Slovenija

Občina toži mlado družino

Ljubljana, 24. 12. 2008 19.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Družina, ki živi v hišici enega od ljubljanskih barakarskih naselij, iz katere jo podi občina, je obupana. Na zahtevo občine se morajo izseliti in plačati več kot 8000 evrov kazni.


KOMENTARJI (35)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

zogby
26. 12. 2008 14.06
IComment Najbrž sploh ne veš kaj govoriš.Že res da je posameznik sam odgovoren za svoje življenje ampak če ti država ne da take možnosti potem tenko piskaš! Aja po eni strani država hoče imeti visoko nataliteto po drugi strani pa ne stori NIČ da bi tako tudi bilo! Kot vidiš v prispevku imajo veliko praznih stanovanj in tudi poslanci imajo beneficiran staž pri stanovanjih ker plačajo veliko manj kot kaki reveži,navkljub solidnim plačam ki jih vlečejo da tam sedijo. To je samo kaplja v morje. Se pa strinjam da je treba poskrbet za stanovanje in imeti službo pred prihodom otrok,samo če bo slovenska politika tako nesocialna potem bo nataliteta zelo upadala in ko boš ti v penziji boš vn dubla borih 150€. Tako da je treba vnaprej misliti. Kot primer ti povem da v Franciji ob rojstvu otroka dobiš 25.000€,v nekaterih državah pa še več(pa še vrtec je zastonj),da ne govorim o plačah,ki so 3x večje kot pri nas! Kaj pa pri nas dobiš???Mogoče bon za plenice! Šele ko sprobaš veš kako je!Upam da ti nebo treba nikoli!
siFBI
26. 12. 2008 09.16
IComment: Popolnoma se strinjam. Tudi jaz sem bil mlad (sem še) pa preden sem se odločil za otrike sem dodobra razmislil kje bomo in koliko se jih lahko privoščim. Pred otroki sem moral poskrbeti za solidno stanovanje in dokaj dobro službo. Seveda vsi taki trdijo, da ne morejo dobiti službe. Šihta je povsod dost samo delat je treba ne pa čakat, da ti bo država kaj šenkala. Sploh pa mladi, za te je dovolj dela. Tu kjer delam jaz vse skozi iščejo mlade ljudi. Noben ne zdrži več kot par mesecev. Enostavno se jim ne da. Seveda bodo te družine s pomočjo otrok pritiskale na naš proračun in poizkušale kak evro gratis potegnit. Prvo jim naj dajo šiht in če noče delat je to to.
User428753
26. 12. 2008 09.03
@Zogby:Zakaj bi pa morala država poskrbeti za dostojno življenje te družine?? Za svoje življenje je posameznik odgovoren predvsem sam. Človek, preden si našopa 5 otrok, naj naprej zase poskrbi in premisli, kje bo živel in s čim jih bo nahranil. Ne pa da, ko več ne zmore tako živeti, začne pritiskati na državo. Otroci niso nič krivi, takim ljudem bi pa vsem odvzela pravico do starševstva, ker če je kdo tukaj neodgovoren, so to starši, ljudje, ki se sami postavijo v take brezizhodne situacije, ne pa država.
zogby
26. 12. 2008 03.33
Sramota za slovenijo(v tem primeru si ne zasluži velike začetnice!). A to bi naj bila socialna in napredna država!??? Po drugi strani pa država propagira zvišanje natalitite?? Nato te pa usekajo z davki pa vse povezano z otrokom stane( predvsem vrtec,bolniško glih komi dobiš,...)! Kako naj Slovenci zvišamo nataliteto če pa država še za eno družino ne more poskrbeti,da bi dostojno živela kot se ji spodobi!?? Nevem a vlada pričakuje da bomo živeli kot Pakistanci v kolibah,skoraj brez hrane in kjer vsak tretji novorojenček umre?
User278663
25. 12. 2008 23.44
prasek: malo se umiri, ker pri nas navijajo muziko da ne morem spat, pa se zdalec ni juznjaska.. to je stvar mladine to pa da po 30 letih zivljenja v sloveniji ne znajo slovensko, si moras pa malo bolj konkretno razloziti. A totalno ne znajo ali pa imajo naglas, ker tudi ti ce bi se preselil v tujo drzavo in ce bi se druzil z slovenci vecino casa bi po moje potreboval 100 let da bi se znebil naglasa.. postavi se v njihovo kozo, ocitno nikoli nisi zivel v tujini in ne mores razumeti tega..
User428753
25. 12. 2008 20.14
Pa kakšen svoj jezik, svojo kulturo, svojo glasbo, svoje navade človek, če sem tu rojena! Tu gor rastem, z istim jezikom, v istem okolju kot ti, z istimi navadmi, ob isti glasbi in kulturi! You get that?
User428753
25. 12. 2008 19.49
@Nask:Zelo se motiš! Na katerih visokih položajih so -ićarji?? Upam si rečt, da je Janković najvišje uvrščen slovenski ićar. Vse ostalo, kar (meni) predstavlja neki vrh in smetano.ni nobenga jugoviča. Nasplošno med politiki v pralamentu jugovičev ni. prav tako med vsemu bogatunskimi tajkuni NI jugovičev. In, ko smo že pri tem. Ko govoriš, da jugoviči ne živimo s srcem za Slovenijo. Pa si se vprašal kdaj zakaj ne? Ravno zaradi takih, kot si ti! kako pa naj imam rada recimo tebe po vsem, kar si zapisal o nas jugovičih. Jaz te naj potem spoštujem?? Ker ti si bojda boljši od mene? Zakaj že?? Še nisi slišal, da se človek, ki je diskriminiran (in mi smo diskriminirani zarad svojga priimka) s strani večine, začne obnašat v skladu s predsodki prav zato, ker večina to na nek način pričakuje od njegal, poleg tega pa razvije odklonsko vedenje do večine. Očitno, da nisi...
User428753
25. 12. 2008 19.31
Jaz pa moram priznati, da sem vedno manj naklonjena vsem tem ubogim družinam, ki nam jih servirajo v oddajah, kot so \"Preverjeno\", \"Svet\", \"Tednik\". Opažam, da največkrat gre za mlade in brezposelne ljudi z najmanj 2-3 otroki. What the f....??? Meni nič jasno. In, ki mi po vrhu vsega izgledajo kot da do pet ne znajo štet. Vprašam se, kaj so ti ljudje naredili v življenju narobe, da so pristali tako nizko. Sigurno marsikaj! Koliko možnosti in priložnosti so ti ljudje v življenju imeli, da bi si lahko drugače postlali in danes lepše spali. Veliko oz. prav toliko kot vsak izmed nas. Pa so očitno v življenju sprejeli marsikatero napačno odločitev, da se jim zdaj tako slabo godi. Že res, vsak nosi svojo življenjsko zgodbo, ne rodimo se vsi z istimi temelji za zgraditi si neko dostojno življenje. Ampak, pravim, da vsi imamo iste pravice kot tudi iste dolžnosti. Če pa nekdo skozi življenje ni znal uveljaviti svojih pravic niti izpolnjevati svojih dolžnosti in ga to sedaj tepe, naj se pa končno spoprime s posledicami in enkrat naredi nekaj tako kot je prav. Skoraj vedno se v takih tragičnih zgodbah ugotovi, da so ti ljudje dobili predhodno že mnogo ponudb in rešitev za njihovo stanje s strani pristojnih služb pa jih iz \'pojmanimamkakšnih’ razlogov niso sprejeli. Skratka, all in all, ne bi jaz kar tako na hojladro obtoževala Jankovića. Menda on malo bolje pozna situacijo, kakor mi. Poleg tega je pa že velikokrat dokazal, da ima čut za sočloveka, zato dvomim, da bi kar tako nekoga vrgel na cesto. HALO!! Pa ženska je baje zaposlena na občini. Koliko je mela možnosti, da si že zdavnaj sama uredi nastalo situacijo?? Menda, če tam dela, ve kam se obrnit, s kom se pomenit itd... To mi sploh ni jasno. Novinarji pa delajo iz teh ljudi ne vem kakšne žrtve. Mogoče sem prestroga a meni se prav nič ne smilijo.
User278663
25. 12. 2008 17.29
nask: dej malo preglej statistiko, ker bos presenecen da je se vedno zelo veliko Slovencev.. ne se prevec raztegovat in bit pameten kok je kle prevec ce**rjev.. pojma nimas o cifrah sicer pa je vec cistih slovencev na zavodu kot pa na -ic.. pojdi raje spat ker take nestrpnike ne maramo nikjer, ti si po moje se najvecji ce**r pa se kle delas enga slovencka..
User418030
25. 12. 2008 15.34
to je pa današna slovenija!da jih ni sram!
User55141
25. 12. 2008 14.59
kar se pa tiče stanovanj, za ljudi brez strehe nad glavo, je pa po pravici povedano veliko prostih stanovanj, ali pa oddanih ljudem, ki jih sploh ne potrebujejo, jih dajejo v najem, občine vedo za to, samo nič ne naredijo, ker so iči in jim grozijo, poleg tega pa še dobijo subvencijo, starši nikjer ne delajo, dobijo socialno podporo, navsedadnje pa še zidajo in imajo velik avto, občina c CE je seznanjena s tem, samo zgleda da v CE ni ljudi, ki bi bolj potrebovali to stanovanje, tako da ta stranka z socialnim stanovanjem že kar par let tako dela - tako da veste če ste ič, lahko daste občinsko soc. stanovanje v podnajem in se vam nič ne bo zgodilo....
User55141
25. 12. 2008 14.54
saj ste ga sami vodili, je pa res, da je v Ljubljani, če ne že v celi slovenije več juge, in zato prevladujejo, nevem zakaj so vsepovsod od vlade, od županov, na večjih položajih prav tako na vrhu policije sami takoimenovani slov. jugov. z slov. dr-avljanstvom, ki stoprocentno nimajo slov. nature in niti srca za njo, krivi pa so naši poliitiki, ki jim ni mar materin jezik in naša dom.ruda, še malo pa bomo tudi mi slovenci morali govoriti po jugov., hlapci bomo tujcem
User402185
25. 12. 2008 13.39
alduri me zanima koliko bi pahorjeva pardon kresalova vlada kupila stanovanj namesto odškodnin za izbrisane za vsaj polovico ki bi morali biti pred kazenskim sodiščem
User271618
25. 12. 2008 12.23
Se popolnoma strinjam, pravila naj bodo za vse enaka! Pa tudi za rome naj to velja, ker mi ni jasno kako lahko nekateri kar zidajo na državnih zemljiščah (seveda popolnoma brez soglasij in dovoljenj) in potem jim te objekte kar legalizirajo!!!! Če pa gre povprečen državljan zidat na svojo parcelo, da nima vseh papirjev, mu bodo vse porušli in to na njegove stroške!!!!!!!!!!!
User419603
25. 12. 2008 11.12
poznam tale primer. za vse morajo veljati enaka pravila, tale gospa ima veliko masla na glavi. plačo več kot zadovoljivo ipd. zakaj bi nekateri lahko stanovali zastonj? druga stvar pa je ta, da ne smejo družino stlačiti v enosobno stanovanje, zato je tudi nekaj praznih stanovanj, za 4-člansko družino velja da živijo v vsaj 55-65 m2 stanovanjske površine. menim da nobenemu ni všeč da le ti stanujejo zastonj, medtem ko morajo drugi plačevati 600-900 evrov bodisi najemnine bodisi stanovanjskega posojila. pravila naj veljajo za vse. za večino stvari je pa kriva država, ki ne poskrbi za ustrezen pravni in socialni sistem! pohvala za družino, da je imela tako veliko hrabrosti da je šla na TV, glede na to, kakšna je ta prava resnica!
SLO 80
25. 12. 2008 11.03
Osebno mislim da folk izkorišča medije , ne rečem da vsi ampak ta pridni in pošteni zihr nebi šli jokat pa stokat pred kamero kako se jim dogaja krivica.... mmissy nam je dovolj napisala! LP pa Srečen BOŽIČ
User415189
25. 12. 2008 10.46
da vas ni sram na občini podit nekoga na cesto! pojdite vi na cesto če vam kaj ne paše
User289997
25. 12. 2008 10.42
No pa da stvar malo poenostavimo. Danes je objavljen en članek o zasegu heroina na meji v Metliki. Oseba, ki je heroin prevažala verjetno ni bila nek mafijaš, je to naredila zaradi nekaj denarja (in to ni bilo 8000eur verjetno) ker je pač ta oseba \"boga\" je bila \"izkoriščena\" bi po vašem mnenju morala bit na prostosti...no ker na srečo ni tako bo ta oseba morala v zapor ker bi ta droga naredila veliko slabega... ta primer z družino: ja razumem stisko, ampak to njihovo dejanje je pripeljalo do tega da nekatere družine, ki so bolj številčne, brez denarja in živijo v sobici ali kontejnerju, ali baraki, tega stanovanja niso dobile ker so se oni naselili ilegalno, se pravi so tudi oni naredili nekaj slabega za druge...in sankcija naj sledi, in najemnine naj se tudi plačujejo tako kot jih plačujejo delavke in delavci Beti, Mure,...ki se morajo preživljati z minimalci ampak so tako fer in verjamite verjetno jim je zelo težko in neprijetno, če jim ne uspe plačati kakšne poležnice zaradi stiske! 24ur tako očitno postavljanje na eno stran je SRAMOTNO, to ni novinarsko delo, če bi bilo bi raziskali kaj se dogaja še z kakšno družinico, ki je v večji stiski in ne na podlagi enega pisma, ki vas je raznežnil. Ne pa da spodbujate nespoštovanje zakona!!
xes
25. 12. 2008 10.31
alduri: strojanovi so resda bivali na svoji zemlji... ampak na zemlji, ki po prostorskih nacrtih ni bila zazidljiva in celo na vodovarstvenem obmocju so si na crno postavili bajto in avtoodpad... da smo si na jasnem o tem bivanju ...
alduri
25. 12. 2008 10.19
Me zanima koliko stanovanj bi drzava lahko naredila za denar, ki ga je jansa namenil za patrije, s katerimi bomo imeli ogromne stroske, pa turk za svoja turbo draga potovanja. Volilci pa vsake stiri leta samo beeee beeeee.