Slovenija

Nesreča na dolenjki, tovornjak prebil varnostno ograjo

Novo mesto, 31. 01. 2020 16.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zaradi odstranjevanja posledic prometne nesreče na dolenjski avtocesti med priključkoma Smednik in Dobruška vas je bil promet dlje časa oviran. Promet je bil oviran tudi na štajerski avtocesti, kjer se je prav tako zgodila prometna nesreča.

Nastal je zastoj proti Obrežju, potovalni čas se podaljša za več kot 40 minut. Kot je videti na fotografijah, je tovornjak prebil varnostno ograjo in delno zaprl obe smeri na avtocesti.

Nesreča tudi na štajerki

Na štajerski avtocesti promet poteka za priključkom Domžale proti Mariboru samo po enem prometnem pasu. Nastal je daljši zastoj do razcepa Zadobrova. Potovalni čas se podaljša za eno uro. Na PIC opozarjajo voznike, da morajo pustiti med ustavljenima kolonama dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.

Za osebna vozila je možen obvoz po regionalni cesti Šentjakob - Krtina ali po črnuški in trzinski obvoznici do Krtine.

UNKNOWN: road-data
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik458403
01. 02. 2020 07.35
-1
Marzo.........pa od cene vinjet se odracunaj izdelavo, tudi na petrolu in drugje je ne prodajajo brez provizije. Tudi drzaca si vzame 22% davek tako da dars ne dobi niti 70 eur za letno vinjeto...............
marzo
31. 01. 2020 21.03
+7
Tranzitni tovorni promet je treba spraviti z naših cest. Ne samo zaradi ogrožanja prometne varnosti, ampak tudi zaradi onesnaževanja in hrupa, ki ogrožata javno zdravje. Od tranzita nimamo popolnoma nobene koristi - cestnina ne pokrije niti škode, ki jo težki tovornjaki povzročijo na cesti, tankajo pri nas ne, še 1 eur za wc jim je težko dat. Vso škodo na javnem zdravju pa krijemo davkoplačevalci.
zurc
31. 01. 2020 21.14
+3
brez da računaš gorivo je cestnina tam okoli 100 eur za tranzit od madžarske do italianske meje za en kamion potem pa računaj število kamionov na dan po cestah pa da vidiš kolikšen je to denar imamo ceste lahko vsakih pet let nove zgrajene ,ne poflikane
marzo
31. 01. 2020 21.26
+2
Kaj pomaga 100 eur cestnine, če pa kamion naredi za 150 eur škode na cesti? Razliko seveda plačujemo kupci vinjet!
josco
31. 01. 2020 21.30
+3
Zurc - kakšno gorivo? Vsak dan se peljem čez AC počivališče, ki je nabiti polno tovornjakov, a še nobenega nisem videl tankat.
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.32
+9
Marzo........kamion placa cez 40 centov/km... Z vinjeto pa 1 cent, ce naredis 12 tisoc km..... Ali pa 2centa, ce naredis 6000 km......... In ti sedaj glumis, da ti drugi placujejo vinjeto............ Ko se tako norcujes iz soferjev, kateri pol zivljenja prezivijo stran od druzine v kabini, da imas dobrine katere zelis, te je lahko le sram..........in takim se to v zivljenje hitro vrne
josco
31. 01. 2020 21.38
-3
Svetice - že N-tič ti svetujem, da si prebereš študijo, s katero je bilo nedvoumno dokazano, da kupci vinjet sofinanciramo tranzitni tovorni promet. Študije še noben ni ovrgel, mogoče bo uspelo tebi. Sicer pa proti voznikom tovornjakov nimam popolnoma nič, le smilijo se mi, ker se pustijo tako grobo izkoriščat lastnikom prevozniških firm. Namesto da zagovarjaš te izkoriščevalce, se raje potrudi in pomagaj ustanoviti sindikat prevoznikov, če si iskreno na njihovi strani. Kar pa dvomim da si, verjetno bolj kakšen pišekov ali klobasin agitator.
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.39
+4
Josco.......... Seveda ne, ker tankajo na Shellu ali na AS24......in nasa politika hoce le petrol in omv na avtocesti in zato tak je..........a ti mislis, da neke tujce interesira neki petrol........... Pa se to, tanka se ob meji ali na zadnji pumpi, da ima za cim dlje
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.41
+1
Marzo......kamion 5x manj onasnazuje okolje kot navadni dieselski avto glede na porabljeno gorivo............. Pojdi malo na tehnicni pregled in primerjaj meritve, da ne bos na pamet pisal
marzo
31. 01. 2020 21.42
+0
josco
31. 01. 2020 21.45
-2
Svetice, potem pa ne nabijaj kakšne grozne prihodke ima Slovenja od trošarin za gorivo.
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.45
+4
Josco........... Ce se kamioni placujejo razne cestninske cente in nenazadnje financirajo 2tir to ne pomeni, da to ni cestnina, ceprav ga molzejo vsi drugi..............pa se zmeraj kamioni vec placujejo darsu kot osebna vozila, katerih pa je bistveno vec
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.49
+2
Josco..........ti enostavno ne razumes, kje kamioni tankajo..... Pojdi na Shell v Hoce in bos videl, da ta crpalka proda vec goriva tujcem kot vse petrolove crpalke skupaj.............
Uporabnik20876
31. 01. 2020 21.54
grobo izkoriščanje voznikov je malce zlajnano. tisti, ki želi DOBREGA voznika obdržati verjemi, da lepo dela z njim. pa cestnina za tovorna vozila je draga. Problem je v slabi infrastrukturi, ker naše učene glave niso znale predvideti povečanja tovornega prometa. so si drugače delili denar takrat, ko so se delale ceste..
aprilia123
01. 02. 2020 09.13
Kamion za cez slo pride cca70€ na dan gre čez tam okol 16.000 no zdej pa zracunajte kolk to pride .vinjete so plunek v morje .a dars zmeri samo kolk so vinjet prodal
Uporabnik458403
31. 01. 2020 20.49
+3
Marzo.............ce kamiona ne mores videti si pac poisci ustrezno pomoc........ Dokler vozniki kamionov povzrocijo najmanj prometnih nesrec z telesnimi poskodbami ali celo z smrtnim izidom do tecas so tvoja nabijanja neutemeljena............ Veliko vecja verjetnost je, da bos nastradal v prometu zaradi drugih. Se pecikisti so ti vecja nevarnost............ Pa sploh ne upostevas dejstvab da se kamioni vozijo po voznih pasih, kjer neprestano prihaja do vkljucevanja in izkljucevanji iz avtoceste, katerih pa 50% tega sploh ne obvlada. Pa si zamisli, ce bi se v takih situacijah bili z osebnimi vozili, ko se nekdo vkljucuje z 50km/h........da ne omenjam, ko jih veliko prehiteva in ko zavijejo iz prehitevalnega na kamion ti vsak drugi stopi na premzo............. Prosi enkrat enega soferja, da te pelje z kamionom, da bos z visine videl osebna vozila in mogoce te bo srecala pa met in ne bos vec tu neprestano nabijal o drugih
marzo
31. 01. 2020 21.04
-1
Od kje tebi podatek, da kamionarji povzročijo najmanj nesreč? Si ga dobil od Agencije za varnost promrta, ali pač enostavno veš, saj si vendar kamionist?
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.34
+2
Samo vceraj sta dva izgubila zivljenje v osebnih vozilih in kaj tebi to pove.............?
marzo
31. 01. 2020 21.43
+0
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.50
+3
mertseger
31. 01. 2020 18.59
+3
Te ograje naj bi zdržale tovornjak
0OO7
31. 01. 2020 19.40
+4
Tovornjaka garant ne. Padlemu motoristu v ovinku pa zelo uspešno odrežejo noge...
borisss
31. 01. 2020 18.47
+6
Ni se fajn počutil sigurno ne
brezveze13
31. 01. 2020 18.37
+15
prvi ukrep policije, pri prometnih nesrečah bi moral biti takojšnje skeniranje telefona , šele nato pihanje in ostalo
vide
31. 01. 2020 18.45
+8
Tocno tko, sam ko imajo ljudje danes cel kup pravic in nič dolžnosti.
flojdi
31. 01. 2020 18.16
+5
.če je prebil varnostno ograjo , semizdi da so varnostne ograje glih za en klin c
inside1
31. 01. 2020 18.16
+5
Zabijalo se je predvsem v smeri Obrežja, kjer so stali do Dobruške vasi. Za LJ je promet šel tekoče po odstavnem, k sreči ni bilo teh "opazovalcev", ki bi ustavljali.
zurc
31. 01. 2020 18.13
+18
za take nesreče so v večini krivi nestrpni vozniki osebnih vozil ,ki izsiljujejo prednost ,blendajo kamionu,če so se mogli kako sekundo dlje peljat za za njim ,če je prehiteval ali pa totalni id....i,ki po končanem prehitevanju kamiona ,takoj pred njega zapelje in še zravem zmanjša hitrost .in še je takih primerov
slucajni
31. 01. 2020 18.27
+7
Se strinjam,ampak to so primitivneži,ki mislijo,da je vsa cesta njihova. Sem jih že kar nekaj prijavil policiji. In ko sem mu potrobil ali poblendal,mi je pokazal sredinca Za ukrepe pa ne vem. Pomaga ti,če ga posnameš na kamero in če imaš tako nezgodo,je posnetek veljaven. Sicer ne.
marzo
31. 01. 2020 18.30
-7
Seveda, kdo pa drug. Kamiondija pač ne more biti kriv
vide
31. 01. 2020 18.46
+3
Marzo tebi so očitno kamioni in kamionžije zelo napoti.
0OO7
31. 01. 2020 19.44
+0
Brez kamiondžij so trgovine prazne. Mnogo sem na cesti Ptuj-Močvirje, pa o njih ne morem kaj grdega reči. Če se dva prehitevata z razliko hitrosti 2km/h (Elefantenrennen)pa pač potrpim in iz 160 pač zmanjšam...
marzo
31. 01. 2020 20.27
-3
Vide - ti pa jih imaš kot voznik avtobusa nenavadno rad. Da niti tudi ti...
marzo
31. 01. 2020 20.29
-1
Kvargelj - brez kamionđij so prazne trgovine in polne greznice v Italiji.
Uporabnik458403
31. 01. 2020 20.54
+4
Marzo.......ne da bodo samo prazne trgovine. V fabrikah ne bo dela ali pa vse zamaseno......... Ti si ocitno ne predstavljas, kaj za revoz pomeni pravocasni prihodi in odhodi kamionov......... Tam dnevno naredijo 1000 avtov in ti mislis, da imajo za par tisoc avtov skladisc, da bi na vsaki 3 ali 5 dan vozili....... In da bi vilicaristi vse v 3 urah razlozili...........
marzo
31. 01. 2020 21.13
-2
Kaj ima revoz veze s tranzitno potjo, po kateri se oskrbuje Italija?
Uporabnik458403
31. 01. 2020 21.22
+2
Marzo.......marsikaj. Ce bi avstrijci tako razmisljali kot ti, mi nicesar nebi uvozili ali izvozili v Nemcijo in pri nas bi mogoce vsak 5 imel sluzbo........ A to ti hoces........ Ce te tranzitni kamioni motijo pol pojdi ti v Dolgo vas in jim vse z samokolnico zvozi do italjanske meje in obratno.......
Uporabnik20876
31. 01. 2020 21.58
+1
tovornjake na vlake ane? sam potem bi hitro videli, da to ne gre. smo preveč razvajeni in želimo stvari danes in takoj. bog ne daj da česa zmanjka
TheEarthIsFlat
31. 01. 2020 18.13
+6
Takoj jutri naj mu dajo drugi kamion, vsaj dokler mu tega ne porihtajo,
Adminjef
31. 01. 2020 20.08
+2
Tocno to se bo tudi zgodilo.. kak bo nardil 9h pavze lahko šiba dalje..
brezveze13
31. 01. 2020 18.09
-2
v časih ko ni bilo mobilnih tel. so ser nesreče v roku enega meseca iz cele bivše YU lahko preštele na prste pa je bila cesta bratstva in jedinstva polna turških in bolgarkih kamionov Wili Betz je imel celo linijo v tej smeri
depos
31. 01. 2020 19.07
+3
Včasih si rabil pol ceste bratstva in jedinstva, da si pospešil do 70km/h.
duhovnikj
31. 01. 2020 18.01
+8
Ali to pomeni, da je tak preboj ograje potrjen z vrhunsko strokovnostjo projektantov avtocest?
marzo
31. 01. 2020 18.23
+11
Ograje so atestirane za določene hitrosti in kot nalera. Ograje, ki bi zadržala pravokotni nalet tovornjaka pri veliki hitrosti, ni.
0OO7
31. 01. 2020 19.47
+3
Bravo! Tako je. Tisti, ki ga je zrinila corsa v prepad, tja sploh ne bi zletel, če ne bi reševal omejenca v corsi. In betonska ograja je ostala cela, ker je kot naleta bil majhen. Žal pa je prikolica vlečno vozilo pahnila čez ograjo...
marzo
31. 01. 2020 20.30
+2
Omejenci so žal povsod Zadnjič v korsi, danes za krmilom tovornjaka. Ograje so za normalne ljudi in ne ta omejence
Rožice cvetijo
31. 01. 2020 17.35
+2
Sigurno prepočasna vožnja in sigurno je bila vsa pozornost namenjena prometu in nikakor ne mobitelu!
luzarf@arcor.de
31. 01. 2020 17.56
-13
ma ne poslušal je poročila? Ko so javili da nas je končno zapustil osvobodili Borec NOB,ni mogel verjeti da nas je doletela takasreča
vide
31. 01. 2020 17.33
+47
Ni še dolgo nazaj ko sem pod eno podobno novico prebral komentar, da kdor ne zmore napisat sporočila med vožnjo nima kaj vozit avta po cesti. Zelo žalostno razmišljanje enega pametnjakoviča.
marzo
31. 01. 2020 17.38
+6
Saj če bi kamiondije vprašal bi ti odgovorili isto
vide
31. 01. 2020 17.41
+4
Po tvojem pisanju sklepam da si ti tudi zelo blizu takemu razmišljanju in po možnosti tudi te komentarje pišeš med vožnjo.
marzo
31. 01. 2020 17.44
+3
Med vožnjo očitni pišeš ti, saj si poklicni voznik avtobusa
vide
31. 01. 2020 17.47
-2
Ej majstr lepo sedim doma na kavču, med vožnjo pa se oglasim samo na telefonski klic z slušalko, pa še to ne vsakemu.
marzo
31. 01. 2020 17.49
+2
vide
31. 01. 2020 17.50
+1
marzo
31. 01. 2020 17.53
+1
marzo
31. 01. 2020 17.24
-9
Vsaka nesreča, ki jo povzroči kamjonar iz malomarnosti, bi se morala obravnavati kot povzročitev splošne nevarnosti. Posledice takšne malomarnosti so lahko zelo hude in samo vprašanje časa je, kdaj se bo zgodilo
Hulk Zalepi
31. 01. 2020 17.13
-2
tega pa poznam
vide
31. 01. 2020 17.08
+36
Dnevno vozim bus po AC. Ker sedim malo višje kot vidrugi avtomobilisti prav lepo vidim kako vidrugi še bolj gledate serije in pa družbena omrežja na fonih med voznjo. Ker sem tudi gasilec operativec spremljam tudi kamionarje, pa lahko rečem da ne opazim več nikogar da bi imel na armaturi odprt prenosnik. Tisti ki vozijo stalno Zahodne relacije imajo čedalje majn celo polic na armaturi. Kajti že plačujejo zaradi tega tudi kazni, ker polica zmanjšuje preglednost vozniku. Skratka ne pametujte in počistite najprej pred svojim pragom.
Gorenc_pa_pou
31. 01. 2020 17.09
+11
koncno nekdo ki razume stvari ne pa neki primitivci ki ne vejo kaj govorijo...naj jim bog pomaga ce jim sploh se lahko
marzo
31. 01. 2020 17.20
-3
Zanimivo gasilec. Jaz pa redko opazim voznika tovornjaka, ki med vožnjo ne visi na mobitelu.
chevapchichi
31. 01. 2020 17.23
+5
marzo, verjetno gospod, ki dnevno vozi avtobus vseeno lahko da bolj verodostojno mnenje kot nekdo, ki naredi 15.000km na leto.
marzo
31. 01. 2020 17.29
-8
slucajni
31. 01. 2020 17.43
+15
Če smo že pri telefončih,ne bom rekel da čisto noben,še vedno se najde kdo med nami kamionarji, ki gleda telefon med vožnjo. Čista katastrofa so postali avtomobilisti. Tudi sam sem v gasilski operativi in kdor drajsa telefon med vožnjo,bi moral samo enkrat biti prisoten pri reševanju hudih nesrečah,ki so zaradi telefona in sem prepričan,da bi se brez ugovarjanja odrekel telefonu med vožnjo.
marzo
31. 01. 2020 17.46
+5
Tudi jaz sem v gasilski operativi in lahko zatrdim, da po telefonih med vožnjo brskajo tako kamiodije kot avtomobilisti.
inside1
31. 01. 2020 18.14
+2
Jaz sem tudi vsak dan na AC, pa mnogo avtomobilov vozi precej po sredi, pa tudi veliko je takih v novejših avtih, kjer je inštalacija že vgrajena, pa visijo na slušalki. Drugače bi pa bilo treba vso telefonado prepovedat v avtih, ker tudi z avto inštalacijo nisi pri stvari.
marzo
31. 01. 2020 18.21
+1
vide
31. 01. 2020 18.27
-2
V celoti se strinjam z tabo okoli novih avtomobilov. Vendar kaj ker se potem ne vidi tako izrazito da organiziraš pomemben posel. Pa še nekaj. Počasi bo potem potrebno tudi pogovarjanje med sopotniki v avtu prepovedat. Zaradi tega ravno tako nisi skoncentriran na vožnjo.
marzo
31. 01. 2020 18.32
+1
Tudi pogovore med vozniki avtobusov in potniki bi morali strogo prepovedati.
Amasakul
31. 01. 2020 16.41
-9
haha, spet tile nesposobni profesionalni tovornjakari, najbrž spet mobitel krivec.
Gorenc_pa_pou
31. 01. 2020 17.07
+4
mislim da ze zarad tvojga imena nimas pravice komentirat...sooo shut the f up
Amasakul
31. 01. 2020 17.27
-6
Gorenc_pa_tou kadar koli grem s takšnimi vzdevki kot je tvoj na kavo si jo moram sam plačat, ker ste kot židje, sam za svojo ta zadnjo poskrbite...
Gorenc_pa_pou
31. 01. 2020 17.29
+2
uuuuu im hurt hahahaha prav smilis se mi...
vide
31. 01. 2020 17.39
+18
Za videt bi bilo situacijo pri tebi. Ker ponavadi je glavno da je BMW pred hišo, a je v kuhinji kaj za dat na krožnik pa ni važno. Še bolj je pa vprašanje kdaj je bil avto zadnjič servisiran.
Amasakul
31. 01. 2020 18.30
+1
vide, da te popravim vozilo BMW ni pred hišo ampak je parkirano v ogrevani garaži, pokrito z belo rjuho in pa redno servisirano.
vide
31. 01. 2020 18.50
+2