Slovenija

'Nič nas ne more ustaviti na poti do vrha'

Ljubljana, 14. 06. 2008 18.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Predsednik SD Borut Pahor pred volitvami napoveduje predstavitev vladne ekipe in zatrjuje, da stranka ni odvisna od nobenih lobijev.

Predsednik SD Borut Pahor je na tradicionalnem srečanju stranke v Mostecu napovedal, da bodo 5. julija sprejeli program za vodenje vlade med leti 2008 in 2012, avgusta pa bodo predstavili vladno ekipo. "Kot politična stranka nismo odvisni od nobenih lobijev, temveč od preprostih ljudi, ki z nami stojijo za to, da zmagamo na volitvah," je dejal.

Borut Pahor se je med govorom, da bi ga bolje slišali, povzpel na leseni gostilniški stolček.
Borut Pahor se je med govorom, da bi ga bolje slišali, povzpel na leseni gostilniški stolček. FOTO: POP TV

Na srečanju mestnega odbora Socialnih demokratov v Ljubljani se je v rekreacijskem centru pod Rožnikom kljub slabemu vremenu in močnemu deževju zbralo približno 1500 članov in simpatizerjev stranke, ki so se jim pridružili tudi nekateri državnozborski poslanci in predstavniki strankinega vodstva.

Vse, ki so se v neprijetnem vremenu zbrali v Mostecu, je Pahor uvodoma pozdravil z besedami, da je "to samo še dokaz več, da nas na poti do vrha nič ne more ustaviti".

Dokler se bo v politiki vztrajalo pri tem, da je za socialno in drugo promocijo pomembna strankarska ali politična lojalnost, Slovenija nima priložnost. Borut Pahor

Pahor je v govoru, ki je bil večkrat prekinjen z glasnimi vzkliki navdušenja, žvižgi in glasnim aplavzom, poudaril, da je stranka v desetih letih iz roba političnega prostora, ko so jih že mnogi odpisali, s trdo moralno upornostjo in trmo, kasneje tudi z jasnejšo vizijo, novim imenom in identiteto in z odločitvijo za nov razvojni program stranke, prišla med protagoniste sprememb v prihodnosti. "Za to prihodnost smo pripravljeni prevzeti odgovornost," je dejal.

"Nikoli doslej socialna demokracija v Sloveniji ni vodila vlade. Letos, 21. septembra, na to usodno nedeljo, bodo šli ljudje na volitve in mi med njimi in prvič se lahko zgodi, da bomo po zaprtju volišč slišali, da je prvič v zgodovini Socialna demokracija dobila priložnost in odgovornost, da vodi slovensko državo," je poudaril Pahor.

Po Pahorjevem mnenju bo zelo pomembno, da se bodo ljudje septembra odpravili na volišča in da tokrat morda za spremembo od njihovih odločitev pred štirimi ali osmimi leti zaupajo glas SD. "In jaz jim tukaj pravim, njihovih pričakovanj ne bomo razočarali," je poudaril predsednik stranke.

"Tisto, kar je za Slovenijo kot majhno državo, ki ni najmočnejša, ki ni ne vojaška, ne gospodarska velesila, najbolj pomembno je, da se lahko zanese samo na talent, ustvarjalnost, pridnost, delavnost slehernega od nas," je še poudaril. "Samo tista politika, ki zna ustvariti pogoje za to, da vsakdo od nas ne glede na socialne, politične, ideološke, svetovnonazorske in druge razlike, lahko izpolni svoje sanje, razvije svoj talent, samo taka politika lahko odpre prihodnost Slovenije v vrh razvitega sveta. Mi smo to sposobni storiti," je dodal Pahor.

V Mostecu se je zbralo okoli 1500 članov in simpatizerjev.
V Mostecu se je zbralo okoli 1500 članov in simpatizerjev. FOTO: POP TV

Pahor je prepričan, da za njih ne bodo glasovali le tisti, ki bodo mislili, da je vse, kar je bilo storjeno v zadnjih štirih letih, slabo. "Bili so tudi uspehi in te uspehe je treba pozdraviti in na njih je potrebno graditi naprej. Bile pa so tudi storjene napake, kot nadaljevanje nekega političnega obnašanja, neke preživete politične mentalitete," je še prepričan.

"Dokler se bo v politiki vztrajalo pri tem, da je za socialno in drugo promocijo pomembna strankarska ali politična lojalnost, Slovenija nima priložnost. Dokler bo politika preveč močna in bo segala na področja, kjer je moteča, do takrat Slovenija nima priložnosti, samo če jo zares sprostimo se lahko odprejo neverjetna okna prihodnosti in mi jih želimo 21. septembra odpreti zelo na široko," je ugotovil.

Obenem je odpravil "napačne predsodke, da bi zmaga SD pomenila zmago politične sile, ki bo gledala zlasti na to, kako bi delila ustvarjeno, zato da bi bila socialno pravična. Če želimo zavarovati dolgoročno socialno pravičnost v Sloveniji, potrebujemo nagel gospodarski razvoj. Mi smo sposobni oba ta cilja voditi skupaj, in sicer razvoj za socialno pravičnost. Socialni demokrati smo to sposobni uveljaviti v naslednjih štirih letih," je še dejal.

Govor, med katerim se je, da bi ga bolje slišali, povzpel na leseni gostilniški stolček, je sklenil z besedami, da "ima Slovenija priložnosti, mi jih želimo izkoristiti v dobro vseh ljudi".

  • Vrtna garnitura Fiesta
  • Bencinska kosilnica PowerED
  • Žar na oglje Sunset
  • Letna kuhinja Too much
  • Sensum Lounge set
  • Paviljon Lucca 4x3m
  • Senčnik Toscana
  • Vrtni ležalnik Diana
  • Akumulatorska kosilnica Scheppach
  • Robotska kosilnica Worx
  • Nadstrešek Andy
  • Makita set orodij

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ranunculus
17. 06. 2008 09.30
pahorček Saj se strinjam, da je demokracija ena bolj pravičnih družbenih ureditev, vendar pa jo lahko gledaš tudi z druge strani - prevlada večine nad manjšino in zaradi sredstev, ki so potrebna za volilne kampanje sedaj tudi prevlada bogatih nad revnimi. In če je v Sloveniji toiliko zapostavljenjih in nerazvitih naj pač ne volijo nasprotnikov pokrajin in decentralizacije na 20 tisoč kvadratnih kilometrih. Sistem pač tako deluje. Jaz sem odraščal v vasi, ki je na robu naše občine oz. število njenih prebivalcev ne predstavlja pomembnega deleža. In smo zadnji dobili asfalt, okolica se še ne ureja (tako kot se npr. v glavni vasi občine), šola se ne obnavlja... Brez veze, na kateremkoli nivoju bo obrobje vedno še blj odrinjeno na obrobje zaradi načina, na katerega deluje demokracija.
User279470
17. 06. 2008 09.00
Ko nekdo izreče takšne besede, kot jih je Pahor:"Nič nas ne more ustaviti na poti do vrha...", se človeku, ki to posluša ali bere postavi vrsta vprašanj, ki zadevajo nadaljne reforme. Le-te namreč pomenijo nadaljni razvoj demokracije v Sloveniji: takšne, kjer bo odločal vsak in ne določeni posamezniki v LJ. Korak k temu so ves čas aktualne pokrajine, ki jim nasprotuje Pahor in njegovi sdejevci. Kaj pomeni to nasprotovanje za demokratični razvoj Slovenije? Nič kaj dobrega! To je dokaz, da se Pahor in njegova strumna četica, še naprej zavzemajo za t.i. demokratični centralizem, kjer odločajo samo tisti v Ljubljani. To pa pomeni še nadaljni razvoj osrednje Slovenije, ves ostali predel pa bo ostal tu kjer je - nikjer.
User49218
16. 06. 2008 20.25
prašek slovenija nikoli ni potrebovala toliko uvožene delovne sile kot jo je prispelo. Iz jugovine so nam pošiljali predvsem najbolj problematične primerke, ki jih niso imeli kam vtaknit. Na depeše iz slovenije, da teh ljudi ne potrebujemo več, so prihajali novi in novi vagoni. Slovenci so bili nekdaj celo zelo priznani zidarji, večino uvoženih pa je gradilo mesta zase in svoje družine, za slovenske potrebe smo namreč imeli dovolj kadra navkljub vsemu. Tudi tovarne so se postavljale predvsem pri nas spet z namenom priseliti nov folk in jugoslovanizirati slovenijo. Prišla je predvsem primitivna svojat, ki se ni želela prilagajati ne jeziku, ne kulturi. Ne rečem, da so bili vsi taki ma večina pa. Dobri fantje, ki sem jih poznal so iz slovenije odšli, ker so bili preponosni na svojo nacionalnost in niso vzeli slovenskega drižavljanstva. Ve se tudi kakšni delavci so. Po načelu najmanšega napora, če se mu ne pokaže kot otroku samo malo zabrska : pa dobro je... Ne rečem za vse, ma spet večina ni ravno pridonesla kvaliteti dela. Če jih ne bi bilo? Pač bi bila naša mesta manjša (in predvsem bolj varna in slovenska), ceste pa bi delali nekaj dlje. Prav taki ljudje so se zlili tudi po evropskih deželah, ma tam so se lahko naučili reda in mnogo bolj kompliciranih jezikov kot so švedski, predvsem pa nikjer ne napadajo domačinov, ker tam z izrodeki hitro opravijo. Prišli so nas jugoslovanizirat, prišli so kot stavkokazi in znižali ceno težkim delom, dodaten bonus pa je kriminal in nasilje njih in njihovih frocov.. To so dejstva in vsak, ki živi v kakem slovenskem mestu jih lahko jasno vidi. Pomagat se prilagodit je treba samo umsko prizadetim, ki sami niso sposobni logičnega razmišljanja in bontona, zdej govorit pa, da so ubogi pa nesposbni oblvadat osnovni bonton v roku dveh generacij... Glede na tiste, ki so odšli v zahodne države očitno to ni pretirano težko...
Buena Vita
16. 06. 2008 17.53
reklamacija ker si tak resničnež da me dobro poznaš,poznaš tud kakega s tvojih krajev ki smo bili skupaj v Mexici,jaz ga poznam,vem da nisi bil ti ker ta gospod in njegova družina odsevajo veliko ,veliko več kot ti,lažejo ne ,in delovni ljudje so,ja s tvijh krajev je tukaj na primorskem nekaj študentov,pa neisem zasleidila da b kter lagauTi pa kar nadaljuj,sej se ti bo obrestovalo,piši svoje poste ,(če znaš),ne kopiraj ostalih,vedo istih,bodi izviren če zmoreš,,,men pa le ne poznaš,ker nisem tista policistka,in reci hvala bogu da nisem
User386324
16. 06. 2008 17.22
Kako lepo, da živimo v demokraciji. Lahko se svobodno odločimo ali bomo volili tele gor ali kake druge. Da, da časi enih in zveličavnih so nepreklicno mimo. NAJ ODLOČI VEČINA. TAKO JE PRAV IN TAKO NAJ BO.
User390193
16. 06. 2008 15.49
DarthRevan Tajkunske plače ne določi vlada, kako ti to ni jasno? In sindikalna reakcija ni nič normalna saj so štrajkali proti vladi. Zakaj niso šli štrajkat pred tajkune in zahtevali od njih večjih plač? Naloga vlade je kar se tiče gospodarstva, da predvsem skrbi da je trg v ravnotežju in da je okolje poslovanju naklonjeno. Lahko se pogaja za plače v javni upravi in to je spet vse.
User265491
16. 06. 2008 14.31
Exim, s tabo, kot sem rekel, ne mislim debatirat, ker si navaden zafrustriranec, ki ga je človeštvo prežvečilo in izpljunilo, zdaj pa svoje travme izživljaš nad drugimi z žalitvami in pluvanjem po njih. Lepo se imej v svojem kraljestvu gneva in sovraštva, mene v njem ne boš videl. LP
politik70
16. 06. 2008 14.16
In potem se je Exim umaknil....
User221582
16. 06. 2008 14.08
politik70: tako nezrel si, da se s teboj ne bom več ukvarjal. Zguba časa. Aja, kakšen šolski uspeh pa so dosegli tvoji otroci?
Ranunculus
16. 06. 2008 13.39
Aja... in to nima veze z uspešnostjo vlade.
Ranunculus
16. 06. 2008 13.37
janš-isti Iz gostilniških pogovorov (in večino volilnega telesa v Sloveniji sestavljajo ljudje, ki gredo vsaj malo v gostilno, saj se jim sicer tudi na volitve ne ljubi) je zadnjih 8 let izgledalo kot da ga je levica začela na veliko srat (za to gredo zasluge JJu, ki se je potrudil v parlamentu razpravljati o tem, kakšne neumnosti počnejo), zaradi česar je desnica dobila dovolj, da je sestavila vlado. V naslednjih štirih letih pa so mediji naredili tisto, kar je JJ delal sam in če do jeseni ne bo večjih šokov, bo JJ odšel tako, kot je prišel. Dejansko je zaradi neumnosti, ki jih je v prejšnjem mandatu počela LDS prišel, sedaj pa jezaradi medijev v odhajanju. Zaenkrat. Kot kaže je JJ prišel le zato, da spametuje levico in jim dopove, da živimo v demokraciji in da volilcev ne gre podcenjevati. Že Dolfe je imel zanimiv pristop, ki je bil nekako takle - nikoli ne podcenjuj neumne raje, vedno se ukvarjaj z njo in jo imej na svoji strani. LDS je to pozabil. JJ pa kot kaže tudi in je levici dovolil, da so jo potegnili na svojo stran.
politik70
16. 06. 2008 13.27
Exim oblečeni In pozabil si še na Argentinskih 6 mesecev....
politik70
16. 06. 2008 13.26
Exim oblečeni Po tvoji logiki bi morali pustiti Janšo pri miru cel njegov mandat in še po mandatu najmanj 4 leta da si opomore od vseh božjih naporov in kraj! Ja lopovščina je naporen posel....
User221582
16. 06. 2008 13.23
DarthRevan: pomisli-štiri leta proti 12+50 letom? JJ naj bi imel ob nastopu oblasti 100 dni miru. Pa ga je imel? Niti sekunde ga -isti niso pustili na miru, niti sekunde. Vse bi bilo v redu, če bi se -isti držali pravil igre-povedati, kaj ni prav, pomagati reševati nastale situacije. Ampak ne, raje jeb...Lahko trdimo, da je ta vlada sama naredila ogromno, kjub temu, da so jih nenehno ogrožali mediji. Prosim te, darth, bodi tako objektiven, da boš videl čez kup dreka, ki ga naserjejo -isti nagci.
User265491
16. 06. 2008 12.31
De-lay, fora je v tem da so pri nas managerske plače t.i. tajkunov take, da je reakcija sindikatov pravzaprav čisto logična, čeprav ekonosmko zgrešena, potem pa še vsi štrajki v javnem sektorju in imaš celo zmešnjavo. Plače je pač treba dvignit realno in ne nominalno, to pa te dni ne uspeva ravno najbolje. Ampak ljudstvo pač pada na številke, ker ne dojame, da denar sam po sebi ni vreden nič, ker ni dobrina, je le menjalno sredstvo. Škarje in platno je imel JJ v rokah 4 leta in obljubljal je, da bo stvari uredil, pa jih ni, je bilo bolj pomembno kadrovanje. Na jesenskih volitvah JJ mojega glasu ne dobi, prav tako ga ne dobijo barbika Pahor, "zaresni" Golobič ali oportunist Zmagoviti Plemeniti.
User279470
16. 06. 2008 12.27
de-lay, se opravičujem, prehitro sem prebral. Drugače pa se strinjam tukaj s tabo. exim, samo dodal bi eno misel, ki sem jo te dni zasledil. Gre nekako takole: "mit o avantgardnosti slovenske tranzicijske levice (Golobiča in Pahorja), ki naj bi bila zaradi domnevne nesposobnosti drugih "obsojena" na oblast, se je v času vodenja države s strani našega Janeza Janše, podrl kot hišica iz kart.
User390193
16. 06. 2008 12.23
Ja Darthrevan ne moreš jih speči, res je. Tako kot vlada ne more ukazati večjih plač, da bi lahko bili zadovoljni. Inflacija je pa ekonomsko normalen pojav in tudi naša večja ima razlago, le pogledati je treba. Tako, da reči, da vlada slabo dela, ker nismo bogati je floskula in nič več. Mimogrede zviševanje plač vodi v še večjo inflacijo, a potem sindikati dobro delajo??
User265491
16. 06. 2008 12.02
Mahanje s številkami. Bravo, bravo. Statistike so zabavna reč, vsak jih lahko po svoje obrača. Škoda da jih ne morem ocvreti za kosilo.
User221582
16. 06. 2008 11.57
pahorček: točno tako! rast je bila spet rekordna, kot so povedali na SURS-u. Seveda, tajkunski mediji tega ne objavljajo, raje se ukvarjajo z rušenjem vlade in JJ. Prekleto, ne sme in ne more jim uspeti, saj smo Slovenci vendar okusili Evropo v teh 4 letih in niti najmanjšega namena ne smemo imeti, da bi se vrnili v balkanski kotel. Kje ste, reve medijske, lopovske, zavajujoče slovenski narod.
User390193
16. 06. 2008 11.56
pahorček narobe si me razumel. Sploh ne trdim, da je stanje mizerno ampak navajam razloge za situacijo. Slovenija ima stopnjo inflacije večjo kot je bila pričakovana, imajo pa celotno EU območje okrog 4%. Slovenija 70% svoje produkcije izvozi in je še kako odvisna od trgov Nemčije, Italije, Avstrije in Francije ter dogajanj na njih. On top imaš pa še naše ljube kartele, ki se dogovorijo, pa imaš veliko rast cen. Hočem samo reklamaciji dopovedat, da obstajajo neke ekonomske zakonitosti za trg in da ima vlada določene instrumente s katerimi ga ima v ravnotežju. Če si pogledate analize na UMAR-ju boste ugotovili, da vlada na tem področju ne dela nič posebnega narobe.