Slovenija

Nasilni šolarji

Maribor, 02. 12. 2007 18.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Bojana Ksela
Komentarji
11

Pred dnevi je Slovenijo osupnilo razkritje nenavadno grobega nasilja med učenci na Osnovni šoli bratov Polančičev v Mariboru. Skupina fantov naj bi sošolcu na stranišču na glavo poveznila koš za smeti in se izživljala nad njim. Slišati je bilo tudi govorice o nekem dečku, ki naj bi v šolo prinesel paralizator in ga preizkusil na sošolki.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (11)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
03. 12. 2007 19.08
Pkorosec="Problem v starših, ki so biološki starši, a so za vlogo vzgojitelja popolnoma neprimerni in lastnega otroka že doma ne znajo naviditi reda in manir, nakar se mora s taksnim otrokom ubadat pedagog. Nad pedagogom pa nato visi butasta drzava s svojimi anarhisticnimi zakoni, ki dopusca vandalizem in anarhisticno vedenje ucencev." V bistvu enak problem na obeh, če vidiš starša ali pedagoga, ki ima težave z otroki, ti je jasno, da sta že veliko zamudila, zakaj. Starši, ki ne začnejo z vzgojo, ko se še njihovi otroci v plenicah, oz. ko jih prvič začnejo "poslušati", razmete kaj mislim, ni toliko važno če otrok razume besede, gre za namen, in nadaljujejo v nekem ritmu v skladu z razvojem in starostjo otroka ter okoliščinami (tekočimi zadevami), brez pavz, imajo kasneje težave z njimi, in v kratkem času je normalnimi vzgojnimi prijemi težko kaj rešiti, zato so logično potrebni konkretnješi vzgojni prijemi. Padagogi pa bi morali začeti, ko otroci prvič prestopijo prag (ko je namesto prvih šolskih pravil ... zabava ob vstopu, saj ne da bi imel kaj proti njej), in kasneje nadaljevati v nekem ritmu v skladu z razvojem in starostjo otrok ter okoliščinami (tekočimi zadevami), imajo kasneje težave z njimi, in v kratkem času je normalnimi vzgojnimi prijemi težko kaj rešiti, zato so logično potrebni konkretnješi vzgojni prijemi. Ne bi škodilo, če bi si kdaj pedagog vzel, ne glede nato ali je razrednik ali ne, nekaj časa (5-10 min) za razgovor z otroci, brez goroženj, zastraševanja in strahu, šolski urnik in program zato ne bosta trpela, namesto da čakajo da najprej kaj narobe. Očitno mnogi (napak) mislijo, da je kurativa (kurativno ukrepanje) lažje od preventive (preventivnega ravnanja), posledica tega je, da smo postali družba, ki ji je težave in konflikte vseh vrst in oblik lažje reševati kot pa preprečevati, čemu bi si sicer potrebovali eone metrov knjig zakonov in zakonikov. Vsi se strinjamo, da je pri obojih problem zdrava in normalna komunikacija, res redke take družine, ki jim to res uspeva, ki jo enomogočamo prevsem sami, z (Alfa & Omega) zakoni, z bijaznijo za lastne interese, bognedaj službo, z napačnimi pogledi, prepričanju, in tudi žal neznanjem. Zdravo in normalno komunikacijo pa je seveda težko vzdrževati, če ima odrasli del družbe otroke za neenakovredne sebi, je to logično, in zakaj se potem odrasli del še čudi zakaj so otroci takšni in takšni, zakaj na takšen in takšen način vračajo. Vračajo jim tisto kar sami dali njim, kar je dejansko brez vrednosti, a odrasli v svoji (mentalni, umski) omejenosti, da tako rečem, tega še vedno dojamejo. Sploh pa so današnji otroci zelo drugačni od prejšnjih genercij, so otroci nove dobe, in vsak poskus odraslega sveta, da zatre (na kakršenkoli način) njihove interese in poslanstvo (rušenje obstoječih omejujočih sistemov), zaradi katerega so tukaj, bo neuspešen. Razumete bistvo. Ste se morda vprašali zakaj se izogibam uporabi besed "učenec, učenci", ker le ta učitelje preveč odalji od otrok, da se lahko z njimi še ukvarjali kot "pedagogi", kar naj bi sicer bili, namesto da se ukvarjajo z "učenci" kot "učitelj". Ne smemo pozabiti, da so oni NAJPREJ OTROCI in šele POTEM UČENCI, in NE OBRATNO. Najprej razmerje otrok-pedagog, in šele potem učenec-učitelj, zakaj, pedagog se ukvarja z otroci+učenci, učitelj pa z učenci, kjer "otroci" nekako niso več "prisotni", zato ne vidi več svoje druge DO NJIH vloge kot, da jih (učence) samo poučuje, prenaša predpisano znanje, pri čemer običajno niti ne razmišlja o pravilnosti (resničnosti dejstev) prenešenega znanja, le da izpolni obveznost do prepisanega programa. Ali ne počnejo takšnega dela (obveznost do predpisanih programov in zakonov) vrli birokratje, ki jim za "realna dejstva" ni preveč mar. Auč. Lp.
Riba1234563328363722
03. 12. 2007 08.08
Res ne vem, zakaj delate tako paniko zaradi parih mulcev, to je vedno bilo in vedno bo...
budda
03. 12. 2007 07.52
mularija ma preveč cajta. res pa je, da so se vedno tepli kakor je nekdo omenil, vendar vsi vemo, da gre tuki za drugačno obliko pretepov. vse bolj se bliža ameriškemu kalupu "svobode" in "demokracije". kriss to se je že preselilo na ulice... vzgoja staršev to je eno (občutno pomanjkanje trde roke v gospodinjstvih) drugo je pa vse več pravic, ki jih otroci izkoriščajo. saj ste že sami povedali...
perosen
03. 12. 2007 00.10
bostjan.srsen - pa kaj si ti normaln? kaj te pišeš ti? ma saj te iz komentarja razvidno kretena v šoli sploh niso naučili pisat pa boš sedaj bedarije govoril! dejstvno je, da so šolski pravilniki trenutno narejeni tako, da si otroci v šoli lahko dovolijo malodane vse. lahko tudi, da je otrok lepo vzgojen, nato pa pride v okoliš kjer si lahko vse dovoli pa se mu utrga. pa kaka rekreacija in garbanje - jaz sem za take fore hodil na treninge.... sploh pa: sekira in paralizator? daj no...
kriss714@amis.net
02. 12. 2007 23.35
Take razmere so direktna posledica poplave new age nekih pravic in histeričnega feminizma, ki ga forsirajo socialne službe in frustrirani medspolni osebki. In še slabše bo, če ne bomo ukrepali, saj se bo nasilje iz šol preselilo na ulice.
BEEF-TECH
02. 12. 2007 22.43
Preveč pravic, premal dolžnosti in predvsem premal oziroma nič sankcij za neopravljene dolžnosti in zlorabo pravic! Drugač se pa strinjam da ma veelik vpliv vzgoja in popuščanje doma, pa tud če je foter frajer ko red naredi doma ko mulca prebuta... bostjan. .. teb pa.. me zanima kolk si star - če ti še pride prov kaka pomoč ali pa vsaj da ne boš mel (več) otrok! Zmiri so se garba neizobraženi rešpekta lačni wannabefrajerji! Js sm taekwondoist lep čas pa se (ŠE in pam da bo tak ostal) nism zares stepu (pa ne ker si nebi upu ampak ker sm se drugač znajdu)!!!!
Mladen Šolji?
02. 12. 2007 22.20
Tonček Balonček ti si bivši, sedanji in bodoči idiot!
Tonček Balonček
02. 12. 2007 20.58
Starši so gotovo kakšni bivši komunisti!
strelka23
02. 12. 2007 20.49
Nasilje je v šolah prisotno od nekdaj,le tako medijsko zanimivo ni bilo.Spomnim se ko je v tretjem razredu učiteljica potolkla učenca z pestmi in ko je nemočen obležal na tleh in si z rokami ščitil obraz ga je še malo zbrcala.Bil je krvav kot po kakem uličnem pretepu.Starši si niso upali nič,ker je bil pač reven,šola pa je v tistih časih bila zakon.
bostjan.srsen@siol.net
02. 12. 2007 20.42
bonsai9 FANTJE SMO SE ZMER GARBAL PA TUD ZMER SE BOMO MAMO MI LAH TONE ZASEBNIH ŠOL PA NOU PUMAGAL KOC KOCU PA JE TUD KORISTN DA SE JE DOBR ZA PREKRVAVITU PA REKREACIJO. SE TI VID DA NIS BIU ŠE NA NOBEN TAPRAV VESELIC .
bonsai9@email.si
02. 12. 2007 20.21
Ja, ja. Šola po meri človeka. 100% financiranje države. Vse samo v naravoslovne vrste. Nasilje bomo pa že zatrli. Kje je sedaj ga. Likovič? Za tako šolo so krivi ravno taki starši kot je ona in potem še kot bivša ravnateljica g. Janšata. Saj se vidi v kakšnem k...cu smo!