne, pol si pa res salabajzer.. porihtaj tako kot je treba, tvoja lastnina, tvoja odgovornost
TolstojV
18. 05. 2021 21.49
-9
Lastnik pravi, da jih nekdo prestavil, aja potem takem so bila tako nevarno nameščena, da jih je nekdo lahko prestavil brez težav, očitno niso bila varno nameščena. Kdo pa je imel interes prestavljati 100 kg vrata? To je poceni izgovor malomarnega lastnika, ki upam ne uide zaporu in odškodninski odgovornosti!
jutri_pa_res
18. 05. 2021 21.58
+6
Kolikor sem jaz razumel, je lastnik najprej mislil, da so vrata nekako padla na cesto. Ni pomislil, da je otrok prišel na dvorišče in plezal po prislonjenih vratih.
Von_Clausewitz
18. 05. 2021 21.25
+17
Iskreno povedano sam sem doživel veliko krat ma lastne oči, kako starši otroke gledajo, ko otrok vleče neko ograjo ipd. Vprašam fotra, če se mu to zdi normalno, da otrok vleče ograho tako silovito...me pogleda, reče otroku gremo in se dela francoza...ne poznam tega primera...je pa že skrajni čas, da se žačne tujo lastnino spoštovat in ne tikat...eni se obnašate hujše od južnih bratov dolenjčkov...
JasnaOra
18. 05. 2021 21.52
-2
Von_Clausewitz... ne pametuj preveč! Kako bi lahko otrok premaknil 100kg težko ograjo?
VAREN
18. 05. 2021 21.24
+9
Kriv je oče, ki ni pazil kje njegev mulc pleza.
Covidus
18. 05. 2021 21.33
-5
VAREN
18. 05. 2021 21.37
+12
Ti kar verjemi, da je ograjo prevrnil veter. Pravljica za dojenčke.
Covidus
18. 05. 2021 21.40
-8
Rožice so zacvetele
18. 05. 2021 21.21
+9
Povem kar iz prve roke, kako to gre. Nekdo pride na tvoje zemljišče in se poškoduje. Kriv je lastnik....razen, če nima povsod, kjer je možno priti na posest, table PRIVAT. Sev3da jo redko kdo ima. Če ti nekdo vlomi v hišo in imaš v svoji hiši, v notranjosti npr. kljuke pod napetostjo, si kriv, če vlomilca ubije. Taki si naši zakoni.
štrekeljc
18. 05. 2021 21.32
+3
Tudi tabla PRIVAT ti ne pomaga prav nič, ne se na to zanašati!
TistoPravo
18. 05. 2021 21.34
-6
Ja sej ti ni treba vsega prijavit. Na privat je tvoja pravila in zakoni
Rožice so zacvetele
18. 05. 2021 21.37
+4
Pomaga toliko, da ti ne morejo naprtiti krivde.
medus
18. 05. 2021 21.41
-7
štrekeljc
18. 05. 2021 21.48
+2
Rožica, še enkrat, ne zanašaj se na to, to so neke šank pravniške teorije, ki ne držijo. Tudi na PRIVAT zemljišču moraš imeti vse tako, da ne predstavlja nevarnost za nikogar! Razlog: kaj pa, če ti morajo priti reševalci pomagat, gasilci gasit, naj jih vrata pobijejo?
jast123
18. 05. 2021 21.21
-6
lastnik bi moral biti kriv, tudi če se je otrok igral ali plezal po vratih....lastnik bi moral vrata tako zaščititi ali zavarovati, pritrditi, da ta ne bi padla ali pa onemogočiti dostop do njih
Anki909
18. 05. 2021 21.17
+24
Ne poznam podrobnosti, zato ne bom sodila kdo je kriv in kdo ne. Se pa ob podobnih dogodkih vedno spomnim, kako smo par let nazaj imeli na svojem vrtu malo ob cesti zložene hlode enega na drugem, ki so čakali, da jih razsekamo. Hlodi sami od sebe ne bi mogli pasti, ob kakšnem bezanju vanje, bi se pa ta stabilnost že lahko porušila. Nekega popoldneva pridem iz službe in me skoraj kap. Na hlodih, na mojem vrtu, pred hišo 5 ali 6 manjših otrok (vrtec ali prvi razredi OŠ). Vse plezajo in skačejo po tistih hlodih, se porivajo, lovijo, drsajo dol... 2 vzgojiteljici/učiteljici/varuški pa stojita zraven in se pogovarjata. Seveda pristopim, ju vprašam, če vesta, da je so na privat vrtu. Mlajša začne klicati otroke k sebi, starejša pa mi zabrusi: "Kaj pa vas moti, saj ne delamo nobene škode". Ko jo vprašam, če se zaveda, kako so hlodi lahko nevarni in da lahko kakšnega otroka poteptajo pod sabo, mi odvrne, da se otrok ne sme zavijati v vato in da se morajo tudi v naravi igrati. Na srečo ni bilo nikomur nič, se pa vsakič ob raznih nesrečah na zasebnih območjih spomnim, kaj pa če bi se kateri od hlodov zrušil in pokopal otroka pod sabo. Poleg moralne odgovornosti in občutka krivde, ki bi jo nosila celo življenje, bi verjetno pokasirala še kakšno ovadbo in celo življenje plačevala odškodnine. Ker so se v vrtcu odločili, da bo moj vrt igrišče. V tem trenutku ni fino biti ne starš, ne lastnik teh vrat. Jaz verjamem, da je šlo za nesrečo in ne izključujem možnosti, da je krivda tudi lastnikova. Bi bilo pa zaželeno, da se otroke nauči, da se na tuje vrtove ne hodi brez povabila in da ni vse od vseh. Dečku pa seveda želim čim prejšnje okrevanje in čim manj posledic.
Covidus
18. 05. 2021 21.35
-5
Pa saj se jih uči, to so redki primeri kar si opisal
Gutenberg
18. 05. 2021 21.54
+10
To je kar pogost pojav, ker nekateri starši pustijo svoje otroke da lezejo vsepovsod in delajo vsemogoče. Bognedaj pa, da bi na domačem vrtu hodil po trati ali plezal po domači ograji ...
batom@pinkponk.com
18. 05. 2021 21.17
+1
se prou da ce se men kaj pr bajt pokvar moram še isti dan popravt? kr če pride polcija bom plaču kazen?
batom@pinkponk.com
18. 05. 2021 21.18
+1
a ni privat lastnina sveta? lohk delaš kar češ tamle. če je pa kdo pršu je pa na lastno odgovornost?
štrekeljc
18. 05. 2021 21.55
+3
Nemci imajo v Ustavi člen, ki se v prostem prevodu glasi: "Lastnina predpostavlja odgovornost." Lastnik je odgovoren za vse, kar se z ali na njegovi lastnini dogaja! Tudi na svojem ne smeš delati, kar češ. Po tvoji logiki lahko na svojem ženo fentaš, pa ti nihče nič ne more. Kakšne blesarije kvasiš, jao, jao!
Gutenberg
18. 05. 2021 21.59
+5
Predstavlja tudi odgovornost obiskovalca na tuji lastnini.
borjac
18. 05. 2021 21.09
+0
Dvoriščna vrata dvorca, ki je v lasti Benediktinskega priorata Maribor, so povzročila zelo težke poškodbe sedemletnemu dečku, fant je imel srečo da je preživel, sedaj pravijo da je v teku preiskava, ste dobro prebrali kdo je lastnik dvorca, Benediktinski priorat Maribor, torej lahko že sedaj povemo da oni niso nič krivi, nikdar niso bili ONI nič krivi.
VAREN
18. 05. 2021 21.12
+5
Zakaj pa bi bili krivi, če mulc pride na privatno dvorišče in pleza po ograji, foter pa čveka na mobilcu, namesto, da bi pazil na otroka.
Covidus
18. 05. 2021 21.36
-3
marzo
18. 05. 2021 21.46
+2