Slovenija

Neprofitni otroci motijo

Koper, 23. 09. 2008 20.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Otroci iz neprofitnih stanovanj v enem od novih blokovskiih naselij v Kopru motijo stanovalce iz lastniških stanovanj čez cesto. In to zato, ker se igrajo!


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Buena Vita
24. 09. 2008 16.00
KO SEM BILA MAJHNA ja na meji smo bili verdno kregani,hrvati so nas tožili materam,slovenci pa očetom,huje je bilo poslušat mater,oče je prisolil zaušnico,pa je bil lljubi mir. malo za šalo,malo za res, za moje pojme so otroci v prednosti,imajo se pravico igrati,in imajo se pravico dreti,to spada k njihovemu odraščanju,kdo jih omejuje, je omejen,ali najbolj sovraži samega sebe,mene ne brigajo ne lastniška stanovanja,ne vile ,ne koče,ne super avti,za to imajo vsak svoje mesto,otrokom pa pripada otroštvo in basta vsakega posameznika je naloga;;;;;če vidi da mularija dela škodo,se lepo z njimi pomeni,in kaka karamela tudi ni odveč, sama sem mulariji pekla palačinke,bog mi je priča,kako so pridni,aha,pa nogomet sem tudi igrala z njimi,pa kako nonico smo hitro utišal,brez kreganja,, in zjutaj od 7-22 ni potrebe nobenemu molčati,zaželjen mir je po 22 uri
User98820
24. 09. 2008 12.09
Morda isto zaskrbjujoč primer na isti oddaji je bil preobremenjenost otrok, ki so z aktivnostmi tako zapolnjeni, da jim je odvzet čar otroštva in zdrave socializacije. In kaj počno tej otroci v tistem minimalnem prostem času?...gledajo doma TV in se zalepijo na PC. ...Le kam pluje \"zdrava družba\"
User98820
24. 09. 2008 12.06
Ne vem, kaj imajo pri tem profitna, neprofitna stanovanja,..pa stari nergači,..pa južnjaki... Otroci so otroci z vsemi svojimi pravicami. Kadar se gradijo soseske, še posebej z mešanim režimom (profitna neprofitna) je minimalni standard civilizirane družbe ureditev otroškega igrišča. In tako bi imeli vsi otroci možnost svobodne igre,..ljudje pa ne bi nergali., Standard gradnje in planirajna je žal padel na minimum ter se popolnoma podredil zakonitosti trga, malih turbokapitalističnih profiterjev. In tu je problem.
davor269
24. 09. 2008 11.59
nimam besed za tako glupe ljudi...res ne!!! sramota!!!!!
User400108
24. 09. 2008 11.31
branka, se popolnoma strinjam s tabo.Dostikrat smo kakšno ušpičili in jih kasneje tudi poslušali na ta račun od naših staršev, ampak smo bili pa ta glavni :)današnji otroci so nesocializirani, nedružabni (ne rečem, da vsi), čisto preveč ambiciozni za svoja leta..kje je otroštvo, kje je igranje.še tisti, ki se želijo, se ne smejo...nihče na svetu ne bi preganjal mojega otroka, igral se bo, ker mu bom jaz dovolila in domov bo šel takrat, ko bom jaz rekla..ne pa tečen sosed, ki je v napoto sam sebi
slosap@yahoo.de
24. 09. 2008 11.27
PROOOFIIIT,PROFIIIT zadušte se z denarjem!!!! Kreteni
Ramzess
24. 09. 2008 11.26
Bunza=\"Bilo kuda stare zatežene mame svuda. Oni bi mir - pa naj ne kupujejo stanovanj v blokovskih naseljih!\" Tako je, če bi radi mir naj gredo na podeželje, samo, tam bi jim pa spet kaj drugega šlo v nos. Taki običajno niso nikjer zadovoljni, sami niso imeli ali mogli imeti otrok, pa so drugim favš. Tipično. Ansev :o)=\"Katasrofa od enga folka. Važno, da uni ne sedejo sosedove rože. Jst bi ji cel teglc dol vrgla pa nej puca svoj popolni balkon.\" Ja pol pa kar, smešno no. Trapo=\"Živim v mestu, delam na tri izmene pa me otroški trušč, vrišč in hrup ne motita, moti me pa košenje trave sosedov, pa sem tiho in ne zganjam cirkusa. PS Še toli ti zaupam. Neprofitna najemnina je marsikje višja kit profitna zato ne klamfaj prazne slame. Če so pa slučajno ti otroci \"naši južni\" se pa čudim kako je novinar upal ta prispevek sploh napisati saj bi ga z lahkoto lahko obdolžil da je rasist\" In lastniki profitnih stanovanj imajo višje dohodke kot lastniki neprofitnih stanovanj, in lahko še nadaljevali. Ne obsojaj novinarja ni on začel s tem, pač pa ljudje sami, on je samo povzel zgodbo in podal resnico, kar je tudi prav, čemu bi se sprenevedali, čeprav so se ti profitni skrivali pred njimi. Čista favšija, kot sem že zgoraj opisal, ni kaj. Sicer pa tudi mene ne motijo otroci v bližini, res je da jih v moji soseščini, primesni zaselek z vrtovi (velika razlika pram blokovskemu naselju, kjer se tudi vedno zna najti kakšen \'zatežen\' osebek, ki viha nos čez otroke in njihovo igro, tudi sami smo dali to skozi, vem kako se ti otroci počutijo, stvari z leti ne spremenijo veliko), ni ravno veliko, poleg tega jih je zanimivo opazovati pri igri, sam še otrok nimam, in nimam razloga, da bi bil favš drugim. Julija petaros=\"jaz kot otrok sem se podila naokrog, moji otroci so se igrali pred blokom s sosedovimi otroci...zdaj se pa sprašujem, kje je vsa ta otroški smeh in vik in krik? Očitno samo še doma pred računalnikom, vzgajan v nedružabnega egoista...kam s(m)o prišli - otroci motijo...ali jih tisti, ki ji otroška igra moti, nimajo-upam, ali pa so egoisti, ki tudi svoje otroke vzgajajo v še večje egoiste...današnji trend...kam gremo?\" Dobro vprašanje, kam gremo, tudi sam opazil izostanek smeha, vika in krika, kar je dokaz, da se tudi otroški svet vklepa v svet pravil in zakonov, omejevanja svobode, večanja nadzora, itd. in kmalu bodo otroci odraščali samo še v centrih namenjenih njim, od dveh let naprej, kar bi bilo marsikomu egoistu zelo po godu, taki bodo z veseljem podprli politiko NWO, ki tako vzgojo in šolanje otrok že podaja kot zakonito, uzakonjeno. Nič več otrok na dvoriščih, niti višča, pišča in krišča otrok. Delodajalec=\"Starčki so za v dom, ne za civilizirano okolje, ki je precej drugačno kot so ga bili vajeni pred 100 leti brez elektrike, avtomobilov in podobno.\" Se strinjam, sicer pa \'civilizirano\' okolje na tujem, gradi naselja z vrtički, ipd., namenjeno samo starejšim, kaj pa pri nas, nič ne kaže v tej smeri, še tisti poskus nekega naselja pri nas je šel v franže. Potem pa takole beremo. Smehek=\"Pa zanima me še kaj si ljudje predstavljajo kot vzgojenega otroka?...Da mirno sedi na klopci pred blokom, je tiho in vljudno pozdravlja babice, ki se sprehajajo mimo?...Kaj bi bilo iz takšnega otroka ko odraste? , pa ne pravim, da se ne sme pozdravljati. Seveda morajo lepo pozdraviti vsakega soseda, ampak ne sme pa to biti glavni dogodek popoldneva pred blokom...\" Absolutno res.
Ramzess
24. 09. 2008 11.25
Iz rubrike, saj ni res, pa je. Smo priča \'stari\' \'novi\' obliki diskriminacije, profitni in neprofitni (=ciganski) otroci, \'stari\' \'novi\' obliki vandalizma, ti. verbalnemu vandalizmu. Kaj so tukaj otroci krivi, če načrtovalci niso mislili nanje. Stanovanjski sklad se nima za kaj izgovarjat, saj jim je več do dobička, kot do dbrobiti vseh stanovalcev na neki površini, vključno z otroci, ali pa s tem potrjujo politiko gradnje stanovanj za odrasle, v njihovem svetu otroci ne obstajajo, in kako potem formulirajo mlajše družinske člane \'družinskega\' stanovanja, ki jih gradijo. Če je temu tako, in je politika taka, potem se samo uradno gradijo, zaradi višje cene, stanovanja za družine, neuradno pa so stanovanja za odrasle (pare) ali samske ljudi, kot prikazujejo državi. Je to morda nova oblika goljufija, nezakonitega zaslužkarstva. Morda, morda pa samo jaz pretiravam, a glede na dokaze tako zelo spet ne. Tudi vrtec, pa tudi ostali vrtci po državi, vključno s šolami, ki zaklepajo svoja igrišča, ker ne znajo poskrbeti zanje, da bi bila na voljo (lokalnim) otrokom tudi zunaj uradnega časa, in med vikendom, počitnicami, se nimajo na kaj izgovarjat. Bo pač treba uvesti novo delovno mesto, skrbnik ali skrbnica in nadzornik ali nadzornica igrišča, zanesljivi študentje se ne bi branili dodatnega zaslužka, pravim samo zanesljivi. Vse se da, če se le hoče, samo vrtci in šole nimajo prav nobenega interesa za to. Ironija je, da sevedno vse začne in konča pri denarju, in kot po stari navadi v tej državi, bo moral, žal je v birokraciji in politiki to prepogosto \'obveza\', umreti najmanj en otrok, da se bo le kaj ukrenilo. Toda, takrat je že prepozno.
User416407
24. 09. 2008 10.57
ljudje zelo radi zamenjujejo neprofitno stanovanje, profitno stanovanje in socialno stanovanje. Neprofitno stanovanje zgradi občina za občane in cena stanovanja naj bi bila le za kritje stroškov gradnje. Pri profitnih, pa stanovanja zgradi nekdo z namenom, da jih bo dražje prodal in zaslužil (podjetje ali premožen posameznik) komurkoli. Neprofitna stanovanja so ponekod (obala, Ljubljana) precej dražja od profitnih drugod po Sloveniji, saj cena na meter presega 2000€. Tako, da sploh ni res, da so ti ljudje stanovanja dobili brezplačno in imajo zato mačehovski odnos do njih, nasprotno, plačali so zanj verjetno več kot večina komentatorjev tu spodaj za svoja stanovanja... Ta diskriminacija glede profitnih-neprofitnih stanovanj pa je katastrofa. Vsak si priskrbi stanovanje na tak način, da dobi kar želi za ceno, ki si jo lahko privošči in nihče nima pravice nekomu reči, da je manjvreden kot človek, ker je dal za stanovanje (nekaj, če sploh) manj denarja kot on...in po vsej verjetnosti reče to nekdo, ki je stanovanje podedoval ali kako drugače dobil. Pa zanima me še kaj si ljudje predstavljajo kot vzgojenega otroka?...Da mirno sedi na klopci pred blokom, je tiho in vljudno pozdravlja babice, ki se sprehajajo mimo?...Kaj bi bilo iz takšnega otroka ko odraste? , pa ne pravim, da se ne sme pozdravljati. Seveda morajo lepo pozdraviti vsakega soseda, ampak ne sme pa to biti glavni dogodek popoldneva pred blokom...
User306382
24. 09. 2008 10.49
ODSKONINA@10:33 Aleluja... Kje so tiste stare tete, ki so se sprehodile do dvorišča bloka in iz žepa fertaha potalale karamele? Otroci so vedno enaki? Igrivi, nagajivi... Starci so zagrenjeni, ker so sami... A mogoče kdo od vas ni zvonil najbolj tečni sosedi in se potem skril? In to samo zato, da bo še bolj jezna. Pa soseda ni pisala nobenih peticij. Na oglasno desko mogoče kaj, pa še to smo sunili, preden so starši uspeli prebrat. Joj kako rada bi te otroke naučila nagajat...
User401820
24. 09. 2008 10.33
Zanimljiva zadeva ta stanovanja v tem delu Kopra so bila zgranena z namenom da bojo vsa neprofitna in naj bi se rešila stanovanjska stiska prebivalcev Kopra. Toda!!??? glej ga zlomka na enkrat so postala lastniška stanovanja ki so jih večinoma pokupili Ljubljančani; Mariborčani in kdo zna iz katerega dela Slovenije. Sedaj pa v ta stanovanja vseljujejo podnajemnike za mastne najemnine in služijo s neprofitnimi stanovanji. Seveda zaslužil je graditelj zdaj morajo še lastniki. O tem pa nobeden ne piše in nobeden ne govori. Res fantastična formula demokracije in kapitalizma. Pa se to. Kar naprej govorimo da so otroci naša prihodnost. žalostna je naša prihodnost ko bi jih zato ker so živi in se igrajo najrajši nekam pognali. Se sem tudi ja članica starejše generacije in upokojenka. Kako si upokojenci stari ljudje zamišljajo prihodnost brez dinarčkov ki jih in jih bijo mlajši zlagali v blagajno za pokojnine. NAZADNJE PA TI STARI JAMRAJO DA SO ZAPUŠČENI, OSAMLJENI IN PREPUŠČENI SAMI SEBI. Res gdo bi se zanimal za take osebe. Žal mi je in me je sram da pripadam tudi jas tem generacijam ki niso pripravljeni razumet otroke, njihovo potrebi po igranju in sprejet njihovo veselo čebljanje odškodnina
trapo
24. 09. 2008 10.31
nekdo.. Delno je res kar praviš. Način kako se otroci igrajo je krivda staršev - skrivanje za avtomobili in podobno, vendar pa mi prosim povej zakaj se morajo igrati prav tam? Delodajalc Glede tvoje tašče - kriv si sam. Takrat bi moral narediti določene stvari ne pa sedaj razglabljati o tem. Verjamem da v tistem času nisi mogel drugam in si pač stisnil zobe na račun miru v hiši. Kam pa je to pripeljalo tvoje otroke pa vidiš sam.
User108308
24. 09. 2008 09.35
Delodajalec vidim da maš tud ti razne frustracije. Sam sem živel nekoč v bloku pod katerim je bilo vrtčevsko igrišče na drugi strani pa še blokovsko pa me niti enkrat ni motil otroški živ žav. Tako da nisem nek kreten ki bi se zaradi tega bunil. Moti pa me... govorjenje vas tukaj o starejših. Čez nekaj let boste vi taki ali pa še hujši. Sploh pa zanima me kaj vse delajo vaši starši. Dejstvo pa je da če se otroci igrajo na parkplazu to pomeni, da ga lahko nekdo zbije če čepi za ali pred avtom pa ga ne vidi... Pa bo meu potem ta travme celo življenje. Mislim halo no... Za ta problem je kriva občina. K vsakemu blokovskemu naselju spada zavarovano igrišče. Zdaj pa starejši gor al pa dol če se bunijo. Upam da bodo vas ko boste stari čimprej strpali v dom. Ker itak več ne boste za ta svet. In niso vsi starejši za v dom.
User17960
24. 09. 2008 08.59
Ma to je vse montaža. Pred kamero se delajo boge in pridne, itak. Dokler se igra lahko tudi kriči, ni problema, ko pa začnejo uničevat tujo in tudi skupno lastnino pa ljudem poči film. Pravite, da starejši so za v dom. To že, ampak kaj ko je domov za ostarele premalo in predragi glede na penzije. To je problem države in nič ne kaže, da bi bilo kaj bolje. O narodnosti teh otrok pa itak ni vredno zgubljati besed. Glede na to, da že živijo tukaj, bi vsaj lahko govorili podobno slovenskemu jeziku.
trapo
24. 09. 2008 08.54
abbot.mike Ne mešaj stanovanj v lasti podjetij za ketere se plačuje neprofitna najmenina za socialna stanovanja. Marsikje je neprofitna najemnina višja od profitne.
User412860
24. 09. 2008 08.49
Brankasrbijanka, podpišem. Starčki so za v dom, ne za civilizirano okolje, ki je precej drugačno kot so ga bili vajeni pred 100 leti brez elektrike, avtomobilov in podobno. Kakšna je bila vzgoja mularije takrat pa vemo, onikanje tastarih in garbanje mularije za vsak dre.k. Ne rečem, da danes ni nevzgojene mularije ampak vse ima svoje meje. moja hči se ni smela naglas igrat v hiši moje tašče, sploh ne popoldne v času sieste in mehiških nadaljevank. BRUH! Danes je tamala čist neizživeta in se nezna zdivjat s sosedovo mularijo. Mi je prav žal, da nisem takoj popiz... nad taščo. Ampak tko je , kaj čmo. Skratka , otroci se morajo igrat v otroštvu, ne pa potem, ko odrastejo in majo razne frustracije.
User303905
24. 09. 2008 08.44
Mene pa najbolj moti, da praviloma zidajo neprofitna stanovanja na najdražjih lokacijah. Če bi jih zidali na manj atraktivnih, bi jih lahko za isti denar pozidali še enkrat več in ne bi bilo toliko mladih družin brez strehe nad glavo. Če bi pa še gradbeniško mafijo razhajkali, potem bi pa res vsaka mlada družina lahko prišla do stanovanja...
User306518
24. 09. 2008 07.56
koncno je to tud na tv-ju. Samo prakticen primer. V Mariboru pri planetu tus so neprofitna stanovanja - novi bloki. Tam je noter ogromno ciganov. Prvi dan ko so se vselili so izpraznili vse gasilne aparate. Oni lepo zivijo v neprofitnih stanovanjih, za katere placajo glede na stevilo otrok kako desetino cene, na parkiriscu pa so prakirani bmw-ji, mercedesi. Ocitno majo dovolj denarja za to, pol lahko tud polno ceno placujejo. Drugo kar pa je, ce se pa gre za male otroke, ki se pred blokom nic druga ko igrajo ampak se pac tud derejo, kot vsi otroci, pol pa so stari malo pokjeni :) ce so oni meli zanic otrostvo pa jim mi ne mormo pomagat.
User166421
24. 09. 2008 07.07
kam smo prišli. Kakšni ljudje so to, ki jih moti otroški smeh in igranje. A se nihče ne zaveda, da je to naša prihodnost. A je boljše, da vzgojimo otroke med štirimi stenami, asocialne, ki se ne bojo znali družiti z vrstniki. Fuj, pa taka družba. Ti starci, oprostite izrazu, tudi jaz upam da bom nekega dne stara, pa bi tudi lahko imeli malo potrpljenja. Drugače pa naj se ne naselijo v blok, kot je že nekdo rekel.
nanka1
24. 09. 2008 04.01
Zelo žalostno, da imajo povsod prednost upokojenci in stari ljudje, otroci, ki so naša prihodnost, pa so vsem napoti. Egoizem, ki mu ni para. Tak narod si zasluži izumrtje.