Slovenija

Nasilje med osnovnošolci

Ljubljana, 04. 12. 2007 23.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Fizično nasilje je na eni od mariborskih osnovnih šol pripeljalo do izpisovanja otrok. Učenec naj bi grozil z električnim paralizatorjem.



UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (15)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
06. 12. 2007 11.23
"Učenec naj bi grozil z električnim paralizatorjem." Moteče je, kako kar naprej naprej podajajo ta "električni paralizator", medtem ko dejansko niti ne vemo za kakšnen paralizator naj bi šlo (tovarniško ali privat izdelan). Prazno sumničenje, domnevanje in obtoževanje nima niti pravega smisla, če niti osnovne stvari niso jasne. Potem pa pride seveda do napačnega razumevanja, krivega tolmačenja, obtoževanja in obsojanja. Nekje je treba potegniti črto in doreči zadeve, da ne prihaja do izkrivljanja dejstev. Paralizatorjev je več vrst, kateri je bil, naj bi bil uporabljen tukaj? Lp.
Ramzess
06. 12. 2007 11.16
Pkorosec="Problem v starših, ki so biološki starši, a so za vlogo vzgojitelja popolnoma neprimerni in lastnega otroka že doma ne znajo naviditi reda in manir, nakar se mora s taksnim otrokom ubadat pedagog. Nad pedagogom pa nato visi butasta drzava s svojimi anarhisticnimi zakoni, ki dopusca vandalizem in anarhisticno vedenje ucencev." V bistvu enak problem na obeh, če vidiš starša ali pedagoga, ki ima težave z otroki, ti je jasno, da sta že veliko zamudila, zakaj. Starši, ki ne začnejo z vzgojo, ko se še njihovi otroci v plenicah, oz. ko jih prvič začnejo "poslušati", razmete kaj mislim, ni toliko važno če otrok razume besede, gre za namen, in nadaljujejo v nekem ritmu v skladu z razvojem in starostjo otroka ter okoliščinami (tekočimi zadevami), brez pavz, imajo kasneje težave z njimi, in v kratkem času je normalnimi vzgojnimi prijemi težko kaj rešiti, zato so logično potrebni konkretnješi vzgojni prijemi. Padagogi pa bi morali začeti, ko otroci prvič prestopijo prag (ko je namesto prvih šolskih pravil ... zabava ob vstopu, saj ne da bi imel kaj proti njej), in kasneje nadaljevati v nekem ritmu v skladu z razvojem in starostjo otrok ter okoliščinami (tekočimi zadevami), imajo kasneje težave z njimi, in v kratkem času je normalnimi vzgojnimi prijemi težko kaj rešiti, zato so logično potrebni konkretnješi vzgojni prijemi. Ne bi škodilo, če bi si kdaj pedagog vzel, ne glede nato ali je razrednik ali ne, nekaj časa (5-10 min) za razgovor z otroci, brez goroženj, zastraševanja in strahu, šolski urnik in program zato ne bosta trpela, namesto da čakajo da najprej kaj narobe. Očitno mnogi (napak) mislijo, da je kurativa (kurativno ukrepanje) lažje od preventive (preventivnega ravnanja), posledica tega je, da smo postali družba, ki ji je težave in konflikte vseh vrst in oblik lažje reševati kot pa preprečevati, čemu bi si sicer potrebovali eone metrov knjig zakonov in zakonikov. Vsi se strinjamo, da je pri obojih problem zdrava in normalna komunikacija, res redke take družine, ki jim to res uspeva, ki jo enomogočamo prevsem sami, z (Alfa & Omega) zakoni, z bojaznijo za lastne interese, bognedaj službo, z napačnimi pogledi, prepričanju, in tudi žal neznanjem. Zdravo in normalno komunikacijo pa je seveda težko vzdrževati, če ima odrasli del družbe otroke za neenakovredne sebi, je to logično, in zakaj se potem odrasli del še čudi zakaj so otroci takšni in takšni, zakaj na takšen in takšen način vračajo. Vračajo jim tisto kar sami dali njim, kar je dejansko brez vrednosti, a odrasli v svoji (mentalni, umski) omejenosti, da tako rečem, tega še vedno dojamejo. Sploh pa so današnji otroci zelo drugačni od prejšnjih genercij, so otroci nove dobe, in vsak poskus odraslega sveta, da zatre (na kakršenkoli način) njihove interese in poslanstvo (rušenje obstoječih omejujočih sistemov), zaradi katerega so tukaj, bo neuspešen. Razumete bistvo. Ste se morda vprašali zakaj se izogibam uporabi besed "učenec, učenci", ker le ta učitelje preveč odalji od otrok, da se lahko z njimi še ukvarjali kot "pedagogi", kar naj bi sicer bili, namesto da se ukvarjajo z "učenci" kot "učitelj". Ne smemo pozabiti, da so oni NAJPREJ OTROCI in šele POTEM UČENCI, in NE OBRATNO. Najprej razmerje otrok-pedagog, in šele potem učenec-učitelj, zakaj, pedagog se ukvarja z otroci+učenci, učitelj pa z učenci, kjer "otroci" nekako niso več "prisotni", zato ne vidi več svoje druge DO NJIH vloge kot, da jih (učence) samo poučuje, prenaša predpisano znanje, pri čemer običajno niti ne razmišlja o pravilnosti (resničnosti dejstev) prenešenega znanja, le da izpolni obveznost do prepisanega programa. Ali ne počnejo takšnega dela (obveznost do predpisanih programov in zakonov) vrli birokratje, ki jim za "realna dejstva" ni preveč mar. Auč. Lp.
User296112
05. 12. 2007 12.31
jouza80 15 let nazaj so ravno moji juznjaski sosolci redno dobivali vsakodnevne porcije batin. Itak ce niso krivi romi so pa juznjaki ane. Verjetno so vplivne mariborske druzine juznjaskega ali romskega porekla. Se kr sprijazni z dejstvom da imajo slovenski vplivnezi slabso vzogo kot juznjaski povprecnezi. Ravno v tem je poanta da so medtem ko tastari krivijo sistem in juznjake problem ravno njihovi lastni otroci! Ko bi se vsaj najdu kak juznjak ali rom ki bi prebutal te elitneze in njihove pankrte. Ker gre za elitno podruznico verjetno v druzbi nizje uvrscenih romskih in juznjaskih otrok na tej soli ni, potemtakem pa tudi nikogar ki bi precistil teren!
bysaRD
05. 12. 2007 12.28
Abigail Broskowsky: Kakšna zaušnica temu mulcu zagotovo ne bi škodila.... še posebno od njemu tuje osebe.
Rijad Proši?
05. 12. 2007 11.51
Očitno smo vse manj sposobni kontrolirati družbo in vse bolj lahko samo molimo, da se nam ne zgodi piz***. Tko je v tej čedalje bolj gnili družbi.
User203849
05. 12. 2007 11.38
nasilje je bilo v šoli že od nekdaj; pretepali so se že v času ko so moji starši hodili v šolo, pa tudi sama sem pred že več kot 10 leti videla, kako so kakšnega nalomili ... in VEDNO so bili tisti iz premožnejših družin priviligirani, pregovorno so imeli boljše ocene in bili nasploh nedotakljivi. Nikakor pa ne morem verjet, da učitelj niti torbe (!!!!!) ne sme več pregledat enemu usranemu smrkavcu, kaj šele kaj več. Kako naj potem obvlada to razvajeno mularijo ?? Je pa dejstvo, da so bili nekoč starši - starši, danes pa so otroci tisti, ki vzgajajo in komandirajo starše. Kako naj potem neki ubogi učitelj, ki je že tako ali tako brez vsakršne avtoritete, uči otroke nekih vrednot in nevem še česa, če pa je mularija že od zibelke dalje vajena, da je ta glavna. Zadnjič je bila pri meni na obisku kolegica z 3 - letnim fantkom. Mulc je ves čas sitnaril, vse je moglo bit po njegovo, zadiral se je na mamo, nekajkrat jo celo brcnil, preklinjal bolj kot sem sama v najhujših letih - ONA PA NIČ!! Potem ko je začel hodit po sedežni garnituri z umazanimi čevlji in na ta način izsiljeval, sem jo lepo prosila naj ga malo umiri in ona spet nič !!! Nakar je meni počil film in sem mulca zgrabla za rokav in ga odvlekla z kavča ... Skratka, ne bom šla več v detajle, ampak baje da je vedno več takih. In potem, ko ta mularija odraste in je že od nekdaj vajena izsiljevat in biti v centru pozornosti, ni to, kar se po šolah dogaja, sploh nič čudnega
User295841
05. 12. 2007 11.30
Grozno, ampak najbolj grozni so odzivi, se posebej tistih, ki menijo, da je to obicajno in da je del "igre". Ce vam bodo v soli ubili otroka, vam bodo tudi rekli, ups, saj to je "del igre": Potrebno je ukrepat. Nasilne otroke in njihove starse je treba poslat k psihoterapevtu, ker nasilje otrok izhaja in druzinskih razmerij, tam, kjer se ljudje ne pogovarjajo vec. Starsi nasilnih otrok svojih otrok sploh ne poznajo, ne vedo nic o njih. Nasilni otroci nosijo v sebi jezo, katero cutijo vrstniki. In tega je vedno vec in je treba resit tezavo, sicer bomo prica dogodkom, ki se dogajajo po ameriskih solah. Zrtve nasilja pa je absolutno potrebno zascititi in zatiskanje oci in zanikanje, da problem obstaja, ne pomaga.
User100309
05. 12. 2007 10.08
Res je grozno to, kar se dogaja. Velikokrat sem že videla in slišala, kako starši slepo zagovarjajo svoje otroke. Že vnaprej se odločijo o nekrivdi njihovega otroka. Iz malega raste veliko. Kaj bo iz otroka, ki bo v igri izbil drugemu zobe? Ko jih bi vsaj svojim staršem! Šele potem bi se zavedli, za kaj gre!
User108308
05. 12. 2007 10.00
to se ne dogaja samo na tej šoli ampak tudi na drugih. predstavnica staršev je pa pač gnoj od gnoja. da sem jaz starš enega takega otroka jo nekje počakam pa jo tak premlatim (čeprav ženske še nikdar nisem vdaril) da bo prepoznala kaj je nasilje. pa začnite vzgajat otroke, ker je to res da vas froci manipulirajo o konca in tu ni nobenega izgovora. in še to tisti ki imate otoke, ki so maltretirani se postavite na stran učiteljev ker res nimajo kaj za nardit, ker če opozorijo starše se jim ti smejijo in grozijo in zgodilo se je že, da zaradi takih opozoril staršem, dobivajo učitelji opomine od ravnatelja.
User196067
05. 12. 2007 09.56
To je cena napredka, demokracije in svobode. Pred casom so se otroci bali starsev , ucitelja, policaja , hudica , in celo pismonose. Danes pa nikogar- kam to pelje?
User296120
05. 12. 2007 09.43
Ko sem bil takšnih let, sem tudi sam bil nekajkrat žrtev nasilja vrstnikov. Enkrat ti poči, takrat sem pretepel oba nasilneža in ju spravil v bolnico. Enega sem boksal v glavo vsaj par minut. Verjetno bi ju ubil, če bi imel kaj primernega v roki. Od takrat so me pustili pri miru. 20 let kasneje sem uspešen človek in se jim smejem ko jih vidim, kam so padla taka goveda v resničnem življenju. en tak je bil tud moj sosed, ki je pri 30-tih doma in šraufa rumenga Golfa I... Take nasilne otroke je treba premlatit napol do smrti, potem bo mir. Jebeš permisivno vzgojo, če vzgaja monstrune. Če bodo moji otroci žrtve takih, bodo nasilniki in njihovi starši slej ko prej padli pod streli, zapomni si to, mama iz zgornjega prispevka!!
MojOdgovorJeEnakPrejšnjemu
05. 12. 2007 09.11
največ nasilnežov prihaja iz "južnih" familijih..fotri kot varnostniki pretepajo srednješolce in študente, sinovi pa osnovnošolce! temu se reče "didaktizacija in vzgoja za 21. stoletje" :):)
User265741
05. 12. 2007 08.57
strinjam se s tamaro. julius, tesko verjamem, da delas od jutra do mraka za golo prezivetje, ce si ob 8.30 zjutraj na internetu, a vsak izgovor prav pride. mama (verjetno enega od nasilnezev) na tiskovni konferenci pravi, da je to normalno za 11 letne otroke in meje med igro in brcanjem ter pretepanjem ni. mogoce je to normalno, ni pa normalno, mama, da to sprejemas, zagovarjas in s tem celo podpiras. svojega otroka zacni vzgajati! se dobro, da je poudarila, da to velja za 11-letne otroke, saj bi sicer jaz njo brcal in pretepal, dokler ne bi povedala, da to ni vec igra. a tudi sprejemanje odgovora ne je subjektivno. jaz ji npr. ne bi verjel, da resno misli in bi jo se naprej brcal. ce bodo moje otroke maltretirali v soli ali kje drugje, se ne bom pritozil uciteljem. najprej pogovor s starsi nasilneza in nasilnezem. ce to ne bo mozno ali ne bo pomagalo, sledi " subjektivna igra" z nasilnezem. si razumela, mama?
User191397
05. 12. 2007 08.33
Tamara, žal ni tako preprosto in krivde ne vidim zgolj na strani staršev. Jaz bi se rade volje ukvarjal več z otroci, ampak če sem zaradi golega preživetja prisiljen delati od zore do mraka zato da potem premožni, sami sebe polni starši kupujejo svoje otroke.... Mislim, da ni krivda na moji strani, temveč na strani sistema, ki to dopušča. Koliko družin si lahko privošči, da eden od staršev ostane doma in se posveti vzgoji otrok? No ja, ciganske zagotovo :P
User200324
05. 12. 2007 07.44
Groza je, ker veliko staršev nima pojma o vzgoji, saj vzgajajo pošasti, na katere so na koncu še ponosni. proti temu ne moremo nič. Država je kriva, ker se ta mala nasilna golazen nikogar in ničesar več ne boji. Moraš paziti, da te ne pretepejo. Kje je spoštovanje do starejših? Učitelji nimajo niti najmanjšega orožja za vzpostavljanje discipline, ki je več kot potrebna. Imeti otroka je odgovornost. Kaj to je, pa ve vedno manj ljudi. Kaj ne gre več, da bi vzgojili tople, spoštljive ljudi?. Matr, pa to je kao naša prihodnost. Zelo črna izgleda. In čas, da se ukrepa je že skoraj mimo. Mad Max scena... se nihče ne boji tega? Smrkavec, še ne meter visok, gre mimo naše hiše in odvrže vrečko čipsa. Krivda staršev, ker niso sposobni pokazati otroku, da to ni prav. Sicer pa se staršem danes malo je*e za svoje otroke. Cele dneve so zunaj, dobri mamici pa se niti ne sanja, kaj vse počno. Drugi, premožni in sami sebe polni starši pa kupujejo svojega otroka. Pa dajte mi no povedat, kaj pa sploh lahko zraste iz tega? Vzoren človek? Privzgajanje vrednot je nujno. Pa ne gre več. Strah me je, ko bo šel moj otrok v šolo...