Slovenija

Nevarni glifosfat pri dijaškem domu Vič?

Ljubljana, 19. 06. 2019 17.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Herbicid glifosat: medtem ko v ZDA bolniki z rakom na sodiščih dobivajo celo več deset milijonske tožbe proti multinacionalkam, ki ta herbicid proizvajajo, ga pri nas očitno brez sramu želijo škropiti po površinah, kjer se dnevno giblje na stotine otrok. Oziroma so ga želeli, dokler zgodbe ni začela preverjati naša ekipa.

Iz dijaškega doma Vič nas je poklical eden od zaposlenih in nam povedal, da želi ravnateljica zaraščene površine, kjer se gibljejo dijaki, poškropiti prav s tem potencialno karcenogenim herbicidom. Toda nevarnega sredstva za uničevanje plevela se je pred našim prihodom že nekdo znebil.

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (62)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pepe007
20. 06. 2019 08.57
+8
Ne vem, če ste pri tem mediju naivni ali butasti. Stopite v realni svet. Kjer vidite tlakovane površine, spoje med cesto in robniki, železnice, ograje igrišč in tam ni trave, to pomeni v 99,99 %, da je bil uporabljen glifosat. Peljite se pa v Bosno, tam izrašča plevel na takih točkah in tam glifosata niso uporabili. Precej več glifosata kot na kmetijskih površinah se v Sloveniji porabi za take namene.
sodnik16
20. 06. 2019 08.42
-6
Zelo si želimpridelati bio-hrano, imam kar velik vrt, vendar brez škropiv enostavno ne gre. Nisem znanstvenik, da bi razpletal kaj je vzrok za bolezni rastlin, vem pa iz lastnih izkušenj, da pridelka brez škropljenja enostavno ni. To sicer ne velja za vse vrtnine, vendar paradižnika, buck, krompirja ....brez kemije ni. Pa ne zagovarjam kemije na vrtovih saj se je v zadnjih letih zelo podražila, vendar drugače ne gre.
fairplayy
20. 06. 2019 09.31
+5
naredi hotel za žuželke (ena pikapolonica je predator za listne uši), privabi ježa, naseli goža, pusti drevesa za ptice...
pepe007
20. 06. 2019 09.37
@sodnik16: nisi sicer napisal, vendar predvidevam, da kot domači vrtičkar glifosata ne rabiš. Sicer pa se strinjam s tabo in ravnam podobno. S to razliko, da prav s krompirjem na vrtu (imam samo zgodnjega) in paradižnikom (mu naredim streho) nimam težav. Krompir na njivi je druga zgodba, prav tako denimo breskve.
Hasan
20. 06. 2019 09.39
+6
Čudno,na našem vrtu zraste vse brez kemije-paradižnik,salata,radič,korenje,bučke,jagode,maline,krompir,grah,fižol,.....Pač z ženo vsaki dan pobirava polže,kolorabske hrošče,zalivava,odstranjujeva plevel,zastirava zemljo,.....in vsi skupaj uživamo v dobremu okusu povrtnin.
pepe007
20. 06. 2019 09.40
-2
@farlayy: in kako žuželke pomagajo pri glivah? Ali otroku naseliš žuželke, če dobi gnojno angino? Bi mu tako pomagal pri denimo bakterijski pljučnici? Upam, da ne ževiš v hiši, ker to je pa res orjaški poseg v naravno okolje. Ni mi sicer povsem jasno, kako si naredil objavo na internetu, ker elektrika pomeni hudo preobrazbo naravnega okolja ...
JohannDoe
20. 06. 2019 10.21
+0
@pepe Jaz otroku dam pesticid, če dobi angino. Ker angina je pest, jaz pa hočem cid. Pri bakterijski pljučnici mu dam dva deci fungicida, ker fung se sliši kot lung, cid pa hočem. Hkrati si želim preobrazbe okolja, zato redno gledam stilsko preobrazbo na TV.
Justiceiscoming81
20. 06. 2019 08.39
+8
Kdor bi škropil ta strup po površinah, bi ga bilo potrebno obtožit za namerno zastrupljanje ljudi oz naklepni umor... Pa kaj temu folku ni jasno... celi svet se odmika stran od teh smrtonosnih strupov, pri nas pa sipajo, k da so to vitamini...
User1063544
20. 06. 2019 09.16
+1
Potem pa kar začni, najprej pri VSEH kmetovalcih, potem VSA komunalna podjetja, potem pa še vse zasebnike in fizične osebe, ki se plevela rešujejo na ta način. In tako boš zaprli vse naklepne morilce, ostali pa boste vi piščanci v betonskih kasetah. Dve leti nazaj sploh vedel nisi za glifosat, zdaj pa poln pravice in morale. Takih vas je kot plevela...
hansola
20. 06. 2019 08.20
-3
Najprj me naj prosim en usmeri na ENO znanstveno raziskavo, ki bi potrdila povezavo med glifosfatom in rakom. In to, da če v ZDA žirija par ljudi, ki nima nobene znanstvene podlage prisodi nekaj glede na par pričanj in lastnih subjektivnih mnenj ne dokazuje prav ničesar.
fairplayy
20. 06. 2019 08.39
+9
kot enim ne morš z nobeno znanstveno razlago ne morš dopovedat da zemlja ni ravna tako tebe ne bi nič prepričalo ti kar poškropi in prijetno bivanje na onkologiji
User1063544
20. 06. 2019 09.09
+4
Glifosat je rakotvoren, to ni nobena skrivnost več. Nihče pa ne pove da ta folk, ki je zbolel za rakom, celo življenje škropi s tem sr. svoje pridelke ki so registrirani pod Monsantom. In to je ta famozni Roundup, ki je gnojilo, aktivator in strup proti plevelu v enem.
murinar
20. 06. 2019 08.12
+5
Zakaj se ti pametnjakoviči vozijo z avtomobili ,trošijo elektriko ... ? Ali to ne onasnežuje ?
hotchilipoper
20. 06. 2019 07.16
+10
Ste se zdaj zakadili v ta bum efekt,kar ni nič proti tistim požarom plastike,ki so zasvinjali zemljo in ozračje.
JohannDoe
20. 06. 2019 09.52
142
20. 06. 2019 07.14
-3
Brez teh pripravkov bi bil svet lačen, vsi znantveniki s Pretnarjem na čelu pa naj pogruntajo kaj boljšega s podobnim učinkom, ne pa samo razmišljat o prepovedih. Kako bi bilo živet brez elektrike ki jo proizvajajo temoelektrarne in jedrske elektrarne? Čez noč se ne da ukinit, je pa na zelenih, da spodbujajo tehnologije, ki so bolj čiste. Karkoli na Zemlji čez noč ukinemo, brez pametne alternative, bo zavladal kaos in svetovna vojna z več deset ali sto milijoni žrtev. Je to boljše pametnjakoviči?
fairplayy
20. 06. 2019 07.47
+8
lačen boš ko boš z boom efektovm in kemikalijami vse čebele pomoril
Seancy
20. 06. 2019 08.08
+6
korintos23
20. 06. 2019 08.38
-1
fairplayy, ne uničuje čebel, uničuje zelenje, travo!
JohannDoe
20. 06. 2019 09.54
@korintos Če vprašaš Bayer, potem že ne.
fairplayy
19. 06. 2019 21.57
+14
Kar skropis to zauzijes
York
19. 06. 2019 21.34
+10
Glifosat je razvrščen v isto skupino škodljvih pripravkov kakor obstojna barva za lase. Kako sta se ta dva znašla v isti skupini? Kdo zdaj koga zavaja, oz. poneumlja ? Komu verjeti, v kakšnih okoliščinah in pod kakšnimi pogoji je kateri od pripravkov škodljiv ali neškodljiv za ljudi in preostale žive organizme ? Glifosata si ljudje ne nanašajo na lase, lase si pa barvajo.
fairplayy
20. 06. 2019 07.48
+10
ženske dajo vso kemijo na sebe potem pa se čudijo od kod bulica na prsih....
JohannDoe
20. 06. 2019 10.24
-1
Vsi jo dajemo na sebe in v sebe... in vse je v neškodljivih dozah...
AlienneilA
19. 06. 2019 21.31
+24
Me prav zanima koliko od vas ima narejen izpiz iz FFS pa novinarji ?? Vse je predpisano v navodilih, če uporabljamo po navodilih proizvajalca nebo prav nič narobe saj verjemite da je prag od zaužitja oz zastrupitve do kancerogenosti še zeloo velik. Javne površine pa morajo biti označene z obvestilom o škropljenju. V ZDA je pa bil drug problem zadevo so predpisovali kot navadno sol ki nemore škoditi človeku oz ni kancerogeno in ljudje so posledično zboleli ker so škropili brez zaščite. Torej preberite navodila pa vam bo vse jasno.
Quatflow
19. 06. 2019 21.57
+6
fairplayy
20. 06. 2019 07.50
+5
navodila je pisala korporacijo v katero korist so pisana nagradno vprašanje....
yokerxdinterfan
19. 06. 2019 21.08
+9
Škodljiv je pa toliko kot so čiki ki jih v času srednje skadi dijak
142
20. 06. 2019 07.04
+0
Seancy
20. 06. 2019 08.10
-1
Fredi34
19. 06. 2019 21.02
-8
Če so pohodne površine poškropljene ne predstavlja tveganja. Edino recimo kjer bi npr. otroci iz vrtca se po tleh valjali med igro. Tveganje pride, ko se škropi tla kjer se nato sadijo pridlki in kemikalija preko zemlje in korenin pride v našo prehrano.
lakala28
19. 06. 2019 21.38
+9
Bravo. Pa če bi se otroci pasli, bi blo tudi nevarno, a ne? A jabolka so pošpricana pa z vitamini, ne? Stvar je v količinah oz. koncentracijah, ne v prisotnosti, človek.
fairplayy
20. 06. 2019 08.04
+4
količine se nalagajo v organizem ko se doseže kritična meja začno celice mutirat in se nekontrolirano deliti z drugimi besedami rak
kolaps
19. 06. 2019 19.57
+42
Imajo v dijaškem domu dijaki čas in naj v roke vzamejo dratenko pa kakšen šravfenciger pa med fuge...
ibasumik
19. 06. 2019 19.35
+17
Kakšna je alternativa boom efektu?
Uporabnik1800863
19. 06. 2019 19.10
+58
Boom efekt škropivo, ki je prikazano na slikah morate vedeti, da se porabi na tisoče litrov v kmetijske namene naprimer, naš največji pridelovalec vin klet P&F Jeruzalem Ormož škropi vso travo med trsi v vinogradih z glifosfati ze desetletja.
terantul
19. 06. 2019 19.07
+24
Ne vem zakaj ne bi imeli zaraščeno in zdravo, lahko pa je urejeno in rakavo. Odločite se.
detect
19. 06. 2019 18.35
-21
še en mal pa bojo rekl,da so kamilce škodljive.
DeBill
19. 06. 2019 18.42
+24
jaz srknem enega kamiličnega, ti pa enga glifosfat čaj, pa da vidim, komu bo bolje. one cell brain kličejo take kot ti
butalistan
19. 06. 2019 18.35
-24
V sloveniji se prodsja sama svnjarija. Tudi pridelano je vse zanič.
luckysss
19. 06. 2019 18.50
+23
Imaš prav...Imam samooskrbno kmetijo kjer pridelujem vrtnine in poljščine za lastne potrebe...Viške podarim žlahti, nekaj pa prodam stalnim strankam...Ne uporabljam kemije ampak zastirke in motiko...Običajno mi ostane nekaj manj kot 1500 kg krompirja, pa nekaj zelja, repe, rdeče pese, belega in rumenega korenja, nizkega fižola in črne redkve...Letos krompirja sicer ne bo toliko viška ker nas je obiskala toča..Tako, da niti stalne stranke ne bodo prišle vse na vrsto....Ah, ja krompir je bil lansko leto po 2,5 evrov Kg..letos bo malo dražji...
Krematorij666
19. 06. 2019 20.32
-3
Luckysss....pa naredi kot večina sposobnih kmetov Odpelji se v Samobor, kupi krompir in doma prodajajo kot domače...
Krematorij666
19. 06. 2019 20.53
+0
2.5 € za kg krompirja? Te bučke pa komu drugemu flavzaj. Edino če je govor o sladkem krompirju...
Quatflow
19. 06. 2019 21.54
+1
borut_p
19. 06. 2019 18.25
-14
Spet zavajate. Sporen je pripravek iz glifosata
DeBill
19. 06. 2019 18.42
+32
pa bistvo je, da je glifosfat notri, kaj ti ni jasno
flexilbe principles
19. 06. 2019 18.21
+3