Slovenija

Naslednjo sredo bodo vrtci zaprti

Ljubljana, 16. 01. 2013 16.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Vrtci bodo na dan stavke zaprti, starši pa bodo otroke v izrednih primerih in po predhodnem dogovoru z zaposlenimi v vrtec lahko pripeljali, a le v tisto skupino, v kateri se bo tisti dan zagotavljalo nujno varstvo.

Sindikalna konferenca predšolske vzgoje je sklenila, da bodo vrtci na dan stavke 23. januarja zaprti, "starši pa bodo otroke v izrednih primerih in po predhodnem dogovoru z zaposlenimi v vrtec lahko pripeljali, a le v tisto skupino, v kateri se bo tisti dan zagotavljalo nujno varstvo", so sporočili iz Sindikata vzgoje in izobraževanja (Sviz).

Starši bodo otroke lahko v vrtce pripeljali le izjemoma.
Starši bodo otroke lahko v vrtce pripeljali le izjemoma. FOTO: Thinkstock

Na ministra Žiga Turka pa so naslovili vprašanje, ali še vedno vztraja pri zvišanju standardov in normativov za vrtce. Včeraj je namreč napovedal, da "ne bo začel postopkov za spremembo standardov in normativov v osnovnem in srednjem šolstvu", predšolske vzgoje pa ni omenil. "Iz navedene izjave je namreč mogoče sklepati, da minister ne umika iz nadaljnje obravnave sprememb normativov in standardov, predlaganih v predšolski vzgoji (tj. povečanja neposrednega dela v skupini za vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic ter povečanja števila otrok v skupinah)," so sporočili iz Sviza. 

Minister Turk je sicer danes sindikate obtožil, da so ob umiku predloga sprememb standardov in normativov v osnovnih in srednjih šolah skušali ustvariti nejasnost, ker morajo opravičevati stavko. Kot je dejal, so se za umik odločili, ker je to le en del potrebnih ukrepov in ni popolnoma jasno, "ali bomo lahko izpeljali obe polovici tega kovanca". Dodal je, da so sindikati "dobro razumeli, za kaj gre".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (139)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kraljaa
17. 01. 2013 21.07
+4
LJUDJE DAJTE PRENEHAT S TEM VEČNIM RIVALSTVOM MED JAVNIM IN ZASEBNIM SEKTORJEM IN STOPIMO RAJE SKUPAJ, SAJ SMO VSI V ISTEM D.... IN PRENEHAJTE APRIORI OZNAČEVATI JAVNE USLUŽBENCE ZA LENUHE, SAJ MARSIKATERA MED. SESTRA ALI URADNICA DELA VEČ KOT KAKŠNA TRGOVKA ALI PODJETNIK. NISO ONI KRIVI, ČE SE VI NISTE BOLJ TRUDILI ZA VAŠO IZOBRAZBO IN SI TAKO ZAGOTOVILI MOŽNOST ZA VIŠJO PLAČO.
aira
17. 01. 2013 20.14
+22
Najprej se malo ozavestite o delu vzgojitelja oz. pomočnika vzgojitelja, šele nato se spravite komentirat! Žalostno, da še v tem času prevladuje takšna mentaliteta... Da vas ni sram kritizirat in pljuvat po tem poklicu, za katerega se vam niti približno ne sanja, kaj vse spada k njemu! Načrtovanje ter izvajanje dejavnosti za vsak dan, izdelovanje raznih zadev, iskanje gradiv, iskanje in učenje pesmic, zgodbic,...; razna pisarija - od priprav, evalvacij, sestankov,... vodenje raznih sestankov, srečanj,... A mislite, da je to vse v roke dano?? Neeeee. Večina ljudi, ko pride z dela, se lahko osredotoči na ostale zadeve, pusti službo na stran in se posveti družini,... vzgojitelj ne more! Ko konča z delom, še čaka sto in sto zadev. Ob tem pa še razna izobraževanja, sestanki v okviru kolektiva, ki so zelo pogosti (vsak teden) in se zavlečejo v pozno popoldan. Da vas ni sram kritizirat nekaj, o čemer pojma nimate! Da kritizirate ljudi, ki skrbijo za vaš največji zaklad! Za vaše malčke, ki jih vzamejo za svoje, se jim posvečajo s toliko ljubezni in zavzetostjo, da bi jim čim več ponudili in skrbijo za njihov celostni razvoj! Žalostno, da pri nas ta poklic tako podcenjujejo... Glede plače pa se sploh ne bi spuščala v debate... Končaš osnovno šolo, srednjo šolo, fax; narediš diplomo, strokovni izpit - leta in leta učenja, truda, odrekanja.. IN ne samo učenja razne teorije, matematike - ampak učenje instrumentov, petja, igranja, pridobivanje raznih spretnosti (organizacijske,...). Na koncu pa, v mojem primeru, plača manjša oz. enaka plači tistim vrstnikom, ki še srednje niso končali! Ob vsem tem pa še v tem delu daješ denar iz svojega žepa . . . Da bi otrokom le ponudil čim več in čim boljše. Potem pa takšna zahvala oz.mnenja ljudi. HVALA!
aira
17. 01. 2013 20.16
+3
Pa bi se enkrat dajte dopovedat, da so plače katastrofa - v posmeh! Nevem zakaj vam ne gredo v nos plače raznih županov, ministrov,... lp
kraljaa
17. 01. 2013 20.57
+2
aira, se strinjam z vami in vas podpiram! sprijaznite se pa na žalost, da SO SLOVENCI ZAGRENJEN IN FOUŠ NAROD in ne privoščijo čisto nobenemu da bi imel vsaj malenkost višjo plačo, četudi ta isti človek celo varuje njegovega otroka. žalostno.
kraljaa
17. 01. 2013 15.35
+9
Saj niso normalni!na otrokih šparajo, je pa toliko drugih področij, kjer bi se dalo privarčevati- naj šparajo na muzejih, naj zaprejo cankarjev dom, dramo, naj ukinejo oddaje ala Na zdravje ki jih tako nihče ne gleda...od premalo kulture nihče ne bo umrl, medtem ko se bo na vzgoji otrok še kako poznalo. Otroci so naša prihodnost. STARŠI STOPIMO SKUPAJ IN SE UPRIMO!Vzgojiteljicam pa svaka čast, da že po trenutnih normativih uspejo obvladati toliko otrok.
sergej132
17. 01. 2013 10.58
+9
Jaz imam enega hudicka doma, Zdaj Si pa predstavljaj 14 takih, pa da ne govorim se o ogromni odgovornosti, ko jo imajoVzgojitelji.Imajo se premajhno placo.
robinud@volja.net
17. 01. 2013 12.15
-6
Jaz imam tudi premajhno plačo. Tako kot 90% zaposlenih. A gremo vsi štrajkat?
kraljaa
17. 01. 2013 20.58
+4
pa izvolite. ne se pa jeziti na druge, ki za razliko od vas imajo jajca in se uprejo.
noire
17. 01. 2013 10.45
-17
Pričakujem, da bodo vsem stavkajočim vzeli dopust. Čeprav se to pri zadnjem štrajku lansko leto ni zgodilo. Zato pa štrajkajo sredi tedna. Boljše it na kuhanca kot pa delat.
aviktora
17. 01. 2013 08.41
+4
To je vse posledica nepravne države že od osamosvojitve, kaj pa je Kučan naredil za dobro ljudi, tudi takrat so eni samo grabili, da ne rečem kaj hujšega, zdaj pa seveda ni denarja in ga imamo večino vsi premalo delavci, upokojenci, učitelji, vzgojitelji in drugi. V večini vrtcih pa se zelo trudijo z otroki in povečanje normativov ne bi bilo dobro. Tisti, ki so si vsega nagrabili v samostojni Sloveniji pa bi morali odgovarjati na podlagi ustreznih služb.
robinud@volja.net
17. 01. 2013 01.28
+1
A za ta dan dobimo plačan davek nazaj?
star1
16. 01. 2013 22.22
-14
No zdej bo štrajku pa kader,ki ima plačo od 1000 do 2000 ojru za 6,5 ure dela na dan?
mojca s
17. 01. 2013 08.03
+8
bravo..še en k pojma nima in trdi nekaj brezveze.poglej seznam največjih dohodkov javnih uslužbencev ...nobenega ni na njem iz vzgoje in izobraževanja..pa je spisek kar zajeten.
Limona2021
16. 01. 2013 20.20
+40
Ma vsi k ste kr naenkrat naprejeni proti vzgojiteljem... mislim, da vas ni sram. če bi šlo za vašo rit bi tudi v rit skakali. Kaj pa vi veste kaj pomeni imeti na skrbi 14 otrok. A zato, ker si pa za to plačan pa se ne smeš upirat spremembam? Pol teh kometatorjev gor, ki provocira, al nima otrok v vrtcu al pa skoz se. rje vzgojiteljicam in so na sploh zadrti nezadovoljneži! Prav je da se uprejo spremembam, ki niso dobre. Pa še en komentar sem zasledila, da naj gredo v proizvodnjo delat?!?! Zakaj že, če je v šolo hodila? Veliko delam s podjetji in s proizvodnjami in vsi tisti zabluzeni primeri so pač tam končali? Nekdo, ki je pa stol žulil, a naj zarad tega ker je drekač na vladi zarad tega posluša žalitve? Ni čudno, da je slo v riti, če ma pa tako gnilo ljudstvo!
DarkWings
16. 01. 2013 20.42
+11
mala_zvezdica
16. 01. 2013 20.43
+12
++++++++ bravo... lepo napisano.... velik provokatorjev, velik sprancev... tisti, ki delajo v šoli/vrtcu in starši že vedo kako in kaj... plačujem vrtec kar veliko na mesec... in zato bodo krajšali možnosti dobre vzgoje in razvoja mojemu otroku? sram jih je lahko! vrtec je kljub temu, da je državni, plačljiv in mislim, da bi morali tudi starši imeti kakšno besedo pri oblikovanju normativov in podobnih stvari, v kolikor gre za slabšanje pogojev za naše otroke.
miki1976
16. 01. 2013 20.55
-4
draga szvezdica. Nekateri v proizvodnji imajo višjo izobrazbo kot pa tile, ki jih omenjaš- procesi se posodabljajo in to je normalno. Pa lej vsako delo je častno!!! Samo moti me ta nesorazmernost gospodarstvo in javni sektor. Drugače pa naj še 1x omenim, nisem zato da bi komu jemali, samo če gospodarstva dejansko več ni, ja od kod pa bi napajali javni sektor. Daj to mi prosim povej?
mala_zvezdica
16. 01. 2013 21.03
+10
vsem je jasno, da je potrebno nekaj naredi... ampak... naj ne šparajo na mojih otrocih... koliko občin imamo v slo? a se zavedate, koliko je to denarja? pa so potrebne? seveda so, ampa za to, da podpirajo politiko. in še drugič: samo zategovanje in šparanje ne pomaga. potrebne so glavce, ki se morda spomnijo še kaj drugega. tudi jaz bi lahko bila minister brez dr., ker zniževat, klestit in jemat zna vsak.
miki1976
16. 01. 2013 21.11
+1
Tukaj se strinjam kar si napisala, da se s tem kar počnejo dela samo reveže. Treba je ustvarit neko ravnovesje.... In to sem že 1x napisal.. gospodarske družbe se reorganizirajo in se s tem prilagajajo sistemu, ja nas se še javni sektor... tja spadajo tudi občine. Ja zakaj bi mogel biti kraj ki ima cerkev, gostilno in trgovino ( malo heca) občina????? Če bomo pa naredili neizobražene ljudi.... to je pa katastrofa.. pol bo pa ja vsak delal z njimi (nami) kar bo hotel----- tega pa ne smemo dopustiti
noire
17. 01. 2013 10.49
-5
mala_zvezdica, sej ne mislijo šparat na otrokih, ki mimogrede niso tvoji. Ampak na tebi.
jada74
16. 01. 2013 20.13
-12
Cielle, se strinjam s tabo. Njihov štrajk bodo plačali starši, ki ne bodo vedeli kam z otroci; računi pa bodo itak isti. Sem za to, da delajo polni delovni čas. Ni jim hudega.
Limona2021
16. 01. 2013 20.21
+13
glede na vse pokradeno v državi se obešate na en dan? Ma sej niste resni, pismo za otroke gre... se vidi da nimate otrok v vrtcu in pojma nimate za kaj je štrajk, važn da se piše a ne?
noire
17. 01. 2013 10.51
-2
Ja kaj pa je en dan?? Samo cca 5,5 milijona evrov bo koštal!
Micka223
16. 01. 2013 19.42
-27
Naj gredo kar za skos domov, grem jst delat kot vzgojiteljica. Sram jih lahko. Samo res jih lahko samo sram...
dr.dare
16. 01. 2013 19.54
+22
Če bi bla sposobna za vzgojiteljico bi to že bla... tak pa... slabo kaže!
miki1976
16. 01. 2013 20.02
-2
Glede sposobnosti vzgojiteljic pa tako, so dobre in slabe, so tiste ki so redno študirale in tiste ki so izbrale bližnjico. Poznam primer, ko je prodajala solato, pa je šla pol leta v šolo in sedaj pazi otroke........
dr.dare
16. 01. 2013 20.05
+5
Micka223
16. 01. 2013 20.25
-14
Dragi dr. Dare. Najverjetneje imam večjo plačo od tebe. Je pa dejstvo, da vem kako je to veliko plačo zaslužiti v privatnem sektorju. In iskreno, bi imela pol manjšo in bila u easy lepo vzgojiteljica, ja.
Micka223
16. 01. 2013 20.26
-6
mala_zvezdica
16. 01. 2013 20.45
+14
noire
17. 01. 2013 10.53
-5
Ja zvezdica saj ti verjamemo. Zaslužite si vsaj 2000+. Poleg tega pa še benificirano delovno dobo in vsaj 50 dni dopusta.
DEPE
16. 01. 2013 19.15
+8
Sindikalisti pametni delat se poberite ne pa ljudi pumpat.Če v gospodarstvu delavec dela z minimalcem nevem kaj bi vi v javni upravi radi ? Če je kriza naj bo za vse ne samo za gospodarstvo
fruruc
16. 01. 2013 19.32
+1
Naj še sosedu crkne krava, pa bo vse prav.
miki1976
16. 01. 2013 19.38
+1
mala_zvezdica
16. 01. 2013 21.05
+3
vi se ne zavedate, kaj govorite. vedno je plačilo glede na izobrazbo... niti to vam ni jasno. sicer pa smo v slo na žalost že tako daleč, da so ljudje fauš služb tistim, ki jih imajo.
miki1976
16. 01. 2013 21.16
+2
ni problem služba, samo je razlika veš, eni hodijo v službo, drugi pa delat!
modri007
16. 01. 2013 22.35
+3
mala zvezdica Plačilo ni glede na izobrazbo: nikoli razen mogoče v JS. Plačilo je za delo. Če napr.za trakom dela delavec z osnovnošolsko izobrazbo in nekdo z visoko izobrazbo isto delo, ali moram sedaj tistega z visoko izobrazbo plačati glede na izobrazbo (več kot delavca z osnovnošolsko izobrazbo) ali enako??????
jada74
16. 01. 2013 19.11
-6
točno tako. pa upati in zaupati vzgojiteljici, da se v vrtcu ne bo ustvarila "skupina porednih", ki bodo deležni kazni, kot se je to pojavilo v enem izmed murskosoboških vrtcev. Delo z oroci sem vedno smatrala za prednost. Plače pa za 4 urni delavnik niso slbe. Marsikdo z isto stopnjo izobrazbe zdaleč toliko.
monchy83
16. 01. 2013 20.14
+41
Pa kaj vam ni jasno ljudje?!?!?! Ste sploh prebrali oz. veste, zakaj bodo stavkali???!!!! Vsi ste tok pametni, da vam že kar malo škodi. Niti ene omembe plače ni v članku, že pred časom so se vsi v javni upravi strinjali z znižanjem plač zaradi varčevalnih ukrepov, ampak tukaj ni to poanta. Gre za to, da želijo v skupine dati več otrok in vzgojiteljice zadolžiti za 2 skupini malčkov... Me zanima, kako bi vsi vi pametnjakoviči 20 malčkom, ki še ne znajo vsi hodit in so v pleničkah previjali ritke in jih hranili... Grem stavit, da večina sploh še nima otrok in pojma nima, koliko časa in energije vzame skrb za enega otroka, kaj šele 20?!?!?!?! Podpiram stavko, in bom s hčerko doma, ker še naprej za svoje otroke želim kakovostne vrtce in nočem, da bi bil moj otrok statistika oz.nujno zlo, ki bi si ga podajali kot po tekočem traku.
noire
17. 01. 2013 10.56
-10
podpiraš stavko, ker si sam prav tako javni uslužbenec. sam sebi pa ja ne boš v skledo pljuval?
krtaca15
16. 01. 2013 19.09
+3
Bolha Velikanka
16. 01. 2013 19.02
+0
V izrednih razmerah? Izredne razmere so vsak dan ko morata mamica in ocka v taki sluzbi, kjer se nimata komu zalit, otroka pa morata prepustiti v varstvo tujcem, katerih sluzba je skrbeti za njih v casu ko onadva delata, za to da bosta to varstvo lahko placala in sla naprej delat itd. Itd.
mojca s
16. 01. 2013 19.14
+15
torej bi po tvoje lahko skrbeli v vrtcih za otroke brezplačno? si vzgojitelji ne zaslužijo plače? želiš otroka prepustit v varstvo, kjer bo za kup otrok skrbela ena oseba? želiš da se šole in vrtci vrnejo za 30 let nazaj v preteklost?
Micka223
16. 01. 2013 19.45
-14
Mojca s. Če ne bi vedela kakšne plače imajo vzgojiteljice, bi še poslušala tele neumnosti. Otroci so preživeli tedaj in bodo tudi sedaj. Poleg tega..ne bi jst o krasnih vrstcih. Sodelavcu je uspela punčka pobgenit iz vrtca pred enim letom, pa še ni blo novega standarda. Tko da..ššššt
Bolha Velikanka
17. 01. 2013 04.47
Ne nic ne zelim. Hotela sem samo povedat da javni sektor lahko stavka. Privatni ne stavka, nikoli. Samo to in nic drugega.
noire
17. 01. 2013 10.58
-3
mojca s, po tvoji logiki več dela pomeni vrnitev v preteklost? Potem pa zaposlimo toliko vzgojiteljic, da bo razmerje varuška-otrok 1-1. Pa bomo 30 let v prihodnosti.
mojca s
17. 01. 2013 19.03
+6
noire, ja več otrok pomeni vrnitev v preteklost...ker je razlika v času ko previješ, nahraniš, obuješ, oblečeš 14 otrok ali pa 18...škoda, da ne razumete, da današnji otroci želijo tudi kvalitetno preživet dan in da več otrok pomeni manj časa za posameznika, več rutine in manj dejavnosti ki jih otroci želijo..vrtec ni samo varstvo, se tudi marsikaj naučijo...če pa kdo misli, da lenarmo se nam pa naj pridruži v celem dnevu in se prepriča, da res delamo in da nimamo dostikrat časa niti na wc it...da ne govorim o malici, ki jo pojemo ponavadi stoje.. pa men ni problema, že 30 let sem v jaslih, tud 18 otrok bom previla, nahranila...otroci bodo prikrajšeni, vaši otroci, moji so že odrasli,,..pa ne pričakujte da bo plačilo vrtca za to manjše, ali pa država bogatejša, pa da bo gospodarstvo zato na boljšem.
random..slo
16. 01. 2013 18.58
+51
Ljudje, biti vzgojiteljica je izredno težek poklic. Vem, ker ga opravlja moja sestra. Tisti, ki imate mlajše otroke, po možnosti tam nekje od 3h do 5ih let vete, koliko dela je z enim otrokom. Predstavljajte si jih 20, pa po vrhu še nevzgojenih in razvajenih. Vsaka vzgojiteljica vam lahko potrdi, da je to izredno naporno.
Micka223
16. 01. 2013 19.46
-32
Kar naj sestra pusti službo in si najde lažjo. Sam predlog. Milsmi, da se bo hitro našla zamenjava za njeno težaško delo. Lepo prosim no...ne nabijaj!
miki1976
16. 01. 2013 19.50
-15
Naj gre delat v proizvodnjo na 4 izmene za 560eur. Samo za en mesec in naj primerja. Me zanima njen komentar???
dr.dare
16. 01. 2013 19.56
+5
bfmv111
16. 01. 2013 19.57
+12
Cielle a mogoče sama delate v vrtcu? Ste vzgojiteljica? Ker tok vse veste kako v vrtcu stvari potekajo in kaj se dogaja, pa kakšne plače imajo vzgojiteljice? Verjetno ne, ampak sej najbolš da kar greste, ker itak vse veste. In to kar je napisala random..slo je čisto prav napisala! Ampak ne, najlažje je bit pameten za neki, na kar se OČITNO ne spoznate.
miki1976
16. 01. 2013 20.00
-1
dr. dare, govorim ti kakšno je dejansko stanje. Ti tukaj pa si navaden provokator, zaposlen v javnem sektorju. Me zanimajo tvoje sposobnostui
dr.dare
16. 01. 2013 20.06
+2
Kot prvo nisem zaposlen v javnem sektorju. Sprašujem te še enkrat ali bo ok če bomo vsi imeli 350 eur plače? Al bi blo fajn če bi imeli več?
Micka223
16. 01. 2013 20.28
-19
vidim, da je vzgojitelicam po naporni službi ostalo še dovolj energije, da tukaj neumnosti trosijo :)
miki1976
16. 01. 2013 20.32
+1
Ne ni ok in se ne strinjam z tako nizkimi plačami, samo če ni v gospodarstvu ne more biti v javnem sektorju.
mojca s
17. 01. 2013 07.44
+3
tud če znižajo plače celotnemu javnemu sektorju za pol, ne bo v gospodarstvu nič boljše in delavci ne bodo imeli nč več...ker je preveč globokih žepov na vrhu..najlažje je nesposobnim menadžerjem kazat s prstom na druge za njihovo nesposobnost....zakaj pa imajo v Krki vsi dobre plače in nobene recesije?ker imajo sposobno vodstvo.
miki1976
16. 01. 2013 18.32
+7
dr. dare, gospodarstvo je uničeno..... in ne rečem da morajo njim vzeti... hotel sem reči, ko smo kao mi "varčevali", se v javnem sektorju ni zgodilo nič!!!! Če "šparamo" šparajmo vsi, drugače pa zapravljamo vsi dokler bo šlo. In naj še tako leporečimo, če nebo gospodarstva, pol tudi šolnikov in javnega sektorja ne bomo potrebovali!! In še 1x, nikakor ne trdim da komu kaj vzamejo. Nam so v gospodarstvu jemali z 36 urnikom več kot leto dni! Združiti se moramo in se boriti!
beci
16. 01. 2013 18.35
-2
wonn
16. 01. 2013 18.37
-1
fruruc
16. 01. 2013 18.42
+6
"In naj še tako leporečimo, če nebo gospodarstva, pol tudi šolnikov in javnega sektorja ne bomo potrebovali!!" Ahem, šolnike bomo potrebovali dokler imamo otroke, pa gospodarstvo gor ali dol.
dr.dare
16. 01. 2013 18.44
+2
Ja in kdo je kriv? Tist ki se bori za svoj epravice ali tisti ki se ne?
miki1976
16. 01. 2013 18.45
+2
fruruc od kje boste pa živeli? Kaj jih boste pa učili? Kaj jim boste povedali, kje bodo naučeno znanje lahko unovčili??????
miki1976
16. 01. 2013 18.47
-2
dr. dare ne mi rečt da se štrukelj bori za pravice članov. Bori se za svoj obstoj, tako kot vsi "voluharji# v naši državi. Prav je da se bori, samo ne samo na plečih gospodarstva. Merila je treba poenotit!
dr.dare
16. 01. 2013 18.52
+1
Res? Ko Štrukelj izbori večje plače ali celoten regres z obrestmi vred (ki ga bo mogla sedaj vlada dat) le-to člani sindikata ne dobijo?
random..slo
16. 01. 2013 19.00
+4
miki, veš kaj pomeni šparanje? Nedolžne ljudi, ki so pridni in pač nimajo vez, bodo metali na cesto. Prijateljica je npr. izgubila službo, ker so izvedeli, da je noseča. Na tak način se gre v Sloveniji varčevanje.
miki1976
16. 01. 2013 19.07
+2
vse to vem, ker sem to občutil na svoji koži.nisem imel v mislih tega varčevanja, nam so vzeli s 36 urnikom, samo to sem rekel. To pa kar si omenil, pa je svinjarija
miki1976
16. 01. 2013 18.19
-5
Draga brinca, komu v gospodarstvu na pamet pade da bi šel stavkat??? Po moje je sindikat tisti, ki izkorišča svoje člane in ni opravil svojega poslanstva.... Ja ko bodo stavkali verjemi, jaz otroka peljem tja in ga naj pazijo.... tako je že 1x bilo in sedaj bo spet......
stric iz ozadja
16. 01. 2013 18.29
-1
dr.dare
16. 01. 2013 18.38
+2
Bomo ti ga pazili... točno katere dvorane se bodo zalaufale javim jutri!
fruruc
16. 01. 2013 18.43
+2
Miki, če si že ti taka pizzda do ljudi,ki ti vsak dan pazijo otroka, kaj šele pričakuješ, da jim ministrstvo dela?
miki1976
16. 01. 2013 18.48
-3
ne boste ga pazili v nobenih dvoranah. Pazili ga boste tam kot ste ga do sedaj, samo da bodo skupine združene!
miki1976
16. 01. 2013 18.49
-2
jaz plačujem varstvo zato, da lahko delam!
dr.dare
16. 01. 2013 18.53
+4
Kak naj ga pazimo kot do sedaj če mi sedaj ne pazimo? Mi smo samo rešitev v krizni situaciji!
miki1976
16. 01. 2013 19.01
-2
Preberi si gor, da bo poskrbljeno za nujno varstvo. Glej nimam se časa jaz s tabo prepirat, ker se moram pripravit na jutranje delo.
fruruc
16. 01. 2013 19.07
+3
miki1976 - potem pa daj otroka v nesubvencioniran privat vrtec, pa bo, a ne?
miki1976
16. 01. 2013 19.11
-1
mojca s
16. 01. 2013 19.23
+7
in boš "zajebal" vzgojiteljice miki, a ne? za otroka ti očitno ni mar, da bo nesrečen ves dan sam v vrtcu brez prijateljev...zakaj se taki odločite za otroke, ki jih potem gledate le skozi denar? zate bi bilo vseeno, če ena vzgojiteljica skrbi za 40 otrok, če bi bilo to brezplačno a ne?
miki1976
16. 01. 2013 19.34
+0
Draga mojca, jaz plačujem za vrtec več, kot marsikateri tukaj in ti boš meni moralizirala zakaj sem se odločil za otroka. Otrok je pri nas zaželjen, gre se samo zato, da tisti minimum naj zagotovijo. A si sočustvovala z mano, ko so nam jemali?
dr.dare
16. 01. 2013 20.07
+4
Sam si si kriv da toliko plačuješ! Ne jamrajj!
mojca s
16. 01. 2013 20.31
+9
miki, ne razumem ljudi, ki jim ni jasno, da ni važno kateri sektor si, uničujejo vse..miki si kdaj pomislil na javni sektor ko ste prejemali božičnice, 13 plače, visoke regrese? jz razen plače v 30 letih dela nisem prejela nč. motijo vas vrtci, šole ne moti pa vas kup novoustanovljenih občin, kup vladnih služb, gora poslancev, bataljon župnikov..ja za prihodnost države so mnogo bolj pomembni kot otroci. da te potolažim, imam manjšo plačo kot vsak rom socialne podpore..imam pač smolo da sem slovenka, ki rada delam, ko je moja dodana vrednost delu le nasmeh otrok in ne izdelek, ki konča na prodajni polici.
miki1976
16. 01. 2013 20.33
Ja dr. dare poštenost v naši državi ni odlika, vsi bi nekaj skrivali....
miki1976
16. 01. 2013 20.36
jaz 13. plače nisem bil deležen nikol draga mojca. In kam spadajo Občine on vsi drugi priveski. Reorganizirajo se gospodarske družbe z namenom konkurenčnosti, naj se še javni sektor.
binca11
16. 01. 2013 18.14
+9
rganizirajo naj stavko, da bodo pazili male. To je moje mnenje in ne mi govorit glede levih in desnih politikov. Jaz nisem privrženec ne enih in ne drugih. Jaz moram čez mesec preživeti in to je moja skrb. .... In v čem je potem smisel stavke????? že tako ali tako iz nas norca brijejo.... pa res je velik učinek stavke če imaš otroke tam... halo???? Tud jaz imam svoje otroke in tud jaz jih moram preživet ampak s tem kar se zdaj dogaja in kar so nam že vzeli, pa nam še bodo, jih žal tud jaz kmalu ne bom več mogla.
KD_FT
16. 01. 2013 17.58
+0
Kaj pa šole?