Slovenija

Navdušuje ga kennedyjevski duh

Ljubljana, 06. 01. 2007 13.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Prvak SD je povedal, da bo njegova stranka na naslednjih volitvah skoraj gotovo zapustila opozicijo.

Borut Pahor bo skoraj gotovo kandidiral na predsedniških volitvah, čeprav tega še ne želi javno priznati, piše današnja Sobotna priloga
Borut Pahor bo skoraj gotovo kandidiral na predsedniških volitvah, čeprav tega še ne želi javno priznati, piše današnja Sobotna priloga FOTO: POP TV

Predsednik SD in evropski poslanec Borut Pahor se bo o tem, ali bo kandidiral na predsedniških volitvah, odločil do pomladi. "Da, lahko se vidim na mestu predsednika države. Domišljam si, da vem, kaj moram storiti, da bi bil dober predsednik," je Pahor povedal v pogovoru za Sobotno prilogo Dela. Kot predsednik bi Sloveniji vdihnil "kennedyjevski duh", je dodal.

"Domišljam si, da vem, kaj ta hip Slovenija potrebuje in kaj bi ji kot predsednik, seveda s svojimi ustavnimi omejitvami in možnostmi, moral dati. Kot predsednik bi Sloveniji vdihnil kennedyjevski duh. To potrebujemo. Duh ustvarjalnosti, ambicioznosti, stremljenja k boljšemu, uspešnejšemu, pravičnejšemu življenju," je Pahor dejal za Delo.

Kennedyjevskega duha si Pahor želi, ker je Slovenija po njegovem mnenju glede stanja duha na nekakšnem križišču. "Desna sredina je v javnost podala geslo 'Sproščena Slovenija'. Težava je, da ga ni znala uveljaviti," ugotavlja Pahor.

O razmerah v drugih strankah Pahor ne želi govoriti, ker se mu to zdi modrejše, vendar pa meni, da je v liberalni demokraciji zelo veliko pametnih ljudi, ki imajo možnost regenerirati stranko. "Ljudi, ki bodo osmislili politiko in cilje, ki jih ima oziroma bo imela LDS. V LDS je, če povem malce po nogometno, veliko ljudi, ki bi si jih želel imeti v svojem moštvu. Če bi bil nogometni menedžer, bi 'odprl blagajno' in takoj bi zaigrali v prvi ekipi."

LDS je po sestopu z oblasti v povsem novi vlogi, a je po njegovi oceni doslej še niso opredelili. "Ker je šla moja stranka skozi enake težave, vem, kaj se jim dogaja. Kriza LDS ni 'personalna', temveč strukturalna. Čeprav navzven deluje drugače. Mi smo morali narediti zelo veliko premikov in dodobra prevetriti identiteto stranke z imenom vred," poudarja prvak SD.

Pahor je sicer prepričan, da uspevajo le tisti, ki hodijo po poti nove levice. "Tisti, ki se držijo tradicionalne levice, levice, ki veliko obljublja, ko pride na oblast, pa ne ve, kaj bi sama s seboj, izgubljajo." Levosredinske politike, ki "se želijo zopet zbrati pod enim dežnikom in kot edino potrebo čutijo premagati Janeza Janšo ter politični tabor, ki naj bi se zbiral pod drugim dežnikom", pa opozarja, da je njihovo početje nevarno, saj bo politika le še igra moči, surov boj za oblast. Po njegovem mnenju je namreč ta hip politika konsenza tista, ki lahko Sloveniji da več.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

victoriosus
08. 01. 2007 22.50
Jaz prihajam iz domobranske družine, in ni večjega ponosa, kot da je moj ded branil svojo domovino. Sprejmi ali ne, boli mene. Razlika je v tem, da moj ded ni bil nacist, ti pa si komunist. Nekdo je v Avstriji rekel, da holokavsta ni bilo, pa so ga zaprl. Zakaj pa ne bi še tebe? Sicer pa je odpor proti okupatorju čist luštna stvar, sam brez komunistične revolucije. Če ste taki dedci, taki frajerji, bi se vsi uprl proti Nemcem (BREZ revolucije) in bi jo POL izvedli v svobodni in neodvisni Sloveniji. Sam, niste imel jajc za to, ane? Bilo treba izkoristit zavedne Slovence... hm, slabo vam kaže. Pa komunizem je že v osnovi zločin, zato ni čudno, da pomore zagovarjaš. Nič manj od nacizma. Saj priti na oblast z "odstranitvijo" nasprotnikov je pravzaprav grozota, ki albertinum pravi, da je komunizem nima, ker JE morilska ideologija. Še bolj kot nacizem, ker komunizem je PROTI LASTNEMU NARODU, nemci pa proti Židom. Torej.... vidiš jo izdajo naroda? Halo? Pa za konec: nihče iz domobranske strani se ti ne opravičuje, a ti ni jasno? Nihče ni bil član nacistične partije, ti pa si bil član totalitarnega režima, ki je pobil na milijone. Malo se zamisli.
Vegos
08. 01. 2007 16.03
Kolikor berem vaše komentarje, zelo zvesto služite državi. Does that answer your question?
faevctg
08. 01. 2007 15.58
aurelius in vegos, kdo pa pravi da bomo volili na podlagi tistega izpred 50 let. Volimo na podlagi DANAŠNJEGA mnenja DANES ŽIVEČIH političnih umetnikov o tem ali je postreliti vso opozicijo, pobrati lastnino, zatirati svobodo govora, gibanja, združevanja, verovanja, ... ZLOČIN ali ne. Ali država služi državljanom, ali obratno.
theykilledKenny
08. 01. 2007 15.25
Vegos imaš prav. Duhovit odgovor :)
faevctg
08. 01. 2007 13.57
albertinum, če nekdo reče, da MORA priti na oblast (iz kateregakoli razloga) in da bo naredil VSE, da tja pride, ob tem pa predstavlja izrazito manjšinjski del populacije, potem je jasno da bo TEKLA KRI DO ONEMOGLOSTI. Tukaj ne gre za zlorabo, gre za osnovni princip delovanja totalitarizmov kot so fašizem in njegova varijanta nacionalsocializem ter klasični socializem ter njegov brat dvojček komunizem.
albertinum@excite.com
08. 01. 2007 12.47
Victoriosus, enačenje komunizma z nacizmom in fašizmom je bebavo. Komunizem kot politično-ekonomska ideologija v sebi nima tistih grozot, ki so jih v imenu komunizma počeli razni neuravnovešenci. Nacizem in fašizem sta že v samem bistvu morilski ideologiji. Grozote so se počele tudi v imenu cerkve - boš sedaj krščanstvo tudi enačil z nacizmom in fašizmom (in komunizmom)?
Vegos
08. 01. 2007 09.11
Hmja, debata teče o prihodnjih predsedniških volitvah ne pa o preteklih političnih sistemih! Mater, jaz bi vam vsem prepovedal na volitve it, če mislite volit na podlagi povojnih pobojev in socialistične Jugoslavije.
theykilledKenny
08. 01. 2007 08.59
Hehe, a danes pa nimamo totalitarizma? To je druga beseda za čedalje bolj odkrito, agresivno vladavino katoliške cerkve - totalitarizem s prvinami turbo kapitalizma... Drugače pa: da, imam lepo, rdečo partijsko izkaznico. Ponosen sem nanjo in ne vidim razloga, zakaj bi se tega sramoval. Na ti jo pokažem. Sicer mi pa lahko našteješ razloge proti. Dovzeten sem za vse trditve. Prav tako se ne bi mogel strinjati s tabo, da je bil komunizem v Jugoslaviji totalitaren (če ga primerjaš s komunističnimi sistemi v drugih državah vzhodnega bloka). V imenu večine prebivalcev bi si upal reči, da smo kar dobro živeli. Vprašaj malo starejše, mladina o tem nima pojma, pa se tudi ne obremenjuje s tem, ker jih bolj zanima, kako prebroditi skozi mesec, ter iskanje zaposlitve... Teh problemov, da ne omenjam brezplačnega zdravstva in šolstva ter socialne varnosti v (po tvoje grdem) komunizmu ni bilo :) Če se še na kratko dotaknem povojnih pobojev, osebno jih odobravam. Kazen za kolaboracijo z okupatorjem je v vojni in izrednih razmerah - smrt. Tudi se mi dozdeva, zakaj se danes še nekaj živečih vojnih zločincev (bela garda, domobranci, vaške straže ipd.) tako zelo obregajo ob povojne poboje. Z iskanjem napak pri nasprotniku iščejo vzrok za opravičevanje svojih lastnih zgodovinskih blodenj in lapsusov. Ups, zdaj smo pa čisto skrenili s teme. Glede g. Pahorja, mislim, da bi bil primeren kandidat za predsednika države. Zakaj pa ne?
victoriosus
07. 01. 2007 21.24
Če imamo kaj proti komunajzarjem?? Jaa, vendar nič učinkovitega.... Izumili smo demokracijo, ampak eni ste še preživeli.... se bomo še česa spomnili! Aurelius: a veš, da biti komunist je enako zločinsko kot biti nacist ali fašist? Opravičit bi se moral tisti, ki je bil v partiji, in sramovat se mora svoje preteklosti, kajti nič manj totalitarna, antidemokratična in svinjska ni od svojih nemških/italijanskih različic.
vatre
07. 01. 2007 16.33
Ta debata je pa res poden od podna. Jaz pa mislim, da znajo biti te volitve kar zanimive. Petrele seje od tiste začetne zaletavosti pred 16. leti izbrusil v politika solidnega formata, Pahor pa tudi ni nek zadrt komunist, ki prezira vse drugače misleče. Ali se vam ne zdi, da se Pahorjeva politaka tako na deleč približuje Janševi. Ne bom presenečen, če bi naslednjo koalicijo tvorili SDS in SD, seveda če bo Pahor ostal presednik stranke in se znebil komsomolskih mumij. To bi tudi bila zelo učinkovita koalicija, brez troublemejkerjev kot sta SLS in DESUS.
theykilledKenny
07. 01. 2007 11.00
A mate kej proti komunistom al kaj, kvazi klerofašisti?
albertinum@excite.com
07. 01. 2007 10.59
Pahor do sedaj razen pozerstva in domišljavosti ni pokazal še nič. Na nobeno vprašanje nima konkretnega odgovora. Svetilnik na vrhu sveta, Kennedy - hahahaha!
Vegos
07. 01. 2007 00.49
Jaz bom s kakršnimkoli prerekanjem in pametovanjem počakal do teda, ko bodo vidni rezultati nove prespektive SD. Če mi bojo všeč, jih bom pohvalil, če mi ne bojo všeč, jih bom popljuval. Predlagam vam, da vi storite enako in ne sodite vnaprej.
*Alien*
06. 01. 2007 22.38
Fantje, tole o Kennedyu je pravzaprav zelo zanimivo..! Kdor kaj malega spremlja Discovery, je verjetno opazil oddajo "The Altered Statesman". Tam so bili prikazani strici, ki so svoje državniške kariere udejanjali na drogi. Churchil, npr. na opijatih plus alchohol. Jelcin, enako. Hitler, samo MDA. Kennedy pa, na MDMA.. Sedaj pa mene nekaj zelo zanima. S katerim naj bi primerjali našega lepotana? S Kennedyem? Ki jw bil zadnja leta od drog zabuhel kot lubenica? He he. Dajte malo bolje razmisliti.. Predlagam Che Guearo..
buhdej@volja.net
06. 01. 2007 22.07
Ja p(b)um(b)ar. Se strinjam s tabo, da je s ta staro partijo konec in sem tega vesel. Žalosti pa me, da imamo že novo, ki bi bila stari v pononos.
buhdej@volja.net
06. 01. 2007 19.56
Je taku p(b)ump(b)ar s staro je konc, mamo pa tud že čist novo(staro)!!!
albertinum@excite.com
06. 01. 2007 19.48
PAHOR = KENNEDY, JANŠA = TITO
pumpar@volja.net
06. 01. 2007 18.32
aurelius TI SI TUDI RDEČKAR VIDIM.TI KUMROVEC DAU PLAČO AL PA PENZIJO AL PA TVOJIM STARIM.PARTIJA PA TE SCENE.KONC JE TEGA ZAPOMNI SI
victoriosus
06. 01. 2007 18.08
Haha, aurelius, ful argumentiran ta tvoj post! Čist dobro vem, kaj je hotel povedat. Samo da NI SPOSOBEN, NI ZMOŽEN izpeljati tega, razumeš? Zakaj? Sem že napisal. Če pa ne znaš interpretirat prebranih podatkov, je verjetno zaradi MOJE prenizke izobrazbe.
theykilledKenny
06. 01. 2007 17.42
He, janševi podprepniki ste še na prenizki stopnji mentalnega razvoja, da bi dojeli, kaj je hotel dejansko povedati. Sicer pa, počasi se daleč pride...