Slovenija

Letos nam je zobe pokazala gospodarska kriza

Ljubljana, 25. 12. 2009 18.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Jure Brankovič
Komentarji
38

Eden izmed sedmih najbolj pomembnih dogodkov, ki so dodobra pretresli vse ravni življenja letos v Sloveniji, je gospodarska kriza.

Eden izmed sedmih najbolj pomembnih dogodkov, ki so dodobra pretresli vse ravni življenja letos v Sloveniji, je gospodarska kriza.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (38)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

M-teorija
27. 12. 2009 17.19
pajtlerblanka27.12.2009, 11:480 M-teorija presenečaš O tem sem pa že tolikokrat pisal, da sem že sam sebi lajnast.
Protizujfom
27. 12. 2009 13.04
Najvišje plača v Sloveniji 1200 Evrov,najnižja 600 evrov,najnižja penzija 500 Evrov, pa bodo krizo občutili tudi politiki,državni tajkunski direktorji in stečajni upravitelji,pokvarjeni župani.... V privatnih tovarnah pa kakor si zaslužijo..
Buena Vita
27. 12. 2009 11.54
ko bo lahko povedal sodelovec šefu,;;;šef za tega delovca pa ne mislim delat,premestite ga na drugo delovno mesto--brez mobinga in šikaniranja--- potem bodo plače kot se šika
Buena Vita
27. 12. 2009 11.52
odpravo med sorazmerji plač ---fino plačati po učinku,vsako delo je možno ovrednotit.. to so neizpodbitna dejstva in dokler bo plačan ta priden delovec enako kot zadnji lenuh,nebo nobenih odprav sorazmernih ne megolamanskih ,,ne miniaturnih kolektivne pogodbe da,samo v tolikšni meri kjer so jasno začrtani normativi v njih,ne samo zaščite canadskih medvedov
Buena Vita
27. 12. 2009 11.48
M-teorija presenečaš
M-teorija
26. 12. 2009 23.07
Cofar 26.12.2009, 16:29 Kot prvo Tončka moraš brat drugače kot ostale. Kar se pa tiče minimalca pa se strinjam, da to še ne pomeni neposredno večjega veselja do dela in produktivnosti. To naj bi bil le vzvod za odpravo plačnih nesorazmerij, posredno pa vpliv na vse ostalo. Vse se vrti okoli potrošnje, ki je gonilna sila prduktivnosti. Zaradi prevelikega nesorazmerja plač smo izgubili srednji sloj, maso potrošnikov, ki naj bi največ k temu prispevala. Tako smo prišli v situacijo, da lahko trošijo le bogati, vendar naj še tako trošijo ne morejo toliko, kot bi to trošila masa srednjega sloja. Tudi kar se tiče njihovih vlaganj ne pomaga, ker ni nikogar, ki bi to lahko kupoval. Tako da je rešitev le v popravljanju takšnega razmerja, kjer bi masa samo zaradi zadovoljevanja osnovnejših potreb bila gonilna sila razvoja in produktivnosti.Večja produktivnost, pa poveča donose, dobičke, za boljše plače in kupovanje še boljših prizvodov, ki so posledično lahko boljši kot so tuji tako ni potrebno nobenega patriotizma za kupovanje domačega. Skratka vse je v potrošnji oziroma zmožnostih za njo in sedanja razmerja, kjer ljudje nimajo niti za preživetje, tega ne omogočajo. Res, da bi tudi marsikatera obrt zaradi dviga minimalca lahko zašla v težave. Tu pa bi morale nastopiti inštitucije, kot je obrtna zbornica in pristojni vladni ministri. Za perspektivne obrti in podjetja bi morali kratkoročne težave premoščati s raznimi olajšavami in subvencijami. Neperspektivne, pa se ve, ker predstavljajo mučenje in agonijo za zaposlene, kot tudi za lastnike.
gordo
26. 12. 2009 20.49
seveda je kriza če so vse pokradl ,zdej je pa končno zmankal
Buena Vita
26. 12. 2009 20.15
19 člen deklaracije združenih narodov prepoveduje brisanje besede in zatiranje govora
Buena Vita
26. 12. 2009 20.15
butalci,nad butalci,,,ne ločite dneva od noči, kje je živel socializem,to je samo krinka komunjar da so lahko čim več kradli socializem je na severu evrope imajo pa zelo velko dolžnosti ,šele po izpolnjenih dolžnostih se jemljejo pravice
tron3
26. 12. 2009 19.57
bnam2707 hvala bogu vsaj eden ki razume za kaj se je v resnici šlo od leta 91
bnam 2707
26. 12. 2009 18.50
Napačna interpretacija.Letos so sneli maske slovenski neokapitalisti in politični oligarhi in nam postregli z realno sliko svojega početja vse od leta 91 dalje.Slovenija krize nebi niti občutila in bi šla mimo,če bi imeli drugačne oblastnike in ne pohlepnih "velikih gospodarstvenikov". Slovenski delavci so v veliki večini marljivi,a slabo plačani,tako zelo slabo.Prava težka situacija šele pride v naslednjem letu....
keramicar2
26. 12. 2009 18.00
cofar ne piši če ne veš za kaj se gre ali pa si bil takrat v planicah.socializem je bil najboljši možni sistem za delavski razred do sedaj.delavec je imel dolžnosti in pravice, ni bilo brezposelnosti....itd to kar imamo sedaj ni primerljivo niti s srednjeveškim tlačanstvom tam si dal desetino pa si imel eno leto mir naša elita pa za svoj luksuz ki se ga kljub krizi ne misli odreči niti za procent ropa navadne ljudi ki že tako komaj životarimo-in tudi za druge države ne govori kako slabo je naprimer avstrijski delavci zaslužijo povprečno 1500-2000e cene so pa nekje enake.
Cofar
26. 12. 2009 16.42
poštimana pa bi bila zato: Ker bi vsaka vlada, ki bi prišla gor, ne razmišljala kako se obdržat na stolčku pol leta prej, ampak bi bile tudi njihove plače in dohodki primerni zadovljstvu velike večine!
Cofar
26. 12. 2009 16.40
zahod.west S stabo se ne strinjam! Zakaj pa so potem v Ameriki (kot v neki zelooo urejeni državi) poltiki še vedno do daske skorumpirani???? Dvomim, da bo kadarkoli v življenju v mojem ali tvojem zasedel kakršenkoli stolček politik, ki bi delal v dobrobit vseh ljudi! Problem za moje pojme v SLO je ta - da je politika biznis in si nekateri ustvarijo kariere in rečejo na koncu "USPEŠEN SEM!" kljub temu, da ni nič naredil! Za moje pojme, bi bil najbolj ferplay način ta, da bi ob koncu vsakega leta, vlada naredila neke vrste glasovlani referendum in toliko % ljudi kolikor bi bilo zadovoljnih z njimi, toliko neto plače bi dobili od tistega zneska, ki ga dobijo sedaj! DRŽAVA bi bila v trenutku poštimana - ne samo za zaposlene ampak tudi za delodajalce!
Cofar
26. 12. 2009 16.37
clemeza Vsi bomo imeli še manj. To ni posledica rdečkarjev, ampak "OBLJUBLJENEGA KAPITALIZMA" Pejte mal po zahodni evropi pa boste vidl, da ljudje ne živijo tako zelo dobro in lepo. Z denarjem morajo preklet pazit, če želijo kar koli kupit in si privoščit počitnice! KAPITALIZEM kakršen je sedaj - je nepravičen, še bolj kot je bil SOCIALIZEM kot posledica KOMUNIZMA! Na žalost je tako, da je stanje v SLO enako kot naprimer v vseh zahodnih državah in ne msilite, da kljub večjim plačam tam bolje živijo. Mogoče še slabše kot pri nas!
Cofar
26. 12. 2009 16.32
Tonček Balonček ne zdi se mi, da bi Janša pustil našo državo v tako oličnem stanju. Ker če bi bilo tako - potem krize sploh bilo ne bi!
Cofar
26. 12. 2009 16.31
petdan Žalostno je, da se potem slo. država spreneveda, da ne vejo kako je možno, da noben pet let ni ugotovil da prispevki niso plačani. Če kot obrtnik ne bom plačal prispevkov za en mesec, me bo država našla v dobrem mesecu! Tukaj, pa jaz ne vem, a je tako močna mafija, da si noben ne upa zravn....drugega si niti ne morem predstavljat!
Cofar
26. 12. 2009 16.29
M-teorija: S tabo se o 600€ neto plače ne strnijam povsem. imam obrt in ti lahko povem, da zaposleni v SLO (spet odvisno od panoge v kateri človek dela) ni kake pretirane produktivnosti! Večina zaposlenih se niti ne sekira če firma naredi določeno število evrov, važno je, da bi zaposleni dobili 600€ minimalca! Se strinjam, da se s tem kar je sedaj ne da živet, vendar moramo vedt tudi to, če se ljudi ne bo naučilo da bodo kupovali SLO robo, bo denarja manj za vse nas! NE sam za tiste šivilje v Murski Soboti ampak za vse nas! Moje mnenje je, da bi moral ukiniti obvezno pokoj. in zdravstveno zavar.! Vsak bi moral ob upokojitvi dobiti toliko pokoj. da bi z njo lahko živel ob predpostvaki, da opravi 40 let delavne dobe! Vse, kar bi šlo za pokj. in zdrav. blagajno, bi morala država pobrat z davki! To se da! in bi imel čez noč vsi večje neto dohodke n tudi podjetja ne bi morala rečt da svojim zaposlenim ne morejo dat konkretne plače! Ljudje bi imeli več neto denarja in bi lahko več trošili oz. varčevai, če bi za to imel kak poseben namen! Tako pa danes vsak zaposlen od svojega bruta nameni del svojih prispevkov zase, skoraj toliko kot znaša znesek za zaposlenega pa mora delodajalec plačati še v pokj. in zdrav. blagajno še kar tako - za tiste, ki nikoli ne bodo delal! Tako bi imel tisti, ki imjao službo večje plače, tisti ki pa so na borzi pa bi imeli komaj za osnovo! Vendar dvomim da bi se v SLO lahko kaj spremenilo!
Cofar
26. 12. 2009 16.23
Jaz sem mnenja da tsti ki imajo nek normalen dohodek že tako al tako čutijo krizo, ne samo zadnje leto, ampak že kr več let! Kar se tiče pa recesije: Ja jasno zakaj je ratala - ker so liderji, ki vodijo našo državo sprejemali in namerno vspodbujali da so se ljudje (za katere se je vedelo, da pufov ne bodo moral vrnit) lahko vzemali kredite! In kdo bo minuse plačal??? Ja normalno, da delovni in pošteni ljudje (ne samo zaposleni, tudi tisti delodajalci, ki s svojimi podjetij delajo pošteno in korektno)
patriot007
26. 12. 2009 16.11
Nič zato jas sem v krizo vstopil praznih žepov, mi recesija ni mogla čisto nič vzet :)))