Črna kronika

Na štajerski avtocesti trčilo pet tovornih vozil

Slovenska Bistrica, 14. 01. 2019 17.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zaradi prometne nesreče je bil na štajerski avtocesti pred Slovensko Bistrico jug proti Ljubljani zaprt vozni pas, posledično je nastal petkilometrski zastoj. Po podatkih policije je bilo v nesreči udeleženih pet tovornih vozil, vzrok pa naj bi bila prekratka varnostna razdalja.

Na štajerski avtocesti pred Slovensko Bistrico jug proti Ljubljani je bil zaradi prometne nesreče zaprt vozni pas. Nastal je zastoj, dolg približno pet kilometrov.

Zastoj na štajerski avtocesti
Zastoj na štajerski avtocesti FOTO: Promet.si

Na PU Maribor so za 24ur.com povedali, da je bilo po podatkih, s katerimi trenutno razpolagajo, v nesreči udeleženih pet tovornih vozil, vzrok pa naj bi bila prekratka varnostna razdalja. Ena oseba naj bi bila lažje poškodovana.

Trčilo je pet tovornih vozil.
Trčilo je pet tovornih vozil. FOTO: Peter Knechtl
Vzrok naj bi bila prekratka varnostna razdalja.
Vzrok naj bi bila prekratka varnostna razdalja. FOTO: Peter Knechtl
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (109)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

disorderliness
15. 01. 2019 08.55
-7
Tole s premajhno varnostno razdaljo je še ena v vrsti milicijskih in zakonodajalskih pogruntavščin. Če govorimo o tovornjakih, imajo le ti navado, da se spravijo v kolono in si sledijo. Tako je vožnja manj naporna in predvsem bolj varna.
mentorhercul
15. 01. 2019 20.14
+2
disorderliness
16. 01. 2019 09.41
Seveda se vidi. Ob vsemu tovoru, ki se vozi po tej ubogi cesti, je nastala ena nesreča 5 težkih tovornjakov, ki ima za posledico -- citiram: " Ena oseba naj bi bila lažje poškodovana." Po tvoje bi bilo bolje, da se ne bi vozilo v konvojih, ampak povsem po indijansko in bi imeli dnevno smrtne žrtve. Po moje bi pa bilo mnogo bolje, da policaji, ki znajo tako strokovno oceniti "premajhno varnostno razdaljo", ali bolje kakšna druga bolj sposobna služba, ki bi konvoje tovornjakov organizirala. To pomeni modra luč spredaj, modra luč zadaj, vmes pa 100 tovornjakov. Varno, zanesljivo, ceneje in prijaznejše do okolja.
disorderliness
15. 01. 2019 08.53
-8
Tole s premajhno varnostno razdaljo je še ena v vrsti policajskih neumnosti. Če govorimo o tovornjakih, imajo le ti navado, da se spravijo v kolono in si sledijo. Tako je vožnja manj naporna in predvsem bolj varna.
disorderliness
15. 01. 2019 08.30
-8
Tole s premajhno varnostno razdaljo je še ena v vrsti policajskih neumnosti. Če govorimo o tovornjakih, imajo le ti navado, da se spravijo v kolono in si sledijo. Tako je vožnja manj naporna in predvsem bolj varna.
boyman
15. 01. 2019 08.04
+1
Vsak voznik posebej bi moral enkrat izkusiti silo ob trku. Ko roke in noge odpovedo in G opravi svoje. Mrbit bi vozili pametneje. Ker tole kar se dogaja, je blazno.
Lock out
14. 01. 2019 22.28
+0
Največji užitek pa je prehitevati kolega na polni avtocesti, lepo lagano. Pol pa še on mene itd. Kolk se takrat narežimo, he he
flatearth
14. 01. 2019 22.40
+7
profi1.
15. 01. 2019 20.55
+3
upam da se hecaš. da nisi tako nesramen da namerno delaš gužvo na AC in namenoma oviraš promet. če je pa res, bi t bilo treba za začetek dati konkretno položnico. če pa nebi pomagalo pa adijo izpit.
Hitrivoznik
30. 01. 2019 18.44
+0
flatearth
14. 01. 2019 22.23
+16
Zgleda da kamione vozi že vsak, ki ima 5 miut cajta,
marzo
15. 01. 2019 12.12
+0
Saj je Merklova napovedala, da jih bodo po novem vozili migranti.
mertseger
14. 01. 2019 22.19
+18
Če bi tovornjakarji na AC merili varnostno razdaljo bi lahko v enem tednu tovornjake prodali da bi kazni poplačali.
Uporabnik458403
14. 01. 2019 22.24
+8
PIKAPOLONICA1994
14. 01. 2019 21.24
+19
...itak, se to dogaja v SLO, nesposobni DARS pa nima pojma o pojmu....sam govorijo kako vse strokovno opravljajo....ne morejo pa popucat nekaj kamionov....kaj bo, ko zapade sneg, me je groza teh Darsovcev...
436b8htk
14. 01. 2019 21.22
+11
To so morilci na slov.cestah
NotMe
14. 01. 2019 20.47
+34
Hm. Prav jim je, čeprav se grdo sliši. Pravzaprav sem presenečena, da tega ni več. 95% tovornjakov se vozi en za drugim na razdalji 10 - 30 metrov tudi ko ni neke gužve. Čista loterija. Samo parkrat naj naši modri postavijo zasede in merijo varnostno med kamijonarji, nas ne bo treba več nikoli iz grma loviti na prazni cesti na 50/55. Je tako težko držat razdaljo? Izvzeto seveda,ko ti jo kdo vzame.
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.16
+5
NotMe
14. 01. 2019 21.25
+4
Ja. Je. Full. Prepotentni lastniki mečk in bemf izvzeti.
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.30
+6
Uporabnik1385495
14. 01. 2019 20.38
-10
Ja...trditev Jankovica je tocno to,da z obrocem nima nic.Ce bi hotel,bi lahko kaj imel,ja vem,da je drzavna cesta,kdo pa misli,da ni?No,ce ne bi bila 6 pasuvnoca bi bila pa 3,tako pa ni vse skupaj nic.Pa mi razlozi,prosim,kam naj gredo kamioni,kjer ni pocasnega pasu in kje naj se vozijo vsi ostali,ce ne po prehitwvaln?Me prav zanima to pojasnilo,ker sta zal le dva pasova
borec91
14. 01. 2019 20.54
+18
vozijo naj po voznem pasu z pravilno varnostno razdaljo a vam gre to tako tesko v glavo
politik70
14. 01. 2019 20.21
-4
Spet ti ubožci ki nam kao vozijo frišne žemelce v štacune....
Adminjef
14. 01. 2019 20.27
+1
Svet se ustavi brez kamionarjev smrad nehvalezen..
Uporabnik458403
14. 01. 2019 20.49
+24
Politik.......vozijo tudi gorivo in ce za 2 dni ustavijo ste brez goriva......vozijo tudi sadje, zelenjavo bo podobno......... Na koncu se nobeden kamion ne vozi turisticno, kot se z osebnimi vozili vozi od lokalab do lokala, iz ene v drugo trgovino.........
Adminjef
14. 01. 2019 20.53
+12
To je mali procent. Najvecji delez predstavljajo firme..
borec91
14. 01. 2019 20.55
-8
ne pretiravaj cisto nic se nebi ustavilo krepko ste prenapihnjeni
marzo
14. 01. 2019 21.05
-8
Tako kot se je vse ustavilo v Švici, ko je prepovedala cestni tranzitni tovorni promet...
Adminjef
14. 01. 2019 21.17
+1
Hahaha samo vse firme bodo delale produkte iz lufta.. pa da bi naredli neki konkreten strajk, je tretji dan izredno stanje.
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.22
+5
Marzo.......od kdaj pa je v svice prepovedan tranzitni promet? Kot prvi nihce ne gre skozi svico tranzitno, ker cestnina stane 1eur za 1km....... BOREC......prav vse se bo ustavilo. Ti dam samo primer revoza novo mesto. Tam vsaki dan naredijo 450 osebnih vozil.. A MISLISB DA IMAJO V SKLADISCU ZA 450 AVTOV MATERIALA. UPAM, DA SI PREDSTAVLJAS KAKSEN KUP MATERIALA TO MORA BITI, DA NE PISEM ZA 2DNI ALI VEC..... PRI NJIH JE TERMIN NA VSAKIH 15MIN IN NE NA URE!!!!!!!!!!!
Black_fyr
14. 01. 2019 20.14
+12
Tovornjake na vlake! Aja, ne bo šlo saj imamo železnico iz časov kavbojcev in indijancev.
Uporabnik458403
14. 01. 2019 20.56
+3
Dnevne migrante na vlake in ne da vsak z svojim avtom tira v ljubljano in nazaj...... Ce gres na spletno stran hitreje domov imas tam napisano pobiram na zelezniski na ptuju, odlagam na zelezniski postaji Ljubljana in obratno........
marzo
14. 01. 2019 21.09
+8
Ti dnevni migranti jamčijo za kredit, s katerim je bila zgrajena AC in ga tudi odplačujejo. Tovornjaki pa vsi po vrsti povzročijo bistveno več škode, kot plačujejo cestnine. Da ne omenjamo, da je cestni tovorni promet glavni vir onesnaževanja, tako z emisijami kot hrupom in da naši ljudje zaradi tega dnevno umirajo. A važno je samo, da zaradi poceni koridorja čez Slovenijo bogati Italija, Francija in Španija.
Voyager3000
14. 01. 2019 21.17
+1
Sorry, glavni globalni vir onesnaženja je kmetijstvo. Da, za Slovenijo si pa ugotovil prav.
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.27
+0
MARZO....Si cist mimo...... En tranzitni kamion za 4 ure voznje skozi slovenijo placa 120 eur cestnine, kar ti placas za letno vinjeto..... Avtoceste nam najbolj unicujeta narava in slaba kvaliteta izgradnje......Kar se tice onesnazevanja okolja je izpuh kamiona 5x cistejsi od dieslovega avta gleda na porabljeno gorivo......
Uporabnik1385495
14. 01. 2019 19.47
+15
Vsakodnevno uporabljam Ac.Opazanje:Kamioni se bozijo v koloni po voznem pasu,na prehitevalnem smo/so vsi ostali,tudi komboji in bozniki,ki po AC ne zmorejo vec,kot 100,110 km.Problem ni nihce od teh,vsi smo uporabniki cest.Problem je,ker so bile poddimenzioniranr ze ,ko so joh gradili,denar pa so porabili v znesku,s katerim bi naredili6 pasovnico.To vemo vsi,nic novega.Del problema bi resil 2.tir,pa ga gospod Kovacic,ki ocitno zmore vse,noce,problem bi lahko delno resil Jankovic,ce bi okrog Lj zgradil se kaksen pas,pa pravi,da v Lj ni kolon-verjetno misli na stero Ljubljano,bi se dalo marsikaj,ce ne bi bilo na vsakem projektu voluharskih zajedalcev
borut_p
14. 01. 2019 19.55
+3
No tukaj si kar malo nabil - 6pasovnico za dani denar nebi mogli zgradit nikoli, Jankovic in obvoznica nima veze ker je drzavna cesta, Kovacic je pa od druge klike kot pozicija in je le lutka. Je pa res da so bile avtoceste poddimenzionirane vendar ni bilo nobenih indicov za tako mocan porast tranzitnega prometa
marzo
14. 01. 2019 20.11
+3
Drugi tir ne bo rešil popolnoma nič. Niti petina tovornjakov, ki vozijo po štajerski in primorski AC je namenjena v Luko Koper. Poglej si uradne podatke DARS-a.
Uporabnik1385495
14. 01. 2019 20.34
+3
In kam gr 2.tif?U Afriko?Poglej si traso zanj-direkt v luko Kp
Uporabnik458403
14. 01. 2019 20.54
+0
. Drugi tir bi naj bil dolg 27 km.... Iz kopra do divace....in kaj ima ta tir veze z tranzitom...?
Voyager3000
14. 01. 2019 19.33
+33
Zadnjič smo od Celja do Maribora našteli 670 tovornjakov, ki so vozili v konvojih, se prosto prehitevali ne glede kaj se dogaja za njimi. Poglejte staristiko nesreč in boste videli, da zelo prednjačijo kamioni. Torej?
drobiž
14. 01. 2019 19.46
+13
VENERA - Torej je to že dolgo časa cesta rezervirana za tovorna vozila. Tovornjak prehiteva na slepo počasnejšega za 2km na h. Ne zanima jih ali je prehitevalni pas prost ali ne !!!!!
marzo
14. 01. 2019 20.12
+3
Saj zato so bile AC tudi narejene. Italija nam ni rihtala kredita zato, da se bomo udobno vozili iz enega konca države na drugega...
profi1.
14. 01. 2019 20.52
-1
tudi tovornjak je enakovreden udeleženec v prometu in tudi on ima pravico prehitevat ( razen od 6-9 ure in od 14-17 ure ) ! Ni kriv da ima blokado na 90 in ne more z 150 švignat mimo , tako kot marsikateri osebni avto . Zato je skoraj nemogoče prehitet , brez da bi ga pri tem dohitel osebni avto . Ne vozijo se vsi tovornjaki 90 , marsikateri 80 ali manj . Zakaj že ga ne bi smel prehitet ? Da se gospe in gospodje v osebnih avtih lepo kamot peljejo po N J I H O V I ( ? ) AC ? Nobenemu ne bo padla krona z glave če bo malo spustil gas , da lahko tovornjak prehiti drug tovornjak. Pa tudi pred svojim pragom malo pometite. Tudi med osebnimi se najdejo ki po AC vozijo 80 ali pa še manj . Pred nekaj dnevi sem z 90 kar švignil mimo osebnega avta (novejši BMW ) . Mislim da je vozil krepko pod 80 . Kdo je sedaj bolj nevaren ? Aja, pa to statistiko bi rad videl . To bi bilo nekaj povsem drugega kot je sedaj, ko krepko prednjačijo osebni avti. Malo poglej število km osebnih in tovornih in koliko nesreč kateri povzročijo .
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.02
-1
Venera..... Bi dala natancnejsi podatek, vsaj ta ali je bila kolona ali normalna voznja..... Jaz ti bom izracunal koliko so placali cestnine. Vzemiva, da je ta razdalja 50km. Cestnine placajo okrog 40c/km odvisno od euro motorja. To pomeni 20eur krat 670 je to 13.400eur!!! In koliko ste jo placali vi z osebnimi vozili?
marzo
14. 01. 2019 21.13
+1
Ne primerjat jabolk in hrušk. Z upoštevanjem škode na vozišču, gospodarske škode zaradi zastojev in ogrožanja javnega zdravja, bi morala cestnina za tovornjak znašati večkratnik sedanjega zneska!
drobiž
15. 01. 2019 07.25
+1
svetice- Kaj ni na prvem mestu varnost v prometu in pravila prehitevanja? Potem se pogovarjaj o denarju !!
Uporabnik458403
15. 01. 2019 09.01
+2
Drobiz....... A ti mislis, da je voznja kamionov v koloni najbolj varna? To je najbolj nevarna voznja se posebej ko se naredi harmonika. Eni kamioni so polno nalozeni, drugi z lahko robo in takrat so zaviranja zelo razlicna in najvecja verjetnost nesrece. To je najbolj nevarno pri uvozih in izvozih, ko se z avti iz vrivate, drugi nerodni........Takrat se morajo kamioni izlocit z prehitevanjem...... Nikoli nisi vozil kamiona zato govoris in modrujes o tematiki, katere ne poznas in ne razumes
Igi74
14. 01. 2019 19.31
+17
V petek popoldan smo šli iz Kranja v Vojnik pri Celju, čez tuhinjsko dolino. Ko sem na Vranskem zapeljal na avtocesto....ja katastrofa tale štajerka....groza...varnostna razdalja 2m...tovornjakarjev dvestotaužnt...podnpodnpodn!!!!
marzo
14. 01. 2019 19.29
+15
Količina tranzitnega tovornega promet je postala že povsem nevzdržna. A očitno bo morala umreti kakšna družina z majhnimi otroki, da bo politika začela delati v dobro vseh ljudi in ne samo tistega, kar ji naroči Sekcija avtoprevoznikov pri Obrtni zbornici Slovenije.
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.05
-4
Marzo........a ti ves koliko ima drzava od teh kamionov in koliko ti manj placas vinjeto, ce teh kamionov nebi bilo.....
marzo
15. 01. 2019 12.16
+0
Država od teh kamionov nima popolnoma nič. Še več - ima čisto izgubo. Prihodek DARS-a je manjši od npr. prihodka Tovarne akumulatorjev Mežica, za katero verjetno večina sploh še ni slišala. Če bi držalo, da se od tranzita da dobro živeti, bi bila Egipt in Panama najbogatejši državi na svetu, ne pa državi tretjega sveta.
pikec50
14. 01. 2019 19.22
+20
še nisem vidu policaja da bi kšnega tovornjakanja štrafnu za razdaljo.......!!!!!
DeeKayy
14. 01. 2019 19.32
+15
Saj s kavča in izza računalniškega monitorja je to težko videt.
Adminjef
14. 01. 2019 19.14
-30
Premala varnostna razdalja nastane zato, ker cakamo da osebni pricincate mimo in nas prehitite in nato gremo prehitevat, da delamo kar se da male zastoje, ceprav stem dobesedno ogrozamo svoje zivljenje. Ne vozimo se z 1 meter za drugim pa 40 ton, ker bi nam blo to fajn.. ocitno enim pacientom to ni jasno.
pikec50
14. 01. 2019 19.20
+16
bla bla ,si delou izpit pa veš da mora bit razdalja za tovornjake 100 m.....mau obnovi znanje
Adminjef
14. 01. 2019 19.24
-17
Ti bi rad, da ti grem na levi pas 100m za tovornjakom, ki ga hocem prehitet? Haha.. Pa ni 100m ampak 2s ce smo ze pri tem..
gasper111
14. 01. 2019 19.27
+16
Xerox s svojim komentarjem si povedal veliko o sebi predvsem pa kdo je tukaj pacient.
Adminjef
14. 01. 2019 19.30
-8
In kaj sem povedal o sebi? Razlozil sem vam civilom zakaj nastane prekratka varnostna razdalja... ki jaz zivim lol
pikec50
14. 01. 2019 19.35
+16
ne bodi pameten ..prehitevate v razdalji 3 km ...,za 2 km vec
Adminjef
14. 01. 2019 19.38
-19
Seveda.. avtoceste so se zgradile itak zaradi tovornega prometa, ne pa da se ti pelas 30 km na siht pa domov hahah..
volvo4444
14. 01. 2019 20.50
borec91
14. 01. 2019 21.00
+8
ne rabis nic prehitevat razen tam kjer je pocasni pas ce gres ti bogih 5 km kot on pred tabo res ne bos nic profitiral prepovedat bi morali tovornim da sploh greste na prehitevalni pas za krsitelje pa velike kazni
borec91
14. 01. 2019 21.01
ampak ti mislis in tebi podobni ,da ste nekaj vec a to ne drzi le drugega kot se vozickat niste sposobni
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.14
-1
Xeroox........ Vam je napisal nekaj dejstev, vi pa pljuvate po njemb kot da bi napisal kaj nerealnega....... To samo kazete svoje znanje o tematiki....... Ne upostevate nitib da so v kamionih vgrajeni tahografi in blokada hitrosti na 88km/h...... Ko boste imeli to vse v osebnih avtih boste razumeli zakaj se prehitevajo le z 2km razlike........ Da ne omenjam, da kamioni imajo termine, zakonsko upostevanje casa voznje in pocitka, zato voznik kamiona ne more in ne sme kreniti 15 prej, kot to lahko storite z osebnim vozilom........ Da ne pisem, kaksne so razlike v voznji z polno tezo in z lahko robo..... Ta kateri je odzadik se zelo tezko vozi za nekom kateri ima lahko robo in so zaviranja in pospesevanja zelo razlicna se posebej v harmoniki in zato prihaja do nesrec............
Sloncek_boncek
14. 01. 2019 21.32
-3
ajde ne serite .. za ritjo se furate, da prišparate na nafti ..
Uporabnik458403
14. 01. 2019 21.36
+0
Sloncek..........voznja takoj za kamionom se ne privarcije goriva ker je za prikolico najvecji zracni upor in ne pred kamionomb kot to vsi mislite....... Izjeme so soferjib kateri so tudi hkrati lastniki kamionov in jih zato tudi ne interesira potrosnja
Hiccup
14. 01. 2019 19.13
+36
Nekaj je hudo narobe s štajerskim krakom AC. Sicer je veliko nesreč na naših AC, ampak prmejduš, da štajerski krak vodi po številu. Nadzor, red, policija, ali pa inženirske rešitve. Ekonomska škoda je ogromna, da ne omenjamo izgubljenih življenj...
Adminjef
14. 01. 2019 19.17
-9
DeeKayy
14. 01. 2019 19.34
+27
Kako ni odstavnega pasu? Seveda je. Odstavnega pasu ni na pomurski avtocesti.