Slovenija

Medvedji obiski, domačini so prestrašeni

Velike Lašče, 07. 10. 2012 18.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Velikih Laščah imajo že dlje časa težave z medvedi, ki vse pogosteje zahajajo celo med hiše. Tudi pred dnevi sta se medvedja mladiča podila po vasi, domačini pa so prestrašeni. Dokler se ne bo kaj hudega zgodilo, se ne bo zganil nihče, so prepričani.

V Velikih Laščah imajo že dlje časa težave z medvedi, ki vse pogosteje zahajajo celo med hiše. Tudi pred dnevi sta se medvedja mladiča podila po vasi, domačini pa so prestrašeni. Dokler se ne bo kaj hudega zgodilo, se ne bo zganil nihče, so prepričani.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (120)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

motorka57
08. 10. 2012 16.09
-3
Tulk' komentarjev,noben pa nič od društva za zaščito divjadi.Kje ste gospoda,pridite rešit micene medvedke,k' jih bojo jagri, al pa kdo drug pobili in končali na krožnikih "mesojedcev" !!!
aojz
08. 10. 2012 12.36
+0
Novinarji in polovica komentatorjev ni bila v OŠ.
whutsup
08. 10. 2012 23.18
+1
sam takle komentar vidim pa takoj dojamem, da je to 24 ur...
big_foot
08. 10. 2012 10.37
+17
Kot lovec sem proti odstreljevanju vseh velikih zveri. (za sem bil le v izključno enem primeru) Velike zveri so namreč potrebne za vzpostavitev naravnega ravnovesja kot reduktorju številčnosti. Preseljevanje od podobne metode so neuporabne, ker vsi v EU jokajo kako smo srečni da imamo medveda, ko pa slučajno zaide tja oz. se ga preseli (to se je že tudi zgodilo) ga lokalni prebivalci zelo hitro "pospravijo" brez kakega pompa po principu "uzela ga magla". Tudi razno odganjanje medvedov je samo kratkoročno učinkovito in neučinkovito. Rešitev je le v ponovni vzpostavitvi mrhovišč in poslat EU direktive tja kamor pašejo. EU nam namreč diktira kako naj upravljamo z medvedom, sami pa imajo medvede le na slikanicah in mogoooooče živalskem vrtu. Problem je namreč da se medved tretira kot žival ki je tudi za prehrano ljudi, živali ki pa so namenjena prehrani ljudi pa ne smejo biti krmljena z živili živalskega izvora - tu je ta hakeljc. (no v naših gozdovih je tudi npr. d. prašič in jazbec ki sta tudi vsejeda) Torej po mojem bi bila rešitev spet mrhovišča postavljena daaaaleč v gozdove, tako da se medvedom ni potrebno približevatu vasem v iskanju hrane, EU pametnjakoviče pa dat za kak teden prespat v šotoru kje v Kočevju da vidijo da medved ni le plišast.
loden
08. 10. 2012 23.37
+1
Pa saj imamo en cel kup ljudi v Bruslju. A so odlično plačani samo za kimanje?
Gojcic
08. 10. 2012 09.27
+11
Zakaj ne znajo v Slo ukrepati drugace, kakor da ubijajo medvede? Obstajajo naprave, ki niso drage, ki z nizkimi frekvencami (ljudem neslisnimi) odganjajo medvede. Sigurno obstajajo tudi doloceni vonji, ki smrdijo medvedom, saj imajo zelo dobro razvit voh (bolj od psa sledilca) In ce to ne pomaga je zadnja stvar, da se malo pogoogla pa pogleda kje je rjavi medved ogrozen in se tej drzavi podari te nagajive medvedke. Najpodlejse in najlazje je pritisnit na petelina in ubit nedolzno zival in se nazadnje se junasko slikat s trofejo in dat izjavo za 24ur, kako si resil vas pred hudicem. Primitivno!
Sthrom
08. 10. 2012 09.51
+2
Bravo za komentar! Sem že mislil, da sami primitivci komentirajo tukaj!
SilverBullet
08. 10. 2012 09.52
+5
Nagajive medvedke so skušali izvozit v Francijo, pa so tam rekli: ne, hvala. In so jih pospravili. Zelo preprosto je govorit. Pogosto težje je to izvest v praksi. Najlažje je pa biti glasen in proti vsemu, ko je treba situacijo vendarle rešit, pa na tiho poniknit, ker, kajpada, problem ni njihov. Sicer se pa strinjam, da samo streljanje ni nobena rešitev. Tudi storiti nič ni nobena rešitev.
206cc123
08. 10. 2012 09.52
+1
se strinjam care! tak pa tut kače pobijajo, ko so neumni:) pol pa folk oboleva zaradi mišje mrzlice haha
Gojcic
08. 10. 2012 10.02
+2
SilverBullet Sem preprican, da se da najti resitev. Ce je v Franciji bilo neuspesno, se ne pomeni, da to ni prava resitev! S tem, ko smo Franciji poklonili medvede, smo pokazali vec pozitivnih stvari.
Gojcic
08. 10. 2012 10.06
+2
Ce se res ne da drugace, bo treba naredit "zavetisce" za medvede. Ce premoremo za pse, bo potrebno tudi za ogrozeno zivalsko vrsto.
aojz
08. 10. 2012 12.31
+1
Medved ni za kletko. Bolje ljudi ograditi z ograjami. Smo že vajeni.
whutsup
08. 10. 2012 23.29
a ste vi mal zgrešil razlog katerega je omenil big_foot in o katerem že ptički čivkajo...
Jure Herer
08. 10. 2012 09.08
+19
človek je edina vrsta ki ne zivi po zakonih narave
SilverBullet
08. 10. 2012 09.43
-2
In s čim to? Edina stvar, po kateri človek živi drugače kot ostale živali, je to, da mu prepogosto USPEVA prelisičiti lastno pravočasno smrt. Poskušajo pa vsa živa bitja. Vse ostalo je nakladanje, ki je bolj osnovano na človeški Rdečih kapicah in Smrkcih kot pa svetu in naravi. Človek JE del narave. In nenavadno bi bilo, če bi njegovo vedenje bilo od marsovcev. Človek ne počne prav ničesar, česar v taki ali drugačni obliki ne počnejo tudi ostale živali.
Gojcic
08. 10. 2012 09.54
-2
Problem je v tem, kako prelisiciti lisico, ki je ze sama po naravi zvita in navihana. Hrvati bi rekli lukava.
whutsup
08. 10. 2012 23.30
problem je v tem, da se verjetn na 24 ur rolajo od smeha po tleh k gledajo kake buče tuki eni prbijate
bolimepatak
08. 10. 2012 08.49
-2
Ko bo medved ali volk napadel kakšnega pre.sranega Lj.-na, bodo ukrepali. Do takrat pa podeželani bodite lepo tiho....
Matevž Snoj
08. 10. 2012 08.17
-3
važnu, da so vedno Lublančani krivi ku kej ne štima...
netete1
08. 10. 2012 12.09
+1
no saj nekaj resnice pa je tem... odloca se o sem samo na enem mestu. Tudi ce bi hotli v tej obcini en kol v tla zabit, bi rabli dovoljenje in studijo iz lj, tako da je to zalostna resnica
dr.dare
08. 10. 2012 06.49
+2
Če ima kdo rad medvede si jih naj domov pelje.... jaz odkar otroke iz vasi do avtobusne s pumparco spremljam si jih vsekakor!! Je ni čez medvedovo juho s svežimi domačimi rezanci, da o rolanki in pečenki ne govorim!
SilverBullet
08. 10. 2012 08.34
+8
S pumparco hodit na medvede bi bilo kot hodit na medvede s fračo. Ampak ti že veš.
dr.dare
08. 10. 2012 11.44
Gre za pok, da se žival prestraši ne za ubijanje! Drugače pa očitno še nisi videl kaj se zgodi z medvedom če jih z 2m dobi s pumparco!
netete1
08. 10. 2012 12.10
+0
in ti si to ze videl in si najvecji heroj... bravo... vsak prebivalec zemlje bi moral videti razmesarjeno medvedovo glavo, da bi bil vreden izjave... ah ta primitivizem
dr.dare
08. 10. 2012 12.19
+1
Tolk ste o vseh skupaj govorli, da sem dal iz škrinje za medvedovo juho! Domačih rezancev sicer nimamo doma bodo pa gresovi knedlčki kar vredi zraven!
SilverBullet
08. 10. 2012 12.32
Dr. Dare, zračna puška ne šteje za pumparico... Tudi, če bi imel šibrovko pri roki, ne bi smel z njo hodit okoli ljudi, kaj šele z njo na rami maširat po avtobusni. Poleg tega, streljati s šibrovko na medveda ni pretirano po godu zakonu. Tudi biti prisoten ob tem bi imelo najbrž zate kakšne pravne zaveze in posledice. Tako, da bodisi preprosto lažeš in nakladaš ali pa si neumen prestopnik, ki mu je vseeno, če ga dobijo, samo da se lahko malo hvalisa okrog. Jaz tu stavim na prvo možnost.
dr.dare
08. 10. 2012 14.29
dr.dare
08. 10. 2012 14.29
Jaz pravim dokler je 2-3 litre domačga pr hiš vsak dan se da vse zdržat!
pe?navodo
08. 10. 2012 06.35
-3
Vikende , pa brunarce , pa lovske koče pa en kup gobarjev se sprehaja po gozdu in ni čudno da si medvedi potem poiskušajo najti vsaj nek kotiček KI GA VEČ NI SAMO ZASE. Saj potrebujejo velik teritorij mi smo jim pa že vse vzeli. Rešitev je ali šrot, kar je bolje kot če jih damo v mrežo in uničimo psihično ali reskirat včasih tudi kakšno žrtev .
delta61
08. 10. 2012 08.05
+5
z veseljem lahko reskiramo kakšno žrtev - ČE BOŠ TA ŽRTEV TI! (da ne govorimo o otrocih- ki bi bili naprimer lahko tvoji!)
6zabica
08. 10. 2012 08.24
+3
Vsak, ki se je selil na območje kjer prvotno bivajo medvedi, se je zavestno odločil za sobivanje! Sicer pa smo ljudje tisti, ki živalim krčimo naravno bivalno okolje, tako, ne se pritoževati, ker ste popolnoma sami odgovorni za svoja življenja...nihče ni nikogar silil, da tam živi.
SilverBullet
08. 10. 2012 08.53
+7
@žabica V Ljubljani in tvojem kraju prvotno ni bilo medvedov? Kako veš, da so bili na začetku v mojem? Kje pravzaprav ti živiš, na Marsu? Res, na Marsu ni bilo medvedov prej.
delta61
08. 10. 2012 08.59
+8
@zabica ma dej otrok noooo! MALO SVOJO PAMET UPORABLJAJ! PA VSI DRUGI S TAKIMI IZJAVAMI TUDI! ČE ŽE UPOŠTEVAMO TAKE IZJAVE: TUDI TAM KJER SO MESTA, JE BILO VČASIH BIVALNO OKOLJE ŽIVALI! PA NE SAMO MEDVEDOV, AMPAK TUDI SRNIC, PA ZAJCEV, PA DIVJIH PRAŠIČEV, PA RAZNIH PTIC (TUDI GOLOBOV IN VRAN), KI VAM "MEŠČANOM" GREDO TAKO NA ŽIVCE! POL PA ŠE VI S SVOJIMI MESTI IZGINITE Z ZEMELJSKE OBLE... IN BOJO ŽIVALI IMELE VEČ ŽIVLJENSKEGA PROSTORA!
ktmvn
08. 10. 2012 10.19
+7
Bravo, pozabil si napisati še razne pupke in žužke. Pri nas ni stvari, da nebi koga motile, samo vetrnice poglej, pobijajo ptiče :) . Pri nas ni bilo nikoli toliko medvedov, kot se jih sedaj sprehaja, so ratali kot mačke se non stop gonijo in vsaka medvedka ima minimalno 2 mladiča.
delta61
09. 10. 2012 09.11
+1
@slk :) ja imaš prav.... vetrnice kao pobijajo ptice (me pa res zanima kolk bi jih zares pobile), mislim da je to eno samo preseravanje enga folka ki pojma nima!..... no če že ne smemo imet energije iz naravi prijaznih virov, imamo pa jedrske elektrarne! TE PA NE BODO POBILE SAMO PTIC! TUDI MEDVEDI PA TUDI MEŠČANI SE NE BODO VEČ SPREHAJALI PE TEJ "NARAVI"!....
pe?navodo
08. 10. 2012 06.27
+10
Zakaj s4e pa v ZDA črni medvedje sprehajajo po dvoriščih in ljdje hodijo v gore med njih. Poznam osebno prijateljico ki tam tudi živi v Montani namreč, kjer je večliko črnih medvedov, pa jih ne pobijajo kar tako. Sicer je problem če imaš otroke se strinjam, vendar pa niso sami krivi, sploh v tem času ko se gobarji sprehhajajo po vsakem gozdu in so medvedi prisiljeni bežat velikokrat in zaidejo še bližje k vasem. Pri nas je takšen problem v bližini z medvedko v Bojancih V Beli Krajini. Gobarjev pa vse polno po gozdu. Potem pa krivimo samo medvede, pa hitro šrotarce v roke.
SirNoxy
08. 10. 2012 05.10
+26
Naj uvedejo nazaj mrhovišča! Ne vem zakaj so jih odstranili...da bi zelena bratovščina večkrat golaž kuhala??
SilverBullet
08. 10. 2012 08.43
+9
Mrhovišča je uvedla in vzdrževala lovska bratovščina. Lovska bratovščina je protestirala, ko je mrhovišča politika ukinila (neka direktiva EU). Lovska bratovščina je povedala, kakšne posledice bo to imelo.
yamaha660
08. 10. 2012 09.41
+4
mrhovišča so ukinili bv...če se npr. medveda upleni na mrhovišču ni meso za v prodajo??!! mislim halo...kako se pa medved preživi, sigurno samo od sadja??!! Tisto ki pa sam ubije in se preživi pa ni mrhovina?? ...treba bi mal te politike spustit v gozd za nekaj cajta, pa mogoče pridejo mal h pameti! :)
SilverBullet
08. 10. 2012 09.56
+1
Se mi zdi, da je bil tisti BSE in nore krave ali nekaj takega vmes... lahko pa se motim.
yamaha660
08. 10. 2012 10.12
+1
mislim da je blo neki ja... sam vseeno medved lahk pride na pašnik tko k je zdj pr nas...raztrgal in požru tele od krave...tko da to je tut mrhovina..nwm no ...mal so smešni
goso
08. 10. 2012 02.18
+9
Malo miselne igre. Pobiješ tele tri, ki so prišli v vas. Pridejo novi, pobiješ tud te. Pridejo še drugi, pobiješ tud te. Skratka, črna luknja za medvede. Kam to pripelje? Zakaj so prišli, kaj iščejo? Zlato, nakit, bencin.... Medved v glavnem ves dan išče hrano. Sploh živali. Dokler so jo dobili globoko v notranjosti gozdov, je blo v redu, a ne? Potem so lovci hotel prodajat medvedovo meso, pa šape, pa kožuh pa našopane medvede...Pa je Evropa rekla. A,a, mesa ne boste prodajal, če medvede krmite. Pa so naši lovci ob denar. To pa ne gre. Z medvedi je treba še naprej služit. Z odstreljenimi , seveda. Banda. To je vsa zgodba...
jakac8
08. 10. 2012 03.14
+15
No, ti dam prav in vem, da se tukaj gre tudi za še kaj drugega..samo na jetra mi pa gre kar nekateri pišejo, da so prebivalci krivi in da so jim s svojimi domovi vzeli prostor.. Ajd, bi rekel, če bi šlo do za hišo sredi gozda na samem...samo še se gre pa to za v sklopu vasi, je pa to prav smešno in izpade kot da taki živijo pa na kakem svojem planetu kjer je samo za ljudi plac..
borovec123
08. 10. 2012 08.15
+2
BRAVO !!!! jakac8, končno nekdo ki razsodno zna razmišljati, BRAVO
jakac8
08. 10. 2012 02.07
+10
Hm, samo ni mi pa jasno to...Zakaj se sploh kliče novinarje za take reči..ker samo napihnejo vsako stvar...isto kot o kakih romih itd.. Če pride medo lepo na dvorišče, ga lepo pospravit pa je..če jih je preveč jih je preveč.. Zakaj so jih pa Francozi takoj pospravili, pa jih ni nobeden obtoževal takrat, razen pametni usmiljeni bratje slovenčki.. Vsepovsod po svetu narod vzame ''zakon'' v svoje roke, če ni reda...pri nas se pa samo toži in jamra... Ne rečem, da bi se šlo za človeka, ma za žival pa... Kak ''ror'' se pa ja da kje dobit...meso pa samo pospravit pa je...pa bo volk sit in koza cela ;-)..če se prašiča doma zakolje pa kako kravo, zakaj se pa nebi še .... Sedaj pa navalite mevžice...ki se samo delate da se vam smili žival, ker je niste za v svoj lonec sposobni pripravit...če bi se stari časi vrnili, bi vsi taki kot vi pocr...al pokrepali od lakote že prvi teden...
janezpodre
08. 10. 2012 08.34
+3
začne se pri živalih, konča pri ljudeh, de*il
SilverBullet
08. 10. 2012 08.46
+2
Lahko se pa živali preskoči, pa gre kar direkt na ljudi. Kot v Rajhu, recimo.
Sthrom
08. 10. 2012 09.30
+0
Bravo Jakac...Ti si tipičen primer visoke balkanske inteligence. Tak kot pri tem primeru, bi vzeli zakon v svoje roke še recimo na cesti (zakaj bi vozil mimo šole 30,40, če se komot peljem 100)! In če tako nizko ceniš živali, tut do ljudi ne moreš biti dost bolj "nežen"! Takim ljudem svetujejo in pomagajo na Ljubljana-Polje, če me zastopiš...
Jure Herer
08. 10. 2012 00.18
-8
umeten omnivor se boji medvedov
SilverBullet
08. 10. 2012 08.47
Me hecaš? A medved je tudi umeten omnivor? Nisem vedel. Kdaj pa je to Gabriela razkrila?
Inred
08. 10. 2012 00.11
+10
Medvedka je bila 100 metrov stran in se je na posnetku ne vidi, brihtneži.
Inred
08. 10. 2012 00.06
+3
He, to je pa ta posnetek iz Roba, že 14 dni star...
RED_line
07. 10. 2012 23.00
-9
oni so bili pred vami tam. torej kaj hočete? še eno kosovo?
dejvid.serpent
08. 10. 2012 00.46
+0
ne matraj se, njihove glave so pregloboko v njihovih ritih da bi se jim dalo tega zavedat, če pa se že pa so preveč sebični, da bi jim blo mar
jakac8
08. 10. 2012 01.28
+2
Pa se vidva zavedata, da tudi tam kjer vidva živita, so lahko nekoč bili medvedi?..sta vidva mogoče iz marsa?..očitno sta marsovca res..in to zelo bolana marsovca...enako vsi vama podobni.. Ne morejo vsi v mestih živet, ki so jim mamice pa očki kupile stanovanje.. Marsovska neandertalca res..ki nimata pojma o ničemer...in zaradi takih našo državo jemlje hudič vsepovsod... Da bog dal, da bi vas kak medved dobil pred gobec...pa da pol vidimo.. Verjetno bi vaši stari tožili medvedjo familjo...
SilverBullet
08. 10. 2012 08.50
+1
@jakac Ne, oni živijo na Marsu. Oni so izvzeti iz cele zgodbe. Samo zviška opazujejo nas reveže na Zemlji in nimajo s tem... ničesar.
RED_line
08. 10. 2012 10.16
SilverBullet
08. 10. 2012 10.50
V bistvu se nam smilijo taki, ki znajo samo se razburjat in pljuvat, povedat in odgovorit pa nič. Resnici na ljubo, smilijo se nam zgolj tisti, ki še pri petnajstih, tridesetih, štiridesetih... ne odrastejo in razvijejo neke osnovne čustvene inteligence. Oni drugi... so nam pa prisrčni, ljubi, pristni otroci, ki jih imamo radi.
pingvinislo5
07. 10. 2012 22.41
+33
a se še spomnite medveda Rožnika...? pol ljubljane je bilo prestrašene :D
jakac8
08. 10. 2012 01.35
+7
Če bi se pa po kaki ulici sprehodil, bi bilo pa že razglašeno vojno stanje... Se spomniš, kako je bilo ko so plavali in kako so jokcali da bodo od glada vsi pomrli in kako da so vsi na njih pozabili? Ja ja. meščanje jezikajo ker so skriti..ne zavedajo se pa tega da so tudi oni odvzeli oz. njihovi predniki nekoč odvzeli živalim prostor... Meška živina pač, ki bo še stradala kruha, če ne bo podeželje za njih skrbelo kot je bilo po drugi svetovni... Ja, pol bodo pa oni klali medvede, če bodo hotli kaj jest..samo ne vem kako bodo kakega ujeli, ker so mamine mazice in mamine ritke Gabijo se mi lublančanje in razni pametnjakoviči..
M.G.R.
07. 10. 2012 22.38
+16
Medvedov je okoli 700 za normalno življenje v slovenskih gozdovih pa bi jih lahko bilo 200.
alenka.NN
07. 10. 2012 22.50
+3
ja saj jih je bilo pred 20 leti samo 150, razlika so pa vojni begunci iz bosne in njihov naraščaj....luštno a ne
dejvid.serpent
08. 10. 2012 00.44
-4
in kakšna je tvoja izobrazba, da si kvalificiran podat to oceno?
zbut
07. 10. 2012 22.23
+6
glede na posnetek niso bli neki fejst prestrašeni, če so skakal okol tamalih...