Slovenija

'Nastop Primca je škodljiv predvsem za slovensko RKC'

Ljubljana, 16. 08. 2011 14.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nagovor Primca na Brezjah v SLS označujejo za povsem legitimen, medtem ko so v LDS prepričani, da je nastop škodljiv predvsem za RKC. Kresalova je Primčev poziv romarjem že včeraj označila za izrabljanje praznika.

Potem ko se je včeraj predsednica LDS Katarina Kresal na svojem Twitter računu odzvala na govor Aleša Primca na Brezjah, so se danes odzvali tudi v stranki LDS.

Podpredsednik stranke Borut Cink je za 24ur.com sporočil, da bi se slovenska Cerkev morala zavedati, da svoje moralne avtoritete ne more graditi z nasprotovanjem pravicam skupin z družbenega roba. ''Že njena lastna zgodovina bi jo morala naučiti, da je potrebno prisluhniti tudi drugačnemu mnenju in ne zgolj trmasto vztrajati v doktrini, ki ji je potekel rok trajanja. Nastop Primca je zato škodljiv predvsem za slovensko RKC. Mešanje intimnega verovanja posameznikov z dnevnopolitičnimi interesi politikov blizu cerkve, kot je, denimo, Primc storil na Brezjah, pa je škodljivo ne samo za cerkvene kroge, temveč tudi za realen in nepristranski javni dialog o vprašanju družinskega zakonika,'' je sporočil.

Zbrane romarje je nagovoril tudi Aleš Primc.
Zbrane romarje je nagovoril tudi Aleš Primc. FOTO: Aljoša Kravanja

V stranki SLS so medtem prepričani, da je ''razumljivo, ne nazadnje pa tudi pričakovano in povsem legitimno, da ob velikem katoliškem prazniku Cerkev govori o pomenu temeljnih krščanskih vrednot, kar družina v klasičnem pomenu besede nedvomno je''.

Spomnimo ...

V ponedeljek ob prazniku Marijinega vnebovzetja je romarje na Brezjah nagovoril tudi predsednik Civilne iniciative za družino in pravice otrok Aleš Primc. Zbrane je pozval, da se kot kristjani skupaj zavzamejo za vrednote materinstva in očetovstva v naši družbi.

Po njegovem mnenju je treba zavrniti družinski zakonik, zadnja možnost, ki jim je ostala, pa je referendum, za katerega bodo podpise začeli zbirati 1. septembra. "V Sloveniji večina ljudi spoštuje mame in očete ter pravico otrok do mame in očeta, zato bomo zagotovo zbrali potrebnih 40.000 podpisov za razpis referenduma," je poudaril.

S tiskovnega urada slovenske škofovske konference so danes sporočili, da v komisiji Pravičnost in mir podpirajo prizadevanja tistih civilnodružbenih organizacij, ki se v javnosti zavzemajo za ohranitev vrednote družine. "Nastop civilne iniciative Za družino in pravice otrok na Brezjah je bil dogovorjen in v skladu z večkrat izraženim javnim stališčem Katoliške Cerkve, da podpre pravico vseh državljanov in državljank do referenduma. Omenjeno javno zavzemanje za vrednoto družine razumemo kot del ustavno zagotovljene pravice do svobode govora in izražanja. Kot je znano, v Komisiji delimo mnenje s civilno iniciativo, da je sprejeti družinski zakonik ideološko sporen, saj redefinira vrednoto družine, izenačuje zakonsko zvezo z istospolno partnersko skupnostjo in odreka pomen materinstva in očetovstva za vzgojo otrok. Družinskemu zakoniku zato nasprotujemo in pozivamo vse državljane in državljanke, da 1. septembra 2011 oddajo svoj podpis za razpis t. i. družinskega referenduma," so zapisali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dannyer
17. 08. 2011 12.13
alfa1916.08.2011, 23:30 se strinjam s teboj imaš prav
porka.malorka
17. 08. 2011 11.25
Musti Teh klerofašitov je 70%. In ti misliš da nimajo pravice do odločanja v tej državi. Si nestrpen do rkc. A to si lahko to ni kaznivo kot homofobija a ne.
Musti
17. 08. 2011 09.12
kako drzava pusti da se te klerofasisti mesajo v politiko? ustava je to lepo locila....ovcke pa na pasi!
Civil
17. 08. 2011 08.26
Še bolj kot referendum sam, bodo zanimive razprave, kdo in kako je pripravljal družinski zakonik, na kaki podlagi in statistiki. To zna biti še hujši udarec za vlado, kot zadnja 3 referendumska vprašanja, ko so dobili 3x odločen ne, ko se je razkrilo, kako slabi so v resnici njihovi predlogi, od katerih bi imela spet korist le elita.
Buena Vita
17. 08. 2011 07.28
referendum bo,o
Alojz Železnik 1
17. 08. 2011 06.47
kolslo 16.08.2011, 23:28: "blo zlo lepo doživeto vse do sredine pridige župnika ki je kampanjsko začel razlagat kako moramo oddati svoj podpis in da je nujno za referendum.. zlo me je mikal da bi v tistem momentu šel ven iz cerkve" Ja in zakaj nisi? Saj nisi bil privezan!
Alojz Železnik 1
17. 08. 2011 06.45
Ura slovenske resnice o tem, kakšno družino slovenski narod hoče, bo znana na dan referenduma, pa če je to politiki všeč ali ne. (blog Tatjane Malec)
wizeman
16. 08. 2011 23.48
Aja? A ti bi svojega otroka kar na miru pustil? Tujim ljudem? Bravo.
Suzi66
16. 08. 2011 23.30
Ma jst mislim da otrok MORA imeti očeta in mamo. Nimam nič proti homoseksualnosti, sam otroke naj na miru pustijo prosim, ker otrok nič ne ve in je primarna vzgoja zelo pomembna. In narava je odločila da moški in ženska lahko imata otroka, moški in moški ali ženska in ženska pač ne!
surxxx
16. 08. 2011 23.28
ne to nikakor ni sodilo včeraj na Brezje in kakršnokoli omenjanje te teme ob prazniku...sam sem bil včeraj pri maši v cerkvi sv Trojice v Ljubljani...blo zlo lepo doživeto vse do sredine pridige župnika ki je kampanjsko začel razlagat kako moramo oddati svoj podpis in da je nujno za referendum.. zlo me je mikal da bi v tistem momentu šel ven iz cerkve ker tega mi pa res ni treba poslušat na tak praznik kot je Marijino vnebovzetje..sam mi je en glas reku da nej ostanm do konca heh vrjemamem da je bil On z veliko začetnico...hm no sej konc koncev si je izbral najslabotnejše za Njegovo službo..očitno prehitevajo tako kot v priliki o žanjcih..počakati je potrebno do žetve in nato se bo ločil plevel od pšenice,,,in plevel bo vržen v večni ogenj itd.. baje govori prilika..po njih delih bo sojeno..in verjamem da bo zelo malo istospolno usmerjenih med plevelom ampak več tistih ki gojijo sovražtvo na zemlji do bratov
Civil
16. 08. 2011 23.17
@billie_jean Sklepaš po sebi, taki ste homoseksualci, malo vas kdo pusti same, recimo s kakim otrokom in se ne morete več obvladati. Pri normalnih parih ni tako, še najstniki se odločijo za spolne odnose, pa so jih sami hormoni. Kje sem to pobral? Povsod okoli sebe, a ti veš za kake klube, kjer se ves čas družijo ljudje istega spola in postanejo zato homoseksualci? Mogoče kdo res, ampak verjemi mi, večina nas nima nobenih takih problemov, raje ti povej, kje so te nadlegovali homoseksualci, da si se jim pridružila. Ne, lezbijke me ne privlačijo, moški sploh ne, ženske imam pa zelo rad. To se ti zdi čudno? Taka nas je večina! Diskriminacija in nasilje obstajata še dlje kot homoseksualnost, zato je primerjava z izbrisanimi in romi na mestu. Primc je omenjal pravice otrok, zato to tudi. Stopi kaj med navadne ljudi in boš videla, o čem se vse menimo, večkrat se družimo sami moški, pa zato ni nihče postal homoseksualec ali da bi zaradi tega koga napadel. Tudi žensk ne poznam takih, marsikatera si raje kupi psa in ga vozi na sprehod, kot da bi šlatala ženske, če slučajno nima tipa, kaj sele da bi od prijateljice posvojila otroka. Svet ni homoseksualen, zapomni si že to enkrat, politiki se delajo norca iz vas in provocirajo ostalo družbo, da bi preusmerili pozornost od pravih problemov.
Kembl
16. 08. 2011 23.11
Šlepajte se kje drugje ne pa po mojem komentarju z minusi. Povsem normalno je, da če bo referendum bo tudi padel. Tako je tudi prav. Naravnih zakonitasti ni za spreminjati in veljajo že od razvoja človeštva naprej. Če misliš, da temu ni tako, obišči zdravnika ali biologa in če je normalen ti bo vse lepo razložil.
dannyer
16. 08. 2011 22.29
bognarodomovina16.08.2011, 21:590 zanimivo si napisal ni kej kapa dol samo da bejbi bum je nastajal pred vojno med vojno in po vojni .po vojni so na udar prišle ženske saj jih je bilo več moških pa manj šele po 20 30 letih se je vsega spremenilo samo da v obdobjih 1970 1980 pride do počasnega upada rojstev oz to se je pojavilo že takoj po vojni samo ne s takimi problemi , tu pa tam je pricej kaos delala rkc saj je celo kriva da je rodnost padla oz med krivci kaj se tiče hude jame je 75%dokazanih veleizdajalci naroda ki pa je tako ali tako zgrožena smrtna kazen razen v sloveniji ki dobiš še spomenik. vmes so še vojaki itd je pa res da so tudi verjetnost da so nedolžni noter je tudi okoli 5-15% v tem trenutku evropa propada in izumira . evropa se je obnovila oz opomogla med letom 1970,80 pa do 90 danes pa propada .prihodnost s takim sistemom je črna in naj bi do leta 2660bili še peščica če ne spodbodimo rojstva .bo gonilna sila evropa po 2000letih samo še spomin ,mi pa se bomo vrnili v 3 svet
dannyer
16. 08. 2011 22.11
mi grede 24 ur tukaj ni nič diskriminatorskega rasističnega nestrpnega če zanikate znanost in zgodovino je bolno in kaznivo s tem kršite ustavo in vas je kot mediji lahko sram s tem kažete da ste ne vre dostojni medij ki napeljujete na slabe načine isto kot zlovešči britanski medij ki je propadel s tem ste lahka zelo ponosni .ka prisluškujete nam tudi kje je država kje so pravice ki jih kršite . če so politiki vsi isti ,so mediji vsi isti celo mnogo bolj bratski vi ste diskriminatorski nestrpni rasistični vi jemljete pravico do svobodno izražanja in govora žalostno pa najbolj jamrate . čestitke tako naprej ,
alenka.NN
16. 08. 2011 22.05
inotcicnapuz16.08.2011, 17:18 boš mel možnost na referendumu....jaz sem ga morala včeraj poslušat na brezjah, sem vzgojena v krščanskem duhu, ampak včerajšnji obred, vključno z nastopaštvom in hujskaštvom primca, je bilo pa prav neokusno na tako velik Marijin praznik....sramota za kompletno rkc
Jožajoža
16. 08. 2011 21.35
pa zakaj so vsi kristjani tako hudobni, nevoščljivi in ne prenesejo drugače mislečih ljudi. v sloveniji jih je samo kakšni 20 %, in ti procenti so nekako tudi volilno telo desne opcije. in teh 20 % ustrahuje in usmerja ostale zmerne, levo usmerjene slovence, ki so za pravičnost, enakost in složnost .
billie_jean
16. 08. 2011 20.28
Civil: A lahko še bolj raztrgano argumentiraš? Pravice do posvojitve otrok niti omeniL nisem. Zanimalo me je le, kje si pobral, da je homoseksualnost odločitev posameznika. "Ne boš verjela, tudi normalna spolnost je odločitev vsakega posameznika." Se pravi, da si se ti moral odločiti, da te privlačijo ženske? Oziroma v bistvu te sploh ženske ne privlačijo, ker če bi te privlačile, verjetno ne bi bilo govora o odločitvi. Torej spolna privlačnost sploh ni pomembna pri seksu? Morda, če si fundamentalistični katolik. Sicer pa dvomim v tvoje besede. Pustimo izbrisane pri miru. Izbrisani so plod nekega dogajanja v družbi in so prisotni samo v določenih državah. Istospolni so obstajali že v antiki. Istospolni so celo obstajali v tretjem rajhu, čeprav so vedeli, da jim grozijo taborišča. Le čemu so se torej odločali za takšna nagnjenja?
Civil
16. 08. 2011 19.39
@billie_jean Seveda je odločitev, kaj si pa mislila da je, posilsvo? Ne boš verjela, tudi normalna spolnost je odločitev vsakega posameznika. Jaz ne bi, ampak če bi hotel s kom v posteljo, kdo mi brani, nekateri gredo z obema spoloma, pa zato še nimajo družine in ne posvajajo otrok. Kakor kdaj, nekateri so v zgodovini geje tolerirali, vprašanje zakaj jih več ne. Danes so diskriminirani romi in izbrisani, taki si še parade ne smejo privoščiti. Družina ni dober seks ampak predvsem odgovornost in težave, v glavnem zaradi otrok, vprašaj starše, če ne verjameš. Najboljši seks imajo menda na nekem planetu, v drugi galaksiji, probaj se tja preselit, mi pa upamo na referendum, kjer bomo branili tradicionalno družino. Jaz mislim, da ne moreta kar dva istospolna biti družina in zahtevat otroka, ker sta se sama tako odločila, le eden je lahko starš.
dannyer
16. 08. 2011 19.39
pač ta pravica jim ne pripada in pika brez debate še nisem videl primer da bi dva moška imela otroka ,ali ženski ,brez medicinskih posegov pri slednjih to tečnarjenje onega aktivista gre predaleč . imajo vse pravice kot mi .
crnkamn
16. 08. 2011 19.37
LDS: doktrini, ki ji je potekel rok trajanja. Ce te doktrine druzina (oce, mati, otrok) ne bi bilo, ne bi nobeden pripadnik LDS sploh obstajal. To amerikanizacijo slovenske demokracije obdrzite zase, ker ne morete prepricat nobenega, da sta dva istega spola zmozna reprodukcije, ter da je to druzina. LDS: Mešanje intimnega verovanja posameznikov z dnevnopolitičnimi interesi. Alo LDS, vi ste najbolj zagreti pripadniki mesanja intimnega verovanja posameznikov, ko to vidimo v propagiranju homoseksualnosti, parad sramote namesto propagiranja ozdravitve, ter v primeru pasjih radosti vasega dobrega prijatelja Baricevica, in pometanja zadev pod preprogo, namesto 10 letne zaporne kazni za vse udelezene!