Slovenija

Legalizacija konoplje: da ali ne? Del mladih je proti, SMC bi dovolila gojenje in prodajo

Ljubljana, 06. 03. 2018 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
255

Vnela se je nenavadna bitka za ali proti legalizaciji konoplje. Del mladih je proti, največja vladna stranka pa bi jo tik pred volitvami legalizirala, dovolila gojenje, celo prodajo. Bi popolna legalizacija res zmanjšala uporabo konoplje med mladimi ali bi nastala še večja škoda? SMC si v proračunu prvo leto obeta do 15 milijonov evrov, nasprotniki pa se sprašujejo, če ne bi hkrati nastali tudi ogromni stroški.

Več videovsebin
  • Iz 24UR ZVEČER: Predlog SMC in Piratske stranke o osebni rabi konoplje
    03:28
    Iz 24UR ZVEČER: Predlog SMC in Piratske stranke o osebni rabi konoplje
  • Iz 24UR ZVEČER: Burna razprava o morebitni legalizaciji konoplje
    10:51
    Iz 24UR ZVEČER: Burna razprava o morebitni legalizaciji konoplje
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (255)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jerry1
13. 06. 2018 11.18
+5
Mora se legalizirati! Samo dilerji in tisti ki dobro sluzijo so proti legalizaciji saj bi jim to pomenil minus!
slovenc79
09. 03. 2018 19.29
-11
žalostno je, da ljudem mamila pomenijo več kot vse drugo. da bežijo v svoj fantazijski zadeti svet, namesto da bi dejansko naredili nekaj koristnega za prihodnost., okolje, za red v državi ipd.
Apostol1
07. 03. 2018 08.59
-11
Sam osebno sem mnenja da bi morala biti legalna,samo brez domačega gojenja ,možnost nakupa v lekarni bolj ali manj močna in seveda stroga kontrola,gojenje doma pa lahko kaj hitro privede tudi do raznih zastrupitev
EatRawMeat
07. 03. 2018 08.35
+14
Super, jaz sem za, upajmo na najboljše.
EatRawMeat
07. 03. 2018 08.39
+11
Menim, da bi bilo super, če bi lahko imel možnost doma skrbeti sam za svojo kvaliteto rastline. Pa bi bilo rešeno, za začetek.
NajboljsiBoguniverzuma
06. 03. 2018 20.03
+7
Sama konoplja niti ni tako problematicna. Ce govorimo o takoimenovani domacici. Problem je skunk, ki ga mladi na veeeliko konzumirajo, ta zadeva je 1000x prevec koncentrirana in skropljena z nevem cim... Mladina je totalno zblojena in psihoticna zaradi raznoraznih "koktajlov"! Pa tudi domacica ima svoje limite. Je pa res, da je alkohol dosti hujsa odvisnost, zaradi katere razpadajo druzine, umirajo ljudje v prometnih nesrecah itd...
tz63
06. 03. 2018 18.54
+9
zakaj pa ne tisti ko jo jemljejo jo bojo jemali še naprej tisti ko jo pa prodajajo pa ne bojo je več pa še cenejše bo pa tisti ko jo rabijo si bojo jo lahko kupili
Jimi1
06. 03. 2018 18.34
+8
Konopljo je potrebno obravnavati enako kot lahke droge, kot sta alkohol in tobak.... več energije za zatiranje pa preusmeriti na trde droge in ostali kriminal. Bitka proti njej je zaradi splošne razširjenosti že izgubljena, pa je butasto nadalje izgubljati energijo na shizifovem zatiranju.... Obdavčiti in nadzirati in spremljati, špodobno kot pri alkotu in tobaku....
Aerys Targaryen
06. 03. 2018 14.48
+32
dejansko bi bilo bolje če bi bil alkohol ilegalen in trava legalna.
Zibag
06. 03. 2018 17.49
+15
A si nor? Potem mi še prvi dan zaprejo mater in očeta.
bojer
06. 03. 2018 21.40
+3
V "arestu" jima najbrž ne bi bilo zelo, zelo hudo, vsaj tako kaže življenje "ta hudih" zapornikov.
Transformerji
06. 03. 2018 12.51
+8
V sprejetju zakona ne vidim nič spornega. Moje mnenje - nekdo, ki potrebuje delo in ima možnost, da goji konopljo, bo lahko še koga zaposlil. Kupci bodo pa tisti, ki bodo imeli denar. Težko verjamem, da bi si tisti, ki ne zmorejo plačevati stroškov, ki stiskajo tudi pri hrani, da bi ti kupovali. Glede na stanje v samostojni Sloveniji imam pa občutek, da so vsi odgovorni ves čas zadeti.
Von_Clausewitz
06. 03. 2018 13.01
+6
Kaj boš kupoval, če si lahko posadiš !? V kolikor sprejmejo ta zakon, kar močno dvomim,d a bo sprejet. V nobeni Evropski državi ni dovoljeno gojenje trave...le v določenih prostorih je dovoljeno kadit in tu se konča !
Rudar
06. 03. 2018 14.01
-25
Popolnoma napačno. Iz ekonomskega vidika se strinjam, posledice so pa katastrofalne, predvsem za mladino. Se strinjam z regulacijo zakonodaje na tem področju, popolna legalizacija pa je katastrofa. Glede zadetosti odgovornih v RS pa se strinjam.
Uporabnik113189
06. 03. 2018 12.38
-35
Za mene osebno je nagovarjanje mojih otrok in vnukov s strani prodajalcev konoplje ali druge vrste droge alkohola in tudi tobaka k temu naj poskusi, saj bo s tem postal odrasel, ali pa vsaj bolj pomemben, ugleden, bo dobil vstop v družbo, kjer je to "normalno" zločin, ki ne zastara. To jemljem ko napad na mene osebno in se imam pravico braniti. Če ta oseba mojim uničuje življenje imam sam enako pravico..
SS82
06. 03. 2018 14.16
+9
Jimi1
06. 03. 2018 18.36
-8
Jaz bi enako ukrepal, da mi npr nečaka nekdo poskuša na neko drogo navaditi. Problem je v temu, da bo otroku prepovedana stvar enako dosegljiva, pa še bolj zanimiva....
-zvitisir-
06. 03. 2018 20.39
+7
pa kaj je s tabo??? pa kdo pravi, da se bo lahko reklamiralo?? Tudi cigaret in žganih pijač se ne sme reklamirat NIKJER ! Alkohol samo z opozorilom in še to ne ob šolah, vrtcih...Enako bo kot je z alkoholom in cigareti, pred 18let ne moreš kupiti in konzumirati. In taki folk gre pol na volitve in odola o usodi mladih....
plotter123
06. 03. 2018 12.36
+5
oglejte si film ki ga igra Tom Cruis MADE in AMERIKA posnet je po resničnih dogodkih
Nobody
04. 08. 2018 10.57
Film govori o tihotapljenju kokaina iz kolumbije v ameriko in nima blage veze z konopljo in tem clankom
zurbrigen
06. 03. 2018 12.29
-14
Jest mislim da TEM ki SEDAJ vlagajo NE SMEMO DOPUSTIT da JIM USPE, ker ta zakon je spisan NJIM na KOŽI in ŽEP, vse bo ostalo enako kot je bilo do sedaj, nekej priviligiranih pa si bo izposlovalo pravico KI SAMO NJIM dopušča da pridelujejo Kanabis, ampak v ZAPRTIH prostorih, se pravi bodo imeli hale kjer bodo gojili v kontroliranem okolju, in mastno prodajali ta placebo ZDRAVSTVU, ti kot navaden občan, pa boš še vedno ILEGALEN, ter še vedno na sodniji če ti bodo doma poličjoti našli kako rastlinco ali par. ZATO NE PODPIRAT TEGA ZAKONA (vsaj ne v tej obliki kot so si jo zamislili)
TolstojV
06. 03. 2018 12.27
+25
Največ gorja in smrti je povzročila v zgodovini človeštva primitivizem, pohlevnost, hinavščina, lakomnost, interesi in brezčutnost.
Transformerji
06. 03. 2018 13.13
+4
Se strinjam, najbolj razvito bitje na Zemlji se smatra človek, ki uporablja samo 10% možganskih celic, delfini jih uporabljajo 20%. Človek je ostalih 10% vložil v tisto, kar si naštel.
wolfterier
06. 03. 2018 16.00
+3
ggargamell
06. 03. 2018 12.25
+14
uglavnem to je velik - za državo če konoplja legalizira vi si sploh ne predstavljate koliko € je v igri ni tu samo trave še policija ki ima 90% dela s travo sodišča imajo 90% kazenskih primerov s travo ogromno zapornikov je zaradi trave pa še 95% kazni ki se potala zaradi drog je v zvezi s travo pa potem še odvetniki pa še in še ni konca .. potem pa šele pridemo do industrije pa farmacije ...
ggargamell
06. 03. 2018 12.26
+13
pač dejstvo je da bo trava legalizirana ko bodo ugotovili kako zaslužiti z njo še več € kot sedaj do takrat bo prepovedana
ggargamell
06. 03. 2018 12.29
+30
drugače je pa ta vaša prenovljena spletna stran res polom slabše kot ste naredili nebi mogli
EatRawMeat
07. 03. 2018 08.47
+1
Ja res je, da je velik procent denarja v tem, ampak bi ga lahko bilo še več, če bi zadevo uporabljali na bolj moralen naravi in človeku prijazen način. Do neke točke bi lahko prišli tudi do vrhunca, če bi rastlino uporabili v prid vsem ljudem.
Uporabnik113189
06. 03. 2018 12.23
-21
Po deželi slovenski so se razpasli neki neoliberalci, večinoma iz tiste stranke nekoč, vsi enaki vsi enakopravni. Amerikanizirali bo slovensko družbo, ampak samo v tistem delu, ki njim ustreza. Zaslužili bi s prodajo droge, uvajali multikulturo, legalizirali prostitucijo ( menda to da ženske in še kdo prodaja svoje telo ni sporno), za zaslužek imajo določeni pravico nagovarjati naše otroke k uporabi raznih "snovi" z retoriko, da to ni nič takega, da ne škoduje, da si ne upa itd.. Če imajo ti ljudje to pravico početi imam sam pravico svoje otroke braniti in takšno žival evtanizirati. Navsezadnje je pravica do orožje v ZDA legalna. Le zakaj pa tega ne zagovarjate? Je koga strah? Pred drogo vas pa ni?
plotter123
06. 03. 2018 12.28
+3
ja ja le poglej v ameriki kjer imajo prebivalci celih 300 miljonov LEGALNEGA orožja, skoraj ni tedna da ne bi bil kje kak pokol. Verjetno spadaš med tiste ki vsakodnevno ponavljajo svojo mantro da " orožje ne ubija" zraven pa z veseljem proda kakšen kos kakšni duševno bolani osebi
El Koronito
06. 03. 2018 12.28
+14
A ti bi kakega dilerja pihnil? Dost bolj koristno bi bilo bankirja al pa politika ...
Jimi1
06. 03. 2018 18.42
+3
Državnemu aparatu oz tiranu je vedno všeč, da ima državljane čim bolj pijane (na drogah) in razorožene, da se slučajno ne bi spomnili tiraniji upreti. Zato takšno stanje družbe... Je pa iz mojega vidika vse eno ali so državljani opiti, zakajeni ali zapohani. Glavno, da niso v stanju povsem trezno razmišljati je namen vsega skupaj...
Nobody
04. 08. 2018 11.08
Sploh neves kaj komentiras ker imas omejeno razmislanje in nisi pravilno informiran o legalizaciji in o sami konoplji lp 😉
Našvasan_zob
06. 03. 2018 12.19
+17
No No bodimo dosledni in naglas povejmo eno dejstvo ... Največ gorja in smrti je do danes po svetu povzročila VERA!... Tko, da nekaj pametovat kaj je škodljivo medtem, ko imamo največji aparat za morijo še vedno v privililegiranem položaju je moteno..
plotter123
06. 03. 2018 12.29
+6
tole pa kar drži ampak s pogojem da si mislil na VSE VERE
wolfterier
06. 03. 2018 16.01
+0
?istilec20
06. 03. 2018 12.05
-19
Že zdaj vohaš povsot cigarete, potem bomo pa še to. Naj se da na recepc ali pa samo tistim, ki bi to dejansko potrebovali za zdravljenje/lajšanje bolečin ne pa da bo to lahko imel vsak doma, že zdaj je mladina usako leto slabsa se to se naj manka pa smo tam kjer sonce nikoli ne posije. Pa lep pomldano zimski dan usem 😁❄️ ☀️
Našvasan_zob
06. 03. 2018 12.17
+18
Povsod ob pločnikih in cestah pločevinke piva ,energijskih pijač in plastenke vod z okusom /sokov...... Zgolj v razmislek..
SS82
06. 03. 2018 14.17
-2
EatRawMeat
07. 03. 2018 08.52
+1
EatRawMeat
07. 03. 2018 08.53
+1
santamaura
06. 03. 2018 11.59
+25
In kdo sploh je v naši deželi prepovedal konopljo - Kdo je bil tisti, ki je rekel, da je tudi vera v nekaj kar je nad njim opij za ljudstvo. Kdo je prepovedal šmarnico in javne hiše. Pa saj se ve - To so bili tisti, ki so na račun teh prepovedi potem na črno največ zaslužili Ali ni že skrajni čas, da se rešimo zasvojenosti od teh volkodlakih pastirjev. Pustimo travci naj rase. Eni jo bodo pokosili, drugi si bodo čajčka skuhali, tretji jo bodo pokadili in nobenega ne bo zaradi tega bolela glava razen tistih, ki so jo prepovedali
AlternativeFacts
06. 03. 2018 12.04
-13
Daj ne bit pameten...prepovedal je UN, ko so sredi 70-ih prejšnjega stoletja izdali globalno prepoved pridelave konoplje....Kdo pa je pred tem prepovedal konopljo v državah, kjer je vera bila opij za ljudstvo? ..Enako se je godilo damam sumljivega slovesa.....
El Koronito
06. 03. 2018 12.08
+15
Zdaj si samo še odgovori kdo nadzira UN pa boš na pravi poti ...
AlternativeFacts
06. 03. 2018 12.13
-4
Niet@ Da ti bolj jasno povem ZDA so v 70-ih začele bolj proti drogam. In resolucija UN je posledica ZDA in njenega boja.....Da ne bomo spet kakšne Rotschilde sanjali pri belem dnevu....
Našvasan_zob
06. 03. 2018 12.21
+9
Začuda se je takrat začel private- prison posel.. Droge pa ni bilo na cesti nič manj..
El Koronito
06. 03. 2018 12.24
+6
kje pa ... oni res nimajo nič z ZDA, FED in UN.
plotter123
06. 03. 2018 12.33
+6
ja ja seveda napovedali boj proti drogam..zraven je pa CIA te iste droge vozila iz kolumbije in paname v ameriko. poglej si film ki je posnet po resničnih dogodkih MADE in AMERIKA....se boš malo zamislil zakaj so ameri prisotni tudi v afganistanu ki je znan po pridelavi najboljšega heroina
AlternativeFacts
06. 03. 2018 12.38
+2
Pol manj kot država ki uradno obstaja, a nima niti 1cm2 ozemlja, nobene stavbe....skratka en velik nič....stara pa je skoraj 2000 let.....Zadnji primer njene moči je, ko je ZDA fasala grožnjo, da bo izolirana, če odstopi od iranskega sporazuma...Rotschildi so za otroke, ki radi poslušajo pravljice...
El Koronito
06. 03. 2018 12.47
+8
Ker niso znali drugače dobiti denarja od Kitajcev nazaj (Kitajci niso potrebovali ničesar iz Evrope) so jih navlekli na opiate. V Afganistanu samo nadzirajo proizvodnjo in distribucijo. Ravno "ZDA" so največji dobavitelj in distributer drog na celem svetu. Biznis pač ..
AlternativeFacts
06. 03. 2018 12.48
+1
plotter saj v tistem dokumentarcu imaš navedeno to resolucijo UN, ki da je posledica boja ZDA z drogami....menda si ja gledal dokumentarec, ali imaš samo selektivni spomin?
Iluzionist
06. 03. 2018 11.52
+21
Bolje dovoliti omejeno gojenje in prodajo kot pa prepustiti trg farmacevtskim družbam. Poraba se ne bo povečala, ker je že črni trg prenasičen in tudi izkušnje Nizozemske kažejo na to.
Našvasan_zob
06. 03. 2018 11.47
+8
Ej 24 UR !...Dejmo se neki zmenit... Če že izvajate cenzuro in ob oddaji komentar blokirate s tezo, da so vpisane neprimerne besede.. DEJTE TE BESEDE VSAJ OZNAČIT!!! Ker mnogokrat se zgodi da je komentar povsem vljuden in ni jasno kaj hudiča je po vašem mnenju z njim narobe !!!..
Našvasan_zob
06. 03. 2018 11.48
+6
Pa hitr zrihtite to... ker je zelo moteče za uporabnike in tudi kaše na pomanjkanje kvalitete strani..
Našvasan_zob
06. 03. 2018 11.49
+9
Poleg tega tudi vrnite možnost samo-popravka komentarja ali brisanja... Vaša prenova je korak nazaj...
EatRawMeat
07. 03. 2018 09.03
+1
Ja res je hecno, da se ne da popravit/zbrisat komentarja. There is no way back :)