Slovenija

Naprodaj 157 stanovanj

Ljubljana, 20. 09. 2008 08.40 1 min branja 21

Stanovanjski sklad je ponudil 157 stanovanj.

Stanovanjski sklad je objavil razpis za prodajo 157 stanovanj v Ajdovščini, Vipavi, Račah pri Mariboru, Jesenicah in Pivki.

Stanovanjski sklad je ponudil 157 stanovanj.
Stanovanjski sklad je ponudil 157 stanovanj.
FOTO: POP TV

Stanovanjski sklad RS je danes v dnevnem časopisju objavil razpis za prodajo 157 stanovanj v Ajdovščini, Vipavi, Račah pri Mariboru, Jesenicah in Pivki. Prednost pri nakupu bodo imeli družine, gibalno ovirane osebe in invalidi ter mladi pari. Vloge bodo sprejemali od 6. do 20. oktobra.

Stanovanjski sklad je v okviru tokratnega razpisa ponudil naprodaj 33 stanovanj v Ajdovščini, 55 v Vipavi, 16 v Račah pri Mariboru, 23 na Jesenicah ter šest v Pivki, kjer je poleg tega mogoče kupiti tudi 24 hiš.

Oglaševanje in prodaja stanovanj z objavo celotne dokumentacije na spletnih straneh sklada se bosta začela predvidoma 6. oktobra. Izbor kupcev bo potekal 13. novembra, kupci pa bodo o izboru obveščeni najkasneje do 20. novembra.

Prednostne kategorije pri nakupu tržnih stanovanj stanovanjskega sklada so mlade družine, družine, ki niso mlade, gibalno ovirane osebe in invalidi, mladi pari ter ostali. Dodatna prednost je varčevanje v nacionalni stanovanjski varčevalni shemi. Znotraj prednostnih kategorij mlade družine in mladega para pa je še dodatna prednost prvo reševanje stanovanjskega vprašanja.



  • slika 1
  • slika 2
  • slika 3
  • slika 4
  • slika 5
  • slika 6
  • slika 7
  • slika 8
  • slika 9
  • slika 10
  • slika 11
  • slika 12
  • slika 13
  • slika 14
  • slika 15
  • slika 16
  • slika 17
  • slika 18
  • slika19
  • Slika 20
KOMENTARJI21

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tonček Balonček
22. 09. 2008 20.40
Ampak to, da naj počakamo še par let, so govorili že pred precej leti, cene pa še kar naprej rastejo. Kos e bodo ustalile, bodo naraščale obresti, seveda je vsakomur jasno, da stanovanja kupujejo bogati, ostali bodo pa prej ali slej postali najemniki in lastnikom plačevali glavnico plus obresti, kot je to običaj na Zahodu. Napredek pač!
luciluk
21. 09. 2008 19.29
stanovanja se da ze sedaj kupit z 40 do 50% popusta. Ko prides do posrednika se pac moras pogajat in utemeljeno odgovarjat ne pa sprejemat njegove besede kok suho zlato. Verjemite v SLO se dejansko proda zelo malo stanovanj druzinam. Veliko bogatih druzin kupuje stanovanja zato da parkirajo denar pa se donos je mnogo vecji kot kjerkoli drugje. Ne pozabite ko bo balon pocil in bodo cene zacele padati bodo vsi bogatuni zaceli prodajati stanovanja da bodo pobrali maksimalen dobicek. In ko se bodo usule cene bodo cene padle za 30 do 40% ali pa se vec. Res je veliko mladih druzin ki bi kupile stanovanje, samo se veliko vec je stanovanj v katerih je parkiran dobicek in DDV da so obrtniki in podjetniki lahko prikazali izgube. Ljudje pocakajte se 1 ali 2 leti.
Tonček Balonček
21. 09. 2008 16.17
Seveda da je stanovanj dovolj, tudi hrane je v trgovinah obilo in v avtosalonih imaš bogato izbiro, z dodatno opremo ali brez, minili so ačsi komunistične torture, ko robe ni bilo! Problem je le v denarju, za akterega se v teh časih dobi praktično vse, še službo!
Buena Vita
21. 09. 2008 04.03
kaj se kregate še dve tri leti in bo stanovanj več kot preveč, že sedaj firme ne morejo prodati novozgrajenih stanovanj,niso ljudje bebci,in ne bodo večno neumno plačevali vse kar kdo reče. na obali je veliko novozgrajenih stanovanj,ker so cene napihnjene ,ni kupcev,in,stanovanja so prazna,kako leto si bodo lastniki dovolili prazna stanovanja,pa potem ko nebo za otplačilo kreditov,in plačilo davka,bodo lastniki premislili kaj je sploh zanimivo,-morda bo zanimiv tud ;_oddajaja v najem,,,,,sprejemljiva cena
nejco13
20. 09. 2008 22.15
hribovka se popolnoma strinjam...
User404336
20. 09. 2008 21.08
nejco13: po eni strani se strinjam, po drugi pa...ne vem, mislim, da si vsi zaslužijo pravico do nakupa stanovanja pod ugodnejšimi pogoji. Se mi zdi kot neka diskriminacija samskih, ki jih ni malo. In če si sam še težje prideš do stanovanja (pač ena plača). Razumem, da družba vlaga v družine z otroci, vseeno pa menim, da bi bilo fajn, da bi bil določen % teh stanovanj na voljo tudi ostalih skupinam prebivalcev, ki niso definire kot prednostne. Ne nazadnje tudi oni sedaj služijo, prispevajo v naš proračun. Še enkrat, ja fajn, da se omogoči mladim družinam z otroci lažji nakup, so pa tud drugi, ki so popolnoma prezrti in ki praktično nimajo možnosti, da na tak način pridejo do stanovanja.
Tonček Balonček
20. 09. 2008 19.45
Seveda se bo menda vsakdo strinjal, da ima npr. za pridobitev stanovanjske pravice v npr. garsonjeri prednost heteroseksualni par z otrokom pred geyevskim ali lezbičnim ali nekom, ki ga je žena (ali celo homopartner/ica/ ali ljubimec oz. življenski spremljevalec ali sopotnik zapodil(a) iz stanovanja oziroma sta se razšla, kot selepše reče!! A se zdi komu ta kriterij diskriminatoren? S stanovanjskerga vidika je najracnonalnejša rešitev legalizacija poligamije, ki je naravnejša od istospolnih zvez! !
nejco13
20. 09. 2008 18.28
Logicno je tudi, da ima prednost pred samskim clovekom nekdo, ki ima otroka...se strinjas?
nejco13
20. 09. 2008 18.25
Nikoli nisem izrazil mnenja, da ne bi izenacil vse.... Vsi imajo moznost, je pa logicno, da obstaja prednostna lestvica, ker kao bi drugace dolocila kdo dobi stanovanje in kdo ne...ZREB? Na primer...prvi na tej lestvici so invalidi oz. slepi s cimer ne vem ce se kdo ne bi strinjal. Sicer pa pise, da so ta stanovanja po vecini dobile mlade druzine in mladi pari.
nejco13
20. 09. 2008 18.23
hribovka, se opravicujem za ton... Predlagam pa da se enkrat preberes kar sem napisal oz. prebrskas malo po linku, ki je zgoraj rdece obarvan. Se strinjam, da je z zakoni nekaj narobe, saj so pisani tako da so to omogocili dolocenim ljudem blizu politike. V to so vsteti tudi samski in tudi loceni...saj sem ti napisal samo malo povezi...Družine, ki niso mlade družine, vendar z vsaj enim otrokom in družina je življenjska skupnost obeh ali enega izmed staršev....torej....
Tonček Balonček
20. 09. 2008 17.57
Seveda da bi!
User404336
20. 09. 2008 17.55
Nejco13: hvala za odgovor - ton glasu lahko malo znižaš. Fajn, če je družina definirana na ta način. Še zmeraj pa npr. niso - vsaj kolikor vidim iz tega kar si napisal, vključene samske osebe. Ki za moje pojme niso manj vredne. Nekateri postanejo samski, ko pride do ločitve, nekateri pač enostavno ne najdejo partnerja. Skratka jaz osebno bi pri nakupu prvega stanovanja izenačila vse. Ti pač ne. Jaz spoštujem tvoje mnenje, ti pa daj moje. Velja? O tem kaka pravna država smo se mi pa res ne da razglabljat - zame to, da so razni Šroti, Bavčarji itd. prišli do premoženja na tak način kot so, pomeni, da z našimi zakoni nekaj ne štima. Izpeljali so namreč vse po zakonih in jim zato noben nič ne more (razen nabiranja predvolilnih glasov z aretacijami, iz katerih se ne bo nič konkretnega izcimilo) Torej je z zakoni nekaj narobe.
juventus
20. 09. 2008 17.51
Tonček ,ti si fenomen v naši državi , a si razmišlju kaj o tem , da bi ustanovil svojo firmo :SVEVIDOVITI TONA ,zmagu bi .............
Tonček Balonček
20. 09. 2008 17.44
Problem je podoben kot pri posvojitvah! Parkrat izpadeš in postaneš stara družina, prešaltati moraš na iskanje stanovanja za otroka, ki gre npr. študirat v Ljublajno (iz Rač ali Pivke, ha, ha). In akj naj bi ljudje počeli v Pivki, Vipavi, Račah, a tam je toliko novih delovnih mest ali država hoče, da poleg kreditov ti ljudje kupijo dva avta in porabijo po par tankov bencina na mesec, da se bodo vozili na delo in nazaj? Otrok s eora npr. iz Pivke voziti na gimnazijo v Postojno, kasneje pa na študij v ŠN v Ljublajno. Kaj so stem rešili? Banke in davkarijo?!
nejco13
20. 09. 2008 17.42
Hrobovka: Družine, ki niso mlade družine, vendar z vsaj enim otrokom, ki ga je dolžna družina preživljati, med njimi pa tiste z več otroki, s tem, da se trije otroci ali več otrok upoštevajo enako. Kaj blebetas?! Preberi najprej kaj preden vsevprek pljuvas in pametujes. Torej, kot vidis, je pri stavri tocno tako kot ti pravis da bi moralo biti IN TUDI JE!
nejco13
20. 09. 2008 17.34
V odgovor hribovki: (Opozorilo: Mlada družina je življenjska skupnost obeh ali enega izmed staršev z enim ali več otroki, posvojenci oziroma pastorki, pri čemer vsaj en otrok še ni šoloobvezen. Za otroka, ki še ni šoloobvezen, se za dodelitev subvencij za leto 2008 šteje otrok, rojen po (vključno) 1.1.2003.) TAko, da prosim ne govorit nekaj na pamet in popularizirat! Smo PRAVNA država! Preberi si kaj to pomeni, ker očitno ne veš. Cena teh stanovanj je glede na tržno ceno ZELO ugodna. Za 50 kvadratov odtejes od 60-80 tisoc evrov odvisno od lokacije. Seveda pa ti kot mladi druzini, ki prvic resuje stanovanjski problem, ob predpostavki, da nisi oz. nista starsa zasluzila prevec v predpreteklem letu, pripada tudi subvencija.
Tonček Balonček
20. 09. 2008 16.03
Seveda, pod pogojem, da ne plačuješ davka in obresti ter da nepremičnino puščaš propadati!! Takos e dela dandanašnji baje! Potem ti vse skupaj obnovi nekdo drug! Saj v tem je ves smisel kapitalizma, da drugi delajo namesto tebe!
User287373
20. 09. 2008 15.58
vzameš kredit, daš noter stanovalce, ki ti ta kredit lepo izplačujejo
User400329
20. 09. 2008 10.31
mah to je vse skup brezveze...ta stanovanja itak nebojo kupili tisti ki jih rabijo...poglejte malo cene...za MB vem da dobiš ceneje stanovanje kot so tu cene... vse skup je mimo! LP
User303466
20. 09. 2008 09.09
Jao jao lubi Slovenci pa dej bodite vendar že enkrat s čim zadovoljni. Sej ni teh 157 stanovanj edina šansa da dobite streho nad glavo. Meni osebno je pa čist kul, da majo mlade družine ENKRAT ZA SPREMEMBO prednost.
ISSN 15813711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 1419